Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Online (e-learning)
Klassikaal

Persoonlijke gegevens

Over Lean.NL

Wat doet Lean.nl? Lean.nl is een internationaal training instituut voor Lean professionals. Ook biedt Lean.nl organisaties opleidings- en adviestrajecten voor de implementatie van een cultuur van Continu Verbeteren. Wij bieden Lean trainingen voor White Belt, Yellow Belt, Orange Belt, Lean Green Belt en Lean Black Belt. Bij Lean.nl vinden we Lean ‘way of life’ die je moet ervaren. Excursies naar bedrijven zoals Mercedes, Audi en Becks zijn vaak onderdeel van onze trajecten. Daarnaast organiseren we elk jaar een studiereis naar Japan. Met Lean.nl kies je voor kwaliteit Lean over continu verbeteren. Over de lat telkens een beetje hoger leggen, zeker als het gaat om kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: trainers van topkwaliteit die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Ontdek de wereld van Lean via onze Lean trainingen, adviestrajecten of Japan Studiereizen. Verander jouw kijk op processen. Zet jezelf op voorsprong met Lean.nl Wat maakt Lean.nl onderscheidend? Praktijkgericht –Lean is alleen waardevol wanneer je de kennis ook écht kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn altijd toegesneden op de praktijk van nu en bestaande uitdagingen in organisaties. Bij Lean.nl werk je met top trainers en adviseurs die ieder jaar in Japan hun kennis van Lean up to date houden. Lean als way of life - Die passie dragen we graag uit. In het leslokaal, maar ook daarbuiten. Leren doen we met elkaar en van elkaar. Just in Time – Wij zorgen ervoor dat jouw mensen meteen een waardevolle bijdrage leveren aan excellente organisaties en processen. Certificering: Alle Lean trainingen zijn geaccrediteerd door het ‘Lean Competency System’ van Cardiff University. Lean Competency System heeft wereldwijd een leidende positie op het gebied van onderzoek en educatie in innovatie en toepassingen van Lean in diverse sectoren. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals | www.lean.nl