Een aanwinst voor onze nieuwe keuken!

Met een Bokmerk achterwand is onze nieuwe keuken helemaal af. Veel keuze in kleuren. Na plaatsing van de keuken kwam Bokmerk alles zorgvuldig opmeten. Ook het plaatsen werd zeer vakkundig gedaan, met oog voor detail. Ook zijn we gedurende het proces goed op de hoogte gehouden en zijn de afspraken nagekomen. Kortom, zeer tevreden over Bokmerk

Goede kwaliteit en service, vriendelijk en eerlijk

Onze achterwand is perfect ingemeten, maat klopte precies bij plaatsing. Op de eerste plaat zat helaas een mini beschadiging (wat uiteraard kan gebeuren) die door de medewerker zelf werd opgemerkt nog voordat wij dat zelf hadden kunnen zien. Hij was daarin dus heel eerlijk en heeft vervolgens op eigen initiatief keurige service verleend door de plaat netjes te demonteren, een nieuwe plaat te bestellen en te plaatsen. Vriendelijk en eerlijk personeel, en de wand is van de juiste kwaliteit en netjes afgewerkt. Absoluut aan te raden. Bedankt voor de goede service!

Wij zijn super tevreden en blij met onze nieuwe keuken achterwand.

In een woord Super !! Alles perfect ingemeten en gemonteerd ! Kortom Aanrader !!!!

Wat een prachtige mintgroene achterwand inclusief stopcontacten

De kleurstaal had ik al zien liggen bij de keuken leverancier. Nadat mijn keuken was geplaatst heb ik contact opgenomen met Bokmerk omdat de kleur maar in mijn hoofd bleef zitten. Er kwam iemand langs met alle prachtige kleurstalen en mijn oog viel weer op deze mooie mintgroene variant, waarvan er ook stopcontacten beschikbaar waren in dezelfde kleur. Dat wilde ik natuurlijk! Alles werd ingemeten en na een paar weken was de plaatsing. Wat een prachtige wand die helemaal perfect past in de keuken. De stopcontacten zijn echt de finishing touch! Hier zal ik jarenlang heel veel plezier van hebben! Ook de buurman wil nu zo’n mooie wand bestellen ;) Bedankt Bokmerk voor het professionele werk en het prachtige product!

keurige achterwand voor onze nieuwe keuken, professionele en vriendelijke installateur

Tijdens kopen van een nieuwe keuken werd ons op de mogelijkheid gewezen de achterwand door Bokmerk te laten verzorgen. Daar hebben we voor gekozen en we zijn erg blij met het resultaat. Een mooie achterwand uit een stuk, met ruime keuze aan kleuren. Na het plaatsen van de keuken werd eerst ingemeten, enkele weken later volgde het plaatsen door een vakkundige en vriendelijke installateur. Gebruik van verschillende kleuren kit voor de horizontale en vertikale naden maakt het geheel echt af. Wat ons betreft een aanrader.

Na opmeting even moeten wachten natuurlijk door de levertijd. Tijdens het plaatsen, door een geweldige medewerker trouwens, is alles netjes en voorzichtig behandeld. Zeer strak ziet het er nu uit en gemakkelijk schoon te houden. Bedankt, wij zijn er erg blij mee.

Fantastisch!!

Vorige week is onze Bokmerk achterwand geplaatst in de keuken. Ik ben enorm blij met deze investering. Het is van zeer goede kwaliteit en heel makkelijk met schoonmaken. Het lijkt alsof ik mijn wand glad gestuct heb, zo strak ziet het eruit. Een vlekje haal je heel makkelijk weg. Je hoeft niet te boenen, omdat vlekjes er niet in trekken. De medewerkers van Bokmerk zijn zeer deskundig en vriendelijk. Zeker een aanrader!

Top kwaliteit, super service!

De service gaat duidelijk verder dan verwacht, met zelfs vervanging van zaken buiten hun invloedssfeer. Het resultaat is fantastisch en spreekt voor de toewijding van het team.

Geweldig product !!!!!!

Wat zijn wij ontzettend blij met de nieuwe achterwand in onze keuken. Dit product maakt onze keuken helemaal af, een echte eyecatcher. Zeer gemakkelijk in onderhoud en ziet er super strak uit. Er is duidelijk maatwerk geleverd. Ondanks de hevige sneeuwval was de monteur ruimschoots voor de afgesproken tijd aanwezig, terwijl wij er al rekening mee gehouden hadden dat hij later zou zijn. Top dat hij dan om 6.00 uur al van huis vertrekt. Complimenten. Wij hebben al veel mond op mond reclame gemaakt voor Bokmerk, hopelijk volgen er vele nieuwe klanten.

Bokmerk is vakwerk: Perfect!

Aanvankelijk twijfelden we of we de achterwand van onze nieuwe keuken weer zouden betegelen of iets anders zouden doen. Via de gouden tip kwamen we bij Bokmerk uit. Gelukkig maar! Contact gezocht met Bokmerk via mail en snel een reactie. Een afspraak maken thuis was zo geregeld. Kleurstalen om uit te kiezen te over. Al snel waren we overtuigd van de kwaliteit van het product. Het inmeten verliep bijzonder secuur met behulp van een laser. En dat het secuur was bleek tijdens de plaatsing: alles past perfect. De naden zijn heel dun. Alles heel strak en netjes afgekit. Zeer kundige monteurs. Vanaf het eerste contact, tot het bezoek thuis tot en met de plaatsing en het contact achteraf: in één woord perfect! Bokmerk is vakwerk!

Fantastisch product

Wij hadden voorheen nog nooit van Bokmerk gehoord. De keukenmonteur gaf ons deze tip. Na het bezoeken van de website hebben we gelijk een afspraak ingepland. Voor het opmeten werd voldoende tijd genomen en was dan ook op mm nauwkeurig. De monteur heeft de plaat op wand en nis keurig geplaatst en super strak afgekit. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Zicht op een nieuwe keuken van 20 jaar oud!

Zeer prettig verlopen proces: van afspraak maken tot inmeten en plaatsing van de wand. De meneer van het inmeten, Matthias, kwam keurig en deskundig over, had heel veel kleurenmonsters mee en adviseerde perfect over de kleur en dacht mee over de plaatsing. Vervolgens lukte het ook nog om de wand vóór de Kerst te plaatsen. En nu hebben we vanuit de huiskamer zicht op een nieuwe, strak uitziende Siematic keuken van 20 jaar oud! Erg blij beiden met het resultaat en de kleur! Dank Bokmerk! Top!

Perfect product en perfectie in plaatsing

12 jaar terug hebben wij voor het eerst Bokmerk laten plaatsen in onze toenmalige keuken. Voor ons een onbekend product, maar ik vroeg mij direct af waarom ik dit niet eerder was tegengekomen in keukens. Stijlvol en zeer onderhoudsvriendelijk. In onze nieuwe woning geen moment van twijfel en ook nu de tegels van de achterwand gebikt om wederom Bokmerk te laten plaatsen. Net als de eerste keer was het in 1 keer op de millimeter nauwkeurig ingemeten en zeer vakkundig en netjes geplaatst en afgekit. Ik beveel dit iedereen aan.

Finishing touch in de keuken

Vandaag gemonteerd, perfecte kleur en keurig netjes geplaatst door hele aardige heren. Wij kunnen dit iedereen aanbevelen.

Na inmeten bij ons thuis is onze achterwand na een paar weken geplaatst. De monteur was keurig op tijd en heeft de wand supernetjes geplaatst. Het resultaat overtrof onze verwachtingen! Superblij met het eindresultaat!

Heel blij!

Vandaag is de achterwand geplaatst door Bokmerk. De monteur was keurig op tijd en werkt super netjes. Met een fantastisch eindresultaat! Deze wand maakt onze keuken echt af.

Mooi resultaat, echt blij mee.

Het was snel geregeld met inmeten en bestellen. Zeer tevreden met het bijna eindresultaat, want wij hebben toch nog een stukje nodig om het af te maken(eigen schuld want niet mee genomen met inmeten). Makkelijk schoon te maken en een strakke uitstraling. Al met al een blije klant!

Eindelijk een strakke keukenwand

Keukenwanden van Bokmerk bij de keukendealer vielen direct op. Mooie kleuren. We hebben gekozen voor kleur RAL7004. We moesten nog enige tijd wachten na het inmeten van de keuken (vakantieperiode), maar het was de moeite waard. Montage werd perfect uitgevoerd. Na montage een fraaie rechte strakke keukenwand. Problemen met obstakels werden top opgelost. Het lijkt duur, maar je hebt wel een strakke keukenwand voor jaren. Eindelijk geen tegels meer. Wand is makkelijk schoon te houden. Volgend jaar de badkamer aanpakken. Wellicht ook een wand van Bokmerk?

Spannende keuze

We hebben erg getwijfeld of we voor een veilige keuze zouden gaan of een achterwand met een beetje lef. Er werd goed naar ons geluisterd en een rijtje kleuren neergezet, uiteindelijk bleef er eentje over. Jawel onze kleur met lef. We zijn er erg blij mee, het geheel klopt gewoon. Dankjulliewel

Fantastisch!!

We zijn ontzettend tevreden over de achterwand van Bokwerk. Perfect ingemeten en daardoor past hij ook perfect. Het maakt onze keuken echt af. Supergaaf. En wat mooi meegenomen is ook snel schoon te maken. Wij zijn er in ieder geval erg blij en wensen iedereen met een nieuwe keuken een Bokwerk achterwand toe.

Mag wat kosten maar dan krijg je ook het beste

Weinig woorden voor nodig. In één woord GEWELDIG! Super straks, waanzinnig resultaat en perfect geplaatst door eigen Bokmerk professionals. Kan het iedereen aanbevelen.

Uitstekend! Ga naar de website en oordeel zelf

Vandaag is de alu achterwand - champagne kleur - geplaatst in de keuken. De twee monteurs hebben mooi werk geleverd, werken snel en schoon. Mooie vloeiende kitrand in dezelfde keur als de achterwand. Prachtig en verfijnd! De achterwand laat mijn keuken stralen, ben er echt heel blij mee. Dankjewel Bokwerk! Grt Carolien - Zevenhoven

Ze doen wat ze beloven en leveren goed werk met Bokmerk.

Er is tot op de mm opgemeten i.v.m. het plaatsen van de achterwand en zijwandjes van de te renoveren keuken. Tevens zijn er enkele stopcontacten vervangen op de juiste uitsparingen. Er werd ook meegedacht want tijdens het plaatsen kwam het prima idee naar voren om de zijkanten naast de afzuigkap ook te voorzien van plaatjes. Hier is men speciaal voor teruggekomen zonder dit in rekening te brengen.

Top product

Het product is van top kwaliteit. Vandaag monteur geweest om alles te plaatsen hij heeft het super gedaan werkte keurig netjes en Gods almachtig wat kan hij strak kitten .heb al die jaren nog nooit zo.n strakke kit naad gezien . Mijn complimenten aan deze monteur hij heeft top werk geleverd . Vriendelijke groet Rob cappelle.

Prachtige strakke achterwand en snelle levering

Heel fijn dat alles netjes ingemeten werd en binnen 2 weken al geïnstalleerd kon worden. Keuze uit heel veel kleuren, die je gewoon thuis uit de staaltjes kan zoeken en meteen echt kan zien en matchen met de kleuren in jouw ruimte. Zowel het inmeten als installeren werd door fijne professionals gedaan en de keuken werd weer schoon achtergelaten, zodat we deze meteen weer konden gebruiken. De achterwand maakt onze nieuwe keuken helemaal af en schoonmaken is echt een eitje. Onwijs blij met onze keuze voor Bokmerk