• Betrouwbaarheid

Samen met collega's deze training gevolgd. Was in 1 woord: GEWELDIG. Dank Anend voor de mooie en afwisselende lessen.

• Betrouwbaarheid

Samen met een collega de Lean training Black Belt gedaan en enthousiast geworden. Daarna direct mee naar Japan om daar verder te leren. Was allemaal meer dan top geregeld.

• Betrouwbaarheid

In eerste instantie ging ik naar deze lean training voor mijn "papiertje" omdat ik al veel ervaring met lean trajecten heb. Toch heb ik heel veel geleerd in deze training. Dank je Anend.

Top Anend.

• Betrouwbaarheid

De training is de investering dubbel en dwars waard. Ik beveel lean.nl aan iedereen die iets met processen doet aan.

• Betrouwbaarheid

Ik heb zelf mijn lean certificering gedaan bij lean.nl en heb alleen maar positieve ervaringen. Hierdoor laat ik mijn consultants en projectleiders allemaal trainen door lean.nl (Anend Harkhoe).

• Betrouwbaarheid

Samen met mijn compagnon (Dirk Lechner) de Lean Black Belt training bij lean.nl gevolgd. Door de praktijkvoorbeelden en enthousiasme van Anend vlogen de dagen voorbij. Ik beveel Lean.nl van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Zowel prive als ook de consultants van mijn bedrijf door Lean.nl (Anend Harkhoe) laten trainen tot Lean Six Sigma Black Belt. Ik raad iedere consultant en projectleider deze training aan. Je gaat op een heel andere manier naar de processen kijken. Super Anend

• Betrouwbaarheid

Als processpecialist wist ik al veel over processen verbeteren. Echter in de Black Belt heb ik toch veel extra onderwerpen geleerd met name hoe je teams meekrijgt in de veranderingen. Dank je wel.

• Betrouwbaarheid

Zelf in de avonduren weet Anend je bij de les te houden. Enthousiast en gedreven om je de kennis bij te brengen. Een aanrader voor iedereen die een Lean certificering wil halen.

• Betrouwbaarheid

Met mijn team van processpecialisten de black belt gevolgd. Iedereen was enthousiast en stond steeds na de training te popelen om ermee aan de slag te gaan. Dank je wel Anend en Lean.nl.

• Betrouwbaarheid

Zowel de Black Belt training gedaan bij Lean.nl en ook de master Black Belt training gedaan in Japan. Was een super ervaring en in de toekomst ga ik zeker nog een keer mee naar Japan.

• Betrouwbaarheid

De manier van training geven, oefeningen en praktijkvoorbeelden spraken mij aan. Anend heeft veel praktijkervaring waardoor hij veel voorbeelden kan geven. Top.

• Betrouwbaarheid

Echt blij dat ik deze training incompany heb kunnen volgen.

• Betrouwbaarheid

Echt een leuke training met veel praktijk voorbeelden en oefeningen. Direct toepasbaar. Dank Anend Harkhoe.

• Betrouwbaarheid

Leuke Black Belt training en dito trainer.

• Betrouwbaarheid

Top. Ik had niet verwacht dat de training zo leuk zou zijn.

Over Lean.NL

Wat doet Lean.nl? Lean.nl is een internationaal training instituut voor Lean professionals. Ook biedt Lean.nl organisaties opleidings- en adviestrajecten voor de implementatie van een cultuur van Continu Verbeteren. Wij bieden Lean trainingen voor White Belt, Yellow Belt, Orange Belt, Lean Green Belt en Lean Black Belt. Bij Lean.nl vinden we Lean ‘way of life’ die je moet ervaren. Excursies naar bedrijven zoals Mercedes, Audi en Becks zijn vaak onderdeel van onze trajecten. Daarnaast organiseren we elk jaar een studiereis naar Japan. Met Lean.nl kies je voor kwaliteit Lean over continu verbeteren. Over de lat telkens een beetje hoger leggen, zeker als het gaat om kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: trainers van topkwaliteit die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Ontdek de wereld van Lean via onze Lean trainingen, adviestrajecten of Japan Studiereizen. Verander jouw kijk op processen. Zet jezelf op voorsprong met Lean.nl Wat maakt Lean.nl onderscheidend? Praktijkgericht –Lean is alleen waardevol wanneer je de kennis ook écht kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn altijd toegesneden op de praktijk van nu en bestaande uitdagingen in organisaties. Bij Lean.nl werk je met top trainers en adviseurs die ieder jaar in Japan hun kennis van Lean up to date houden. Lean als way of life - Die passie dragen we graag uit. In het leslokaal, maar ook daarbuiten. Leren doen we met elkaar en van elkaar. Just in Time – Wij zorgen ervoor dat jouw mensen meteen een waardevolle bijdrage leveren aan excellente organisaties en processen. Certificering: Alle Lean trainingen zijn geaccrediteerd door het ‘Lean Competency System’ van Cardiff University. Lean Competency System heeft wereldwijd een leidende positie op het gebied van onderzoek en educatie in innovatie en toepassingen van Lean in diverse sectoren. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals | www.lean.nl