Stipt en netjes!

Mooi op tijd, kundig rapport, meegedacht ook over optimale BPM bepaling!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Dat is in 1 zin precies wat we altijd willen bereiken: snelle service, goed contact en een zo optimaal mogelijke BPM-besparing. Fijn dat we u zo goed konden helpen! Wouter

Uitstekend aan de opdracht voor waardering auto ivm invoer buitenland verzorgd.

Keurig bedrijf, correct en vriendelijk ontvangen en direct geholpen. Afspraken worden ook correct nagekomen. De kosten van de taxatie zijn een fractie van de kosten die je kunt besparen door de professionele waardering van Waardetaxaties.nl PS de onderstaande 5 sterren is Waardetaxaties.nl zeker waard!

• Soort taxatie: BPM taxatie

John, fijn om te horen dat u tevreden bent over ons bedrijf. We helpen u de volgende keer graag weer! Wendy

prettig en correct

punctueel en deskundig

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer de Graaf, De passie voor ons vak maakt het voor onze taxateurs elke keer weer een mooie uitdaging om een taxatie te mogen uitvoeren. Bedankt voor uw positieve review. Wendy

Professioneel en effectief

Duidelijke afspraak, goed bereikbaae, snelle service en goede rapportage

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Albert, Wat een mooie beoordeling! We doen er ook alles aan om goede service te geven, en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt. Wij ervaren de samenwerking dan ook als zeer prettig. Wendy

Behulpzaam, snel en correct

Maarten heeft ons snel, kundig en behulpzaam geholpen met de taxatie van onze camper welke we uit duistland hebben gehaald.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Deventer, Maarten die heeft inderdaad veel kennis in huis, we geven de positieve beoordeling zeker aan hem door. We wensen u nog veel camper plezier toe! Wendy

Professionals

Duidelijke en snelle communicatie. Voorrijkosten werden netjes gehalveerd omdat er nog een klant in de directe omgeving gepland was. Hadden zij dit niet vermeld had ik gewoon de volle Voorrijkosten betaald. Dit getuigd in mijn optiek van complete eerlijkheid.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Kalf, Goed om te horen dat de taxatie als serieus en prettig is ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wendy

Concreet en meedenkend.

Gewoon een goed bedrijf, zo doe ik graag zaken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Siedse, Fijn om te horen dat we u u zo goed hebben geholpen. Bedankt voor de positieve beoordeling! Wendy

• Soort taxatie: BPM taxatie

Darek, wat fijn dat we u goed hebben kunnen helpen met een BPM taxatie. Een mooier compliment kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Ik zou zeggen tot de volgende keer! Wendy

Keurige en stipte afhandeling

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Wijnand, Fijn om te horen dat de taxatie zoals afgesproken is verlopen. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wendy

Goede en snelle service

Na aanleveren van de documenten snelle reactie en deskundige taxateur op locatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Herman Dijkslag, Dat is een mooi cijfer! Fijn dat we u met onze expertise hebben kunnen helpen! Wouter

een goede ontvangst

Een goede ontvangst bij aankomst ondanks dat we in de corona tijd zitten zeer fijn geholpen plus zeer snel had ik de waarde van mijn auto in de bus.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Manny, Goed om te horen dat u goed bent ontvangen. We proberen iedereen altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn en worden blij van zo'n positieve beoordeling! Wouter

Prima!

De afspraak was snel gemaakt en de taxateur was vriendelijk en netjes.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Zeer kundig en professioneel!

Vakkundig en Professioneel

• Soort taxatie: Motor taxatie

Kundig en gedegen

Bas is een zeer kundige taxateur die gedegen en accuraat te werk gaat. Heeft verstand van auto's en heeft naar mijn mening een grote database in z'n geheugen. Hij weet waar hij het over heeft en kent de klassiekers.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Frans, Bas die heeft inderdaad een flinke opslag en veel ervaring. We geven de positieve woorden zeker even door, bedankt! Wouter

Vriendelijk en behulpzaam

Geen klacht te bedenken, alles verliep naar wens.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Marc, Tsja, wat moeten we hier nou op zeggen. Bedankt voor het vertrouwen! Wouter

snel en correct

Goede voorlichting goed en mooi uitgewerkt taxatierapport zowel online als op papier en snelle afwerking. Zeer tevreden!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Een mooie beoordeling, we zijn blij om te horen dat we u goed en vlot konden helpen. Tot een volgende keer! Wouter

Heel professioneel bedrijf!

-Communicatie is snel en helder. -Aardige en deskundige medewerkers. -Professioneel taxatie rapport. Het enige wat nog gecommuniceerd mog worden vooraf is: zorg dat de auto mooi schoon is van binnen en buiten. De gemaakte foto's komen namelijk in het rapport te staan. Hartelijk dank en absoluut een aanrader!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Erwin, Zulke tips nemen we natuurlijk mee, deze zijn voor ons zeer waardevol. Goed om te horen dat u verder goed geholpen bent. We helpen u de volgende keer graag weer! Wouter p.s.: mooie wagen hoor!

Super en vriendelijke mensen

Snel het rapport binnen netjes geregeld heel tevreden is een aanrader heb zelf verschillende buro s gehad deze is een van de beste die ik heb gehad

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Willy, Zo'n compliment ontvangen wij natuurlijk erg graag. We doen dan ook altijd ons uiterste best om een taxatie goed uit te voeren en zijn blij dat uw ervaring zo bevallen is. We helpen u graag weer bij een volgende taxatie! Wouter

Kundig, vriendelijk.

1e keer dat ik een BPM-Taxatie liet doen. Zeker niet de laatste keer!

prettig

prettig persoon,en zeer serieuse taxatie

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Dolff, Goed om te horen dat de taxatie al serieus en prettig is ervaren. Bedankt voor uw vertrouwen in ons. Wouter

Zeer professionele taxaties

Rapporten zien er top uit. Al regelmatig laten taxeren voor bpm en waardetaxaties. Rapporten worden ook altijd direct geaccepteerd door verzekeringsmaatschappijen of belastingdienst.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Danny, Fijn om te horen dat we u altijd goed kunnen helpen, tot de volgende taxatie zullen we maar zeggen! Wouter

Prima verzorgd

Fijne dienstverlening.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Vakbekwame taxateur met oog voor detail en kwaliteit

Tevreden met het hele traject van afspraak tot ontvangst uitgebreide taxatierapport.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Bedankt voor uw positieve woorden. Het is altijd fijn om te horen dat we u goed van dienst konden zijn en daar doen we dan ook ons uiterste best voor. Wouter

Mooi

• Deskundigheid N.v.t.
  • Persoonlijk contact N.v.t.
  • Soort taxatie: N.v.t.

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.