Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super geholpen! De heer nam goed de tijd voor ons in de winkel. Met de extra complimenten voor de bezorger. De topper is netjes door hem bovengebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn geholpen. Komen zeker terug.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring ook met de 2 mannen die het kwamen bezorgen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Droomvlucht Zevenhuizen: prachtige showroom met veel verschillende merken. Goede presentatie en fijn en gedegen advies. Keurige aflevering en plaatsing. Wat de communicatie over de levering betreft moesten we net iets teveel zelf initiatief nemen. Het tot twee keer gevraagde staaltje van de stof hebben nooit (van de fabrikant) ontvangen. Niettemin zijn wij zeer tevreden met onze aankoop en met het zakendoen met Droomvlucht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alleen wat miscommunicatie door medewerker w.b. tijdstip van bezorgen. Na een belletje was dit snel geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer vriendelijk en deskundige mensen en duidelijke communicatie. Erg te vreden over de kwaliteit van het geleverde bed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
5

2 sterren: slechter dan verwacht

bed is goed ondertussen voetbord zat los bij plaasten dit aangeveven bij de monteur die zei dat hoort zo. wij aangegeven van niet hebben ze er iets aan gedaan was iets beter. daarna weer gebeld dat ik het niet goed vind. zijn ze het bed op komen halen en na 5 dagen weer terug komen brengen. en achteraf was er te dun hout gebruikt in de boxspring. sorry als je voor kwaliteit staat dan is dit het niet voor het geld wat je betaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben vorig jaar ons 2-persoonsbed Caresse gekocht en dit was goed bevallen en nu hebben we in augustus nog een 1-persoonsbed gekocht voor onze zoon. Prima bed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gewoon recht doorzee. Helpt je wat je nodig heb en praat je niks duurder aan dan wat je nodig heb!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben hier nu alweer ons 4e bed gekocht. 2 voor ons zelf en 2 door andere familieleden. Zal vast niet ons laatste bed zijn. Goede service, kwaliteit en er wordt echt tijd voor je genomen voor advies!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn matras maar wat ons verbaasde was dat het matras werd dubbelgevouwen toen het naar binnen werd gebracht terwijl dit eigenlijk niet mocht volgens de instructies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben heel goed geholpen en men neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Het bed lig na 4 weken nog steeds goed en ik hoop dat ik dit na een jaar nog kan zeggen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen, uitstekend bed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben tevreden over de service. Bed ligt stuk harder dan verwacht , dat valt even tegen.Voetbord staat wat los , dit is door Dhr Clazing al opgenomen met jullie. Wordt gewerkt aan een oplossingmbt het voetbord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk, men neemt ruim de tijd, gedegen kennis, fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles geweldig verlopen. Fijne verkoopsters. en fijne en nette monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi aankoop gedaan een goede uitleg over product gekregen. Zeker aanraden om daar je bed te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk geholpen. Wij hebben een goed advies gehad. Bezorging en plaatsen van het bed was zeer vakkundig gedaan, en alles werd goed uitgelegd.Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig geholpen en geadviseerd. Product geleverd en keurig geplaatst binnen de besproken levertijd. Klein minpuntje de andere dag gecorrigeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De communicatie hebben wij laag opgegeven ivm: Vanaf het begin hebben wij gevraagd om de levertijd z.s.m. door te geven i.v.m. het vrij moeten nemen van werk. Ook via email zijn hiervan nog bevestigingen gevraagd. Helaas hebben wij elke keer (zo'n 5 keer) zelf moeten bellen hierover. Wij hadden hierin meer initiatief van jullie kant verwacht. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen, maar de onzekerheid van het niet terugkoppelen van jullie kan geeft onnodig stress.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot nu toe ben ik teleurgesteld in de aanschaf en ontevreden en kunt u deze evaluatie inboeken als een klacht. Op 6 juni jl. is bij mij een matras bezorgd, waarvan ik me meteen al afvroeg of dit de keuze was die ik in de zaak heb gemaakt. Bij de aankoop (sleep sense matras king premium visco bamboo (hardheid stevig) heb ik duidelijk gemaakt dat het matras op een houten lattenbodem zou komen te liggen. Op 11 juni jl. heb ik m'n beklag gedaan in de winkel ('er valt niet te slapen op dit matras; dit klopt niet'). Er zou de 21e (even aankijken nog) contact worden gezocht met mij of er sprake is van verbetering. Ik heb niemand gehoord (alleen deze evaluatie ontvangen). Ik wil dat er contact wordt gezocht met mij en ik wil dat de matras zsm wordt vervangen door de vergelijkbare maar dan niet stevig, zodat ik wel aan slapen toe kan komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas nooit een opdrachtbevestiging ontvangen. Factuur kwam ook later als afgesproken. Rapportcijfer wordt helaas niet verdeelt tussen verkoop en aanlevering / Montage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

bij allebei de vestigingen correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen

Bedrijfsgegevens

Rotterdamseweg 60-64

2921 AP Krimpen aan den IJssel

0180-516563

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.