Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Perfectkeur

Perfectkeur, een onderscheidend bouwtechnisch adviesbureau. Perfectie is ons vertrekpunt. Daarmee leggen wij de lat hoog. We zijn uitgegroeid tot bevlogen marktleider. De landelijke specialist in vastgoed inspecties. Betrokkenheid is de basis voor onze relatie met klanten. Dagelijks helpen wij hen vriendelijk en enthousiast, snel en zorgvuldig. Onze medewerkers zijn vasthoudend als het gaat om kwaliteit en het overtreffen van klantverwachtingen. Innovatie zit in onze genen. Voortdurend bezig met het vernieuwen van diensten en rapportages. Inspecteurs die hun werk gepassioneerd, soms eigenzinnig, maar altijd net even beter doen! Dat wordt gewaardeerd en daar zijn we trots op!