Uitstekende communicatie en vakkundige medewerkers

Bij SAP ben ik vriendelijk ontvangen en na mijn gesprek is mijn zaak vakkundig opgepakt. De communicatie via mail en telefonisch verliep duidelijk. Ik heb dit als erg prettig ervaren.

Goed en deskundig.

Zoals mijn geval zou ik het natuurlijk niemand gunnen om hier terecht te komen. Maar als het dan eenmaal nodig is, raad ik ten zeerste SAP aan. Vriendelijk, Betrouwbaar, Deskundig, en staan altijd voor U klaar.

Uitstekend begeleid

John Roth heeft mij van uitstekend advies voorzien en mijn zaak begeleid.

• Betrokkenheid

zeer klantgericht en heldere communicatie

de behandeling van de letselschade heeft veel tijd gekost met in eerste instantie een onbevredigende uitkomst. Een door mij gedane klacht aan de directie van ASR heeft de zaak vlotgetrokken en geresulteerd in een oplossing.

• Betrokkenheid

Deskundig, betrokken en een goede belangenbehartiger

Na mijn verkeersongeval met vervelend lichamelijk letsel was ik heel blij de juridische en financiële afwikkeling uit handen te kunnen geven aan een van de advocaten van SAP. Hierdoor kon ik mij geheel richten op mijn herstel. Het contact met de heer Vrijmoed was prettig en open. Ik ervaar zijn inzet als deskundig en betrokken. Kortom, het was met een goed gevoel dat ik de afhandeling aan hem heb over kunnen laten.

Perfect.

Alles goed afgehandeld zeer tevreden over jullie. Bedankt peter vrijmoed. En sap advocaten.

• Betrokkenheid

Uitmuntend en Fantastische hulp, zeer betrokken

Vanaf het begin met Sharon Sultan heb ik veel vertrouwen mogen ervaren met betrekking tot het proces en afwikkeling. Mijn eerste ervaring met een soort proces en hopelijk ook de enige! Ik vind de werkwijze uitmuntend en heb het als zeer proffesioneel ondervonden. Ik heb het hele proces als fantastisch ervaren en heb elke keer weer het vertrouwen mogen voelen op de bekwaamheid van de advocate. Ik wil jullie hartelijk danken voor het fijne beloop en de het afwikkelingsproces en voor de positieve uitkomst. Hartelijk dank! Alle goeds gewenst!

Toppie

Kortom gezegd toppie geholpen door mevr. Soeltan. Gewoon normaal niet in ambtenarentaal en begripvol. Ik zou iedereen haar aanbevelen.

Goeie ervaring

Goeie ervaring goeie verwoording goeie afhandeling uiteindelijk.

• Betrokkenheid

Mw. Mrs. Marijnissen en Dap advacaten bij betrokken en uitermate vakkundige letselschade advocatuur.

Met mijn zware letsel en erbarmelijke situatie ben ik door mw. J Gunnink van Wassenaer Wijtema letselschade advocaten ernstig in de steek gelaten. Door onduidelijke uitleg en onduidelijke proces ben ik benadeeld in het verhalen van mijn volledige schade claim bij de tegenpartij. Ik had het gemerkt dat mijn belangen niet volledig behartigd werd door mw. Gunnink van Wassenaer Wijtema letselschade advocaten. Ik merkte dat de samenwerking van mw gunnink met de tegenpartij beter was dan onze samenwerking. Ik werd misleid door 2 verschillende informaties mondeling anders en in de email anders waardoor ik in de war ben gekomen en begon te twijfelen . Omdat ik meer duidelijkheid wou hebben over punten wat mij niet duidelijk waren en omdat ik voor meer inzet verzocht voor een betere schade claim , ineens werd ik na bijna 3 jaar , verrast met het stoppen van haar werkzaamheden in het afrond proces van mijn letsel zaak, ik moest een andere advocaat zoeken. Omdat mijn zaak in het afrond proces beland was , Heel veel letsel schade advocaten wouden mijn zaak niet overnemen omdat zij niet de zekerheid hadden dat de tegenpartij hun werkzaamheden wel zou betalen .Vervolgens kwam ik bij de Sap letsel advocaten, bij mw. Mrs. Marijnissen-Smit terecht. Zij hebben mij omarmd en ik werd ontzettend goed gesteund en geholpen. Alles werd mij erg duidelijk stap bij stap uitgelegd. Want ik voelde mij ontzettend in de steek gelaten en was radeloos en hopeloos in mijn erbarmelijke situatie. Echter omdat mijn zaak reeds bijna 3 jaar in de handen van mw. j. Gunnink van Wassenaer Wijtema was , door verkeerde opbouw van mijn schade proces was ik enorm benadeeld. Het was ook voor mijn Letsel advocaat mw. mrs. Marijnissen-Smit van Sap advocaten niet makkelijk om het te corrigeren zodat mijn volledige schade geclaimd kon worden. Ik ben mw. mrs Marijnissen-Smit van SAP advocaten ontzettend dankbaar voor hun medeleven, steun en inzet. Is zeker een aanrader. Met vriendelijke groet, A.Marli

Goede deskundigheid

June van Oers heeft de zaak van onze zoon gedaan en tot een goed resultaat gebracht. Altijd bereikbaar voor vragen en ook haar secretaresse, Margot Woordes-Kok, staat altijd voor je klaar. Zeer tevreden over de deskundigheid bij SAP

• Betrokkenheid

Er goede ervaring, goede communicatie.

Ik heb uitstekende ervaringen met SAP Advocaten. De communicatie is steeds helder en u wordt bij alles betrokken.

Geweldige ervaring

Steeds goede contact met advocaat

• Betrokkenheid

Veel ervaring en nauwkeurige werkwijze was heel plezierig.

Mijn dossier was in goede handen. Er wordt zeer nauwkeurig gewerkt, fijne communicatie en de juiste afwegingen. Het heeft mij door een persoonlijk lastige tijd heen geholpen met steun van een goed team dat ook oog heeft voor de menselijke kant.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring kan ik in woorden niet omschrijven. 15 jaar heb ik samen gewerkt met SAP advocaten en ik ben hun tot de dag van vandaag dankbaar voor hun inzet, steun en vertrouwen die ze mijn ik goede en slechte tijden hebben bezorgd.

• Betrokkenheid

SAP heeft mij alle zorgen ontnomen!

Ik vond het heel fijn dat ik mij nooit zorgen heb hoeven maken over het verloop van mijn zaak. Ik werd goed op de hoogte gehouden (alleen belangrijke informatie werd mij verteld). Alles wat geregeld kon worden, daar heeft mijn advocaat ook voor gezorgd en heb ik dus ook geen zorgen over hoeven maken.

Super.

Erg prettig geholpen door John Roth.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met SAPLetselschade was in alle opzichten bevredigend.

Elke afspraak werd goed gerespecteerd, ik kreeg betere voorstellen om de zaak in de juiste richting te sturen, mijn standpunt werd niet alleen gevraagd maar ook gewaardeerd, de advocaat was altijd beschikbaar en open om de details van de zaak te bespreken, de advocaat bracht voortdurend intelligente ideeën om de obstakels te omzeilen die de tegenpartij ons in de weg legde om te voorkomen dat we enig voordeel zouden behalen aan het einde van deze zaak, er waren zoveel intellectuele oefeningen om deze zaak te ondersteunen.

Met aandacht en tijd

SAP advocaten heeft mij bijgestaan in een letselschade zaak rondom NAH. SAP advocaten heeft de zaak overgenomen en ervoor gezorgd dat deze onder de aandacht kwam bij de tegenpartij. De aan mij toegewezen advocaat en assistent hebben aandacht gehad voor wat er in mij speelde en de effecten van NAH. Ze namen veelvuldig de tijd en ruimte om gezamenlijk de keuzes en strategieën te bespreken en daarin te kijken wat het best passende zou zijn. Als er vragen waren was een belafspraak zo gemaakt, waarin alle tijd en aandacht werd genomen voor wat er speelde. Dit droeg voor mij bij aan ondersteuning en ontzorgt worden.

• Betrokkenheid

Mijn advocaat mevrouw soeltan heeft mij enorm goed geholpen. Ik raad haar iedereen aan die geholpen moet worden met letselschade.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe mevrouw Soeltan je geholpen heeft. Bedankt voor deze mooie woorden!

Super goede begeleiding waarbij mijn belangen echt behartigd zijn!

Na een verkeersongeval bij SAP advocaten terecht gekomen. Linda was de advocaat die mijn belangen heeft behartigd. Linda heeft erg veel geduld gehad en zich altijd voor 100% ingezet. Ik hoop het nooit meer nodig te hebben, mocht ik het wel nodig hebben bel ik Linda zeker weer op.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met hoe Linda je geholpen heeft. Bedankt voor de mooie feedback!

mijn zaak duurde ruim 3.5 jaar al deze tijd wijze raad en bovenal een meedenkt.

Meelevend , luisterend en bovendien zeer kundig zou geen ander kunnen noemen. Nogmaals een kundig letselschadeadres SAP letselschade advocaten

• Betrokkenheid

Bedankt voor deze het schrijven van deze mooie review!

Zeer bedreven en sympathieke medewerkers in tijden waar je dat het meest verlangt. Zelfs daar waar wij persoonlijk tekort schoten in het process is daar zeer professioneel mee omgegaan en zijn we tot een gewenst resultaat gekomen. Ik hoop nooit meer van de diensten gebruik te maken omdat dat zou betekenen dan er een vervelende oorzaak is waarom we dat zouden moeten doen. Maar mocht het zover komen dan weet ik altijd waar ik terecht kan. Dankjewel voor alles

• Betrokkenheid

Hartelijk dank voor deze lovende woorden! Fijn dat je de moeite hebt genomen om zo'n uitgebreide reactie te schrijven over jouw goede ervaring met ons kantoor.

Uitstekend!

Ik zou SAP iedereen aanraden. Zijn ontzettend kundig en erg betrokken. Zeer goede ervaring met mevr van Oers en haar assistente mevr Woordes-Kok.

• Betrokkenheid

Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de hulp van mevrouw van Oers en haar secretaresse. Bedankt voor de aanbeveling!

Hogeweg 205 205

3816 BS Amersfoort

Over SAP Letselschade Advocaten

Door een ongeval kan je leven in een paar seconden volledig op zijn kop staan. Zo’n situatie levert veel vragen op, zoals: ‘Hoe krijg ik mijn leven weer op de rit?’, ‘Is er iemand verantwoordelijk voor het ongeval?’ en ‘Wat kan ik claimen en hoe doe ik dat?’. Een letselschade advocaat van SAP begeleidt je bij deze vragen en schept orde in de chaos. De voordelen van SAP: • 100% gratis advies • gespecialiseerd in letselschade zaken • werkzaam binnen heel Nederland • >30 jaar ervaring • bekend van toonaangevende dossiers

Over Advocaatscore.nl