Goede service en ze denken met je mee, staan altijd open voor vragen

Fijne zaak!

Goed geholpen, aardige verkopers!

goede zaak , vlotte service

vlotte bediening en service

Grandioos

Happy met onze nieuwe matrassen en kussens, Uitgerust je bed uit komen zonder nek of rug klachten hoe fijn is dat ! Jammer dat je er uiteindelijk uit moet gaan om te gaan werken !!

Zeer Goed

Zeer goed geholpen , goed geregeld . mvg A.M

• Service N.v.t.

Positief

Ondanks Corona keurig op tijd geleverd ,

Goede service en kwaliteit

Zijn erg tevreden met ons bed en met service en begeleiding bij de aankoop. Top!

Goed advies in de winkel en correct geleverd.

Goed advies over een te maken keuze van bed voor een 90-jarige. Levertijd en betalingswijze besproken en conform gemaakte afspraken alles gedaan en geleverd.

Goede service, kwaliteit en klantgericht.

Droomvlucht kreeg ik door van een vriend. Ik was eerder gaan kijken bij de grote bekende beddenzaken die je ziet op de tv reclames maar daar hebben ze niet de klantvriendelijkheid als bij Droomvlucht. Ze lokken je met aanbiedingen, zetten je onder druk om meteen te beslissen en uiteindelijk leveren ze niet de kwaliteit die Droomvlucht wel heeft. Ben reuze blij met de aankoop van mijn nieuwe elektrische verstelbare boxspring bij Droomvlucht en ben zeer tevreden over de kwaliteit, klantvriendelijkheid en goede service. Kan deze zaak aan iedereen aanbevelen.

Prettig geholpen in de winkel, perfecte levering.

Nieuwe slaapkamer gekocht bij Droomvlucht. Uitstekend geholpen in de winkel met goed advies over o.a. de bedbodem en de matrassen. Duidelijke communicatie over de levertijden. Perfecte levering en plaatsing door twee vriendelijke monteurs.

Heerlijke bedden, goede service, prachtige overtrekken...alles wat je nodig hebt voor een goed bed!

Goed advies en geleverd volgens afspraak.

Prima advies tav de collectie bedden. Verkoper na ruim de tijd voor de klant

Zeer prettig geholpen!

Zeer vriendelijk ontvangen in Zevenhuizen. Goed en duidelijk geadviseerd door een hele lieve dame die echt de tijd voor je nam en goed naar je wensen luisterde. De bezorgers waren erg netjes en vriendelijk! Het bed werd netjes en snel in elkaar gezet, duidelijke uitleg gekregen! We zijn echt 100% tevreden met ons bed en staan uitgerust op!

Beste Coby en Frans, Wat fijn om van u deze review te mogen ontvangen. Leuk om zo terug te lezen dat u het advies door onze collega zo prettig heeft ervaren. Daar worden we blij van! Ook het complimentje naar de bezorgers zullen we doorgeven. We vertrouwen er op dat u nog vele nachten uitgerust op zult staan! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede en vlotte service

Prettig

Beste Cjg Schep, Vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen voor deze beoordeling. Nog vele goede nachten toegewenst en een prettig nieuwjaar! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Klantgerichtheid prima, materiaal prima, alleen de maatvoering van lakens en molton niet oke

De topper slaapt heerlijk. De satijnen lakens zijn heerlijk zacht, maar zijn ook, “ zoals u adviseert” na wassen veel te ruim. De hoeken gaan ver onder de topper en dan nog krijg ik de rimpels niet weg. Ook de molton is met geen mogelijkheid recht te krijgen aan het voeteinde.

Beste Peter, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. Fijn om terug te horen dat uw nieuwe topdek matras heerlijk slaapt. Wel vervelend om uw minder positieve ervaring met het bedtextiel te lezen. Wellicht dat dit probleem zichzelf na gebruik hersteld, maar mochten deze irritaties aanhouden bent u uiteraard van harte uitgenodigd in onze winkel zodat we mee kunnen denken aan een oplossing. Voor nu een prettig jaareinde en Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede voorlichting. Eerlijke antwoorden. Wel aan de prijs maar de persoonlijke behandeling vergoed veel. Wij komen terug.

We zijn vriendelijk ontvangen in Zevenhuizen. We hebben onze wensen duidelijk gemaakt en daar is aan voldaan. We hebben 3 ledikanten gekocht met 2 nieuwe Tempur matrassen. Fijne keuze, ik slaap heerlijk......

zeer tevreden

Vanwege ernstige rug- en nekklachten eens advies gevraagd over een matras. Vakkundig geholpen en uitgetest wat voor mij het beste zou zijn. Lig nu heerlijk 's nachts te ontspannen. Het lichaam moet er wel even aan wennen.

Prima geholpen.

Er werd heel goed meegedacht en oplossingsgericht. Ook een hele snelle levering in deze Coronatijd .

Doen wat ze beloven

We hebben echt een hele goede ervaring gehad met de droomvlucht slaapcomfort. Fijne medewerkers met eerlijk en vakkundig advies. Laten je ook rustig nadenken, geen druk en echte aandacht voor wat wij belangrijk vinden. Ze zijn alle afspraken netjes nagekomen, en alles verliep vlekkeloos. Ook de bezorgers waren uitermate netjes en vriendelijk, en na een gezellige kop koffie stond ons mooie bed er toch eindelijk. We bevelen droomvlucht aan iedereen aan, van alle leveranciers waar wij tijdens de verhuizing ervaring mee hebben opgedaan was droomvlucht met kop en schouders erboven echt de aller prettigste. Dankjewel!

Vriendelijk en deskundig

Zowel tijdens het kopen als het plaatsen te maken gehad met vriendelijk personeel die ook deskundig waren

Zeer deskundig en klantvriendelijk in een ontspannen setting

Meerdere beddenzaken bezocht, uiteindelijk bij Droomvlucht Slaapcomfort filiaal Zevenhuizen terecht gekomen door de goede recensies op deze site en doordat ze bijna alle merken hebben. We werden vriendelijk ontvangen door Marco die ons rustig alles uitlegde en ons verschillende bedden en matrassen liet testen. Totaal niet opdringerig, we gingen naar huis met de opdracht om er goed over na te denken aangezien het toch een grote aankoop is. Uiteindelijk is onze keus op een Serta boxspring gevallen en we zijn er super blij mee. In jaren niet zo lekker gelegen. Levering en montage door twee vriendelijke en deskundige heren. Kortom een hele goede ervaring met Droomvlucht Slaapcomfort een echte aanrader !

Beste Sandra, Het is altijd fijn om in zo'n uitgebreide omschrijving de ervaringen terug te lezen. Uiteraard hebben wij u graag rondgeleid en zijn we blij te horen dat u zo goed geslaagd bent voor uw nieuwe Serta boxspring. We zullen ook de complimenten aan onze bezorgers/monteurs doorgeven. Bedankt voor de warme aanbeveling en mooie beoordeling. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe boxspring en u bent altijd welkom terug voor een kopje koffie! Vriendelijke groet en nog vele goede nachten gewenst, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn (ook namens Marco)

Klantvriendelijk en servicegericht

Goede informatie. We werden geholpen door een medewerker met veel kennis van zaken. Erg klantgericht zonder opdringerig te zijn. Goede communicatie met de bezorgdienst/chauffeurs.

Beste M.M.M., Hoe fijn is het om een review te ontvangen als deze! Fijn om te horen dat u alle onderdelen van aankoop tot bezorging/montage zo goed heeft ervaren. We hebben u graag geadviseerd en geholpen en vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet en alvast fijne dagen, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Ook in deze Corona tijd 100% aandacht voor de klant

Goede kennis van de producten. Geven ook alternatieven aan. Bedrijf/personeel gaat mee in de ontwikkelingen van de markt. Geeft kundige informatie. Het hele proces van aanmelden (ivm Corona) tot aan het afleveren is er een uitstekende communicatie.

Beste P.D. Berkhout, Wat fijn om van u zo'n uitgebreide omschrijving over uw ervaring te mogen ontvangen. We streven altijd naar de beste service, advies en communicatie. Deze extra uitdaging nemen we dan ook erg serieus en het is prettig te horen dat dit goed is bevallen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw beoordeling te geven en nog veel plezier van uw aankoop! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.