Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Lean.NL

Ontdek de Kracht van Lean.nl: Meesterlijk Verbeteren Lean.nl is hét toonaangevende internationale trainingsinstituut voor Lean professionals die hun grenzen willen verleggen. Wij bieden Lean trainingen, van White Belt tot en met Master Black Belt, die je meenemen op een reis van continue verbetering en persoonlijke groei. Lean.nl biedt ook Engelstalige Lean-trainingen aan op www.dmaic.com. Bovendien ondersteunt Lean.nl organisaties bij het creëren van een cultuur waarin continu verbeteren centraal staat, door middel van op maat gemaakte opleidings- en adviestrajecten. Bij Lean.nl geloven we dat Lean meer is dan een managementfilosofie: het is een levenswijze die je moet beleven. Onze unieke aanpak omvat bedrijfsbezoeken aan toonaangevende bedrijven, en jaarlijkse studiereizen naar het hart van Lean, Japan. Kies voor de allerbeste kwaliteit met Lean.nl Lean gaat over het voortdurend verhogen van de lat, vooral op het gebied van kwaliteit. Dit is precies wat we onze cursisten bieden: toptrainers die je voorzien van de meest actuele kennis en inzichten. Wat onderscheidt Lean.nl van de rest? Praktijkgericht: Lean is pas echt waardevol als je de opgedane kennis effectief kunt toepassen. Onze opleidingen, trainingen en adviestrajecten zijn daarom nauw afgestemd op de realiteit en de uitdagingen waarmee organisaties dagelijks te maken hebben. Bij Lean.nl werk je samen met toptrainers en adviseurs die hun Lean-expertise jaarlijks in Japan up-to-date houden. Onze passie voor Lean dragen we uit, zowel in het klaslokaal als daarbuiten. We leren samen, van en met elkaar. Just-in-Time: Wij zorgen ervoor dat jouw mensen direct een waardevolle bijdrage leveren aan de uitmuntendheid van organisaties en processen. Certificering: Alle Lean-trainingen van Lean.nl zijn geaccrediteerd door het 'Lean Competency System' van Cardiff University. Lean.nl | Dé opleider van Lean professionals. Dmaic.com | The leading educator for Lean professionals.