goede taxatie. meedenken.

Top service!

Goed advies en snelle afhandeling. Top service!

Snel en goed

Goed en snel

Beste heer Roos, Kort maar krachtig, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Uitstekend geholpen!

Taxateur nam uitgebreid de tijd, om een goed beeld te krijgen van het voertuig. Er werden geen voorrij kosten berekend. Uiteindelijk mooi rapport ontvangen met duidelijke omschrijvingen, en mooie foto`s. Waarde klopte aardig met onze eigen schatting , dus al met al uitstekend geholpen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Paul, Wat fijn dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy

100 % tevreden

Niets op aan te merken

• Soort taxatie: BPM taxatie

Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Vriendelijk en enthousiast

Leuke ervaring met het filmpje en de taxatie, kortom alleen maar tevreden

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Raymond, Wat leuk om te horen. Voor ons was de ervaring ook positief mét een ongelooflijk mooi verhaal bij de oldtimer. Bedankt voor je enthousiasme en heel veel rijplezier! Wouter

professionele taxatie

Goede ervaring met taxatie van mijn youngtimer/bijna oldtimer.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Arnoud, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook erg leuk dat u een foto toevoegde van uw bijna oldtimer. Graag tot de volgende keer1 Wendy

WEV prive auto

Altijd correcte en vlotte terugkoppeling, zowel in voorbereiding op /zoektocht naar aankoop van een Duitse auto. Ook bij overheveling van een zakelijke auto naar prive. Ook de BPM aangifte laat ik door Waardetaxaties verzorgen. Zeker een aanrader. Bespaar tijd en geld door een goede samenwerking.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Sil, Wat fijn dat u de moeite heeft genomen voor deze mooie terugkoppeling en de mooie foto. Ik zou zeggen tot de volgende taxatie! Wendy

Uitstekend geholpen.

Deskundig advies en begeleiding in zowel het taxatie gebeuren als ook de BPM aangifte bij de belasting.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Wilfried, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Wendy

Prima taxatie, ga zo door

Goede taxatie, precies de waarde die ik ik zelf ook in gedachte had.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Lievers, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Klant -en servicegericht , deskundig advies

Gevonden via google, op zoeken naar een Bpm berekening. Deskundig te woord gestaan , zowel per mail en telefoon. Weten waar zij mee bezig zijn , of wel waar zij goed in zijn.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Fred, Wat fijn om te lezen dat u naar tevredenheid bent geholpen, dat horen we natuurlijk graag! Wendy

Bart-Jan heeft mijn auto's geïnspecteerd. Nette, sympathieke man met kennis van zaken. Volgende keer zal ik zeker de auto's weer door hem laten taxeren.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer, Wat een mooi compliment, dit ga ik zeker doorgeven aan mijn collega Bart-Jan. Tot de volgende keer! Wendy

Maatwerk in de breedste zin van het woord.

Prettig, snel, persoonlijk en deskundig. Weten waar ze over praten.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Pascal, Dat zijn vier mooie woorden daar worden wij heel blij van. Een passie voor auto's hebben onze taxateurs zeker, en erover praten dat lukt ze ook zeker! Wendy

Gewoon top

Taxatie is naar volle tevredenheid vlotjes geregeld en vastgesteld. Gewoon top

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Mike, Bedankt voor je lovende woorden daar doen we het uiteindelijk voor! Wendy

Snel en top geregeld.

Zeer deskundige taxatie met veel foto's, Taxatie rapport ziet er ook goed uit en snel geregeld.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Fernan, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie auto! Wendy

prima geregeld

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor uw reactie, fijn dat u het bedrijf positief hebt ervaren!

Adequaat deskundig uitgevoerd

Adequaat deskundig uitgevoerd

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Verwaaijen, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Hartelijk dank hiervoor! Wendy

Vriendelijke, duidelijke uitgebreide uitleg!

We zijn keurig en correct geholpen en het was geen probleem dat we iets later waren dan afgesproken door omstandigheden. Met vriendelijke groet, Mireille Veelo

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste nevrouw Veelo, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf. We helpen u de volgende keer graag weer! Wendy

Prettig en snel geholpen.

Wat jullie hebben berekend, is goed gekeurd door de belasting. Ik kan nu weer verder, daar word ik vrolijk van.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer van Gaalen, Fijn dat alles goed is verlopen, wij worden hier ook vrolijk van! Wendy

Vriendelijk en gemakkelijk

Open en vriendelijke personen die goed terzake deskundig zijn.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Knippenborg, Fijn dat u tevreden bent over onze deskundigheid, bedankt voor uw review. Wendy

Echt heel goed!

Deze mensen werken precies zoals ik het zelf ook doe voor mijn klanten. Zowel per telefoon als per mail communiceren ze snel en heel duidelijk. Je krijgt goede informatie. Bij het inplannen van een route voor je taxatie denken ze ook mee. Als ze het goed kunnen plannen berekenen ze lagere kosten. In mijn geval zelfs €0,00 i.p.p. €50,00! Verder was de taxateur erg vriendelijk en deskundig. Na de taxatie ontvang je razendsnel een digitaal rapport, en een paar dagen later ook nog een keurige papieren versie per post. Bij mij was per ongeluk opgenomen dat mijn auto geen BTW auto was. Ook dat was echt razendsnel aangepast. Ik ben dus in alle facetten zeer tevreden over dit bedrijf. Mijn advies: Zoek niet verder, maak gewoon een afspraak!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Bedankt voor uw lovende woorden. Fijn dat we zo goed konden helpen! Wendy

Goed en snel geholpen.

Michel Smit heeft mij goed en snel geholpen. Zeer blij met waardetaxaties. Echt een aanrader voor anderen.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Harm, Altijd fijn zo'n reactie. We geven de complimenten aan Michel door. Marja

Toppers

Bart Jan is een vakman

• Soort taxatie: BPM taxatie

Chris, bedankt voor uw reactie. Hier worden we natuurlijk blij van, zal de boodschap doorgeven! Wendy

Fijne en deskundige medewerkers

Kon al snel terecht, werd keurig geholpen en had al snel het taxatierapport in huis. Kom de volgende keer zeker weer terug! Aanrader!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Wat fijn om te lezen dat u graag weer bij ons terug wilt komen, de koffie staat klaar! Groetjes Wendy

Makkelijk, volgens afspraak, duidelijk rapport

Prima afspraak, snel geregeld eerlijke taxatie.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Daar doen we het natuurlijk voor. En het werk wordt voor ons natuurlijk fantastisch wanneer we zulke mooie voertuigen als die van u zien langskomen. Bedankt! Wouter

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.