prima voorlichting. Veel geduld

prima voorlichting. Veel geduld. Uitertst vriendelijk geholpen

goed behandeld en goede matrassen

Netjes geholpen met een goede service

We zijn keurig geholpen bij de aankoop met de juiste adviezen

Zeer deskundige medewerkers

Het aanraden waard, wij komen zeker terug Prettige winkel. Top service

Prettige zaak, vriendelijke medewerkers.

Deskundig geholpen & vriendelijk personeel.

Super geholpen door Yori in Zevenhuizen. Duidelijk uitleg en advies. Later aanvullend ook kussens gekocht. Kussens bleken in niet direct de juiste match te zijn, maar kon het zonder problemen omruilen. Ik slaap nu heerlijk. Blij met mijn aankoop. Bedankt

Top geadviseerd

Wij zijn heel prettig geadviseerd en konden in alle rust de bedden uitproberen, geen gehaast en de man (Jordy) heeft ons erg goed geholpen! Wist er veel over te vertellen. Thuis ook heel netjes geplaatst, in een woord top Ik zou droomvlucht zeker aanraden

Mooi product

Boxspring slaapt heerlijk

Prima voorlichting

De behandeling in de winkel perfect, evenals de levering. Heel correct

Geweldig matras

Op zoek naar een zacht matras voor mijn dochter in een lastige maat 1.20x2.00 maar hij is gewoon op maat gemaakt. Snelle levering en uitstekend matras. Vriendelijke bezorgers en het matras is netjes boven op z'n plek bezorgd

perfect

nvt

Top levering ,goed geregeld ,netjes gewerkt. Levering konden wij zelf bepalen.

Heel fijn.

Beste C. de Jong, Van een beoordeling als de uwe worden we heel gelukkig! Fijn te horen dat u alles goed en fijn heeft ervaren! We hebben u graag geholpen en geadviseerd en vertrouwen er op dat u nog lang van uw aankoop zult genieten, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede keuze geadviseerd met comfortabel slaapresultaat

Goede keuze geadviseerd met comfortabel slaapresultaat

Beste Frank van de Kamp, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat u blij bent over uw keuze en het slaapcomfort zo comfortabel ervaart. We hebben u graag geadviseerd en vinden het fijn om dit van u terug te lezen in de review, bedankt. Mochten wij u in de toekomst nogmaals kunnen helpen dan bent u uiteraard van harte welkom, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

goede service en zeer goed geholpen.

Beste Jurgen Korevaar, Bedankt voor deze beoordeling. Fijn om terug te horen dat u onze service zo goed heeft ervaren. We hebben u graag geholpen en zijn blij dat wij van u dit eindcijfer verdienen. U bent in de toekomst altijd welkom en voor nu slaap lekker! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Heel goede ervaring

We werden heel persoonlijk en vakkundig door het proces van een nieuw bed uitzoeken begeleid. Er werd alle tijd voor ons genomen, en later op de hoogte gehouden over de levertijd. We slapen er nu 3 weken op en het is iedere avond weer heerlijk om naar bed te gaan. We hoefden niet aan de matrassen te wennen, wel aan de nieuwe hoogte... De bezorgers waren vriendelijk en netjes.

Al jaren lang zijn wij zeer tevreden over onze matrassen en de service!

Jaren geleden kochten wij bij Droomvlucht elektrische lattenbodems en onze matrassen. Wij waren gelijk enthousiast over de vriendelijke service en daarom kochten wij een paar jaar later bij Droomvlucht weer nieuwe matrassen. Vorige maand gingen wij kijken voor een Boxspring. Wij zijn weer heel erg fijn geholpen en het bed ligt heerlijk!

Jammergenoeg miskoop

Vriendelijk personeel. Na lang dubben keuze gemaakt. Helaas miskoop

Geachte A, Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij dat u na lang dubben uw keuze bij ons heeft kunnen maken. We vinden het wél jammer te horen dat u uw aankoop als miskoop bestempeld. We zijn erg benieuwd naar uw ervaring en de reden hiertoe. Mocht u gelegenheid zien ons te bellen dan horen we uiteraard graag van u. Wellicht dat we mee kunnen denken naar een mogelijkheid uw 'miskoop' tot een 'succeskoop' te maken. Voor nu in ieder geval een goede nachtrust gewenst en nogmaals bedankt voor uw vertrouwen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Goed bedrijf

Goede informatie bij het kopen van een nieuw matras. Bijzonder vriendelijke medewerker. Levering zoals aangegeven na 6 weken. Alles verliep soepel.

Beste Marga, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij dat u de informatievoorziening bij uw aankoop van de matras zo goed heeft ervaren. We zijn ook blij dat alles soepel heeft mogen verlopen en vertrouwen er op dat u nu heerlijk slaapt! Nogmaals dank voor de review en nog vele goede nachten gewenst, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goede service en nakoming afspraken

Bed gekocht wat precies geleverd werd op het afgesproken tijdstip. Mooie winkel met vriendelijke bediening.

Beste R. Janssen, Bedankt voor uw 10! We streven altijd naar een zo hoog mogelijke klanttevredenheid en zijn blij terug te lezen dat we volledig aan uw verwachting hebben mogen voldoen! Bedankt voor het compliment en mocht u ooit in de buurt zijn dan bent u altijd welkom voor een kopje koffie. Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Vanaf de winkel tot het moment dat het bed boven staat een super goede klantvriendelijke behandeling. Onwijs open en eerlijk in een ingedrongen sfeer geholpen in de winkel. Zo ook toen het bed werd geleverd personeel dat echt meedenkt en hun werk super uitvoeren.

Zeer fijne aankoop ervaring en goede communicatie

Bij binnenkomst was de verkoper zeer attent en vooral heel behulpzaam en geduldig. We mochten en konden alles proberen om tot een goed eindresultaat te komen (ons droombed). De levering was uiteindelijk een stuk sneller dan vooraf aangegeven wat natuurlijk zeer prettig is. De installatie van het bed is zeer netjes uitgevoerd en voor de eind controle werd echt even de tijd genomen incl. Uitleg.

Prima zaak, hier droom je van

Ondanks de corona tijd met zijn beperkingen zijn we prima geholpen.

Persoonlijke benadering

Fijn bedrijf met veel kennis van zaken. Goede service ook na garantietermijn

Geweldig!

Alle tijd bij de aankoop en zeer snelle levering!

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.