Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Bubblefish

Bubblefish helpt organisaties innoveren en groeien met behulp van creatieve online oplossingen. Wij combineren betrokkenheid en jarenlange ervaring in online strategie, UX research, UX design, webtechnologie, accessiblity en optimalisatie om jouw doelstellingen te realiseren. Onze digitale experts ontwerpen en ontwikkelen gebruiksvriendelijke, veilige en digitoegankelijke websites, online platformen en mobiele apps welke voldoen aan de WCAG 2.1 richtlijnen. Ons specialisme ligt binnen de sectoren overheidsorganisaties, onderwijs, zorg en welzijn, non-profit en Business to Business.