Vlot geregeld en duidelijk rapport

Binnen enkele ogenblikken na de aanvraag van een bouwtechnische keuring stond de afspraak al ingepland. De keurder, de heer Ottervanger, nam ons mee door het hele pand en legde goed en duidelijk uit wat de status van verschillende onderdelen was. Ook gaf hij tips bij onderdelen die in de komende tijd onderhouden dan wel vervangen moeten worden. De keurder was zeer gedetailleerd in zijn keuring en liet dingen zien waar wij anders nooit achter waren gekomen. Dezelfde avond volgend op de keuring ontvingen wij het rapport al. Deze was duidelijk opgesteld en prettig om te lezen. Fijn dat overal een kostenindicatie bij stond, zo weten wij waar we aan toe zijn.

Behulpzaam

Vriendelijke man die zaken goed heeft toegelicht

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Bart, Hartelijk dank voor uw vriendelijke review. Ik zal dit zeker doorgeven aan onze inspecteur Folkert. Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur

Goede duidelijke inspectie met volledige rapport.

Inspectie precies volgens afspraak. Goede en duidelijke visuele controle. Er zijn veel punten bekeken waar we zelf niet echt de kans voor hebben gehad om te bekijken of kennis van hebben. Duidelijk rapport! Het enige minpuntje is dat grote vochtvlekken op de buitenmuur niet opgemerkt zijn. We zijn een aantal malen langs het huis gereden en elke keer was het duidelijk zichtbaar! Zelfs op Funda. Dit was waarschijnlijk wat lastiger te zien door de tijdens de inspectie aanwezige sneeuw. We hebben voordat de keuring plaatsvond dit nog bij jullie aangegeven. Maar de sneeuw zou geen problemen op leveren voor de inspectie en anders zouden jullie op een ander moment terugkomen. Ik was erg benieuwd of jullie aan hadden kunnen geven wat de oorzaak van deze vochtvlekken had kunnen zijn.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Beste Rene, Hartelijk dank voor de genomen moeite om deze review te plaatsen. Goed om te lezen dat het rapport en de inspectie naar tevredenheid verlopen zijn. Uiteraard gaan wij alleen voor Perfect en zal onze klantenservice binnen 24uur contact met u opnemen om van het minpuntje een pluspunt te maken. Met vriendelijke groet, Jessica

Netjes onderbouwd en beschreven

Een prettige inspecteur die snel en adequaat werkte

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Professionele keuring en de rapportage snel beschikbaar

Professionele keuring en rapportage snel beschikbaar.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Snelle rapportage maar onvriendelijke service

Ik heb een bouwkundige keuring laten uitvoeren en een vervolgonderzoek. De onderzoeken zelf waren prima en beide heren vriendelijk. Echter zijn de contacten met de klantenservice erg moeizaam verlopen. onvriendelijke en onbehulpzame reacties via de mail. Via de telefoon iets beter.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Dieke, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden dit uiteraard niet leuk om te lezen, bij deze alvast een excuses van onze kant. Onze klantenservice zal binnen 24uur contact met u opnemen om hier verder over te communiceren met u. Onze vriendelijke inspecteurs zijn erg content met uw aardige woorden, hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur

Slecht in afspraken

Meerdere keren gebeld en steeds beloven ze dat ik terug gebeld zou worden Nou dat terug bellen hebben ze gedaan toen het te laat was Ook hebben ze de verkeerde keuring uitgevoerd terwijl ik ze daar nog een dag van te voren over gesproken heeft

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Beste Jan, We begrijpen heel goed dat u hier niet tevreden mee bent. We kijken graag mee naar de situatie en hopen dat we nog wat voor u kunnen betekenen. Onze klantenservice neemt binnen 24uur contact met u op. Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur

good

good

Uitstekende en duidelijke communicatie

Accuraat. Efficiënt met goed duidelijk advies

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Beste Pieter, Wauw! Hier doen we het voor. Hartelijk dank namens het gehele Perfect-team voor de uitstekende review!

Goed inspectie

Uw bouwinspecteur het was heel professional

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Overzichtelijk rapport, niet alle onderdelen geïnspecteerd

Wij hebben een bouwkundige keuring laten doen. Helaas zijn ze niet onder de vloer geweest om de houten balkenvloer te inspecteren, wat voor ons één van de grootste redenen was om een bouwkundige keuring te laten doen. We ontvingen een duidelijk en overzichtelijk rapport.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Beste Nynke, Hartelijk dank voor de genomen moeite een review te plaatsen. Wat fijn dat het rapport goed overzichtelijk is voor u. Uiteraard nemen we contact met u op over de toegankelijkheid van de kruipruimte. Onze klantenservice heeft u binnen 24uur aan de lijn!

kosten van herstelwerkzaamheden te laag ingeschat

De kosten die opgevoerd zijn voor het herstellen van de 2 dakkapellen: houtwerk slecht, lood niet goed, daken dakkapellen niet goed: vind ik veel te laag ingeschat evenals de kosten van het schilderen, herstellen en vervangen van de deuren en raamkozijnen van de buitengevel.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Hoi Mieke, Wat zonde dat u de herstelkosten zo tegen vind vallen. De kosten zijn gebaseerd op landelijk gemiddelde prijzen uit diverse officiële databanken voor bouwkosten. Uiteraard nemen we nog contact met u op om dit verder te verduidelijken voor u. Mijn collega van de klantenservice zal u binnen 24uur verder informeren. Met vriendelijke groet, Jessica

Goede service en rapport is snel beschikbaar.

Vanwege Corona konden wij er niet zelf bij zijn. Dat maakt het lezen van het rapport lastiger, omdat we zelf het huis nog maar 1 keer hadden gezien. Gelukkig was de rapporteur goed bereikbaar en heeft hij ons telefonisch het rapport toe kunnen lichten.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Laura, Ja we snappen zo dat het rapport lezen lastiger is als u zelf niet heeft meegelopen. Wij zijn ook niet blij met deze situatie en zijn erg content dat vanaf heden er weer meegelopen mag worden met de inspecteur. Dit is voor iedereen veel prettiger. Gelukkig heeft onze inspecteur het rapport kunnen verduidelijken voor u en die service blijft uiteraard. Als u vragen heeft, zijn wij er! Met vriendelijke groet, Team Perfectkeur

Kundig en snel.

Prima service en goede communicatie. Voor de onervaren kopers is het rapport best lastig te lezen.

Redelijk

Ik vind het lastig dat er gesproken wordt over ik kan het niet zien moet nader bekeken, ik kan natuurijk niet oordelen over wat hij ziet

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Jose, Deze redelijk moet natuurlijk een goed worden. Wij nemen binnen 24uur contact met u op om u te voorzien van de juiste informatie, zodat u ook een oordeel kan geven. We gaan het allemaal verduidelijken voor u, komt goed!

Zeer prettig

Snelle opvolging. Goede communicatie, kundig, snel.

Deskundig en accuraat

De keurder maakte professionele indruk. Had goede kennis van zaken. Nam overal goed de tijd voor en heeft mij tijdens de keuring volledig bijgepraat. Vervolgens alles snel vervat in een keurige rapportage.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie N.v.t.

Uitstekend, klant zijn wensen worden heel hoog op prijs geateld

Telefonisch gesproken. Heel goede service en Perfectkeur neemt de tijd om naar de klant te luisteren. Het contact met de klant en feedback tot het opdracht uitgevoerd. Nogmaals bedankt R.R.

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Rudolf, Hier doen we het voor. Namens het gehele Perfect-team willen we U bedanken! Wat een topper van een review.

Snelle service, vakkundig advies.

Snelle service, vakkundig advies.

netjes en goed geformuleerd

Goede samenwerking ook met de makelaar

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Snel, duidelijk maar niet diepgaand genoeg!

Afspraak maken ging soepel, afspraak vanuit jullie kant verplaatsen door sneeuwval wilde jullie organiseren met de makelaar die de woning in de verkoop had, voor hem hoefde dat niet verplaatst te worden en is dus met alle beperkingen gewoon doorgegaan terwijl jullie met de opdrachtgeven het een en ander hadden moeten kortsluiten. Algemene indruk rapport, verzorging goed, inhoudelijk zeer beperkt en erg geënt op jullie vrijwaren van eventuele niet geconstateerde gebreken. Visueel geconstateerde punten worden veel te veel aangeduid als "beperk visueel geïnspecteerd door bla bla bla" Of jullie konden er niet bij, of het was te hoog, of niet toegankelijk of de kruipruimte was niet diep genoeg of het zou wel een asbest kunnen zijn dus we zijn maar niet verder gegaan. Dit was voor mij de eerste keer dat ik een bouwtechnisch onderzoek heb laten verrichten, ik heb de verkregen informatie door dit rapport zeer beperkt kunnen gebruiken om na dit rapport de keuze te kunnen maken of dit huis met veel achtergesteld onderhoud nou wel of niet wat voor mij zou zijn. M.b.t. de kernpunten van jullie bedrijf die hiernaast staan: Onderscheidend, kan ik niet beoordelen, heb geen vergelijk, Betrokkenheid, absoluut niet, iets wat onverschillige inspecteur, was niet vriendelijk, enthousiast of zorgvuldig, hij deed z'n ding op de automatische piloot. Vasthouden, kon ik niet terug vinden, vroeg hem netjes of hij , als hij klaar was, buiten nog wat toelichting wilde geven en hoe lang hij bezig was daar ik mijn vrouw even naar de zaak wilde brengen, bij terugkomst was de inspecteur verdwenen, hij had ook even kunnen bellen dat hij geen tijd meer had om nog even te wachten. Innovatie kan ik niet beoordelen, gepassioneerde inspecteur heb ik niet gehad, soms eigenzinnig, kan ik niet beoordelen. ps Ben niet boos, rekening is betaald, maar het heeft zeker mijn verwachting niet bevredigd. Met vriendelijke groeten, Kees van Bergenhenegouwen 06 50 222 790

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Kees, Feedback is iets om wat mee te doen, wat van te leren.. Wij willen uw verwachtingen uiteraard wel bevredigen. Gelukkig zien we een telefoonnummer en die gaan we binnen 24uur gebruiken om contact met u op te nemen. Tot zo!

In eerste zin heel positief, in tweede instantie een stuk minder minder positief

Ik heb al eerder laten weten dat ik heel tevreden was over de keuring zelf. Echter, ik heb het rapport na inmiddels ruim een week nog steeds niet in huis. Ik heb er inmiddels ook al een keer extra om moeten vragen. Waarom heb ik het nu nog steeds niet?

• De communicatie met de inspecteur tijdens de inspectie

Beste Victor, Inmiddels zou u het rapport al ontvangen moeten hebben. Uiteraard nemen we nog contact met u op om dit extra te controleren.

Fijne keuring, net rapport

De keuring is fijn verlopen en het rapport is uitgebreid en snel aangeleverd. Niets over te klagen.

Correct en netjes

Geen enkele inspanning hoeven te verlenen

Over Perfectkeur

Perfectkeur, een onderscheidend bouwtechnisch adviesbureau. Perfectie is ons vertrekpunt. Daarmee leggen wij de lat hoog. We zijn uitgegroeid tot bevlogen marktleider. De landelijke specialist in vastgoed inspecties. Betrokkenheid is de basis voor onze relatie met klanten. Dagelijks helpen wij hen vriendelijk en enthousiast, snel en zorgvuldig. Onze medewerkers zijn vasthoudend als het gaat om kwaliteit en het overtreffen van klantverwachtingen. Innovatie zit in onze genen. Voortdurend bezig met het vernieuwen van diensten en rapportages. Inspecteurs die hun werk gepassioneerd, soms eigenzinnig, maar altijd net even beter doen! Dat wordt gewaardeerd en daar zijn we trots op!