Prettige samenwerking en advies op maat

Bubblefish werkt secuur en houdt ons op de hoogte van de werkzaamheden. Ze luisteren naar je wensen en geven gericht advies op maat. De communicatie verloopt erg prettig, professioneel met een vleugje persoonlijkheid. Een fijn team om mee samen te werken.

• Hoe heeft u ons gevonden? Aanbeveling

Erg mooie website en bijzonder goede samenwerking

We hebben onze nieuwe website dutchdigitaldelta.nl door Bubblefish laten bouwen en zijn zeer tevreden over het resultaat. Niet alleen hebben zij maatwerk geleverd en behulpzame oplossingen geboden wanneer we het onmogelijke wilden, ook zijn het bijzonder fijne mensen om mee samen te werken.

Klantgerichte professionals

Bubblefish heeft kennis van zaken, is hulpvaardig en komt afspraken na. De communicatie verloopt bijzonder prettig en ze stellen je op de hoogte als er iets wijzigt in de planning. Ze schakelen snel en denken met je mee. Kort samengevat: klantgerichte professionals!

• Hoe heeft u ons gevonden? Google

Super blij met de frisse nieuwe toegankelijke website

We hebben in 6 maanden tijd een nieuwe website live staan -van het offertetraject tot aan het vullen van de website-. De samenwerking was zeer prettig en fijn. Er zijn heel veel mogelijkheden. De website is zo gebouwd dat je bijna alles zelf kunt aanpassen en toevoegen. Zeer toegankelijk! Omdat er zoveel mogelijk is, is een introductiecursus wel aan te raden naast een handleiding.

• Nazorg N.v.t.
  • Hoe heeft u ons gevonden? Anders

Gestructureerde professionals vind je bij Bubblefish!

Er komt veel kijken bij het bouwen van een nieuwe website. Dankzij de gestructureerde aanpak van Bubblefish, kan ik met trots zeggen dat we de website www.jgzzhw.nl naar een hoger niveau hebben weten te tillen. We verloren daarbij de vooraf gestelde doelstelling niet uit het oog. Het snel en overzichtelijk schakelen gedurende het project hebben wij als zeer prettig ervaren!

• Hoe heeft u ons gevonden? Aanbeveling

Bubblefish denkt met je mee en schakelt snel

Bubblefish is een fijne opdrachtnemer. Ze leert haar opdrachtgever goed kennen en kan daardoor met je meedenken. Het contact is snel en overzichtelijk doordat je met één persoon uit de organisatie schakelt. Bubblefish geeft eerlijk advies wanneer bepaalde wensen van de opdrachtgever niet gebruiksvriendelijk zijn en komt met een passend alternatief.

• Nazorg
  • Hoe heeft u ons gevonden? N.v.t.

Professionals!

Bubblefish is een bureau met een heldere en gestructureerde aanpak. Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

• Hoe heeft u ons gevonden? Aanbeveling

Een zeer prettige samenwerking en een erg mooie en goed werkende website

Na het pas laat kunnen starten met het project ben ik erg blij met de stappen die we hebben kunnen maken om de e-healthweekwebsite, sneller, overzichtelijker en gebruiksvriendelijker te maken. Ik ben erg blij met het feit dat de website het certificaat van toegankelijkheid heeft gekregen, iets wat erg belangrijk is voor onze doelgroep.

• Hoe heeft u ons gevonden? Anders

Dank je wel Laurens! Wat een score zeg! Wij ervaren de samenwerking ook als zeer prettig en mooi dat er weer een site digitaal toegankelijk is. Namens team Bubblefish bedankt voor je beoordeling. Op naar nog meer mooie samenwerkingen.

Prettige club mensen met kennis en passie voor websites en digitale toegankelijkheid.

We werken samen met Bubblefish waar wij gezamenlijk actief zijn met het creëren van een digitaal toegankelijk internet. Door onze kennis te combineren kunnen we zorgen voor een grotere output richting klanten en uiteindelijk de burger als het gaat om websites en toegankelijkheid.

• Afspraken nakomen
  • Geleverde Kwaliteit N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Nazorg N.v.t.

Klant/User georiënteerd

Ik werk regelmatig samen met Bubblefish en hun procesmatige aanpak valt meteen op. Met hun brede kennis, werken ze stap voor stap naar slimme, converterende websites en applicaties waar de gebruiker(s ervaring) centraal staat.

• Hoe heeft u ons gevonden? Social Media

Het contact met de medewerkers is heel prettig en er wordt snel geschakeld. Afspraken en deadlines worden goed nagekomen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Geleverde Kwaliteit N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geweldig mooie website geworden, die (denk ik) uitstekend past in ons nieuwe beeld naar buiten. De site zelf is snel opgeleverd, maar er zitten stukken in het CMS systeem (en buiten het CMS system), way beheer bemoeilijkt en een afhankelijkheid creëert.

• Nazorg

We zijn erg tevreden over de samenwerking met Bubblefish. De projectaanpak die zij hanteren is duidelijk en fijn. Je weet als klant precies hoe het project ervoor staat. Er ontstaan mooie projecten om de online omgeving van onze organisatie te verbeteren, met als uitgangspunt de klant.

• Nazorg

Bubblefish is heel toegankelijk en reageert snel op email. Onze wensen voor een nieuwe website zijn vertaald naar een ontwerp waar de organisatie zeer blij mee is. Hier kunnen we weer jaren mee verder!

• Nazorg

Zeer tevreden klant tot nu toe. Jullie zijn kundig, flexibel en ook geduldig, wat in ons geval erg handig is.

• Nazorg

Hoi Leon, Jullie weten dat ik al jaren zeer fijn met jullie samenwerk en voor 2018 gaan we hier weer flink mee door met onze projecten. Wat ik vooral heel fijn vind is de toegankelijkheid en de makkelijke en snelle vormen van communicatie. Fijn dat de telefoon altijd aanstaat en jullie zo flexibel en snel zijn met het oppakken van onze wensen.

• Nazorg

Beste Anne, Bedankt voor het invullen van onze enquete!:) Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring met Bubblefish is goed. Twee verbeterpuntjes wat mij betreft: de projectaanpak en de manier waarop de facturatie is geregeld.

• Nazorg

Beste Marjolein, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

Bubblefish is deskundig en creatief maar daarnaast laagdrempelig, goed benaderbaar en denkt na over de wensen en kenmerken van onze organisatie als opdrachtgever.

• Nazorg

Beste Bart, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Projecten worden goed opgepakt en opgevolgd. Ad hoc werkzaamheden blijven soms wat langer liggen.

• Nazorg

Beste Krystle, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

toppers zijn t!

• Nazorg

Beste Paul, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

De REDMAX website migratie, onderhoud, verbetering en contract ontbundeling. En realisatie website stichting vrijgevestigden rommen en beheer.

• Nazorg

Beste Jack, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

• Nazorg

Beste Rick, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

• Nazorg

Beste Derk, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

• Nazorg

Beste Dimitri, Bedankt voor het invullen van onze enquete. Mochten we nog vragen hebben naar aanleiding van je beoordeling dan nemen we contact met je op. Met vriendelijke groet, Kayee Lee

Over Bubblefish

Bubblefish helpt organisaties innoveren en groeien met behulp van creatieve online oplossingen. Wij combineren betrokkenheid en jarenlange ervaring in online strategie, UX research, UX design, webtechnologie, accessiblity en optimalisatie om jouw doelstellingen te realiseren. Onze digitale experts ontwerpen en ontwikkelen gebruiksvriendelijke, veilige en digitaal toegankelijke websites, online platformen en mobiele apps welke voldoen aan de WCAG 2.1 richtlijnen.