Top, goede en duidelijke info.

Taxateur kwam langs, waarde bepaling volgde snel en informatie BPM kon direct worden afgegeven. Zelfs achteraf nog informatie gekregen. Waardetaxaties.nl levert zeer bekwaam en goed werk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Wendy

Top. Snelle en pragmatische ondersteuning tegen een faire prijs!

Goede en snelle service. Een paar contacten gehad en Bart-Jan heeft mij uitstekend geholpen. Altijd supervriendelijk en snelle en deskundige ondersteuning. Veel korte maar krachtige mailcontact. Echt superprettig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siad, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Bart-Jan. Wendy

Vakkundig en geïnteresseerd te woord gestaan

Restauratie project geïnteresseerd en vakkundig besproken om tot een juiste taxatie waarde te komen

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste heer Blom, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Uitstekend bedrijf

Zeer positieve

Beste Rein, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Prima verlopen, professionele aanpak

Prettig contact met kundige taxateur! Afspraak snel geregeld. Taxatie rapport binnen een week klaar, en al direct geleverd, zelfs zonder de betaling af te wachten. Ook het feit dat de voorrijkosten slechts 25 euro waren ivm combinatie met andere taxaties in de regio was een prettige verrassing

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Wil, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snelle en eerlijke afhandeling

Net één ritje en een paar dagen wachten ruim 600 euro uitgespaard bij BPM aangifte

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Wes, Mooi om te lezen dat het wachten is beloond. Bedankt voor het invullen van de review, en het mooie cijfer. Wendy

Ze hebben het goed gedaan. Goed getaxeerd en afgehandeld. Waren ook vriendelijk.

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste heer Crooijmans, Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Marja

Positieve ervaring

Keurig op tijd en een serieuze benadering

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Marja

Slecht

De camper is niet goed getaxeerd. De argumentatie voor de beoordeling us helemaal verkeerd. Er wordt naar dingen gekeken die niets met de waarde te maken hebben. Je moet de camper taxeren en niet allleen naar de rekeningen kijken.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer, De waarde die wij op basis van onze kennis en kunde toekenden aan uw camper kwamen helaas niet overeen met uw verwachting. De camper heeft u zelf gebouwd en u heeft er veel energie en geld ingestoken. Omdat u teleurgesteld was over de toegekende waarde, hebben wij u aangeboden het taxatierapport niet af te nemen zodat u kon gaan voor een second opinion. Wij betreuren het dat u het taxatierapport met een ontevreden gevoel heeft afgenomen en niet op ons voorstel bent ingegaan. Marja

Goed en snel

Deskundig oordeel over de motor

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Patrick, Leuk dat je er ook een foto bij hebt geplaatst, een motor om trots op te zijn. Fijn dat je tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snelle afhandeling en goede waarde bepaling

Prettig en vlotte afhandeling ivm op vakantie gaan met camper .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer den Boer, Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. En wat een mooie camper! Wendy

Zeer netjes en een top Taxateur

Zeer prettige ervaring en zeer professioneel met een mooi en duidelijk rapport

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Hendriksen, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Natuurlijk ook heel belangrijk dat u tevreden bent over het taxatierapport van uw camper. Graag tot de volgende keer! Wendy

Flexibel in maken van afspraak en kundige taxatie

Fijne professionele service en kundig taxatierapport.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Jaap, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Gemaakte afspraken nagekomen

Netjes gebeld voor hij er was

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel plezier met uw camper. Wendy

Top geholpen top advies gekregen En een plezierige omgang

Top geholpen Zeer deskundig Een plezierige omgang Ook tips en advies zeer welkom

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Robert, Fijn dat alles goed is verlopen. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Arie, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw Oldtimer. Wendy

werd goed ontvangen luister goed naar de geschiedenis van de auto en de foto's werden goed bekeken

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Albers, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw oldtimer. Wendy

Goed bedrijf

De taxateur was een ervaren iemand die de tijd nam om de Alfa te beoordelen ,taxatie raport was snel binnen en beoordeeld door iemand die weet waar hij het over heeft.ben er blij mee

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Willem, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Veel rijplezier met uw oldtimer. Hartelijk dank! Wendy

Snelle respons

Rapport ziet er goed uit met vele foto's. Ook werd direct geaccepteerd door de verzekering. Enige minpuntje was dat erik nog een keer moest bellen voor de afgesproken leverdatum.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Fred, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

Ik ben zeer tevreden over Edmond.

Snel, netjes en zorgvuldig.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste John, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. We geven de mooie woorden door aan Edmond. Wendy

Klantvriendelijk en vakkundig.

Dit was de eerste keer dat ik zaken doe met waardetaxaties.nl Maar zeker niet de laatste keer. Fijn om een vertrouwde partij gevonden te hebben.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, rijplezier. Wendy Wendy

Goede afspraken

Vriendelijke taxateur die met goed taxatie rapport kwam.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Jose, Bedankt voor het invullen van onze review en de mooie foto. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over uw camper taxatie. Wendy

Heel goed

Goede service Perfecte taxatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Bootsma, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Wendy

Gedegen en met aandacht en kennis van zaken rapport opgesteld

Er werd snel en duidelijk een afspraak gepland , en er wordt geleverd zoals afgesproken . De taxateur was duidelijk iemand met ervaring , en heeft het traject afgerond met een duidelijk , en overzichtelijk rapport , ondersteund met diverse visuals en foto's. Dit rapport voldoet voor mijn verzekeringsmaatschappij aan de gevraagde wensen. Kortom solide en vertrouwd bedrijf

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Berends, Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen jullie veel plezier met de Camper. Wendy

Goed Snel Vakkundig

Goede ervaring met dit bedrijf. Goed Snel Vakkundig

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 12.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Voor bpm taxaties werken wij samen met autobedrijven, maar voeren ook bpm taxaties uit voor particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Vandaar dat wij na elke taxatie een beoordeling vragen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen wat wij goed doen. Toch willen wij eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08