Het bezoek aan de showroom in Zevenhuizen verliep bijzonder goed, de dame heeft ons goed geadviseerd en wij zijn tot aanschaf overgegaan. Levering vond op de afgesproken termijn plaats in Februari 2021. De bezorgers hebben de matrassen naar boven gebracht, de oude konden zij niet meenemen wat toch wel lastig is gezien het formaat om deze af te voeren naar de milieu straat. Droomvlucht zou dit als service moeten kunnen aanbieden, zeker gezien de prijs van de nieuwe matrassen. De Tempur matrassen voldoen uitstekend!
Geachte heer Verbeek, Vriendelijk bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. We hebben u graag welkom geheten in Zevenhuizen en zijn blij te horen dat het advies zo goed bevallen is. Helaas is het retour nemen van oude matrassen op dit moment afgeraden als een van de maatregelen rondom Covid-19. Ook wij houden ons aan dit advies, en communiceren dit zo goed mogelijk richting onze klant. We hopen op begrip voor deze situatie, en het spijt ons dan ook dat dit bij u niet duidelijk is geweest, en dat dit tot andere verwachtingen of teleurstelling heeft geleid. Uiteraard vertrouwen we er op dat u nog lang zult genieten van het slaapcomfort van uw Tempur matrassen. Mochten wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in een van onze winkels, dan staat de koffie klaar. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
In 2015 aangeschaft Caresse 4600 elec. boxspring na ruim 6 jaar kwamen er problemen met de hoezen PU. .van de matrassen . Klacht ingediend bij Droomvlucht Zevenhuizen ,daar kwam actie op . De fabrikant was terughoudend hier in, Droomvlucht nam zijn verantwoording en wij zijn samen tot een goede oplossing gekomen. Marco, nog dank voor de service !!
Beste Ben Tinkhof, Wat fijn om van u te horen middels deze mooie review. Uiteraard hebben wij u graag geholpen, en het is fijn terug te lezen hoe u dit ervaren heeft. We zullen het woord van dank doorgeven aan Marco, en vertrouwen er op dat u ons weer weet te vinden wanneer u iets nodig heeft! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Verkoper heel aardig en alles duidelijk afgesproken, alleen.. de levertijd. Tijdens de bestelling in de winkel werd aangegeven 5-8 weken, dat zou toen vlak voor Nieuwjaar zijn, dus we hielden wel rekening met een weekje erbij. Na geen bericht na de feestdagen maar even contact opgenomen en werd aangegeven 6-10 weken, dat stond tenslotte ook op de orderbevestiging.. Prima. Het duurde steeds langer en na contact met de planning kregen we te horen dat we maar rekening moesten houden met Corona en dus niet op 10 weken moesten hebben gerekend. Uiteindelijk geleverd in week 13.
Geachte B, Wat jammer om te horen dat uw ervaring met onze winkel met een onvoldoende wordt beoordeeld. We streven er altijd naar om onze klant zo goed mogelijk te helpen, en zien dat dit met advies wél gelukt is. Helaas hebben we allemaal te maken met de huidige, geldende maatregelen. En het is vervelend te lezen dat hierdoor bepaalde onderdelen bij u mis lijken te zijn gelopen. Mijn collega heeft inmiddels contact met u gezocht om het ontstane ongenoegen te bespreken, en we vertrouwen er op dat het u er niet van weerhoud ons in de toekomst nogmaals te bezoeken. Vriendelijke groet en bedankt voor het vertrouwen in onze beddenwinkel., Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Alles vanaf de aankoop tot plaatsen was perfect .
Best S, Een korte, maar fantastische beoordeling! We zijn blij te horen dat u alle onderdelen zo goed heeft ervaren, en we vertrouwen er op dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Hele goeie service en heerlijke bedden!!!
Beste S., Bedankt voor deze geweldige beoordeling! We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat u nu heerlijk van uw bed geniet. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Goed advies, levering dik in orde en we slapen heerlijk. Hadden dit eerder moeten doen.
Beste Ada, We zijn blij te horen dat u uiteindelijk de stap heeft gemaakt, en hier zo tevreden over bent! Met zo'n beoordeling als de uwe slapen ook wij heerlijk. Bedankt dat u de moeite heeft genomen, en uiteraard tot ziens in een van onze winkels! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
We zijn goed geadviseerd in de winkel en ze namen de tijd voor ons. Levering was op tijd en netjes in elkaar gezet. We kregen een goede tip om het ongemak van het felle lichtknopje op de bedlampen op te lossen. 1 minpuntje: tijdens plaatsing werd er gevraagd of we een verlengsnoer hadden vanwege de elektrische aansluitingen. Hierover waren wij niet geïnformeerd. Gelukkig hadden we een snoer liggen. Anders hadden we een probleem gehad.
Beste Gerdine Brans, Fijn om van u terug te horen, en een review te mogen ontvangen. We hebben u graag geadviseerd en zijn blij om te horen dat ook de levering en tips goed zijn bevallen. Vervelend dat u het niet benoemen van een verlengsnoer als min-punt heeft ervaren. We proberen in de informatievoorziening altijd rekening te houden met de uiteindelijke situatie. Stroomvoorziening wordt dan vaak als 'vanzelf sprekend' ervaren. Maar we zijn blij te horen dat dit uiteindelijk geen probleem is gebleken, en zullen het als tip mee nemen! We wensen u nog veel plezier van uw nieuwe bed en u bent altijd uitgenodigd in onze beddenwinkel voor een lekker kopje koffie, Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
We kwamen ons oriënteren op een nieuw bed en alle tijd werd genomen om ons verschillende matrassen te laten ervaren. We zijn er de nodige uren geweest. Geen enkel moment het gevoel gepusht te worden naar een aankoop. (wat in andere beddenzaken wel anders is). Na het gesprek een offerte laten opmaken. Ook hier geen druk om snel te tekenen. Nachtje over geslapen (in ons oude bed :-)) en volgende dag het bed besteld. Levertijd gezien Corona wat langer helaas maar na een maand of 3 netjes bezorgd en in elkaar gezet.
Beste nick, Wat een mooie omschrijving, en een uitleg waar we blij van worden. We hebben u uiteraard graag geadviseerd en de mogelijkheden laten zien. En zijn blij te lezen dat u dit zo prettig heeft ervaren. Bedankt voor uw geduld, en uw mooie beoordeling! Vriendelijke groet en hopelijk tot ziens, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Goede service en snelle levering
Geachte Karin, Wat fijn dat we aan dit lijstje ook een 'Goede klant en mooie beoordeling' mogen toevoegen. We hebben u graag geadviseerd en geleverd en zijn blij te horen dat dit u zo goed is bevallen. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
En toen het bed geleverd werd, ontbraken de hoezen voor de matras in dezelfde kleur als het onderstel. Die zijn nabesteld en kwamen gelukkig snel binnen. Daarna hoezen gebracht en geplaatst.
Beste I.L., Vriendelijk bedankt voor uw review. Het is fijn te horen dat inmiddels alles netjes is opgelost bij u. We streven er altijd naar om alles in één keer goed te doen en op te lossen indien mogelijk. Helaas zijn de langere levertijden op dit moment ook iets waar we niet aan ontkomen, maar het is goed om te lezen dat dit snel opgepakt is. Wij streven altijd naar een 10. Mochten wij u in het vervolg nogmaals mogen adviseren dan hopen we op een 'herkansing' en bent u uiteraard van harte uitgenodigd in een van onze winkels. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Enorm goed geholpen, super service. Aan de afspraken gehouden. Er is zelfs voorgesteld ivm een waarschijnlijk aankomende operatie van mijn man, om service te verlenen tegen die tijd om het bed naar beneden te verplaatsen. In een woord super! Echt een aanrader. Uitermate vriendelijk.
Geachte T., We streven er altijd naar om op de best mogelijke manier mee te denken met onze klant. Bij de hulpvraag die u omschrijft is het voor ons niet meer dan logisch om u een handje te helpen. We zijn blij te horen dat dit zo goed wordt gewaardeerd! Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling, we hebben u graag geholpen, en veel sterkte in de komende periode. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Vanuit een recent verleden reeds ervaring opgedaan bij een aankoop van nieuwe matrassen. De ervaring van destijds bracht ons terug bij dezelfde dealer eerst ben ik alleen gaan kijken en praten bij deze dealer van een aantal goede merken. Aanvankelijk konden wij niet slagen ondanks een een aanbod van de directie op de eerdere recente aanschaf er bleef twijfel en ook bij een derde bezoek was die twijfel er nog steeds de knoop doorgehakt en de visie op een SERTA boxspring combinatie gericht en dat bleek voor ons de juiste keuze te zijn. Inmiddels staat de combinatie een aantal weken en het gevoel hier in huis is dat wij de juiste keuze hebben gemaakt een Win - Win situatie zoals ervaren.
Beste Meneer Bul, Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide uiteenzetting van uw ervaring en de mooie beoordeling als resultaat. We hebben u graag geholpen, geadviseerd én de uitdagingen overwonnen om u uiteindelijk geheel tevreden tot rust te laten komen op uw nieuwe bed. We zijn blij te horen dat uiteindelijk alles goed is gekomen en u inmiddels weer heerlijk slaapt. Wellicht tot in de winkel, u bent van harte uitgenodigd voor een kopje koffie (als het weer 'normaal' mag), Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
We zijn vriendelijk geholpen en voorzien van goed advies. Ook de levertijd, belangrijk in deze tijd, is besproken. We zijn een tweede keer terug geweest en hebben na nog wat proberen en gedegen advies onze keuze gemaakt. Dit is ons 2e bed bij Droomvlucht en meerdere familie leden zijn hier reeds geweest vanwege de goede service.
Beste Tim, Fijn om van u terug te horen in deze mooie beoordeling. We hebben u graag opnieuw verwelkomt in onze winkel en zijn blij dat dit wederom zo goed is bevallen! U bent uiteraard van harte wij ons uitgenodigd, mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen voorzien van slaapadvies. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Vriendelijke verkopers. Minpunt de communicatie en service rondom levering.
Beste E.C. Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. We streven er altijd naar om in alle onderdelen zo goed mogelijk te presteren, helaas lijkt dit in uw geval niet helemaal gelukt. Vervelend om te horen dat u ons hierdoor ook niet zal aanbevelen. Helaas verlopen alle afspraken en leveringen op dit moment net even anders dan normaal. We hopen dat uw huidige ervaring geen reden zal zijn om ons in de toekomst niet meer te bezoeken, zodat wij onder normale omstandigheden de kans kunnen krijgen de communicatie en service te bewijzen. Uiteraard wensen wij u veel plezier van uw aankoop, en wellicht tot ziens! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
We zijn ff opzoek geweest naar nieuwe bedbodems. De inzet boxsprings van Swisssense die we hadden bevielen niet.. via droomvlucht gekomen bij de Tempura schotel bodem, echt dat is een zaligheid. Vakkundig geïnstalleerd en kort na bestellen kunnen leveren.. echt service. Mooi!! En dat alles voor een concurrerende prijs.. mooi werk!
Beste S. Fijn om te horen dat we u zo goed hebben kunnen helpen met nieuwe bedbodems. Uiteindelijk is zo'n mooie beoordeling voor ons de kers op de taart, en daar kunnen we alleen maar van genieten. Veel plezier nog van uw bedbodems en in de toekomst bent u uiteraard opnieuw van harte uitgenodigd in onze winkels! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
We werden goed geholpen en goed geadviseerd, de levering was netjes en sneller dan verwacht.
Beste Vera, bedankt voor deze mooie beoordeling. Het is fijn om terug te lezen dat u alle onderdelen, van advies, service én levering, zo goed heeft ervaren. We hebben u graag geholpen, en wensen u nog veel slaapplezier van uw nieuwe bed, Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Plezierige ervaring om bij Droomvlucht een super lekker bed te kopen.
Beste Wim, Wat fijn om te horen dat u nu super lekker op uw bed slaapt! Mooi om dit in zo'n goeie beoordeling terug te zien. We zien nog een kleine verbetering wat betreft advies, maar ook met een 9 zijn wij dik tevreden! We vertrouwen er op dat u nog vele jaren lekker zult slapen, en u bent in de toekomst uiteraard van harte uitgenodigd voor advies in een van onze winkels. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Heel goed uitgelegd vd verschillende matrassen en we zijn heel blij met de tempur bedden
Beste Cor, Bedankt voor deze mooie beoordeling en uw vertrouwen in onze beddenwinkel. We hebben u graag de verschillende matrassen laten zien en zijn blij te horen dat uw keuze voor Tempur zo goed bevalt! Zo'n perfecte review als deze spreekt boekdelen, bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Goed geholpen, snel en korte lijnen met de medewerkers. Ook voor het leveren zijn ze goed met de planning en houden je goed op de hoogte van alles. Achteraf een voetbord besteld en kreeg alle info erover en weer duidelijke planning van bestellen tot leveren.
Beste Hohin, Van zo'n uitgebreide beoordeling worden we altijd blij! Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze achter te laten. We streven er altijd naar om de communicatie zo soepel mogelijk te laten verlopen, en zijn blij te horen dat dit bij u zo goed is gelukt en bevallen. We vertrouwen er op dat u nog lang zal genieten van de uitstraling en het slaapcomfort van uw boxspring combinatie. Wanneer onze winkel weer geopend is bent u uiteraard altijd welkom voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Goede service en ze denken met je mee, staan altijd open voor vragen
Beste J. Het is altijd fijn om uw ervaring terug te kunnen lezen, en we zijn blij te zien dat u onze service zo goed waardeert. We hebben u graag geholpen en uw vragen graag beantwoord. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw aankoop! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
Goed geholpen, aardige verkopers!
Beste R, Bedankt voor uw beoordeling! We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat u dit als fijn heeft ervaren! Veel plezier van uw aankoop en wellicht tot ziens in de toekomst! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn
vlotte bediening en service
Happy met onze nieuwe matrassen en kussens, Uitgerust je bed uit komen zonder nek of rug klachten hoe fijn is dat ! Jammer dat je er uiteindelijk uit moet gaan om te gaan werken !!
Originele beoordeling
Happy met onze nieuwe matrassen en kussens, Uitgerust je bed uit komen zonder nek of rug klachten hoe fijn is dat ! Jammer dat je er uiteindelijk uit niet gaan om te gaan werken !!
Zeer goed geholpen , goed geregeld . mvg A.M
Ondanks Corona keurig op tijd geleverd ,
Rotterdamseweg 60-64
2921 AP Krimpen aan den IJssel
Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.