Target Fixings is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze gaven ons een goed advies en de opdracht werd vakkundig en netjes uitgevoerd. Eduard, Bouke en Jelmer zijn harde werkers, die hun afspraken nakomen.

• Personeel

Top, goed en snel gewerkt👍. Beperkte overlast.

• Personeel

Target fixings heeft de fundering van onze aanbouw, die aan het verzakken was, hersteld. Tevens zijn scheuren in het woonhuis verholpen. Het werk is in 1 week snel en vakkundig uitgevoerd. Eerst werd via de mail een voorlopige kosten indicatie gegeven op basis van onze beschrijving van het werk. Het bedrijf is vervolgens langs geweest om de situatie te beoordelen op basis waarvan een duidelijk projectplan is gemaakt en het definitieve kostenplaatje werd gegeven. Er zijn meerdere heli-piles en bar flex geplaatst. De aanbouw staan nu weer stabiel. De voegen zijn netjes afgewerkt. Afspraken werden goed nagekomen. Alles is naar wens verlopen. We zijn tevreden over het meedenken en met het uiteindelijke resultaat. Een aanrader.

• Personeel

Vakkundig advies, aardig en vakkundig personeel, afspraken worden goed nagekomen, werkzaamheden in goed overleg en vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden over geleverd maatwerk.

• Personeel

Target Fixings heeft ons goed geholpen bij de verzakking van onze schuur. Bedankt!

Super vriendelijk en behulpzaam

• Personeel

Prima. Afspraken goed nakomen. Hele proces van A tm Z uitmuntend uitgevoerd.

• Personeel

Prima bedrijf met doelgerichte oplossingen. Prettige mensen om mee samen te werken.

• Personeel

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Target Fixings bij de problemen met onze fundering. Dit was het advies dat we nodig hadden. Je ziet dat het liefhebbers zijn van oude gebouwen en we konden heel makkelijk met hun schakelen. Ik raad Target fixings oprecht aan!

• Personeel

Nuchtere duidelijke afspraken met als afloop een mooi resultaat. Een goed bedrijf.

• Personeel

De werkzaamheden waren het oplossen van een probleem met o.a de raam lateien waardoor scheuren in het buitenblad van de muur (30m lang) ontstonden. Dat is perfect opgelost en het eindresultaat mag er zeker zijn. Vakwerk naar mijn mening.

• Personeel

Meerdere bedrijven advies gevraagd mbt verzakkend muurtje van onze carport met steeds groter wordende scheuren. Target Fixings kwam als enige met een oplossing waarbij ook de oorzaak van het probleem: een gebrekkige fundering, werd aangepakt. Na een visuele inspectie, analyse en een inschatting van de kosten ontvingen we via de mail een offerte met een grondig plan van aanpak met duidelijke tekeningen, zodat we alles nog eens rustig konden overdenken. Het uiteindelijke resultaat is zeer naar tevredenheid. Het muurtje oogt weer als nieuw en het funderingsprobleem is opgelost. Het was niet de meest goedkope oplossing, maar wel de degelijkste. We hoeven ons nu in ieder geval geen zorgen meer te maken over verdere verzakkingen.

• Personeel

Ons probleem (verzakken van een aanbouw) is zeer vakkundig verholpen door Target Fixing. Betrouwbaar bedrijf met vriendelijk personeel.

Zeer Goed

plezierig

• Personeel

Hartstikke leuke mensen om mee te werken.altijd op tijd,vrolijk spontaan.betrouwbaar.we zijn ontzettend blij,dankzij dit bedrijf wonen wij weer lekker warm confortabel en. Weer een rechte vloer. Echt een aanbeveling