Uitstekende service, controle en afhandeling

Afspraken werden nagekomen, snelle service en terugkoppeling n.a.v. de taxatie!

• Soort taxatie: Camper taxatie

De gemaakte afspraak is prima nageleefd. Voor af een telefoontje gehad met de tijd dat de taxateur op mijn adres zou komen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Oprechte interesse van de taxateur maakt het een leuke ervaring!

Je bent al trots op jouw eigendom. Wanneer je dan duidelijk merkt dat het voor de taxateur niet het volgende hamerstuk is, maar dat hij oprecht geïnteresserd en enthousiast is, dan maakt dat je nog trotser. Het mooie rapport, met veel mooie foto's maakt het plaatje compleet. Alles bij elkaar een leuke, goed verzorgde en zeer prettige ervaring.

Deskundig bedrijf

Snel geholpen en een heel mooi taxatie rapport ontvangen.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Hans, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Top ervaring en goed geregeld

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Roland, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Een beter cijfer kunnen we ons natuurlijk niet wensen. Wendy

Kundig

Auto laten taxeren en werd geholpen door een kundig en enthousiaste medewerker .

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste, Wat een mooi compliment, daar doe we het uiteindelijk voor! Veel plezier met uw Oldtimer. Wendy

Taxatie naar waarde, betrokken medewerkers en fijne heldere communicatie.

Taxatie op locatie waarbij de taxateur je goed op de hoogte stelt van de tijd van aankomst. Leuk gesprek gehad, onder het genot van een kop koffie de informatie en documenten doorgesproken. Vervolgens veel foto’s gemaakt, oog voor detail komt hier ook zeker aan bod. Al met al een waardige en fijne taxatie met vakbekwame taxateurs.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Sijpko, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Super leuk dat u de moeite heeft genomen om er een foto bij te plaatsen, graag tot de volgende keer! Wendy

Correct en vriendelijk

Het ontvangst is keurig en na een kopje koffie wordt er met veel aandacht naar de auto gekeken. Het ontvangen rapport is uitgebreid en kloppend. Kortom, men maakt waar wat men beloofd.

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Peter, Bedankt voor de mooie beoordeling. Graag tot de volgende keer, de koffie staat klaar! Wendy

Deskundig!

Zeer deskundig aanrader!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Djurre, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Tot de volgende keer! Wendy

OPrima conform verwachtingen

Ging geheel volgens belofte en verwachtingen. Rapport is breed onderbouwd.

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Graag tot de volgende keer! Wendy

Goede expertise

Goede terugkoppeling

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Kaal, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Soepel, deskundig en snel

Uitgebreid rapport, goed onderbouwd, zeer tevreden met de taxatie

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Gerkema, Goed om te lezen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Uitermate open,transparant en voorkomend

Eerste keer ! En gelijk een geweldige ervaring

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Rob, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review en graag tot de volgende keer! Wendy

Vakkundige mensen die goed taxeren

Fijn geholpen en prettig contact met de taxateur

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste heer Bais, Goed om te lezen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, wij wensen u veel rijplezier. Wendy

Goed ervaring Ze komen hun afspraken na Zijn op tijd en je krijgt veel info Zal de volgende keer zeker deze bedrijf benaderen

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Tijani, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

100% Aan verwachtingen voldaan

Afspraak op minuut nauwkeurig Heb zelf verstand van zaken dus viel mij op dat de taxatie professioneel werd doorgevoerd zowel onder , rondom en het binnengedeelte met vochtmeting , daarbij werd alles bijzonder snel uitgewerkt en aan ons gerapporteerd en konden we met de camper op pad .

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Wim, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

Een mooie ervaring

Een eerlijke beoordeling, goede uitleg

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Camper taxatie

Beste, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent over onze diensten. Tot de volgende keer! Wendy

Fijn vriendelijk snel afgehandeld

Vriendelijk ontvangen en binnen een dag geregeld.

• Soort taxatie: Motor taxatie

Beste Pieter, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel rijplezier. Wendy

Taxatie met veel passie

Erg leuke ervaring met de gepassioneerde taxateur van Waardetaxaties gehad. Veel kennis van zaken en neemt ruim de tijd.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Bram, Bedankt voor uw review. Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel rijplezier. Wendy

prima geregeld allemaal.

prima geregeld allemaal

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen. Wij wensen u veel rijplezier met de oldtimer. Wendy

Goed en netjes

Auto goed bekeken en een net oordeel. Dit word toegelicht op mail en later ook in een mooi boekslagwerk. Had auto zelf wat hoger ingeschat, maar niet getreurd daarover. Ze weten wel wat ze aan het doen zijn.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Gert, Leuk dat u er ook een foto bij hebt geplaatst, een auto om trots op te zijn. Fijn dat u tevreden bent en graag tot een volgende keer. Groetjes Wendy

Netjes en correct

Mijn bus is netjes getaxeerd niet te hoog en ook niet te laag Gewoon zoals het hoort Ook de afhandeling, taxatierapport heel netjes

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Frank, Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze manier van werken. Graag tot de volgende keer! Wendy

top

prima geregeld, duidelijk gecommuniceerd en afspraken nagekomen

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer de Vries, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over uw oldtimer taxatie. Wendy

Goed geregeld, komt afspraken na.

Top, ging goed, en het levert keiharde euro's op. Aanrader.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Frank, Fijn dat alles duidelijk was en dat het ook nog wat opgeleverd heeft. Bedankt voor de review. Wendy

Perfect,

Zeer deskundig, veel intresse in het voertuig qwa specificaties

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Glenn, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw Youngtimer. Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 16.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen BPM taxaties voor autobedrijven en particulieren. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 26. Sinds onze oprichting ligt de focus op kanttevredenheid. Vandaar dat wij onze klanten vragen ons te beoordelen. Natuurlijk zijn wij blij met elke goede beoordeling, want het is heel fijn om te horen dat wij het goed doen. Maar wij willen eveneens weten wat eventueel beter kan. Door eerlijk te vertellen wat u van ons vindt, houden wij onszelf scherp. Afspraak plannen? Bel 0315 84 33 08