Dat ging prima!

Er wordt zowel voor, tijdens als na de taxatie veel aandacht gegeven aan de klant, iedere vraag wordt snel en keurig beantwoord. Helaas bleek in mijn geval dat er een onjuiste nieuwwaarde was gehanteerd bij de vooropname maar hoewel dat jammer is had ik de auto ook gekocht wanneer ik dat van tevoren had geweten. Ik zou een volgende keer weer gebruik maken van deze dienst.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

goede bereikbaarheid en professioneel uitgevoerd

deskundige taxatie aan huis.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Koos, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Alles top geregeld

Zeer tevreden over hoe alles afgehandeld is , zeker een aanrader.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Kelder, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Wendy

Gewoon Top!

Met name fijne, heldere en open communicatie over het te taxeren object. Komt nog eens bij dat Pim een heel fijn persoon is en dat maakt echt het verschil. Uiteraard ook nog eens een mooi en professioneel taxatie rapport. 'No suprises'.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over onze diensten, en onze collega Pim. Bedankt voor het invullen van de review en de mooie foto. Graag tot de volgende keer! Wendy

Top service

Voor een BPM Taxatie in zee gegaan met waardetaxaties. Dennis kwam perfect op tijd om de auto te inspecteren en taxeren. Ondanks het slechte weer was hij uiterst professioneel en nam de taxatie niet veel tijd in beslag. Hij was helder en open over het proces en stond open voor vragen en een praatje. Al na enkele dagen kwam het rapport, inclusief aanwijzingen hoe deze op te sturen naar de belastingdienst, aan. Het BPM bedrag is met meer dan 90% gedaald. Super service!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Chris, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat u alles als prettig hebt ervaren. Wendy

Het ging allemaal spepel

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer van Loon, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

2e BPM-taxatie was ook super!

Net als de vorige keer gewoon goed!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Jolanda, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u weer tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Hele prettige samenwerking

Hele prettige samenwerking. Goed contact en overleg.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw Terschuur, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Onze Buick uit 1957 laten taxeren. Wij zijn zeer tevreden met het keurig opgestelde taxatie rapport. Over 3 jaar laten wij het zeker weer bij jullie doen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Verheij, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd. Wendy

Fijn bedrijf!

Al sinds 2015/2016 laat ik al mijn auto's taxeren via Waardetaxaties. Diverse goede ervaringen met meerdere taxateurs (Maarten, Bart-Jan, Bas). Altijd snel beschikbaar en denken met je mee!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Nick, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Tot de volgende keer! Wendy

Zij geven een goed eerlijk en helder advies waarbij zij ook bijstaan in de uitvoering ervan.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Veerbeek, Fijn dat alles naar wens is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw camper, graag tot de volgende keer! Wendy

Goed, snel, duidelijk en kwaliteit voor een nette prijs

De communicatie was snel en vriendelijk. De taxatie correct en netjes uitgevoerd en gedocumenteerd. En ook nog voor een nette prijs. Aanrader!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Douwe, Goed om te horen dat we u toch op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Goed en snel geregeld

Op korte termijn een afspraak en daarna snel een taxatierapport in bezit. Aanrader!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

Kundig en uitgebreid rapport door professionals

Motor laten customizen tot one off. Desondanks met goede onderbouwing een reële herbouwwaarde voor kunnen bepalen om de verzekeringsdekking op aan te laten sluiten. Bedankt!

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Youri, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Prima organisatie

Ervaren taxateurs die exact weten waar het overgaat. Oldtimer en Camper laten taxeren in oktober 2023 naar volle tevredenheid.

• Soort taxatie: N.v.t.

Beste Gert, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Goed, beter, De Beste!

Dit is voor de derde keer dat ik een auto uit het buitenland heb geïmporteerd. Door het zorgvuldige taxatierapport heb ik 2000 Euro minder BPM betaald dan de reguliere percentuele afschrijvingsmethode van de belastingdienst. Van Harte aanbevolen!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Benjamin, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat u alles als prettig ervaart. Wendy

Alles keurig volgens afspraak

Degelijk en goed onderbouwd rapport en snel geleverd.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Chiel, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Leuk dat u er een foto hebt bijgevoegd. Tot de volgende keer! Wendy

Goede en snelle service

Prettige samenwerking en snelle service. Zeer correct.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Wendy

Vlotte en vriendelijke service

De taxatie kon snel worden uitgevoerd en het contact met de taxateur verliep prettig. Ik had nog enkele vragen en die werden snel beantwoord. Erg tevreden met een mooi taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Pieter, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prettig zaken doen

Makkelijk een afspraak te plannen, ondanks de afstand. Komen afspraken na, bellen terug en even overleg, toelichting voordat het rapport wordt opgemaakt.

Deskundig en klantvriendelijk

Super aardige, deskundig en accurate taxateur. Vlotte afhandeling, klantvriendelijk.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Renee, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prettige club mensen met deskundig oog voor detail

Mijn eigenbouw motor laten taxeren. Eerlijk en deskundig

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Michiel, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Tot de volgende keer! Wendy

Goed advies en uitleg gekregen.

Na telefonisch contact goed advies en uitleg gekregen over een BPM taxatie van een ingevoerde schadeauto uit Duitsland. Gelijk werd er een berekening gemaakt en uit deze berekening bleek dat het interessant genoeg was om een afspraak te maken om de auto te laten taxeren. Klein puntje kreeg deze week een aanmaning binnen van de rekening dat deze nog niet voldaan was, maar deze had ik al betaald voordat ik het taxatierapport had ontvangen via de link die ik in de mail had ontvangen.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Rob, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wel vervelend dat er met de betaling iets niet goed is gegaan, onze excuses daarvoor. Graag tot de volgende keer! Wendy

Duidelijke uitleg vooraf via de telefoon. Later ook ter plekke. Vlotte afhandeling.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Evelien, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Alles klopt bij dit bedrijf uitmuntende service!!!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Werner, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.