Ze hebben het goed gedaan. Goed getaxeerd en afgehandeld. Waren ook vriendelijk.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Positieve ervaring

Keurig op tijd en een serieuze benadering

Slecht

De camper is niet goed getaxeerd. De argumentatie voor de beoordeling us helemaal verkeerd. Er wordt naar dingen gekeken die niets met de waarde te maken hebben. Je moet de camper taxeren en niet allleen naar de rekeningen kijken.

Goed en snel

Deskundig oordeel over de motor

• Soort taxatie: Motor taxatie

Snelle afhandeling en goede waarde bepaling

Prettig en vlotte afhandeling ivm op vakantie gaan met camper .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Zeer netjes en een top Taxateur

Zeer prettige ervaring en zeer professioneel met een mooi en duidelijk rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Flexibel in maken van afspraak en kundige taxatie

Fijne professionele service en kundig taxatierapport.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Gemaakte afspraken nagekomen

Netjes gebeld voor hij er was

• Soort taxatie: Camper taxatie

Top geholpen top advies gekregen En een plezierige omgang

Top geholpen Zeer deskundig Een plezierige omgang Ook tips en advies zeer welkom

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

werd goed ontvangen luister goed naar de geschiedenis van de auto en de foto's werden goed bekeken

Goed bedrijf

De taxateur was een ervaren iemand die de tijd nam om de Alfa te beoordelen ,taxatie raport was snel binnen en beoordeeld door iemand die weet waar hij het over heeft.ben er blij mee

Snelle respons

Rapport ziet er goed uit met vele foto's. Ook werd direct geaccepteerd door de verzekering. Enige minpuntje was dat erik nog een keer moest bellen voor de afgesproken leverdatum.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Ik ben zeer tevreden over Edmond.

Snel, netjes en zorgvuldig.

Klantvriendelijk en vakkundig.

Dit was de eerste keer dat ik zaken doe met waardetaxaties.nl Maar zeker niet de laatste keer. Fijn om een vertrouwde partij gevonden te hebben.

Goede afspraken

Vriendelijke taxateur die met goed taxatie rapport kwam.

Heel goed

Goede service Perfecte taxatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Bootsma, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Wendy

Gedegen en met aandacht en kennis van zaken rapport opgesteld

Er werd snel en duidelijk een afspraak gepland , en er wordt geleverd zoals afgesproken . De taxateur was duidelijk iemand met ervaring , en heeft het traject afgerond met een duidelijk , en overzichtelijk rapport , ondersteund met diverse visuals en foto's. Dit rapport voldoet voor mijn verzekeringsmaatschappij aan de gevraagde wensen. Kortom solide en vertrouwd bedrijf

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Berends, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen jullie veel plezier met de Camper. Wendy

Goed Snel Vakkundig

Goede ervaring met dit bedrijf. Goed Snel Vakkundig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer! Wendy

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Patricia, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Kwamen op mijn gewenste locatie taxeren, alle relevante informatie gedeeld. Later nog overlegd over de waarde en aangepast omdat niet alles was meegenomen in de taxatie. Prima aangepast conform verwachting. En

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Engbers, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

helemaal goed zeer netjes geholpen

mijn ervaring met Waardetaxaties is een AANRADER

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Edward, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor uw review. Wendy

Afspraak mooi optijd. Nam ruim de tijd om alles goed te controleren. Zo te zien veel ervaring

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jan-Willem, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Superfijn bedrijf, deskundig personeel

Onlangs is mijn oude vertrouwde Mitsubishi Galant Sigma uit 1979 getaxeerd bij mij thuis. Het was de bedoeling om de auto te laten taxeren op locatie van Waardetaxaties.nl. Door de slechte weersomstandigheden op de dag waarop de auto getaxeerd zou worden heb ik de afspraak af moeten zeggen. Waardetaxaties is toen met het voorstel gekomen om een thuistaxatie uit te voeren. Dat scheelde ons een hoop tijd en kilometers. Hartstikke fijn en voor een zeer mooie prijs. Ik raad Waardetaxaties.nl dan ook zeker aan wanneer er een voertuig getaxeerd moet worden. Mijn Galant Sigma kan met het taxatierapport weer twee jaar vooruit, dus ik zou zeggen; tot dan!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Michel, Fijn dat alles duidelijk was en naar verwachting. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

Snelle afhandeling

Snel geholpen en duidelijk

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Het doet ons goed als we horen dat alles duidelijk is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 12.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Voor bpm taxaties werken wij samen met autobedrijven, maar voeren ook bpm taxaties uit voor particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Vandaar dat wij na elke taxatie een beoordeling vragen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen wat wij goed doen. Toch willen wij eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08