Met 1 sessie van het bedplassen verlost!

Mijn dochter is nu 9 jaar en had nog steeds 3/4x per week ongelukjes in bed. Uiteraard hadden we al van alles geprobeerd, maar niets hielp. Ze is een vaste slaper en wordt niet wakker als ze naar het toilet moet. Ze zit nu in groep 6, maar was zich al druk aan het maken over het schoolkamp in groep 8. Toevallig kwam ik in contact met Ben en die gaf aan dat we met 1 sessie het probleem konden verhelpen. Ik was zelf misschien wat sceptisch, maar baat het niet dan schaadt het niet. Ik wilde ze wel een beetje voorbereiden op wat komen gaat. We hebben een filmpje gekeken waarvan een link op de site staat over hypno therapie. Toen ik die aan mijn dochter liet zien was ze meteen enthousiast. Ze had er natuurlijk de balen in want logeren bij vriendjes was nu altijd een onzekere onderneming of in de meeste gevallen wilde ze het niet. Toen we op de afspraak kwamen hadden we een kort intake gesprek en toen een behandeling van een half uur. Mijn dochter vond het erg "relaxed en chill". We kregen een opname van de sessie mee naar huis zodat ze, wanneer ze wilde de sessie nog eens terug kon luisteren. Die avond heeft ze meteen voor het slapen gaan de opname terug geluisterd. ze vond dit "relaxed" en kon er lekker van slapen. In de eerste week heeft ze iedere keer de opname terug geluisterd. en was ze elke avond droog. Na een week wilde ze het proberen zonder de opname te luisteren. Dit ging ook prima. Na 2 weken had ze een ongelukje, maar Ben had al gezegd dat dit kon gebeuren. Direct wilde ze weer de opname luisteren en weer een week zonder ongelukje. Een week erna nog een ongelukje en weer pakte ze direct terug op de opname. En nu is ze alweer 3 weken droog, en is ze vol vertrouwen dat dit vervelende bedplassen en zoals ze zelf zegt: "haar grootste geheim" voorbij is. Wij als ouders zijn echt ontzettend blij dat we door zo'n simpele korte sessie het grootste probleem van onze dochter konden verhelpen! Bedankt namens ons en onze dochter!

Rustgevende ervaring

Ben stelt je erg op je gemak en neemt de tijd voor een goed intakegesprek. Voor mij gaf de hypnose erg veel rust en ontspanning. Ook nu enkele weken later heb ik nog steeds meer rust in mijn hoofd.

Een bijzondere, maar goede ervaring

Nogal sceptisch ben ik hierin gestapt, het zal toch niet zo gemakkelijk gaan als er omschreven wordt.......... Een week later is het inmiddels. Ik heb ik geen sigaret meer aangeraakt en het verbaast me echt hoe "gemakkelijk" het gaat. Ik ben er nog lang niet waarschijnlijk, maar dit is echt een enorme stap in de goede richting. Ik ga dit volhouden!!

Ik heb adhd en denk de hele dag door iknl heb een hypnose sessie gehad en mijn gedachtes zijn met 80 procent minder geworden echt een aan rader

Magisch

Ik heb de tip gekregen via mijn broer. Hij wilde van het roken afkomen en zei ik heb een telefoonnummer van iemand uit Veghel die je overal van af kan helpen. Nou ik rook niet maar ik dacht ik bewaar het nummer…je weet maar nooit. Mijn zoon heeft een afspraak gemaakt om hulp om van zijn verslaving af te komen. Hij wilde het zo graag maar was erg sceptisch en heeft met gemengde gevoelens de behandeling bij Ben ondergaan. Na een hartelijk ontvangst heeft Ben de behandeling gedaan en ongelofelijk mijn zoon voelt zich helemaal anders en gebruikt niet meer. Wat een super hero is Ben. Maar als Moeder moest ik nog wel vertrouwen krijgen in mijn zoon. Zelf kampte ik al maanden met totaal geen energie hebben en 4 maanden niet / nauwelijks (max 2 uur) slapen. Ik zag hoe mijn zoon opknapte en ik dacht laat ik ook maar eens een afspraak maken. Na telefonisch en mail contact heb ik eerst een energetische behandeling gehad bij Wilma en daarna een hypnose behandeling bij Ben. Nou wat die 2 tovenaars allemaal kunnen is ongelofelijk. Een heerlijk warm welkom, met een super luisterend oor en vervolgens een magische ervaring bij Wilma. Zij heeft er weer voor gezorgd dat mijn energie herstelde en na de behandeling met Ben, die eerst startte met een superfijn gesprek, slaap ik sinds de behandelingen elke avond en heb meer energie gekregen. Zo blij dat ik Wilma en Ben heb leren kennen!

Miraculeus

Ik kreeg de tip om hierheen te gaan van mijn vader, ik dacht "die ziet ze vliegen!" Maar ik wist dat er iets veranderd moest worden.. ik gebruikte al 9 jaar drugs (ik ben 20) en daar moest iets aan veranderen. Ik heb 2 sessies gehad, na de eerste had ik het idee dat het niet werkte (Ben kreeg een beetje een boze voicemail van mij). 2 dagen later ging Ik weer en toen Ben zei dat ik mijn ogen open mocht doen, leek het alsof er 100kg van mijn schouders af was gevallen. Ik heb in de 9 jaar dat ik drugs gebruik nog nooit zo makkelijk van mijn verslaving/depressie af kunnen komen. Ben ik ben je eeuwig dankbaar! Misschien zou je kunnen zeggen dat je een leven hebt gered. Bedankt Ben!

WOW

Ik kwam bij ben met een hersenschudding waar ik al 10 maanden mee rond liep. Dagelijks veel klachten en in de reguliere zorg al veel artsen gezien en scans ondergaan. Niks kwam hieruit. Tot dat ik met veel hoofdpijn naar ben ben gegaan. Na 1 behandeling bijna volledig verlost van deze hoofdpijn. Hier sta ik nu elke dag nog van te kijken dat dit mogelijk is met hypnotherapie. Ik heb na 1 behandeling van ben echt een ander leven gekregen en daarvoor ben ik ben nog steeds ontzettend dankbaar.

Bijzondere ervaring familieopstelling

Dankbaar voor de bijzondere ervaring van een familieopstelling bij Ben en Wilma. Het heeft mij mooie inzichten opgeleverd en een heel sterk gevoel van kracht meegegeven. Ik ben mij bewust geworden van onbewuste patronen, zonder dat dit letterlijk benoemd werd. Moeilijk te omschrijven wat dit voor mij gedaan heeft, maar het heeft zeker diepe indruk gemaakt en een innerlijke verandering teweeggebracht. Ben en Wilma zijn bovendien heel fijne, warme mensen.

een waardevolle, adequate en hele prettige ervaring

Ik werd gezien en gehoord en kreeg veel meer dan dat waar ik voor kwam. Ik kan nu echt vooruit, thuis, met de oefeningen en de tips om te schrijven. Ben heeft een groot arsenaal aan "gereedschap" om de ander vooruit te helpen.

Zonder vliegangst mijn ouders kunnen bezoeken!

Door mijn behandeling bij Ben heb ik mijn vliegangst overwonnen. Ik slaap sinds de behandeling veel beter en voel mij een gelukkiger mens. Het heeft mij een bepaalde rust gegeven. Ik heb zonder angst gevlogen en kan nu vaker mijn ouders bezoeken. Dank je wel!

Een aparte ervaring

Naar heel veel pogingen en met verschillende metodus is het éindelijk gelukt en ben ik een blije NIET roker . Bedankt Ben

Gestopt met het roken van 50 sigaretten per dag

Had nooit gedacht dat ik zo snel en vooral gemakkelijk zou stoppen met roken. Ontwennig was alleen van de handeling..... Ben ook niet extra aangekomen want dat was wel n punt bij mij. Dus alom tevreden.

Precies wat ik nodig had!

Lieve mensen, voelde mij gelijk op mijn gemak en het heeft zeker geholpen!

Het is magisch wat daar is gebeurd

Ik ben naar Ben gegaan als hopeloos meisje dat verslaafd is en aan het afkicken was, zat tegen een psygose aan was angstig, opgefokt en ontzettend boos en agressief wat ik totaal niet ben van mezelf. De arts had me maar zoveel diazepam en serequel voorgeschreven dat ik eigenlijk een zombie was. Ben hopeloos naar Ben toe gegaan in de hoop dat hij me Kon helpen wist totaal niet wat ik moest verwachten. Maar een ding weet ik wel Ben is een held!! Het is magisch wat daar gebeurd is. Het is ook eigenlijk niet in woorden te beschrijven ik weet alleen dat ik als een heel ander mens daar weg ben gegaan. Totaal geen afkickverschijnselen meer! Zelfs geen medicijnen meer nodig! Ik ben Ben zo dankbaar en zo blij dat ik daarheen ben gegaan want het heeft me een ander mens gemaakt!!

Écht de manier om stoppen met roken

Door de successen die een aantal vriendinnen van mij hadden bereikt bij Ben werd ik erg nieuwsgierig naar de methode van het stoppen met roken m.b.v. hypnose. Na me op de site wat ingelezen te hebben heb ik een afspraak gemaakt voor 20 januari 2020, nu exact 5 maanden geleden. Door de hartelijke ontvangst en het fijne (intake) gesprek voorafgaande de daadwerkelijke hypnosesessie, voelde ik me al snel op mijn gemak. Bij de hypnose wist ik niet goed wat ik kon verwachten. Ik had verwacht "dieper" weg te zijn, maar je bent echt gewoon overal toch bewust bij, alleen enorm relaxed. Naderhand was dat ook wel de reden dat ik dacht dat het dan wel niet gewerkt zou hebben. Maar ik heb sinds die 20e januari niet meer gerookt, al 3041 sigaretten heb ik niet meer opgestoken. En dat na 31 jaar als roker door het leven te zijn gegaan. De eerste 2 dagen heb ik wel eens gedacht van: " oké, nu zou ik normaal een sigaret opsteken". Maar dat was alles, ik had ook gewoon echt de behoefte niet om er een op te steken. Dus ik durf nu 5 maanden - 152 dagen - later wel te zeggen dat dit écht de manier is om te stoppen met roken....en mezelf een niet-roker te noemen.

Heel prettig, ontspannen, professioneel contact tijdens de sessie!

Ik ben heel goed geholpen. Er werd goed geluisterd, geanalyseerd en op een hele warme wijze krijg je advies/inzicht. De juiste tools ingezet. Echt super!

Dit had ik veel eerder moeten doen

Na ongeveer 15 jaar was ik helemaal klaar met het roken. Ik kreeg steeds meer vage lichamelijke klachten en wat ik ook deed niks hielp, nu ben ik 3 weken gestopt met roken en ik voel me geweldig. Langzaam verdwijnen al mijn klachten en denk ik had ik dit maar eerder gedaan. Het stoppen ging zo makkelijk, en het word steeds makkelijker. Mijn energie is weer terug aan het komen en ik krijg weer adem. Ik wil nooit meer een sigaret aanraken!

De beste manier om te stoppen!

Via via is mij aangeraden om via hypnose te stoppen met roken. Hmm....... Hypnose, dat is niet echt iets voor mij, (dacht ik). Maar ik wilde erg graag stoppen met roken. Aan het begin van de sessie een makkelijk gesprekje gehad, en daarna lekker in de stoel gaan liggen, helemaal niet het idee gehad dat ik echt weg was. Resultaat was super, het was echt heel makkelijk om niet te roken, tot die ene avond in de kroeg. Ach dat stoppen was zo makkelijk, dat lukt morgen ook wel weer....... Dat was dus net even anders, maar gelijk een belletje naar Veghel en de situatie uitgelegd. Mocht de volgende dag gelijk langskomen. Sindsdien geen behoefte meer aan een sigaret, zelfs niet bij de bekende momenten. Werkelijk TOP.

Al een half jaar een niet-roker!

13 november 2019, een week voordat ik 40 jaar werd, had ik een afspraak bij Ben om onder hypnose te stoppen met roken. Na bijna 28 jaar gerookt te hebben, was het de hoogste tijd om te stoppen. Voordat ik de afspraak bij Ben had, onderweg in de auto de nodige sigaretten gerookt en ook toen ik ruim voor tijd aan kwam, heb ik nog een paar sigaretten gerookt. Een hele prettige afspraak gehad! Wat een fijne man is Ben! Ik stapte naar buiten als een niet-roker!! Hoe bijzonder was dat. Nu 6 maanden later rook ik nog steeds niet, geen enkele sigaret meer gerookt. Het kostte me eenmalig € 110 euro en een beetje tijd, maar wat ben ik blij dat ik via een vriendinnetje van me bij Ben terecht ben gekomen. Ga zo door!!

Mooie inzichten in eigen familie gekregen!

Samen met mijn man heb ik deelgenomen aan een opstelling van ons gezin. Mooi om te zien hoe wij allebei naar ons gezin kijken, samen met onze twee meiden. Daarover met elkaar in gesprek gaan en de fantastische rol die hierin Wilma voor ons heeft gespeeld. Ze kon zo mooi en goed invoelen hoe het voor eenieder was. Met een paar mooie oefeningen hebben wij kunnen ervaren hoe we met een paar kleine aanpassingen een groot effect binnen ons gezin kunnen creëren. Deze kennismaking was slechts het begin van een hele mooie reis die volgen gaat. Super bedankt voor jouw aanwezigheid als mens hierbij Wilma!

Zo makkelijk is het nog nooit gegaan !

Investeer 1 uur en € 110 dan ben je van het roken af. Basis is wel dat je zelf wilt stoppen. Dit is een perfect hulpmiddel.

Helemaal geweldig

Na 40 jaar een stevige rookster ben ik dankzij ben en mijzelf al twee weken gestopt met roken Ik rook nu nooit meer .

Prettig

Ik ben twee keer bij Ben geweest, het is een vriendelijke fijne man waarbij je je snel op je gemak voelt. Hij heeft aan één woord genoeg als het gaat om gevoelens en schakelt snel. Hij neemt de tijd voor je en doet er alles aan je zo goed mogelijk te helpen. De locatie is erg rustig en fijn om te zijn. Ik ga nu ook nog een keer naar zijn vrouw Wilma ik in contact te komen met mijn overleden dierbaren.

Gelukkig

Update over mijn geluk: 16 januari j.l. voor de deur bij Ben mijn laatste sigaretje gerookt (na 40 jaar) thuis een app gedownload (quit smoking buddy)die voor mij de aantal dagen en het aantal sigaretten bijhoud die ik niet meer rook en dat is erg fijn om te zien. Misschien een tip voor anderen ook. Maar op dit moment dus 1 maand, 19 dagen en 4½ uren rookvrij en 1003 sigaretten in ieder geval NIET gerookt. Geen ontwenningsverschijnselen en eigenlijk ook geen moeite om het te laten, superblij dat ik toen ben gegaan..

Ongelooflijk

Wow, ik vind het nog steeds ongelooflijk, op 16 januari j.l. rond 9.20 uur heb ik bij jullie voor de deur mijn laatste sigaret gerookt. (Na veertig jaar gerookt te hebben🙄) Na de hypnose sessie ( waar ik niet in geloof en best wel spannend vond, maar allesbehalve eng was) ben ik nu 2 weken later nog steeds rookvrij 💪🏻 tot nu toe heb ik ook nog steeds geen moeite om het vol te houden en ook geen last van bijwerkingen. Ik voel me al lekkerder, heb naar mijn gevoel al wat meer lucht en hoest minder. 😀 Keigaaf, ik ben superblij net als mijn gezin en de mensen om me heen, dus Ben keibedankt en hopelijk tot nooit meer😉althans niet voor het stoppen met roken haha

Over Holistisch Centrum Brabant

Wij bieden in onze praktijk verschillende mogelijkheden om te groeien in bewustzijn, te zoeken naar zingeving en het verder ontwikkelen van jouw spiritualiteit. Samen vinden we een antwoord op vragen als: wie ben ik eigenlijk? Waarom kom ik steeds dezelfde thema’s tegen? Wat is mijn taak hier? Hoe wil ik mijn leven vorm geven? Wij werken hierbij zowel individueel als in groepen. Daarnaast bieden we ook enkelvoudige sessies aan bijvoorbeeld; stoppen met roken of afvallen met gebruik van hypnose. Wij zijn er ook voor traumaverwerking met EMDR of om weer in balans te komen met: holistic pulsing of een reiki behandeling.