Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces.

Aangenaam, persoonlijk en effectief in een moeizaam langdurig proces. Fijn om na een slechte ervaring een heel goede ervaring te hebben met een advocaat.

Goed geregeld.

Helder en duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang met een zeer tot tevredenheid stemmend resultaat.

Wij zijn heel tevreden over de dienstverlening

Wij zijn heel tevreden.

Super goed.

Het was fijn om Sander de Lang als advocaat te hebben. Het communiceren ging goed alles was altijd duidelijk. Groeten

Hoge mate van deskundigheid en doorzettingsvermogen

Mijn zaak ging over een zeer ingewikkelde medische causaliteit na een ernstig auto ongeluk. Tegenpartij haalde alles uit de kast om die causaliteit te ondergraven, en daamee dus de juridische causaliteit. Mijn eigengereide en eigenwijze aanpak vergde veel van de SAPLetselschade advocaat. Maar door tactisch en doorzettingsvermogen hebben we de zaak uiteindelijk met een goede uitkomst weten af te sluiten. De kennis van zaken was op een zeer hoog niveau.

Zeer tevreden!

SAP Letselschade Advocaten is een professionele, deskundige en zeer betrokken organisatie. Advocaat, de heer S. de Lang heeft mij al die jaren bijzonder goed geholpen tijdens het verloop van de letselschadezaak op een uitermate zorgvuldige, deskundige, plezierige en attente manier, zowel inhoudelijk als ook op menselijk, emotioneel gebied. Letselschade is ingrijpend en dan is het fijn om volledig te kunnen vertrouwen op een advocaat en een organisatie zoals SAP. Hartelijk dank aan de gehele organisatie en m.n. aan Sander, Jolande en Hetty!

goede comminicatie, meedenkend en meelevend.

ben zeer tevreden naar de inzet van mevr. R. Roelofs.

Ik ben zeer tevreden geweest

Een zeer goed advocaten kantoor!!

Heel goed

Mevrouw Van Oers heeft mijn zak behartigt, Ze is professioneel, deskundig,zeer betrokken , en denkt met je mee .ik was korte tijd bij haar met goede resultaat. Voor heen had ik 2 verschillende advocaten gehad maar niet bij mee. Bedankt Mevrouw Van Oers..

Perfect geholpen

Ik heb hele goede ervaring gehad met mvr. Roelofs goed geholpen, waar nodig was. Af en toe zat het wel tegen maar zij was er wel om me even een preek te geven zodat ik weer de motivatie kreeg om door te gaan.

Super!

Ik ben John Roth erg dankbaar voor de goede afwikkeling. Het heeft weer rust gegeven in mijn leven.

Kundig en betrokken.

Prima kontakt

Ik ben nogal eigenwijs en ik heb geen zin in procedures van jaren. Daarbij heeft Saskia de Groot mij uitstekend bij geholpen en waar nodig mij ruimte gegeven en waar nodig mij van verstandig advies voorzien!

Fijne samenwerking

Sapp advocaten heeft mij bijgestaan in twee letselschadezaken, waaronder een letselschade zaak (aanrijding met een buitenlandse vrachtwagen). Het is een lang traject geweest. Na ruim vier jaar is het eindelijk afgesloten. Ik voelde mij gehoord en Linda Roelofs heeft mij goed bijgestaan en het resultaat was boven verwachting. Goede communicatie en snelle terugkoppeling. Bedankt Linda!

prima geïnformeerd, begeleid met realistisch verwachtingenpatroon en een tevredenstellend resultaat.

in deze voor mij onbekende situatie ben ik steeds goed geïnformeerd en had ik het gevoel voldoende inbreng en sturing te kunnen geven. Steeds een correct en vriendelijk contact

Ik had mij geen betere letseladvocaat kunnen wensen . Ik zal jullie zeker aanbevelen als iemand ooit een letseladvocaat nodig heeft .

Fantastisch geholpen

Door mijn advocaat, mevrouw S. de Groot, ontzettend goed geholpen, ondersteund en begeleid. Ontzettend fijn kantoor, van receptioniste tot desbetreffende advocaat ,een warm welkom voor een ieder die hulp nodig heeft.

In deze pandemie tijden hebben ze toch nog zeer goede prestatie geleverd, ik ben zeer tevreden met de verloop van het proces en de eind resultaat

Super,

Heel duidelijk

Saskia de Groot en haar secretaresse Margo de Kok super fijne mensen die mij goed hebben geholpen

Super advocate en een super secretaresse

mijn belangen zijn in goede orde afgehandeld.

het probleem is serieus opgepakt en de begeleiding was in goede handen, ik voelde mij gehoord en het resultaat is redelijk naar verwachting geweest.

Zeer tevreden over de hulp die ik van Chantal hebben gekregen bij mijn letselschade claim

Ze heeft me naar volle tevredenheid geholpen bij het verhalen van mijn letselschade. Door haar heb ik het hele proces naar tevredenheid kunnen afsluiten.

Mijn ervaring met SAP is zeer goed

Michelle Kootkar, een van de letselschade advocaten van SAP heeft mijn zaak al die jaren behandeld. Zij is zeer attent, oplettend, zorgvuldig, deskundig en altijd snel bereikbaar voor vragen en opmerkingen. Ze heeft de zaken op orde. Ik ben heel tevreden over mijn ervaring met SAP Letselschade Advocaten.

Professioneel vanuit het hart

Zeer goed en prettig geholpen door SAP Letselschade Advocaten. Niet alleen op inhoudelijk gebied zijn zij zeer professioneel, ervaren en doeltreffend. Ook op het menselijke, emotionele vlak hebben zij mij goed bijgestaan bij mijn letselschadezaak in het buitenland. Mijn dank gaat in het bijzonder uit naar advocate Michelle Kootkar, die gevoelsmatig dag en nacht voor me klaar stond. Een letselschadezaak kan veel zorgen geven, waar je als slachtoffer niet op zit te wachten en er eigenlijk niet bij kunt hebben. SAP heeft mij vanaf het begin het vertrouwen gegeven vol te houden en niet op te geven. Ik kan SAP Letselschade Advocaten echt iedereen die bij een letselschadezaak betrokken is aanraden.

Superfijn!

Ze staan je echt goed bij !