Klantvriendelijk

Netjes en correct advies gekregen1

Beste Marianne, Fijn om te horen dat u uw bezoek aan onze winkel zo prettig heeft ervaren. We streven er naar om persoonlijke benadering en vakkundig advies centraal te stellen, en het is dan ook prettig om terug te horen dat u ons als klantvriendelijk beoordeeld. Bedankt voor de mooie review! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

De verkoopster was erg aardig en dacht ook mee. Niet opdringerig. Echt een aanrader.

Beste Hendrika, Van zo'n mooi cijfer kunnen we alleen maar trots worden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten, en bedankt voor de warme aanbeveling. We zullen uw compliment doorgeven aan Sandra! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed advies, uitstekende aankoop

Ik hoefde er geen nacht over te slapen.

Beste Ferry, Bedankt dat u de moeite heeft genomen een beoordeling achter te laten. Waar u er geen nachtje over heeft geslapen, vertrouwen we er op dat u er nu ook zeker niet van wakker ligt! Maar met zo'n mooi eindcijfer ligt dat wel goed. Slaap lekker. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Meedenkend en klantvriendelijk

Van na een goede en rustige uitleg in de winkel (Zevenhuizen) naar een geweldig bed in de slaapkamer!

Beste Rick, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling. We hebben u uiteraard graag geholpen en zijn blij te horen dat u nu heerlijk op uw nieuwe bed slaapt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Wij vonden een luisterend oor in een relaxte ontspannen sfeer

Jorie Robbemond van Droomvlucht in Zevenhuizen stond ons vriendelijk te woord, luisterde goed naar onze wensen en nam daarbij alle tijd om ons van advies te dienen, daarbij liet hij ons vervolgens proef liggen op verschillende matrassen die voldeden aan de door ons gestelde eisen. Het was hem niets te veel om, toen wij twijfelden, ons diverse keren te laten switchen van matras. Wij hadden het gevoel dat wij zonder opdringen de juiste keuze hadden gemaakt. Wel was het jammer dat wij vanwege de bouwvak nog ruim een maand moesten wachten op de levering. Plus dat er even een misverstand was over de afleverdatum die wij ter plekke hadden genoteerd, maar naar later bleek niet haalbaar was, zodat wij nog enkele extra dagen geduld moesten hebben. Onze keuze bleek juist want wij zijn zeer tevreden over onze aankoop.

Beste Sijmen Aleman, Bedankt voor deze uitgebreide verslaggeving en mooie beoordeling. Het is altijd fijn om ervaringen terug te lezen, en in uw geval ook een mooi eindresultaat te mogen terug zien. Het zijn bijzondere weken, en we lezen dat dit ook voor u wat meer geduld heeft geeist. Bedankt voor het meedenken en de flexibiliteit, en fijn te horen dat u nu inmiddels tevreden van uw aankoop kunt genieten. We geven de complimenten door aan Jory, en vertrouwen er op dat u nog vele goede nachten zult hebben. Slaap lekker en wie weet tot ziens in onze winkel in Zevenhuizen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Klantvriendelijk personeel

Eerste ervaring met Droomvlucht. Fijne matrassen waar we heel snel aan gewend zijn. Keurig geleverd en aan de afspraken gehouden. Alleen verbaasde we ons over de kosten voor het afvoeren van de oude matrassen....

Beste G. Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We hebben u uiteraard graag geholpen in de winkel, en het is fijn te horen dat de nieuwe matrassen zo goed bevallen. Goed om te horen over uw ervaring betreft onze retour regeling. Hier zullen we in het vervolg duidelijker over communiceren, daar we hier standaard afspraken voor hebben. Het had geen misverstand mogen zijn, onze excuses hiervoor. Uiteraard wensen we u nog vele goede nachten op uw nieuwe matrassen. Slaap lekker en wellicht tot ziens in onze winkel voor een tweede ervaring. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

uitstekend behandelt

goed advies om de juiste keus van het bed

Beste M. Molenaar, Bedankt voor deze beoordeling. We hebben u graag geadviseerd en het is prettig te horen dat u uw winkelbezoek uitstekend heeft ervaren. We wensen u nog vele goede nachten op uw nieuwe bed! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

super

wij zijn ontzettend goed behandeld en hele goede adviezen door ,Marco netjes door de monteurs in elkaar gezet ,en vriendelijke mannen ook die verdienen een pluim wij zullen droomvlucht zeker aanbevelen mvg Henk en Gerda Doornekamp

Beste Henk en Gerda Doornekamp, Zo'n mooie beoordeling is natuurlijk voor ons ook super! Uw complimenten geven we door aan Marco, maar ook zeker aan Rini en Michel van de bezorging/montage. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten en we vertrouwen er op dat u nog vele nachten goed zult slapen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Vriendelijk ontvangst, duidelijke informatie en goed product (matras).

Wij werden vriendelijke ontvangen en er werd goed geluisterd naar ons probleem en naar onze wensen. Daarna werden er verschillende producten (matrassen) getoond en geprobeerd waarover wij goed geadviseerd werden. Uiteindelijk kwamen we op een product dat goed bij onze wensen paste tegen goede prijs-kwaliteit verhouding. Onze ervaring na enkele weken gebruik, geeft ons het gevoel dat we goed geslaagd zijn.

Beste Leen & Hester, Een completere review kunnen we ons niet wensen. We hebben u graag geadviseerd, en zijn blij te horen dat de matrassen u nu van een goede nachtrust voorzien. Bedankt dat u de moeite heeft genomen naar onze winkel te komen en uiteindelijk deze mooie beoordeling achter heeft gelaten. Vriendelijke groet en slaap lekker, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Betere service bestaat niet.

Ik had na een operatie snel een Tempur Original matras nodig. En die levering was zeer snel!

Beste Lambert, Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We denken altijd mee met onze klant, en het is dan ook prettig om te horen dat dit in uw geval zo goed is bevallen. Uiteraard wensen we u goed herstel na uw operatie toe, en we vertrouwen er op dat u nog lang van uw nieuwe Tempur matras mag genieten. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Ze hebben alle tijd en goed advies

Beste Jannie, We hebben graag de tijd genomen om van passend en persoonlijk advies te voorzien. Het is dan ook heel fijn dit in zo'n mooie beoordeling terug te zien! Bedankt voor uw vertrouwen en uw review! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Klantgericht. Uitstekende service!

Eerst een afspraak gemaakt. Medewerker nam alle tijd. Vantevoren al telefonisch de informatie gekregen waar ik om vroeg. Vlotte levering van de matrassen. Wij zijn blij met de service!

Beste A. de Bruin, En van zo'n mooie beoordeling worden wij ook heel blij. We hebben u graag geadviseerd, en zijn blij dat u zo goed en snel geslaagd bent. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Prima! Goede service!

Droomvlucht komt afspraken na! Ook de installateurs hebben goed werk geleverd! Aan te raden dus om bij deze organisatie een nieuw bed te kopen!!

Beste Annemiek, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om terug te horen dat het op alle fronten zo goed is bevallen. Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw bed, en bedankt voor de warme aanbeveling. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

fijne winkel met goede service en vriendelijke mensen die naar je luistern

Prima bedden en nieuwe kussens gekocht bij Droomvlucht. Toen de kussens toch niet helemaal goed bevielen hebben ze dat bij Droomvlucht heel fijn voor ons opgelost. Mooie service en nu heerlijk slapen!

Beste Sonja, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze mooie review achter te laten. We denken graag met onze klant mee, en het is fijn dat u de extra service rondom uw kussens zo goed heeft ervaren. We vertrouwen er op dat dat heerlijk slapen nog wel even zal volhouden, welteruste! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede service, klantgerichtheid en prima materialen.

Goede service en klantgerichtheid. Prima materialen.

Beste Henk, Bedankt voor het achterlaten van deze review. En met een 9 zijn we dik tevreden! Goed om te lezen dat u onze service en klantgerichtheid erg waardeert. Bedankt voor het vertrouwen en nog vele goede nachten gewenst. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Alles prima , verkoper deskundig, prijs correct,levering volgens afspraak aleen jammer oude matras niet meegenomen werd (had ik afspraak over moeten maken)

Beste P. van Reeuwijk, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten. Fijn dat u alles zo goed heeft ervaren, jammer om te horen dat de communicatie rondom onze 'oude matrassen retour service' beter had gekund. Dit zullen we uiteraard mee nemen in het vervolg om misverstanden te voorkomen. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe matrassen en nogmaals bedankt voor het mooie eindcijfer! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Geen gevoel van nieuw bed, passende oplossing gezocht

Nieuwe topper en matrassen gekocht, waren in eerste instantie niet tevreden erover. Samen met Droomvlucht gekeken en een passende oplossing voor gezocht. Top service

Beste Rene, Wat fijn om te horen dat we tot een passende oplossing hebben kunnen komen voor uw probleem. We doen altijd ons best om iedereen zo goed mogelijk te adviseren en te voorzien van een passend product. U heeft nu kunnen ervaren hoe we het oppakken wanneer dit niet het geval blijkt te zijn. Bedankt dat u de tijd heeft genomen uw review te herzien, en ons de kans heeft gegeven om uw ervaring om te zetten in een positieve. Mocht u ooit in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Mooie showroom, netjes gehopen

Er is ruim voldoende tijd genomen om onze wensen om te zetten in een mooie boxspring combinatie. Na enkele weken gebruik, zijn wij nog steeds heel blij met ons nieuwe bed met toebehoren.

Beste Greet en Arie, Bedankt voor het compliment voor onze beddenwinkel! We hebben u graag verwelkomt en vinden het fijn te horen dat u nu heerlijk slaapt op uw nieuwe bed. Bedankt voor de mooie beoordeling en slaap lekker! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Zeer snelle service

We kwamen op donderdagmiddag in de zaak en de maandag erop hadden we een nieuwe boxspring in de uitvoering die e graag wilden hebben Plus twee op maat gemaakte matrassen in huis. Top

Beste Jenny Groenveld, Fijn om van u te horen over uw ervaring bij ons in de winkel. We doen altijd ons best de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn, en we zijn blij te horen dat dit in uw geval zo snel en goed kon verlopen. We vertrouwen er op dat u nog lang van uw nieuwe boxspring en matrassen zult genieten! Nogmaals vriendelijk bedankt dat u de tijd heeft genomen deze mooie review achter te laten. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Perfecte service, klant vriendelijk, snelle levering

Perfecte service, klant vriendelijk, snelle levering

Beste Etienne van Druenen, Vriendelijk bedankt voor uw vertrouwen in onze winkel en deze mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent en hebben u uiteraard graag voorzien van uw nieuwe boxspring. Nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

prima persoonlijke service zoals we gewend zijn, fijn bedrijf

Zoals een klant graag behandeld word en de juiste kennis in huis. ruime zaak ook in deze moeilijke tijd , prima alles op tijd en ondanks weigering computersysteem , de volgende dag handgeschreven nota in huis. Keurig een belletje voor aflevering

Beste John van der Sluis, Wat fijn om u weer te hebben mogen helpen in onze winkel. En zo'n mooie beoordeling als deze is dan voor ons de kers op de taart! Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze mooie review achter te laten, en mocht u nog eens in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Mooi product

Volgens ons is het product kleiner dan de opgegeven maat. De topper is mooi afgewerkt en het belangrijkste is “ het ligt geweldig “. Jammer dat wij niet gebeld zijn hoe het product bevalt.

Beste Ben, Vriendelijk bedankt voor dit mooie eindcijfer. Vervelend om te horen dat u twijfelt aan het formaat van het geleverde product. Hier willen we uiteraard voor u naar kijken. We nemen contact met u op en mocht u gelegenheid zien om een service formulier in te vullen via onze website dan hopen we u snel te kunnen helpen. https://www.droomvluchtslaapcomfort.nl/over-ons/service-formulier Het is wel prettig te horen dat u nu geweldig ligt op uw nieuwe topper. Helaas stelt niet iedereen een telefoontje op prijs. Vandaar dat wij met klantenvertellen samenwerken om uw ervaring alsnog te kunnen ontvangen. Bedankt dat u de tijd heeft genomen hier op te reageren en we zijn blij u als klant te hebben mogen verwelkomen in onze winkel. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Voldoende

Niet hier

Beste Arie, Bedankt dat u de moeite heeft genomen een review achter te laten. We zien dat er nog wel wat verbetering mogelijk was, en zijn uiteraard benieuw waar wel? Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan doen we dit uiteraard graag, Vriendelijke groet en een goede nachtrust gewenst, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed advies bij het uitzoeken van het juiste matras

Jammer dat er vlak voor aflevering blijkt dat je € 40,00 per matras moet betalen om ze mee te laten nemen.

Beste Peter van Leeuwen, Bedankt voor de mooie beoordeling! Daar worden we vrolijk van! Ook fijn om te horen dat u ons advies bij uw matras keuze zo waardeert. Vervelend om te horen dat de communicatie rondom het retour nemen van uw oude matras niet helder naar u is gecommuniceerd. Wij hebben hier vaste afspraken voor (o.a. inzichtelijk op onze website: https://www.droomvluchtslaapcomfort.nl/over-ons/oude-matras-retour) En dit had in uw geval het misverstand kunnen voorkomen. Uiteraard vertrouwen we er op dat u nog vele goede nachten op uw nieuwe matras zult slapen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed geholpen

Snelle levering nette bezorger

Beste Huig, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. Het is altijd fijn om terug te horen dat u goed geholpen bent en onze bezorgers/monteurs waardeert. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw aankoop en slaap lekker. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.