in alle opzichten naar alle tevredenheid

in alle opzichten naar alle tevredenheid,

Beste Dhr./mevr, Van zo'n review worden wij ook in alle opzichten gelukkig. Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten en nog veel plezier van uw nieuwe bed. Met vriendelijke groet, ^Martijn

Prettige en goede service. Men neemt de tijd voor je.

Ivm rugklachten en gedateerde matrassen waren wij op zoek naar nieuwe goede matrassen. We hebben er veel getest en er advies bijgekregen. We zijn erg blij met onze keuze en liggen heerlijk. Rug gaat ook beter.

Top Service

Leuk als degeen waarbij je in de winkel ook nog eens je nieuwe bed komt afleveren/brengen.

Beste Debster, Zo ziet u dat onze adviseurs van alle markten thuis zijn! We zijn graag bij het hele proces betrokken en het is fijn om dat op deze manier gewaardeerd te zien. Bedankt voor de review en veel plezier van uw nieuwe bed! Vriendelijke groet, ^Martijn

Een zaak om van te dromen

Zeer goed advies en top levering. Prima service. Droomvlucht denkt echt mee met haar klanten

Beste Wouter, Van zo'n review is voor ons een droom die uitkomt! Bedankt en uiteraard wensen wij u nog vele goede nachten toe! Vriendelijke groet, ^Martijn

Vriendelijke vertegenwoordiger, vakkundige advies, duidelijke afspraken, vakkundig bezorgd en geplaatst

Beste Simon, Uw review klinkt ons als muziek in de oren. Op alle punten geslaagd. Daar gaan wij heel blij het weekend mee in! Bedankt voor deze mooie review! Vriendelijk groet, ^Martijn

Wat een service!

Op de vestiging twee nieuwe matrassen aangeschaft. Na 12 jaar Tempur stapten we over op zachtere matrassen. Eigenlijk na 2 dagen al spijt, maar we gaven het een kans. Na 3 weken toch de stoute schoenen aangetrokken en aangegeven dat we de matrassen niet fijn vonden. Het slaapgarantie concept gaf ons een mogelijkheid om binnen het merk over te stappen op een steviger matras, maar ook dat vonden we te zacht. Uiteindelijk is door tussenkomst van de vestigingsmanager in samenspraak met het hoofdkantoor besloten dat wij over mochten stappen naar een heel ander concept. In ons geval M-Line. Binnen 2 weken vond de omruiling plaats (uiteraard met bijbetaling). En nu slapen we weer heerlijk!

Bij aankoop van ons bed zijn we adequaat te woord gestaan. Alles werd op tijd geleverd Door verschillende omstandigheden moest het bed na ontvangst geretourneerd worden. Er is steeds met ons meegedacht hoe we een en ander konden oplossen, en dit tot volle tevredenheid.

Beste dhr/mevr Chris, Blij te horen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost. We zullen altijd ons best doen u zo goed mogelijk te helpen. Bedankt voor de mooie review en uiteraard vertrouwen we er op dat u nog vele jaren zult genieten van uw nieuwe bed. Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Prima bedrijf met goede service en redelijke prijzen

Prima bedrijf met goede service met vakkundig personeel en redelijke prijzen.

Beste dhr/mevr Stuurma, Bedankt voor het mooie cijfer! We hechten veel waarde aan goede service en goed advies. Fijn om te horen dat dit ook goed wordt gewaardeerd. Vriendelijke groet, ^Martijn

Goede service maar matige afhandeling

Reeds betaald bedrag nogmaals betaald ivm openstaand factuur aldus bezorging (wel binnen 24 terug gestort) daarnaast levering uitgesteld met 5 werkdagen en dat was toch wel weg jammer.

Beste, Bedankt voor de review. Het spijt ons te horen dat niet alles naar verwachting is verlopen. Gezien de ervaring lijkt het er op dat er inderdaad het een en ander is mis-gecommuniceerd. Uiteraard zullen we uw feedback meenemen om in het vervolg vergelijkbare situaties te voorkomen. Met vriendelijk groet, ^Martijn

prima zaak omdat alles klopte

alles klopte van begin tot eind, caroline heeft ons prima geadviseerd en de aflevering was eveneens prima, zeer vriendelijk en vakbekwaam personeel.

Goed advies en super service

Bij verschillende bedrijven wezen kijken voor een bed. Meeste afstandelijk weinig inlevingsvermogen. Dicht bij huis in Krimpen gingen we ook even langs Droomvlucht. Zeer goed geholpen goed advies , ruimte voor vragen alle tijd. Hier een Pullmanbed gekocht. Op tijd geleverd en de monteurs hebben alle verpakkingsmaterialen meegenomen. Waren zeer klant vriendelijk en niets was hun te veel. Super ervaring in ons eigen dorp.

Beste heer/mevrouw de Lijs, Bedankt voor de mooie review en de omschrijving. We zijn erg blij te zien dan onze service, aandacht en advies zo worden gewaardeerd. We waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen om bij ons langs te komen, en ook een review achter te laten. U bent altijd welkom terug voor een kopje koffie en een gezellig gesprek. En uiteraard gaan we er van uit dat u nog vele nachten goed zult slapen op uw nieuwe Pullmanbed. Vriendelijke groet, ^ Martijn

Super geholpen!

Bij het bestellen van onze nieuwe topper hebben wij goed advies mogen ontvangen. Ook het leveren ervan ging soepel. Inmiddels slapen wij weer heerlijk op onze eerder gekochte boxspring bij droomvlucht!

Beste A.C. Fijn om te horen dat u op deze manier weer heerlijk verder kunt slapen! Uiteraard nog vele goede nachten gewenst! Vriendelijke groet, ^Martijn

Deskundig en goed inspelend op wensen klant

Het gaat niet alleen om een nieuw bed. Belangrijk is dat de keus uiteindelijk aansluit bij de persoonlijke omstandigheden. Daarvoor is deskundigheid en luisteren essentieel. Dat vindt je bij Droomwereld

Beste Rob, Het onderdeel 'Persoonlijke benadering' is voor ons heel belangrijk. Fijn om te horen dat u dit als zeer prettig heeft ervaren. Namens iedereen van Droomvlucht Slaapcomfort, bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Professioneel, vakkundig, klantgericht en prima service !!!

Regelmatig last van pijn in onderrug. Ben groot en zwaar dus had een echt harde matras nodig. Vakkundig geholpen. Matras gekocht uit eigen Dreamcare collectie, extra firm. Na de eerste nacht (met tegenzin) opgestaan ... en vrijwel geen rugpijn meer. Zalig !!! AAAAA+++++ bedrijf. 100% AANBEVOLEN. Hartelijk dank.

Beste Reijno, Pijn in de onderrug is heel vervelend. Zeker als dat komt door een verkeerd bed en het daardoor de slaap beïnvloed. Fijn dat u ons advies en ons product zo waardeert. En het mooiste is natuurlijk dat u nu weer heerlijk slaapt. Met vriendelijke groet en nog vele goede nachten gewenst! ^ Martijn

Op de sec na op tijd,heel beleefd en professioneel..

Beste Stephan, Bedankt voor deze fantastische beoordeling! Aan bezorging en montage besteden we veel aandacht. Het is dan ook fijn om te lezen dat het zo goed gelukt en bevallen is! We geven de complimenten door aan onze mannen op de wagen. Met vriendelijke groet, ^ Martijn

Klant vriendelijk ontvangen goede uitleg en service. Wij zijn zeer tevreden over het slaap comfort en het gemak over het opmaken van de bedden,en de laatste hoeslakens zijn perfect vriendelijke groet Dhr. en Mvr. Verruijt

• Vestiging Zevenhuizen

Goed advies in de winkel, namen de tijd en eerlijke informatie. Prima oplossing voor onze wensen. Communicatie betreft levering had beter gemogen. Boxspring is prima staat en door keurige bezorgers geleverd.

• Vestiging Zevenhuizen

In eerste instantie dacht ik dat een verkeerd matras had besteld, omdat ik gebruik maakte van het eigen merk van Droomvlucht en vond dat de vergelijking met het matras dat ik in de winkel had uitgeprobeerd, niet overeen kwam. De verkoper heeft mij echter ervan overtuigd dat het verschil minimaal is en dat dit verschil alleen in de tijk van het matras is. Wel zou ik een tip willen geven, zorg ervoor dat het eigen merk ook in de winkel wordt uitgestald, zodat de klant exact weet welk product hij/zij koopt!

• Vestiging Krimpen aan den Ijssel

Slaap prima. Alleen de rits van de topper is niet goed. Wacht nog op een reactie van Droomvlucht.

• Vestiging Zevenhuizen

Wij vonden het een prima idee om bij de locale detailhandel een bed te kopen en dat is ons uitstekend bevallen. Gemiddeld geven wij een 9,5.

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.

Filter op Taal