Superadvies met kennis van zaken voor heerlijk slapen

Met goede adviseur diverse matrassen uitgeprobeerd in 2 verschillende zaken en uiteindelijk heeft 1 matras gewonnen en daar slapen we nu heerlijk op.

Tegenvallende service.

Vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel, maar gemaakte afspraken niet altijd nagekomen. Het leveren en installeren matig.

Heel goed. Zeer naar tevredenheid en geheel vlgs verwachting

Na een moeizaam op gang gekomen communicatie is de verdere aankoop uitstekend verlopen. Prima advies van meerdere er bij betrokken verkoop-adviseurs, met stuk voor stuk verstand van zaken en inlevingsvermogen in de situatie en de vraag van de klant. De service bij aflevering van het nieuwe bed met nachtkastje + het nieuwe dekbed was meer dan uitstekend. Het geadviseerde, nieuwe dekbed 'Droomvlucht Grandeur' voldoet boven verwachting goed. Het was zeker niet goedkoop maar is zijn geld dubbel en dwars waard.

top klasse

Wij zijn net als altijd heel goed geholpen De chauffeurs toppie keurig en netjes geleverd en geplaats ga zo door Toppers Groetjes Aad en Ellen Steenbergen

Van binnenkomst in Uw showroom tot en met het slapen op mede door U gedaan advies kent een hoge waar

Veel woorden zijn niet nodig zie hiervoren.

Wij zijn heel goed geholpen , deskundig advies, veel uitleg en ze nemen echt de tijd voor je. Wij slapen op een boxspring van kreamat. Dat kan ik iedereen aanraden Heb al jaren rugpijn als ik uit bed kwam, en nu niet meer. En eindelijk een goed kussen. Na zeker al 7 soorten uitgeprobeerd, ne een die bij dit matras past. Geen nekpijn meer We worden uitgerust wakker.

Prachtige ervaring

Geweldig geholpen en advies gekregen

Ik kan deze zaak aanbevelen

Fantastisch geholpen met aanschaf van een nieuw bed ze nemen echt de tijd voor je en er word je niets opgedrongen . Bed is keurig bezorgd binnen de afgesproken levertijd Bezorging van het bed en montage keurig en vakkundig afgeleverd oude bed meegenomen inclusief de verpakkingen van het nieuw bed Ik kan Droomvlucht slaapconfort van harte aanbevelen .

Beste Ton, Dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met onze service en uw nieuwe bed. We streven ernaar om onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, waarbij we graag de tijd nemen om aan uw wensen tegemoet te komen zonder opdringerig te zijn. Het is geweldig om te horen dat onze bezorg- en montage service ook aan uw verwachtingen voldeed. Nogmaals bedankt voor uw aanbeveling, we waarderen uw vertrouwen in ons en hopen dat u vele comfortabele nachten tegemoet gaat met uw nieuwe bed. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijne ervaring met duidelijke uitleg.

Pas in de winkel in Zevenhuizen geweest. Wij zijn daar bijzonder goed geholpen. Door een bijzonder vriendelijke en vakkundige jonge man geholpen. Een analyse gehad en verschillende matrassen uitgeprobeerd met advies . En we zijn geslaagd,nu is het wachten tot onze boxspring binnen komt. Ik kan niet wachten....

Beste Anneke Koene, Wat fijn om te horen dat u een prettige ervaring heeft gehad bij onze winkel in Zevenhuizen! We streven ernaar om onze klanten duidelijke uitleg en persoonlijk advies te bieden, en het doet ons goed te horen dat dit ook uw ervaring was. We zijn blij dat u tevreden bent met de service. Het uitproberen van verschillende matrassen en het ontvangen van passend advies is essentieel bij het vinden van de juiste matras, en we zijn verheugd dat u geslaagd bent in uw zoektocht. We kijken ernaar uit om uw boxspring spoedig te leveren en hopen dat u er veel comfortabele nachten op zult doorbrengen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Prettig geholpen

Fijne zaak nemen uitgebreid de tijd voor je geven een passend advies

Beste John de Vos, Bedankt voor uw vriendelijke woorden! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. We staan altijd klaar om uitgebreid de tijd te nemen en een passend advies te geven. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Zit nog in de verpakking

Moet nog naar het vakantiehuis Daar gaan we begin april heen. Het zit nog heel netjes in de verpakking.

• Advies N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Beste A. Verkade, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten. We vertrouwen er op dat uw nieuwe matras heerlijk zal slapen in het vakantiehuis. We zijn blij met het mooie eindcijfer, maar er vallen toch een paar dingen op waar we graag over in contact komen. U beveelt ons niet aan. Heeft u hier een reden voor? Daarnaast geeft u ons geen beoordeling op advies, service en communicatie. Terwijl uw feedback juist zo belangrijk voor ons is. We sturen u graag deze reactie om eventuele ontevredenheid bespreekbaar te maken. Nogmaals dank voor uw vertrouwen en we horen graag van u, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Prachtige spullen

Heel fijn geholpen

Beste Inge, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Heel fijn om te horen dat u onze hulp zo fijn heeft ervaren en dat u de spullen prachtig vind. Dat doet ons goed! Uiteraard wensen we u nog vele goede nachten toe, en wellicht tot ziens in onze beddenwinkel. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fantastisch

Hele fijne verkoper nam de tijd om ons te adviseren en gaf ons de tijd om verdchillende toppers te proberen enz.

Beste R. Bedankt voor deze mooie review. We hebben graag de tijd voor u genomen om u van advies te kunnen voorzien. We begrijpen hoe belangrijk slaapcomfort is en zijn blij dat u dit in verschillende topdekmatrassen goed heeft kunnen proberen in de winkel. Nogmaals dank voor de fantastische beoordeling en nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijk groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Alles keurig en netjes geinstalleerd.

Een zaak die aandacht besteed aan de klant.

Beste M.T. Schiedon, Wat fijn om van u zo'n mooie review te ontvangen. We zijn blij te horen dat de installatie keurig en netjes heeft plaatsgevonden en dat u onze winkel zo positief heeft ervaren. We nemen graag de tijd voor onze klant en hebben u dan ook graag van alle aandacht en advies voorzien. Bedankt voor de mooie beoordeling, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Beste A. Een goede review is soms goed genoeg. Wij worden er in ieder geval erg blij van, en aan de beoordeling te zien u ook! Bedankt en nog vele goede nachten gewenst, Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Van eerste bezoek aan de showroom tot en met de bezorging: TOP

We hebben ons laten adviseren voor een nieuw tweepersoonsbed. Van binnenkomst in de showroom tot en met de levering bij ons thuis zijn wij fantastisch geholpen.

Beste Bas, Wat een TOP review! We besteden veel aandacht aan advies en service en het is fantastisch om terug te horen dat u dit zo fijn heeft ervaren. Ook mooi om te lezen dat u alle onderdelen, waaronder de bezorging/montage, zo goed waardeer. Dank u wel voor de mooie beoordeling en uw vertrouwen in onze beddenwinkel. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed en vriendelijk advies in de winkel, geen agressieve verkoper doe achter je aan loopt, maar je kan rustig rondkijken en uitproberen. Levering volgens afspraak. Werken netjes en laten alles werkend en op de juiste plek achter

Beste J., Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service en uw ervaring in onze winkel. We hechten veel waarde aan ontspannen winkelbezoek waarbij rustig rondkijken en uitproberen heel belangrijk is. We zijn ook blij om te horen dat de levering volgens afspraak is verlopen en dat alles netjes is achtergelaten op de juiste plek. We waarderen uw vertrouwen in ons en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede adviezen, goede afspraken gemaakt omtrent levering, goede service in de winkel en de aflevering ging ook nog eens perfect binnen de tijd die van tevoren werd aangegeven.

Een topadres voor slaapcomfort!

Ze bestaan nog! De beddenspeciaalzaak in Zevenhuizen bezocht. De verkoopster nam ruim de tijd voor ons, luisterde heel goed en gaf uitstekend advies. Liever nog een keer extra proberen tot je het juiste matras/bedtopper hebt gevonden dan te snel de knoop doorhakken. Deze service is zeldzaam. Hier voelt (let op: niet gedraagt!!) de klant zich echt nog koning(in)

• Service N.v.t.

Goed advies gehad

De verkoper heeft goed geluisterd naar de wensen die ik had. Het resultaat is een goede topper en een tevreden klant

Inhoudelijk goede toelichting en meedenkend in prijs

Zowel rustig rondkijken als goed advies krijgen was mogelijk.

In de winkel heel fijn geholpen, veel informatie en uitgebreid de tijd genomen. Bij het bezorgen ook duidelijk en vriendelijk!

xx

xx

Zeer vriendelijk en kundig geholpen

Een bed kopen is geen pakje boter. Al direct bij binnenkomst werden we op een zeer vriendelijke manier te woord gestaan. Verschillende opties werden getoond en konden we uiteraard op proef liggen. Daar werden ook verschillende soorten matrassen bij gebruikt. En ook het hoofdkussen kwam aan bod. Eindresultaat; we hebben een nieuw bed met hoofdkussen gekocht. De levering ging top. 2 zeer vriendelijke en naar mijn mening kundige installateurs hebben alle spullen op de 1e etage gebracht en in elkaar gezet. Electra aangesloten. Uitleg gegeven, rommel meegenomen.

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 5 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.