Prettige en heldere communicatie, deskundige uitvoering, mooi en uitgebreid rapport

Prima service en uitvoering.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marjon, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Veel kampeer plezier met uw camper Hartelijk dank! Wendy

Goede taxatie

Zoals eerdere ervaringen nu ook weer tevreden. Was dit keer een andere taxateur, maar ook dit is weer goed bevallen. Volgende keren weer bij Waardetaxaties

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Patrick, Bedankt voor de mooie beoordeling.. Ik zou zeggen tot de volgende keer1 Wendy

Snel, secuur, goede service

Afspraak maken ging heel makkelijk en snel. Taxateur is bij ons thuis gekomen. Zeer goede service. De taxateur ging grondig te werk en had binnen een dag het rapport al af. Dit kregen we dan ook meteen in de mail. Rapport was zeer nauwkeurig en uitgebreid. Dit resulteerde in een flinke besparing op het te betalen bpm bedrag.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer van Heel, Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wendy

Snel en deskundig

Snel en deskundig

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Werner, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Snel en professioneel.

Erg snel geholpen: 2 dagen na contact met kantoor, werd mijn camper al getaxeerd. Taxateur was precies op tijd en erg vriendelijk. De volgende dag had ik het rapport al in huis! Erg snelle service en ik ben blij dat ik door jullie de taxatie uit heb laten voeren.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Monique, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie camper graag tot de volgende keer! Wendy

Redelijk

Bij enkele foto’s staat niet meegenomen in waardebepaling, waarom niet? Komt nu toch hoog genoeg uit, maar doen jullie Dat ook bij kleinere correcties of is dat voor goede indruk bij belastingdienst? Kwaliteit foto’s is ronduit slecht. Zit zelf in de autoschadebranche weet dat beter kan. Spijt me, maar eerdere berekeningen bij Bolsenbroek waren van betere kwaliteit. Succes, Mvg John van Duijnhoven Automobiliteit Groesbeek Mvg John van Duijnhoven

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Wij betreuren het als een klant ontevreden is over een taxatie. Onze focus op klanttevredenheid is namelijk groot en wij zijn blij met de gemiddelde score van 9,3! U was in eerste instantie niet de klant voor wie wij de taxatie hebben uitgevoerd, wat deze review wat verwarrend maakt. Wij staan 100% achter de deskundigheid van de taxateur die de taxatie heeft uitgevoerd. Een 4 voor deskundigheid doet hem alleszins tekort. Bovendien vinden wij het jammer dat er een con-collega in de review wordt genoemd. Wij voeren jaarlijks bijna 16.000 taxaties uit. Bij alle BPM-taxaties zetten wij ons in voor het behalen van het maximale BPM-voordeel binnen de gestelde (wettelijke) normen. Wendy

Boven verwachting

Prettig ontvangen en goede inhoudelijke discussie kunnen voeren over de voiture. Kennis en kunde waren duidelijk en t geheel verliep op rolletjes. Kom hier zeker terug als de verzekering opnieuw taxatie verlangd

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst. Graag tot de volgende keer1 Wendy

Zeer compleet taxatie verslag

Ik had het e.e.a. voorbereid qua Accessoire lijst en voorbeelden van gelijkwaardige motoren die te koop stonden. De taxateur was erg goed op de hoogte en we hadden een zeer prettig gesprek. Er zijn zelfs van de kleinste details foto's gemaakt en ook vermeld in het uitvoerig rapport.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Jan, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel rijplezier. Wendy

Proffesioneel en snel geregeld!

Om verzekeringsredenen op korte termijn voor twee klassieke voertuigen een waardetaxatie nodig. Dit was snel en goed geregeld!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Legters, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimers, graag tot de volgende keer! Wendy

Geweldige service!

Hele aardige jongeman die bij ons langskwam. Netjes, professioneel en snel heeft hij de taxaties voor ons geregeld. Héél erg bedankt Hidde!

• Soort taxatie: N.v.t.

Beste Irina, Bedankt voor de mooie beoordeling, ik zal het Hidde doorgeven!. Graag tot de volgende keer1 Wendy

Prima te woord gestaan en een snelle afhandeling.

Na telefonisch een afspraak te hebben gemaakt, heb ik bij het kantoor mijn camper laten taxeren. Een en ander verliep vlot en ben keurig te woord gestaan. Binnen een week had ik het taxatierapport in huis.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Deskundig

Deskundige en duidelijk. Keurig rapport ontvangen

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Frank, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Professionelle

Wij heben het heel goed ervaren met Waardetaxaties . Vriendelijke,snel , kompetend

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Jan-Pieter, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

Fijne rustige taxateur die vertrouwen schenkt

Deskundig en fijne taxatie geweest zonder veel poespas gewoon zijn werk gedaan en daarna nog even een belangstellend praatje gemaakt

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ria, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Top, goede en duidelijke info.

Taxateur kwam langs, waarde bepaling volgde snel en informatie BPM kon direct worden afgegeven. Zelfs achteraf nog informatie gekregen. Waardetaxaties.nl levert zeer bekwaam en goed werk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Wendy

Top. Snelle en pragmatische ondersteuning tegen een faire prijs!

Goede en snelle service. Een paar contacten gehad en Bart-Jan heeft mij uitstekend geholpen. Altijd supervriendelijk en snelle en deskundige ondersteuning. Veel korte maar krachtige mailcontact. Echt superprettig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siad, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Bart-Jan. Wendy

Vakkundig en geïnteresseerd te woord gestaan

Restauratie project geïnteresseerd en vakkundig besproken om tot een juiste taxatie waarde te komen

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste heer Blom, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Uitstekend bedrijf

Zeer positieve

Beste Rein, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Prima verlopen, professionele aanpak

Prettig contact met kundige taxateur! Afspraak snel geregeld. Taxatie rapport binnen een week klaar, en al direct geleverd, zelfs zonder de betaling af te wachten. Ook het feit dat de voorrijkosten slechts 25 euro waren ivm combinatie met andere taxaties in de regio was een prettige verrassing

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Wil, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snelle en eerlijke afhandeling

Net één ritje en een paar dagen wachten ruim 600 euro uitgespaard bij BPM aangifte

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Wes, Mooi om te lezen dat het wachten is beloond. Bedankt voor het invullen van de review, en het mooie cijfer. Wendy

Ze hebben het goed gedaan. Goed getaxeerd en afgehandeld. Waren ook vriendelijk.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste heer Crooijmans, Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Marja

Positieve ervaring

Keurig op tijd en een serieuze benadering

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Marja

Slecht

De camper is niet goed getaxeerd. De argumentatie voor de beoordeling us helemaal verkeerd. Er wordt naar dingen gekeken die niets met de waarde te maken hebben. Je moet de camper taxeren en niet allleen naar de rekeningen kijken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, De waarde die wij op basis van onze kennis en kunde toekenden aan uw camper kwamen helaas niet overeen met uw verwachting. De camper heeft u zelf gebouwd en u heeft er veel energie en geld ingestoken. Omdat u teleurgesteld was over de toegekende waarde, hebben wij u aangeboden het taxatierapport niet af te nemen zodat u kon gaan voor een second opinion. Wij betreuren het dat u het taxatierapport met een ontevreden gevoel heeft afgenomen en niet op ons voorstel bent ingegaan. Marja

Goed en snel

Deskundig oordeel over de motor

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Patrick, Leuk dat je er ook een foto bij hebt geplaatst, een motor om trots op te zijn. Fijn dat je tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snelle afhandeling en goede waarde bepaling

Prettig en vlotte afhandeling ivm op vakantie gaan met camper .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer den Boer, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 16.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen BPM taxaties voor autobedrijven en particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij onze klanten vragen ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08