Prachtig strak product! Makkelijk schoon te houden

Heel mooi product, op maat gemaakt met uitsparingen voor de stopcontacten. Het geeft een enorme lengte aan je keuken, strak en clean. Als minpunt wil ik de buitenproportionele montagekosten noemen; een achterwand van 4 meter geplaatst door 2 monteurs die met een uur weer weg waren: 500 euro!!

Fantastisch resultaat, vlotte en professionele levering en montage

Onze keukeninstallateur maakte ons attent op Bokmerk. Na wat oriënterend onderzoek en bezoek aan een showroom hebben we offerte gevraagd. Daar kwam heel vlot al iemand voor langs, en ter plekke (thuis dus) konden we op ons gemak de definitieve kleurkeuze maken uit een enorme hoeveelheid stalen. Offerte kwam snel, leverdatum werd gepland (wachttijd viel ons mee), en er werd conform planning ook geleverd. Het resultaat is geweldig. Strak op de muur, mooie kleur en uitvoering, perfect passend bij onze nieuwe keuken. Een aanrader! Ik zie helaas geen mogelijkheid om een fotootje toe te voegen.

zeer goed

Achterwand tot op de millimeter nauwkeurig ingemeten. Door zeer ervaren monteur alles keurig geplaatst en elektra gemonteerd. Wij zijn erg tevreden!

Mooie achterwand, snel en netjes gemonteerd!

Afgelopen week is de achterwand van Bokmerk in mijn keuken geplaatst. De vriendelijke monteur waarbinnen een uur klaar met de montage. Het geheel ziet er fantastisch uit. Ik ben blij dat ik de keuze voor deze achterwand heb gemaakt!!

Een bokmerk achterwand is echt ideaal

Ten eerste is mijn nieuwe keuken nu echt af met zo'n mooi gekleurde achterwand. Ten tweede zo'n achterwand is ideaal in onderhoud. Geen gepoets meer. Een doekje erover en hij is meteen weer schoon. Ten derde goede communicatie. Een medewerker van Bokmerk komt langs met de vele kleurstalen. Meet alles op. Vervolgens wordt kort daarna de achterwand door een gespecialiseerde medewerker geplaatst. Alles was prima geregeld en duidelijk.

zo ontzettend blij, met onze nieuwe achterwand

Samengevat: Schitterende achterwand, vakkundig en super aardige monteur, strakke inmeting. Kortom... weg met de tegeltjes, laat iedereen maar kiezen voor een Bokmerk keukenachterwand.

Een super aanwinst voor onze keuken.

Afgelopen donderdag 10 december zijn onze wanden van Bokmerk over de bestaande tegelwanden gemonteerd. Door de monteur Jasper, een vakman pur sang, is alles tot in de puntjes uitgevoerd. Alles werd in overleg en geheel naar onze wens uitgevoerd. De kleur is in één woord prachtig. Mint cream, heel fris maar heeft tegelijkertijd ook een warme uitstraling. Onze keuken heeft een ware metamorfose ondergaan en toont als nieuw en modern en dat binnen 3 uur en zonder hakken of breken, echt een aanrader.

Bokmerk is topwerk

De achterwand is precies op kleur van de keukenwand en werd zeer zorgvuldig en netjes gekit. We zijn meer dan tevreden en bevelen dit bij iedereen van harte aan.

Uitstekende service en keuze

Enorme keuze aan kleuren. Bij vertraging van mijn keuken leverancier werd er uitstekend gereageerd. Afspraken werden snel en correct gewijzigd.

Fantastisch! Goede kwaliteit en topservice.

Nadat er zorgvuldig ingemeten en goed advies gegeven was voor de kleur, is de achterwand vandaag geplaatst. Binnen een kleine 2 uur heeft de monteur netjes en vakkundig de plaat geplaatst. Met de plaat van Bokmerk is onze keuken helemaal AF! Vakwerk van de bovenste plank, wij zijn er erg tevreden over/mee.

Wij zijn erg blij met onze nieuwe Bokmark achterwand!

Wat beloofd is, is meer dan uitgekomen. Strak, practisch en door dag- of kunstlicht prachtige kleuren!

Prachtige kleur achterwand in onze keuken. Maakt hem helemaal af.

Aangezien we verhuisd zijn naar nieuwbouw moest er weer een nieuwe keuken komen. Eerst dachten we dat we weer voor wit zouden gaan aangezien we dat in onze andere (zwart/wit) keuken ook hadden gedaan. Na overleg met de adviseur, en plaatsen van verschillende stalen tegen de achterwand, toch gekozen voor iets anders. Superblij met het resultaat en heel fijn dat de wand zo makkelijk schoon te houden is.

Prachtige kleur achterwand in onze keuken. Maakt hem helemaal af.

Bokmerk geeft onze nieuwe keuken de final touch.

In de showroom waar wij onze nieuwe keuken hebben gekocht waren verschillende keukens opgesteld met Bokmerk achterwanden. Wij waren daar direct van onder de indruk. Zo krijg je gemakkelijk een indruk van .een complete keukenopstelling

Strak werk en snel geplaatst

Toen we twee jaar geleden een nieuwe keuken kochten was de achterwand een sluitpost. Het werd afneembaar schilderwerk. Wel mooi, maar ook gevoelig voor vlekken en stoten. Nu toch gekozen voor bijna dezelfde kleur in Bokmerk. Zeer tevreden!

Een verrijking van m'n keuken!

Werkelijk een schitterend product, strak, makkelijk schoon te houden, mooie warme kleur (ral 1019) , perfect ingemeten, perfect geplaatst, en wandcontactdozen keurig uitgespaard en terug geplaatst. Op advies door laten lopen achter de afzuigkap, heel blij mee!

Enorm blij met het resultaat

Wij zijn enorm blij met de achterwand van de keuken. Het ziet er heel strak en gaaf uit. De keuken heeft veel meer allure gekregen. De wand maakt de keuken af. Wij zijn zeer tevreden!!

Vakwerk; accuraat en zorgvuldig

Prettig contact. Heldere afspraken die werden nagekomen en zeer tevreden over het resultaat.

Prachtige strakke achterwand

Nadat onze keuken was geplaatst hebben we gezocht naar de juiste achterwand. Via internet en een tip van een keukenwinkelmedewerker kwamen we uit bij Bokmerk. Al snel kwam er iemand kijken en meten. Maar eerst natuurlijk de kleur bepalen. Via een afvalrace kwamen we op de best passende kleur. Of eigenlijk kleuren; want we hebben voor 2 kleuren gekozen. Het inmeten verliep heel prettig en het plaatsen ook. De wand zit er strak tegenaan en staat echt prachtig! Omdat we het gedeelte bij de afzuigkap rood hebben laten maken, kunnen we zeggen: deze achterwand is de kers-op-de-nieuwe-keuken-taart!

Hartstikke blij met Bokmerk

Bij Total Home Concept, waar wij onze keuken hebben gekocht, voor het eerst van Bokmerk gehoord. We waren aangenaam verrast, wat een prachtig materiaal. Na het plaatsen van de keuken kwam Yvette inmeten. Zij heeft mij heel goed geholpen met het uitzoeken van de kleur. Echt top!. En Frank heeft de wand een paar weken later heel netjes geplaatst. Het ziet er heel mooi en strak uit en is makkelijk schoon te houden. Mijn familie en vrienden vinden het ook zo mooi. Kortom wij zijn hartstikke blij met Bokmerk.

Geweldig mooie strakke keukenachterwand!

Nadat we op het internet achterwanden van Bokmerk zagen waren meteen al om. Strak, mooi materiaal, geen naden en verkrijgbaar in veel kleuren. Het opmeten was snel gebeurd en de nieuwe achterwand is snel en heel netjes geplaatst. Nauwkeurig ingemeten en door de monteur vakkundig geplaatst. Er was maar één probleem: onze kleur zat er niet tussen maar ook dat is prima voor elkaar gekomen, het werd door Bokmerk gewoon op de door ons gewenste kleur gemaakt. Hierdoor hebben we nu een geweldig mooie en unieke keuken.

Uitermate tevreden.

Aardige,vakkundige medewerker.{naam weet ik niet meer}.Werkt flink door en ruimt alles netjes op.Met dit soort mensen kun je voor de dag komen.De keukenachterwand is precies zoals we ons hadden voorgesteld. We hadden deze tint ed. bij ARDI keukens,Sint Annaland, gezien ,.Zijn al reclame aan het maken in de familie en kennissenkring.

Een strak, nette en mooie wand in de keuken

Na plaatsing van de keuken zelf kontakt opgenomen met Bokmerk. Vrij snel werd de wand achter de kookplaat opgemeten. Veel hulp bij het kiezen van een kleur. En nu zit de Bokmerk wand op de muur. Wij zijn erg blij met het resultaat. Zeer makkelijk schoon te houden en boven alles: oog strelend .

top bedrijf!!!

Alles super goed ingemeten, en een prima advies. Over de plaatsing niks dan lof. Top monteur die alles keurig heeft geplaatst en afgekit, zelfs afgekit wat niet door de keukenmonteurs was gedaan. Wij zijn erg tevreden over bokmerk en zijn producten.

Een perfecte naadloze achterwand die prachtig van kleur en tot op de millimeter op maat

Wij zijn gisteren bezocht door een monteur van Bokmerk om al onze achterwanden en spatrand te plaatsen. Keurig netjes afgewerkt en in 2,5 uur geplaatst. We zijn via de site bij Bokmerk terecht gekomen en hebben onze keuken dealers Aart van de Pol aangebracht als dealer voor Bokmerk. Wij zijn er super tevreden over en alle lof voor de monteur voor zijn geleverde vakwerk.