Vriendelijke en behulpzaam

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henny, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Perfect geholpen

Prima ontvangst Er is serieus en realistisch naar mijn camper gekeken Er is m.i.een reeele waarde uitgekomen Ik ben tevreden en zou een volgende keer zeker terugkomen

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

keurig geregeld

perfect geregeld

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Simon, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Wendy

Prima!

Duidelijke afspraken, uitgebreid rapport en persoonlijk contact. Kan ze van harte aanbevelen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Gwen, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Klantvriendelijk

Een kanttekening, Ik had graag vooraf willen weten dat eerst de factuur voldaan moest worden voordat het rapport opgestuurd wordt. Daar kreeg ik een iets rare smaak van. Voor de rest dik tevreden!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Jager, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Vervelend dat er kleine mis communicatie is geweest omtrent de betaling. Wij wensen u veel kampeer plezier met uw camper. Wendy

Snelle en correcte afhandeling

Voor de eerste keer maar ben zeer tevreden een eerlijk en vertrouwelijke taxateur Zeker volgende keer weer

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Fleuren, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Goed bereikbaar bedrijf en doet wat het beloofd!

Goede communicatie. Nadat de taxatie is verricht, wordt er eerst contact opgenomen en uitgelegd wat er eventueel is geconstateerd en wat het vervolgtraject is.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel reisplezier. Wendy

Uitstekende en snelle service

Voor onze camper hebben wij gezocht naar een taxateur en kwamen wij uit bij dit bedrijf. De taxateur kon binnen een week al langskomen. De volgende dag kregen wij telefonisch de taxatiewaarde door gebeld en daarna volgde ook heel snel het rapport. Uitstekende en snelle service dus !

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Fiona, Mooi om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Zeer professionele aanpak en een heldere uitleg

Prima afhandeling

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw camper. Wendy

Snelle en goede service

Snelle en goede service

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Snel, professioneel, gaven handige tips. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Succes met de tips! Wendy

Goede, betrouwbare taxatie van onze camper laten uitvoeren!

-prettige ontvangst in Gendringen -snel verder geholpen -duidelijke uitleg -er werd duidelijk de tijd genomen voor de taxatie -rustige verdere afhandeling op kantoor -snelle aanlevering daadwerkelijke rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Kleinlugtebeld, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Ben goed geholpen

De taxatie verliep soepel en daskundig

Beste Marius, Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen. Wendy

goede taxatie. meedenken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ruud, Fijn om te lezen dat u tevreden bent, en we denken graag met de klant mee. Bedankt! Wendy

Prima taxatie, ga zo door

Goede taxatie, precies de waarde die ik ik zelf ook in gedachte had.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lievers, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Maatwerk in de breedste zin van het woord.

Prettig, snel, persoonlijk en deskundig. Weten waar ze over praten.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Pascal, Dat zijn vier mooie woorden daar worden wij heel blij van. Een passie voor auto's hebben onze taxateurs zeker, en erover praten dat lukt ze ook zeker! Wendy

Alles volgens afspraak

vriendelijk en professioneel uitgevoerd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Kort maar krachtig. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen. Wouter

Snel en klantgericht

Klantgericht

goede snelle service.

Snel een afspraak kunnen maken voor een taxatie. Daarna de camper kunnen verzekeren. Bedankt.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Hallo Hubert, Allereerst bedankt voor uw reactie met bijgevoegde foto altijd leuk! Fijn dat u over onze diensten tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag. Wendy

De taxatie van onze camper verliep naar tevredenheid. Het contact met het bedrijf verliep plezierig en het rapport zag er keurig en verzorgd uit.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Overmeen, Wat een mooi compliment dat ontvangen wij natuurlijk graag. We streven er ook naar om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring goed bevallen is. Graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer netjes

Gewoon goed

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Reinaardus, Bedankt voor de positieve reactie, fijn dat u de taxatie als positief heeft ervaren. Wendy

Professioneel en effectief

Duidelijke afspraak, goed bereikbaae, snelle service en goede rapportage

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Albert, Wat een mooie beoordeling! We doen er ook alles aan om goede service te geven, en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig. Wendy

Vriendelijk en behulpzaam

Geen klacht te bedenken, alles verliep naar wens.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marc, Tsja, wat moeten we hier nou op zeggen. Bedankt voor het vertrouwen! Wouter

Super en vriendelijke mensen

Snel het rapport binnen netjes geregeld heel tevreden is een aanrader heb zelf verschillende buro s gehad deze is een van de beste die ik heb gehad

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Willy, Zo'n compliment ontvangen wij natuurlijk erg graag. We doen dan ook altijd ons uiterste best om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring zo bevallen is. We helpen u graag weer bij een volgende taxatie! Wouter

Ben zeer tevreden over het totale plaatje zeer professioneel en snelle afhandeling echte aanrader!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ken, Wat een mooi compliment. We wensen u nog veel camperplezier toe! Wouter

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.