Snel, correct en kwalitatief hoog

Het kost even tijd om jullie ( waardentaxaties.nl) te vonden maar toen was het ook zo gepiept. Na aanmelding en gegevens uitwisselen per mail kwam binnen 12 uur het resultaat de volgende ochtend meteen binnen. Uitprinten en opsturen was dus het enige dat ik nog moest doen. Dankjewel!

• Persoonlijk contact N.v.t.

Helemaal goed

Robert Gjaltema doet zijn vak uitstekend

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Prettige taxateur met kennis van zaken over mijn Saab

Prettig in houding en gedrag, wist waar hij het over had in het geval van de Saab, eerlijke taxatie gegeven.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Inneke, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Goed en deskundig geholpen

• Soort taxatie: Caravan taxatie

Beste mevrouw Kurver, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Super geholpen

Wat een service wordt er geboden! Heel erg tevreden over het contact, de snelheid en het resultaat. Bedankt voor jullie hulp!

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Jasper, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer! Wendy

Op nette wijze ontvangen en direct van een duidelijke uitleg voorzien

Ik kwam binnen voor advies… werd direct voorzien van uitleg en de taxatie is vervolgens ook direct gedaan. Paar dagen later had ik de taxatie binnen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Berste Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Toppie

Goed en deskundig

Beste, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer. Wendy

Alles vooraf en nadien goed afgesloten.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Mijn opel astra hier laten taxeren Vriendelijke man met kennis van zaken stond me netjes te woord Aanrader!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Harskamp, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Terzake kundig

Snel en terzake kundig, geen poespas, en eerlijke waarde taxatie

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor uw mooie woorden, daar doen we het voor. Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Duidelijk en snel geholpen

Goede ervaring , heel vriendelijk en snel ingepland. Ga zo door

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste John, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snelle en zeer correcte afhandeling

Contact opgenomen met waardetaxaties met de vraag of ze wat voor mij konden betekenen. Tijdens ons gesprekje bleek dit het geval te zijn en heb ik de papieren doorgestuurd. Binnen 1 dag was het beloofde rapport gemaild.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Lokhorst, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Zeer tevreden!

Zeer snelle reactie, konden de volgende dag al komen. Taxatie was snel gedaan. Hele vriendelijke en meedenkende mannen. Uitgebreid en duidelijk rapport. BPM zelfs nog lager uitgevallen dan dat ze zeiden.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Deborah, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

Ben zeer tevreden over de ontvangt en de taxatie.

Zeer vriendelijk.

• Soort taxatie: N.v.t.

Beste Hans, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Top, snel geregeld, reële waarde.

Afspraak kon snel gemaakt worden. Vriendelijk aan de telefoon. Vriendelijk bij bezoek. Na één dag taxatierapport ontvangen.

• Soort taxatie: WEV-taxatie

Beste Mark, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Fijne en snelle afhandeling

Erg meedenkend en meewerkend. Snel geregeld en zeker niet duur. Fijn geholpen.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Snelle en professionele service

Gebruik gemaakt van waardetaxatie t.b.v. W.E.V. rapport van Youngtimer. Snelle service en vriendelijk contact. Meedenkend in de behoefte als klant. Rapport zeer gedegen.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Arnout, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Deskundige taxatie.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Wentink, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Komen afspraak na en geven goed ordeel

Plezierig en ter zake kundig

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie beoordeling.. Ik zou zeggen tot de volgende keer1 Wendy

Zeer snel en netjes geholpen door EDMOND

Snelle taxatie komt afspraken na rapport online als per post zeer netjes allemaal

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Marc, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag, ik geef het door aan Edmond. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd. Wendy

Taxatie camperbus is snel en prima verlopen

Had snel een taxatie tbv verzekering camperbus nodig. Binnen een paar dagen alles rond. Prima!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henk, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

snel een afspraak kunnen maken. Prettig onderhoud. Duidelijk verhaal. Ook op zeer korte termijn de rapporten in huis. Ziet er allemaal netjes uit. Alleen naar mijn mening iets zuinig in de taxatie. Maar daar verschillen altijd de meningen over. Ik bel ze de volgende keer weer.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Wij taxeerden al 2 tractoren (Lanz Bulldog en Hanomag) voor u en dit keer mochten wij een Tielse Wagen (ook wel pipowagen of woonwagen genoemd) taxeren. Een prachtig exemplaar! Onze taxateur Bas was er direct weg van. Wij danken u wederom voor het vertrouwen en wat fijn dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Hartelijk dank, Marja

Snel en vakkundig

Diversen voertuigen laten taxeren,altijd top en snel geregeld.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Tony, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prettige ervaring met deze organisatie

Ik ben zeer tevreden met Waardetaxaties.NL Het maken van een afspraak ging soepel en accuraat. Binnen enkele dagen kon de taxatie plaatsvinden bij mij thuis. Het contact tijdens de taxatie vond ik goed en de taxatie werd professioneel uitgevoerd. Enkele dagen later ontving ik de nota zoals afgesproken en na betaling werd het taxatierapport per omgaande gemaild en per post verzonden.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Hans, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst, een auto om trots op te zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snel, vakkundig en correct!

Snel en vakkundig geregeld, ze hebben kennis van zaken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Peter, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08