Kundig, vriendelijk en professioneel

Vijf jaar geleden hebben we een vloerverwarming laten aanleggen, en het was uitstekend gedaan. Helaas waren er na verloop van tijd wat problemen met de verdeler, maar gelukkig heeft ComfortFloors dit snel opgelost. Zeker een aanrader!

Super, afspraak is afspraak

Vloerverwarming in woonkamer laten aanleggen. Het advies was helder en afspraak is goed nagekomen. Netjes werk geleverd voor een perfecte prijs. Fijn dat er nog zulke meedenkende, klantgerichte ondernemers zijn.

Werken vlgs planning,top.

nieuwe vloerverwarming

gedeelte gefreesd en gedeeltelijk nieuw op net gevlochten was ongeveer 60 vierkante meter. om 8:00 begonnen en om 12:00 was het al klaar om aangesloten te worden

Netjes gedaan goed geregeld

Goed geregeld

Expert in vloerverwarming

Vakmensen die weten wat ze doen, werken ontzettend netjes met de beste apparatuur. Goede uitleg gekregen en je kan ze altijd bellen als je ze nodig hebt. Vloerverwarming in april gekregen en functioneert geweldig. Nogmaals wilt u vloerverwarming zonder zorgen, bel comfortfloors, de specialist.

Doen wat ze beloven

Ik verwijs mijn klanten die een vloerverwarming nodig zijn altijd door naar Edwin. Dit doe je niet zomaar, dit doe je omdat je dan weet dat het goed zit

top

vriendelijk, juiste kennis en kunde

Super voor elkaar doen wat er gezegd wordt

Al meerdere keren met hun zaken gedaan wat betreft vloerverwarming infrezen maar ook dat er een vloerenbedrijf geregeld werd voor de afwerkvloer. Super communicatie niks anders als lof . Bij een volgende werk waar vloerverwarming ingefreesd moet worden zal ik ze zeker weer laten komen

Uitstekende servive, zeer tevreden

Zeer tevreden met ons heerlijk warme vloertje. Er wordt netjes gewerkt volgens afspraak.

geweldig

netjes en volgens afspraak

Goede installatie, te weinig voorlichting

Prettige installateur die goed werk heeft afgeleverd. De uitleg over het aansluiten van de vloerverwarming was wat aan de matige kant. De flyer met instructies is voor een leek als mij te weinig. Een duidelijkere uitleg over de stappen na de installatie (vol laten lopen, ontluchten, CV bijvullen etc.) vanuit de installateur of vanuit een instructievideo zouden prettig zijn. Overal wel een goede ervaring!

Geweldig betrouwbaar en goed

Snelle offerte met een kwaliteit goede prijs Goed advies vooraf Goede nazorg Netjes werk Geen stof Zeer professioneel

Super, alle werk gedaan volgens afspraak

Werk is gedaan zoals afgesproken.

stop met zoeken, hier moet je zijn!

Was even zoeken voor ik een een bedrijf vond die reageerde en duidelijk aangaf wat te doen voor welke prijs! Aanrader, hier moet je zijn voor een warme vloer.

Keurig bedrijf

Werkt netjes en volgens afspraak

Gewoon goed

Komen afspraken na leveren net werk. Prijs kwaliteit is top

Klantvriendelijkheid ten top

Eersteklas vakwerk en prima service.

Geweldige service!

Een vorige monteur van een firma waarvan we de naam niet zullen noemen heeft bij ons met goedkoop materiaal, waarvan hij beweerde dat dit kwaliteit was, de vloerverwarming gelegd. Daarna heeft hij nadat we het gehele bedrag hadden betaald ons van de ene op de andere dag in de steek heeft gelaten. Als leek wisten wij niet goed hoe we de winter hiermee door moesten gaan en belden ComfortFloors. We voelden ons al direct een stuk gerust gesteld nadat we Miranda hadden gesproken. Vervolgens kwam Edwin en heeft ons uit de brand geholpen en meteen ook heel goede adviezen gegeven. We kunnen maar een ding zeggen; hadden we dit maar eerder geweten!

Geweldig netjes uitgevoerd

Geduldig zijn alle vooraf gaande vragen beantwoord. 1 week voordat men kwam infrezen bleek dat wij een beton vloer hadden ipv een dekvloer. Binnen een week had comfort floors geregeld dat er een dekvloer werd aangebracht en mede door het fraaie weer was deze net op tijd droog om alsnog in te frezen. Door deze supersnelle actie kon het PVC ook gewoon nog volgens plan gelegd worden. Enorm bedankt voor het meedenken en de perfecte uitvoering. Vloer draait nu ca 1 jaar zonder een enkel probleem. Inmiddels ook al aanbevolen bij anderen en ook daar top uitgevoerd.

Geweldig goede communicatie en uitvoering

Vooraf enorm goede communicatie en antwoord op vragen. In de voorbereiding bleek dat er ad-hoc een dekvloer moest komen werd dit ook supersnel geregeld en met een kleine aanpassing in de planning is de gehele aanleg van de vloer op tijd afgerond. En dat alles vrijwel stofvrij! Inmiddels draait de vloer alweer enkele maanden en werkt alles top.

Geweldig goede communicatie en uitvoering

Vooraf enorm goede communicatie en antwoord op vragen. In de voorbereiding bleek dat er ad-hoc een dekvloer moest komen werd dit ook supersnel geregeld en met een kleine aanpassing in de planning is de gehele aanleg van de vloer op tijd afgerond. Inmiddels draait de vloer alweer enkele maanden en werkt alles top.

Over Comfortfloors

ComfortFloors is dé toonaangevende specialist in vloerverwarming voor het Noorden en Oosten van Nederland. Met een sterke aanwezigheid van Groningen tot aan Enschede, staan de deskundige installateurs van ComfortFloors klaar om uw woning of bedrijf te voorzien van de meest geavanceerde en efficiënte vloerverwarmingssystemen. Onze onderscheidende kracht ligt in onze exclusieve samenwerking met Robot, een betrouwbare partner die garant staat voor de hoogste kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hierdoor kunnen wij onze klanten de zekerheid bieden dat ze investeren in duurzame en kostenefficiënte vloerverwarmingssystemen die jarenlang comfort en warmte zullen bieden. ComfortFloors is gevestigd in Hoogeveen & Veendam.