Perfect. En het scheelt me bizar veel bijtelling.

Mijn accountant wilde de aankoopfactuur van mijn youngtimer aanhouden als basis voor de fiscale bijtelling. Dat leek me niet reëel, gezien het feit dat de prijs van youngtimers veelal een stuk hoger ligt door de regeling, dus ik liet een WEV-taxatie uitvoeren. Met als resultaat een ruim € 12.000 lager bedrag als basis voor de bijtelling! De investering voor de taxatie heb je dus instant terugverdiend. Verder zijn ze snel, super professioneel en je wordt ook nog eens - vanaf het eerste contactmoment tot en met de oplevering van het rapport - ontzettend vriendelijk geholpen. Dat doen heel goed, daar kan menig bedrijf nog een puntje aan zuigen ;)

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Taxatie naar verwachting verlopen. Tevreden.

Taxateur belde netjes 30 minuten van tevoren dat hij eraan kwam. Opname van de auto snel verlopen en maakte een professionele indruk. Rapport snel ontvangen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Prima bedrijf met verstand van zaken.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Gewoon zoals het hoort Top .

In 1 woord super zeer klantvriendelijk kom hier zeker terug . Niks op aan te merken .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Goeie communicatie, goeie en zeer vriendelijke taxateur. Deze kwam bij ons thuis. Professionele taxatie en een mooi/duidelijk taxatierapport.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Fijn bedrijf, goede communicatie, snelle taxatie en goede service.

Fijn bedrijf, goede communicatie, snelle taxatie en goede service.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Waardetaxaties zou ik iedereen aanraden

Fijn contact, vriendelijke mensen en hartelijk ontvangen in relaxte sfeer. Professionele taxatie waar je bij staat. Kan ik iedereen aanbevelen.

Vriendelijke, kundige taxatie

Goede communicatie, vaardige taxateur.

• Soort taxatie: Motor taxatie

prima vaklui

goede en snelle service

Vriendelijk & professioneel

Laatst 1 oldtimer laten taxeren bij dit bedrijf. Zeer vriendelijk geholpen, taxateur vraagt ook door op dingen (vindt ‘t interessant). Professioneel bedrijf waarbij ze meedenken en klantvriendelijk zijn. Realistisch getaxeerd op ‘n mooi bedrag. Volgende keer als we weer iets moeten taxeren gaan we zeker weer hiernaartoe.

Duidelijke waarde taxatie

De taxatie heb ik als prettig ervaren. De taxateur had goed kennis van zaken en maakte er werk van om een duidelijke taxatie te maken , hierbij was hij ook zeer prettig in omgang. Ik voelde mij klant.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Vriendelijke behandeling met goed resultaat

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Piet, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prima niets op aan te merken.

Geen opmerkingen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer van IJzerlooij, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Zeer goed.

Fijne partij om mee te werken. Korte lijntjes en snelle afhandeling.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Flierman, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Uitstekend.

Snelle en betrouwbare bedrijf. Een aanrader.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Emin, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

Adequate service

Op mijn vraag naar de mogelijkheden werd vlot en correct gereageerd. Binnen 4 dagen had ik een taxatie geregeld, voor hele nette tarieven. Top service! www.OldRacebikeGarage.com C van der Weide

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Chris, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

goede service

• Soort taxatie: Motor taxatie

Goed en snel getaxeerd

Netjes en goed geholpen met taxeren van mijn voertuig. Alles werd goed en deskundig bekeken.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Sven, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

goede zorg

de taxatie is prima verlopen en er is een goed en gedetailleerd rapport uitgebracht. was makkelijk om een afspraak te maken.

• Persoonlijk contact N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Martin, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Afspraak was snel gemaakt realistische beoordeling van de zelfbouw camper

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Geert, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Dat ging prima!

Er wordt zowel voor, tijdens als na de taxatie veel aandacht gegeven aan de klant, iedere vraag wordt snel en keurig beantwoord. Helaas bleek in mijn geval dat er een onjuiste nieuwwaarde was gehanteerd bij de vooropname maar hoewel dat jammer is had ik de auto ook gekocht wanneer ik dat van tevoren had geweten. Ik zou een volgende keer weer gebruik maken van deze dienst.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste Jako, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen met een mooie foto. Fijn om te lezen dat u verder wel tevreden bent over onze diensten, dit horen we natuurlijk graag.

goede bereikbaarheid en professioneel uitgevoerd

deskundige taxatie aan huis.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Koos, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Alles top geregeld

Zeer tevreden over hoe alles afgehandeld is , zeker een aanrader.

• Soort taxatie: BPM-taxatie

Beste heer Kelder, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Wendy

Gewoon Top!

Met name fijne, heldere en open communicatie over het te taxeren object. Komt nog eens bij dat Pim een heel fijn persoon is en dat maakt echt het verschil. Uiteraard ook nog eens een mooi en professioneel taxatie rapport. 'No suprises'.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan, Fijn dat u tevreden bent over onze diensten, en onze collega Pim. Bedankt voor het invullen van de review en de mooie foto. Graag tot de volgende keer! Wendy

Parallelweg 4

7081DX Gendringen

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08