Top service en geweldig bed!

Mijn bed werd snel geleverd en in elkaar gezet! Top service en het bed ligt heerlijk!!

Deskundig en klantvriendelijk

Bij Droomvlucht in Zevenhuizen zijn wij goed geinformeerd en vriendelijk geholpen bij onze zoektocht naar een nieuw bed.

Echt een fantastisch bed

Bij de aankoop moesten we eerst kenbaar maken dat we wel echt geïnteresseerd waren in kwaliteit en toen heeft de verkoper ons kundig geholpen aan een bed wat echt bij ons past. De aankoop werd afgerond en een verwachte leverdatum afgesproken. Ik heb toen zelf gebeld om te vragen of ik het bedrag moest overmaken en of de levering nog door zou gaan. Er werd gezegd dat de verwachte leverdatum nog hetzelfde was. Daarna heb ik moeten bellen of ze het bedrag goed hadden ontvangen (toch een flink bedrag van een paar duizend euro, dat wil je even bevestigd hebben). Dat was goed aangekomen wel was de verwachte levertijd nog onzeker. Een week voor de verwachte levertijd hebben wij on bed weggedaan zodat we de slaapkamer nog konden schilderen. Een weekje op een logeerbedje slapen is niet zo erg. Echter werd de levering vertraagd tot 2 of 3 keer toe, natuurlijk door corona is het overmacht, maar de communicatie omtrent de levering was niet heel pro-actief. Uiteindelijk na 3 weken op een logeerbedje en wederom een onduidelijke leverdatum hebben we nog eens gebeld en toen hebben ze een tijdelijk bed geleverd zodat we de laatste 2 weken nog een beetje degelijk konden slapen. Dat was zeer netjes en snel geregeld. De levering van het uiteindelijk bed ging soepel, zeer kundige installateurs en zeer vriendelijk. Ik weet nu niet of wij gewoon pech hadden dat we midden in de corona crisis zaten en daardoor de druk en de communicatie iets tegenvielen, maar uiteindelijk zijn we zeeeer tevreden met het bed, de levering en de geboden tussenoplossing. We hebben deze zaak aan diverse kennissen en vrienden aangeraden.

Beste Rian, Bedankt voor uw uitgebreide review over uw ervaring met onze winkel. Iedere klant is voor ons belangrijk, en we streven er altijd naar de gemaakte afspraken zo goed en duidelijk mogelijk te communiceren. De maatregelen rondom Covid-19 hebben de situatie niet eenvoudiger gemaakt. Maar juist dan is communicatie zeer belangrijk. Dit lijkt in uw geval niet geheel naar verwachting gelukt te zijn, en dat zullen we dan ook zeker mee-nemen in onze evaluatie. Fijn om te horen dat het resultaat niet minder is en u nu vol-op kunt genieten, én geniet, van uw nieuwe bed. We vertrouwen er op dat dit nog lang zo zal blijven, en u bent uiteraard altijd welkom in onze winkel voor een kopje koffie. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Comfort geldt niet alleen voor de bedden!

Prachtige bedden in allerlei prijsklassen. Stuk voor stuk comfortabel. Zo voel je je ook als klant in deze zaak, comfortabel!

• Advies N.v.t.

Beste M, Bedankt voor deze mooie beoordeling en de fijne verwoording van uw ervaring. We zijn blij te horen dat u uw winkelbezoek zo prettig en comfortabel heeft ervaren. Uiteraard hebben wij u graag verwelkomt en geholpen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

gord

prima service en keurig op tijd geleverd

Beste Clara Oosterwijk, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Het zijn vreemde weken, en we zijn blij dat we alles netjes op tijd voor u hebben kunnen realiseren. Uw waardering hiervoor is voor ons zeer waardevol. U kunt van ons altijd goede service verwachten, maar we vertrouwen er op dat u voorlopig goed zult slapen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Fijn geholpen.

Zoals ik hierboven al zegt,goed advies en een keurige aflevering. Veel keuze dus je slaagt altijd.

Beste Annie, Wanneer we zo'n beoordeling als de uwe ontvangen kunnen we alleen maar blij worden. Fijn dat u bij ons in de winkel de tijd heeft genomen een goede keuze te maken en u hierbij goed heeft laten adviseren. We hebben u graag geholpen en vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Buitengewoon professioneel en zeer vriendelijk

Zie bovenstaande.

Beste Ellen, Met deze beoordeling maakt u ons helemaal gelukkig. We hebben u graag geholpen en geadviseerd, en zijn blij dat u bij ons geslaagd bent. Mocht u in de buurt zijn bent u uiteraard van harte uitgenodigd voor een kopje koffie! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

perfecte service, zowel in de winkel als met het thuisbezorgen

Goed advies gekregen!

Beste Linda, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We besteden veel aandacht aan service, advies en bezorging. Het is dan ook fijn om te lezen dat dit bij u zo goed is bevallen. We vertrouwen er op dat u nog lang van uw nieuwe bed zult genieten. Slaap lekker! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Gewoon goed zowel in Berkel Roderijs lang geleden en nu weer in krimpen aan de IJssel

Beste John, Wat fijn om te horen dat wij u opnieuw hebben mogen helpen met uw keuze voor een nieuw bed. Bedankt voor het achterlaten van deze review en uiteraard nog veel (slaap)plezier van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Deskundig.geholpen en erg tevreden met de nieuwe matrassen

Deskundig.geholpen en erg tevreden met de nieuwe matrassen

Beste Cock, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw nieuwe matrassen. We hebben u graag geadviseerd, en wensen u nog vele goede nachten toe. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Mooie winkel en fijn geholpen

Goed geadviseerd door de verkoper. Communicatie had iets beter gekund. (Levering) De service is verder prima. Komen zeker nog keertje terug voor een nieuw bed.

Beste mevrouw pottuit, Wat prettig om te lezen dat u onze winkel goed is bevallen. Bedankt voor het achterlaten van deze review. We zijn blij met feedback om onze service en communicatie zo goed mogelijk te kunnen doen. U bent uiteraard van harte uitgenodigd onze winkel nogmaals te bezoeken voor een nieuw bed. Dit geeft ons de kans van deze 8 een 10 te maken! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede service door vriendelijke mensen

Prima advies gekregen en levering perfect volgens afspraak. Alles volledig in orde voor een gerechtvaardigd prijsniveau

Beste John, Bedankt voor deze beoordeling en waardering voor onze beddenwinkel. Fijn om te horen dat u onze service en persoonlijke benadering zo positief heeft ervaren en nu met een tevreden gevoel kunt genieten van uw aankoop! Vriendelijke groet en slaap lekker, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed ontvangst in de winkel en goede service

Prettig contact, helaas kwam het bed veel later dan verwacht, maar dit kwam door het coronavirus en dit was overmacht.

Beste Albert, Bedankt dat u de tijd heeft genomen deze review achter te laten. Het zijn andere weken dan normaal geweest, en we kunnen u alleen maar bedanken voor uw geduld in deze. Fijn om te horen dat u ondanks de vertraging alles als prettig heeft ervaren en nu kunt genieten van uw nieuwe bed! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Er werd ruim de tijd genomen om een persoonlijk en passend advies te geven.

Beste Lianne, Een beoordeling als deze vinden wij ook Super! Bedankt dat u de tijd heeft genomen de review achter te laten en nog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Fantastische showroom en deskundig personeel

UItstekende ontvangst. Zeer deskundig advies absoluut nodig om een goede keus uit het grote aanbod te maken. De door ons gekozen matrassen zijn binnen de gestelde termijn geleverd en we slapen weer uitstekend

• Service N.v.t.

Beste Cor, Bedankt voor deze mooie beoordeling en het compliment voor onze winkel. We hebben u graag geholpen en geadviseerd en vertrouwen er op dat u nog lang goed zult slapen! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Zeer snelle service. Dikke pluim.

De motoren van ons bed waren defect, zodat de bedbodems niet omhoog konden. Mijn man had door een ongeluk een gebroken schouder en 2 gebroken ribben, dus was het voor hem noodzakelijk dat de bedbodems weer omhoog konden. Na telefonisch uitgelegd te hebben wat de situatie was, kwam iemand van Droomvlucht dezelfde middag nog ons bed repareren. Toen mijn man thuis kwam uit het ziekenhuis was hij zeer verrast dat het bed gemaakt was. Hij maakt er zeer dankbaar gebruik van. Een hele dikke pluim voor Droomvlucht

Beste Margien, Van zo'n dikke pluim als deze worden wij natuurlijk zeer gelukkig. Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. We zijn blij te horen dat onze service zo goed is bevallen en dat u nu weer volledig gebruik kunt maken van uw bed. Sterkte met het herstel en nog veel plezier van uw 'nieuwe' bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Tja, een nieuw bed aanschaffen, daar heb je mensen voor nodig die dit "snappen". Nou die hebben we gevonden bij Droomvlucht in Zevenhuizen. Echte aandacht vanaf binnenkomst tot aan de ondertekening van de bon. Dank aan de dame (Cora)voor het totaal plaatje. Alle geduld, enorm meedenken, rust momentje met koffie en daarna nog eens liggen! Dank jullie wel, het resultaat is verbluffend, we slapen fantastisch! Ook zeer positief was de communicatie tussen Jordy van de planning en ons. Keurig geholpen. Een speld in een hooiberg!

Beste Ingrid, Wat een verademing om te lezen over uw ervaring. En wat fijn om te horen dat dit zo super is bevallen. Uiteraard geven wij uw complimenten door aan onze collega's Carolien en Jory. Dat u nu fantastisch slaapt is het bewijs van onze aandacht. En we zijn blij dat u de tijd heeft genomen om bij ons in de winkel voor advies. Uiteraard wensen wij u nog vele jaren goed slaapcomfort! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed, klantvriendelijk en deskundig advies!

Beste Familie Bouma, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij hebben u graag welkom geheten in onze winkel en voorzien van advies. Uiteraard vertrouwen we er op dat u nog jaren zult genieten van uw aankoop, en u bent altijd welkom voor een kopje koffie. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goede service en klantvriendelijk.

Wij hebben al eerder matrassen gekocht. Zeer vriendelijk personeel en goede service.

Beste Cynthia, Wat leuk om te horen dat wij u wederom hebben mogen verwelkomen in onze winkel. Uiteraard hebben we u graag geholpen en geadviseerd. En met een mooie beoordeling als deze zijn ook wij helemaal gelukkig! Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Breed assortiment en vriendelijk personeel

Matras 1 moesten we snel hebben en dat werd ook snel geleverd. Prima! Matras 2 zochten we uit in de winkel en werden geduldig geadviseerd. Omdat matras 1 te hard bleek, werd een mooie omruilregeling voorgesteld.

Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor het achterlaten van deze review. We hebben u graag geadviseerd en geholpen in de winkel. Goed slapen is het doel, en wanneer hiervoor op creatieve wijze moet worden meegedacht doen we dit uiteraard graag. Fijn om te horen dat inmiddels alles naar wens is, nog veel plezier van uw nieuwe matrassen. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Goed geregeld.

Aardige ontvangst in de winkel ondanks de corona. Goed advies.

Beste Ria, Het zijn vreemde tijden, maar met de juiste maatregelen heeft u kunnen ervaren dat wij u prima hebben kunnen informeren en adviseren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen een review achter te laten en uiteraard nog veel plezier van uw aankoop. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Beschadigingen met plaatsen

Wij zijn tevreden met ons nieuwe bed, maar niet tevreden over de monteurs die ons bed kwamen plaatsen. Helaas hebben we beschadingen op onze muur en de laminaatvloer. Het meest vervelende was nog dat de monteurs dit gezien moeten hebben maar volhielden dat het niet door hen kwam.

Beste Leo, Vriendelijk dank voor je oprechte review en vervelend te horen dat ondanks alle zorg en toewijding een belangrijk punt van verbetering op zijn plaats zou zijn! Inmiddels hebben wij met elkaar hierover telefonisch contact gehad en heeft u te kennen gegeven uiteindelijk over het geheel nu bijzonder tevreden te zijn met de wijze waarop de kwestie kan worden opgelost. Ook wanneer er onverhoopt in de toekomst op de boxspringcombinatie een service beroep op ons moet worden gedaan, worden wij graag in de gelegenheid gesteld deze te mogen uitvoeren. Uiteindelijk is iedere tevreden klant een ambassadeur voor ons bedrijf! Nogmaals vriendelijk dank voor het vertrouwen in Droomvlucht Slaapcomfort en veel plezier met de nieuwe boxspringcombinatie. Met vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort Marco Korstanje

Goed advies doet ons lekker slapen

Bij de aanschaf van onze MLine goede adviezen gekregen. Ook de levering van de matrassen verliep keurig. Wij kunnen weer heerlijk dromen en uitgerust wakker worden!

Beste G&A, Dat u nu heerlijk slaapt is voor ons het aller belangrijkste. Fijn om te horen dat u bij ons goed advies heeft kunnen ontvangen en dit met zo'n mooie review beoordeeld. Uiteraard wensen wij u nog vele goede nachten toe. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Tevreden over advies, aankoop, levering en product

We zijn keurig geholpen en geadviseerd in de winkel.

Beste Sandra, Fijn om te horen dat uw bezoek aan onze winkel zo goed is bevallen. We streven er naar zo goed mogelijk advies en service te leveren, en het is fijn terug te horen dat dit goed is gelukt bij u. Bedankt voor de mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Alles prima, behalve de bezorgers.

het advies in de winkel en het bed, een goede investering. De bezorging van het bed kan beter, irritante man, klant onvriendelijk.

Beste Nico, Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring met onze bezorging niet positief is geweest. Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen en vertrouwen er op dat uw ongenoegen inmiddels is bijgesteld. Wij wensen u nog veel plezier van uw nieuwe bed. Vriendelijke groet, Droomvlucht Slaapcomfort ^Martijn

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.