Top geregeld snel en accuraat !

Goede en professionele aanpak ,ben benieuwd of de beoordeling van de belastingdienst ook zo is !! dan word de beoordeling in "Uitstekend" veranderd , maar ik heb goede hoop ! Ik kom hierop terug ;)

Alles ging zoals afgesproken

Prima bedrijf

mijn ervaring is goed

prima ook volgens afspraak, Top

prima taxatie, snel afgehandeld

bekwame taxateur, prima job.

• Soort taxatie: BPM taxatie

~Efficient en geld besparend.

Ondanks mijn zeer moeilijke en afwijkende opdracht heeft waardetaxatie mij erdoor heen geholpen en daarnaast ook nog eens heel veel geld bespaart.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij om te horen dat onze experts u zo goed konden helpen! Wouter

Prima geholpen.

Goed overleg en een prettig en zakelijk contact.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Informatieve, toegankelijke, sympathieke mensen.

Wanneer je in een wereld komt waar je niets van weet; het importeren van een auto uit het buitenland, dan is het een verademing wanneer je iemand ontmoet die jou in 10 minuten gerust kan stellen. Dat was precies mijn eerste ervaring met "Waardetaxaties.nl". En dat gevoel werd alleen maar bevestigd toe ik bij hen in Gendringen aanwezig was voor de werkelijke taxatie.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Bedankt voor uw positieve woorden. Het doet ons goed om te horen dat we u hebben kunnen helpen in de 'wereld van het importeren'. Onze taxateurs doen dan ook altijd hun uiterste best om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn en we zijn blij dat u hier ook zo over dacht! Wouter

Vriendelijke ontvangst en vlot geregeld

Per telefoon een afspraak gemaakt, kon ook zelfs op korte termijn en ook tijdens de afspraak geen onverwachte wachttijden. Taxatie waarde ook volgens verwachting. Het viel mij wel op dat het meer een visuele taxatie was en geen technische, er werd namelijk niet echt gecontroleerd of alles werkte terwijl het rapport dat wel doet vermoeden. Wellicht is dit voor een taxatie voor een verzekering niet relevant.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Bedankt voor uw positieve reactie, we zijn in ieder geval blij dat we u snel hebben kunnen helpen en vlot een afspraak konden inplannen. Betreft de taxatie is het inderdaad zo dat wij een rapport opmaken op basis van het visueel getaxeerde motorvoertuig, zoals in het rapport vermeld staat en geen technische keuring. Desondanks vinden wij het prettig te horen dat de taxatiewaarde naar verwachting is beoordeeld. ^^Wouter

Snel, adequaat, professioneel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Dit zijn drie krachtige woorden waar wij uiteraard naar streven, bedankt voor de positieve reactie! ^^Wouter

Netjes en comform afspraak

Uiterst accuraat, snel en vakkundig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Taxatie was verhelderend en kon snel plaatsvinden

Afspraak was snel gemaakt. Vooraf werd netjes gebeld over een tijdsindicatie. Taxatatie was netjes, grondig, zorgvuldig en volledig. Gemaakte afspraak over levering taxatierapport werd nageleefd en geleverd zoals overeengekomen. In de toekomst laat ik zeker nog een taxatie verrichten door waardetaxaties.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Peter-Jan, Ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent. We zien u graag terug! ^^Wouter

Wat is “mijn205” waard

Prettig gesprek, rekeningen kunnen overleggen en aanvullende info gegeven. Daarna de “205” op de foto en + en - doorgenomen. Afsluiten en wachten op taxatierapport dat binnen 5 dagen klaar was. Een aanrader bij uitstek.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste René, We zijn blij om te horen dat we u goed hebben kunnen helpen! Veel plezier nog met uw 205! ^^Wouter

netjes getaxeerd, ook naar de details goed gekeken

• Soort taxatie: Camper taxatie

uiterst correct en vakkundig

DE taxateurs van Waardetaxaties.nl weten waarover zij praten, Zijn enthousiast en hebben gedegen kennis van hetgeen getaxeerd moet worden. Dat is wel eens anders.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

De passie voor ons vak maakt het voor ons ook elke keer weer een mooie uitdaging om een taxatie uit te voeren. Bedankt voor uw positieve review! ^^Wouter

Snel en zeer vakkundig

Professioneel bedrijf, weten waar ze over praten. Tevens zeer deskundig.

Voor herhaling vatbaar

Super tevreden, Maarten is prettig in omgang, rustig, reëel, expertise, dat wat wij zoeken. We hebben al een aanbeveling uitgedaan naar een volgende potentiële klant voor jullie voor taxatie van een camper door ons op maat gebouwd. Hartegroet Sandra

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Sandra, Dat is voor ons een erg mooi compliment, we werken er dan ook enorm hard aan ervoor te zorgen dat we altijd een goede taxatie met correcte onderbouwing maken. Nu maar hopen dat het snel weer lekker kampeerweer wordt! ^^Wouter

De taxateur werkt snel en correct en is zeer vriendelijk

Gewoon top

• Soort taxatie: BPM taxatie

Via een relatie van mij bij dit bedrijf terecht gekomen en ze hebben de verwachtingen meer dan waar gemaakt.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Peter, Dat is natuurlijk precies waar we het voor doen, bedankt voor uw positieve reactie! Vriendelijke groet, Wouter

Waardetaxaties heeft voor mij een zorgvuldig en volledig rapport verzorgd.

Waardetaxaties heeft voor mij een zorgvuldig en volledig rapport verzorgd.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Jacco, Bedankt voor de goede beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze rapportages goed gewaardeerd worden! Vriendelijke groet, Wouter

Professioneel, accuraat, aardige werknemers en weten waar ze over praten!!

Vriendelijk, eerlijk en correct

Nette reacties, snel en correct. Geen poes-pas, gewoon eerlijk werk. Klasse

Vakkundige taxateur

Prima geholpen door een vakkundig taxateur.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Snel, professioneel en deskundig!

Een keurige afhandeling van de gemaakte afspraken.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Netjes en goed behandeld top service

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Zelf de taxateur niet gezien. Contact via telefoon, mail goed. Snelle reacties en de taxatie op zeer korte termijn. Keurig rapport ontvangen.

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels hebben we er 18! Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.