Snelle en professionele service

Gebruik gemaakt van waardetaxatie t.b.v. W.E.V. rapport van Youngtimer. Snelle service en vriendelijk contact. Meedenkend in de behoefte als klant. Rapport zeer gedegen.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Arnout, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Deskundige taxatie.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Wentink, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Komen afspraak na en geven goed ordeel

Plezierig en ter zake kundig

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Anneke, Bedankt voor de mooie beoordeling.. Ik zou zeggen tot de volgende keer1 Wendy

Zeer snel en netjes geholpen door EDMOND

Snelle taxatie komt afspraken na rapport online als per post zeer netjes allemaal

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Marc, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag, ik geef het door aan Edmond. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd. Wendy

Taxatie camperbus is snel en prima verlopen

Had snel een taxatie tbv verzekering camperbus nodig. Binnen een paar dagen alles rond. Prima!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henk, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

snel een afspraak kunnen maken. Prettig onderhoud. Duidelijk verhaal. Ook op zeer korte termijn de rapporten in huis. Ziet er allemaal netjes uit. Alleen naar mijn mening iets zuinig in de taxatie. Maar daar verschillen altijd de meningen over. Ik bel ze de volgende keer weer.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Wij taxeerden al 2 tractoren (Lanz Bulldog en Hanomag) voor u en dit keer mochten wij een Tielse Wagen (ook wel pipowagen of woonwagen genoemd) taxeren. Een prachtig exemplaar! Onze taxateur Bas was er direct weg van. Wij danken u wederom voor het vertrouwen en wat fijn dat u de moeite heeft genomen een review te schrijven. Hartelijk dank, Marja

Snel en vakkundig

Diversen voertuigen laten taxeren,altijd top en snel geregeld.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Tony, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prettige ervaring met deze organisatie

Ik ben zeer tevreden met Waardetaxaties.NL Het maken van een afspraak ging soepel en accuraat. Binnen enkele dagen kon de taxatie plaatsvinden bij mij thuis. Het contact tijdens de taxatie vond ik goed en de taxatie werd professioneel uitgevoerd. Enkele dagen later ontving ik de nota zoals afgesproken en na betaling werd het taxatierapport per omgaande gemaild en per post verzonden.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Hans, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst, een auto om trots op te zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Snel, vakkundig en correct!

Snel en vakkundig geregeld, ze hebben kennis van zaken!

Beste Peter, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Wendy

Goede en kundige taxatie

Prettige ontvangst op nette locatie. Verder goede en kindje taxatie met een mooi en uitgebreid taxatierapport.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Andor, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

perfect geregeld

Prettig contact met deskundige taxateurs.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Arnold, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw youngtimer. Wendy

Zeer positief

Het eerste telefonische contact verliep zeer prettig. Kreeg helder antwoord op mijn vragen. Vanwege de korte afstand tot mijn woonplaats was Martijn heel flexibel om zelfs na kantoortijd de taxatie te willen doen. Taxatiewaarde eerst telefonisch besproken en daarna het netjes ingebonden rapport ontvangen. Keurig verzorgd!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Erwin, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review, ik zal de mooie woorden aan mijn collega doorgeven. Wendy

Klantvriendelijke taxaties, snel geregeld.

Fijne ontvangst, klantvriendelijk en professioneel. Snel ingepland en rapport snel ontvangen.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Kevin, Dank u wel voor dit mooie cijfer. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen. Wendy

Snelle reactie na mail

Goede taxatie op correcte manier uitgevoerd

• Soort taxatie: Tractor taxatie

Beste, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Positief, objectief

Schade aan mijn auto objectief en reëel getaxeerd. Nemen de tijd en vlot het rapport voor mn aangifte bpm. Gewoon goed.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Jan, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Fantastisch

Zelf een camper gebouwd, ook nog even laten taxeren voor de verzekering. Via Google bij waardetaxaties uit, goede Reviuew. En dat is geheel uitgekomen twee dagen later is hij getaxeerd aan huis. Vakkundig zonder poespas, en het rapport een paar dagen later thuis. Aanbevelingswaardig.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Sippe, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Super snelle service

Goede voorlichting, snelle service, goede overzichtelijke rapporten gemaakt door mensen met kennis.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Wat fijn dat u even de moeite nam om ons te beoordelen. En dan ook nog zo'n mooi cijfer. Daar zijn wij blij mee. Wendy

Vriendschappelijk en betrokken

Afspraak en advies verliep snel geregeld via fijn telefonisch contact met waardetaxaties.nl, een paar dagen later de taxatie door Erwin Buskens met een hele vriendschappelijke en persoonlijke sfeer, en een keurig rapport volgende snel, niks dan lof! 100% aan te raden, tot de volgende keer!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Kiel, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening, we geven de mooie woorden door aan onze collega Erwin. Ook erg leuk dat u een foto hebt toegevoegd. Wendy

Goed beoordeeld

De man heeft goed zijn best gedaan

Beste Cor, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer. Wendy

Top medewerker de heer Boorsma

Kwam zeer kundig over en was zeer vriendelijk

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Reinder, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. We zullen uw mooie woorden doorgeven aan Frank. Wendy

Uitstekend dik tevreden

Prima taxatie vriendelijk en behulpzaam

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Geert, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Vakkundig en vlotte opvolging

Alles verliep vlot; inplannen afspraak, keurig op tijd bij de afspraak en ook rapport binnen de afgesproken termijn geleverd.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Ontzettend fijn om te lezen dat u tevreden bent. En wat een mooi cijfer hebben we van u mogen ontvangen. Wendy

Snel, verstand van zaken, duidelijk.

Snelle afspraak. Goed en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Rene, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles goed is verlopen. Wendy

Professioneel, vriendelijk, persoonlijk en vlot

Prima ervaring met zowel taxatie als rapportage

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Roel, Wat fijn dat u tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Uitstekend !

Hier komt de veer. Leveren uitstekend werk af, denken mee, professioneel, goed bereikbaar, reageren snel, vriendelijk. Hou dit vast !

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Corey, Bedankt voor uw mooie woorden, daar doen we het voor. Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Graag tot de volgende keer! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties is één van de grootste voertuigtaxateurs in Nederland. Wij taxeren ruim 18.000 voertuigen per jaar van Limburg tot Friesland en van Gelderland tot het uiterste puntje van Zeeland. Voor autobedrijven doen we veel BPM-taxaties en voor de meeste particulieren taxeren wij oldtimers, youngtimers, campers, caravans, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren, vrachtwagens en ander groot materieel. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij écht aandacht hebben voor de klant, snelle service verlenen en flexibiliteit toevoegen zodat klanten beter geholpen worden. Om de klanttevredenheid te meten, vragen wij ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Als klanten eerlijk vertellen wat zij van onze dienstverlening vinden, kunnen wij onszelf scherp houden. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08