goed advies en service

Goed advies en service zowl; bij aankoop als levering

Top zaak!

Al jaren een prima service! Meerdere bedden gekocht ! Alles ok !

Op en top Droomvlucht

Na eerdere aanschaf met goede ervaring was het deze keer weer een herhaling.Goed advies en service

Beste J, Wat mooi om te lezen dat wij u opnieuw hebben kunnen helpen. En wederom naar wens. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten en veel plezier van uw aankoop! Met uitgeslapen groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Aandacht, humor en een goed product

Goed geholpen in de winkel. geen enkel probleem om lekker lang te twijfelen tussen twee producten. prima afhandeling. schatten van mannen die de matras hebben bezorgd en neergelegd. dikke vette chapeau!

Beste Marjolein de Wit-Blok, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat u uw bezoek zo prettig heeft ervaren en ons uiteindelijke zo'n mooi eindcijfer geeft. Een nieuwe bed is geen gemakkelijke keuze en we hebben u dan ook graag geadviseerd! Fijn te horen dat ook onze vakmannen op de wagen zo goed zijn bevallen. Die complimenten geven we gelijk door! Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw aankoop en u bent altijd welkom voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

De kundige verkoopster was een plus.

Beste L, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat onze collega u zo goed heeft kunnen helpen. We zien dat er met name betreft service nog verbetering in zin. Mochten wij u in de toekomst nogmaals mogen helpen dan zullen we alles in het werk stellen om van u die 10 te verdienen. Nogmaals bedankt voor uw review. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Toppie

Keurig netjes geholpen. Bij latere levering word je netjes gebeld met nieuwe tijd. Goed geregeld

Beste E.K. Bedankt voor uw mooie beoordeling! We hebben u graag geholpen en vinden het belangrijk u op de hoogte te houden. Het is dan ook prettig terug te lezen dat dit bevallen is! Veel plezier van uw aankoop, we vertrouwen er op dat u voorlopig ook 'toppie' zult slapen! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht slaapcomfort

goed advies

prachtige winkel met goede producten en een deskundig advies.

Beste Leen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze beoordeling achter te laten. We hebben u graag geadviseerd en het is fijn te horen dat u uw bezoek aan onze winkel zo waardeert. Bedankt voor het compliment en de review en we vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe matras. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Zowel als in de winkel en met het plaatsen van het bed, perfect geholpen. Vriendelijk, meedenkend en behulpzaam personeel.

Beste A, Wat mooi om terug te lezen dat u onze winkel 'perfect' beoordeeld! We vinden het altijd fijn om feedback te ontvangen van onze klanten en het is dan ook extra leuk om zo'n positief bericht te kunnen lezen. We hebben u graag geholpen en mocht u nog eens in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Alles verliep zoals het hoort!

Prettig geholpen en netjes bezorgd en geplaatst.

Beste J. Kortekaas, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! We hebben u graag geholpen en uiteraard alles netjes bezorgd en geplaatst. Blij te horen dat dit allemaal zo goed bevallen is en bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Kwam voor een nieuw hoofdkussen maar werd door goed advies en uitleg en geduld van super vriendelijke verkoopster een nieuw bed met hoofdkussen. Ook het thuis bezorgen en in elkaar zetten van het bed door vriendelijke mannen. Ze kwamen nog eerder dan de afgesproken tijd.

Beste E. de Ridder, Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat u het advies als zo prettig hebt ervaren en dat ook de bezorging zo goed bevallen is. We hebben u graag geholpen en zijn blij dat dit met zo'n mooie beoordeling wordt beloond. Vriendelijke groet en nog veel plezier van uw aankoop, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

prima zaak

Vriendelijk en deskundig geholpen. Afspraken nagekomen.

Beste J. Pronk, Bedankt dat u de moeite heeft genomen deze review achter te laten. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat alle afspraken netjes nagekomen zijn. Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw aankoop en nogmaals bedankt voor uw beoordeling, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Top service

Mooie winkel met ruime keuze en kwaliteiten. Snelle levering wat ook door vriendelijke personeel werd gedaan.

Beste L., Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! We hebben u graag geholpen en het is fijn te horen dat de snelle levering en de manier waarop zo wordt gewaardeerd. Mocht u weer eens in de buurt zijn dan bent u altijd welkom voor een kopje koffie, Nogmaals bedankt, en voor nu: slaap lekker! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Echt slechte service

Geen. Nooit weer.

Geachte JH Bouwsema, Bedankt voor het achterlaten van een beoordeling. We hebben u uiteraard gebeld naar aanleiding van uw negatieve ervaring. Vriendelijk bedankt voor het prettige telefoongesprek. We betreuren de manier waarop u onze winkel heeft ervaren. Het is nooit onze intentie een klant te demotiveren of mis-informeren en we vinden het dan ook jammer terug te horen dat dit wel uw ervaring is geweest. Uiteraard wensen wij u wel veel plezier van uw nachtkastjes. Blij te horen dat deze wél naar wens zijn én netjes geleverd zijn bij u. We ontvangen altijd graag een terugkoppeling van onze klanten zodat wij elke klanten ervaring kunnen gebruiken voor het verbeteren van ons advies, service en communicatie. Zoals genoemd blijven we graag in contact met onze klant wanneer dit is tegen gevallen. En we vertrouwen er dan ook op dat uw onprettige gevoel hiermee iets is bijgesteld. Wegens het uitblijven van een reactie nemen we aan dat we uw eindcijfer 1 ook echt van u verdienen. Dit vinden we jammer om te horen, daar dit niet de toon van het telefonisch contact was. We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen helpen om te bewijzen dat wij u zeker het advies, service en communicatie kunnen bieden waar we zo ons best voor doen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort. ^Martijn

Klant gericht

Ik werd heel goed geholpen door Marco.

Beste Rolando, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en het mooie compliment. We zullen het persoonlijke compliment doorgeven aan Marco en zijn blij te horen dat u uw bezoek zo goed heeft ervaren. Nogmaals bedankt en nog veel plezier van uw aankoop, Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Mooie showroom, makkelijk parkeren

Beste Bart, Van zo'n 'Top' review worden wij natuurlijk zeer gelukkig! We zijn blij te horen dat u onze showroom zo waardeert en ook de parkeermogelijkheden zo goed heeft ervaren. We hebben u graag geholpen en wensen u nog veel plezier van uw aankoop, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Echt super goede zaak. Van keuze(verkoop) tot de aflevering (eind).

Ik ben van de keuze in de winkel Krimpen, planning tot en met de aflevering uitstekend geholpen. Topzaak..aamradee

Beste Laurens, Wat een mooie review! Daar worden wij natuurlijk heel erg blij van. We streven altijd naar goed advies en service. Het is dan ook heel fijn te horen dat u zo blij bent met de gang van zaken, van begin tot levering. Bedankt dat u deze mooie review heeft achtergelaten, en mocht u in de buurt zijn dan staat de koffie altijd klaar ;) Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Netjes geholpen goeie service.

Nieuw bed gekocht netjes geholpen en nette uitleg gehad en goeie service met Leveren etc. Etc.

Beste M.C. Bedankt voor deze mooie review. We hebben u graag geholpen en uitleg gegeven. We zijn blij te horen dat de service als levering en montage ook goed zijn bevallen! Uiteraard wensen we u nog veel plezier van uw aankoop en nogmaals bedankt voor deze beoordeling. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Prima zaak

Fijne winkel om een slaap comfort te kopen. goed personeel om je te helpen, men heeft verstand van zaken . En dat zie je niet zo vaak tegenwoordig .echt een fijne zaak ,een aanrader.

Beste Kees Maree, Het is altijd fijn om ervaringen van onze klanten terug te lezen. We zijn blij dat u bij ons geslaagd bent in het vinden van het juiste slaapcomfort voor u. Uiteraard hebben we u graag geadviseerd en geholpen! Ook bedankt voor het mooie compliment en voor de genomen tijd deze review te schrijven. Vriendelijke groet en slaap lekker! Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Super!

Heel fijn ontvangen, huiselijke sfeer, goed advies, niet opdringerig!

Beste Dylan, Wat fijn om een review van u te mogen ontvangen! Bedankt. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat dit zo goed bevallen is. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen, dan staan we voor u klaar. Voor nu wensen we u nog veel plezier van uw aankoop en nogmaals bedankt voor de genomen moeite deze beoordeling achter te laten. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Mooie boxspring en een correcte levering

Wij zijn heel blij met onze boxspring. We zijn heel goed geadviseerd en ook de levering was correct. Vriendelijk en net personeel!

Beste Maarten, Bedankt voor deze mooie review. Het is altijd fijn om van onze klanten terug te horen hoe zij ons advies, service en communicatie hebben ervaren. We zijn blij te horen dat wij u zo goed hebben kunnen helpen en bedanken u nogmaals voor uw tijd deze beoordeling te schrijven. Vriendelijke groet en nog een goede nachtrust gewenst, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed advies en goede service

Het advies in de winkel was goed en kundig gegeven. Bij de levering was iets mis gegaan. Dit werd snel en goed opgelost.

Beste Steffen, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling! We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat na de directe service inmiddels alles netjes en naar tevredenheid is opgelost. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan doen we dit uiteraard graag. Vriendelijke groet, het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Supergoede service

Ons topdekmatras was na net 2 jaar al behoorlijk doorgezakt. De medewerkers van Droomvlucht Zevenhuizen hebben ervoor gezorgd dat we kosteloos een nieuw matras kregen. Dit is ouderwets goede service en kan iedereen Droomvlucht aanbevelen!!!!

Beste Raoul, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen en dat u nu weer heerlijk van uw bed kunt genieten. Naast de 'ouderwets goede service' bent u ook altijd welkom voor een 'bij de tijds lekker bakje koffie'. Welterusten! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede toelichting en zeer tevreden over aankoop

Beste A.H.J., Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze beoordeling achter te laten. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent over uw aankoop! Mochten wij u in de toekomst nogmaals mogen verwelkomen in een van onze winkels dan staat de koffie voor u klaar. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Absolute 10 voor informatie en service

Tijdens de aankoop was het duidelijk dat het personeel over alle benodigde informatie (en dan nog wat extra) beschikte. Het aankoopproces werd daardoor bijzonder aangenaam. De bezorging was prima op schema, was ruim van tevoren aangekondigd door herinneringen en een persoonlijk belletje om de afspraak nog een week voor levering te verifiëren, en zelfs een belletje dat ze onderweg waren en hoe laat ze ongeveer aan zouden komen. Van voor tot achter uitermate tevreden met de service, het product, en de prijs/kwaliteit verhouding.

Beste R, Het is altijd fijn om van onze klanten terug te horen hoe zij onze winkel en diensten hebben ervaren. Zo'n mooie beoordeling als deze kunnen we dan alleen maar van Dromen. Bedankt voor het vertrouwen in onze winkel en de genomen tijd deze beoordeling achter te laten. U bent altijd welkom voor een kopje koffie en we vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe bed! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed geholpen

De medewerker had verstand van het product waar wij op zoek naar waren

Beste J.M., Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We zijn blij te horen dat u zich goed geholpen voelt en dat u uiteindelijk bij ons heeft kunnen slagen. We zoeken altijd naar mogelijkheden om ons advies, service en communicatie te verbeteren. En met een 7 als eindoordeel zien wij hier nog zeker mogelijkheden. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan zullen we ons best doen een 10 te verdienen. Vriendelijk bedankt en nog veel plezier van uw aankoop, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.