Positieve vriendelijke ervaring

Afspraak kon op korte termijn gemaakt worden, en ook op een zaterdag. Het bedrijf komt professioneel over zonder te erg zakelijk te laten worden. Naar mij mening is er gedegen onderzoek gedaan naar de waarde van mijn voertuig. Al met al zeer tevreden.

Keurig

Ben netjes ontvangen en ging vlot.

Prettig.

Goeie service en reageren snel op vragen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Super!

Mijn ervaring bij Waardetaxaties heb ik als zeer positief ervaren. Het rapport was snel na betaling per post en e-mail opgestuurd. Heldere uitleg etc. Geen op- of aanmerkingen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Mia, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prima vakkundige taxatie!

Prima vakkundige taxatie van mijn Oldtimers,naderhand mooie en zeer uitgebreide taxatie rapporten ontvangen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Ronald, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer. Wendy

snel geregeld en keurig geholpen.

snel geregeld en keurig geholpen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Julius, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

prettig persoonlijk contact

De waardetaxatie van mijn 1977 Mercedes Benz ging vlot en het werd allemaal goed uitgelegd veel foto's gemaakt ook. T was een prettig persoonlijk contact.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Han, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer prettig

Professioneel en persoonlijk

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor het invullen van de review. En wat hebt u ons een mooi cijfer gegeven hier doen we het voor. Veel rijplezier met uw Youngtiimer. Wendy

Vriendelijke en behulpzaam

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henny, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Vakkundig en goed

Persoonlijke fijn contact en snel geregeld.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste mevrouw Janssen, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Netjes geholpen

Ik ben keurig en correct geholpen en bij gestaan

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Dirk, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw youngtimer. Wendy

zeeeer goed

Goeie uitleg en vriendelijk personeel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Leo, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Betrouwbare mensen met kennis van taxaties en BPM

Zeer gedetailleerd taxatie rapport gemaakt met duidelijke foto's en een opsomming van de reparatie kosten. De gehele BPM aangifte ingevuld en door de belastingdienst uiteraard geaccepteerd.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Gert, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, rijplezier. Wendy

Perfect geholpen

Prima ontvangst Er is serieus en realistisch naar mijn camper gekeken Er is m.i.een reeele waarde uitgekomen Ik ben tevreden en zou een volgende keer zeker terugkomen

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Vriendelijk meedenkend goede kennis

Goede expertise

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Remko, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Prima volgens de afspraken

Vlotte en nette afhandeling.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Laurens, Bedankt voor uw review, wat hebben we nog meer te wensen met zo'n mooi cijfer! Wendy

keurig geregeld

perfect geregeld

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Simon, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Wendy

Alles snel en deskundig geregeld!

Afgelopen maandag langs geweest met een Mazda MX-5 voor een BPM taxatie. Na eerder telefonisch gesproken te hebben over de auto en samen met de taxateur een inschatting te hebben gemaakt van de BPM besparing, besloten een afspraak te maken. Afgelopen maandag langs geweest in Gendringen, waar taxateur Pim de auto kritisch bekeken heeft. Eén dag later heb ik het taxatierapport al ontvangen. De besparing is nog wat meer geworden dan telefonisch werd verwacht. Heel erg blij hiermee dus! Bedankt voor jullie snelle en deskundige manier van werken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Sander, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer, we geven het aan Pim door! Wendy

Een taxateur die net een stapje verder gaat.

Super ervaringen, ook bij andere vragen omtrent bijvoorbeeld import zijn ze niet te flauw tijd voor je uit te trekken om je te voorzien van allerlij info.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Verhagen, Goed om te horen dat de taxatie als serieus en prettig is ervaren. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer kundige mensen!

Zeer kundige mensen! Met goed oog voor detail!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Han, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer1

Goeie ervaring

Contact was goed. Snel. Volgende keer zou ik weer contact opnemen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Nicky, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

Prima!

Duidelijke afspraken, uitgebreid rapport en persoonlijk contact. Kan ze van harte aanbevelen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Gwen, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

snel en goed

Gewoon prima ervaring gehad met BPM taxatie. Een mooi hoog schaderapport waardoor ik minder BPM mocht betalen.

Snelle en vakkundige taxatie

Mijn ervaring was goed en de taxateur vakkundig en vriendelijk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Reinier, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Deskundig en met een passie voor het vak

Mijn vw t2a is met de grootste zorg nagekeken. De passie van de taxateur (Ruud) straalde ervanaf wat voor een hele prettige sfeer zorgde. Ik heb een mooi taxatie rapport ontvangen met veel foto's en heldere toelichtingen. Al met al ontzettend tevreden.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Rick, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.