Alles naar verwachting uitgevoerd.

Beschrijving goed ,documentatie goed en afhandeling goed.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Top en snel

Zo geregeld

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

De taxatie is naar tevredenheid verlopen.

Wij zijn zeer tevreden over de taxatie.

• Soort taxatie: N.v.t.

Snelle service

Na eerder kontakt voor het eerst een taxatie uit laten voeren. Gezien de ervaringen met andere taxateurs was dit de beste. Serieus, uitgebreid en zeker kundig!!

Snel aangeleverd

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Theo, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Zeer professionele aanpak en een heldere uitleg

Prima afhandeling

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste mevrouw, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw camper. Wendy

Plezierig contact en deskundig advies!

Voor de eerste keer gebruik gemaakt van een taxatie en zeer tevreden over de uitkomst. Nu nog even afwachten of de taxatie ook wordt geaccepteerd door de belastingdienst.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Biekart, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Zeer tevreden.

Mooi nette taxatie. Alles duidelijk en netjes met foto's.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Luc, Wat fijn om te lezen dat alles duidelijk en netjes is verlopen omtrent de taxatie van uw Youngtimer. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Wendy

Heel goed

Erg professionele beoordeling, en erg vriendelijk. Zou zeker bij een volgende taxatie bij jullie terug komen, ben erg tevreden

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Overbeek, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. En wij zien u t.z.t. ook graag weer bij ons. Wendy

Snelle en goede service

Snelle en goede service

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Gewoon heel goed

Zie titel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Prima !

Fijne medewerking, alles duidelijk in beeld ! En taxatie bedrag naar verwachting.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste, Fijn dat alles duidelijk was en naar verwachting. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen van uw mooie oldtimer, graag tot de volgende keer! Wendy

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Boot, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Professionals met een objectieve insteek

Zeer positief, nadat ik een afspraak gemaakt had kon ik snel terecht voor de taxatie. Mooi rapport goed onderbouwd met veel foto's en zeer snel. Top, kom graag weer terug.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste John, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Wij zien u ook graag terug, veel rijplezier met uw youngtimer! Wendy

Snel, professioneel, gaven handige tips. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Succes met de tips! Wendy

Wederom goed geholpen,

Zeer kundig, met kennis van zaken en veel enthousiasme heeft Bart-Jan ons geholpen met de taxatie. Op naar de volgende.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Marcel, Wat een mooi compliment, dit ga ik zeker doorgeven aan mijn collega Bart-Jan. Tot de volgende keer!

Snelle service

Onze oldtimer kever moest getaxeerd worden voor de verzekering, contact gezocht en binnen 24uur was er iemand om de kever te taxeren! We hebben netjes een rapport ontvangen binnen de aangegeven tijd. Al met al een super snelle service !

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste fam. de Wild, Bedankt voor uw lovende woorden daar doen we het eindelijk voor! Veel rijplezier met jullie kever en graag tot de volgende keer. Wendy

At your service

Snel en service gericht

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Max, Wat fijn dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het toevoegen van de foto, altijd leuk! Wendy

Prettig en professioneel

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Lommers, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank!

Heel prettig en deskundig fijn om zo te werken

Deskundige taxatie en heel prettig werken

Beste Wim, Ontzettend fijn om te horen, en wat een mooie auto! Wendy

Verstand van zaken en dat laat je dan dus graag aan dit bedrijf over

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Het doet ons goed als we horen dat alles perfect is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Zeer kundige taxatie

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer. Wendy

Prettig

Vriendelijke man, geen gehaast

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Henk, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw Oldtimer taxatie. Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Prima afhandeling van de taxatie

Na het eerste contact is de verdere afhandeling fijn en snel verlopen. Het taxatierapport is overzichtelijk en compleet. De taxateur kwam kundig over, en gaf een goede toelichting over het taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Frank, Allereerst super leuk dat u van uw mooie mini er een foto bij heeft gevoegd. Zeker ook mooi om te lezen dat u verder ook tevreden bent geweest over de taxatie en het uitgewerkte rapport. Veel rijplezier Wendy

keurig en tijdig afgewerkt

uitstekend

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Johan, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.