Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.