Geweldige service en heel klantvriendelijk

Geweldige service en heel klantvriendelijk

Wij kwamen een uur voor sluitingstijd binnen en zijn geweldig en met alle geduld geholpen om een voor ons perfect bed te kiezen. Het bed kwam ook nog 2 weken eerder dan gedacht en werd netjes en snel in elkaar gezet!

fijn

de ervaring met drommvlucht heb ik als zeer prettig ervaren. Veel kennis, goede adviezen en duidelijke communicatie.

Super goed geholpen!

Heel goed geholpen, na afspraak ingepland te hebben werd er ruim de tijd genomen en heb ik goed advies gekregen zodat ik de keuze kon maken. Had een flinke miskoop elders gehad dus heel erg fijn met deze ervaring! (Advies van vrienden!) Nu na 2 weken slapen nieuwe MLine matrassen kan ik niets anders zeggen dan; top!!! Heerlijk!

Was netjes correct en kennis van zaken

Vakkundig geholpen

Vakkundig geholpen

Een droom die uitkwam

Na in de winkel wat proef gelegen, de keuze gemaakt (op de Gok) En tot nu toe bevalt het ons goed, tenslotte kosten 2 matrassen, dekbedden en kussens ook een aardig bedrag. Onze voorgaande matrassen waren uit 2020 en van Auping, waarbij je deze niet kunt omdraaien, zodat je kunt voorkomen dat ze op een punt door gaan liggen. En dat merk je dus, het comfort werd steeds minder. Maar nu zijn we gelukkig en kunnen we weer voorlopig vooruit.

Zoals altijd, fijn om bij Droomvlucht te kopen

Heerlijke top dekken gekocht. Liggen heerlijk! Goed geadviseerd en goede service!

Vakkundig en vriendelijk geholpen

Bij locatie uitgebreid bedden uitgeprobeerd waarbij we vriendelijk en vakkundig werden voorgelicht. Keuze viel op een Serta Ligne. Levering liep soepel en een paar weken eerder dan verwacht. We zijn erg tevreden over het bed.

Goede informatie door verkoper en snelle correcte levering

Als bovenstaand

Vriendelijk en goed geholpen

Prima service, snelle reactie en acties als dat nodig is. Denken met je mee en goed bereikbaar.

alles prima

alles prima

Kwaliteit en op tijd

Goede adviezen en tijdige levering

ben erg tevreden.

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Supper

Komen op tijd en montuur lever sel en goed werk af toppertje

Goede aflevering. Van te voren gebeld hoe laat ze zouden komen. Wij zijn tevreden.

De matrassen en de topper zijn keurig afgeleverd. De 2 jonge mannen hebben het netjes gedaan.

Vriendelijke service en kundig advies.

Prettig ontvangen in de winkel Goed en kundig advies. Flexibel bij onze wensen. Snelle levering. We slapen geweldig

Professionele en klantvriendelijke benadering.

Topper besteld en na 4 weken ontvangen. Ontvangst in winkel was prima. Goede voorlichting en men nam er ruim de tijd voor. Aanrader wat ons betreft.

goed geholpen.

prima advies - nette zaak - alle tijd om de juiste keuze te maken. Jammer dat onze aanmelder bij u nog niets heeft gehoord. Oude matrassen niet meegenomen - zelf mee moeten sjouwen.

Vriendelijk en deskundig

Fijne zaak. Gevarieerd aanbod. Wij werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed naar ons geluisterd.

Zeer klantvriendelijk

meer dan prima

goede voorlichting en uitstekende uitvoering van de gemaakte afspraken

gewoo erg goed geholpen

Geweldige service en super vriendelijk

Wij zijn uitsteken geholpen en slapen nu weer geweldig op een Tempur matras. Goede service en vriendelijke en hulpvaardige monteurs. Enige minpunt: er moet nog een kussen geruild worden en daar hebben we tot heden niets van gehoord.

Swanlaweg 6 8

2761BC Zevenhuizen

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.