Een hele fijne ervaring! Hier voel je, je nog klant!

Er werd ruimschoots de tijd genomen om tot het beste advies te komen voor ons, om een nieuw bed te kopen. Er werd alle tijd gegeven om de diverse matrassen uit te proberen en de verschillen goed te voelen. Daarna is de levering vlot verlopen. We werden 20 minuten voor aankomst van de bezorgers gebeld. Alles is perfect verlopen. Een hele fijne ervaring. Hier voel je, je nog klant!

Fantastisch bedrijf

Prima service….net en vakbekwaam personeel

Echt een topbedrijf.

We zijn heel goed geholpen en gesteund in ons project. Echt top! De service en installatie was ook top. Super bedankt voor alles!!

Zoals vaker prima kwaliteit en klantvriendelijkheid

Verkoper heeft alle tijd genomen (2 uur!) voor goed advies. Bezorging prima en omruilen van een kussen binnen een week was geen enkel probleem. Klanttevredenheid staat voorop!

Zie hieronder

Voldoet aan hetgeen wij er van hadden verwacht.

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over het advies en de begeleiding in de winkel. Zeer tevreden over de orderverwerking en de aflevering. Alles naar wens gegaan!

• Service N.v.t.

Zeer goed geholpen!

Uitgebreid geholpen! Alles naar wens!

Heerlijk bed

Mijn matras gekocht bij Droomvlucht Slaapcomfort in Krimpen aan den IJssel. Prima geholpen met eerlijk en goed advies in de winkel.

Goede adviezen , nemen alle tijd voor je .

Goede adviezen , nemen alle tijd voor je , goede service , zéér klant vriendelijk . Raad Droomvlucht slaapcomfort écht aan iedereen aan .

Uitmuntend

Keurig geholpen goed advies Netjes afgeleverd

Top zaak

Zijn al heel klant hier. Altijd plezierig en goed geholpen.

Top adres

Vriendelijk, deskundig personeel. Netjes geholpen

nog niet uitzinnig

moet erg wennen sta nog niet uitgerust op

Geachte heer/mevrouw Bierman, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u nog niet uitzinnig bent over uw nieuwe bed. Het wennen aan een nieuw matras kan soms wel 6 tot 8 weken duren. Binnen deze periode wordt de matras ingeslapen en went uw lichaam aan het nieuwe comfort. Mocht uw bed binnen 60 dagen niet willen wennen, neemt u dan vooral contact op met onze winkel. We denken graag met u mee om er uiteindelijk voor te zorgen dat u wél met plezier uw bed instapt! Nogmaals bedankt voor uw reactie en we vertrouwen er op dat u binnenkort volledig gewent bent. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Van winkel tot aan je slaapkamer, alles was super goed gedaan. Vriendelijke medewerker in de winkel en ook aardige mannen die je bed plaatsen. Ons bed was ook nog eens eerder geleverd dan verwacht! :) Top service!

Beste Kavita van der Loop, Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling! Het is altijd fijn om terug te lezen dat alles naar wens is verlopen. Dat het bed dan ook iets eerder geleverd kon worden én u zo blij bent met de manier waarop deze levering heeft plaatsgevonden is dan natuurlijk een mooie bonus. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten, en we wensen u nog veel slaapplezier van uw nieuwe bed, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Zeer goede service

Hele goede, persoonlijke, fijne service en een heerlijk matras.

Beste V. Bedankt voor dit mooie eindcijfer. We zijn blij te horen dat u de service zo goed, fijn en persoonlijk heeft ervaren. Boven al is het voor ons natuurlijk fijn te horen dat u nu een heerlijk matras thuis heeft. Bedankt voor uw vertrouwen en de mooie beoordeling, en nog vele goede nachten gewenst. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

geweldig

geweldig

Beste A.P., Bedankt voor de geweldige review. Een eindcijfer 7 laat nog ruimte voor verbetering, maar we zijn blij te horen dat uw beoordeling in 1 woord: geweldig is. Veel plezier van uw aankoop en met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijne zaak, Uitstekende service!

Wij zijn zeer tevreden over de service bij Droomvlucht! Het uitzoeken van een bed ging erg soepel. Werden goed geholpen en kregen alle tijd om een goed bed uit te zoeken. Bij levering bleek dat het bed niet door de trapopening naar de 1e verdieping kon. Binnen no-time stond er een steiger bij het dakraam en een extra man voor het tillen van de onderdelen. Het bed ligt ondertussen super en we kijken elke avond uit om naar bed te gaan!

Beste Jan-Jaap, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat het bezoek aan de winkel zo prettig heeft ervaren en dat u bij ons geslaagd bent voor een mooi en comfortabel bed. We hebben u graag geadviseerd en geholpen. We zijn blij te lezen dat het stukje meedenken met de levering ook zo gewaardeerd is. We vertrouwen er op dat u nog vele avonden zult uitkijken naar uw bed. Slaap lekker, en met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Perfecte kwaliteit en service

Een jaar geleden 2 senioren bedden gekocht. De kwaliteit is wat je bij deze mooie zaak mag verwachten. 2 maal naar tevredenheid gebruik gemaakt van garantie/service. Service omdat wij een jaar later hebben gevraagd of Droomvlucht onze bedden wilde verhuizen. Wij wilden niet het risico lopen dit zelf te doen omdat de electrische boxsprings gedeeltelijk gedemonteerd moesten worden met het risico op schade. Geen enkel probleem. De bedden gratis verhuisd. Dat is service waarop je tegenwoordig niet meer mag rekenen. Bedankt Droomvlucht.

Beste Familie Bianchi, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat we u een jaar na aanschaf van uw boxspring hebben mogen helpen verhuizen naar uw nieuwe woning. Fijn om terug te lezen dat dit ook zo gewaardeerd wordt en dat u nog steeds goed slaapt op uw boxspring. Nogmaals bedankt voor uw review en uw vertrouwen in onze winkel. We hebben u graag geholpen en wensen u veel woonplezier in uw nieuwe huis. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Prima ontvangst en begeleiding. Bezorging op afgesproken tijd. Afvoer oude matrassen .

Beste Gerda, Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te lezen dat alles op tijd en naar tevredenheid bij u is bezorgd. Uiteraard wensen we u nog vele goede nachten toe, Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijn bedrijf

We waren opzoek naar een nieuw bed, omdat we eerder matrassen hebben gekocht bij droomvlucht zijn we weer naar hun gegaan. We hebben onze wensen duidelijk gemaakt en hebben een heerlijk en mooi bed gekocht. De monteurs waren vriendelijk en zeer vakkundig. We gaan pas weg als U tevreden bent zijde ze. Fijn bedrijf !!!

Beste Arie-Jan van Dam, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. We zijn blij dat we u opnieuw hebben mogen adviseren en dat er nu een heerlijk en mooi bed bij u thuis staat. Bedankt ook voor de mooie woorden over onze monteurs. Uit uw bericht begrijpen we dat ze inderdaad pas zijn vertrokken toen u tevreden was. En dat is voor ons het belangrijkste. Nogmaals dank voor de beoordeling en een goede nachtrust gewenst. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Heel goed bed en goede service

Beste Naomi, Wát een top review. We zijn blij te lezen dat u blij bent met het bed en de service. Bedankt voor het mooie eindcijfer en nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Snelle goeie service

Uitstekend geholpen bij Droomvlucht en heel veel mogelijk.

Goed advies gekregen

Zoals aangegeven een goed advies gekregen, maar een minpunt is dat voor het terugnemen van het oude matras een vrij zwak verhaal werd verteld om de kosten daarvoor van 30 euro in rekening te brengen. Dit weerhoudt mij er op dit moment van om bij Droomvlucht een relax fauteuil aan te schaffen.

Beste Dirk, Bedankt voor het delen van uw ervaring met onze winkel. Fijn om te horen dat u het advies als prettig heeft ervaren, we vertrouwen er dan ook op dat u weer goed slaapt nu. We betreuren het dat de verklaring voor de retourkosten onduidelijk is geweest. Deze service bieden we tenslotte aan om u en andere te ontzorgen. Voor deze service brengen wij slechts de transport kosten én de handelingskosten van het recycle station in rekening. Voor ons geen verdiensten maar wel iets dat we graag faciliteren als daar een wens voor is. Zo ook bij u. We hopen u uiteraard in de toekomst nogmaals te verwelkomen, wellicht voor een relax fauteuil, wellicht voor een kopje koffie. U bent in ieder geval van harte uitgenodigd. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Veel keuze, geweldige service

Wij zochten geen boxspring, toch een bed gevonden dat ons aansprak. Levering op de afgesproken datum maar een kwartier te vroeg..... Met beleid in elkaar gezet. We hebben geen spijt van onze keuze en jullie advies. Dank, Mark & Erna

Fijn geholpen,duidelijk advies, en prettig personeel bij aflevering

Swanlaweg 6 8

2761BC Zevenhuizen

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.