zeer tevreden over plaatsing en installatie zonnepanelen

Alles compleet geregeld, zelfs het aanmelden, toppie.

Prima werk geleverd en nette mensen die erg behulpzaam zijn. Problemen zijn er niet voor deze mensen, alleen uitdagingen.

Compleet afgerond !!!

Ondanks diverse afspraken, veroorzaakt door het winterse weer en harde stormdagen is alles op een zaterdag correcte uitgevoerd. Prettige medewerkers en tussentijds steeds telefonisch en/of schriftelijk contact gehad.

Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Alles van te voren besproken met Tim Appelman van Compleet Duurzaam wat daarna in goede harmonie is uitgevoerd. We zijn er best tevreden mee.

Super snelle levering

Meer dan tevreden

Snel en goed.

Team Ali heeft prima werk geleverd. Binnen 3 uurtjes alles geïnstalleerd en werkend.

Heldere uitleg, doen wat ze zeggen en goed meegedacht

Ook wij zochten een uitweg vanuit een te hoge energierekening en besloten om ons te oriënteren op zonnepanelen. Compleet Duurzaam reageerde als eerste en kwam met een goed doortimmert verhaal en een dito advies. We besloten om er voor te gaan en werden meteen positief verrast doordat het installeren maanden eerder bleek te kunnen dan gepland. De installatie verliep niet vlot doordat de kanel niet bleek te kunnen zoals ingeschat. Er werd keihard gewerkt door de mannen en er is een hele nette oplossing bedacht en uitgevoerd. Daarnaast springt Compleet Duurzaam er ook aan de telefoon positief uit: Wie je ook spreekt, iedereen is duidelijk en behulpzaam. Alles werkt naar behoren en we kijken met een glimlach naar ons verbruik en de factuur, zeker in combinatie met een dynamisch contract omdat we nu zelfs geld terugkrijgen voor het afnemen van stroom. Al met al is Comleet Duurzaam een absolute aanrader!

Betrouwbaar bedrijf

Na een drievoudige verhoging van mijn energierekening begin 2022 ben ik gauw alternatieve opties gaan bekijken. Voor een warmtepomp met 10 extra zonnepanelen (wij hadden er al 20) kwam ik uit bij Compleet Duurzaam. Ik ben zelf service monteur geweest en weet uit die ervaring hoe een en ander kan verlopen. Mijn insteek was altijd: wat er ook misgaat probeer het op te lossen. En dat bleek ook de insteek te zijn bij Compleet Duurzaam. Het intake gesprek verliep plezierig en er werd eerlijke voorlichting gegeven. De zonnepanelen werden in mei 2022 geplaatst Er werd een verkeerd gat geboord naar de meterkast en de eerste dragers van de panelen bleken niet het juiste formaat te hebben. De warmtepomp Alpha Innotec LWDV 9kw werd in juli 2022 geplaatst, daar werd de thermostaat niet goed aangesloten op de interface. Alle problemen werden echter keurig opgelost en er werd steeds goed over gecommuniceerd. We hebben in 2022/2023 weliswaar een zachte winter gehad en ons, vrijstaande klasse A, huis uit 2003 werd moeiteloos op 21 graden gehouden en we kregen voldoende warmwater uit de kraan. En iedereen, inclusief wijzelf, zijn verbaast over de geringe geluidsbelasting. Behalve de gebruikelijke netspanningslimiet storingen bij de zonnepanelen hebben we bij de warmtepomp deze winter helemaal geen storing gehad.

Een dikke pluim voor Compleet Duurzaam

Het heeft een tijdje mogen duren, maar de zonnepanelen liggen op de houtloods, op enige afstand (40 m. kabel!) van het huis en daarmee van de meterkast! De panelen leveren met dit mooie weer al de nodige energie. De persoonlijke- en telefonische contacten zijn steeds vriendelijk en effectief geweest, zodat we steeds op koers konden varen. De afspraken zijn goed nagekomen. De monteurs Hussein en zijn broer hebben heel goed en creatief meegedacht en oplossingen gevonden voor de aparte uitdagingen van ons dak van de houtloods. Zij hebben ons constant betrokken bij de zaken die moesten gebeuren. Ons dak van de loods was niet helemaal haaks, maar Hussein had na overleg een dusdanige oplossing, dat je niet ziet dat het dak “scheef” is. Tussentijds vernieuwden ze ook nog drie nokpannen. Er werd rap en effectief gewerkt. Al met al een pluim voor Compleet Duurzaam en de monteurs Hussein en zijn broer.

Goede ervaring, netjes geplaatst

Goede ervaring, een duidelijk verhaal en netjes geprijsd. Bij het plaatsen was er tekort vogelweerings materiaal meegenomen, dit is een aantal dagen later geplaatst zonder enige problemen.Tevens had de monteur gezien dat er een dakpan scheef lag en dit voor lekkage kon zorgen. Erg attent dat hij ons hier van op de hoogte heeft gebracht. Ook voor vragen na het plaatsen erg behulpzaam.

Goede voorlichting,goede uitvoering

Alles redelijk snel verwezenlijkt. Tijdens gesprek enige minpunt:niet over vogelbescherming gepraat. Moest dus later aangebracht worden. Verder alles goed

Snelle levering en vlotte montage

Na goedkeuring offerte op 21-2 snel een schouw op 9-3 georganiseerd en binnen een maand stonden de heren op de stoep ; in enkele uurtjes lagen de panelen op het dak en nog dezelfde dag productie! De geleverde enphase software deel het gelijk en leverde mijn eerste statistiekje op. Heb vol vertrouwen in de komende jaren.

Prima afgehandeld

De communicatie liep soms n beetje stroef, maar eindresultaat is goed.zeer tevreden klant

Goed advies maar in het begin wantrouwig

Prima installatie, net gemonteerd en vriendelijke mensen. De eerste adviseur rade een LAN kabel aan naar de meterkast. Overbodig want de monteur wilde het kastje boven bij de wasmachine op Wi-Fi. Dat werkt prima maar wel voor Jan lul een kabel getrokken door de kelder naar de meterkast wat veel werk was en dus onnodig... ? Voor de rest complimenten.

zeer goed

Vakkundige plaatsing in enkele uren.

Het heeft lang geduurd voor wij konden worden ingepland voor de plaatsing van 10 zonnepanelen. De plaatsing zelf vond echter binnen enkele uren op vakkundige wijze plaats.

Prima!

Goed telefonisch en via mail bereikbaar en vlotte levering en installatie!

Komt beloftes ook na.

Alleen maar positieve ervaringen met dit bedrijf. Alle afspraken zijn volledig nagekomen, en de uitvoering van het werk was ook top.

De hele proces verliep soepel van eerste gesprek tot installatie.

Prettig bijna geheel stressloos.

Alles werkt naar wens.

Installatie goed, jammer dat we erg lang moesten wachten.

Prima ervaring goede service. leuk persooneel

Prima ervaring ondanks de drukke periode ben blij dat ik hier ben gekomen. komen snel als ik bel voor een probleem zijn bereikbaar voor simpele vragen zoals hoe meld ik me aan bij de provider als eigen energie opwekker.

Compleet Duurzaam is goed bereikbaar, geven goed advies en snel (aangepaste) offertes. Uiteraard moest ik even wachten totdat de panelen geleverd werden maar het leggen zelf ging heel snel en alles werkt top!

Uiteindelijk zijn wij tevreden

Het offerte traject is naar tevredenheid verlopen. Helaas had de definitieve montage wat voeten in de aarde. Ondanks een schouw vooraf zijn er 3 montageteams langs geweest. Het derde team heeft uiteindelijk de panelen mooi en snel gemonteerd.

Ik ben zeer tevreden en zeker een tien verdiend

De plaatsing van de zonnepanelen is van het begin tot het eind naar alle tevredenheid gedaan . Er is steeds overleg geweest over wat de beste oplossing was voor bijvoorbeeld de afwerking van de kabels naar de meterkast en de dakdoorvoer. Het werd allemaal op dezelfde dag geregeld..Na plaatsing werd meteen de aanmelding naar de leverancier geregeld en werd ook app geïnstalleerd zodat ikzelf niets meer hoefde te doen en de monteurs gingen niet eerder weg dan dat alles werkte.Dus alles perfect geregeld.

Prima service; goed aangelegd met duidelijke uitleg.

Een aanrader! Duidelijke afspraken tijdens de intake. Netjes en snel aangelegd. Goede aftersales.

Over Compleet Duurzaam

Compleet Duurzaam wil als betrokken bedrijf ondernemen op een wijze die bijdraagt aan een betrouwbare, toekomstbestendige en klimaatneutrale maatschappij. Wij hebben de overtuiging dat zonne-energie een belangrijke rol gaat spelen in de overgang naar verduurzaming van onze energievoorziening. ‘’Uit diverse scenario’s blijkt dat de klimaatdoelstellingen haalbaar zijn met een energiemix waarin verscheidene duurzame-technieken een substantiële bijdrage zal leveren’’ Duurzaamheid is een steeds belangrijker en groter thema in onze samenleving en in een steeds veranderende maatschappij verander je mee. Met Compleet Duurzaam maak je de ‘groene’ stap naar de toekomst!