Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 16.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen BPM taxaties voor autobedrijven en particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij onze klanten vragen ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08