Prettig contact en kundig advies

Correcte afhandeling na een prettig bezoek

• Soort taxatie: Camper taxatie

Snelle reactie vriendelijke taxateurs alles goed geregeld een echte aanrader voor iedereen. Voor mijn is er maar 1 woord voor (PERFECT)

• Soort taxatie: Camper taxatie

Uitstekende service, controle en afhandeling

Afspraken werden nagekomen, snelle service en terugkoppeling n.a.v. de taxatie!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lentfert, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

100% Aan verwachtingen voldaan

Afspraak op minuut nauwkeurig Heb zelf verstand van zaken dus viel mij op dat de taxatie professioneel werd doorgevoerd zowel onder , rondom en het binnengedeelte met vochtmeting , daarbij werd alles bijzonder snel uitgewerkt en aan ons gerapporteerd en konden we met de camper op pad .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Wim, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Een mooie ervaring

Een eerlijke beoordeling, goede uitleg

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Netjes en correct

Mijn bus is netjes getaxeerd niet te hoog en ook niet te laag Gewoon zoals het hoort Ook de afhandeling, taxatierapport heel netjes

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Vriendelijke mensen en professionele

Na het maken van een afspraak erg snel aan de beurt op locatie vriendelijk ontvangen met goede koffie snelle afwikkeling van taxatie en na een week het rapport in huis bij aanschaf van een nieuwe camper ga ik zeker terug

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Zover ik kan inschatten is er deugedelijke rapportge gedaan

Prima werk geleverd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Ratering, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Afspraken goed nagekomen. Volledig rapport en niet duur

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Pieter, Hartelijk dank voor dit mooie cijfer dat u heeft toegekend aan de camper taxatie. Daar zijn wij blij mee. Marja

Direct met het eerste telefoontje een afspraak gemaakt en de zelfde dag een vragenlijst in kunnen vullen via de mail. De taxateur was de geplande dag mooi optijd en was erg vriendelijk en geintresseerd. Hij kwam ervaren en correct over. Dus ik ben zeer tevreden.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Taxatie en opvolging verliep prima

Voldeed aan de verwachtingen, de taxatie zelf verliep volgens planning en ook de informatievoorziening en opvolging waren prima

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jolanda, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Prima service en eerlijke taxatie!

Goed ontvangen en klantvriendelijk! Aanrader!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Steentjes, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

top service en snel geregeld

hele fijne ervaring en zeer veel kennis voorhanden.....top geregeld en ik zeg graag zo door gaan

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Harm, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Je wordt prettig geholpen.

Eerst een kopje koffie en daarna rustig de taxatie gedaan en het rapport zag er netjes uit en was snel binnen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Prettige en heldere communicatie, deskundige uitvoering, mooi en uitgebreid rapport

Prima service en uitvoering.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marjon, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Veel kampeer plezier met uw camper Hartelijk dank! Wendy

Snel en deskundig

Snel en deskundig

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Werner, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Snel en professioneel.

Erg snel geholpen: 2 dagen na contact met kantoor, werd mijn camper al getaxeerd. Taxateur was precies op tijd en erg vriendelijk. De volgende dag had ik het rapport al in huis! Erg snelle service en ik ben blij dat ik door jullie de taxatie uit heb laten voeren.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Monique, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie camper graag tot de volgende keer! Wendy

Prima te woord gestaan en een snelle afhandeling.

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt, heb ik bij het kantoor mijn camper laten taxeren. Een en ander verliep vlot en ben keurig te woord gestaan. Binnen een week had ik het taxatierapport in huis.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Fijne rustige taxateur die vertrouwen schenkt

Deskundig en fijne taxatie geweest zonder veel poespas gewoon zijn werk gedaan en daarna nog even een belangstellend praatje gemaakt

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ria, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Uitstekend bedrijf

Zeer positieve

Beste Rein, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Slecht

De camper is niet goed getaxeerd. De argumentatie voor de beoordeling us helemaal verkeerd. Er wordt naar dingen gekeken die niets met de waarde te maken hebben. Je moet de camper taxeren en niet allleen naar de rekeningen kijken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, De waarde die wij op basis van onze kennis en kunde toekenden aan uw camper kwamen helaas niet overeen met uw verwachting. De camper heeft u zelf gebouwd en u heeft er veel energie en geld ingestoken. Omdat u teleurgesteld was over de toegekende waarde, hebben wij u aangeboden het taxatierapport niet af te nemen zodat u kon gaan voor een second opinion. Wij betreuren het dat u het taxatierapport met een ontevreden gevoel heeft afgenomen en niet op ons voorstel bent ingegaan. Marja

Snelle afhandeling en goede waarde bepaling

Prettig en vlotte afhandeling ivm op vakantie gaan met camper .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer den Boer, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Zeer netjes en een top Taxateur

Zeer prettige ervaring en zeer professioneel met een mooi en duidelijk rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Hendriksen, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Gemaakte afspraken nagekomen

Netjes gebeld voor hij er was

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw camper. Wendy

Snelle respons

Rapport ziet er goed uit met vele foto's. Ook werd direct geaccepteerd door de verzekering. Enige minpuntje was dat erik nog een keer moest bellen voor de afgesproken leverdatum.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 16.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen BPM taxaties voor autobedrijven en particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij onze klanten vragen ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08