Fijne winkel en prettig geholpen. Allen jammer dat ik voor verzenden van deze enquête akkoord moet gaan met de verwerking van mijn persoonlijke gegevens. Die verwerking heeft volgens mij niets van doen met de verwerking door u van mijn ervaring met uw filiaal. Na verwerking van mijn ervaring mijn persoonsgegevens uit uw administratie verwijderen! Graag daar bericht van.
Beste H. Mocht u meer informatie willen over de verweking persoonsgegevens wil ik u graag doorverwijzen naar het beleid van Klantenvertellen.nl: https://www.klantenvertellen.nl/gebruiksvoorwaarden-and-privacybeleid Uiteraard zullen wij uw gegevens met de grootst mogelijke zorg behandelen. Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met onze administratie in Zevenhuizen: 0180-328231 Vriendelijke groet, ^ Martijn
Prima service!!
opdracht het vervangen van bed poten naar lager model. na een week krijg ik een email dat er te weinig poten zijn geadviseerd en het bedrag dus wordt verdubbeld.(wel vreemd als bedden specialist zo'n basis fout) -voor het maken van de afspraak is een spraak verwarring over dag en datum voor de werkzaamheden.(dus weer een email terug voor uitleg.) -bij het installeren gaat het allemaal prima vriendelijke en behulpzame monteurs , maar ze hebben de foute factuur bij zich met te weinig poten dat staat ook op de factuur, maar vragen wel het bedrag voor het totaal aantal poten. Dat is natuurlijk goed , maar voor oudere mensen komt dit zeer verwarrend over en denken ze al snel dat ze te veel betalen.ook omdat het factuur bedrag niet juist is. - note: leer van deze kleine hobbels
Beste J, Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze eerlijke en gedetailleerde uiteenzetting. We hebben uw opdracht ook intern nog besproken en vinden het inderdaad jammer dat het bij uw opdracht zo 'rommelig' is verlopen. Dit is bij ons niet gewoonlijk en uiteraard nemen wij uw beoordeling en ervaring mee om in het vervolg zulke situaties te voorkomen. Vriendelijke groet, ^ Martijn
jammer dat we niet wisten dat we zelf het matras zelf weg moeten brengen naar de stort. zou een mooie service zijn als het matras meegenomen wordt
Beste Henriet, Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons te lezen dat u onze communicatie een onvoldoende geeft. Onze excuses dat wij onze service rondom het retour nemen van oude matrassen niet duidelijk gecommuniceerd hebben richting u. Uiteraard zullen wij uw feedback meenemen om vergelijkbare situaties in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, ^ Martijn
goed advies en prettige geholpen
Gewoon perfect
Ontzettend prettig/kundig geholpen.
Prettig
Goede uitleg over de matrassen. Ik kreeg van de dokter het advies om een zacht matras te nemen. Dat is nu waar we op slapen. Ze liggen heerlijk. En we zijn heel goed geholpen.
Beste Arie Willem, Graag gedaan! Fijn om te horen dat u nu een stuk beter ligt! Uiteraard hopen we dat dit nog lang mag aanhouden. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Alles prima geregeld.
Beste F. Bedankt voor dit mooie cijfer. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Prima zaak
Beste Han, Ook een prima beoordeling als we het zo mogen zeggen! Bedankt. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Een goed advies gekregen in Zevenhuizen. Goede heldere informatie over levering. Vakkundige en nette bezorging.
Beste Peter, Hier krijgen wij best een trots gevoel van! We proberen altijd op alle vlakken met de klant mee te denken en het is fijn om dat op deze manier gewaardeerd te zien. Bedankt!
Beste, Wat fantastisch om te lezen dat u ons advies zo gewaardeerd heeft! Daar worden wij blij van! vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Prima ervaring met de zaak. Heb alleen nog niet geslapen op het nieuwe bed.
Beste Roland, Fijn om te horen dat de ervaring tot nu toe goed is. Hopelijk wordt het alleen maar beter wanner u ook in het nieuwe bed gaat slapen! Bedankt voor deze beoordeling. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Beste Marja, Bedankt voor deze mooie 8. Nog heel veel plezier van uw nieuwe matrassen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ps: Tips om er een 10 van te maken zijn uiteraard van harte welkom!
geweldig
Beste Coby, Van zo'n review springen wij een gat in de lucht. Bedankt voor deze mooie cijfers, daar worden wij heel blij van! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Prima uitstekende bezorgers/monteurs
Beste Pieter, Fijn om te horen dat u onze service zo waardeert. We zullen de complimenten doorgeven aan Rini en Michel! Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Slapen heerlijk op ons nieuwe bedje
Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wij hopen dat u nog heel wat jaren goed zult slapen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Beste Nel, Hartlijke dank voor deze mooie beoordeling! Wij hopen van harte dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Na omruilen van het hardste matras naar medium dikte sta ik niet meer op met lage rugpijn.
Beste H. Wat fijn om te horen dat uw klachten verholpen zijn. We hopen uiteraard dat u nog lang heerlijk zult slapen op uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Ter zake deskundige adviseur/verkoper die wat teveel "ballen" in de lucht wilde houden door een grote toestroom van klanten.
Beste Gerard, Bedankt voor deze eerlijke review! Fijn dat u onze service en advies zo waardeert. Wij hopen dat u nog lang zult genieten van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Prima tot nu toe.
Beste J, Hartelijk bedankt voor deze uitmuntende beoordeling! Fijn om te horen dat u onze service en kwaliteit zo heeft ervaren. Wij hopen dat u nog lang zult genieten van het nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Het was zaterdagmiddag, er was een verkoper vrij en wij hebben alle tijd gekregen om een keuze te maken, een lekker kopje koffie en een gezellig praatje.
Beste Jan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. U bent altijd welkom voor een praatje en een kopje koffie! geniet van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Goed en deskundig advies gekregen.
Beste Bianca, Bedankt voor deze mooie cijfers! Wij hebben u graag geholpen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort
Rotterdamseweg 60-64
2921 AP Krimpen aan den IJssel
Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.