Goed voor je nachtrust!

Prima geholpen. We hebben weer een fijne matras.

Beste fam. Butter, Bedankt voor de review! Leuk om te horen dat we goed zijn voor uw nachtrust! Dit doen we uiteraard graag, en ik ga er vanuit dat er nog vele goede nachten zullen volgen. Veel plezier van uw nieuwe matras. Vriendelijke groet, ^Martijn

Prettige zaak

Goede service met goed advies en komen afspraak keurig na . Zeer netjes te woord gestaan.

Beste Dhr./Mevr., Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. We streven er naar u op een zo goed mogelijke manier te helpen. En het is fijn om te horen dat dit goed is bevallen! Vriendelijke groet, ^martijn

Prima service en fijne winkel.

Fijn bezorgers en nette service op vlakken. En natuurlijk door een goed advies een lekker bed.

Beste Frank, We zullen de complimenten doorgeven aan onze bezorgers! Bedankt voor het mooie cijfer! Uiteraard hebben wij u graag geholpen en geadviseerd. Met vriendelijke groet, ^Martijn

Er wordt gekeken naar je persoonlijke situatie. In ons geval bleek het alleen nodig de topper te vervangen en niet meteen de matrassen of het bed. Het was een eerlijk advies.

Beste Anneke, Zoals ze vaker zeggen: Eerlijkheid duurt het langste. Uiteindelijk is een goede nachtrust voor u ons doel, en het is fijn om te horen dat het advies hiervoor goed bevallen is! Bedankt voor de review en slaap lekker. Vriendelijke groet, ^Martijn

Klantvriendelijk

Neemt de tijd voor de klant. Luistert goed en het resultaat is wat ik er van verwacht had.

Beste Piet, Wat fijn om te horen dat het resultaat helemaal naar wens is! We hebben u graag geholpen in onze winkel en zijn daarom ook erg blij met deze beoordeling. Bedankt! Vriendelijke groet, ^Martijn

Prima voorlichting en afhandeling

Positieve ervaring

Beste Jan Douma, Bedankt voor de review. Uiteraard hopen we dat uw aanschaf ook nog lang voor een positieve ervaring bij u zal zorgen! Vriendelijke groet, ^Martijn

Hele goede ervaring

Goede ervaring bij droomvlucht , heb er al 2 klanten naar toe gestuurd omdat het een prettige verkoop omgeving is en vriendelijke benadering vd klanten en deskundigheid

Beste dhr./mevr. van de wal, Bedankt voor deze mooie review en aanbeveling! We streven er naar om iedereen zo goed mogelijk te helpen en adviseren, en het is prettig te horen dat dit goed is bevallen. Vriendelijke groet, ^Martijn

Gewoon goed

Prima en prettige klantbenadering!

Beste Edmund, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze beoordeling achter te laten. Fijn dat wij u als klant mochten verwelkomen in onze winkel. Nog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, ^ Martijn

We zijn super goed en vriendelijk geholpen! En wat slapen we nu lekker! Heerlijk!

Beste Ada, Wat fijn om te horen dat u nu heerlijk slaapt! We zullen de complimenten doorgeven. En uiteraard heel hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Mooie winkel en proffesioneel personeel! Top

We zijn erg goed geholpen, en hebben een heerlijk bed gekocht! Is netjes thuis geleverd en gemonteerd! Helemaal super en we slapen echt heerlijk;) We zouden iedereen adviseren om hier een bed aan te schaffen!

Beste Dhr. Schouten, Bedankt voor dit mooie compliment! We doen hard ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen, en het is fijn om te horen dat dit bij u ook gelukt is. Uiteraard wensen we u nog vele goede nachten toe, en nogmaals bedankt voor deze mooie review. Vriendelijke groet, ^ Martijn

Goed maar ik had niet gedacht dat het kon schuiven. Het is goed om dat duidelijk te vertellen aan de klant. Overigens goed geholpen in de winkel.

Beste mevrouw bakker, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een beoordeling achter te laten. Uiteraard ook voor deze gebruikerservaring. Dit zullen we zeker mee nemen in het vervolg. Vriendelijke groet, ^ Martijn

Goede service, transparant en betrouwbaar.

Goede service, transparant en betrouwbaar.

Beste Elise, Bedankt voor deze mooie review en beoordeling. Het is altijd fijn om te horen dat onze speerpunten ook goed worden ervaren! Nog veel plezier van uw aankoop en slaap lekker. Vriendelijke groet, ^ Martijn

Fijne persoonlijke service!

Wij hebben een prachtig Avek bed voor onszelf aangeschaft en voor mijn moeder een Caresse bed. Er werd alle tijd voor ons genomen en voor mijn moeder ook. De aflevering was ook tip-top, hele fijne, nette bezorgers die goed meedenken en netjes werken. Helaas was het matras voor mij niet de juiste. Droomvlucht (en Avek) heeft er echt alles aan gedaan om het op te lossen, echt heel erg fijn. Mijn man sliep vanaf moment nummer 1 perfect op het matras. Zo zie je maar weer dat het zo persoonlijk is, een matras! Verder heeft Droomvlucht in Zevenhuizen écht een uitgebreid assortiment. Dank Marco!!! Vriendelijke groet, Jessica Groote

Beste Jessica Groote, Van zo'n review worden we even stil. Fijn om te horen dat, na de oplossing, ook u nu een goede nachtrust kunt ervaren. Uiteraard geven we het dankwoord door aan Marco! En nogmaals bedankt voor het mooie totaal cijfer! Vriendelijke groet, ^Martijn

Prima advies en perfecte uitvoering!

Van begin tot eind een prima ervaring. Deskundige medewerkers, goede communicatie, snelle levering en het eindresultaat geheel naar wens.

Beste Anja, Bedankt voor de review. We hebben u graag geholpen, en het is fijn om te horen dat het ook van uw kant goed bevallen is! We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van het eindresultaat! Vriendelijke groet, ^Martijn

Vriendelijke en behulpzame service.

Mijn bestelling heeft enige vertraging gegeven, dit is heel netjes opgelost door het bieden van een tijdelijke lattenbodem, waardoor ik uit de brand ben geholpen.

Beste dhr/mevr. M. Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. Wij hebben u graag geholpen, en zoals u heeft ervaren denken we graag mee in het vinden naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Martijn

Slaap als een roos met de spullen van Droomvlucht.

Een leuke, aardige en goed advies en raad. En prima kwaliteit van de spullen van alle soorten beddengoed.

Beste Regina, Fijn dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. En uiteraard mooi om te lezen dat u ons advies en onze producten op deze manier waardeert. Beter dan uw omschrijving in de titel kunnen wij onszelf niet omschrijven. Bedankt! Vriendelijke groet, ^Martijn

klantgerichte winkel!

Zeer fijn geholpen door de dame (Janny), na een dag bedden kiezen. Na 3 soorten bedden geprobeerd te hebben kwamen we er achter wat ons beviel. Nagedacht over de keuze en uiteindelijk voor Pullman gekozen. Een prima keuze! Mede dankzij de verkoopster! Helemaal niet opdringerig en goed luisterend naar onze wensen. Ook de mannen die het bed kwamen afleveren en monteren, niets anders dan lof. Netjes en beleefd! Ik zou het iedereen aanraden om daar over bedden te laten informeren en er evt 1 aan te schaffen. Fijne winkel met veel keuze!

Geachte Dhr. John, Van zo'n uitgebreide review worden wij heel blij. We zullen de complimenten aan Janny en onze bezorgers/monteurs doorgeven. Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, ^Martijn

prima service en correcte plaatsing van bed en kast

zeer netjes geholpen bij aankoop , en nette plaatsing van kast en bed , kortom perfect

Beste dhr. Bos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review over ons achter te laten! Fijn ook om te horen dat alles met plaatsen goed is verlopen. We streven er naar hierin zo goed mogelijk te helpen en adviseren, en het is dan ook prettig om terug te horen dat dit goed is bevallen. Vriendelijke groet, ^Martijn

Fijn verkoopgesprek, contact over leveringsdatum, snelle levering en vriendelijke monteurs.

Ontzettend plezierig

Beste Dhr./Mevr. Broere, Bedankt voor deze mooie review! En wat fijn om te horen dat alle onderdelen van advies tot levering goed zijn bevallen! Vriendelijke groet, ^Martijn

Zeer deskundig en uitgebreid geadviseerd

Zeer deskundig en uitgebreid geadviseerd

Beste E. Harms, Van deze dikke 10 worden wij helemaal gelukkig! Bedankt voor het vertrouwen en veel plezier van uw aankoop! Vriendelijke groet, ^Martijn

afspraak is afspraak/tijd is geld

no problemo

Geachte heer Dekking, Bedankt voor de review, fijn dat u de tijd heeft genomen om eerlijk feedback te geven op ons advies, service en communicatie. We zien dat er wat betreft advies en communicatie nog wel verbetering mogelijk is. Uiteraard zullen wij uw reactie meenemen om er voor te zorgen dat wij hier in het vervolg onze klanten nog beter kunnen helpen. Vriendelijke groet, ^Martijn

Goede uitleg en prima service

In alle rust een goede keuze kunnen maken in de winkel en goede hulp gekregen bij de keuze. Ook het aanpassen van de keuze na levering was mogelijk.

Beste Wybe, Bedankt dat u de tijd heeft genomen zo'n uitgebreide review achter te laten. Uiteindelijk is uw nachtrust het belangrijkste, en wanneer hier iets voor moet wijzigen dat willen we altijd mee denken. Fijn om te lezen dat u dit zo goed waardeert. Vriendelijke groet, ^Martijn

Prima uitleg over verschillende matrassen en een goede service.

Beste heer/mevrouw Janssens, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn dat u ons advies en service zo goed waardeert. We streven er naar dit voor iedereen zo goed mogelijk te organiseren, en het is dan ook mooi om te lezen dat dit gewaardeerd word. Vriendelijk groet, ^Martijn

Prettige winkel & service

Fijne winkel, vriendelijk personeel. Ook de bezorgers waren erg attent en voorzichtig met de bezorging! Super ervaring

Beste Manon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. En van een mooie 10 worden wij natuurlijk extra gelukkig. We zullen de complimenten doorgeven aan onze bezorgers. Zullen ze zeker waarderen! Vriendelijke groet, Martijn

Top zaak

Ben er goed geholpen de service is echt super goed

Beste Gerlina, Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij te horen dat het advies en service zo goed zijn bevallen! Veel plezier van uw aankoop! Vriendelijke groet, Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.