Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Comfortfloors

ComfortFloors is dé toonaangevende specialist in vloerverwarming voor het Noorden en Oosten van Nederland. Met een sterke aanwezigheid van Groningen tot aan Enschede, staan de deskundige installateurs van ComfortFloors klaar om uw woning of bedrijf te voorzien van de meest geavanceerde en efficiënte vloerverwarmingssystemen. Onze onderscheidende kracht ligt in onze exclusieve samenwerking met Robot, een betrouwbare partner die garant staat voor de hoogste kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hierdoor kunnen wij onze klanten de zekerheid bieden dat ze investeren in duurzame en kostenefficiënte vloerverwarmingssystemen die jarenlang comfort en warmte zullen bieden. ComfortFloors is gevestigd in Hoogeveen & Veendam.