Goede behandeling en goede aankoop

In onze orienterende fase hebben wij in de winkel een goede kijk gekregen op het aanbod van goede bedden. Op onze vragen kregen wij een goed en eerlijk antwoordt. Tevens konden wij de ligging van een aantal bedden ondervinden. Toen wij tot aankoop overgingen werd er goed door de verkoper meegedacht. Het was hem niet te doen om (te) veel te verkopen maar om een goede aankoop te doen. Ook werd meegedacht in de opslag van de aankoop daar wij naar een andere woning uitkeken. Toen het bed werd afgeleverd en geinstalleerd werd dit gedaan door vriendelijk en vakkundig personeel. Al met al zijn wij zeer tevreden met de aankoop, ook over het personeel en wij zullen Slaapcomfort zeker aanbevelen bij mensen die een bed zoeken.

Geweldige service ! Medewerkers hebben ontzettend veel kennis

Heel fijn geholpen om een nieuw bed te vinden. Ze nemen alle tijd en je merkt dat ze er een passie voor hebben. Ik heb zelfs wat geleerd :-) Het bed werd erg snel geleverd en netjes in elkaar gezet in de slaapkamer. De verkopers en de bezorgers waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Plus: Netjes geholpen Geleverde mooi gestoffeerd. Nette chauffeurs/monteurs Netjes gemonteerd. Min: levertijd langer dan afgesproken. Bosje bloemen bij diegene die mij Droomvlucht heeft aanbevolen kon gelijk de vuilnisbak in zag er niet uit. Zou overwegen om mensen die klanten aanbrengen een tegoed bon op te sturen zodat deze ook nog in de showroom komen en e.v.t. meer kopen dan het bedrag van de tegoed bon.

Enorm tevreden over kwaliteit, service en vooral hoe we geholpen zijn in de winkel.

Vanaf het moment dat wij de boxspring hebben zijn we blij. We zijn uitgerust als we opstaan, we slapen als een roos, rugklachten zijn minder. Fantastisch!!!

Heel blij dat we in deze zaak zijn gekomen.

Na veel zoeken voor de juiste topper en instelling van de bedden zijn wij heel goed geholpen.

netjes op tijd en plaatsing netjes

heel goed en vakkundig

Goed geadviseerd en prima afgeleverd

We kijken zeer tevreden terug op het aankoopproces van onze boxspring. Dit betreft , zowel het advies gesprek als de levering en de montage . Vakkundige mensen

vriendelijk geholpen

de bestelling is keurig verwerkt en op redelijk op tijd bij ons bezorgd

Geweldig!

Allereerst een hele fijne ervaring in de winkel, ze nemen echt de tijd voor je en zijn zeer deskundig! Helaas had ons bed een iets langere levertijd maar we werden hier ruim optijd netjes over geïnformeerd. De plaatsing was snel, vriendelijke monteurs die zelfs de trapleuning nog hebben moeten losmaken om het hoofdbord naar boven te krijgen, centimeter werk maar helemaal goed gekomen. We zeggen bijna nog dagelijks tegen elkaar; wat een heerlijk bed!

Snelle nette levering

Netjes geholpen in de winkel

• Service N.v.t.

correct

correct

geweldige service

In de winkel werd er goed geluisterd naar onze wensen en kregen we goede suggesties voor alternatieven met oog voor ons budget. De levering aan huis verliep netjes. Het bed werd professioneel in elkaar gezet met op eigen initiatief van de monteurs extra bescherming voor de muur. Alles bij elkaar een zeer prettige ervaring.

Bijzonder klantvriendelijk

Ik had een nieuw bed voor mijn vader besteld. Helaas is hij overleden voordat het bed bezorgd was. Na contact met Droomvlucht hebben ze het zo geregeld dat alles kosteloos werd geannuleerd. Wat een service!

Beste Ted, Bedankt voor deze mooie beoordeling, maar via deze weg nogmaals sterkte met uw verlies. We hebben u uiteraard graag geholpen en zijn blij te zien dat dit op deze manier gewaardeerd wordt. Vriendelijke groet en met oprecht medeleven, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Prettig contact via de app. Goed geholpen. Chauffeurs erg vriendelijk en met begrip. Zij hadden het bed snel in elkaar.

Beste W. Bedankt voor het plaatsen van deze review. We zijn blij te horen dat u zeer tevreden bent. We hebben u graag geholpen en geadviseerd, en zullen ook de complimenten aan onze bezorgers/monteurs doorgeven. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Fijne zaak, goed advies en goede producten.

Er wordt ruim de tijd genomen voor een goed advies. Flexibel in de afspraak voor de levering. Plaatsen is zo gebeurd. En alles van begin tot eind gaat in een prettige sfeer.

Alles perfect

Onze ervaring met droomvlucht zevenhuizen was perfect,vannacht gaan we er heerlijk inslapen, hebben onze boxspringvandaag gekregen lekker elektrisch,komen nog een keer langs om 2 bijpassende nachtkastjes te kopen.Succes jullie zijn een topzaak. Waddinxveen Fam van der Laan

Beste Familie van der Laan, Leuk om deze positieve ervaring van u terug te horen. We zijn blij dat u bij ons zo goed geslaagd bent en om uw enthousiasme te horen. U bent uiteraard van harte bij ons uitgenodigd voor 2 bijpassende nachtkastjes, de koffie staat klaar! Vriendelijke groet en slaap lekker! Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Keurige en adequate afwikkeling van de opdracht. Slapen nu nog beter!

Beste Hans, Van zo'n beoordeling worden wij natuurlijk heel blij, bedankt! We zijn blij te lezen dat u de service en communicatie zo goed beoordeeld. Maar uiteraard zijn we het meest gelukkig met het feit dat u nu nog beter slaapt! Vriendelijke groet en nog vele goede nachten gewenst! Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Geweldige winkel met super personeel en service

20 jaar geleden mijn eerste bed daar gekocht en zo tevreden dat we nu weer opnieuw onze nieuwe boxspring daar hebben aangeschaft

Beste Herman, Wat leuk om te lezen dat u ons na 20 jaar weer heeft gevonden en opnieuw tevreden bent over uw nieuw boxspring. We hebben u graag geholpen en zijn dan ook erg blij met zo'n mooie review! Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Super goed

Snelle levering, zeer behulpzaam en netjes geplaatst

Beste R, Met een 10 geeft u ons ook een Super goed gevoel. We zijn blij te horen dat onze service, levering en hulp zo gewaardeerd zijn. Dit hebben we uiteraard graag gedaan, en we vertrouwen er op dat u nog lang van uw aankoop zult genieten. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^ Martijn

Alles top geregeld

Leuke spontane jonge jongens die het bed kwamen brengen en installeren.

Beste R. Bauwens, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u onze bezorgers/monteurs zo prettig heeft ervaren. We hebben u graag geholpen en hopen dat in de toekomst weer te mogen doen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed koopadvies en levering volgens afspraak.

Het bezoek aan de showroom in Zevenhuizen verliep bijzonder goed, de dame heeft ons goed geadviseerd en wij zijn tot aanschaf overgegaan. Levering vond op de afgesproken termijn plaats in Februari 2021. De bezorgers hebben de matrassen naar boven gebracht, de oude konden zij niet meenemen wat toch wel lastig is gezien het formaat om deze af te voeren naar de milieu straat. Droomvlucht zou dit als service moeten kunnen aanbieden, zeker gezien de prijs van de nieuwe matrassen. De Tempur matrassen voldoen uitstekend!

Geachte heer Verbeek, Vriendelijk bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. We hebben u graag welkom geheten in Zevenhuizen en zijn blij te horen dat het advies zo goed bevallen is. Helaas is het retour nemen van oude matrassen op dit moment afgeraden als een van de maatregelen rondom Covid-19. Ook wij houden ons aan dit advies, en communiceren dit zo goed mogelijk richting onze klant. We hopen op begrip voor deze situatie, en het spijt ons dan ook dat dit bij u niet duidelijk is geweest, en dat dit tot andere verwachtingen of teleurstelling heeft geleid. Uiteraard vertrouwen we er op dat u nog lang zult genieten van het slaapcomfort van uw Tempur matrassen. Mochten wij u in de toekomst nogmaals verwelkomen in een van onze winkels, dan staat de koffie klaar. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Er bestaat nog iets van 'SERVICE "

In 2015 aangeschaft Caresse 4600 elec. boxspring na ruim 6 jaar kwamen er problemen met de hoezen PU. .van de matrassen . Klacht ingediend bij Droomvlucht Zevenhuizen ,daar kwam actie op . De fabrikant was terughoudend hier in, Droomvlucht nam zijn verantwoording en wij zijn samen tot een goede oplossing gekomen. Marco, nog dank voor de service !!

Beste Ben Tinkhof, Wat fijn om van u te horen middels deze mooie review. Uiteraard hebben wij u graag geholpen, en het is fijn terug te lezen hoe u dit ervaren heeft. We zullen het woord van dank doorgeven aan Marco, en vertrouwen er op dat u ons weer weet te vinden wanneer u iets nodig heeft! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Jammer van de vertraging en de aanpak ervan

Verkoper heel aardig en alles duidelijk afgesproken, alleen.. de levertijd. Tijdens de bestelling in de winkel werd aangegeven 5-8 weken, dat zou toen vlak voor Nieuwjaar zijn, dus we hielden wel rekening met een weekje erbij. Na geen bericht na de feestdagen maar even contact opgenomen en werd aangegeven 6-10 weken, dat stond tenslotte ook op de orderbevestiging.. Prima. Het duurde steeds langer en na contact met de planning kregen we te horen dat we maar rekening moesten houden met Corona en dus niet op 10 weken moesten hebben gerekend. Uiteindelijk geleverd in week 13.

Geachte B, Wat jammer om te horen dat uw ervaring met onze winkel met een onvoldoende wordt beoordeeld. We streven er altijd naar om onze klant zo goed mogelijk te helpen, en zien dat dit met advies wél gelukt is. Helaas hebben we allemaal te maken met de huidige, geldende maatregelen. En het is vervelend te lezen dat hierdoor bepaalde onderdelen bij u mis lijken te zijn gelopen. Mijn collega heeft inmiddels contact met u gezocht om het ontstane ongenoegen te bespreken, en we vertrouwen er op dat het u er niet van weerhoud ons in de toekomst nogmaals te bezoeken. Vriendelijke groet en bedankt voor het vertrouwen in onze beddenwinkel., Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Alles vanaf de aankoop tot plaatsen was perfect .

Best S, Een korte, maar fantastische beoordeling! We zijn blij te horen dat u alle onderdelen zo goed heeft ervaren, en we vertrouwen er op dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop. Bedankt! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Geweldige bedden

Hele goeie service en heerlijke bedden!!!

Beste S., Bedankt voor deze geweldige beoordeling! We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat u nu heerlijk van uw bed geniet. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.