Heel fijn!

Hele fijne en snelle zorg.

Zeer professioneel en klantvriendelijk organisatie

Deze thuiszorg organisatie heeft snel gehandeld op het moment dat wij extra zorg moesten inkopen voor mijn moeder. De medewerkers zijn zeer klantvriendelijk en professioneel en denken goed mee in oplossingen.

Met hofleverancier Omzorg kon moeder zich voelen als een prinses!

Goede planning en matching, ook bij onverwachte absentie. Zorg met warmte, respect en deskundigheid. Een vast team van zorgverleners, dat altijd klaar stond, oog had voor zorg-op-maat en persoonlijke begeleiding, vertrouwen gaf en kreeg, goed rapporterend en communicerend met de familie, die daarmee minder zorgen had. Omzorg(ers) om niet te vergeten, maar wel zeer aan te bevelen!

Beste heer Sueters, Wat een prachtige woorden. Zo gaan we fijn het nieuwe jaar in. We hebben heel graag alles voor uw moeder geregeld en de zorgverleners zijn met plezier bij haar geweest. We wensen u een mooi 2022. Groet namens kantoor Velp Anne-Marie

Snelle inzet

Snel opgepakt en ingezet.

Beste Karin, Heel hartelijk dank voor de mooie woorden. Fijn dat we konden helpen en ik wil je nogmaals danken voor het vertrouwen in Omzorg. Groet namens team Velp Anne-Marie

Snelle zorg geregeld toen het nodig was.

Na een operatie van mijn moeder was het via omzorg snel geregeld om thuiszorg te regelen in een tijd dat het voor ons onduidelijk was hoe om te gaan met alle regels die gelden voor thuiszorg en de hulpbehoefte die mijn moeder nodig had. Het gaf ons de tijd om 1 en ander uit te zoeken, met de geruststelling dat er zorg voorhanden was.

Beste heer Looisen, Dank voor de mooie review. Fijn dat we in deze fase jullie konden helpen. We wensen u allen een mooi 2022. Groet Namens team Velp Anne-Marie

Ik ben tevreden

Aardige dames, zorgzaam

Ervaren, Vriendelijk en meedenkend

Mijn ervaring met Omzorg is helaas beperkt gebleven tot een dag. Ik heb Omzorg benaderd vanwege de verslechterende gezondheid van mijn zus. Ze konden heel snel schakelen. Ze begonnen 3 dagen later op vrijdag, wij bleven zelf het weekend bij mijn zus. Die ene dag heeft Omzorg ons geweldig geholpen. Mijn zus overleed op zondag avond.

Heel goede ervaring!

Serieuze en plezierige organisatie. Persoonlijk en correct. Het team van kantoor Velp is geweldig en heeft geholpen met het samenstellen van een uitstekend en hartelijk zorg team. Geweldige mensen.

Fijn en snel

Prima gedaan

Fijne zorgverleners met voldoende ervaring

De zorgverleners waren heel behulpzaam, de zorg voor een A.L.S. patient is heel intensief! Hij was best een moeilijk persoon om voor te werken, onze complimenten!

Deskundige betrokken zorg met een groot hart.

Ja, ik kan Omzorg van harte aanbevelen. Het kantoor is behulpzaam en toegankelijk. De zorg is deskundig en betrokken.

Fijne, zorgzame verzorgende!!

Als boven, en met respect voor hun geduld, mw. Is geen makkelijke " doorsnee " patiënt. Dat kan ook een uitdaging zijn !Verder fijn en prettig contact met jullie als organisatie ! Even gelijk een update, ze ligt nog in het ZH na de epileptische aanval , heeft daar corona opgelopen en ligt nu op covid afdeling is er ziek,ik hou jullie op de hoogte.Hartelijk dank voor alles!!

Beste mevrouw Kleinjan, Dank voor de mooie review. We hebben graag geholpen en ik zal het compliment uiteraard doorgeven aan de zorgverleners. Veel sterkte gewenst de komende tijd en nogmaals dank voor het vertrouwen in Omzorg! Groet, Team Omzorg Esmée

Adequate hulpverlening

Fijne samenwerking met veel aandacht voor de wensen van ons.

Fijne en professionele hulp.

We hebben de zorg van Josje als zeer positief, professioneel en fijn ervaren. Ook het contact met Omzorg was prettig en vriendelijk.

Dank voor de mooie woorden Maartje! We hebben met veel plezier geholpen. Ik zal het compliment uiteraard doorgeven aan Josje. Nogmaals, dank voor het vertrouwen in Omzorg. Groet, Team Omzorg Sophie

Zorg

Thuiszorg werk

Een hart voor de patiënt!

Voor de eerste keer via internet in contact gekomen met Omzorg voor zorg op een vakantie adres. Annet is erg vriendelijk en klantgericht en probeert steeds mee te denken om een zo goed mogelijke zorgverlener te regelen. Het voelde meteen heel vertrouwd, ook met de zorgverleners, wij hebben, mede dankzij de goede zorg voor mijn zus een fijne vakantie gehad!

Beste Marinka, Bedankt voor de mooie review, fijn dat we konden helpen om er een geslaagde vakantie van te maken! Groet, Team Omzorg Annet

Zeer snelle en praktische aanpak bij onze vraag om 24-uurszorg voor een gezin

Waar we bij reguliere thuiszorgorganisaties het antwoord kregen, dat zorginzet op korte termijn niet was in te plannen, bleek dat bij Omzorg wel mogelijk. Zij zijn in staat heel snel en soepel in te spelen op onze vraag voor 24-uurszorg in een gezin, waar zich zeer onverwachts een dringende hulpvraag voor deed.

Beste heer Vedder, Bedankt voor de mooie woorden. We hebben graag geholpen in deze bijzondere situatie. Hartelijke groet Team Omzorg Anne-Marie

Heel snel en efficiënt

Alles was heel snel geregeld en de verpleegkundigen waren heel bekwaam.

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn dat we u konden helpen. Hartelijk groet, Team Omzorg Annet

Omzorg maakt waar wat ze zegt! Ontzorgt.

Toen mijn moeder (85 jaar) in het ziekenhuis kwam te liggen en mijn dementerende vader alleen achterbleef in het grote huis, wisten we als kinderen niet hoe we alles geregeld moesten krijgen. Een telefoontje naar Omzorg deed wonderen. Binnen no-time was er 24-uurshulp voor mijn vader geregeld. Met alle hulpverleners was het contact goed en de zorg in goede handen. Mijn ouders wonen nu in een verpleegtehuis. Zelfs na afloop was er goede nazorg en is er geholpen met het invullen van de aanvraagformulieren PGB door Omzorg. Onze waardering is enorm!

Beste Arjanne, Hartelijk dank voor de mooie woorden. Wij zijn blij dat we van dienst hebben kunnen zijn tot de verhuizing rond was. We wensen hen het allerbeste. Hartelijke groet namens ons team Anne-Marie

fijne mensen

zorgzaam, op maat, snel en flexibel

Beste Hanna, Bedankt voor de mooie beoordeling. Hartelijke groet namens ons team Anne-Marie

Uitstekende hulp gekregen.

Het regelen voor de ondersteuning van mijn moeder was snel en goed geregeld. Ook nadat alles was geregeld is alles prima verlopen. Ook de contacten tussen ons, het kantoor en de ondersteuners verliep prettig en constructief.

Overwegend positief

Overwegend positief met toch enige negatieve kanttekeningen. Afwisselende ervaringen met het zorgpersoneel. Dit ging van uitmuntend ,zeer goed, tot net voldoende. Kortom over het algemeen goede kwaliteit maar wel wisselend.

Omzorg ontzorgd

De medewerkers van Omzorg/Velp hebben over de afgelopen 12 jaar de zorg m.b.t. het vinden van geschikte zorgverleners, opstellen van roosters en facturatie, prima verzorgd. De eerste jaren was er alleen een paar uur zorg per dag voor mijn beide ouders, daarna voor alleen mijn vader. De laatste 3 jaar moest 24/7 zorg georganiseerd worden voor de toestand van mijn vader; dementie. De roosters werden zorgvuldig opgesteld, ondanks de hoeveelheid zorgverleners. De soms nodige wisselingen in het rooster werden ook wel onderling geregeld. Enige kleine puntje was het verkrijgen van het rooster, maar dat kon ook uit het logboek gekopieerd worden omdat het ruim van te voren werd opgesteld. Alle medewerkers en zorgverleners zijn zeer betrokken en liefdevol te werk gegaan waardoor mijn vader tot op de laatste dag heeft kunnen genieten van het thuis kunnen blijven wonen.

Iets zorgvuldiger in de keuze van kwaliteit zorgverlener

Dit klinkt misschien erg zwaar maar het is mij twee keer overkomen dat ik de zorgverlener moest afwijzen en ook twee keer dat ik mijn twijfels had. Maar....De laatste twee dames waren fantastisch dus,het kan ook anders.

Beste meneer Ruud, bedankt voor het schrijven van de review. We hebben elkaar over het bovenstaande gesproken. Het is heel fijn om te lezen dat na vele jaren zorg via Omzorg, de laatste twee zorgverleners het zo goed hebben kunnen afsluiten. Ik dank u nogmaals voor het vertrouwen. Groet, Marijke de Graaf

De zorgvuldige intake en nazorg verdient een tien!!

De dames hebben mij zeer goed verzorgd en staken ook flink de handen uit de mouwen ten aanzien van huishoudelijke taakjes. Dat was in dit geval ook wel nodig, omdat de verwachte wondzorg nauwelijks nodig was en ik al snel vrij zelfredzaam was. Dat had ik zelf van te voren anders ingeschat. Daardoor was drie uur uiteindelijk wat aan de ruime kant, maar ......... mijn man en ik zijn beiden zeer blij met de geboden, prettige hulp.

Over Omzorg

Omzorg biedt particuliere thuiszorg aan ouderen die de wens hebben zo lang mogelijk thuis te blijven wonen. Wij werken hiervoor samen met ervaren zorgverleners, gespecialiseerd in 1-op-1 zorg thuis. Wij organiseren deze zorg op maat. In blokken van drie aaneengesloten uren tot 24-uurs zorg. Diensten variëren van gezelschap en begeleiding tot verzorging en verpleging. Omzorg vindt haar oorsprong in Zeist en is hier sinds 1999 gevestigd. Wat begon als een klein bureau in de thuiszorg, groeide uit naar een organisatie met twee vestigingen, met een breed werkgebied in Nederland. Het kleinschalige karakter is daarbij behouden gebleven. Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke aanpak.