Overzichtelijk, begrijpelijk en to the point.

Lezen, kijken en luisteren met tussentijdse toetsing. Sluit daarmee aan bij verschillende leerstijlen. Zelf heb ik het traject van white t/m blackbelt geïnvesteerd. Zeer de moeite waard. De white, yellow, orange en green belt heb ik inmiddels afgerond en vind het mooi om te zien hoe je bij iedere belt reeds opgedane kennis herhaalt en daarnaast een stapje breder en dieper gaat. Wat mij betreft een aanrader.

Heel nuttig

Je gaat door deze online gratis cursus al veel meer nadenken over processen en consequenties die handelingen met zich meebrengen.

Veel informatie! Veel nieuwe termen, maar alles even interessant!

Het was heel interessant deze training te volgen. Het is veel informatie, heel veel nieuwe (Engelse en Japanse) termen waarvan in zo’n korte tijd echt niet alles is te onthouden. Een begrippenlijst en afkortingenlijst zou een waardevolle aanvulling zijn. Alles bij elkaar: leerzaam en interessant! Aanrader!

Duidelijk en leerzaam

Cursus is duidelijk en fijn gestructureerd.

Prettig en leerzaam

Het is een prettige manier van het volgen van een cursus leerzaam en goed te doen.

Zeer educatief en toepasbare materie bij elke optimalisering van verbeterprocessen

De creatieve video's, de toelichting daarbij geven een duidelijk beeld t.a.v. Lean filosofie en dragen zorg om invulling te geven aan de toegvoede waarde. De leangedachte dient bij alle stakeholders in de organisatie gestimuleerd te worden voor continue optimalisering van verbeterprocessen op elk niveau.

Door lean te werken bespaar je tijd en vervuiling.

Heel fijne ervaring - compleet en direct bruikbaar.

Overzichtelijke en heldere cursus. Online makkelijk te volgen.

Enorm leerzaam

Via de Gemeente Amsterdam in aanraking gekomen met een Lean Yellow belt training. Ik ben er blanco in gegaan maar enorm veel geleerd en kennis opgedaan. Voor meer uitdaging en nieuwe dingen ga ik ook de Orange Belt doen. De website is erg gebruiksvriendelijk voor jong en oud en het proces verloopt soepel. Door de filmpjes beleef je het wat meer dan plat weg alleen tekst. Dikke 10!

Eenvoudig informatie opnemen over Lean

De combinatie van korte video en tekst maakt het voor mij heel eenvoudig om de informatie op te nemen. Ook de kleine blokken met informatie werken voor mij goed.

Fijne lesmethode, prima te volgen!

Fijne lesmethode, prima te volgen! De combinatie van filmpjes, tekst en toets maakt dat het geheel goed blijft hangen.

Een leerzame pragmatische online leermodule

De lean.nl online leermodule is een leuke manier om de methode Lean onder de knie te krijgen. Zelf heb ik zowel de Green als de Black Lean belt hier gehaald, en vind vooral de afwisseling tussen lezen, kijken en doen in de module erg goed!

Gebruiksvriendelijke en leerrijke website

Ik had issues met het aanmelden voor cursussen, maar die waren snel opgelost nadat ik contact had opgenomen. Ook is het makkelijk om contact op te nemen en vragen te stellen. Wat ik mis bij de cursus zijn de templates en meer praktijkvoorbeelden/casussen om de brug te slaan naar de praktijk.

Nuttige training in hapklare brokken

De stof wordt in kleine stukjes aangeboden. Ideaal om iedere dag een stukje van de training te volgen.

Makkelijk leren door de filmpjes

Het leren wordt makkelijker gemaakt door de filmpjes. Je hoeft zelf niet de tekst te lezen. Dat mag natuurlijk wel. Zeer tevreden.

Een uitdagende reis in lean.

Met 30 jaar ervaring in diverse productie omgevingen is het doen van deze training een reis in lean met herkenning en uitbreiding van kennis. De training nodigt uit om door te gaan.

Leerzame en enthousiasmerende trainingen

Lean vind ik een erg interessant ontwerp dat meer is gaan leven door de leerzame en enthousiasmerende trainingen van Anend. Door leuke oefeningen, inspirerende videos en actuele voorbeelden is het verhaal alleen maar meer gaan leven.

Prima E-learning!

Lean.nl is een prima e-learning cursus. De cursus heeft uitgebreide theoretische basisvaardigheden met bijgevoegde templates. Enig minpuntje is dat het af en toe enig diepgang mist.

Was leuk en afwisselend

Goed opgezet soms was het niveau voor mij wat laag

veel geleerd in deze sessie

ik was al bekend met lean maar ben toch weer wijzer geworden hier in.

Inspirerend om in de praktijk te gaan doen!

Inspirerende sessie, goede combinatie van praktijk, theorie en acties tijdens de training.

Geweldige balans tussen theorie & praktijk voor een continue verbeter mindset!

De training had een goede balans tussen theorie en praktijk waarbij gebruik werd gemaakt van slides en leuke energieke activiteiten! Hierbij heb ik de principes van een continue verbeter mindset geleerd die ik kan gaan gebruiken in me dagelijkse leven, werk en bij mijn klanten! Ik ben zo enthousiast geworden van de lean green belt, die vol enthousiasme werd gegeven, dat ik me gelijk ook voor de black belt heb ingeschreven bij lean.nl

Leuke interessante training

Leuke training en een leuke trainer. Veel geleerd en leuke avonden gehad. Bedankt

Leuke praktijkvoorbeelden en een aardige trainer!

Mooie blend van leren en doen.

Begrijpelijk en efficiënt

In korte tijd inzicht en tools gekregen om verbeterproces in te richten.

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.