Goede aflevering. Van te voren gebeld hoe laat ze zouden komen. Wij zijn tevreden.

De matrassen en de topper zijn keurig afgeleverd. De 2 jonge mannen hebben het netjes gedaan.

Vriendelijke service en kundig advies.

Prettig ontvangen in de winkel Goed en kundig advies. Flexibel bij onze wensen. Snelle levering. We slapen geweldig

Professionele en klantvriendelijke benadering.

Topper besteld en na 4 weken ontvangen. Ontvangst in winkel was prima. Goede voorlichting en men nam er ruim de tijd voor. Aanrader wat ons betreft.

goed geholpen.

prima advies - nette zaak - alle tijd om de juiste keuze te maken. Jammer dat onze aanmelder bij u nog niets heeft gehoord. Oude matrassen niet meegenomen - zelf mee moeten sjouwen.

Vriendelijk en deskundig

Fijne zaak. Gevarieerd aanbod. Wij werden zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed naar ons geluisterd.

Zeer klantvriendelijk

meer dan prima

goede voorlichting en uitstekende uitvoering van de gemaakte afspraken

gewoo erg goed geholpen

Geweldige service en super vriendelijk

Wij zijn uitsteken geholpen en slapen nu weer geweldig op een Tempur matras. Goede service en vriendelijke en hulpvaardige monteurs. Enige minpunt: er moet nog een kussen geruild worden en daar hebben we tot heden niets van gehoord.

Ons derde bed gekocht

Prima beddenzaak. Ze weten waar ze het over hebben. En nemen echt de tijd voor je,en geven Goed advies.

Heel klantvriendelijk bedrijf

Goed telefonisch bereikbaar. Erg vriendelijk. En betrouwbaar

Hele goede service

Aankoop zeer positief , matrassen prima, we hadden een nare lucht aan deze en kwam er heel vlug na melding hiervan iemand het beoordelen. Moet minder worden! Als dit niet zo is zullen we weer aan de bel trekken Het is een “ mestlucht” maar hopelijk wordt het minder. Er is verklaard wat het is dus….. hopen maar

Fijne winkel met fijn personeel!

Er wordt tijd voor je genomen, goed advies, weten waar zij het over hebben en denken mee. Zijn zeker niet alleen maar uit op geld verdienen, maar gewoon eerlijk. Voor ons een beddenzaak waar wij al zeker 30 jaar (als het nodig is...) graag komen.

Geweldige service

Mijn vrouw en ik hebben na goed te zijn geadviseerd elke een M Line matras aangeschaft met bijbehorende kussens. Ook nadien als je vragen hebt (nieuwe matrassen vragen immers weer wat gewenning) is geen vraag te veel en wordt je ook dan weer geadviseerd en met je meegedacht.

Plezierig

Tijd genomen en ervaring spreekt. Waren best snel klaar.

Prima & vakkundige service!

Wij zijn prettig geholpen door medewerkers die verstand van zaken hebben.

Deskundig, vriendelijk en doen wat je belooft

Goede ervaring in de winkel, op de hoogte gehouden van de voortgang en goede service bij de levering

Zoals je verwacht

We zijn vakkundig en vriendelijk geholpen en levering en plaatsing liep vlotjes en op tijd

Goede uitleg in de winkel en de levering ging uitstekend

Prachtige bedden en fijn contact

In het verleden een bed gekocht bij droomvlucht. Altijd goede ervaringen gehad en daarom weer terug gegaan voor een nieuw bad. Prachtige bedden (Serta) en fijn klantcontact.

Fantastisch !

Dik tevreden met onze aankoop van 2 Pullman Silverline matrassen. Bestemd voor onze incl. motoren Pullman boxspring. Goed en duidelijk advies door de vakkundige verkoper. Niet opdringerig een grotere aankoop te doen, maar gezocht naar deze oplossing. De aflevering netjes en vakkundig. Bij de aflevering van de matrassen gelijk APK van de motoren/boxspring. Bedankt voor de koffie en de ongedwongen sfeer.

Uitgebreid advies

Vriendelijke service

Goed geholpen in de winkel. Soepele bezorging. Levertijd was met zo’n week of 9 wel lang. De prijs kwaliteitsverhouding is prima!

Zowel in de winkel als op locatie: alles goedgeregeld

Goed en deskundig geholpen.

Heel goed voorgelicht en deskundig geholpen. Ook het plaatsen van het bed goed werk. We hebben het bed nu 3 weken maar het bed en ik moeten nog wat beter aan elkaar wennen. Ik geef het nog de tijd....

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.