All jaren vertrouwd adres.

Zeer betrouwbaar adres. Ben al jaren zeer tevreden klant. Goede service. Vriendelijk.

Eén en al lof

Caravan gebracht en doorgesproken wat er gedaan moest worden. Oa bovagbeurt, nieuwe banden en nog enkele kleine reparaties. Een hele nette prijs en bij het ophalen van de caravan liet de eigenaar de onderdelen zien wat er vervangen was. Daarna nog enkele goede tips gehad. Toen ik thuis kwam en de disselbak open deed, had de reparateur ook de reserveband vervangen door een gebruikte die op de caravan lag, top.

Lekkage dakluifel.

'S morgens gebeld, 's middags gerepareerd. En dat op een zaterdag. Toppers zijn jullie, heel heel hgartelijk bedankt.

Informeel en eerlijk

Wij hebben onlangs een caravan hier gekocht. We zijn zeer netjes en eerlijk behandeld. De caravan is super een goede prijs kwaliteit verhouding!

Deskundig, klantvriendelijk, flexibel

Mijn caravan wordt uitstekend onderhouden, medewerkers altijd klantvriendelijk en men zoekt altijd iom de klant een oplossing

Deskundig, betaalbaar en sympathiek

Prima bedrijf, er wordt goed gecommuniceerd en overlegd. Geen 'verrassingen' achteraf. Deze vakkundige mensen zijn zeker aan te bevelen. Ik kom hier zeker terug met onze camper.

Snel en vakkundig geholpen.

Naast vakkundigheid is men ook persoonlijk

Netjes geholpen en uitleg gekregen op sommige vragen die ik had , en de caravan netjes na een keuring en wat reparaties weer terug gekregen. Bedankt Caravan Service Oost Nederland.

De problemen met mijn aanzet motor van mijn mover zijn prima verholpen.

Prima afspraken en gedegen uitvoering.

In eerste instantie een BOVAG keuring laten uitvoeren, maar bij oplevering werden we goed voorgelicht over de mogelijkheden van een automatische mover. Deze hebben we laten inbouwen en na een week konden we weer met de caravan op pad. Prima zaak.

Goede en duidelijke service.

No nonsense spirit bij dit bedrijf. Duidelijke service en een goed contact.

Goed bedrijf, klantvriendelijk!

Caravan Service Oost is mij een klantvriendelijk servicebedrijf gebleken. Men denkt met de klant mee en zorgt voor betaalbare oolossingen. Vakmanschap en veiligheid voor de klant staan bovenaan. Er zijn voldoende "gerenommeerde" Caravandealers die van dit bedrijf veel kunnen leren!

Hele fijne zaak.

Een mover en luifel gekocht .. ben meer dan tevreden . De eigenaar heeft ondanks de drukte alles prima geregeld.

Goede service en kwaliteit

Klantvriendelijk, adequaat en behulpzaam.

Prima advies en service bij het onderhoud van mijn jhobby caravan.

goed uitgevoerd

Deskundig en klantvriendelijk personeel

Het feit dat we al jaren de caravan voor onderhoud brengen, spreekt voor zich.

Deskundig en prettig geholpen. We zijn zeer tevreden over de werkzaamheden die gedaan zijn aan onze camper.

• Met welk voertuig hebben wij u geholpen? Camper

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb zo mijn twijfels bij dit bedrijf. Mijn caravan was 4 jaar oud. Ik was er drie maal mee naar Zeeland gereden. Alles bij elkaar max. 2000 km. Ik laat een Bovag beurt uitvoeren en krijg een telefoontje dat de lagers van mijn caravan vervangen moeten worden!!! Na 2000 km.!!! Dat komt niet geloofwaardig over. Ik heb betaald en ben met een knoop in mijn maag weggegaan. Niet meer terug geweest.

aardige mensen goede servies en goede inlichtingen

Zeer goed geholpen . Goede service.

Duidelijke afspraken en inzicht in de gemaakte kosten die betaald moeten worden.

Vlotte vriendelijke service en goed vakmanschap.

De vorige beoordeling geeft per abuis een 7 aan. Enige kritiek die ik heb is het wat onduidelijke rapportcijfer systeem.