Superfijn bedrijf, deskundig personeel

Onlangs is mijn oude vertrouwde Mitsubishi Galant Sigma uit 1979 getaxeerd bij mij thuis. Het was de bedoeling om de auto te laten taxeren op locatie van Waardetaxaties.nl. Door de slechte weersomstandigheden op de dag waarop de auto getaxeerd zou worden heb ik de afspraak af moeten zeggen. Waardetaxaties is toen met het voorstel gekomen om een thuistaxatie uit te voeren. Dat scheelde ons een hoop tijd en kilometers. Hartstikke fijn en voor een zeer mooie prijs. Ik raad Waardetaxaties.nl dan ook zeker aan wanneer er een voertuig getaxeerd moet worden. Mijn Galant Sigma kan met het taxatierapport weer twee jaar vooruit, dus ik zou zeggen; tot dan!

Snelle afhandeling

Snel geholpen en duidelijk

ben tevreden

goed ontvangen mooi bedrijf, alleen viel mijn de waarde van de auto tegen i.v.m. zelfde auto's alleen de waren veel jonger en minder strak en toch hoger getaxeerd.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Zandbergen, Bedankt voor uw reactie, fijn dat u het bedrijf positief hebt ervaren! Wendy

Alles prima geregeld

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer, Bedankt voor de mooie beoordeling.. Graag tot de volgende keer1 Wendy

Top service

Ze nemen uitgebreid de tijd om een oplossing voor de opdrachtgever te vinden.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Ham, Fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Uitstekende en snelle taxatie

Snel en vakkundig en aanwezig op het afgesproken tijdstip.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste heer Veeneman, Bedankt voor uw review, wat hebben we nog meer te wensen met zo'n mooi cijfer! Wendy

Prettige en deskundige taxatie, heel net rapport

erg prettig, de afspraken werden nagekomen, de taxateur was op het afgesproken tijdstip aanwezig. de keuring verliep professioneel en het rapport bevatte alle details van de keuring. prettig om mee te werken en een deskundig rapport, een aanrader!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer, Het doet ons goed als we horen dat alles perfect is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Wendy

Proffesioneel, vriendelijk, en uitzonderlijke kennis

Ik had een nogal uitdagend vraagstuk, een motor die zodanig uniek is, dat dit niet zomaar bij elke taxateur mogelijk is. Deze moest beoordeeld worden op waarde, kwaliteit van de bouw, tot in de fijnste details. Het was vanaf het eerste moment duidelijk dat het hier niet alleen om liefhebbers gaat, maar echte specialisten die zeldzame voertuigen ook echt op waarde kunnen schatten. Ik ben erg tevreden met de proffesionele en vriendelijke werkwijze. En het uiteindelijke rapport.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Mathew, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw motor Wendy

Prettig

Prettig

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Derksen, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de oldtimer taxatie. Wendy

Vriendelijk, behulpzaam en snelle service, aanrader!

Aantal zaken meegedaan, ik ben zeer tevreden over waardetaxaties

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Langkamp, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Snel en goed

Zeer tevreden dat ik binnen 4 dagen de camper op zaterdag kon laten taxeren

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Jong, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen, fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. En inderdaad tegenwoordig zijn we ook op de zaterdagochtend geopend. Wendy

Gewoon goed

Snelle afspraak gemaakt Goed duidelijk taxatie rapport met vele foto's

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Schreurs, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Wendy

Positieve vriendelijke ervaring

Afspraak kon op korte termijn gemaakt worden, en ook op een zaterdag. Het bedrijf komt professioneel over zonder te erg zakelijk te laten worden. Naar mij mening is er gedegen onderzoek gedaan naar de waarde van mijn voertuig. Al met al zeer tevreden.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Johan, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Keurig

Ben netjes ontvangen en ging vlot.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst. Wendy

Prettig.

Goeie service en reageren snel op vragen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM taxatie

Beste, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Super!

Mijn ervaring bij Waardetaxaties heb ik als zeer positief ervaren. Het rapport was snel na betaling per post en e-mail opgestuurd. Heldere uitleg etc. Geen op- of aanmerkingen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Mia, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Prima vakkundige taxatie!

Prima vakkundige taxatie van mijn Oldtimers,naderhand mooie en zeer uitgebreide taxatie rapporten ontvangen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Ronald, Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er ook nog een leuke foto bij te voegen, dank je wel. Mooie woorden met een mooi cijfer, wat willen we nog meer. Wendy

snel geregeld en keurig geholpen.

snel geregeld en keurig geholpen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Julius, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

prettig persoonlijk contact

De waardetaxatie van mijn 1977 Mercedes Benz ging vlot en het werd allemaal goed uitgelegd veel foto's gemaakt ook. T was een prettig persoonlijk contact.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Han, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Zeer prettig

Professioneel en persoonlijk

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste, Bedankt voor het invullen van de review. En wat hebt u ons een mooi cijfer gegeven hier doen we het voor. Veel rijplezier met uw Youngtiimer. Wendy

Vriendelijke en behulpzaam

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Henny, Bedankt voor het mooie cijfer. Veel reis plezier met uw camper. Wendy

Vakkundig en goed

Persoonlijke fijn contact en snel geregeld.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste mevrouw Janssen, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Netjes geholpen

Ik ben keurig en correct geholpen en bij gestaan

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Dirk, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw youngtimer. Wendy

zeeeer goed

Goeie uitleg en vriendelijk personeel

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Leo, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.