Prettige en deskundige mensen, weten waar ze het over hebben.

Het was een enorme klus maar de mannen van Target Fixings hebben het netjes opgeleverd.

Vakwerk door eerlijke vaklieden

Recent hebben wij door Target-fixings uitgebreide werkzaamheden laten uitvoeren aan de gevel van ons ruim 100 jaar oude huis. Ze hebben op verschillende plekken bewapening aangebracht, een heli-pile geplaatst en bij twee grote scheuren de stenen opnieuw in verband gemetseld. We waren al bij het opmaken van de offerte zeer te spreken over de kennis en kunde van Bouke Rijpma. In de daarop volgende weken zijn we samen tot een plan gekomen en daarin toonde ze zich eerlijk en betrouwbaar. De werkzaamheden zijn volgens afspraak begonnen op het beoogde moment. Ze hebben 9 dagen keihard gewerkt om de klus binnen de geplande tijd af te krijgen. De communicatie was helder tijdens het gehele project en we werden actief betrokken bij de keuze momenten (kleur voegmateriaal, kleur van de te vervangen stenen etc.). Het eindresultaat is geheel naar verwachting en tevredenheid. Zeker een aanrader om met dit bedrijf in zee te gaan.

vakkundig personeel

Werkzaamheden werden deskundig uitgevoerd,

Zeer klantvriendelijk/netjes en kundige mensen

De binnenfundering bij ons is zeer kundig, snel en zonder noemenswaardige overlast hersteld. In twee dagen was de klus geklaard. WE ZIJN ZEER TEVREDEN OVER DIT BEDRIJF EN ZEKER OVER ZIJN MEDEWERKERS.

Opdracht prima uitgevoerd

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd door bekwame specialisten. Keurig overleg en vlot gewerkt. Ik heb geen klachten. Wel flink wat voorwerk gedaan en ook behoorlijk wat nawerk. Weinig tot geen overlast. Kortom ik ben zeer tevreden. Vriendelijke groet Gerrit Lamberts

Deskundige beoordeling, voorlichting, opstellen herstelplan en uitvoering.

Hoewel erg kostbaar hebben we besloten onze woning te laten verstevigen. In het eerste gesprek zijn we deskundig voorgelicht en ook direct gerustgesteld. De uitvoering was erg plezierig met medewerkers die flexibel inspeelden op onze vragen en erg plezierig in omgang waren. Hoewel we natuurlijk pas meer 'gefundeerd' ons oordeel kunnen geven over enkele jaren hebben we veel vertrouwen. Er is daarbij ook een garantie van 10 jaar op de werkzaamheden. Kortom, zeer positief en een absolute aanrader.

Zeer kundig en snel !

De mannen van T.F. zijn zeer vriendelijk en weten waar ze mee bezig zijn. Bovendien zijn het harde werkers en was de klus 1 dag eerder klaar dan de 4 dagen die gepland waren.

Erg net en kundig bedrijf

Super ervaring. Gratis offerte. Tevens kregen wij veel andere adviezen die niet onder deze zaak vielen. Bijvoorbeeld tips over de tuin, super blij mee. Aardige mensen die kennis van zaken hebben. Er wordt meegedacht of je dingen ook zelf kan doen. Gaat niet alleen om zo veel mogelijk geld verdienen maar kijkt mee met de klant Gaan zelfstandig te werk, alles wordt netjes achtergelaten. Super bedankt

U had even langs kunnen komen om alle scheuren te beoordelen.

Vakkundig en vriendelijk personeel. Geven duidelijke uitleg wat er gedaan wordt.

Target Fixings werkt met vakkundig personeel en heeft de uit te voeren werkzaamheden op een professionele wijze uitgevoerd.

Goed werk.

Goed werk. Netjes afgeleverd. Net personeel. Zeer professioneel. Zeer tevreden.

Advisering en voorbereidend werk was voortreffelijk. Goed overleg. Erg hulpvaardig. Kwaliteit van het werk was prima. Personeel liet het werk keurig en netjes achter. Een betrouwbaar en aanbevelenswaardig bedrijf. Het was in een woord: Top!

• Personeel

Grote kennis en ervaring met het oplossen van scheurproblemen in gevels alles netjes afgewerkt en opgeruimd, vond het wel prijzig, kan niet beoordelen wat de prijs/kwaliteit verhouding is

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima werk.

• Personeel

Er wordt netjes gewerkt. Er wordt ook rekening gehouden met de tuin. Geen luide radio en er wordt elke dag goed opgeruimd, de werkplek blijft netjes. Bedankt.

• Personeel

Prima werk geleverd en ruimte om in overleg tot de juiste en mooiste oplossingen te komen.

• Personeel

Samen project afgerond met Target Fixings. Ze hebben mij en de klant goed advies gegeven. Alles volgens afspraak uitgevoerd. Ook konden ze eerder starten dan aangegeven waardoor we de andere werkzaamheden ook weer op tijd konden uitvoeren.

• Personeel

Target Fixings is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze gaven ons een goed advies en de opdracht werd vakkundig en netjes uitgevoerd. Eduard, Bouke en Jelmer zijn harde werkers, die hun afspraken nakomen.

• Personeel

Top, goed en snel gewerkt👍. Beperkte overlast.

• Personeel

Target fixings heeft de fundering van onze aanbouw, die aan het verzakken was, hersteld. Tevens zijn scheuren in het woonhuis verholpen. Het werk is in 1 week snel en vakkundig uitgevoerd. Eerst werd via de mail een voorlopige kosten indicatie gegeven op basis van onze beschrijving van het werk. Het bedrijf is vervolgens langs geweest om de situatie te beoordelen op basis waarvan een duidelijk projectplan is gemaakt en het definitieve kostenplaatje werd gegeven. Er zijn meerdere heli-piles en bar flex geplaatst. De aanbouw staan nu weer stabiel. De voegen zijn netjes afgewerkt. Afspraken werden goed nagekomen. Alles is naar wens verlopen. We zijn tevreden over het meedenken en met het uiteindelijke resultaat. Een aanrader.

• Personeel

Vakkundig advies, aardig en vakkundig personeel, afspraken worden goed nagekomen, werkzaamheden in goed overleg en vakkundig uitgevoerd. Zeer tevreden over geleverd maatwerk.

• Personeel

Target Fixings heeft ons goed geholpen bij de verzakking van onze schuur. Bedankt!

Super vriendelijk en behulpzaam

• Personeel

Prima. Afspraken goed nakomen. Hele proces van A tm Z uitmuntend uitgevoerd.

• Personeel

Prima bedrijf met doelgerichte oplossingen. Prettige mensen om mee samen te werken.