Veel aandacht, meedenken en levering in eigen beheer

Veel aandacht, meedenken en levering in eigen beheer

Vakkundige klantgerichte en klantvriendelijk behandeling

Opgemerkt zij dat de twee bezorgers/monteurs uiterst correct en netjes hun werk denken en rekening hielden met de wensen van de klant. Tevens ruimden zij alle verpakkingsmaterialen op.

Uitstekend!

Wij zijn uitermate goed en naar tevredenheid geholpen! Dank.

prima service

zie boven

Snelle levering conform afspraken

Na 3 jaar op een te harde Pullman geslapen te hebben en ' s morgens dus niet uitgerust op te staan, zijn we nu gegaan voor een Auping matras. We slapen er nu ruim een maand op en ik twijfel erg of deze hardheid beter geschikt is voor mij. Ik denk zelf aan een zachter maar op advies van Droomvlucht wil ik het nog een paar weekjes aankijken. Je kunt bij Auping namelijk maar 1x van hardheid switchen.

Deskundig advies

En ook zeker meedenken bij persoonlijke situaties. Kosteloos gebruik maken van een leenbed ivm een lekkage in de slaapkamer waarbij het bestaande bed niet meer bruikbaar was.

Erg goed

Alles heel goed afgeleverd.

Opnieuw prima ervaring bij Droomvlucht

Snelle, correcte levering, goede communicatie en plezierige medewerkers. Zowel in de winkel als bij de aflevering. Dit was al onze derde order bij Droomvlucht en zeker niet de laatste.

Prima advies en keurig thuis geleverd

Goed advies en matrassen naar wens. Bezorging zeer netjes. Heel tevreden.

goed geholpen,goed advies.

Erg prettig en klantgericht

Uitgebreid advies met als resultaat een fantastisch bed. Communicatie en levering allemaal erg soepel. Aanrader!

Prettige ontvangst en voorlichting.

De verkoper nam ruim de tijd om het artikel ( matras ) toe te lichten en met andere matrassen te vergelijken.

Tevreden.

De installatie van het bed is snel en naar tevredenheid.

Perfect geholpen

Fijne zaak met mensen met kennis.

uitstekende service

Zeer prettig geholpen en bezorgd.

Beste Willem Spierings, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u onze service zo uitstekend vindt en het advies en de bezorging zo prettig zijn bevallen. We hebben u graag geholpen en vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw aankoop. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Topper

Heerlijk Avek bed. Wij zijn zeer tevreden.

Geachte A.G. Versluijs, Bedankt voor uw mooie review. We zijn blij te lezen dat uw AVEK bed zo goed bevalt. Uw nachtrust is voor ons heel belangrijk en het is mooi om te horen dat u zeer tevreden bent. Bedankt! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Prettig

Wisselend. Sommige medewerkers uiterst vriendelijk en meedenkend. Andere weer kort en soms afwijzend. Dat geeft verwarring. Misschien wat meer werken aan de bedrijf image. Hie wil jedat de klant je ervaart en dan aan medewerkers meegeven

Geachte A.P. Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u uw bezoek aan onze winkel als prettig heeft ervaren. Het valt ons op dat u met name in de communicatie nog verbeterpunten zien en uw feedback nemen we dan ook ter harte. Bedankt. We streven altijd naar de hoogst mogelijke service, duidelijk advies en persoonlijke benadering. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan vertrouwen we er op dat uw ervaring wederom prettig en wellicht nog beter zal zijn. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Fijne winkel

Mooie zaak, vriendelijke ontvangst, goed advies. We hebben direct een bed besteld en deze is na enkele weken geleverd. We zijn er blij mee.

Beste Marco, Bedankt voor uw mooie beoordeling. We hebben u graag geholpen en vinden het mooi om te lezen dat u onze winkel, van ontvangst tot advies, zo prettig heeft ervaren. Nóg prettiger is het te lezen dat u er zo blij mee bent. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan zullen we ons best doen de 10 te verdienen. Voor nu nog een goede nachtrust gewenst, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

De hele koopervaring vond ik erg goed.

Goede info van mevrouw locatie Krimpen aan den Ijssel .Veel aandacht en tijd. Goed gespecificeerde rekening. Prettige benadering. Mevrouw was heel kundig en als ze een antwoord niet wist zocht ze dat op. De bezorging verliep als besproken. Ook met uitleg van e.e.a. Prima bedrijf.

Beste H. Bedankt voor uw mooie beoordeling en het mooie compliment. We hebben graag de tijd voor u genomen en geholpen en geadviseerd. Fijn om te horen dat u met name de benadering, uitleg en communicatie zo waardeert. We zullen de complementen ook zeker doorgeven aan onze collega in Krimpen. Nogmaals bedankt voor uw review en nog vele goede nachten gewenst. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Fantastisch geholpen en klasse materialen

Zijn door Rini zeer goed geholpen. Goede adviezen en de klant is koning. Na de aankoop en betaling ben je nog steeds klant en zo word je ook behandeld door DroomVlucht. Niets is deze mensen teveel. Dus ga altijd langs DroomVlucht als u een nieuw bed nodig heeft. Prima communicatie vanuit DroomVlucht. Net personeel in de winkel en ook bij de bezorgafdeling.

Beste Gert, Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en fantastische aanbeveling. We hebben u graag geholpen en geadviseerd. Ook namens onze collega Rini, bedankt! We vertrouwen er op dat u nog lang van uw bed zult genieten en mocht u ooit in de buurt zijn, komt u gerust binnen voor een kopje koffie. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede service, snelle levering en prima kwaliteit!

10 weken voor de geplande vakantie besloot ik ons matras te vervangen. Het moest een maatwerk matras zijn. Ik werd uiterst vriendelijk geholpen en kreeg prima advies. Na zelf gemeten te hebben heeft Droomvlucht Slaapcomfort ervoor gezorgd dat het bestelde matras ruim op tijd werd geleverd. We staan nu met de caravan in Griekenland en slapen heerlijk!

Beste Kees, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat u van uw nieuwe matras heeft kunnen genieten in Griekenland. We hebben u graag geholpen en vertrouwen er op dat dit matras nog vele vakanties comfortabel zal slapen! Nogmaals dank voor de review. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Altijd meedenkend en uitstekende service!

Altijd meedenkend en uitstekende en nette service. nieuwe boxspring werd keurig in de slaapkamer gemonteerd en verpakkingsmaterialen weer meegenomen. Indien nodig kom ik graag weer terug!

Geachte Jack, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u het meedenken zo heeft gewaardeerd. We hechten veel waarde aan service en bezorging. Het is dan ook mooi om te lezen dat u dit zo prettig heeft ervaren en zo waardeert. Bedankt! Nog veel plezier van uw nieuwe boxspring en u bent uiteraard altijd welkom terug, al is het voor een lekker kopje koffie. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Dit was mn tweede ervaring met droomvlucht. Weer uitstekend en vakkundig geholpen.

Geachte Greetje Elsinga, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat wij u wederom goed hebben kunnen helpen! We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat dit zo goed bevallen is. Ook voor de tweede ervaring! Mocht u ons nogmaals nodig hebben dan weet u ons te vinden ;) Nogmaals bedankt voor de review! Daar zijn we erg blij mee! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Zeer vriendelijke behandeling en uitstekende service.

Op zoek naar een nieuwe boxspring en bij diverse speciaalzaken geweest. Niet overal lekker geholpen, maar kwamen uit bij het betaalbare merk Caresse. Na enig zoeken bij Droomvlucht in Zevenhuizen terecht gekomen. Aldaar geholpen door een zeer vriendelijke en ervaren verkoopster. Had alle tijd voor ons en gaf uitstekende adviezen. De boxspring gekocht en deze kon snel worden geleverd. Exact volgens de afspraak geleverd en geplaatst door vriendelijke monteurs/bezorgers. Niets dan lof voor dit bedrijf.

Geachte Paul, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij te hoen dat u na uw zoektocht goed heeft kunnen slagen in onze beddenwinkel. We hebben u graag geadviseerd en zo te lezen bevalt het resultaat. Fijn om te horen! Nogmaals dank voor de review en mocht u in de buurt zijn bent u uiteraard van harte uitgenodigd voor een kopje koffie. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Heel klantvriendelijk, alles volgens afspraak.

Zowel in showroom als per mail wordt je snel en adequaat geholpen. Bij aflevering en montage hebben de monteurs alles netjes en keurig in elkaar gezet, niks op aan te merken. Na afloop is niet te zien dat ze geweest zijn, zo netjes. Wij bevelen Droomvlucht Slaapcomfort bij iedereen aan met deze uitstekende service.

Beste Fred, Bedankt voor dit mooie eindcijfer! We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat zo goed is bevallen. Met name het compliment naar onze monteurs vinden we erg fijn om te horen. Hier besteden we veel tijd en aandacht aan en, aan uw beoordeling te zien, met succes! Bedankt voor de warme aanbeveling en nog veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.