Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Holistisch Centrum Brabant

Wij bieden in onze praktijk verschillende mogelijkheden om te groeien in bewustzijn, te zoeken naar zingeving en het verder ontwikkelen van jouw spiritualiteit. Samen vinden we een antwoord op vragen als: wie ben ik eigenlijk? Waarom kom ik steeds dezelfde thema’s tegen? Wat is mijn taak hier? Hoe wil ik mijn leven vorm geven? Wij werken hierbij zowel individueel als in groepen. Daarnaast bieden we ook enkelvoudige sessies aan bijvoorbeeld; stoppen met roken of afvallen met gebruik van hypnose. Wij zijn er ook voor traumaverwerking met EMDR of om weer in balans te komen met: holistic pulsing of een reiki behandeling.