prima geholpen, vriendelijk en correct

Deskundig onderzoek en een eerlijke waardebepaling. goed verslag van de taxatie.

Prima taxatie

een goede taxatie, snelle afhandeling

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Zeer vriendelijk en deskundig personeel voor een heel goede prijs.

Waardetaxaties zou ik zeker aanbevelen. Op de dag dat mijn oldtimer werd getaxeerd heb ik opweg naar Gendringen vanuit Rotterdam behoorlijk wat file gehad, ze zouden dan ook bijna gaan sluiten maar omdat ze wisten dat ik van ver moest komen was dat geen probleem. De auto is gewoon getaxeerd en er zijn behoorlijk wat foto's van gemaakt. Het verslag is uitgebreid en overzichtelijk. Daarnaast heb je het taxatierapport ook vrij snel in huis (via de mail en/of per post) na betaling. Al met al, één van de betere taxatiebedrijven. Mijn Galant Sigma uit '79 kan er de komende tijd weer tegenaan!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Vlotte opname en snelle uitwerking van rapport en aangifte bpm.

Een opname van de auto met oog voor detail, een snelle uitwerking binnen 1 werkdag van het taxatierapport en van de aangifte bpm (direct ontvangen per email, een dag later de papieren versie per post). Het te betalen bpm-bedrag viel mee. Vervolgens een directe acceptatie en vlotte afwikkeling door de belastingdienst. Prima ervaring. Dit bedrijf beveel ik aan!

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Zeer prettig contact, meedenkend en professioneel.

Vanaf het allereerste contact kreeg ik een goed gevoel. Afspraak was snel gemaakt. Telefonisch en via mail zijn de wensen goed afgestemd. Het rapport zag er professioneel en verzorgd uit. Al met al kom ik hier graag nog een keer terug.

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Na eerste telefonisch contact snel een afspraak kunnen maken. Vriendelijk geholpen en een mooi rapport gekregen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Hele fijne ervaring kwa contact manier van taxeren en het uiteindelijke rapport

Snelle en uiterst nette reactie na aanvraag voor taxatie van mijn oldtimer. Op korte termijn was er plek voor de taxatie. Bij aankomst super ontvangen. Super net en beleefde taxateur. Samen de hele auto doorgelopen. Veel foto’s zijn er gemaakt en alles werd bekeken. Daarna werd ik telefonisch benaderd over het veld werk wat hun hadden gedaan om de waarde te kunnen bepalen. Samen tot een tevreden vervangings waarde gekomen. En daarna een goed deskundig en zeer uitgebreid taxatie rapport met veel foto’s ontvangen. Voor verdere taxaties komen wij hier zeker weer terug.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Prima geregeld zonder poespas, professioneel

Afspraak was zo gemaakt, vriendelijk aan de telefoon, prima geregeld ook ter plaatse

• Soort taxatie: Camper taxeren

des kundig uitgevoerd in alle facetten

Perfect.

Afgelopen maand gebeld voor een taxatie afspraak voor mijn auto, een week later was alles geregeld en de taxatie in de bus ontvangen. Vriendelijke man op locatie en alles keurig geregeld zoals het hoort.

heel goed

punctueel en controleerd voertuig grondig incl het nodige aantal foto’s, binnen een week rapport digitaal ontvangen.

ok.yes ,yes ,yes

,ok

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Super snelle service en fijne mensen

Goede ervaring en taxatie van mijn buscamper Gr pim

• Soort taxatie: Camper taxeren

De taxateur was vriendelijk. Hij heeft de auto goed geïnspecteerd en een naar mijn idee juist waardeoordeel over gegeven. Ik kom de volgende keer weer.

• Flexibiliteit N.v.t.

Leerzaam.en interessant

Flexibel en zeer mee denkend.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Prettige communicatie. Helder en duidelijk, ook via mail. Van bevestiging, afspraak tot toezenden rekening en rapport. Naast digitaal taxatie rapport ook een papieren versie. Wordt gewaardeerd! Mooi uitgebreid rapport met veel foto's Bedankt! Andre' Laamers

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Prima taxatie en goed geholpen.

Hartstikke goed geholpen

Goede dienstverlening, taxatie en advies was meer dan goed.

Makkelijk en kundig

Deskundig

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Snel, correct en persoonlijk.

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Goede service en nette afhandeling

Goedeavond , wij vonden presentatie super netjes ,maar vonden de waarde van de auto lager als gedacht en wat div specialisten ons hadden gezegd

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

De taxateur heeft behoorlijk veel foto's genomen en goed naar mijn verhaal geluisterd. Veel details komen in het rapport terug. Ik mis echter wel een beetje het taxatie ondersteunend oordeel van de taxateur zelf.

vandaag gebeld morgen getaxeerd! Super

g

Realistische taxatie

Snel een afspraak aan huis. Keurig op tijd. Duidelijk een professional. Net rapport binnen afgesproken termijn. Jammer van fout in het rapport. Fout snel herstedm

goed en netjes

goed en netjes

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels hebben we er 18! Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.