Fijn bedrijf, erg tevreden.

Alles is van te voren duidelijk uitgelegd en daar is ook de tijd voor genomen. Bij het plaatsen van de panelen is er netjes gewerkt volgens plan. Ben erg tevreden hierover.

Geheel tevreden met de installatie

Goed bedrijf. Proces van offerte tot en met installatie is goed verlopen

Netjes gewerkt

Helder offerte/opdrachttraject en goede installatie

Compleet duurzaam heeft een helder en goed offert opdrachttraject. We zijn ook tijdens dat traject goed geholpen. Je moet je zelf inlezen en kritisch zijn. Dat moet je altijd, maar bij compleet duurzaam staan ze er voor open en kom je dan tot een meest optimaal leg plan/oplossing voor jou.

Ontzettend slechte service

Panelen zouden in december geplaatst worden. Het werd maart. Keurig de app gekregen om de opbrengst te monitoren. Ben nu al twee maanden bezig om de app weer operationeel te krijgen. Wordt continu aan het lijntje gehouden. Zelf neemt het bedrijf geen contact op. Communicatie is dus erg slecht. Service dus nog beroerder.

vriendelijk personeel en duidelijke communicatie

Zowel de verkoper als de installateurs waren uiterst vriendelijk, kundig en helder in hun communicatie en uitvoering

Top.

Goede communicatie en een nette installatie. Kortom: zeer tevreden!

Keurige snelle en vakkundige service

Na ontvangst en goedkeuring offerte, Levering en montage in 8 weken. Dit is een mooie prestatie in de huidige overspannen markt. Hartelijk dank "compleet duurzaam"

7 installatie afspraken waren er nodig om 14 zonnepanelen te plaatsen

Eerste oriënterende gesprekken voor opdracht verliepen goed. Opdracht verstrekt en ingepland. Bij het eerste installatiebezoek blijkt er verkeerd te zijn ingemeten waardoor het afgesproken legplan niet kan worden gerealiseerd. Installatie kon op dat moment niet verder. Nieuw legplan gemaakt. Installatie afspraak 2 en 3 worden een half uur voordat de installatie zou plaatsvinden zonder goede reden afgezegd. Daarna zijn er nog diverse bezoeken nodig om uiteindelijk de installatie volledig af te ronden. Stroeve communicatie. Magere compensatie voor alle rompslomp die Compleet Duurzaam heeft veroorzaakt.

Bijzonder goed adviesgesprek

Vandaag een adviesgesprek gehad over warmtepompen. We kregen duidelijke en uitgebreide uitleg met een objectieve en enigszins onverwachte conclusie: dat in ons huis en situatie (goed geïsoleerd en laag verbruik) het beste een ventilatiewarmtepomp past. Die is nog niet in het assortiment maar komt er hopelijk snel. Daarnaast kregen we veel goede tips om nog meer te verduurzamen. Kortom, goed gesprek waarvoor alle tijd werd genomen. Dank daarvoor!

Heel tevreden!

Het hele proces van aankoop tot installatie van onze zonnepanelen is perfect verlopen. Allemaal keurige en prettige mensen die de afspraken nakomen. Wij bevelen Compleet Duurzaam van harte aan!

Fijn en duidelijk 1ste overleg, uitvoering in praktijk top! Vriendelijk en zeer professioneel!

In het eerste overleg met Mark werd alles duidelijk en vriendelijk uitgelegd. En bij onduidelijkheden werd het nog een keer op een andere manier uitgelegd. De mannen die de zonnepanelen hebben aangebracht waren ook zeer vriendelijk en zeer professioneel. Zelfs in huis hebben ze nog geholpen om ruimte te maken omdat er een kast in de slaapkamer in de weg stond voor de bedrading van zolder naar de meterkast. Super blij mee!

Duidelijke offerte, nette installatie

duidelijke offerte, goed inspelen op de situatie. Installatie is keurig verlopen.

Er is hard en netjes gewerkt op zaterdag 26-11-2022

De mannen (3) waren mooi op tijd en hebben de hele dag vlot en heel netjes doorgewerkt. Ondanks soms moeilijk bereikbare plekken werd een goede oplossing gevonden. Het ontbrekende onderdeel (vóór installatie in de meterkast) werd zondag 27-11-22 door een andere medewerker vakkundig geïnstalleerd. Ook bij de installatie van de app hebben we hulp gehad evenals bij het aansluiten van de dongel op het juiste WiFi netwerk. We zijn een zeer tevreden klant.

Er is hard en netjes gewerkt op zaterdag 26-11-2022

Keurige service

Keurige service, installateur werkt netjes

De installatie is keurig netjes uitgevoerd

De monteurs hebben hun werk netjes en keurig opgeleverd. Alles netjes weggewerkt, vooraf overlegd hoe wij het wilden hebben en ook zo uitgevoerd. top!

Fantastische klantreis

De aanvraag is met een opzet vanuit de gemeente begonnen. Wij kregen na het invullen van een formulier een afspraak met de verkoper die bij ons een intake kwam doen. Ontzettend duidelijk en prettig gesprek. We hebben alles in een mooie samenvatting digitaal ontvangen. Je kan direct je akkoord geven en een afspraak inplannen. De afspraak zelf is keurig afgehandeld. In 3 uur tijd zijn er 10 zonnepanelen geplaatst en is de uitleg geweest. De factuur en afhandeling van de app is ook allemaal digitaal keurig afgehandeld

Perfecte klantervaring

Perfecte klantervaring

De installatie is door de monteurs keurig netjes uitgevoerd

De monteurs kwamen iets later aan, maar hebben netjes werk afgeleverd. De bekabeling is zoveel mogelijk uit het zicht aangebracht en alles werkt zoals het zou moeten.

De installatie is door de monteurs keurig netjes uitgevoerd

Snelle plaatsing zonnepanelen

In eerste instantie ongerust omdat ik niet gehoord had hoe laat ze zouden beginnen, was even bang dat ze niet zouden komen maar rond 9 uur kwamen ze, aardige jongens, hebben goed doorgewerkt. Rond 4 uur was het klaar waarbij alleen een groepenautomaat in de meterkast nog vervangen moest worden omdat ze niet de juiste hadden. Deze is een paar dagen later alsnog gemonteerd.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!