keurig geregeld

perfect geregeld

• Soort taxatie: Camper taxatie

Alles snel en deskundig geregeld!

Afgelopen maandag langs geweest met een Mazda MX-5 voor een BPM taxatie. Na eerder telefonisch gesproken te hebben over de auto en samen met de taxateur een inschatting te hebben gemaakt van de BPM besparing, besloten een afspraak te maken. Afgelopen maandag langs geweest in Gendringen, waar taxateur Pim de auto kritisch bekeken heeft. Eén dag later heb ik het taxatierapport al ontvangen. De besparing is nog wat meer geworden dan telefonisch werd verwacht. Heel erg blij hiermee dus! Bedankt voor jullie snelle en deskundige manier van werken!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Een taxateur die net een stapje verder gaat.

Super ervaringen, ook bij andere vragen omtrent bijvoorbeeld import zijn ze niet te flauw tijd voor je uit te trekken om je te voorzien van allerlij info.

Zeer kundige mensen!

Zeer kundige mensen! Met goed oog voor detail!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Han, Bedankt voor de mooie beoordeling. Ontzettend fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer1

Goeie ervaring

Contact was goed. Snel. Volgende keer zou ik weer contact opnemen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer Nicky, Bedankt voor uw mooie woorden daar doen we het eindelijk voor! Graag tot de volgende keer. Wendy

Prima!

Duidelijke afspraken, uitgebreid rapport en persoonlijk contact. Kan ze van harte aanbevelen.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Gwen, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

snel en goed

Gewoon prima ervaring gehad met BPM taxatie. Een mooi hoog schaderapport waardoor ik minder BPM mocht betalen.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Leo, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Snelle en vakkundige taxatie

Mijn ervaring was goed en de taxateur vakkundig en vriendelijk.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Reinier, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Deskundig en met een passie voor het vak

Mijn vw t2a is met de grootste zorg nagekeken. De passie van de taxateur (Ruud) straalde ervanaf wat voor een hele prettige sfeer zorgde. Ik heb een mooi taxatie rapport ontvangen met veel foto's en heldere toelichtingen. Al met al ontzettend tevreden.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste Rick, Bedankt voor uw review. Fijn om te lezen dat we aan u wensen hebben voldaan, graag tot de volgende keer! Wendy

Prettige samenwerking

Binnen een dag was alles geregeld

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Co, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

toegangelijk

professioneel

Beste Henk, Bedankt voor de moeite om ons een mooi review te geven! Wendy

Klantvriendelijk

Een kanttekening, Ik had graag vooraf willen weten dat eerst de factuur voldaan moest worden voordat het rapport opgestuurd wordt. Daar kreeg ik een iets rare smaak van. Voor de rest dik tevreden!

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer de Jager, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Vervelend dat er kleine mis communicatie is geweest omtrent de betaling. Wij wensen u veel kampeer plezier met uw camper. Wendy

Snel

Taxatie begint met een afspraak, waarna je digitaal informatie kan verstrekken over de te taxeren auto. Ondanks die informatie was het de taxateur niet helemaal duidelijk dat mijn Volvo S90 Executive, 15cm verlengd, toch echt wel een stuk zeldzamer is dan een 'normale' S90. Maar dat is uiteindelijk wel goed gekomen. Goed is dat ik dezelfde dag nog een iDeal link kreeg voor de betaling en een dag later het taxatie rapport al binnen was. Dat is lekker snel.

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste J. Post, Fijn om een positieve reactie te mogen ontvangen. Bedankt voor de leuke foto, veel rijplezier met uw youngtimer! Wendy

Zeer fijn en flexibel bedrijf om mee te werken.

Ik werk al diverse jaren met Waardetaxaties.nl en ben altijd zeer tevreden met de aangeleverde taxatierapporten. De rapporten zijn zeer uitgebreid en perfect onderbouwd voor de belastingdienst. Ik heb niet een heel groot bedrijf en laat niet zoveel taxeren als de grotere spelers in de markt, maar dit maakt voor Waardetaxaties niet uit. Iedereen is gelijk. Af en toe heb ik ook leuke auto's die getaxeerd worden en dan komt er bij de taxateurs het echte autoliefhebbers gevoel naar boven. Ze hebben echt plezier in hun vak.

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Danny, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. En inderdaad onze taxateurs zijn echte autoliefhebbers. Bedankt voor het toevoegen van de foto altijd leuk! Tot de volgende keer! Wendy

vlot, goed en netjes geprijsd

Auto is grondig bekeken, rondom gefotografeerd. Waardebepaling in mijn ogen in lijn met de beschrijving. Zeer tevreden

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Jan, Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de taxatie en het uitgewerkte rapport. Veel rijplezier Wendy

Accuraat en komt na wat men toezegt

• Soort taxatie: Auto van zakelijk naar privé of andersom

Beste heer Sonneveld, Fijn om te lezen dat u tevreden bent.. Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Snelle en correcte afhandeling

Voor de eerste keer maar ben zeer tevreden een eerlijk en vertrouwelijke taxateur Zeker volgende keer weer

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste heer Fleuren, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsten. Een mooier cijfer kunnen we ons niet wensen. Graag tot de volgende keer! Wendy

Vriendelijk, professioneel en snelle service

Zie boven

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Beste Kasper, Wat fijn om te horen dat u tevreden bent, dit horen we natuurlijk graag! Bedankt voor het invullen van de review. Wendy

Goed bereikbaar bedrijf en doet wat het beloofd!

Goede communicatie. Nadat de taxatie is verricht, wordt er eerst contact opgenomen en uitgelegd wat er eventueel is geconstateerd en wat het vervolgtraject is.

• Soort taxatie: Camper taxatie

Beste Goed om te horen dat we u op de juiste wijze konden helpen! Leuk dat u er een foto bij hebt geplaatst, veel reisplezier. Wendy

Zeer tevreden met de geleverde diensten

Zeer tevreden met de geleverde diensten

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Toby, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw review. Wendy

Zeer goede ervaring!

Auto laten taxeren voor de bpm aangifte, voordelig uitgepakt en goed/snel geholpen. Zeker een aanrader!

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Max, Bedankt voor het invullen van onze review. Mooi om te lezen dat u tevreden bent over de BPM taxatie. Wendy

Snel, goed en vriendelijk!

Zoals beschreven. Snel, goed en vriendelijk. Het taxatierapport is zeer goed en duidelijk. Fijne mensen om mee te werken!

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer Rensink, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Veel rijplezier met uw oldtimer. Hartelijk dank!

top!

super geregeld via mijn klant peugeot abbring

• Persoonlijk contact N.v.t.
  • Flexibiliteit N.v.t.
  • Soort taxatie: BPM taxatie

Beste heer van Wageningen, Het doet ons goed als we horen dat alles perfect is verlopen en de taxatie goed is bevallen. Bedankt voor uw review. Wendy

prima en duidelijk

prima taxatie

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Beste heer van der Ploeg, Dank u wel voor dit mooie cijfer, fijn dat u tevreden bent. Veel rijplezier met uw oldtimer. Wendy

corecte bediening

ik ben zeer tevreden met de gang van zaken. top

• Soort taxatie: BPM taxatie

Beste Henk, Wat fijn dat u zo tevreden bent en de moeite nam ons te beoordelen. Hartelijk dank! Wendy

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels zijn we doorgegroeid naar een team van ruim 20. Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.