Ons derde bed gekocht

Prima beddenzaak. Ze weten waar ze het over hebben. En nemen echt de tijd voor je,en geven Goed advies.

Heel klantvriendelijk bedrijf

Goed telefonisch bereikbaar. Erg vriendelijk. En betrouwbaar

Hele goede service

Aankoop zeer positief , matrassen prima, we hadden een nare lucht aan deze en kwam er heel vlug na melding hiervan iemand het beoordelen. Moet minder worden! Als dit niet zo is zullen we weer aan de bel trekken Het is een “ mestlucht” maar hopelijk wordt het minder. Er is verklaard wat het is dus….. hopen maar

Fijne winkel met fijn personeel!

Er wordt tijd voor je genomen, goed advies, weten waar zij het over hebben en denken mee. Zijn zeker niet alleen maar uit op geld verdienen, maar gewoon eerlijk. Voor ons een beddenzaak waar wij al zeker 30 jaar (als het nodig is...) graag komen.

Geweldige service

Mijn vrouw en ik hebben na goed te zijn geadviseerd elke een M Line matras aangeschaft met bijbehorende kussens. Ook nadien als je vragen hebt (nieuwe matrassen vragen immers weer wat gewenning) is geen vraag te veel en wordt je ook dan weer geadviseerd en met je meegedacht.

Plezierig

Tijd genomen en ervaring spreekt. Waren best snel klaar.

Prima & vakkundige service!

Wij zijn prettig geholpen door medewerkers die verstand van zaken hebben.

Deskundig, vriendelijk en doen wat je belooft

Goede ervaring in de winkel, op de hoogte gehouden van de voortgang en goede service bij de levering

Zoals je verwacht

We zijn vakkundig en vriendelijk geholpen en levering en plaatsing liep vlotjes en op tijd

Goede uitleg in de winkel en de levering ging uitstekend

Prachtige bedden en fijn contact

In het verleden een bed gekocht bij droomvlucht. Altijd goede ervaringen gehad en daarom weer terug gegaan voor een nieuw bad. Prachtige bedden (Serta) en fijn klantcontact.

Fantastisch !

Dik tevreden met onze aankoop van 2 Pullman Silverline matrassen. Bestemd voor onze incl. motoren Pullman boxspring. Goed en duidelijk advies door de vakkundige verkoper. Niet opdringerig een grotere aankoop te doen, maar gezocht naar deze oplossing. De aflevering netjes en vakkundig. Bij de aflevering van de matrassen gelijk APK van de motoren/boxspring. Bedankt voor de koffie en de ongedwongen sfeer.

Uitgebreid advies

Vriendelijke service

Goed geholpen in de winkel. Soepele bezorging. Levertijd was met zo’n week of 9 wel lang. De prijs kwaliteitsverhouding is prima!

Zowel in de winkel als op locatie: alles goedgeregeld

Goed en deskundig geholpen.

Heel goed voorgelicht en deskundig geholpen. Ook het plaatsen van het bed goed werk. We hebben het bed nu 3 weken maar het bed en ik moeten nog wat beter aan elkaar wennen. Ik geef het nog de tijd....

We werden vriendelijk en goed geholpen. Zowel ikzelf als mijn dochter hebben een nieuw matras gekocht. Levering zou binnen 2 a 3 weken plaatsvinden. Dit werd uiteindelijk ruim 4 weken ivm personeelstekort. Tip: het zou fijn zijn dat dit tijdig gecommuniceerd wordt zodat de klant weet waar hij aan toe is.

Prettig geholpen

Prettig geholpen en flexibel

Super klasse

Goed geholpen in de winkel, netjes bezorgd en uitgepakt, slaapt geweldig, we zijn er heel blij mee,

Correcte levering van heerlijke bedden

De bedden zijn goed en de levering zeer correct

Deskundig en vriendelijk. Nemen de tijd voor de klant.

Wij waren op zoek naar 2 nieuwe matrassen. Droomvlucht Zevenhuizen heeft ons zeer goed geadviseerd. We krijgen uitgebreide uitleg over de verschillende matrassen. De jonge verkoper had veel vakkennis en was zeer vriendelijk. Ook de levering ging soepel, de matrassen werden keurig afgeleverd. Ook kregen wij advies over passende kussens, die we dan ook meteen hebben besteld. Kortom, zeer tevreden!

Prima informatie, advies en service

Op aanraden van een goede vriendin Droomvlucht Slaapcomfort Zevenhuizen een bezoek gebracht. En hebben slaapcomfort gevonden. Wij zijn daar zeer goed ontvangen en hebben een leuk gesprek gehad met Jory. Alles geheel vrijblijvend, prima advies, helder en duidelijk. Wanneer wij vernemen dat er iemand opzoek is naar een nieuw bed, matras etc. dan bevelen wij Droomvlucht Slaapcomfort zeker aan.

Top, kan niks anders zeggen!

We konden in de avond langskomen om verschillende bedden te ervaren. Er is echt de tijd voor ons genomen. De levering en de service was ook top, ik kan deze zaak van harte aanraden,

Een verkoper die echt luistert naar wat JIJ nodig hebt!

Wij hebben besloten nieuwe matrassen te kopen. Uiteindelijk bij Droomvlucht uitgekomen. Vriendelijk en deskundig personeel, net wat ik zocht. Vraag: wat wilt u voor matras? Antwoord: een waarbij mijn rugproblemen draagbaar worden en als het even kan ook nog op kan slapen. Dit is waar ik last van heb, dit kan wel dit kan niet. Nou we gaan uitproberen. Dit is mijn minst favoriete onderdeel, maar ja... We zijn gaan liggen, en liggen en nog es. Dan weer terug, nou deze denk ik. Dan proberen we er nog een, oke... Deze roep ik spontaan dit is hem. Bij aflevering worden de matrassen netjes geplaatst, plastic meegenomen en wederom zeer vriendelijk personeel. Mijn ervaring, vanaf nacht één geslapen als een roos zonder wakker worden en draaien. DANK JE WEL!

Professioneel en persoonlijk

Goed advies, de tijd voor ons genomen. Goede afhandeling en bezorging/montage.

Swanlaweg 6 8

2761BC Zevenhuizen

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.