Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn matras maar wat ons verbaasde was dat het matras werd dubbelgevouwen toen het naar binnen werd gebracht terwijl dit eigenlijk niet mocht volgens de instructies.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben heel goed geholpen en men neemt alle tijd om je vragen te beantwoorden. Het bed lig na 4 weken nog steeds goed en ik hoop dat ik dit na een jaar nog kan zeggen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima geholpen, uitstekend bed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik ben tevreden over de service. Bed ligt stuk harder dan verwacht , dat valt even tegen.Voetbord staat wat los , dit is door Dhr Clazing al opgenomen met jullie. Wordt gewerkt aan een oplossingmbt het voetbord.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Persoonlijk, men neemt ruim de tijd, gedegen kennis, fijn geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles geweldig verlopen. Fijne verkoopsters. en fijne en nette monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Mooi aankoop gedaan een goede uitleg over product gekregen. Zeker aanraden om daar je bed te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer vriendelijk geholpen. Wij hebben een goed advies gehad. Bezorging en plaatsen van het bed was zeer vakkundig gedaan, en alles werd goed uitgelegd.Top.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prettig geholpen en geadviseerd. Product geleverd en keurig geplaatst binnen de besproken levertijd. Klein minpuntje de andere dag gecorrigeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De communicatie hebben wij laag opgegeven ivm: Vanaf het begin hebben wij gevraagd om de levertijd z.s.m. door te geven i.v.m. het vrij moeten nemen van werk. Ook via email zijn hiervan nog bevestigingen gevraagd. Helaas hebben wij elke keer (zo'n 5 keer) zelf moeten bellen hierover. Wij hadden hierin meer initiatief van jullie kant verwacht. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen, maar de onzekerheid van het niet terugkoppelen van jullie kan geeft onnodig stress.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
4

2 sterren: slechter dan verwacht

Tot nu toe ben ik teleurgesteld in de aanschaf en ontevreden en kunt u deze evaluatie inboeken als een klacht. Op 6 juni jl. is bij mij een matras bezorgd, waarvan ik me meteen al afvroeg of dit de keuze was die ik in de zaak heb gemaakt. Bij de aankoop (sleep sense matras king premium visco bamboo (hardheid stevig) heb ik duidelijk gemaakt dat het matras op een houten lattenbodem zou komen te liggen. Op 11 juni jl. heb ik m'n beklag gedaan in de winkel ('er valt niet te slapen op dit matras; dit klopt niet'). Er zou de 21e (even aankijken nog) contact worden gezocht met mij of er sprake is van verbetering. Ik heb niemand gehoord (alleen deze evaluatie ontvangen). Ik wil dat er contact wordt gezocht met mij en ik wil dat de matras zsm wordt vervangen door de vergelijkbare maar dan niet stevig, zodat ik wel aan slapen toe kan komen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Helaas nooit een opdrachtbevestiging ontvangen. Factuur kwam ook later als afgesproken. Rapportcijfer wordt helaas niet verdeelt tussen verkoop en aanlevering / Montage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

bij allebei de vestigingen correct geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Mooie en fijne levering en service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Vijftien jaar geleden al met volle tevredenheid bedden gekocht. Nu nieuwe matrassen . tussendoor een laden commode en een linnenkast Hele goede service. Zeker 5 nieuwe klanten aangebracht.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima advies gekregen, duidelijke afspraken gemaakt, bed slaapt heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima service. Prettig contact.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer persoonlijke service, goed advies en zeer korte levertijd. Ze nemen nog echt de tijd voor je.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Krimpen aan den Ijssel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super zaak! 12 jaar geleden hier een bed gekocht en nu weer. Geen snelle verhalen maar een goed en eerlijk advies. Plezierige ontvangst.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Kwaliteit
  • Persoonlijke service
  • Advies
  • Communicatie
  • Vestiging Zevenhuizen

Bedrijfsgegevens

Rotterdamseweg 60-64

2921 AP Krimpen aan den IJssel

0180-516563

[email protected]

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.