Top, goede en duidelijke info.

Taxateur kwam langs, waarde bepaling volgde snel en informatie BPM kon direct worden afgegeven. Zelfs achteraf nog informatie gekregen. Waardetaxaties.nl levert zeer bekwaam en goed werk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Wendy

Top. Snelle en pragmatische ondersteuning tegen een faire prijs!

Goede en snelle service. Een paar contacten gehad en Bart-Jan heeft mij uitstekend geholpen. Altijd supervriendelijk en snelle en deskundige ondersteuning. Veel korte maar krachtige mailcontact. Echt superprettig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siad, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Bart-Jan. Wendy

Snelle en eerlijke afhandeling

Net één ritje en een paar dagen wachten ruim 600 euro uitgespaard bij BPM aangifte

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Wes, Mooi om te lezen dat het wachten is beloond. Bedankt voor het invullen van de review, en het mooie cijfer. Wendy

Ik ben zeer tevreden over Edmond.

Snel, netjes en zorgvuldig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste John, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Edmond. Wendy

Klantvriendelijk en vakkundig.

Dit was de eerste keer dat ik zaken doe met waardetaxaties.nl Maar zeker niet de laatste keer. Fijn om een vertrouwde partij gevonden te hebben.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, rijplezier. Wendy Wendy

Heel goed

Goede service Perfecte taxatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Bootsma, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Wendy

Goed Snel Vakkundig

Goede ervaring met dit bedrijf. Goed Snel Vakkundig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer! Wendy

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Patricia, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snelle afhandeling

Snel geholpen en duidelijk

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Het doet ons goed als we horen dat alles duidelijk is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Top service

Ze nemen uitgebreid de tijd om een oplossing voor de opdrachtgever te vinden.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Ham, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Prettige en deskundige taxatie, heel net rapport

erg prettig, de afspraken werden nagekomen, de taxateur was op het afgesproken tijdstip aanwezig. de keuring verliep professioneel en het rapport bevatte alle details van de keuring. prettig om mee te werken en een deskundig rapport, een aanrader!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer, Het doet ons goed als we horen dat alles perfect is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Vriendelijk, behulpzaam en snelle service, aanrader!

Aantal zaken meegedaan, ik ben zeer tevreden over waardetaxaties

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Prettig.

Goeie service en reageren snel op vragen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Super!

Mijn ervaring bij Waardetaxaties heb ik als zeer positief ervaren. Het rapport was snel na betaling per post en e-mail opgestuurd. Heldere uitleg etc. Geen op- of aanmerkingen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Mia, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

snel geregeld en keurig geholpen.

snel geregeld en keurig geholpen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Julius, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Vakkundig en goed

Persoonlijke fijn contact en snel geregeld.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste mevrouw Janssen, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

zeeeer goed

Goeie uitleg en vriendelijk personeel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Leo, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Betrouwbare mensen met kennis van taxaties en BPM

Zeer gedetailleerd taxatie rapport gemaakt met duidelijke foto's en een opsomming van de reparatie kosten. De gehele BPM aangifte ingevuld en door de belastingdienst uiteraard geaccepteerd.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Gert, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, rijplezier. Wendy

Prima volgens de afspraken

Vlotte en nette afhandeling.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Laurens, Bedankt voor uw review, wat hebben we nog meer te wensen met zo'n mooi cijfer! Wendy

Alles snel en deskundig geregeld!

Afgelopen maandag langs geweest met een Mazda MX-5 voor een BPM taxatie. Na eerder telefonisch gesproken te hebben over de auto en samen met de taxateur een inschatting te hebben gemaakt van de BPM besparing, besloten een afspraak te maken. Afgelopen maandag langs geweest in Gendringen, waar taxateur Pim de auto kritisch bekeken heeft. Eén dag later heb ik het taxatierapport al ontvangen. De besparing is nog wat meer geworden dan telefonisch werd verwacht. Heel erg blij hiermee dus! Bedankt voor jullie snelle en deskundige manier van werken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Sander, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer, we geven het aan Pim door! Wendy

Een taxateur die net een stapje verder gaat.

Super ervaringen, ook bij andere vragen omtrent bijvoorbeeld import zijn ze niet te flauw tijd voor je uit te trekken om je te voorzien van allerlij info.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Verhagen, Goed om te horen dat de taxatie als serieus en prettig is ervaren. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Goeie ervaring

Contact was goed. Snel. Volgende keer zou ik weer contact opnemen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Nicky, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

snel en goed

Gewoon prima ervaring gehad met BPM taxatie. Een mooi hoog schaderapport waardoor ik minder BPM mocht betalen.

Snelle en vakkundige taxatie

Mijn ervaring was goed en de taxateur vakkundig en vriendelijk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Reinier, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prettige samenwerking

Binnen een dag was alles geregeld

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Co, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 12.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Voor bpm taxaties werken wij samen met autobedrijven, maar voeren ook bpm taxaties uit voor particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Vandaar dat wij na elke taxatie een beoordeling vragen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen wat wij goed doen. Toch willen wij eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08