Een uitstekende keuze

We hebben heel goed advies gekregen,een prima matras voor een redelijke prijs

Prima service en goed matras

We zijn op zondag langs kunnen komen bij Gijs om proef te liggen voor ons nieuwe matras voor onze caravan hobby 560 ufe . Wat al een hele goede service is om op zondag toch deze afspraak te maken het matras van hr 55 met laagje Hr 60 erop lag prima en ook nog op voorraad ook nog even 2 nieuwe kussen er bij gekocht die lagen ook fantastisch. Dus op weg met nieuwe matras en 2 nieuwe kussen paste net in de auto . Nu ligt het matras en nieuwe kussen in onze caravan en het ligt geweldig . We slapen als een Roosje. Gijs bedankt voor de goede service.

Heerlijk matras!

Wij hebben een matras voor onze hobby caravan online gekocht op basis van de gegevens die we telefonisch verkregen hebben van de verkoper van correct slapen! En ik moet zeggen dat het matras heerlijk slaapt en we nu overwegen om de matrassen thuis ook te vervangen! Dus DIK TEVREDEN!!

Onze ervaring met Correct slapen was heel prettig

We kwamen niet alleen voor nieuwe matrassen maar ook voor het onderstel en de ombouw. Gijs hoorde onze wensen aandachtig aan en was meedenkend en droeg oplossingen aan. We moesten wel even wachten op de levering van onze bedden, maar het was het zeker waard. En we waren meteen aan onze nieuwe bedden gewend, Wat ook heel fijn was, was dat Gijs en zijn assistent ons oude bed en matrassen hebben meegenomen, waar Gijs een goede bestemming voor wist. Correct slapen is echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een nieuw bed of matras. Met vriendelijke groet Cor en Inge Sierag

Super geholpen door Gijs

Wij zijn zeer tevreden door de manier waarop we geholpen zijn door Gijs. Flexibel en de tijd nemen voor een klant is heel fijn. Het is zeker aan te raden om daar te gaan kijken. Tom en Nel

Slaapzorg op maat, oplossingsgerichte service

Topbedrijf. Ivm rugklachten matras gekocht, bleek toch nog te hard. Gijs denkt mee lost op en biedt snelle service zonder bijkomende kosten. Betrouwbaar adres!

Nieuwe matrassen voor onze boot op maat laten maken bij Correct slapen. Matras passen perfect en liggen heerlijk! Gijs wist de juiste vragen te stellen om ons zo de juiste matrassen te kunnen bieden voor een goede prijs. Matras waren ruim binnen de afgesproken tijd klaar om opgehaald te worden.

Super blij met onze nieuwe matrassen. Jaren rugklachten gehad en dat is nu over. Ook geeft Gijs goed advies en komt zijn afspraken na. Hij heeft zelfs sneller kunnen leveren dan verwacht. De volgende matrassen voor de kinderen gaan we ook zeker bij Gijs bestellen.

Kom correct afspraken na.

Service zonder discussies. Na levering toch niet blij met aanschaf matras, Gijs heeft alternatieven aan huis tot 3x aangeleverd. Ik slaap nu echt correct. Mvg fam. Driesen

Snelle levering en service

Wij zijn bij Correct Slapen langs gegaan met onze caravan. Meteen een nieuw matras uitgekozen (na proefliggen in de showroom). Oude matras werd meteen afgevoerd. De kwaliteit is erg goed. We slapen weer zonder rugpijn in onze caravan.

Hele goede informatie en levering

Tijdens onze vakantie hebben we besloten om een nieuwe matras te kopen voor onze vouwwagen. Uiteindelijk zijn wij bij Gijs terecht gekomen. Wat een opluchting om door iemand geholpen te worden die er verstand van heeft en luistert naar wat zijn klanten vertellen. De grootste verrassing was dat Gijs de volgende dag belde dat het matras al klaar was. We hebben het opgehaald en in de vouwwagen gelegd. En eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit zo lekker geslapen in de vouwwagen omdat ik altijd wakker werd met rugpijn. Ik weet waar ons nieuwe bed vandaan komt.

Top service bij het op maat maken van ons matras in de camper

Gijs, van Correct slapen heeft ons top geholpen bij het op maat maken van ons matras in de camper. We hebben even een boodschap gedaan en kwamen na een uur terug en het was klaar. Gijs, TOP service !!!

Snelleen correctie levering

Gemaild met de vraag of hij een "klapmatras" voor ons frans bed in onze Adria kon maken. Werd de volgende dag al gebeld door Gijs. Geen probleem. Nu 8 dagen later heeft Gijs het matras al geleverd! Ziet er keurig netjes uit! Binnenkort gaan we de ligging beoordelen. Kortom, een goed advies van een vriendelijke professionele man.

Bent u toe aan een nieuwe matras kan ik u met deze geweldige service correct slapen zeer aanraden Gijs houd zich heel goed aan afspraken Kwaliteit en goede service toppy

Onze ervaring zeer uitmuntend !!! Zeer vertrouwd en een service kan niet beter Zeer aan te raden als je een goed matras wilt aanschaffen Wij slapen nu zonder pijnklachten Top adres !

Mooi product en uitstekende service

Op zoek naar een Talalay topmatras ontdekte ik via een Google zoekopdracht dit bedrijf. Nadat ik via e-mail contact met hen had opgenomen werd ik dezelfde dag nog terug gebeld om mijn wensen te bespreken. Vervolgens werd de op maat gemaakte matrastopper van 180x210 nog aan het eind van dezelfde week via Post.nl thuis bezorgd. En het topmatras ligt superfijn! Dus voor uitstekende service en een mooi product bent u bij Correct Slapen aan het goede adres.

Nieuwe topmatras

Wij hebben een nieuw topmatras besteld bij Correct slapen. Na een goed deskundig advies van Gijs, hebben wij de topmatras snel in ontvangst mogen nemen. Onze nachtrust is zeker verbeterd. We zijn zeer tevreden over de prijs-kwaliteit, service en levertijd. Ook vonden we het fijn dat we na verloop van tijd een telefoontje kregen met de vraag wat we van het topmatras vonden en wat we van de service vonden.

Passie en gedreven.

Dit bedrijf is zeker de 5 Sterren waard. In de avond besteld via bol.com. De volgende morgen gebeld worden door het bedrijf of ze het bestelde product door ons bij bol.com konden komen brengen deze zelfde morgen nog. De eigenaar bracht de matras zelf en hielp mij ook nog met de oude matras uit de caravan te dragen en de nieuwe er in te dragen. Zelfs nam hij onze oude matras mee voor verwijdering. De nieuwe matras ziet er zeer solide uit en is perfect afgewerkt. In het voorjaar gaan wij met plezier deze nieuwe matras inslapen En uiteraard beoordelen.

Lekker correct slapen !

Na jaren te slapen op het zelfde matrassen besloten we om te vervangen, eerst gegoogeld en na vele review gelezen te hebben kwamen we bij "Correct slapen" en toevallig ook nog in Best waar we wonen. We "moesten" eerst door de testbed laten bepalen waar de druk punten zijn van ons lichaam op de matras en aan de hand van de resultaten werd een advies gegeven welke matrassen die bij ons pasten. Zoiets krijgt je nooit als je zomaar een matras koop bij .... . Gijs heeft echt verstand van zulke dingen en we zijn erg blij dat we bij hem gekomen waren om te laten adviseren en matrassen te kopen, hij nam echt de tijd om alles uit te leggen en de vragen te beantwoorden. Top!

Super matrassen voor een mooie prijs

Wij hebben nieuwe matrassen in onze boot laten maken. Na het maken van een afspraak wordt je vriendelijk ontvangen. Er wordt geluisterd naar jou wensen en daarna wordt er een advies gegeven welk matras het beste bij je past. Er wordt echt de tijd genomen om verschillende matras soorten en combinaties te testen. Ook de levering ging snel. In 2 weken kregen wij een berichtje dat de matrassen klaar waren. Ze hebben de matrassen zelf afgeleverd in onze haven. Wij zijn super tevreden. Je krijgt professioneel advies, een snelle levering, een goede prijs-kwaliteit verhouding en een zeer vriendelijk en aangenaam contact. Een echte aanrader dus!

Super service en heerlijke Taylala Slaapkussens !!

Na heel wat speurwerk om voor ons thuis een goede slaapkussens te vinden zijn we uiteindelijk beland bij de website van Correct slapen( in Best). Deze heeft namelijk Taylala latex kussens welke bestaan uit een goede sloop/hoes met heel veel brokken Taylala latex vlokken. Op advies van Gijsbert hebben we wat Taylala latex vlokken verwijderd na gelang onze nek horizontaal kwam te liggen. Eenmaal alles goed uitgevoerd slapen we nu echt heerlijk en liggen we lekkerder dan op onze oude voorgevormde koudschuimkussens. Super service en heerlijke kussens !!

Top service met persoonlijk advies!

Al voor de 3e keer bij Correct Slapen gekocht, dat zegt genoeg! Eerder matrassen, lattenbodems, kussens en een bedombouw van Correct Slapen , later nog een babymatras en nu ook weer het peutermatras bij Gijs besteld. Persoonlijk advies en snelle levering, top service!

Super snelle service!

Ik heb maandag gebeld met een verzoek voor een niet standaard afmeting matras! Geen probleem zei Gijs; wij verzorgen maatwerk! Vandaag (woensdag; 2 dagen later) is het matras afgeleverd! Toppie! Pas over 1 maand wordt alles geïnstalleerd maar ik heb er alle vertrouwen in dat ‘t past!

Top kwaliteit en service door Gijs Braakman

Beste matras ooit in mijn leven…speciaal voor mij samengesteld en op maat gemaakt, namelijk 210 x 160 x 35 cm (ik ben zelf 1.98 m en weeg 105 Kg). Ik slaap al tijden enorm goed op deze door Correct Slapen van Gijs Braakman gemaakte matras. Volgens mij vervaardigd uit speciaal door Gijs samengestelde materialen, die passen bij mijn gewicht en lengte. Als de matras ooit verslijt en Gijs is nog aan het werk bestel ik telefonisch zo opnieuw bij Correct Slapen weer dezelfde matras!

Geweldige service alles netjes opgeruimd

Lekker bed en matras. Na een lange tijd met rugklachten en moe wakker worden nu weer fijn en uitgerusten ochtenden. Geweldige service en alles naderhand netjes opgeruimd. Ik beveel dit zeker aan aan iedereen.

Over Correct slapen

Ieder lichaam is anders dus eingelijk zou ook ieder matras anders moeten zijn. U verdient optimaal slaapcomfort en dat vindt u bij CorrectSlapen in Best. Een goede houding tijdens de nachtrust is erg belangrijk. Bij CorrectSlapen maken wij dan ook matrassen op maat, iedere individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intake gesprek geven wij u deskundig persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras.