Heel tevreden.

Hardwerkende, netjes werkende en vriendelijke werknemers. Wij zijn erg tevreden.

Eerlijke duidelijke communicatie

Daarnaast ook een goed product

Goed en vakkundig personeel

Volgens afspraak de werkzaamheden uitgevoerd. Na wat kleinigheden vergeten te hebben werd er vrij snel aan afspraak gemaakt om dit recht te zetten.

Een uitzonderlijk bedrijf om aan te bevelen.

Ik kan Target Fixings zeker aanbevelen. Het is een bedrijf dat morele waarden hanteert. Ze hebben mij ontzettend goed geholpen en mij als klant op nummer 1 gezet. Van mij niets dan lof.

Het juiste bedrijf voor advies en herstel!

Ik beveel dit bedrijf aan voor iedereen die last heeft van scheuren in de gevels of funderings-problemen of vraagstukken heeft. Goed advies voor funderingsproblematiek en het herstel ervan. Daarbij zijn de uitvoerende heren echt top! Vriendelijk, werken netjes en doen wat ze moeten doen.

Goede vakmensen en alles is netjes in overleg gegaan. We zijn erg tevreden over het eindresultaat. Zeker aan te bevelen!

Helemaal top!

Wij zijn ontzettend goed geholpen door Target Fixings. Goed en uitgebreid vrijblijvend advies, fijn overleg, duidelijke afspraken, keurig werk, kortom helemaal top.

Deskundig bedrijf voor verzakking van huis

Ons huis was in één hoek aardig verzakt. De vensterbank stond scheef en er zaten flinke scheuren in de muur. Target Fixings gemaild voor een offerte. Nadat er iemand langs is geweest, krijg je een uitgebreide offerte met uitleg en tekeningen wat er precies moet gebeuren. Afgelopen week zijn de mannen van Target Fixings bezig geweest met de verzakking. Zo zijn er palen de grond in geboord en muren verstevigd. Alles wordt zeer goed gecommuniceerd en niets is teveel. De scheuren worden netjes gevoegd. Echt een top service! Bij eventuele vragen wordt er snel gereageerd per mail of telefoon. Altijd een vriendelijke en duidelijk uitleg van zowel de eigenaar als de medewerkers. Heel blij hoe alles is verlopen, bedankt!

Goede communicatie en keurig afgeleverd werk

Zowel telefonisch als schriftelijk vooraf duidelijke informatie over hoe de herstelwerkzaamheden zouden plaatsvinden. Het werk is prima uitgevoerd. Alles is ook netjes afgewerkt en achtergelaten. We zijn heel tevreden over het resultaat.

Boven verwachting goed uitgevoerd voor een prijs die ontzettend meeviel

Heel prettig zoals het maken van de offerte tot stand is gekomen. Er werd goed uitgelegd wat er aan de hand is en waarom bepaalde maatregelen genomen moesten worden. Inmiddels zijn die maatregelen ook genomen. Heb de medewerker die de uitvoering deed een compliment gegeven voor de wijze waarop het is afgewerkt. Visueel oogt dit nu veel beter. Of het fysiek ook een verbetering is zal de komende tijd blijken. Kortom ik ben tevreden over de manier waarop dit is afgehandeld. Dank voor de goede samenwerking is deze.

Betrouwbaar, goede communicatie.

Onze scheur in de gevel is hersteld en alles ziet er nu weer stevig en betrouwbaar uit. Communicatie verliep netjes, vriendelijke mensen.

Professioneel en netjes

Mijn woning en schuur hadden nogal wat scheuren in het metselwerk. Na uitvoerige opname volgde een herstelplan waarin precies stond aangegeven wat er waar zou gebeuren. Het werk was binnen de verwachte planning uitgevoerd, ondanks enkele verrassingen die tevoorschijn kwamen. Daarbij werd telkens overlegd om de beste oplossing te kiezen. Nu zijn de reparaties alleen nog te zien als je weet waar je moet kijken, ik ben erg tevreden!

Vriendelijk, ervaren en deskundig

Funderings herstel en muur versteviging door Target Fixings laten uitvoeren in Juli 2022. Het hele proces van advies tot uitvoering is echt bijzonder goed en prettig verlopen. De mannen werken schoon, nagenoeg geen last van stof gehad, en ook de tuin werd weer prima achter gelaten. Tijdens het werk werd ontdekt dat er toch wel een extra funderings paal nodig was, en dat word dan ook in goed overleg en heldere communicatie gedaan en besloten.

perfecte oplossing

werkzaamheden worden duidelijk uitgelegd.

Serieus aangepakte situatie

Vakkundig en zonder flauwekul reparaties uitgevoerd. Alles in goed overleg

Goede service en goede uitvoering van de werkzaamheden

Alles is naar tevredenheid verlopen. Het werk is netjes uitgevoerd en ook weer netjes achtergelaten. Tussendoor wat tekst en uitleg gekregen over de werkzaamheden en ook het probleem van de riolering besproken waar ze wel wat tips voor hadden. Ze konden eerder komen, vanwege urgentie van problemen met de riolering die ook mee verzakt was met de uitbouw. Heel tevreden dus!

deskundig en betrouwbaar

Wij zijn zeer tevreden met het herstel van de scheuren in onze binnen en buiten muren. Veel deskundigheid en duidelijk plan van werkzaamheden. Werk netjes en snel uitgevoerd. Herstelde voegen netjes afgewerkt, bijna geen verschil te zien met originele voegen

Dé oplossing voor een goed herstel van de fundering

Dankzij Target Fixings Hebben we letterlijk een nieuwe stevige en veilige basis voor ons huis waar we op verder kunnen bouwen. Degelijk, realistisch en goede afstemming en de uitvoering van de werkzaamheden.

Keurig

Doen, met plezier, wat afgesproken was. Vakwerk, zwaar werk. Leuke mensen, die mij, als leek, ook konden uitleggen wat ze deden en waarom. Harde werkers. Niet te beroerd om extra vraagje op te lossen.

Op Target Fixings kun je bouwen

Target Fixings heeft op uiterst professionele wijze de fundering van onze woning gecorrigeerd door het plaatsen van drie metalen draaipalen en 5 vloerstrips. Het voorafgaand overlegtraject verliep prettig en ontspannen, de geleverde voorinformatie was duidelijk en compleet, de factuur zou bij een ander bedrijf zeker hoger zijn geweest. Wij verwachten niet nogmaals gebruik te hoeven maken van Target Fixings, maar beveel het bedrijf bij iedereen aan die om welke reden dan ook funderings- of verzakkingsproblemen heeft.

degelijk; op tijd; betrouwbaar

Belangrijk voor ons waren dat de afspraken zijn nagekomen. Er was ruimte voor overleg en vragen van onze zijde, Voor zover wij kunnen beoordelen is het werk zorgvuldig en met kennis van zaken uitgevoerd. Wij hebben het instrumentarium in de auto's bewonderd. De houten vloer is schadevrij opgebroken en weer hersteld.

Kundig, zeer geduldig en snel gefixt

Met een offerte en plan van aanpak, van meer dan 5 jaar geleden, konden we snel tot zaken komen. Meneer Rijpma is zeer deskundig en kent vele oplossingen. Personeel is zeer vriendelijk, vlot en ook deskundig in hun werk. Het was zeer vermakelijk dat een van hen dacht dat hij vanuit het beloofde land naar Groningen was gekomen. Wij weten wel beter. Kortom zeer aan te raden

In voorbereiding en uitvoering prima

Goede informatie en een duidelijke offerte. Bij de de uitvoering wordt netjes gewerkt en overlegd als dat nodig is. Prettige mensen om over de vloer te hebben

Prima, vakkundig werk en goede service.

De werkzaamheden (muurwapeningen aanbrengen) werden op een goede, prettige en vakkundige manier uitgevoerd. Prima werk geheel volgens afspraak. Het resultaat zal zich de komende jaren moeten bewijzen, maar de goede service en het zorgvuldig uitgevoerde werk geven voldoende vertrouwen daarin.

Target Fixings, beter hadden wij het niet kunnen treffen!

De heer Rijpma kwam zelf om de oorzaak en schade aan onze woning op te nemen. Een wel zeer heldere en informatieve uitleg over de Heli Pile methode. Dit sprak ons meteen aan! Snelle transparante en goed uitgewerkte offerte. 2 monteurs 3 dagen over de vloer gehad. Wat mij meteen opviel, geordend en schoon werken in teamverband, zeer correct en beleefd. Ben zelf 3 dagen bij de werkzaamheden aanwezig geweest. Puur uit interesse. Kreeg duidelijke uitleg over hetgeen er werd verricht. Inmiddels de factuur ontvangen. Exact hetgeen wat geoffreerd was. Wat ons betreft is Target Fixings dus een regelrechte aanrader! Ronald Vrauwdeunt GEESBRUG