snelle en goede taxatie

Prettig ontvangst, korte uitleg. Direct start taxatie. Duidelijk en overzichtelijk rapport, zowel digi als in hard kopie.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Peter, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw camper, graag tot de volgende keer! Wendy

Expert met Kennis en passie voor Oldtimers

De eerste expert die de Oldtimer kwam taxeren maakte veel Foto,s en stelde weinig vragen en had weinig kennis van oldtimers. Na een taxatie waar ik het niet eens was over de uitkomst,is er na een week een andere expert geweest die kennis van zaken had en ook de passie deelde voor oldtimers. De oldtimer is opnieuw bekeken en alles is na gelopen,de taxatie was ook realistisch en naar waarde. Mocht ik weer een auto getaxeerd willen hebben dan weet ik voortaan wie ik moet vragen. Groet Roman.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Roma, Goed om te horen dat we u toch op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Prettige en deskundige taxatie door een oldtimer taxatrur

Hele professionele taxatie van mijn oldtimer met een uitgebreid rapport!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Crijns, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, veel rijplezier! Wendy

Super service!

Ik ben super tevreden. Bartjan heeft mij uitstekend geholpen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Jurgen, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Beste heer Geerlings, Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden bent. Wendy

Fijn contact en goede afhandeling

Ik heb de taxatie als zeer prettig ervaren. Er wordt goed overlegd en samen bepaald en gekeken wat er nodig is.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd van uw oldtimer. Wendy

Snel, goed, en redelijke prijs

Snel contact, direct begrip voor de essentie, snelle opvolging. Niet de goedkoopste, wel direct antwoord en geen gedoe.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Wat fijn dat u de taxatie van uw youngtimer met zo'n mooi cijfer beoordeeld hebt. Hartelijk dank! Wendy

Professioneel.

Keurige service en professionele uitstraling.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: N.v.t.

Beste heer Boom, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Snel en goed

Taxateur kon snel langskomen en was vriendelijk en keurde onze camper grondig. Aanrader dus.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jeroen, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Betrokken en profesioneel

Vanaf het eerste contact werd ik geheel vrijblijvend ondersteund met elke vraag die ik had over taxaties en het proces. Toen ik overging tot het importeren van de auto werd er meegedacht om de taxatie op een zo efficient mogelijk moment te doen. Niets dan lof voor de professionaliteit en betrokkenheid wat bij elk contact met elke medewerker was. Ik zou zo weer een auto importeren en laten taxeren.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer van Norel, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ik zou zeggen tot de volgende keer! Wendy

Snel en netjes

We waren gelijk aan de beurt Er is netjes en beleefd gecommuniceerd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Goede en duidelijke communicatie en flexibele houding

Ik vond het fijn communiceren, hierdoor werden er duidelijk afspraken gemaakt die keurig werden na gekomen. Al met al positief

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lageschaar, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Gedegen taxatie, uitgebreid rapport

Vlotte service, goede en gedegen taxatie, uitgebreid rapport.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer van Wamelen, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Qualiteit boven quantiteit

Zeer tevreden met Waardetaxaties. Ik was op het werk en binnen 10 minuten was alles klaar. Echt aanraden. Top bedrijf.

Beste Joseph, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Vriendelijk, deskundig en vlot geholpen.

Mijn ervaring was uitstekend. Ik ben op locatie geweest en het bedrijf ziet er fris en vlot uit. Ik werd netjes ontvangen waarna ik vriendelijk en deskundig geholpen ben. Het taxatie rapport wat uitgebreid en ontving ik al een paar dagen later. Al met al verliep alles zeer professioneel!.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Willemsen, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Perfect geregeld

Fantastisch; weinig moeite en een mooi resultaat

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Machiel, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer. Wendy

Ervaren en vakbekwame taxateur

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Sjors, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Kennis van zaken en betrouwbaar.

Vanaf het eerste contact; een mail aanvraag versturen, verliep het contact zorgvuldig, vlot en voelde het heel betrouwbaar. Onze eerste indruk is volledig waargemaakt. Prettige manier van doen en zeer zorgvuldig!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Corine, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

uitstekende analyse en waardetaxatie rapport

Taxateur Bart-Jan heeft zeer nauwlettend alle beschadigingen vastgelegd, deze helder in een uitgebreid taxatierapport weergegeven. Tevens vond een heldere analyse van technische zaken plaats. De BPM kon op deze wijze naar een reëel niveau voor de auto worden gebracht. Mede door de uitstekende rapportage heeft de belastingdienst, ook na een toonplicht bij de Domeinen in Soesterberg, het rapport van taxateur Erik-Jan gevolgd.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Ronald, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review en de mooie foto. Wendy

Gewoon goede service en correcte waarde bepaald

Snel overzichtelijk uitgebreid rapport

• Soort taxatie: Vrachtwagen taxatie

Beste, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

zir goed

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Bakker, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat u alles als prettig heeft ervaren. Wendy

Snelle, vriendelijke en professionele medewerkers

Afspraak maken gaat super makkelijk. De taxatie ging snel en soepel met een vriendelijke en deskundige taxateur. Taxatierapport was dezelfde dag al beschikbaar.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Eugene, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

top

Mooi, volledig rapport en prettige samenwerking.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste , Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

goeden uit leg

Goeden af handeling .en goed uit leg over het in voertuigen en in overleg over bedrag van de BPM betaling

• Soort taxatie: N.v.t.

Beste heer Hamers, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prima geregeld, goede communicatie en prima afwikkeling

Afspraken worden prima nagekomen, goed advies en deskundigheid

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Sjaak, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08