Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Correct slapen

Ieder lichaam is anders dus eingelijk zou ook ieder matras anders moeten zijn. U verdient optimaal slaapcomfort en dat vindt u bij CorrectSlapen in Best. Een goede houding tijdens de nachtrust is erg belangrijk. Bij CorrectSlapen maken wij dan ook matrassen op maat, iedere individu heeft zijn persoonlijke behoeften. Na een digitale meting van druk en houding en na een uitgebreid intake gesprek geven wij u deskundig persoonlijk advies. Zo hebben personen met rugklachten, nekklachten en problemen met de schouders of heupen erg veel baat bij een persoonlijk aangemeten matras.