Uitstekend advies

Zeer uitgebreid de tijd gekregen en een uitstekende advisering over welk soort bed we het beste konden kiezen. Aflevering en installatie perfect.

Perfect in alles.

Op 17 Maart 2020 kreeg ik mijn matras geleverd, waarna ik uiteraard mijn positieve mening wil delen. Mijn ervaring met Droomvlucht is dat ik na 2 keer een verschillend matras te hebben mogen uitproberen, maar dat toch mijn lichaam protesteerde in de vorm van pijnlijke schouders en heup, en ik bijna niet meer durfde te zeggen dat ook dát matras de 2e niet goed voor mij was. Ik heb uiteindelijk toch weer gebeld en gevraagd of ik nog een kans mocht krijgen om nu voor de juiste matras te gaan. Martijn was gelukkig in de winkel en de verkoopster verwees ons naar Martijn. Hij wuifde mijn schaamte weg en wees er op dat het bedrijf veel liever mensen de deur uit lieten gaan met het product wat echt bij hem/haar hoort. Martijn ziet liever een klant die er gelukkig mee is, dan dat klanten teleurgesteld naar huis gaan en nooit meer terug komen. Ik mocht uitgebreid meerdere matrassen proberen. Doordat ik twee keer een ervaring met matrassen heb gehad was mijn keuze heel snel gemaakt. Terwijl er al een ruiling zonder bijbetaling had plaatsgevonden, mocht ik alleen door bijbetaling van het verschil tussen de matrassen, wederom een nieuwe matras kiezen. Het werd een Luxury matras! Dus chapeau voor Droomvlucht die mij de kans hebben gegeven om heerlijk weg te dromen op het voor mij perfecte matras. Els Beijersbergen van Henegouwen

Goed advies, vriendelijke mensen

Goed advies gekregen in de ruime winkel. Zeer vriendelijke bezorger kwam de matrassen op de afgesproken tijd brengen. Ik kan deze winkel aanbevelen.

Vriendelijk & goede service

Ondanks dat de bestelling van ons bed niet helemaal goed was gegaan, heeft Droomvlucht dit goed opgelost door kosteloos een leenbed met toebehoren ter beschikking te stellen. Daarnaast werd voorzien in een nette compensatie. Kortom, tevreden.

Perfect!

Al bijna 20 jaar ervaring met Droomvlucht. En dat heb je niet als het niet altijd goed is geweest. Fantastisch geholpen bij het kopen, fantastisch op tijd geleverd, kortom, perfect, zoals het altijd geweest is!

Goede service en fijn bed

Fijn bed, prima service

Beste Pedro, Bedankt voor de mooie review! Met een 8 zijn wij zeker tevreden. Nog belangrijker vinden we het te lezen dat u het bed prettig ervaart. Net als onze service, we hebben u graag geholpen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Uitstekende service

Jullie morgen alle andere zaken trainen op het gebied van klantgerichtheid!

Beste Sander, Wat een fantastisch mooi bericht en een bijzonder compliment. We werken er hard aan om alles zo goed mogelijk te regelen voor onze klanten. En het is heel fijn om dat op deze manier bevestigd te zien. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede service en prachtige kwaliteit !

Mijn boxspring voldoet aan alle verwachtingen . Na wel lange levertijd maakt de kwaliteit dit meer dan goed !

Beste Martina, Dit horen we natuurlijk het liefste! Prettig te lezen dat u uw boxspring en ons zo goed waardeert. Uiteraard hebben we u graag geholpen en vertrouwen er op dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe boxspring. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed geholpen.

De vragen werden zeer goed beantwoord.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Beste L, Wat fijn om te horen dat al uw vragen goed zijn beantwoord! We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat dit u zo goed is bevallen. Bedankt voor het mooie cijfer. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

klasse

klasse

Beste Peter Kuipers, Bedankt voor het achterlaten van deze review! Een korte maar krachtige boodschap, fijn om te horen dat het goed is bevallen. We zien wel nog wat verbeterpunten, daar we altijd voor een 10 zullen streven. Wellicht dat wij u in de toekomst nóg beter kunnen helpen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

geweldig

wederom geweldig geholpen door Jorie Robbemond, alles keurig geleverd zoals besteld en op tijd !! Super, ga zo door

goed advies, heerlijk bed

De adviseur heeft ons verschillende bedden laten proberen met kussens. Ook binnen de verschillende prijsklassen is veel mogelijk. Alleen mijn broer heeft de bloemen nav het kaartje om een nieuwe klant aan te brengen nooit ontvangen

Beste D. Fijn om te horen dat u ons advies als goed heeft ervaren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om bij ons langs te komen en ook deze mooie review achter te laten. Vervelend om te horen dat aan het bed-dankje nog geen navolging is gegeven. Wij hebben u een mailbericht gestuurd om de gegevens te controleren en dit alsnog recht te zetten. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Fantastisch

Ruime keuze in bedden. Goede communicatie over de bezorging, het bed is helemaal in elkaar gezet en staat prachtig.

Beste Tamar, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze mooie review achter te laten! Met een 9 zijn we dik tevreden, en het fijn te horen dat ook u tevreden bent over ons assortiment, communicatie en service! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Erg goed advies bij een erg belangrijke aankoop

Het duurde lang voordat ons bed eindelijk kwam, ( ruim 2 maanden ) maar het was het wachten waard. Supertevreden over ons nieuwe bed met alles er op en er aan. Erg vriendelijke medewerkers die het bed plaatsten, alles naar volle tevredenheid. Onze vorige matrassen zijn ook hier gekocht ( 15 jaar geleden ) en aangezien we daar zo tevreden over waren, zijn we hier weer gekomen om dit keer een boxspring met topper te kopen.

Beste Rob Voerman, Bedankt voor deze mooie review en uitgebreide toelichting! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe boxspring. Fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en dat wij u opnieuw hebben mogen verwelkomen in onze winkel. We vertrouwen er op dat u nog lang plezier zult hebben van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede service en vriendelijkheid

We zijn in de winkel goed geadviseerd. De producten werden netjes geleverd en uitgelegd.

Beste Linda, Wat fijn om te horen dat alles netjes geleverd en uitgelegd is. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We hebben u graag van advies voorzien en vertrouwen er op dat u er nog lang plezier van zult hebben. Slaap lekker! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

prima voorlichting en keus

in een keer onze wensen in beeld gebracht en de keus bepaald

Beste Kees, Bedankt voor deze beoordeling! We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat dit voor u prima is bevallen. Veel plezier nog van uw aankoop en wellicht tot ziens in onze winkel. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Vertrouwd en weer boven verwachting

De persoonlijke en zeer vakkundige benadering en het advies voor het maken van onze keuze hebben wij,als vanouds, weer enorm gewaardeerd.

Beste Abel en Jeannette, Bedankt dat u de tijd hebben genomen om een review achter te laten. Fijn dat we u opnieuw mochten verwelkomen in onze winkel. We hebben u graag geadviseerd en geholpen. Zo'n mooie beoordeling is natuurlijk heel erg gewaardeerd. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Geweldige service, deskundig en vriendelijk in de winkel maar ook aan de telefoon, magazijn en bij het afleveren en monteren

Geachte heer/mevrouw Kieboom, Wat fijn om van u te horen dat u alle aspecten van onze winkel zo goed heeft ervaren. Bedankt voor deze mooie en complete review. Daar worden we blij van. Uiteraard hebben wij u graag geholpen, en we hopen dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Klantvriendelijk

Er werd de tijd genomen wat ik erg fijn vond.

Geachte A, Bedankt voor de review en uw vertrouwen in Droomvlucht Slaapcomfort. Een mooi cijfer met een mooie omschrijving, daar worden we blij van. We hebben u graag geadviseerd en geïnformeerd in onze winkel. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Zeer fijn en goed geholpen in onze keuze

Bij onze keuze voor een matras bij dit fijne goede winkel uitgekomen. Goed advies, goede service. Aanrader

Beste Patrick, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. We hebben u graag geholpen en vinden het fijn dat u bij ons geslaagd bent voor uw nieuwe matras. Slaap lekker! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Uitstekend geadviseerd

Ik kwam met een gerichte klacht en werd professioneel benaderd en geadviseerd. Zal zeker weer kiezen voor Droomland.

Beste Wim, We nemen klachten altijd serieus. Uiteindelijk is ons doel uw slaapcomfort te verbeteren en we zijn dan ook blij om te horen dat dit bij u gelukt is. Uiteraard verwelkomen wij u graag in onze winkel mocht dat nodig zijn. We zullen dan wel onze naam wat beter naar voren laten komen ;) Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed advies, goede service!

Zeer prettige zaak, waar je uitstekend geadviseerd wordt. Kennis van zaken mbt slaaphouding. Kortom, méer dan bedden alleen. Met het gegeven advies mag je doen wat je wilt, er wordt niets opgedrongen. Dat is wel zo prettig. De bezorging was sneller dan verwacht en ging geruisloos. Er bleek iets mis met de topper (kleinigheidje) maar werd meteen werk van gemaakt.

Beste Gijs, Wat fijn om zo uitgebreid te lezen over uw ervaring met onze beddenwinkel. We zijn blij dat u bij ons geslaagd bent en dat ook de laatste service naar wens is verholpen. Bedankt voor de review, Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Een zaak waar de klant nog echt een klant is.

We werden op de eerste dag zeer vriendelijke ontvangen en alle vragen die we nog hadden werden op een professionele manier beantwoord. Hierdoor besloten we dezelfde dag het bed te bestellen. Twee dagen daarna nog even langs geweest om wat te veranderen, degene die ons de vorige keer had geholpen was nog even bezig, zijn collega bood ons een kopje koffie aan en we konden zonder problemen onze bestelling veranderen. Beide dagen werden we op een zeer vriendelijke manier geholpen. en zo zien we dat graag. De levering en montage ging ook goed en zijn zeer tevreden met de boxspring.

Beste Freek, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u het bezoek aan onze winkel zo prettig heeft ervaren. Uiteraard hebben wij u graag geholpen en geadviseerd, en we vertrouwen er dan ook op dat u nog lang tevreden zult blijven met uw boxspring. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed advies en snelle levering

We wilde niet heel veel beddenzaken af om een bed uit te kiezen. Dus uitgekomen bij droomvlucht. Met aandacht en goed advies na 1 bezoek gelijk ons nieuwe bed uit gezocht en........... 3 wkn later werd het bed vakkundig geïnstalleerd. Kleine foutje in de bon van de kussens keurig van de factuur vh bed afgehaald. Het slaapt voortreffelijk!

Beste Sabina, Bedankt voor het vertrouwen in ons, en uw beoordeling met deze mooie review. Wij hebben u graag geholpen en geadviseerd. Het is prettig te lezen dat u ook onze service weet te waarderen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede verzorging in de winkel

De prettige behandeling bij het uitzoeken van de matrassen De bezorging was dik in orde

Beste Willem, Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling. Fijn om te horen dat u onze winkel netjes en prettig heeft ervaren. Mochten wij u in het vervolg nogmaals verwelkomen in een van onze beddenwinkels dan zullen we ons best doen voor de 10! Slaap lekker en vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.