Vakkundig

Vriendelijk behulpzaam en correct.

• Soort taxatie: Camper taxeren

goede service

goede service en duidelijk vertellen wat de bedoeling ic

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Goede ontvangst.

Kennis van zaken persoonlijke aandacht

• Soort taxatie: Oldtimer taxatie

Prima geholpen

Kon op zeer korte termijn een afspraak maken voor mijn youngtimer Alfa Romeo. De taxateur was zeer kundig en accuraat en wist zelfs meer van het type auto dan ik als eigenaar! Het toeval wilde dat hijzelf een vergelijkbare auto in bezit had. Heeft een zeer goed gedocumenteerd verslag gemaakt en in mijn optiek een realistische taxatie gedaan.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Soort taxatie: Youngtimer taxatie

Super snel en goede service

Super snel en goede service

• Soort taxatie: Auto importeren naar Nederland

Mooi en netjes opgestelde taxatie.

Goede ervaring.

Ervaring was positief. Ze wisten precies waar ze naar kijken moesten. Ik moet binnenkort nog een paar oldtimer Taxatie’s laten doen. Ik zou het aanbevelen om het daar te laten Doen.

• Soort taxatie: Oldtimers taxatie

Zeer vriendelijk, deskundig en betrokken personeel

Een zeer vriendelijke man kwam onze Ford Granada Turnier beoordelen en taxeren. Hij nam hiervoor de tijd en maakte zeer veel detailfoto,s hij was vriendelijk en heeft samen met mij de foto's van de werkzaamheden die aan de Ford zijn gebeurd bekeken, samen met de facturen van de reparaties en onderdelen.

• Soort taxatie: Oldtimers taxatie

goede service en ook erg snel

heel snelle service, bij nacontrole zaten er 2 kleine foutjes in, maar verder erg vriendelijk en snel geholpen

Snel en deskundig

Het hele proces van het maken van een afspraak tot de ontvangst van het taxatierapport verliep snel. Het rapport zelf getuigt van veel deskundigheid. We zijn dik tevreden!

• Soort taxatie: Youngtimer taxatie

serieus en bondig rapport

goed verhaal , foto`s ok

heel vriendelijk en netjes snelle afwerking

Wij vonden het een zeer compleet rapport met veel foto's en zeer overzichtelijk heel goed

Supersnel taxatiegeregeld t.b.v. verzekering

Om de dagwaarde van mijn bijna youngtimer officieel vast te leggen heeft Waardetaxaties.nl mij auto getaxeerd. Hiermee kan ik op voorhand mijn bijna youngtimer (12 jaar oud) toch gewoon "all risk" (WA+casco) verzekeren en bij een eventuele schade niet overgeleverd te worden aan de vaak gehanteerde dagwaarde van BOVAG of ANWB "uit het boekje". "Mijn" dagwaarde is hiermee bezegeld.

vriendelijk, service gericht en kundig.

vriendelijk, service gericht en kundig.

Gezellig en professioneel

Deskundig - accuraat - snel

Prettige contacten met deskundige mensen. Jarenlange expertise die stand houdt ook in discussies met derden

Goed ontvangen, deskundig oordeel, snel volgens toezegging geleverd.

Ik kon op een mij passend moment langskomen (gehele middag als tijdvenster). Mijn voertuig werd met serieuze belangstelling bekeken (zelfs ook door andere medewerker bij vertrek).

Super fijne jongens. 👍

Snelle, goede service.

's Ochtends vroeg gebeld en kon twee uur later al langs komen! Tevreden met het oordeel en het rapport was ook snel binnen.

Goede taxatie

Zeer tevreden over de taxatie ,net rapport..

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig

snel vakkundig en een relatief goede prijs verhouding

Top bedrijf!

Professionele aanpak, snel geregeld

Waardetaxaties gaat doelgericht te werk. Ze zijn flexibel en denken mee. Goede partij om mee samen te werken

Een prettige vriendelijke ontvangst, en veel interesse in mijn Oldtimer!

De taxateur was zeer vriendelijk en straalde kennis van auto’s uit. Het taxatierapport is zorgvuldig en met veel foto’s uitgevoerd, chapeau!

Zeer goede service en vriendelijk personeel

Alle gemaakte afspraken keurig nagekomen. Van het eerste telefonische contact tot de ontvangst van de taxatie.

Over Waardetaxaties.nl

Waardetaxaties taxeert ruim 10.000 voertuigen per jaar door heel Nederland. We taxeren oldtimers, youngtimers, campers, motoren, custom cars en sinds 2019 ook tractoren. En we doen bpm taxaties. Toen Ruud Jansen in 2013 begon met Waardetaxaties bestond zijn team uit 3 taxateurs. Inmiddels hebben we er 18! Sinds onze oprichting hebben we maar één doel; tevreden klanten. Dat is de reden waarom we na elke taxatie een beoordeling vragen. Want dat is dé manier om onszelf scherp te houden.

Filter op Taal