Taxatie met veel passie

Erg leuke ervaring met de gepassioneerde taxateur van Waardetaxaties gehad. Veel kennis van zaken en neemt ruim de tijd.

prima geregeld allemaal.

prima geregeld allemaal

Goed en netjes

Auto goed bekeken en een net oordeel. Dit word toegelicht op mail en later ook in een mooi boekslagwerk. Had auto zelf wat hoger ingeschat, maar niet getreurd daarover. Ze weten wel wat ze aan het doen zijn.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Gert, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst, een auto om trots op te zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Netjes en correct

Mijn bus is netjes getaxeerd niet te hoog en ook niet te laag Gewoon zoals het hoort Ook de afhandeling, taxatierapport heel netjes

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

top

prima geregeld, duidelijk gecommuniceerd en afspraken nagekomen

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer de Vries, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over uw oldtimer taxatie. Wendy

Goed geregeld, komt afspraken na.

Top, ging goed, en het levert keiharde euro's op. Aanrader.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Frank, Fijn dat alles duidelijk was en dat het ook nog wat opgeleverd heeft. Bedankt voor de review. Wendy

Perfect,

Zeer deskundig, veel intresse in het voertuig qwa specificaties

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Glenn, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw Youngtimer. Wendy

Op een klein foutje na, perfect

Prima en deskundige taxatie. Door een kleine fout, moest het rapport opnieuw opgemaakt worden (foute datum ergens), maar gelukkig werd dat goed hersteld!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Vincent, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat het kleine foutje is opgelost. Veel plezier met uw Youngtimer. Wendy

Vriendelijke mensen en professionele

Na het maken van een afspraak erg snel aan de beurt op locatie vriendelijk ontvangen met goede koffie snelle afwikkeling van taxatie en na een week het rapport in huis bij aanschaf van een nieuwe camper ga ik zeker terug

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Uitstekende en snelle service

Hele goede ontvangst en snelle afhandeling. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste Airco, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Fijn geholpen worden

Fijne mensen, mooi en goed taxatie rapport.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Bert, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Megha

Veel ervaring in huis en liefde voor auto's

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Leo, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. En idd de liefde voor auto's dat zit wel goed bij de taxateurs! Wendy

top taxatie

helemaal goed geregeld, keurig rapport ontvangen.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Niels, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel rijplezier. Wendy

Pim is een Topper!

Super gedaan door Pim Leurdijk

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Heer van der Hout, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Pim. Wendy

Goed verlopen

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Patrick, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimers, graag tot de volgende keer! Wendy

Zover ik kan inschatten is er deugedelijke rapportge gedaan

Prima werk geleverd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Ratering, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Uitstekende service

Taxatie verliep snel en vakkundig.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Bas, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Nette ontvangst en een uitgebreid rapport.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer van de Steeg, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer, de koffie staat klaar! Wendy

Fanatieke, ervaren taxateur

Zeer positief, de taxateur nam de tijd voor de taxatie. Aardige man en wist waarover hij sprak. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Cliff, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en veel rijplezier! Wendy

Prima en snel geregeld! Fijn persoonlijk contact en goed overleg.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Veel rijplezier met uw Youngtimer, tot de volgende keer! Wendy

Supersnelle en goede service

Snel geholpen door ervaren mensen. Zeer zorgvuldig uitgevoerd.

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer dekundig en vriendelijk geholpen.

Weinig toe te voegen aan de zin hierboven.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Dries, Wat leuk dat u een foto hebt toegevoegd van uw youngtimer. Ook hartelijk dank voor de positieve woorden. Marja

Goed en meedenkend

Goede en professionele aanpak. Snelle reactie en correcte afwerking

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Nijhof, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Marja

Vlotte opvolging vsn afspraken

Ik had een iets nauwkeuriger registratie verwacht mbt details van het getaxeerde object. Daarbij begrijp ik als geen ander dat een mens niet alles kan weten, maar dan beter vragen dan niet benoemen in het rapport. De eigenaar is in dit geval zelf een soort expert.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hartelijk dank voor uw review. U maakt een kritische kanttekening en dat is goed, want daar leren wij van. Dat u een expert bent, staat buiten kijf! Wij hebben uw opmerking met onze taxateur doorgenomen en hij ziet dit als leermoment. Marja

Compleet rapport, snelle levering

Snelle service, binnen een week is taxatie uitgevoerd. Compleet rapport waarbij ook elementen naar voren kwamen die ik zelf niet had gezien. Mijn beoordeelt auto zeer vakkundig

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Peters, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd van uw youngtimer. Marja

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 16.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen BPM taxaties voor autobedrijven en particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij onze klanten vragen ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08