Een zaak waar de klant nog echt een klant is.

We werden op de eerste dag zeer vriendelijke ontvangen en alle vragen die we nog hadden werden op een professionele manier beantwoord. Hierdoor besloten we dezelfde dag het bed te bestellen. Twee dagen daarna nog even langs geweest om wat te veranderen, degene die ons de vorige keer had geholpen was nog even bezig, zijn collega bood ons een kopje koffie aan en we konden zonder problemen onze bestelling veranderen. Beide dagen werden we op een zeer vriendelijke manier geholpen. en zo zien we dat graag. De levering en montage ging ook goed en zijn zeer tevreden met de boxspring.

Beste Freek, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat u het bezoek aan onze winkel zo prettig heeft ervaren. Uiteraard hebben wij u graag geholpen en geadviseerd, en we vertrouwen er dan ook op dat u nog lang tevreden zult blijven met uw boxspring. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed advies en snelle levering

We wilde niet heel veel beddenzaken af om een bed uit te kiezen. Dus uitgekomen bij droomvlucht. Met aandacht en goed advies na 1 bezoek gelijk ons nieuwe bed uit gezocht en........... 3 wkn later werd het bed vakkundig geïnstalleerd. Kleine foutje in de bon van de kussens keurig van de factuur vh bed afgehaald. Het slaapt voortreffelijk!

Beste Sabina, Bedankt voor het vertrouwen in ons, en uw beoordeling met deze mooie review. Wij hebben u graag geholpen en geadviseerd. Het is prettig te lezen dat u ook onze service weet te waarderen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede verzorging in de winkel

De prettige behandeling bij het uitzoeken van de matrassen De bezorging was dik in orde

Beste Willem, Bedankt voor deze mooie woorden en beoordeling. Fijn om te horen dat u onze winkel netjes en prettig heeft ervaren. Mochten wij u in het vervolg nogmaals verwelkomen in een van onze beddenwinkels dan zullen we ons best doen voor de 10! Slaap lekker en vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Bed keurig en netjes geplaatst door heel goede mensen.

Heel goede ervaring met droomvlucht slaapcomfort.

Zeer tevreden!

Klantvriendelijk, goed advies, niet dwingend, ruimte om nog even over na te denken, opties duidelijk benoemd, heldere prijsopgave en zelfs mogelijkheid voor verlate oplevering. Vakkundige mensen die komen instaleren en uitleg geven.

Beste Marja, Wat een fantastische beoordeling. Daar worden we stil van. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat dit zo goed is bevallen. Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Zoals van ouds

Alles is netjes geleverd en deskundig geplaatst , het enige verschil is dat wij op tijd naar bed konden wat 20jaar geleden wel anders was.

Beste Govert, Het was ons een genoegen u wederom te mogen verwelkomen in onze beddenwinkel. Fijn om te horen dat u wederom goed geslaagd bent en dat u onze service op deze manier waardeert. Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Nog nooit zo'n lekker bed gehad

Prettige ontvangst, aardig, advies ok maar niet heel uitgebreid, in andere zaken hadden we betere technische uitleg gekregen. Bij terugkomst om bed te kopen, moest ik zelf vragen naar eerder toegezegde gratis lakens. Bed is snel geleverd was in voorraad maar er werd niet aangeboden om te checken wanneer het precies geleverd zou worden. Volgende week misschien of anders de week erop. Terwijl ik aangaf dat ik het graag snel wilde hebben ivm rugklachten. Ik zou daar als verkoper zelf actie op hebben genomen. Nu moesten we maar afwachten wanneer we gebeld werden door de planning. Service ok maar niet verrassend. Prijs-kwaliteit bed is top.

Beste Sabine, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. Prettig om te lezen over uw ervaring in onze winkel. Een goede manier voor ons om te reflecteren en hier en daar de puntjes aan te scherpen. Ondanks de kritische blik zijn we blij dat u deze feedback geeft, en dat u nog nooit zo'n lekker bed heeft gehad. Een goede keuze dus! Vriendelijk groet en slaap lekker, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Fijne verkoper (jory)

Bed gekocht bij droomvlucht op aanraden van jory

Beste John, Wat leuk om te horen dat u op aanraden van onze collega Jory naar onze winkel bent gekomen en ook nog goed geholpen bent! Bedankt voor de mooie beoordeling! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Ouderwetse topservice, en afspraak is afspraak!

Inmiddels al ruim een half jaar zeer tevreden met ons bed die probleemloos en keurig volgens afspraak werd geleverd, en geïnstalleerd. Door onbekende oorzaak waren twee motoren ineens stuk, zonder enige twijfel werden ze opgestuurd en heb ik twee nieuwe ontvangen.

Beste Sandr, Bedankt voor de mooie en uitgebreide review. Dat u al iets van onze service heeft mogen ontvangen is jammer, maar fijn om te lezen dat dit goed is opgelost. Het is ons doel om alles zo goed als mogelijk voor u te regelen. Goed om te horen dat dit is bevallen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Al vaker daar wat gekocht .

Beste Lia, Bedankt voor deze review. Uiteraard bent u in het vervolg ook altijd welkom in onze beddenwinkel. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Scherpe stadse prijzen en uitstekende dorpse service!

Na wat bezoeken aan diverse zaken zonder resultaat, zijn we tenslotte met succes geslaagd bij Droomvlucht: gewoon dichtbij huis en verrassend scherp geprijsd. Prettige manier waarop de verkoper informeerde en begeleidde. Absoluut een aanrader. Hele snelle levering (3 weken!) die gesmeerd en keurig volgens afspraak verliep.

Beste Pim, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te horen dat u na een goede oriëntatie het vertrouwen in onze winkel heeft gesteld. We hebben u graag geholpen en geadviseerd. Bedankt ook voor de warme aanbeveling, Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Betrouwbaar en deskundig

Eerlijk en deskundig advies gecombineerd met een prima service

Beste Ad, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review achter te laten. We hebben u graag geholpen en verwachten dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

snel en goed geregeld!

breed assortiment en goed advies ten opzichte van overige beddenzaken.

Beste Sander, Bedankt voor de review, en wat leuk om een vergelijk te horen. We doen altijd ons best om u zo goed mogelijk advies te geven, en het is fijn om te lezen dat dit goed is bevallen. Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Wij zijn geweldig geholpen

Tijdens het bestellen van ons nieuwe bed was er iets fout gegaan. Na enig bellen zijn we heel goed geholpen en zeer tevreden hoe we het bed hebben gekregen. Het is sneller gegaan dan gedacht. Nadat we te horen kregen dat we het bed eerder kregen waren we zeer blij. De monteurs zijn ook snel en netjes geweest. Ofwel we zijn zeer blij.

Beste Jacob, Bedankt voor deze mooie review. We hebben u graag geholpen met uw nieuwe bed, en zijn blij om te horen dat alles naar wens bij u thuis een plekje heeft gevonden. Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw nieuwe bed, en u bent altijd welkom voor een kopje koffie. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Zeer klant vriendelijk.

Goede service en optimaal klantgericht.

Beste John, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Een 7 zijn we zeker tevreden mee, maar er is nog ruimte voor verbetering. Prettig te horen dat het u in ieder geval goed bevallen is, en mochten wij u in de toekomst nogmaals in onze winkel verwelkomen dan gaan we voor de 10! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Uitstekend, meedenkend plezierig

Wij wilden graag de slaapkamer vervangen en stond al in de planning alleen uit nood moest dit nu eerder en voor een paalde tijd gebeuren. Waar zeer meedenkend en niet altijd richting een duurdere prijs. Goed onze opties voorgelegd gekregen. Maar toen de hamvraag kan het snel geleverd worden ondanks alle feestdagen van december ertussen. Na wat bellen was er wel wat Mogelijk. Uiteindelijk stond onze hele slaapkamer er nog voor de kerst. Super blij , super goed geregeld!! De mannen die alles kwamen installeren werkte super prettig en hadden evt nog wel wat praktische opties voor ons slaapproblemen. Mochten we die nog ondervinden moest we gewoon maar even met de zaak bellen. Goed regeld en zeer prettig behandeld daar.

Beste A, Wat fijn om te horen dat u onze service zo goed heeft ervaren! Bedankt voor deze uitgebreide uiteenzetting en mooie beoordeling. Uiteraard hebben we u graag geholpen en we zijn blij te horen dat dit allemaal naar verwachting is verlopen. Veel plezier van uw aankoop en slaap lekker! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Prima,alles naar wens verlopen.

Alles is naar wens verlopen, Alleen jammer als je een klant doorstuurt naar jullie met een bon voor een bos bloemen maar de bloemen nooit heb gekregen.

Beste Jeannette, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten! Wat jammer om te horen dat er iets is mis gegaan. Wanneer u iemand heeft doorgestuurd verdient u uiteraard een bos bloemen van ons. We gaan opzoek naar de bon en zorgen dat wij u hiermee alsnog gaan verblijden. Daar kunt u zeker van zijn. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

In 1 woord perfect

Vriendelijke mensen in de winkel helpen je goed en service is perfekt

Beste D.Boer, Wat een fantastisch mooie review. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze voor ons achter te laten. Veel plezier nog van uw aankoop en wellicht tot ziens in onze winkel! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Heel goed geadviseerd.

Positief zowel over de winkel,als over de bezorging. Keurig netjes.

Beste Rien en Ria, Een review als deze stemt ook ons zeer positief. Bedankt! We hebben u graag geholpen en geadviseerd en geven de completen door aan onze bezorging. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Vriendelijk en aardig personeel die met je mee denken

opnieuw prima geholpen bij droomvlucht

voor de 2e keer een nieuw bed gekocht bij droomvlucht. we kregen goede informatie en ook de communicatie en de plaatsing ging uitstekend!

prima gelopen

Zeer klantvriendelijk

Heel vriendelijk geholpen door een persoonlijke benadering. Aflevering van het bed ook goed gegaan. Monteurs zeer netjes gewerkt. Het bed slaapt heerlijk!

Prima informatie en service

Prima informatie, helder en duidelijk.

Zoals altijd fijn en deskundig geholpen

Duidelijk in uitleg, met kennis van zaken.

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.