Fijne Ervaring

Ik had gekozen voor een energetische behandeling bij Wilma. Wilma is een melevende warme vrouw die de tijd neemt voor de behandeling. De behandeling gaat op gevoel en samen kijk je waar de spanningen zitten. Ik heb hier persoonlijk veel aan gehad. Omdat iemand je eigenlijk helpt je eigen lichaam beter te leren kennen. Maar ook helpt bij de doorstroming van energie. Aanrader!

Ontzettend fijne ervaring, fijne energie meteen bij binnenkomst

Door deze NEI Sessie te doen zit ik zoveel fijner in mijn vel. Het los koppelen van bepaalde thema's en het bewust maken van de zelf liefde die iedereen verdient heeft me enorm laten groeien. Ik kom graag nog eens terug om nog meer over mezelf te leren.

Bijzonder

Na een zware hersenschudding kon ik totaal niet meer tegen prikkels. Ik zat al langer dan 1 jaar wanhopig thuis en was naar Wilma gegaan voor een energetische healing onder het mom ‘baat het niet dan schaadt het niet’. Ik verwachtte er eerlijk gezegd niet veel van, maar het tegendeel bewees ze. Na deze healing kon ik opeens weer veel meer prikkels aan en steeds meer meedoen in de maatschappij. Het is erg bijzonder wat Wilma kan, ze heeft me enorm geholpen en ze helpt me nog steeds bij mijn laatste stukje herstel van de hersenschudding.

Beste Lisa, Bedankt voor de mooie review. Zo zie je maar wat er kan gebeuren al je bereid bent je grenzen te verleggen. Vertrouw steeds meer op je gevoel en volg je hart. Dat klinkt als een tegeltjes-tekst maar is daarom niet minder waar.

Heel erg goed geholpen

Ik zou andere deze zeker aanbevelen!

Top ervaring

Ik heb véél dingen geprobeerd om te stoppen met roken pleisters kauwgom accupunctuur niks hielp ik kreeg deze tip van een vriendin en ja hoor eindelijk gelukt

Welkom in de wereld van de niet rokers :-)

Behulpzaam en begripvol voor het oplossen van het probleem.

Ze kijken verder dan het probleem zelf en gaan ieder laagje af, zodat alle (ook niet directe) oorzaken verholpen kunnen worden.

Dank Veerle maar we doen het altijd samen, dus dank voor je vertrouwen.

Ik ben heel blij dat ik hierheen ben gegaan. Ik was eerst wel sceptische of het zou werken, maar het is gelukt! Ik ben gestopt met roken!!!! Ik voel me fitter, ruik beter proef beter! Niks heeft mij ooit geholpen en de hypnose wel!

Geweldig .

Ben van te voren echt wel skepties geweest van zou het gaan helpen ! Tim stelt je op je gemak , je hebt eerst een intake gesprek. Daarna begint de behandeling. Ik ben van het begin tot het einde vd behandeling heel ontspannen geweest , ook wel heel even in de slaapmodus . Na de behandeling een beetje slaperig .Ben nu sinds 10 dagen gestopt met roken door de behandeling van Tim . Heb bijna 50 jaar gerookt , heb de drang niet meer ik moet een sigaret , Tim ik ben je zo dankbaar super bedankt dat ik nu een niet roker ben .

Ik wilde graag stoppen met roken alleen lukte het niet om zelf te stoppen. 1 hypnose sessie gehad en tot op de dag van vandaag (3 weken verder) nog steeds niet gerookt.

Ik kon eindelijk weer met vertrouwen op reis

Ik kwam bij Ben om iets te doen aan emetofobie, die ik aan een traumatische ervaring op een vakantie heb overgehouden. We hebben besloten om voor EMDR te gaan, en hebben de eerste twee sessies gericht aan de fobie gewerkt. Ik hoopte hierna er (voldoende) vanaf te zijn, maar er bleek toch nog meer trauma onder te zitten dan ik dacht en ik kreeg klachten van angst en paniek. Gelukkig heeft Ben mij nog snel ergens tussen kunnen plannen, en konden we nog een sessie werken aan het onderliggende stukje. En dit heeft mij fantastisch geholpen! Een week na de sessie ben ik op vakantie gegaan in Zuid Afrika, en heb hier nauwelijks last gehad van oude angsten en de fobie. Ik heb volop kunnen genieten, en dit was allemaal mogelijk dankzij de fijne en doortastende hulp van Ben. Dankbaar!

Hi Karin, dank voor je review eerlijk gezegd kan ik zelf nog steeds (na al die jaren) blij worden van de magie van EMDR.

Eindelijk gelukt!

Na jarenlang eindelijk gelukt schrijf ik. Want na diverse pogingen om te stoppen met roken, rook ik niet meer. De hypnose gegeven door Ben heb ik als zeer ontspannen ervaren en ik heb daarna geen behoefte meer gehad aan een sigaret. Dank je wel! Ik ben er heel blij mee.

Helemaal top!

Het was een aparte ervaring maar voor mij zeker de moeite waard! Ik ben er heen gegaan om mij te laten helpen met het stoppen met cannabis gebruik, en het was echt het steuntje in mijn rug die ik nodig had! Ik loop al een paar jaar te struggle met die verslaving en kreeg het alleen voor elkaar als ik het voor iets of iemand anders deed! Maar voor mezelf was het niet de moeite waard en met behulp van Tim heb ik in kunnen zien dat ik het weldegelijk waard was! Je krijgt een hele goeie uitleg hoe het in zijn werk gaat! En het zijn hele fijne rustige mensen die je begeleiden! Zeker een aanrader voor mensen die net als ik heel graag willen stoppen maar het zelf niet voor elkaar krijgen!

Ik ben supertrots op mezelf

Vanaf het moment dat ik de locatie waar ik ben behandeld verliet stond ik zo sterk in mijn schoenen, en dat is 2 dagen en 2 weken geleden maar het voelt alsof ik al veel langer geleden ben gestopt. Ik had de sessie ook doorgestuurd gekregen en heb hier heel veel kracht uitgehaald. Er komen meteen zo’n mooie dingen op mijn pad. Ook was mijn vraag bij de sessie om me eens gelukkig te voelen. Nou lieve mensen ik heb echt intensieve mooie geluksmomenten gehad doordat ik zo ontzettend trots ben op mezelf. Ik had nooit maar dan ook nooit gedacht dat stoppen met roken mij zou lukken. Ik ben Ben zo ontzettend dankbaar. Als je echt wil stoppen met roken dan raad ik je aan om deze stap te zetten voor een heel mooi en nieuw begin.

Bijzondere ervaring met geweldig resultaat!

Mooi dat er aandacht besteed wordt aan zowel bewust als onbewuste knelpunten bij het stoppen met roken. Het is niet dat ik geen moeilijke momenten meer heb gehad sinds de hypnose, maar op die momenten besef ik me heel goed dat dit gevoel tijdelijk is en weer weg gaat. Het geeft me heel veel rust en ik zou het dan ook iedereen aanraden! Bedankt!

Na Tim’s Hypnose geen roker meer, nooit meer!

De hypnosesessie met Tim om te stoppen met roken was echt boven verwachting en heel bijzonder. Hij stelt de juiste vragen, vraagt door en komt tot de kern en dat is wat nodig is! De hypnose zelf was voor mij magisch en emotioneel en ik visualiseer het nog steeds als de gedachte van een sigaret opkomt. Maar niet roken kost geen moeite en ik ben zooo ontzettend blij !! Gun jezelf deze sessie , kado aan jezelf❤️!

ik heb me heel veilig gevoeld door de professionele begeleiding van Wilma en Ben

in de sessie familieopstelling had ik een voor mij zelf heldere vraag. deze is die middag door de representanten op een bijzondere wijze beantwoord. ik zat naar mijn eigen film te kijken en verwonder me erover hoe het mogelijk is dat wildvreemde mensen mijn situatie zo helder kunnen spiegelen. Heel bijzonder en waardevol. met dank voor iedereen die hieraan een bijdrage heeft geleverd.

7 okt had ik een afspraak bij Tim om te stoppen met roken. Sinds de behandeling heb ik niet meer gerookt en ben helemaal niet onrustig of zo, wat ik wel verwachtte. Ben er heel blij mee !

100% tevreden

Niet verwacht dat het zou werken maar het werkt wel ben blij dat ik het gedaan heb

Een krachtige steun in de rug

Ik heb een geweldige ervaring mogen meemaken . Ben met 24/7 blowen naar 2 jointjes savonds gegaan En doe dit nu 4 wkn De volgende stap is naar 1 joint De sessie heeft mij naar mijn zin geholpen , ik had die ruggesteun echt nodig omdat ik helemaal was vast geroest ! Het kaartje wat ik had uitgekozen “ ik zet door “ blijft van toepassing . Extra dank aan Tim , superbedankt en het was zeer aangenaam . Namaste

Vakman

Ongelofelijk blij dat ik de stap heb genomen om Ben te benaderen voor hulp. Heeft mij enorm geholpen om door een moeilijke periode heen te komen. Ik denk nog vaak terug aan de “handgrepen”die hij mij heeft geven.

Heel verhelderend

Een verhelderende ervaring.

Geweldig, hoogtevrees is weg

Mijn man en zoon (14 jaar) zijn in de praktijk geweest. We werden netjes ontvangen en er werd uitgelegd wat de bedoeling was. Ze zouden allebei apart onder hypnose gebracht worden en door middel van deze behandeling zouden ze van de hoogtevrees af zijn na mogelijk 1 behandeling. Uiteraard waren we een beetje sceptisch of dit ook echt wel zou werken. Na de behandeling zijn we meteen naar een hoge klimtoren gereden. En.....het heeft voor beiden geholpen. Ze gingen allebei zonder angst de toren op en ook weer naar beneden. En ook de keren daarna zijn we nog op verschillende plekken geweest waarbij de heren vaak angst hadden, maar ook nu bleef de hoogtevrees weg. Een bijzondere ervaring en we zijn er erg blij mee dat we deze stap genomen hebben. Een aanrader dus.

Veel inzichten gekregen en een fijne behandeling

Via hypnotherapie een body scan gehad wat heel bijzonder was, met aandacht op het buikgebied ivm Pds. Hopelijk gaat dit helpen om dit te verhelpen. Ben heeft me door middel van het gesprek voorafgaand inzichten gegeven waar ik veel aan heb.

Gestopt is gestopt

Ik kwam 3 weken geleden bij Tim met de mededeling ‘ik wil stoppen met roken’ en jij mag mij daarbij helpen. Ik was en ben er klaar mee! Het stinkt en is daardoor onverzorgd, kost veel centjes (lees: ik rookte zo’n €13 per dag op) en het is ongezond al heb ik voor mijn gevoel nergens last van. 1 uur durende sessie met Tim en ik ben inmiddels 3 weken gestopt! Ik heb nog wel trek (wat zeker minder wordt) maar heb niet de behoefte om er een op te steken. Het is voor mij zeker de moeite waard geweest! Is jouw mindset goed, dan kan jij dit ook… ‘Gewoon’ de eerste stap zetten en bellen!

Fijne ervaring

Nemen de tijd voor je, heerlijk ontspannend. Vanwege mijn diabetes onder hypnose afvallen, het werkt ook nog. Het is aan te raden.

Over Holistisch Centrum Brabant

Wij bieden in onze praktijk verschillende mogelijkheden om te groeien in bewustzijn, te zoeken naar zingeving en het verder ontwikkelen van jouw spiritualiteit. Samen vinden we een antwoord op vragen als: wie ben ik eigenlijk? Waarom kom ik steeds dezelfde thema’s tegen? Wat is mijn taak hier? Hoe wil ik mijn leven vorm geven? Wij werken hierbij zowel individueel als in groepen. Daarnaast bieden we ook enkelvoudige sessies aan bijvoorbeeld; stoppen met roken of afvallen met gebruik van hypnose. Wij zijn er ook voor traumaverwerking met EMDR of om weer in balans te komen met: holistic pulsing of een reiki behandeling.