Alles volgens afspraak

vriendelijk en professioneel uitgevoerd

• Soort taxatie: Camper taxatie

Kort maar krachtig. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen. Wouter

Goed en duidelijk

Duidelijke afspraken en snel geholpen

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Vincent, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Marja

Ervaren taxateur

Alles wordt grondig bekeken en later op kantoor de complete historie uitgezocht . Krijgt mooi rapport met veel foto,s en data . Zeer fijne samenwerking met taxateur

• Soort taxatie: Motor taxatie

Wat fijn dat u de moeite nam ons te beoordelen en tevreden bent over de motor taxatie. Ook erg leuk dat u een foto toevoegde van uw prachtige motor, een Harley Davidson FLST Heritage Softail. Marja

Deskundig advies en klantgerichte benadering

Deskundig advies en vlotte benadering. Ook achteraf een goede toelichting op de totstandkoming van de taxaties.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent en onze deskundigheid en snelheid heeft benoemd. Dank u wel. Marja

Snel en klantgericht

Klantgericht

• Soort taxatie: Camper taxatie

Eerste contact; volgende contacten; waardetaxatie, nazorg: uitstekend!

Via site van FEHAC terechtgekomen bij Waardetaxaties.nl Bij het eerste (oriënterende) contact in februari 2020 ben ik bijzonder goed te woord gestaan en heb ik alle gevraagde informatie gekregen. Daarom in juli 2020 opnieuw contact gezocht om de daadwerkelijk taxatie te laten uitvoeren. Ik kan niet anders zeggen, dat het 'geheel van A tot Z' bijzonder vlot en prima is verlopen. TOP!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor de mooie positieve reactie. Fijn om te horen dat we u goed van dienst konden zijn. Graag tot de volgende keer! Wendy

goede snelle service.

Snel een afspraak kunnen maken voor een taxatie. Daarna de camper kunnen verzekeren. Bedankt.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Hallo Hubert, Allereerst bedankt voor uw reactie met bijgevoegde foto altijd leuk! Fijn dat u over onze diensten tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag. Wendy

super!

snel, adequaat, meedenkend, kwaliteit, de moeite waard

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste Dick, Dat zijn 5 woorden die wij altijd proberen na te streven en het doet ons goed als we horen dat dit gelukt is. Mooi om te horen dat de taxatie zo goed bevallen is! Wouter

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

De taxatie van onze camper verliep naar tevredenheid. Het contact met het bedrijf verliep plezierig en het rapport zag er keurig en verzorgd uit.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Overmeen, Wat een mooi compliment dat ontvangen wij natuurlijk graag. We streven er ook naar om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring goed bevallen is. Graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer netjes

Gewoon goed

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Reinaardus, Bedankt voor de positieve reactie, fijn dat u de taxatie als positief heeft ervaren. Wendy

Op een prettige manier naar een goed resultaat.

De afspraak is snel gemaakt. De omgang is correct en toch persoonlijk. De taxateur komt zeer deskundig en integer over. Kortom, niet de goedkoopste maar wel een hele goede keuze voor dit bedrijf geweest.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Pieter, Het is altijd fijn om een mooi compliment te mogen ontvangen. Leuk dat u ook een foto hebt toegevoegd bedankt hiervoor! Wendy

Goede service en duidelijkheid.

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste heer Smit, We zijn blij om te horen dat we u zo goed van dienst konden zijn! Bedankt voor uw reactie! Wendy

Stipt en netjes!

Mooi op tijd, kundig rapport, meegedacht ook over optimale BPM bepaling!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Dat is in 1 zin precies wat we altijd willen bereiken: snelle service, goed contact en een zo optimaal mogelijke BPM-besparing. Fijn dat we u zo goed konden helpen! Wouter

Uitstekend aan de opdracht voor waardering auto ivm invoer buitenland verzorgd.

Keurig bedrijf, correct en vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Afspraken worden ook correct nagekomen. De kosten van de taxatie zijn een fractie van de kosten die je kunt besparen door de professionele waardering van Waardetaxaties.nl PS de onderstaande 5 sterren is Waardetaxaties.nl zeker waard!

• Soort taxatie: BPM taxatie

John, fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf. We helpen u de volgende keer graag weer! Wendy

prettig en correct

punctueel en deskundig

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer de Graaf, De passie voor ons vak maakt het voor onze taxateurs elke keer weer een mooie uitdaging om een taxatie te mogen uitvoeren. Bedankt voor uw positieve review. Wendy

Professioneel en effectief

Duidelijke afspraak, goed bereikbaae, snelle service en goede rapportage

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Albert, Wat een mooie beoordeling! We doen er ook alles aan om goede service te geven, en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig. Wendy

Behulpzaam, snel en correct

Maarten heeft ons snel, kundig en behulpzaam geholpen met de taxatie van onze camper welke we uit duistland hebben gehaald.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Deventer, Maarten die heeft inderdaad veel kennis in huis, we geven de positieve beoordeling zeker aan hem door. We wensen u nog veel camper plezier toe! Wendy

Professionals

Duidelijke en snelle communicatie. Voorrijkosten werden netjes gehalveerd omdat er nog een klant in de directe omgeving gepland was. Hadden zij dit niet vermeld had ik gewoon de volle Voorrijkosten betaald. Dit getuigd in mijn optiek van complete eerlijkheid.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Kalf, Goed om te horen dat de taxatie als serieus en prettig is ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wendy

Concreet en meedenkend.

Gewoon een goed bedrijf, zo doe ik graag zaken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siedse, Fijn om te horen dat we u u zo goed hebben geholpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wendy

• Soort taxatie: BPM taxatie

Darek, wat fijn dat we u goed hebben kunnen helpen met een BPM taxatie. Een mooier compliment kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Ik zou zeggen tot de volgende keer! Wendy

Keurige en stipte afhandeling

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Wijnand, Fijn om te horen dat de taxatie zoals afgesproken is verlopen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wendy

Goede en snelle service

Na aanleveren van de documenten snelle reactie en deskundige taxateur op locatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Herman Dijkslag, Dat is een mooi cijfer! Fijn dat we u met onze expertise hebben kunnen helpen! Wouter

een goede ontvangst

Een goede ontvangst bij aankomst ondanks dat we in de corona tijd zitten zeer fijn geholpen plus zeer snel had ik de waarde van mijn auto in de bus.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Manny, Goed om te horen dat u goed bent ontvangen. We proberen iedereen altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en worden blij van zo'n positieve beoordeling! Wouter

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.