Oké

Keurig geregeld

Goed advies Blij met de producten

Fijn geholpen in de winkel en een goed product afgeleverd.

Tevreden klant!

Zeer positief

Matrassen zijn uitstekend. Goede advisering. Hoofd-kussen maar moeilijk aan te wennen. Na 10 dagen vervangen.

Goed geholpen

Geachte Kees, Vriendelijk bedankt voor de genomen tijd in het achterlaten van een beoordeling. We zien dat u uw ervaring Prima omschrijft en de verschillende onderdelen met een 8 beoordeeld. Hier zijn we uiteraard heel blij mee! We begrepen dat het eindcijfer een vergissing was en hebben u een verzoek tot aanpassen verstuurd. Nogmaals vriendelijk bedankt voor de genomen moeite en uw vertrouwen in onze winkel In afwachting op uw correctie en met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Zij doen hun naam eer aan!

Zij leveren een zeer goede service, zijn klantgericht en laten je in de showroom alle tijd om the proberen en te besluiten.

Beste Ton, Wat een mooie beoordeling om te ontvangen! Bedankt! We hebben u uiteraard graag geholpen en zijn blij te horen dat u de service en genomen tijd in de winkel zo waardeert! We begrijpen dat elke nacht nu een droomvlucht is, en in dat geval is onze missie geslaagd! Nogmaals bedankt en wellicht tot ziens in de winkel. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Geweldig bedrijf

Wij hebben inmiddels ons 3/e bed daar gekocht. En zoals gewoonlijk weer super goed geholpen. Ook de bezorgers zijn zeer beleeft was zelfs gezellig toen zij er waren. Ze zetten het ook met beleid in elkaar verdienen wat ons betreft een pluim.

Beste Jan van Deventer, Van zo'n enthousiaste en mooie beoordeling kunnen wij alleen maar dromen. Bedankt! Dat u meermaals bij ons bent terug gekomen en geslaagd bent voor een goed bed is voor ons een pluim op het werk. De pluim naar onze bezorgers/monteurs zullen we zeker doorgeven. Nogmaals vriendelijk bedankt voor uw tijd en beoordeling. Mocht u in de buurt zijn bent u uiteraard altijd welkom voor een lekker kopje koffie of thee. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed geadviseerd, snelle levering en heerlijk slapen in ons nieuwe bed!

Beste Jacolien, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. We zijn blij te lezen dat u alles van het advies tot levering zo goed heeft ervaren. En met een 10 als eindcijfer zijn wij natuurlijk heel gelukkig. Dat u nu heerlijk slaapt is voor ons echter het mooiste compliment! En we vertrouwen er op dat u nog vele goede nachten te gemoed gaat, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

prima advies , service en plaatsing

wij zijn prettig geholpen op de locatie in Zevenhuizen, prima advies gekregen en vriendelijke monteurs bij de plaatsing. inmiddels ons bed met volle tevredenheid in gebruik genomen.

Geachte Piet, Vriendelijk Bedankt voor deze mooie beoordeling. We streven altijd naar een zo hoog mogelijke tevredenheid en zijn blij te lezen dat u onder andere de plaatsing en het advies zo waardeert. Fijn te horen dat het bed in volle tevredenheid wordt gebruikt! Nogmaals bedankt voor uw mooie review en nog vele goede nachten gewenst, Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Mooi, goed en breed assortiment en de juiste advisering

Prima advies gekregen en snelle schakeling. Levering op afgesproken tijd met fijne monteurs. Zeer positieve ervaring.

Beste A. A. Brehm, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze beoordeling achter te laten. We hebben u graag geadviseerd en zijn blij dat dit, samen met de snelle schakeling en levering zo goed bevallen is. Uiteraard wensen wij u veel plezier van uw aankoop en nog vele uitgeruste dagen toe! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Winkel goed. Afleveren matig.

Keurig geholpen in de winkel. Goed advies. Afleveren service: de heren lopen met grote natte schoenen zo naar boven om matras re plaatsen. Dit kan echt niet.

Geachte Jonette Rooker, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We zijn blij te horen dat het advies en uw winkelbezoek zo goed is bevallen. Van advies tot levering, we streven altijd naar het hoogst haalbare. Het spijt ons dan ook te horen dat uw ervaring bij de levering zo is tegen gevallen. Uiteraard is dit niet onze norm en we hebben uw beoordeling dan ook intern opgepakt. We nemen graag contact met u op om het voorval te bespreken en u kunt er op vertrouwen dat wij dit mee zullen nemen in onze evaluatie. Voor nu in ieder geval veel plezier van uw nieuwe matras, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Ben geweldig geholpen en snel

Mensen gaat naar droomvlucht daar wordt je weldig geholpen en goed en beleeft en niet duur .

Geachte A, Een mooiere beoordeling en aanbeveling dan deze kunnen wij niet wensen. We hebben u graag geholpen en geadviseerd en zijn blij dat het zo goed is bevallen. Nogmaals bedankt voor de review en u bent altijd welkom voor een bakje koffie. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Heel goede service en keurig alles op tijd geleverd

Keurig geholpen en goede adviezen gekregen en alles werd op tijd geleverd en zeer vriendelijk mensen en deze hadden er verstand van...

Perfect.

Enorm goede informatie,ze nemen de tijd om je te laten kiezen,afspraken komen ze keurig na,alles verloopt heel soepel,nette bezorgers,wij zijn heel erg tevreden over alles.

Super!!!

Wij zijn heel goed geholpen met het uitzoeken van een nieuw bed en later ook nog met de keuze maken voor een dekbed en kussens. Wij slapen inmiddels heerlijk in ons nieuwe bed. Mooi zaak en een goede service. Echt een aanrader!!

Super!

Goeie service. Goed bed

Goed advies en service

Wij zijn uitstekend geholpen in de winkel door het personeel. Ook het inplannen en afleveren van het bed ging keurig en volgens planning. Wij hebben na ons winkelbezoek nog bedlampjes bijbesteld en deze naderhand nog een keer gewijzigd. Uiteindelijk bleek dat de tweede keus niet goed op ons bed kon, maar de monteurs hadden de eerste nachtlampjes ook meegenomen dus dit kon ter plekke gekozen worden (zodat we niet achteraf nog gedoe hadden). Erg fijn dat er wordt meegedacht, top service!

Werkelijk niets op aan te merken.

Van winkel tot en met bezorging en plaatsing hebben wij niet iets gevonden wat beter had gekund.

Vriendelijk

In de winkel fijn geholpen. Matrassen werden gebracht door 2 vriendelijke mannen. Telefonisch contact was ook goed. Matrassen zijn van goede kwaliteit

Prettige ervaring

Vriendelijke medewerkers, die ruim de tijd nemen om je goed te informeren m.b.t. de verschillen tussen de matrassensoorten.

top advies, top service

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe bed. Een goed bed is belangrijk, maar dit overtreft mijn verwachtingen.

Zeer service gericht

Heb heel goede ervaringen mogen hebben met Droomvlucht. Het was wegens mijn vele lichamelijke klachten heel moeilijk een matras te kiezen, alsook een kussen. We zijn heel goed geholpen door Jurien. Geen moeite was hem te veel. Dat hebben we zeer gewaardeerd alsook zijn kennis over elk matras. Verder vind ik de inrichting van de winkel alleen al een belevenis apart, qua inrichting en sortering voor elke beurs. Klantvriendelijk ook. Jurien dank voor je geduld!

Ruime keuze en klantgericht

Wij wisten al dat wij een ander slaapsysteem wilde, er is goed naar onze wens geluisterd er is meegedacht en zijn heel blij met onze aankoop. Prettige aflevering en montage volgens afspraak en op tijd. We slapen heerlijk in ons prachtige bed

Prima aflevering

afspraken goed nagekomen. Vriendelijke en hulpvaardig.

Prima en fijn geholpen

Enthousiast ontvangen bij binnenkomst leuk gesprek gehad bedden mogen testen. Fijn geholpen. Met bezorging ook super. Aardige jongens. Netjes afgeleverd. Top gewoon

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.