Super bedrijf…verkoop…planning aflevering zeer klantvriendelijke en bovenal professioneel bedrijf

alles keurig op tijd geleverd en netjes geinstalleerd

Betrouwbaar advies

Hier zijn het vakmensen die je advies geven. Zeker niet de goedkoopste, maar wel de beste. Goede service, inclusief het retour nemen van oude matrassen.

Ervaring van aankoop tot en met aflevering is Als zeer prettig ervaren.

Snel en vlot geregeld

snel en vlot geregeld

Heel goed, van het begin tot het eind.

Ondanks dat we uit Almere kwamen was de ontvangst in de winkel zeer prettig en persoonlijk en dus de reis waard. De levering uiteindelijk was heel goed. twee vriendelijke jongens die het bed naar de slaapkamer brachten en netjes in elkaar gezet hebben. Namen ook de tijd voor een kop koffie en een praatje tijdens de betaling. Perfect.

Super goed geholpen.

Na dat we eerst zelf rond gekeken hadden bij Droomvlucht of we een ledikant of boxspring zijn we een paar weken later terug gegaan. De keuze was een boxspring. We zijn fantastisch geholpen om een juiste keuze te maken. De keuze van matras en topper is goed uit gelegd en hebben we ter plekke ervaren. Kortom wij hebben nu een geweldige boxspring. Later op de dag terug gegaan met mijn schoonmoeder voor een matras.Die was ook verrast hoe goed ze geholpen was . Het afleveren van de boxspring was ook goed en netjes.

erg goed

Goed geadviseerd en de aflevering was erg goed . Maar dat wist ik allemaal wel als oud medewerker. Slaap heerlijk en staat ook erg mooi in de slaapkamer. Zal jullie zeker aanbevelen.

Prima advies goede service

Wij zijn super goed geholpen bij droomvlucht slaapcomfort in Zevenhuizen. De verkoper nam alle tijd en luisterde goed naar onze wensen. Niets was teveel en de verkoper dacht goed met ons mee, waar vindt je dat nog tegenwoordig. Uiteindelijk zijn we geslaagd en hebben een Avek boxspring gekocht. Het bed werd na 8 weken bezorgd door nette bezorgers. We zijn erg tevreden over droomvlucht slaapcomfort. Heeft u een nieuw bed nodig dan bent u hier opmeet juiste adres.

Beste Simon, Wat een mooie beoordeling en uitleg van uw ervaring met onze winkel. We hebben u graag geholpen en zijn blij te horen dat u zo goed geslaagd bent. Bedankt ook voor de warme aanbeveling. We vertrouwen er op dat u nog lang lekker zult slapen op uw Avek boxspring. Mocht u in de buurt zijn dan bent u altijd welkom voor een kopje koffie. Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Goed en klantvriendelijk

Wij kochten een bed bij Droomvlucht en na 4 jaar ging een onderdeel van de motor stuk, er was geen discussie toen wij dit aan gaven. Motor is kosteloos vervangen. Top!

Beste Leo, Bedankt voor deze mooie review. We hebben u graag van service voorzien en zijn blij dat u nu weer met volle teugen van uw verstelbare bed kunt genieten. Nogmaals dank en welterusten, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

fijn

We zijn goed geholpen met duidelijke adviezen. we liggen nu ruim 2 weken op ons nieuwe matras incl. nieuwe kussens, en we liggen heerlijk.

Beste Sylvia Verburg, Fijn om van u een beoordeling te ontvangen. En met zo'n mooi eindcijfer zijn wij natuurlijk heel gelukkig. We vertrouwen er op dat u nog heel wat weken heerlijk zult slapen op uw matrassen. Bedankt voor de beoordeling, Het hele team van Droomvlucht Slaapcomfort.

Geweldig!

Wij zijn erg tevreden over de service en onze nieuwe Boxspring van Pullman. We stappen weer met veel plezier in bed en worden uitgerust en klachten vrij wakker. Ook bij het aankoop proces werd echt de tijd voor ons genomen. Top winkel die veel kennis en ervaring heeft en waar je zeker kunt slagen voor een goed bed!

Beste Anita, bedankt voor deze mooie beoordeling! We hebben graag de tijd voor u genomen in de winkel en zijn blij te horen dat u uw nieuwe Pullman boxspring zo prettig ervaart! We vertrouwen er op dat u nog lang uitgerust en klachtenvrij uit bed zult stappen! Nogmaals bedankt voor uw mooie review, Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Klant gericht

Bedrijf denkt met de klant mee ze hebben veel voorbeelden waar je uit kan kiezen en ze hebben alle tij voor je

Beste Jerry, Vriendelijk bedankt voor deze mooie review. Fijn om te horen dat u het advies en het mee denken zo goed heeft ervaren. Bedankt voor de beoordeling en nog vele goede nachten! Met uitgeruste groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Super advies en levering

We hebben super advies gehad, levering van beddengoed was niet goed maar werd perfect opgelost. Derde bed van droomvlucht en weer top.

Beste Andreas, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We hebben u graag geadviseerd en zijn blij te horen dat we alles naar wens hebben kunnen oplossen voor u. Dat u voor de derde keer bent geslaagd bij ons is voor ons misschien wel het grootste compliment. Uiteraard bent u altijd welkom terug in de winkel, de koffie staat klaar ;) Nogmaals bedankt voor deze mooie review en het vernieuwde vertrouwen. Vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

De montage van de Boxsprings aan het hoofdbord is door middel van 2 scharnieren verwerkt. Dit maakt het verrijden van de Boxsprings beter en lichter. Droomvlucht is hierbij in ruime mate hulpzaan geweest. Zowel met het advies als ook met de uitvoering. Het advies over de Pullman matrassen voldoet aan de voorlichting van Droomvlucht. Mijn vrouw en ik slapen hier prima op. Het verschuiven van de matrassen op de Boxsprings is opgeloste d.m.v. antislip matjes. Het zaken doen met Droomvlucht ervaren wij als buitengewoon klantvriendelijk en zijn van mening dat Droomvlucht aanbevelenswaardig is!

Beste D. van Buuren, Aller eerste bedankt voor deze uitgebreide en gedetailleerde ervaring met onze winkel. We streven er altijd naar om onze klant zo goed en compleet mogelijk te helpen. Dit vraagt soms om extra service en deze heeft u mogen ervaren. Uiteindelijk zijn we dan ook blij te horen dat wij alles naar wenst hebben kunnen oplossen en leveren bij u. We vertrouwen er op dat u nog lang zult genieten van uw nieuwe bed en alle gemakken die dit bed zullen geven. Mochten er ooit vragen zijn dan houden we uiteraard graag contact. Voor nu willen we u nogmaals bedanken voor uw (aangepaste) beoordeling en het vertrouwen in onze winkel. Mocht u in de buurt zijn dan bent u altijd welkom voor een kopje thee of koffie! Met vriendelijke groet, Het team van Droomvlucht Slaapcomfort

Mooie spullen en problemen worden netjes opgelost

- Lange levertijd meubels. - De montageploeg hield de straat lang geblokkeerd omdat ze pal voor de deur wilden blijven staan met de vrachtwagen. Keurige mannen overigens. + Een niet gemelde beschadiging door de montageploeg werd netjes opgelost. Prima service.

Prachtige zaak met deskundige verkopers

Deze schitterende beddenzaak heeft een groot assortiment kwaliteitsbedden en matrassen. De verkoper is zeer deskundig en geduldig. Ook de levering, montage en nazorg is perfect.

Prima geholpen en meegedacht.

Ben goed geholpen en kreeg goed advies.

Goed advies, prettige verkoopster, nette en snelle installateurs

Super service super bed

Van aankomst tot aflevering super!!!

Uitstekend geholpen

Wij kwamen voor nieuwe topper voor boxspring en andere hoofdkussens. We zijn goed en helder voorgelicht en konden alles goed vergelijken en uitproberen. Zeer vriendelijk personeel

gewoon goed

vanaf het moment dat we de winkel in stapten tot de levering aan huis zijn we gewoon erg goed geholpen. Heb mijn zus ook geadviseerd een bed bij jullie te kopen wat ze inmiddels ook heeft gedaan

Prima advies, goed geholpen.

Prima advies, goed geholpen.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Prettige benadering. Terzake kundig. Gevariëerd aanbod.

Van begin tot einde 1 op 1 begeleiding

Bij Droomvlucht Slaapcomfort wordt er de tijd genomen voor de klant. We hadden een combinatie van bed en matras in gedachten van a tot z alles bekeken en een offerte gekregen. Thuis gekomen folders nog eens doorgenomen zagen we wat anders wat we eigenlijk toch ook wel erg mooi vonden. Dag er na terug gegaan, geen gezucht of gesteun het hele proces doorliepen we gewoon weer opnieuw met de hetzelfde enthousiasme van de verkoper. Hier gaan ze net zo lang door tot dat de klant tevreden is!!

Over Droomvlucht Slaapcomfort

Droomvlucht Slaapcomfort is úw beddenwinkel met twee locaties in regio Rotterdam. Uw vakmensen voor Droomwensen staan 6 dagen per week voor u klaar om u te helpen in uw zoektocht naar het beste bed, voor u. Bij Droomvlucht Slaapcomfort kunt u terecht voor een grote collectie bedden, boxsprings, ledikanten, matrassen en diverse accessoires. Onze adviseurs staan altijd voor u klaar met vakkundig advies en persoonlijke service. Daarnaast is zowel onze beddenwinkel in Zevenhuizen als onze beddenwinkel in Krimpen aan den IJssel is uitgerust met alles om uw slaapkamer op en top in te richten. U bent van harte uitgenodigd, de koffie staat klaar.