koop verliep prima

We kregen uitgebreid uitleg over de aankoop, en daar werd niet op een minuutje meer gekeken. Ook de aflevering ging soepel

Prima geholpen

Prettige ontvangst, meedenkend en welwillend

Goed geholpen in de winkel Prima levering

Uitstekend. Goed en vriendelijk personeel en goede service

Vriendelijk geholpen en alles is netjes op zijn plek in elkaar gezet

Zeer vriendelijk en net personeel doorgaan zo

Netjes en vriendelijk

Nette en vriendelijke bezorgers , topper slaapt heerlijk

Heerlijk bed, vriendelijk en deskundig personeel.

Na een paar beddenwinkels te hebben bezocht uiteindelijk bij Droomvlucht terecht gekomen. Een bed uit het duurdere segment uitgekozen en geweldig goed geadviseerd. Levering van het bed was redelijk snel en de monteurs hebben het bed deskundig en netjes gemonteerd. Al het verpakkingsmateriaal en andere rommel werd opgeruimd en meegenomen.

Beste Gerard, Bedankt voor uw vertrouwen in onze winkel en uw keuze een bed bij ons aan te schaffen. We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat uw uiteindelijke keuze zo goed bevalt. Een stukje extra service kunt u altijd van ons verwachten en we vinden het mooi te horen dat dit zo gewaardeerd wordt. Bedankt voor uw beoordeling en wellicht tot ziens in de winkel. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Ik slaap heerlijk

Zie bovenstaand

Beste I. Bouts, Bedankt voor dit mooie eindcijfer! En met de wetenschap dat u nu heerlijk slaapt gaan wij elke dag weer met een goed gevoel aan de slag. Nogmaals bedankt en nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Komen we nog eens terug.

Prima geholpen kan niet beter. Keurige aflevering .

Beste Paulien, Bedankt voor het achterlagen van deze mooie beoordeling. We streven altijd naar het beste advies en service, en het is fijn terug te horen dat wij het in uw ogen niet beter hadden kunnen doen! Ook fijn te horen dat de aflevering zo is bevallen. U bent altijd welkom terug maar voor nu: Slaap lekker! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Professioneel én sympathiek geadviseerd, snel en keurig bezorgd!

Omdat we onze vorige matrassen (alweer ruim 10 jaar geleden) ook bij Droomvlucht hebben gekocht en dat toen als prettig hebben ervaren zijn we ook nu weer bij hen binnengelopen. We zijn heel fijn en met veel informatie over de mogelijkheden geholpen. We kregen alle tijd om een goede keuze te maken. Dit hebben we opnieuw als zeer prettig ervaren. De levering en bezorging was ruim binnen de aangegeven tijd. De bezorgers hebben alles keurig boven gebracht. Medewerkers Droomvlucht, allemaal hartelijk dank!

Geachte J. P., Wat fantastisch om zo'n mooie en uitgebreide beoordeling te mogen ontvangen! We hebben u graag, opnieuw, geholpen en zijn blij dat u het winkelbezoek, advies én onze service zo positief heeft ervaren! We vertrouwen er op dat u opnieuw voor langere tijd van uw matrassen zult genieten en mocht u in de toekomst nogmaals langs willen komen dan bent u uiteraard van harte welkom voor een kopje koffie en advies. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

We zijn erg goed geholpen door iemand die er echt verstand van had. Vervolgens is de communicatie prima verlopen en de service is ook erg goed. (er was lijm op een van de baken gekomen.) Ja, het kost wat, maar dan heb je ook wat!

Geachte Ton, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u het advies en de hulp in de winkel zo goed heeft ervaren. Naast advies is Optimale Service ook één van onze streefpunten. Mooi om te lezen dat u dit door de communicatie en verleende service ook al goed heeft kunnen ervaren en zo goed beoordeeld. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw aankoop en u bent altijd welkom terug in de winkel voor een kopje koffie. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Weer erg blij

Mijn tweede aanschaf bij dit bedrijf, ik ging niet voor niets terug en wederom zeer tevreden.

Beste R., Fijn te horen dat wij u voor een tweede keer(!) hebben mogen helpen, en wederom niet teleur hebben gesteld. Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling en wie weet dat een derde keer ook niet uitgesloten is! Maar we vertrouwen er op dat dat nog wel even van uw aankoop zult genieten. Nogmaals dank voor de review en tot ziens! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede uitleg gehad.

Wij zijn heel goed geholpen, alles keurig geleverd. Moet wel erg wennen aan het matras, maar dat ligt aan mij. Heb n.l. veel problemen met spieren die overgevoelig zijn.

Geachte J.R.P.M., Bedankt voor uw mooie beoordeling! Het is fijn te horen dat u de uitleg en hulp zo heeft ervaren en waardeert. We delen de ervaring dat er soms iets langer nodig is om te wennen aan het matras. Maar na een bezoek en advies in de winkel kunt u er op vertrouwen dat dit hersteld en uiteindelijk helemaal naar wens zal zijn. We vertrouwen er op dat u, na het wennen, nog lang zult genieten van uw nieuwe matras en we wensen u sterkte met de spierproblemen. Mocht u problemen blijven ervaren komt u dan vooral bij ons terug, we denken graag met u mee. U bent altijd welkom voor een kopje koffie in de winkel. Nogmaals bedankt voor uw review en welterusten, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Ontzettend goed

We zijn heel goed en vakkundig geholpen. Ze zijn eerlijk en open over de mogelijkheden indien je een budget opgeeft. Ze nemen de tijd voor je, stellen de juiste vragen, houden je netjes op de hoogte en de levering is ook snel en netjes uitgevoerd.

Beste José, Bedankt voor uw mooie uiteenzetting van uw ervaring met onze winkel! We hebben u graag geholpen en geadviseerd en zijn blij dat u dit ontzettend goed heeft ervaren. Dat slaapadvies persoonlijk is heeft u goed kunnen ervaren en we zijn blij dat daarnaast ook de levering en communicatie zo goed is bevallen. We vertrouwen er op dat u nog lang van uw aankoop zult genieten en nogmaals vriendelijk bedankt voor uw vertrouwen in onze beddenwinkel en deze mooie review. Vriendelijke groet, het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Super fijn geholpen

Super fijn geholpen En keurige aflevering We slapen er nu 2 weken op En het slaapt fantastisch

Geachte HC, Wij worden heel blij van uw review, bedankt! Het is mooi om te lezen dat u zo super fijn geholpen bent. We doen hier namelijk elke dag hard ons best voor en een beoordeling als de uwe is dan een fantastisch compliment. We zijn blij te horen dat ook de levering keurig is verlopen en dat u nu heerlijk slaapt. We vertrouwen er op dat u nog vele nachten goed zult slapen. Nogmaals bedankt voor de boordeling. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Super geholpen

Super geholpen, ervaring en alles volgens afspraak

Beaste Cor, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We hebben u graag geholpen en zijn blij terug te horen dat uw ervaring Super was. Ons doel is om zo duidelijk en eerlijk mogelijk te adviseren en te helpen en uw review is voor ons de bevestiging dat dit gelukt is! Dank daarvoor. We vertrouwen er op dat u nog lang van uw aankoop zult genieten en mocht u in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Super!

Ons fijne bed is perfect op tijd geleverd en in elkaar gezet. Erg blij mee!

Beste Maurin, Vriendelijke bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We zijn blij te horen dat uw nieuwe bed zo goed bevalt en dat wij dit perfect op tijd hebben kunnen leveren en monteren. Een service die we uiteraard graag voor u hebben gedaan. Nogmaals bedankt voor het mooie eindcijfer en nog veel plezier van uw nieuwe bed! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Prettige begeleiding en contact

Geachte F. Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. We hebben u graag geholpen en begeleid en zijn blij te horen dat u dit als goed en prettig heeft ervaren. We streven altijd naar een 10, maar met uw eindcijfer 8 zijn wij ook al dik tevreden! Hopelijk tot ziens in een van onze winkels. De koffie staat klaar! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede sevice en super snelle levering

Geachte E.J. Koekebakker, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We hebben u graag geholpen en zijn blij te lezen dat de service zo goed is bevallen. Het is altijd fijn wanneer wij een klant snel kunnen helpen, en nóg mooier is het om dit in een beoordeling terug te horen. Bedankt! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Mooie beddenwinkel zeker aan te bevelen.

Werden heel goed geadviseerd voor opdek matrassen. Erg blij met dit advies want wij slapen er heerlijk op.

Geachte J.D. Kleyweg, Fijn om van u deze mooie beoordeling te mogen ontvangen! We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat dit advies er voor heeft gezorgd dat u nu heerlijk slaapt! Bedankt ook voor de warme aanbeveling en nog veel plezier van uw topdekmatras. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

100 procent tevreden.

gewoon 100 procent tevreden.

Beste Cornelis Boon, Van zo'n mooi compliment worden wij natuurlijk 100% gelukkig. We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over onze winkel en uw aankoop en wensen u nog vele goede nachten toe! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

De aanschaf van 2 matrassen zijn goed verlopen geheel volgens afspraak ! ook gezellig gesproken met de eigenaar of lees mede eigenaar koffie gehad hou vol zo

Geachte G.D., Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn te horen dat u tevreden bent over de nieuwe matrassen en de manier aanschaffen en leveren. Leuk om te horen dat u ook het gesprek in de winkel zo prettig heeft ervaren. Mocht u in de buurt zijn bent u altijd welkom voor (nog) een kopje koffie en een goed gesprek. We vertrouwen er op dat u nog veel plezier zult hebben van uw matrassen en nogmaals bedankt voor de genomen tijd deze review te schrijven. Met vriendelijke groet, Het gehele team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Goede en prettige service

Bij het binnenkomen keek ik wel even op naar de eerste in het oog vallende boxsprings super mooi maar met exclusief prijs kaartje. Maar Jory die ons verwelkomde, vertelde ons dat er veel meer te koop was dan die boxspring. Hij liet ons diverse boxsprings zien, en legde ook uit wat het verschil was tussen deze boxsprings. Ook liet hij ons proefliggen, waarbij hij de moeite nam om ons ook daar het verschil in te voelen, helaas merkte ik niet zo,n groot verschil tussen de diverse matrassen (hard of soft). Wat ik zeker waardeerde, hij probeerde ons zeker niet de duurste boxspring te verkopen, omdat dat dan de beste zou zijn. Hij legde alles heel goed uit, maar uiteindelijk moesten wij zelf de keuze maken. Dat hebben wij dan ook naar tevredenheid gedaan, de boxspring die we uiteindelijk hebben gekocht slaapt heerlijk.

Beste Bert, Heel erg bedankt voor deze uitgebreide omschrijving van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u zo enthousiast bent over de manier waarop Jory u heeft geholpen en geadviseerd. We zullen de complimenten aan hem doorgeven! Nóg mooier vinden we het te lezen dat u nu heerlijk slaapt! Bedankt voor de genomen tijd deze uitgebreide ervaring met ons te delen en mocht u ooit in de buurt zijn bent u uiteraard altijd van harte welkom voor een kopje koffie! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Vriendelijk en goed deskundig medewerkers.

Geachte Jaap dijk, Vriendelijk dank voor de genomen moeite deze mooie beoordeling achter te laten. We doen altijd ons best om onze klant zo vriendelijk en deskundig mogelijk te kunnen helpen en zijn blij te horen dat dit bij zo goed gelukt is en gewaardeerd wordt. Graag gedaan! We vertrouwen er op dat u nog lang goed zult slapen en nogmaals dank voor het mooie eindcijfer! Vriendelijk groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

zeer tevreden

van aankoop tot aflevering en opbouwen zeer goed.

Beste Walter, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent en met name de aankoop, aflevering en ook het opbouwen zo heeft gewaardeerd. We hebben u graag geadviseerd en geholpen en mocht u ooit in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie! Nogmaals dank voor de genomen tijd deze review achter te laten. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.