Zeer kundig en professioneel!

Vakkundig en Professioneel

• Soort taxatie: Motor taxatie

Kundig en gedegen

Bas is een zeer kundige taxateur die gedegen en accuraat te werk gaat. Heeft verstand van auto's en heeft naar mijn mening een grote database in z'n geheugen. Hij weet waar hij het over heeft en kent de klassiekers.

Vriendelijk en behulpzaam

Geen klacht te bedenken, alles verliep naar wens.

snel en correct

Goede voorlichting goed en mooi uitgewerkt taxatierapport zowel online als op papier en snelle afwerking. Zeer tevreden!

Heel professioneel bedrijf!

-Communicatie is snel en helder. -Aardige en deskundige medewerkers. -Professioneel taxatie rapport. Het enige wat nog gecommuniceerd mog worden vooraf is: zorg dat de auto mooi schoon is van binnen en buiten. De gemaakte foto's komen namelijk in het rapport te staan. Hartelijk dank en absoluut een aanrader!

Super en vriendelijke mensen

Snel het rapport binnen netjes geregeld heel tevreden is een aanrader heb zelf verschillende buro s gehad deze is een van de beste die ik heb gehad

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Willy, Zo'n compliment ontvangen wij natuurlijk erg graag. We doen dan ook altijd ons uiterste best om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring zo bevallen is. We helpen u graag weer bij een volgende taxatie! Wouter

Kundig, vriendelijk.

1e keer dat ik een BPM-Taxatie liet doen. Zeker niet de laatste keer!

prettig

prettig persoon,en zeer serieuse taxatie

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Dolff, Goed om te horen dat de taxatie al serieus en prettig is ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wouter

Zeer professionele taxaties

Rapporten zien er top uit. Al regelmatig laten taxeren voor bpm en waardetaxaties. Rapporten worden ook altijd direct geaccepteerd door verzekeringsmaatschappijen of belastingdienst.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Danny, Fijn om te horen dat we u altijd goed kunnen helpen, tot de volgende taxatie zullen we maar zeggen! Wouter

Prima verzorgd

Fijne dienstverlening.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Vakbekwame taxateur met oog voor detail en kwaliteit

Tevreden met het hele traject van afspraak tot ontvangst uitgebreide taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Bedankt voor uw positieve woorden. Het is altijd fijn om te horen dat we u goed van dienst konden zijn en daar doen we dan ook ons uiterste best voor. Wouter

Mooi

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: N.v.t.

Zeer goede ervaring

Dankzij de ervaring van Michel (en collega's) heeft de import van mijn auto mij een aanzienlijke reductie in de bpm opgeleverd. Ik had zelf niet verwacht dat het zo'n enorm verschil zou zijn en ik kan een ieder aanbevelen om in ieder geval eens te kijken wat ze voor je kunnen betekenen. En de snelheid en flexibiliteit die zij mij geboden hebben, daar zou menig bedrijf een voorbeeld aan kunnen nemen! Top, nogmaals bedankt allen!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Hans, Bedankt voor de positieve beoordeling en leuk om te horen dat u ons aanbeveelt. Het doet ons goed om te horen dat we een mooie besparing op de BPM konden realiseren en u goed konden helpen. Veel rijplezier gewenst! Wouter

Ben zeer tevreden over het totale plaatje zeer professioneel en snelle afhandeling echte aanrader!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Ken, Wat een mooi compliment. We wensen u nog veel camperplezier toe! Wouter

Professioneel en adequaat

Zeer netjes en kijk op zaken Zal ook mijn andere oldtimer hierbij laten taxeren Kan ik zeker aanbevelen

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Het was dan ook een mooie auto om te mogen taxeren. We taxeren uw andere oldtimer dan ook met plezier en zien u graag weer! Wouter

Prima voor mekaar, Gelijk na mijn 1ste mail werd er direct gereageerd door Pim om mijn vragen te beantwoorden. De bpm aangifte was ook vlot binnen dus heb alleen maar goede ervaring met Waardetaxaties.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Fijn om te horen dat we u zo goed en snel konden helpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wouter

Top. Goede snelle service en afhandeling

Goed telefonisch contact. Eerlijk en duidelijk naar de klant. In de uitvoering; snel en service gericht. Nadien ook snelle nette afhandeling met betrekking tot opmaken van de rapportage.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Het is altijd fijn om een mooi compliment te ontvangen, bedankt hiervoor! Wouter

Snel en vertrouwd

Al jaren klant bij Waardetaxaties. De persoonlijke benadering is ongekend. Rapporten zijn snel klaar en er wordt altijd meegedacht. Enkel complimenten!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Luuk, Als we zo'n beoordeling binnenkrijgen is dat altijd een mooi compliment! We doen er altijd alles aan om onze service te verbeteren en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig! Wouter

Snelle service en zorgt voor goed resultaat

Duidelijke afspraken en een goede nazorg!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Reinier, Bedankt voor de positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn! Wouter

Snel en degelijk

Geen antwoord gekregen op de ANWB berekeningsmethode die was opgestuurd en lager was.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Goedemiddag Anne, bedankt voor de 8. Om terug te komen op de koerslijst die we ontvangen hadden van de ANWB, deze klopte niet, als je deze zou gebruiken was je veel hoger (qua BPM) uitgekomen. Ik dacht dat we dit goed gecommuniceerd hadden, maar blijkbaar niet. Excuses daarvoor. Mochten er nog vragen hierover zijn dan hoor ik dat graag. MVG Ruud Jansen

vakkundig

vakkundig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Prettige ontvangst, vriendelijke mensen en gedegen taxatie.

prettig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Top geregeld snel en accuraat !

Goede en professionele aanpak ,ben benieuwd of de beoordeling van de belastingdienst ook zo is !! dan word de beoordeling in "Uitstekend" veranderd , maar ik heb goede hoop ! Ik kom hierop terug ;)

Alles ging zoals afgesproken

Prima bedrijf

mijn ervaring is goed

prima ook volgens afspraak, Top

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.