snel eerlijk duidelijk

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Wij wensen u veel vakantie plezier met uw camper. Wendy

Onder de indruk

Mijn vrouw en ik waren onder de indruk . Wat een klantvriendelijkheid en wat een expertise. Er werdt echt de tijd voor ons genomen en nog meer tijd om de waarde van de auto te bepalen. 3cht top. Ga zo door.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste hee van Halteren, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst, een auto om trots op te zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

snelle afwikkeling en deskundig geholpen

Voor een complexe bpm berekening goed geholpen door Bartjan

Beste Edwin, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Snelle afwikkeling, prettige omgang en een vakkundige taxatie!

Zoals boven omschreven. Snel geregeld en vakkundig! Iedereen aan te bevelen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Rik, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Gewoon goed

Vriendelijke en deskundige taxatie

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Anne, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

Snel, deskundig, geduldig en vriendelijk.

Ongeveer twee jaar geleden wilde ik een taxatie laten doen om het restauratieproject te beoordelen. Daarop heeft de keurmeester aangegeven om de taxatie op dat moment niet uit te voeren maar de restauratie af te wachten. Nadat deze gereed was heb ik opnieuw contact opgenomen. De taxateur kende mijn naam en motor nog! Bij de nieuwe afspraak toonde hij zich blij verrast met het resultaat en heeft een nauwkeurige taxatie opgenomen, dit overlegd met zijn collega en met mij en een mooi rapport afgeleverd. Niks op aan te merken of aan toe te voegen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Gerrit, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Prima.

De belofte op de website wordt waargemaakt.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Bart, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Goede ervaring met uw taxateur

Het ging mij om de eventuele waarde bij eventuele verkoop

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Willem, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, succes bij de eventuele verkoop! Wendy

Snel en vakkundig uitgevoerd!

Wat een prettige en vakkundige organistie! Snel geholpen en binnen 24 uur een compleet verslag binnen die ik gelijk kon doorsturen naar mijn verzekeraar! Top!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Syd, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooi cijfer hebben we van u mogen ontvangen. Wendy

Snel, duidelijk, zeer correct

Voor een verzekering had ik een waardetaxatie nodig van mijn oldtimer die nog in restauratie is. Op korte termijn kon ik een afspraak maken, Van a tot z duidelijke en correcte communicatie. Een zeer overzichtelijk rapport ontvangen met een reële waarde. Prima dus.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Hans, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Gewoon grondig werk geleverd!

Voor de verzekering had ik een goede waardebepaling van 2 kitcars nodig. Geen alledaagse fabrieks machines. De taxateur ging grondig te werk en wilde specifiek ook historie en bouwfoto’s en facturen zien. De dagen erop heeft men duidelijk besteed aan marktonderzoeken en men kwam vervolgens met reële taxatie rapporten. Tijd tussen 1e contact en taxatie was kort, prijs was redelijk en rapporten waren professioneel goed. Beveel hen aan.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Henk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Duidelijke kennis van zaken.

Gestructureerd, duidelijke rapportage en goede uitleg van en over de taxatie.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Peters, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Prima bedrijf voor een taxatie

vriendelijke mensen met verschillende expertises

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer S. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Snel, vakkundig en goed

Kennis van zaken, vlot en zonder gedoe. Goede taxatie voor een normale prijs.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

gedegen en flexibel

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Platell, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd van uw oldtimer. Wendy

Snel en vakkundig

Prettig, grondig, fijn op afspraak bij je thuis!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Haverkamp, Wat fijn dat u de taxatie van uw youngtimer met zo'n mooi cijfer beoordeeld hebt. Hartelijk dank! Wendy

prima taxatie, ze weten waar ze het over hebben.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Ruud, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Prettig contact en kundig advies

Correcte afhandeling na een prettig bezoek

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henk, Goed om te lezen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Veel rijplezier. Wendy

Hele goede ervaring

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Diliana, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Fijne medewerker, vlot afgehandeld.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Hoogenkamp, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Kundig, klantgericht en meedenkend

Fijn! Voor mij was het de eerste keer met het invoeren van een auto. Werd zeer goed geholpen en alles werd daarnaast ook zeer duidelijk uitgelegd. Hartstikke fijn bedrijf die klaar staat voor de klanten zoals elk bedrijf dat zou moeten doen!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Welde, Bedankt voor de mooie beoordeling.. Ik zou zeggen tot de volgende keer1 Wendy

Adequate taxatie!

Keurige taxatie op basis van juiste kennis!

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Ronald, Goed om te lezen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel rijplezier. Wendy

Snelle reactie vriendelijke taxateurs alles goed geregeld een echte aanrader voor iedereen. Voor mijn is er maar 1 woord voor (PERFECT)

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Mando, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Uitstekende service, controle en afhandeling

Afspraken werden nagekomen, snelle service en terugkoppeling n.a.v. de taxatie!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lentfert, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

De gemaakte afspraak is prima nageleefd. Voor af een telefoontje gehad met de tijd dat de taxateur op mijn adres zou komen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Tuk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08