Goede uitleg prettig geholpen ook naar mijn moeder toe en verschillende familie leden hebben er een een heerlijk bed gekocht dus mijn moeder ook

Keurige aflevering, goede service

Nette mensen die afleveren, alles keurig opgeruimd, hoeslakens netjes op het bed achtergelaten. Pinnen gaat supermakkelijk en de kassabon volgt automatisch in de mail. Klein gevalletje waar service voor nodig was, maar ook naar volle tevredenheid opgelost. Kortom; Een supertevreden klant erbij!

Beste mevr. Hoek, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten. En van zo'n review worden wij natuurlijk helemaal blij. Fijn om te lezen dat ook het service geval inmiddels netjes is opgelost. Goed ook om te lezen dat onze mannen op de wagen zo goed zijn bevallen. We zullen de complimenten ook zeker aan hen doorgeven! Vriendelijke groet, Martijn

Ik ben fan

Van het begin tot het eind in 1 woord fantastisch . Waar wij bij veel gerenommeerde beddenwinkels in onze ogen slecht werden geholpen is het hier een droom om te zijn . Goed advies en een topproduct . Wij zijn zeer tevreden . Teven de chauffeurs waren super bij de aflevering . Kortom een dikke 10

Beste Dhr/mevr. Kreuger, Uw review tovert een glimlach op ons gezicht. Dat u fan bent geworden zien wij als het grootste compliment, en we hebben u dan ook graag geholpen! Vriendelijke groet en een goede nachtrust gewenst, ^ Martijn

Uitstekende professionele service en betrokken mensen van verkoop to aflevering.

Uitstekende ervaring, vanaf het moment toen we impulsief de showroom in stapten tot en met de plaatsing en montage van ons bed. Niets dan lof.

Beste Arie Brouwer, Bedankt voor deze mooie review! Heel fijn om te horen dat u alles zo goed ervaren heeft. We hechten veel waarden aan onze klant en het is dan ook mooi om te lezen dat alle onderdelen met zo veel lof worden ontvangen. Uiteraard hopen we dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, ^ Martijn

Goede service snelle levering en vriendijk personeel!

Na aanbeveling terechtgekomen bij Droomvlucht. Na goed advies te hebben gekregen, zijn we blij met de nieuwe boxspring.

Beste Marvin Holleman, Goed om te horen dat alles naar wens is afgerond. Uiteraard wensen wij u nog vele goede nachten op uw nieuwe boxspring. Bedankt voor deze mooie review. Vriendelijke groet en welteruste, ^ Martijn

Prima service en levering

Beste dhr/mevr. van Dam, Bedankt voor dit mooi cijfer! Dankzij u is er, ondanks het mindere weer, toch een beetje zonneschijn in de beddenwinkel! Vriendelijke groet, ^Martijn

Wat een fijne speciaalzaak, deskundig advies, en de monteurs op locatie zijn fantastisch.

Beste dhr/mevr. Kraan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze mooie review achter te laten. Fijn om te horen dat alles zo goed bevallen is. We streven er naar elke klant op een zo goed mogelijke wijze te helpen, en het is dan ook prettig te horen dat alles naar wens is geweest. Met vriendelijke groet, ^Martijn

Prima geholpen

We zijn in Krimpen aan den IJssel vriendelijk en prima geholpen en hebben ook goede informatie gekregen over de matrassen. Wij hebben deze dan ook aangeschaft en zijn er tevreden over. Hartelijk dank en we zullen jullie zeker aanbevelen.

Beste dhr. Groos, Fijn om te horen dat alles naar wens is. Met nieuwe matrassen zou de nacht weer een heel stuk beter moeten zijn. Deze review is al een mooie aanbeveling, maar een extra woordje is natuurlijk helemaal fantastisch, bedankt! Vriendelijke groet, ^ Martijn

Goed geadviseerd en geholpen.

We zijn blij met de goede matrassen en de goede service in de winkel en van de bezorgers!

Beste Norbert en Rita, Graag gedaan! En uiteraard bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat er nog maar vele goede nachten mogen volgen. Vriendelijke groet, ^Martijn

Super service

Geweldig geholpen met kiezen van ons bed. Goed uitgelegd welk materiaal welk effect heeft op het gevoel van matras of topper. Mooi bed gekocht en was ook nog eens snel leverbaar. Bij levering netjes 20 minuten gebeld van te voren. Het bed door 2 man naar boven gebracht en in elkaar gezet waarna ze de kamer zelfs gestofzuigd hebben. Jammer dat ons hoofdboord niet naar boven paste maar dat werd ook netjes opgelost en een week later hadden we het complete bed staan. Al met al zeker een goede zaak.

Beste dhr/mevr de Kort, Bedankt dat u de tijd heeft genomen zo'n mooie uitgebreide review achter te laten. We besteden veel tijd en aandacht aan Persoonlijke Service. Het is dan ook fijn om te lezen dat, ondanks een kleine aanpassing, alles goed en naar wens is verlopen. Uiteraard hopen we dat u nog lang plezier zult hebben van uw aankoop. En bedankt voor het mooie cijfer. Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Service top!!!!!

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, goede en duidelijke communicatie, vlotte levering en een fijn montage team

Beste R. Moonen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze mooie review achter te laten! We doen altijd ons best om alle onderdelen op elkaar te laten aansluiten. Het is dan ook fijn om te horen dat dit goed is bevallen. Slaap lekker! ^Martijn

Duidelijk advies en communicatie

Beste Corrie, Bedankt voor de review! We hebben u graag geadviseerd en hopen dat u nog lang goed zult slapen op uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, ^Martijn

Keurig geholpen en afspraken nagekomen

Beste Dhr/mevr. Het nakomen van onze afspraken zien wij als vanzelfsprekend. Fijn om te horen dat dit wordt gewaardeerd met zo'n mooie review. Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven! Vriendelijke groet, ^Martijn

Goed.

Top.

Beste Dhr/mevr. Stolk, Kort en krachtig! Daar houden we van. En van zulke cijfers worden we altijd vrolijk. Bedankt! Vriendelijke groet, ^Martijn

Aardige lui goed advies

Prima service aardige lui nemen de tijd voor je .

Beste dhr./mevr. Boender, Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review te schrijven! We hebben u graag geholpen en geadviseerd. Vriendelijke groet, ^Martijn

in alle opzichten naar alle tevredenheid

in alle opzichten naar alle tevredenheid,

Beste Dhr./mevr, Van zo'n review worden wij ook in alle opzichten gelukkig. Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten en nog veel plezier van uw nieuwe bed. Met vriendelijke groet, ^Martijn

Prettige en goede service. Men neemt de tijd voor je.

Ivm rugklachten en gedateerde matrassen waren wij op zoek naar nieuwe goede matrassen. We hebben er veel getest en er advies bijgekregen. We zijn erg blij met onze keuze en liggen heerlijk. Rug gaat ook beter.

Beste Mevr., Bedankt dat u de tijd heeft genomen om langs te komen in onze winkel. Wij hebben u graag geholpen en geadviseerd. Het is dan ook fijn om te horen dat uw rugklachten minder worden! Vriendelijke groet, ^Martijn

Top Service

Leuk als degeen waarbij je in de winkel ook nog eens je nieuwe bed komt afleveren/brengen.

Beste Debster, Zo ziet u dat onze adviseurs van alle markten thuis zijn! We zijn graag bij het hele proces betrokken en het is fijn om dat op deze manier gewaardeerd te zien. Bedankt voor de review en veel plezier van uw nieuwe bed! Vriendelijke groet, ^Martijn

Een zaak om van te dromen

Zeer goed advies en top levering. Prima service. Droomvlucht denkt echt mee met haar klanten

Beste Wouter, Van zo'n review is voor ons een droom die uitkomt! Bedankt en uiteraard wensen wij u nog vele goede nachten toe! Vriendelijke groet, ^Martijn

Vriendelijke vertegenwoordiger, vakkundige advies, duidelijke afspraken, vakkundig bezorgd en geplaatst

Beste Simon, Uw review klinkt ons als muziek in de oren. Op alle punten geslaagd. Daar gaan wij heel blij het weekend mee in! Bedankt voor deze mooie review! Vriendelijk groet, ^Martijn

Wat een service!

Op de vestiging twee nieuwe matrassen aangeschaft. Na 12 jaar Tempur stapten we over op zachtere matrassen. Eigenlijk na 2 dagen al spijt, maar we gaven het een kans. Na 3 weken toch de stoute schoenen aangetrokken en aangegeven dat we de matrassen niet fijn vonden. Het slaapgarantie concept gaf ons een mogelijkheid om binnen het merk over te stappen op een steviger matras, maar ook dat vonden we te zacht. Uiteindelijk is door tussenkomst van de vestigingsmanager in samenspraak met het hoofdkantoor besloten dat wij over mochten stappen naar een heel ander concept. In ons geval M-Line. Binnen 2 weken vond de omruiling plaats (uiteraard met bijbetaling). En nu slapen we weer heerlijk!

Beste Henk Lammertse, Bedankt voor deze mooie en complete review! Uiteindelijk is goed slaapcomfort het aller belangrijkste. En we zijn blij dat dit uiteindelijk op deze manier ook bij u goed gevonden is. Nogmaals hartelijk dank in het vertrouwen en wij wensen u uiteraard nog vele jaren plezier van uw nieuwe M line matrassen. Met vriendelijke groet, ^Martijn

Bij aankoop van ons bed zijn we adequaat te woord gestaan. Alles werd op tijd geleverd Door verschillende omstandigheden moest het bed na ontvangst geretourneerd worden. Er is steeds met ons meegedacht hoe we een en ander konden oplossen, en dit tot volle tevredenheid.

Beste dhr/mevr Chris, Blij te horen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. We zullen altijd ons best doen u zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor de mooie review en uiteraard vertrouwen we er op dat u nog vele jaren zult genieten van uw nieuwe bed. Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Prima bedrijf met goede service en redelijke prijzen

Prima bedrijf met goede service met vakkundig personeel en redelijke prijzen.

Beste dhr/mevr Stuurma, Bedankt voor het mooie cijfer! We hechten veel waarde aan goede service en goed advies. Fijn om te horen dat dit ook goed wordt gewaardeerd. Vriendelijke groet, ^Martijn

Goede service maar matige afhandeling

Reeds betaald bedrag nogmaals betaald ivm openstaand factuur aldus bezorging (wel binnen 24 terug gestort) daarnaast levering uitgesteld met 5 werkdagen en dat was toch wel weg jammer.

Beste, Bedankt voor de review. Het spijt ons te horen dat niet alles naar verwachting is verlopen. Gezien de ervaring lijkt het er op dat er inderdaad het een en ander is mis-gecommuniceerd. Uiteraard zullen we uw feedback meenemen om in het vervolg vergelijkbare situaties te voorkomen. Met vriendelijk groet, ^Martijn

prima zaak omdat alles klopte

alles klopte van begin tot eind, caroline heeft ons prima geadviseerd en de aflevering was eveneens prima, zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Beste dhr/mevr. Weesie, Wat fijn om te lezen dat alles in goede orde is verlopen. We zullen de complimenten doorgeven aan Carolien en onze mannen op de wagen. Bedankt voor het mooie eindcijfer, daar worden wij heel vrolijk van! Vriendelijke groet, ^ Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.

Filter op Taal