Stipt en netjes!

Mooi op tijd, kundig rapport, meegedacht ook over optimale BPM bepaling!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Dat is in 1 zin precies wat we altijd willen bereiken: snelle service, goed contact en een zo optimaal mogelijke BPM-besparing. Fijn dat we u zo goed konden helpen! Wouter

Uitstekend aan de opdracht voor waardering auto ivm invoer buitenland verzorgd.

Keurig bedrijf, correct en vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Afspraken worden ook correct nagekomen. De kosten van de taxatie zijn een fractie van de kosten die je kunt besparen door de professionele waardering van Waardetaxaties.nl PS de onderstaande 5 sterren is Waardetaxaties.nl zeker waard!

• Soort taxatie: BPM taxatie

John, fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf. We helpen u de volgende keer graag weer! Wendy

Behulpzaam, snel en correct

Maarten heeft ons snel, kundig en behulpzaam geholpen met de taxatie van onze camper welke we uit duistland hebben gehaald.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Deventer, Maarten die heeft inderdaad veel kennis in huis, we geven de positieve beoordeling zeker aan hem door. We wensen u nog veel camper plezier toe! Wendy

Concreet en meedenkend.

Gewoon een goed bedrijf, zo doe ik graag zaken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siedse, Fijn om te horen dat we u u zo goed hebben geholpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wendy

• Soort taxatie: BPM taxatie

Darek, wat fijn dat we u goed hebben kunnen helpen met een BPM taxatie. Een mooier compliment kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Ik zou zeggen tot de volgende keer! Wendy

Goede en snelle service

Na aanleveren van de documenten snelle reactie en deskundige taxateur op locatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Herman Dijkslag, Dat is een mooi cijfer! Fijn dat we u met onze expertise hebben kunnen helpen! Wouter

Kundig, vriendelijk.

1e keer dat ik een BPM-Taxatie liet doen. Zeker niet de laatste keer!

Zeer goede ervaring

Dankzij de ervaring van Michel (en collega's) heeft de import van mijn auto mij een aanzienlijke reductie in de bpm opgeleverd. Ik had zelf niet verwacht dat het zo'n enorm verschil zou zijn en ik kan een ieder aanbevelen om in ieder geval eens te kijken wat ze voor je kunnen betekenen. En de snelheid en flexibiliteit die zij mij geboden hebben, daar zou menig bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen! Top, nogmaals bedankt allen!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Hans, Bedankt voor de positieve beoordeling en leuk om te horen dat u ons aanbeveelt. Het doet ons goed om te horen dat we een mooie besparing op de BPM konden realiseren en u goed konden helpen. Veel rijplezier gewenst! Wouter

Prima voor mekaar, Gelijk na mijn 1ste mail werd er direct gereageerd door Pim om mijn vragen te beantwoorden. De bpm aangifte was ook vlot binnen dus heb alleen maar goede ervaring met Waardetaxaties.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Fijn om te horen dat we u zo goed en snel konden helpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wouter

Top. Goede snelle service en afhandeling

Goed telefonisch contact. Eerlijk en duidelijk naar de klant. In de uitvoering; snel en service gericht. Nadien ook snelle nette afhandeling met betrekking tot opmaken van de rapportage.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Het is altijd fijn om een mooi compliment te ontvangen, bedankt hiervoor! Wouter

Snel en vertrouwd

Al jaren klant bij Waardetaxaties. De persoonlijke benadering is ongekend. Rapporten zijn snel klaar en er wordt altijd meegedacht. Enkel complimenten!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Luuk, Als we zo'n beoordeling binnenkrijgen is dat altijd een mooi compliment! We doen er altijd alles aan om onze service te verbeteren en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig! Wouter

Snel en degelijk

Geen antwoord gekregen op de ANWB berekeningsmethode die was opgestuurd en lager was.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Goedemiddag Anne, bedankt voor de 8. Om terug te komen op de koerslijst die we ontvangen hadden van de ANWB, deze klopte niet, als je deze zou gebruiken was je veel hoger (qua BPM) uitgekomen. Ik dacht dat we dit goed gecommuniceerd hadden, maar blijkbaar niet. Excuses daarvoor. Mochten er nog vragen hierover zijn dan hoor ik dat graag. MVG Ruud Jansen

vakkundig

vakkundig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Prettige ontvangst, vriendelijke mensen en gedegen taxatie.

prettig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Top geregeld snel en accuraat !

Goede en professionele aanpak ,ben benieuwd of de beoordeling van de belastingdienst ook zo is !! dan word de beoordeling in "Uitstekend" veranderd , maar ik heb goede hoop ! Ik kom hierop terug ;)

Alles ging zoals afgesproken

Prima bedrijf

mijn ervaring is goed

prima ook volgens afspraak, Top

prima taxatie, snel afgehandeld

bekwame taxateur, prima job.

• Soort taxatie: BPM taxatie

~Efficient en geld besparend.

Ondanks mijn zeer moeilijke en afwijkende opdracht heeft waardetaxatie mij erdoor heen geholpen en daarnaast ook nog eens heel veel geld bespaart.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat onze experts u zo goed konden helpen! Wouter

Prima geholpen.

Goed overleg en een prettig en zakelijk contact.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Informatieve, toegankelijke, sympathieke mensen.

Wanneer je in een wereld komt waar je niets van weet; het importeren van een auto uit het buitenland, dan is het een verademing wanneer je iemand ontmoet die jou in 10 minuten gerust kan stellen. Dat was precies mijn eerste ervaring met "Waardetaxaties.nl". En dat gevoel werd alleen maar bevestigd toe ik bij hen in Gendringen aanwezig was voor de werkelijke taxatie.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen in de 'wereld van het importeren'. Onze taxateurs doen dan ook altijd hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en we zijn blij dat u hier ook zo over dacht! Wouter

Snel, adequaat, professioneel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Dit zijn drie krachtige woorden waar wij uiteraard naar streven, bedankt voor de positieve reactie! ^^Wouter

Netjes en comform afspraak

Uiterst accuraat, snel en vakkundig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

De taxateur werkt snel en correct en is zeer vriendelijk

Gewoon top

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.