Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!