Van begin tot eind prima geholpen. Deskundig advies, waarbij ook rekening werd gehouden met ons budget.
Goede afspraken gemaakt en alles kon
Super geholpen, en eerlijk advies. Kortom zeker een aanrader
Heel tevreden met alles!
Fijn bedrijf met goede service. Geslaagd voor m-line 8 even 2 maanden wennen en nu heerlijk
goed advies vlot geleverd
Alles werd goed uitgelegd door de verkoopster, ze nam echt de tijd en liet ons ook van alles proberen. We mochten wat kleurstalen meenemen. De bezorging was ook prima. Er zat een constructiefout in, maar dit is snel en vakkundig opgelost.
Goede voorlichting, levering perfect op tijd
Vakkundige voorlichting prima service.
Een hele fijne ervaring in het algemeen, goede service en het bed slaapt heerlijk!
van de aankoop tot en met het bezorgen perfect geholpen.
Goed advies en er werd ruim de tijd genomen om verschillende matrassen te proberen in de winkel. De matrassen werden netjes op de gewenste etage afgeleverd en de verpakkingen werden meegenomen.
Deskundig advies. Keurig thuis bezorgd.
prima service en keurige plaatsing van het bestelde.
Een jaar geleden een boxspring gekocht bij Droomvlucht Slaapcomfort en nog steeds dagelijks heel gelukkig met deze aankoop. Hiervoor sliep ik slecht en werd zeer vermoeid wakker iedere dag. Maar sinds de nieuwe boxspring er is slaap ik helemaal top! Over de service en persoonlijke benadering niets dan lof! Zeer goed geholpen in de winkel, waar bovendien alle tijd voor mij werd genomen. Duidelijke uitleg over de verschillende opties. Mooie en goed verzorgde winkel.
De langverwachte review :) Ik raad de winkel ter harte aan een ieder, welke op zoek is naar service op maat. Het personeel is vriendelijk, professioneel en denkt echt ontzettend met de klant mee. Gedurende de koop werd voor mij glashelder waar ik (qua slaaphouding etc) op moet letten bij het kiezen van een matras. Mijn onervarenheid hierin, maakte dat ik het heel lastig vond om een matras te beoordelen. Zeker gezien de verwachting is dat je er zo'n 10 - 12 jaar mee doet. Ergens te september 2018, nadat ik verschillende matrassenwinkels was afgegaan, stapte ik Droomvlucht te Krimpen aan den IJssel binnen. Van meet af, werd ik zeer kundig te woord gestaan. Ik kreeg de ruimte de matrassen te verkennen, zonder het gevoel te krijgen dat er iets van mij werd verwacht of dat er een stopwatch liep. Ik was inmiddels al een paar winkels afgegaan waar ik dat gevoel wél had. Omdat ik inmiddels al heel wat matrassen had geprobeerd (en de bomen door het bos niet meer zag; beschikbare merken, beschikbare stoffen, hardheden, ventilatie etc), vroeg ik om advies. Daarbij werd in ruime mate de tijd genomen om te beoordelen, wat er bij mij zou passen. Vragen op het gebied van lichaamshouding, lichamelijke klachten, heb je het snel warm / koud et cetera werden daarbij gesteld. Tot dit moment, was ik mij eigenlijk helemaal niet zo bewust van mijn slaapgedrag. Ik besloot hier een paar dagen goed op te letten. Langzamerhand werd mij duidelijk wat mijn voorkeuren waren. Omdat ik een hele fijne 1e indruk had gekregen van de winkel (en met name van de adviseur / manager), besloot ik daar een matras (Pulman Silver Line) te kopen. Op advies van de adviseur / manager had ik in de eerste instantie voor een firm kern gekozen. Dit matras werd vervolgens begin november aan huis geleverd geleverd en door twee sterke mannen binnengebracht. Na een paar dagen, kwam ik tot de conclusie dat het mij niet lukte aan de matras te wennen. Ik was in de veronderstelling dat de matras harder was uitgevallen dan dat ik op voorhand had ingeschat. Ik mocht het matras uiteindelijk omruilen voor hetzelfde model met een medium kern welke in de weken erop werd geleverd. Ondanks dat deze ruil even op zich liet wachten, was dit allemaal prima verlopen / geregeld. In de dagen erop, moest ik helaas tot de conclusie komen dat de adviseur / manager het eigenlijk bij het rechte eind had. De firm kern gaf veel meer ondersteuning dan de medium kern en paste uiteindelijk ook veel beter bij mijn houding. Ik durfde dit in eerste instantie niet bespreekbaar te maken maar besloot het toch te doen. Het is immers de bedoeling dat je er een decennia mee vooruit kan. Ik gaf daarbij aan het lastig vond om het bespreekbaar te maken maar dat ik hoopte dat we het konden oplossen. Na een tweetal telefoongesprek en een overleg met de servicedienst / Pullman, werd besloten dat ik hem terug mocht ruilen. Dit laatste werd vervolgens vrij snel (telefonisch) geregeld. Inmiddels slaap ik alweer enige weken met heel veel plezier op mijn nieuwe matras. Ik denk uiteindelijk dat ik het de tijd had moeten geven om aan het nieuwe matras te wennen, want hij ligt nu heerlijk! Geen twijfel mogelijk, ik ben er 100% zeker van dat ik een fantastische koop heb gedaan. Bedankt heren! Voor het geduld én het advies! Met vriendelijk groet, Jaron Peper
Beste Jaron, Een meer uitgebreide review hadden wij niet kunnen wensen. Bedankt voor de mooie woorden, beoordeling en het vertrouwen in ons advies. We hopen dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe matras! Vriendelijke groet, Martijn
Een week te laat geleverd , hockers niet goed , zelf telkens bellen
Beste Allard, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. We ziet in uw reactie dat u de communicatie en persoonlijke service als onvoldoende heeft beoordeeld. Het spijt ons dit te lezen en zullen uw ervaring meenemen om in het vervolg beter te kunnen voldoen aan de verwachting. Wat de hockers betreft vertrouwen we er op dit op gepaste wijze voor u op te kunnen lossen. Via ons Service formulier kunt u uw aanvraag indienen waarna wij toe zullen werken naar een gepaste oplossing: https://www.droomvluchtslaapcomfort.nl/over-ons/service-formulier Uiteraard hopen we dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop en nogmaals bedankt voor het vertrouwen, Vriendelijke groet, Martijn
Prima geholpen. Goede service. Snelle aflevering. Top!!
vanwege levering vandaag 19/12/2018 is het ons onmogelijk op eerste 2 vragen te reageren. communicatie over levering had beter gekund.
Niets dan lof voor het meehelpen oplossen van een probleem ivm faillissement andere winkel en alsnog levering Avek-Boxspring. Perfecte en zorgvuldige afhandeling.Hulde!
Zeer prettige zaak, waar men de tijd voor je neemt en er goed naar je wensen wordt geluisterd. Vakkundig en erg vriendelijk personeel. Het contact ivm het leveren van de matrassen was uitstekend en de bezorging vlgs planning, dus geen onnodig lang wachten. Ik kan Droomvlucht Slaapcomfort iedereen aanbevelen.
Top geholpen. Je krijgt goed advies.
Rotterdamseweg 60-64
2921 AP Krimpen aan den IJssel
Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.