Zeer professionele aanpak en een heldere uitleg

Prima afhandeling

• Soort taxatie: Camper taxatie

Plezierig contact en deskundig advies!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van een taxatie en zeer tevreden over de uitkomst. Nu nog even afwachten of de taxatie ook wordt geaccepteerd door de belastingdienst.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Biekart, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Zeer tevreden.

Mooi nette taxatie. Alles duidelijk en netjes met foto's.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Luc, Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk en netjes is verlopen omtrent de taxatie van uw Youngtimer. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Wendy

Heel goed

Erg professionele beoordeling, en erg vriendelijk. Zou zeker bij een volgende taxatie bij jullie terug komen, ben erg tevreden

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Overbeek, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. En wij zien u t.z.t. ook graag weer bij ons. Wendy

Snelle en goede service

Snelle en goede service

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Gewoon heel goed

Zie titel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Prima !

Fijne medewerking, alles duidelijk in beeld ! En taxatie bedrag naar verwachting.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste, Fijn dat alles duidelijk was en naar verwachting. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Boot, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Professionals met een objectieve insteek

Zeer positief, nadat ik een afspraak gemaakt had kon ik snel terecht voor de taxatie. Mooi rapport goed onderbouwd met veel foto's en zeer snel. Top, kom graag weer terug.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste John, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Wij zien u ook graag terug, veel rijplezier met uw youngtimer! Wendy

Snel, professioneel, gaven handige tips. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Succes smet de tips! Wendy

Wederom goed geholpen,

Zeer kundig, met kennis van zaken en veel enthousiasme heeft Bart-Jan ons geholpen met de taxatie. Op naar de volgende.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Marcel, Wat een mooi compliment, dit ga ik zeker doorgeven aan mijn collega Bart-Jan. Tot de volgende keer!

Snelle service

Onze oldtimer kever moest getaxeerd worden voor de verzekering, contact gezocht en binnen 24uur was er iemand om de kever te taxeren! We hebben netjes een rapport ontvangen binnen de aangegeven tijd. Al met al een super snelle service !

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste fam. de Wild, Bedankt voor uw lovende woorden daar doen we het eindelijk voor! Veel rijplezier met jullie kever en graag tot de volgende keer. Wendy

At your service

Snel en service gericht

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Max, Wat fijn dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy

Prettig en professioneel

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Lommers, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank!

Heel prettig en deskundig fijn om zo te werken

Deskundige taxatie en heel prettig werken

Beste Wim, Ontzettend fijn om te horen, en wat een mooie auto! Wendy

Verstand van zaken en dat laat je dan dus graag aan dit bedrijf over

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Het doet ons goed als we horen dat alles perfect is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Zeer kundige taxatie

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer. Wendy

Prettig

Vriendelijke man, geen gehaast

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw Oldtimer taxatie. Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Prima afhandeling van de taxatie

Na het eerste contact is de verdere afhandeling fijn en snel verlopen. Het taxatierapport is overzichtelijk en compleet. De taxateur kwam kundig over, en gaf een goede toelichting over het taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Frank, Allereerst super leuk dat u van uw mooie mini er een foto bij heeft gevoegd. Zeker ook mooi om te lezen dat u verder ook tevreden bent geweest over de taxatie en het uitgewerkte rapport. Veel rijplezier Wendy

keurig en tijdig afgewerkt

uitstekend

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Johan, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Wendy

Goede, betrouwbare taxatie van onze camper laten uitvoeren!

-prettige ontvangst in Gendringen -snel verder geholpen -duidelijke uitleg -er werd duidelijk de tijd genomen voor de taxatie -rustige verdere afhandeling op kantoor -snelle aanlevering daadwerkelijke rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Kleinlugtebeld, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Aardige en deskundige lui.

Zeer plezierig

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste heer Hellinga, Bedankt voor uw review, wat hebben we nog meer te wensen met zo'n mooi cijfer! Wendy

Prettige samenwerking samen met de nodige flexibiliteit

Ik kon niet op het afgesproken tijdstip de taxatie afwikkelen, omdat de klassieker even niet wilde starten. Na enige uren kon ik wel in Gendringen aanwezig zijn en daar waren ze zo flexibel om alles gewoon door te laten gaan. Zo goed als alles wat wij van de auto hadden aangegeven is verwerkt in het rapport. Wat jammer was was de uitkomst van de waarde van de klassieker die in 2 jaar tijd ruim 1500,- euro in waarde was gedaald.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hartelijk dank voor jullie review. Het is altijd vervelend wanneer je een afspraak hebt en je mooie oldtimer niet wil starten. Uiteindelijk is toch alles goed gekomen en daar ging het om. Superleuk voor de bijgevoegde foto! Wendy

Ben goed geholpen

De taxatie verliep soepel en daskundig

Beste Marius, Fijn om te horen dat alles soepel is verlopen. Wendy

Zeer professioneel!

Medewerker Jorick heeft mij geholpen met een taxatierapport. Vriendelijk, amikaal, vakbekwaam en zeer snel met het reageren op vragen. Super geregeld!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Holdijk, Bedankt voor uw mooie review, ik zal deze mooie woorden doorgeven aan mijn collega Yorick. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.