Super.

Erg prettig geholpen door John Roth.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met SAPLetselschade was in alle opzichten bevredigend.

Elke afspraak werd goed gerespecteerd, ik kreeg betere voorstellen om de zaak in de juiste richting te sturen, mijn standpunt werd niet alleen gevraagd maar ook gewaardeerd, de advocaat was altijd beschikbaar en open om de details van de zaak te bespreken, de advocaat bracht voortdurend intelligente ideeën om de obstakels te omzeilen die de tegenpartij ons in de weg legde om te voorkomen dat we enig voordeel zouden behalen aan het einde van deze zaak, er waren zoveel intellectuele oefeningen om deze zaak te ondersteunen.

Met aandacht en tijd

SAP advocaten heeft mij bijgestaan in een letselschade zaak rondom NAH. SAP advocaten heeft de zaak overgenomen en ervoor gezorgd dat deze onder de aandacht kwam bij de tegenpartij. De aan mij toegewezen advocaat en assistent hebben aandacht gehad voor wat er in mij speelde en de effecten van NAH. Ze namen veelvuldig de tijd en ruimte om gezamenlijk de keuzes en strategieën te bespreken en daarin te kijken wat het best passende zou zijn. Als er vragen waren was een belafspraak zo gemaakt, waarin alle tijd en aandacht werd genomen voor wat er speelde. Dit droeg voor mij bij aan ondersteuning en ontzorgt worden.

• Betrokkenheid

Mijn advocaat mevrouw soeltan heeft mij enorm goed geholpen. Ik raad haar iedereen aan die geholpen moet worden met letselschade.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe mevrouw Soeltan je geholpen heeft. Bedankt voor deze mooie woorden!

Super goede begeleiding waarbij mijn belangen echt behartigd zijn!

Na een verkeersongeval bij SAP advocaten terecht gekomen. Linda was de advocaat die mijn belangen heeft behartigd. Linda heeft erg veel geduld gehad en zich altijd voor 100% ingezet. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben, mocht ik het wel nodig hebben bel ik Linda zeker weer op.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe Linda je geholpen heeft. Bedankt voor de mooie feedback!

mijn zaak duurde ruim 3.5 jaar al deze tijd wijze raad en bovenal een meedenkt.

Meelevend , luisterend en bovendien zeer kundig zou geen ander kunnen noemen. Nogmaals een kundig letselschadeadres SAP letselschade advocaten

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze het schrijven van deze mooie review!

Zeer bedreven en sympathieke medewerkers in tijden waar je dat het meest verlangt. Zelfs daar waar wij persoonlijk tekort schoten in het process is daar zeer professioneel mee omgegaan en zijn we tot een gewenst resultaat gekomen. Ik hoop nooit meer van de diensten gebruik te maken omdat dat zou betekenen dan er een vervelende oorzaak is waarom we dat zouden moeten doen. Maar mocht het zover komen dan weet ik altijd waar ik terecht kan. Dankjewel voor alles

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide reactie te schrijven over jouw goede ervaring met ons kantoor.

Uitstekend!

Ik zou SAP iedereen aanraden. Zijn ontzettend kundig en erg betrokken. Zeer goede ervaring met mevr van Oers en haar assistente mevr Woordes-Kok.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van mevrouw van Oers en haar secretaresse. Bedankt voor de aanbeveling!

Begripvol, de juiste sparringpartner, een krachtig en deskundig kantoor!

Ik ben bijgestaan door Sander de Lang en heb dit als zeer positief ervaren. Mijn zaak was complex, maar Sander kon mij het juiste advies geven. Hij liet mijn eigen gevoel en wensen in hun waarde, maar schetste daarentegen wel diverse scenario's om rekening mee te houden. Uiteindelijk hebben we samen telkens strategische keuzes en stappen gemaakt. Het samen doen is het belangrijkste. Uiteindelijk heeft dat ervoor gezorgd dat het eindresultaat mooi was, met een voldane en realistische uitkomst

Betrokken en warm

Naast natuurlijk de uitstekende kwaliteiten van Rianne van SAP advocaten, waardoor ik enorm goed financieel ondersteund ben na mijn ongeval, ben ik ook te spreken over haar warme en persoonlijke aanpak.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Rianne. Bedankt voor deze mooie woorden!

enorme fijne ervaring ten tijden dat wij het hard nodig hadden

Als leken in de juridische wereld hebben wij een beroep gedaan op Sap advocaten . Wij zijn enorm goed geholpen en hebben dat ten zeerste gewaardeerd. Hartelijk dank voor jullie steun en volharding op de momenten dat het echt toe deed. mn Mr Janssen hartelijk dank voor uw hulp en bijstand en het aanhoren van onze onmacht en wanhoop . U heeft ons enorm goed bijgestaan waarvoor dank.

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor de uitgebreide en mooie woorden!

Veel tevreden

Snel reacties, altijd ben ik op de hoogte

• Betrokkenheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Positief

Ik kan SAP letselschade Advocaten van harte aanbevalen. Vriendelijke advocaat en behulpzame assistent. Peter Vrijmoed heeft mij zo goed bijgestaan bij mijn letselschadezaak. Veel dank aan het SAP en de geweldige advocat Peter Vvrijmoed.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van Peter en zijn secretaresse. Bedankt voor de mooie feedback!

Van ons krijgt SAP een 10 met een griffel!!!

Wij geven SAP een 10 met een griffel. In 2014 kwamen wij na een ernstig ongeval in contact met de heer Roth van SAP. Vanaf het begin ervoeren wij enorme betrokkenheid, zonder in te boeten aan professionaliteit. Onze jarenlange strijd met de verzekeraar en het schadeletselbedrijf, aangesteld door de aansprakelijke verzekeraar, was uitdagend. We zouden een boek kunnen schrijven over alle tegenwerking die we hebben ervaren. Dit boek zouden we opdragen aan SAP, de stabiele factor die altijd achter ons stond en nog steeds staat. Zij waren degene op wie we konden en kunnen vertrouwen, die voor ons vochten en blijven vechten tegen de stroom van de verzekeraar in. SAP komt altijd hun afspraken na, reageert snel en beschikt over veel kennis. Ondanks dat het een groot kantoor is, hebben wij ons nooit een nummer gevoeld. Hartelijk dank aan John Roth en SAP

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide reactie te schrijven over uw goede ervaring met ons kantoor.

Ik ben heel dankbaar voor SAP!

Toen ik met de fiets ongelukkig was gevallen en mijn knie ernstig brak, raadde een buurvrouw mij een letselschadeadvocaat aan. Via via kwam ik terecht bij SAP Letselschade Advocaten in Amersfoort. Mr. Linda Roelofs werd als advocaat aan mij toegewezen. Zij heeft mij heel betrokken en deskundig bijgestaan met vele adviezen en het verdedigen van mijn belangen. Dus ben ik heel dankbaar dat ik met SAP in contact ben gekomen! Van harte aanbevolen!

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe Linda (en de rest van ons kantoor) je geholpen hebben. Bedankt voor de mooie feedback!

Professioneel, effectief, begripvol, vriendelijk, behulpzaam

Ik ben erg tevreden over de wijze, waarop ik door SAP Letselschadeadvocaten ondersteund en begeleid ben in mijn letselschadeclaim.

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie review!

Deskundig en betrouwbaar

Na een jaar aan het lijntje gehouden door een jurist, kwam ik bij SAP Advocaten terecht. Zij zijn open en transparant, bellen je terug, reageren op je e-mail en bovenal steunen ze je. Ik ben blij dat Sharon Soeltan mij zo goed begeleid heeft bij mijn letselschade zaak. Alle lof aan het team van SAP advocaten.

• Betrokkenheid

Wat ontzettend goed om te horen, dit is precies waar we het voor doen dus dat is altijd goed om terug te lezen! Dank voor het achterlaten van uw recensie.

Helemaal Top ! fantastisch bijgestaan.

Ik ben zeer goed geholpen. hun hulp heeft het proces voor mij makkelijker gemaakt ik ben volledig ontzorgd en zeer goed op de hoogte gehouden en goed geadviseerd. nogmaals mijn hartelijke dank voor alles !

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van ons kantoor!

Ik werd heel goed geholpen. Deskundigheid is op topniveau.

Mevrouw Marijnissen Smit is heel deskundig in haar vakgebied. Ik werd goed geholpen.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen, dank voor de recensie!

Betrouwbaar

Ik heb nooit hoeven bellen om informatie te krijgen. Alles was goed geregeld. Ik wist dat het goed kwam. Uiterst prettige bejegening.

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze mooie woorden!

Mijn advocaat heeft voor mij gevochten als een leeuw. Hij heeft mij deskundig en reëel geadviseerd. Daar waar ik de moed verloor, wist hij mij te overtuigen met feiten. Hij was niet alleen mijn advocaat maar ook een enorm luisterend oor met veel geduld en empathie. Altijd bereikbaar op welke wijze dan ook. Ben nooit in het ongewisse gelaten. Hij heeft mijn zaak tot een zeer goed resultaat gebracht waarvoor ik enorm dankbaar ben. Grote dank!!

• Betrokkenheid

Wat ontzettend fijn om te horen, dit is precies waar we het voor doen! Dank voor het achterlaten van deze recensie.

Beste advocaten die je kunt wensen. Geduldig, luisterend, ongedwongen, deskundig, betrokken, makkelijk bereikbaar..etc etc. 2x letselschade gehad. Prima opgelost. Nogmaals mijn dank hiervoor. Met vriendelijke groeten, Eric Welts

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van ons kantoor!

Goed overgenomen en goed afgewerkt!bedankt

• Betrokkenheid

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling!

Professioneel en zeer geduldig. Dank voor jullie support!

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de hulp van ons kantoor!

Plezierig, amicaal, professioneel

Er werd naar mij geluisterd, ik werd op eigen vezoek afgeschermd van de procedure en er werd een goed resultaat behaald.

• Betrokkenheid

Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent met de wijze waarop je zaak is behandeld!

Over Advocaatscore.nl