Komen afspraken keurig na!

Prettig, klantvriendelijk en correct!

De klant is koning

Zeer vriendelijk, nemen de tijd en niks is te gek.

Beste J. Van zo'n 'royale' beoordeling worden wij natuurlijk heel gelukkig! Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten. We vertrouwen er op dat u nu ook als een koning kunt slapen en wij wensen u dan ook nog vele goede nachten toe! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Een vriendelijke ontvangst en goed advies

We zijn super fijn geholpen en zijn zeer tevreden met het advies en uiteraard met de aankoop van ons nieuwe bed!

Beste Henkjan Dekkers, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij te horen dat uw winkelbezoek zo goed bevallen is en dat u nu zo tevreden bent met uw nieuwe bed. We hebben u graag geholpen en geadviseerd en mocht u in de buurt zijn bent u altijd welkom voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijn geholpen prima zaak.

Goed nadat de verkeerde poten erbij zaten als nog de goede poten in het zwart geleverd en gemonteerd.

Beste J. Bongers, Vriendelijk bedankt voor deze beoordeling! We zijn blij dat uiteindelijk alles goed geleverd en naar wens is. Helaas kan er altijd iets opspelen maar ook dat proberen we dan zo spoedig mogelijk te herstellen. We zijn blij te horen dat dit gelukt is en u nu op uw bestelde product slaapt! Nogmaals bedankt voor uw vertrouwen en review en nog vele goede nachten gewenst! Uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijn geholpen, nette bezorgers, top

Beste Caroline de Vos, Wat een fijne beoordeling! Bedankt voor de genomen tijd en het vertrouwen in onze winkel en uiteraard nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Uitstekende professionele advisering en levering

Er was alle tijd voor een deskundig advies met uitstekende uitleg en de mogelijkheid diverse combinaties uit te proberen. Bij het aangaan van de overeenkomst geen koehandel maar een passend aanbod.

Beste Chris, Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling! Fijn om zo met u mee te lezen over uw ervaring in de winkel en ons advies en levering. We hebben u graag geholpen en mocht u in het vervolg nog advies nodig hebben dan bent u uiteraard van harte uitgenodigd in onze winkel! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Objectief advies en alles volgens afspraak

In onze zoektocht bij meerdere winkels naar een ledikant (weinig wat ons echt aansprak) ook bij Droomvlucht (Krimpen) terecht gekomen om de Auping Essential even in het echt te bekijken. De medewerker nam alle tijd en kwam met eerlijk en objectief advies. Uiteindelijk hier dan ook het ledikant en twee elektrisch verstelbare Auping bodems gekocht die ondanks de drukte nog vrij snel zijn geleverd. Het leveren en monteren zijn ook door Droomvlucht gedaan. Wederom door aardige en nette mensen. Kortom niks te klagen.

Beste Marnix, Van zo'n beoordeling worden wij natuurlijk zeer gelukkig! Het is fijn om op zo'n uitgebreide manier terug te lezen hoe u uw winkelbezoek, ons advies en onze service heeft ervaren. We zijn blij dat uw keuze uiteindelijk ook nog snel geleverd kon worden. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw Auping ledikant en dat er ook zeker niets te klagen blijft! ;) Uiteraard bent u altijd welkom, en voor nu bedankt voor uw vertrouwen en mooie review! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Een slaapkamer specialist waarin je droom een vlucht maakt.

Persoonlijk en vakkundig geholpen, nemen de tijd voor je en hadden ook alle geduld met het maken van onze keuze. Ruime collectie en voor ieder wat wils, wij hebben voor de Serta gekozen en zijn met deze keuze zeer content.

Beste Aj, Wanneer wij een pakkende krantenkop mochten bedenken voor onze winkel zijn die zelden zo leuk omschreven als uw beoordeling! Bedankt! Ook bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. We hebben u graag geholpen en zijn blij te lezen dat dit zo goed bevallen is! Wij wensen u nog vele goede nachten op uw Serta boxspring, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Top bedrijf

Prima service en zeer klant gericht dus wilt u goed slapen ga voor hun afbied

Beste John, Bedankt voor deze TOP beoordeling, daar worden we blij van! Fijn dat u de tijd heeft genomen deze achter te laten en mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan doen wij dit uiteraard graag. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Wat een kennis van bedden, matrassen & kussens!

Wij hebben twee afspraken gehad bij Martijn. Wat een fijne ervaring! Hij kon onze wensen goed vertalen naar het juiste bed en kussens. En vanaf dag 1 slaapt het bed en de kussens meer dan goed. Ook het bezorgen verliep heel prettig en vlot.

Beste E., Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het is fijn te horen dat u onze vakkennis en advies zo waardeert. Maar bovenal dat u nu heerlijk slaapt! Mochten we u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan doen we dit uiteraard graag! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Alles correct en goed afgeleverd en gemonteerd

Volgens de afgesproken dag en tijd aanwezig en afgeleverd en netjes geïnstalleerd. Keurige mensen.

Beste Jan Oskam, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om terug te horen dat u met name onze aflevering en montage zo waardeert! We besteden hier veel aandacht aan en het is dan ook prettig dit bevestigd te zien in een mooie review, bedankt! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed geweest en voor een afhandeling van een gestelde vraag zijn we nog in gesprek.

Goed geweest in 2e instantie

Beste P, Bedankt voor uw beoordeling. Het lijkt er op dat nog niet alles naar wens is gegaan bij u. U zult begrijpen dat met name de 1 ster voor advies niet is zoals wij die het liefste zien! We streven altijd naar een 10, en zouden graag van u vernemen hoe wij ons advies, service en communicatie kunnen verbeteren. Zo kunnen wij in de toekomst er voor zorgen dat iedere klant tevreden in bed stapt elke avond. Mocht u gelegenheid zien ons hierover te berichten dan bent u hiervoor van harte uitgenodigd. Voor nu nogmaals bedankt voor uw moeite een beoordeling achter te laten en wellicht tot ziens in een van onze winkels. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Fijn advies en een heerlijk bed rijker

Fijn en professioneel geholpen bij Droomvlucht Zevenhuizen. Fijn bed en snelle levering!

Beste D. Wat ons betreft een mooie ruil! U een heerlijk bed en wij een mooie beoordeling rijker. We hebben u graag geadviseerd en geholpen en zijn blij dat de snelle levering en het bed zo goed bevallen! Bedankt voor uw beoordeling en nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort Zevenhuizen

Top bedrijf

Super goed geholpen Duidelijk uitleg Totaal niet opdringerig Keurige bezorging Zeer tevreden Oja en heerlijke koffie

Beste René, Mooie review, bedankt Fijn om te horen Graag gedaan Kom nog eens langs De koffie staat klaar! Vriendelijk bedankt, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed, super uitleg bij montage

Aardige kundige verkopers die alle tijd voor je nemen

Beste Stefan, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Kort en krachtig, zo horen we het graag. We zijn blij dat het advies, de tijd en de montage zo goed zijn bevallen. We hebben u graag geholpen en geadviseerd en u bent altijd welkom in een van onze winkels voor een kopje koffie en advies. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede service ,mooie prijs ,ligt heerlijk de verlichting erbij is ideaal

Top service, top bedrijf

We zijn prima geholpen bij Droomvlucht in Zevenhuizen. Na enkele bezoeken bij andere bedrijven was het een verademing om bij Droomvlucht binnen te stappen en geholpen te worden. Echt een aanrader. Oja, en onze nieuwe bed slaap ook nog eens FANTASTISCH ;-)

Goede voorlichting bij het maken van een keuze in de winkel

Levering binnen de gestelde tijd. Aanpassing van de bedden in de bestaande beddenombouw.

Tijd en aandacht voor jou.

Wij werden rustig en vriendelijk geholpen. Eigenaar is bevlogen ondernemer die zijn winkel al jaren met passie voert. Een ding was voor ons direct duidelijk, deze ondernemer kun je vertrouwen. Je krijgt de service en kwaliteit die hij je toezegt.

Super goed

Snel vriendelijk goed geregeld super bed

gewoon goed

vriendelijke verkoper

• Service N.v.t.

Top service!

Bij aankoop wordt je goed geadviseerd en nemen ze ruim de tijd voor je. Bij levering waren de nachtkastjes niet helemaal mooi afgewerkt en ook dan blijft de service perfect. Binnen een paar weken kwamen ze de nachtkastjes omruilen. De communicatie hierover was ook naar grote tevredenheid. Kortom een zeer fijne winkel om uw slaapkamer aan te schaffen.

Hele goede service

Top als altijd

Geweldige klantvriendelijke benadering!

Deskundig geadviseerd. Zeer behulpzaam. Uitermate klantvriendelijk. Levering conform afspraak. Bed tot in de slaapkamer gebracht en keurig netjes gemonteerd (en alle verpakkingsafval ook weer mee terug genomen!). Kortom topservice. Hartelijk dank daarvoor. Jullie hebben een terechte 10 verdiend!

In 1 woord Top

Mooie zaak, vriendelijk personeel kregen goed advies en uitleg!!! En ook nog eens hele goeie service met snelle levering van de matrassen.

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.