Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Target Fixings

Target Fixings is al decenia lang de specialist op het gebied van scheurherstel, funderingsherstel en verankeringsoplossingen in constructies. Met vestigingen in Nederland en het Verenigd Koninkrijk zijn wij actief binnen – en buiten Europa. Target Fixings onderscheidt zich in de markt door het unieke “ alles onder 1 dak “ concept. Van advies tot productie en installatie, alles wordt door Target Fixings uitgevoerd en op een duidelijke manier aan u gepresenteerd. Door zelfstandig eigen producten en systemen te ontwikkelen en deze vervolgens zelf te produceren zijn wij in staat snel maatwerk oplossingen te leveren en is de kwaliteit van onze oplossingen altijd gewaarborgd. Het adviseren van oplossingen op het gebied van scheurherstel, funderingsherstel en verankeringsoplossingen vormt onze dagelijkse uitdaging. Wij inventariseren, specificeren en berekenen oplossingen voor de meest uiteenlopende projecten. Target Fixings wordt gezien als een betrouwbare , kundige partij die op een slimme manier oplossingen in bestaande constructies weet te realiseren en waarmee het prettig samenwerken is. Veel huis- en gebouweigenaren, aannemers en regionale monumentenwacht organisaties gingen u voor en hebben het gemak en de professionaliteit van het alles onder 1 dak concept van Target Fixings ervaren.