Super goede training

Onze zoon wilde graag van het bedplassen af maar het lukte ons zelf niet. Met de wekker duurde het 10 weken (het is wel even doorzetten) en nu is hij al een paar maanden droog in de nacht zonder ongelukjes. Het bellen met de hulpdesk was heel fijn om even wat extra advies bijv mbt op vakantie gaan te krijgen. Het heeft echt geholpen! Binnenkort starten we ook hiermee voor de jongste.

• Begeleiding bij de training

Beste A., Dank je wel voor het delen van jullie positieve ervaring en fijn dat onze training ook bij jullie zoon zo goed heeft geholpen. Het is inderdaad even doorzetten, want de plaswekker is geen wondermiddel, maar het is de moeite waard. Vaak is goede begeleiding ook belangrijk en gelukkig hebben jullie dit ook zo ervaren. Op naar de jongste en die helpen wij natuurlijk weer net zo graag😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Dol-fijn!!

Onze dochter van bijna 7 is door de plaswekker training heel snel zindelijk geworden. Onze dochter is een diepe slaper, en de plaswekker was hiervoor al genoeg. Het tril-element hadden we erbij maar dat was iets te hard dus die hebben we achterwegen gelaten. Onze dochter was fanatiek met stickers plakken, elke ochtend en als hoogste score kon en mocht je een dolfijn plakken!! Wekelijks een telefoontje voor begeleiding is erg fijn. Tiptop in orde!

• Begeleiding bij de training

Beste Y, Geweldig te lezen dat jullie dochter zo goed bezig is geweest 💪 en dat onze wekelijkse begeleiding en de stimulerende scorekaarten met stickers hebben gewerkt. Bijna 7 is een hele mooie leeftijd om van het bedplassen af te zijn, dus geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

De aanhouder wint!

Ons zoontje van 9 is het dmv de plaswekker met trildisc eindelijk gelukt om 's nachts droog te blijven. Het heeft ons slapeloze nachten bezorgd maar het resultaat mag er zijn! We kregen goeie begeleiding en tops van urifoon ...top!

• Begeleiding bij de training

Beste Mariel, Complimenten voor het doorzetten van de training en fijn te lezen dat onze begeleiding daarbij zo goed is bevallen en er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat jullie zoon van het bedplassen af is. Daar doen we het voor 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Goede klantenservice

Ik had een klein probleempje met mijn urifoon en dat is gelijk verholpen.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Rosalie, Fijn dat onze service u goed is bevallen. Het plashorloge was inderdaad veel te snel kapot en als wij hiervan op de hoogte worden gesteld, lossen wij het natuurlijk direct op. Hopelijk hebben jullie veel profijt van het plashorloge. Paula van Urifoon

Een leuke en zeer effectieve training

Onze zoon vond het direct leuk om de plaswekker te gebruiken en kan alle stappen makkelijk zelf uitvoeren. Het trilkussen zorgde ervoor dat hij ook echt wakker werd. Na twee weken de plaswekker gebruikt te hebben had hij een eerste droge nacht en na vier weken hebben we geen ongelukjes meer gehad. De uitleg en ondersteunende mailtjes van Urifoon hebben geholpen door te zetten en ook goed met het drinkpatroon overdag aan de slag te gaan. Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze effectieve en leuke training!

• Begeleiding bij de training

Beste S., Wat is het super om te lezen dat onze plaswekkertraining ook bij jullie succesvol is geweest. En zelfs in recordtijd 🏆 want na 4 weken geen plasongelukjes is natuurlijk heel goed gedaan. Wij doen er alles aan om de training leuk én effectief te maken en dit is blijkbaar door jullie ook zo ervaren. Dan is snel vooruitgang zichtbaar en blijft de motivatie hoog. Jullie zoon mag trot zijn op het resultaat 👍 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super fijne begeleiding

We worden heel goed geholpen!!! Alle vragen worden uitgebreid behandeld. Top service.

• Begeleiding bij de training

Beste Michelle, Heel fijn te horen dat onze begeleiding bij de plaswekkertraining door jullie zo goed wordt ervaren 😃 De plaswekker zelf is namelijk geen wondermiddel, maar een hulpmiddel bij een training waarbij goede coaching en begeleiding erg belangrijk kan zijn. En hier nemen wij graag de tijd voor. Zet hem op en dan kunnen ook jullie binnenkort genieten van de droge nachten! Paula van Urifoon

Werkt super goed

Na 3 weken plaswekker al zindelijk nachts.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Miranda, Heerlijk voor jullie dat onze plaswekkertraining al zó snel succes had. Top gedaan 😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Het lijkt wel een wondermiddel!

Mijn zoontje heeft een lichte vorm van autisme en ik vermoed mede daarom was hij op 7 jarige leeftijd nog niet zindelijk in de nacht. Verre van. Daarnaast plaste hij ook veel 's nachts. Ik kon me niet voorstellen dat dit zou gaan werken. Maar echt waar, na een week of 3 hebben wij het alarm niet meer gehoord! En eigenlijk na 1 week al meerdere droge nachten. Ongelooflijk! Het was hierom dus ook een stuk minder intensief dan ik had verwacht. Ik had verwacht meerdere weken meerdere keren per nacht eruit te moeten, maar niet dus, zo snel werkte het. Wij zijn wel gestart in een vakantie zodat hij en wij minder last zouden hebben van vermoeidheid ivm onderbrekingen in de nacht.

• Begeleiding bij de training

Beste Monique, Dat klinkt als een geweldig succesverhaal en super dat het zo bij jullie is gelopen. Wij horen dit gelukkig vaker, al kan je zo'n soepele training nooit vooraf voorspellen. Maar ook bij jullie heeft onze training zo snel zo goed gewerkt 💪. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Effectief en snel resultaat

Na lang dubben gestart met deze training. De eerste week wat ongelukjes, maar verbetering volgde snel. Incidenteel nog een ongelukje in de weken die volgden. De stickerkaart werkt stimulerend. Na drie volledig droge weken hebben we de training definitief afgesloten. Trots dat het gelukt is!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Raymond, Helemaal terecht dat jullie trots zijn dat de training is geslaagd. Super goed gedaan en zoals ik het lees is het precies volgens het boekje verlopen. Dat lange dubben vóór de training horen wij vaker. Net als "Waren wij hier maar eerder aan begonnen...". Of "Als ik dit eerder had geweten...". Het werkt echt en ook jullie kunnen nu genieten van de droge nachten 😃. Enjoy! Paula van Urifoon

Intensief maar doeltreffend

Wij hebben de Contessa plaswekker gebruikt. Het trilelement bleek overbodig, door die piep kan je haast niet heen slapen. Mijn dochter reageerde snel op de wekker en na een aantal nachten hield ze na een klein beetje nattigheid en de piep in en ging naar de toilet. Kies wel een goed moment om met de training te beginnen het is wel intensief en vraagt doorzetten. Heel fijn dat ze nu in de nacht ook zindelijk is!

• Begeleiding bij de training

Beste Madelon, Super te horen dat onze plaswekkertraining ook bij jullie is geslaagd. Het is (vooral in het begin) intensief en als snel en goed op het alarm wordt gereageerd is het een kwestie van volhouden. Beide fases goed doorstaan 💪. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Training werkte snel dankzij goede persoonlijke begeleiding

Mijn zoontje van bijna 6 vond het vreselijk dat hij nog elke nacht een luier om moest. Hij had dan ook zin in het trainen met de plaswekker. Het pakket is aantrekkelijk vorm gegeven en de informatie wordt op een duidelijke manier voor kinderen gegeven. Na goede start hadden we toch een dip. De persoonlijke begeleiding over de telefoon was hierbij onwijs prettig. 1,5 maand later lukt het wel om helemaal droog te blijven. Ik zou het zeker aan een ander aanbevelen.

• Begeleiding bij de training

Beste Renee, Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring 😊. Super om te lezen hoe het is verlopen. Veel kinderen hebben tijdens de training even last van een dip, maar onze begeleiding helpt hen daar met gerichte adviezen snel uit. Zo ook bij jullie. Om daarna in een korte tijd de training succesvol af te ronden. Top gedaan 💪 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Enorm tevreden ouder.

Mijn zoontje was binnen anderhalf week helemaal zindelijk. Ben enorm tevreden over deze plaswekker. Ik gebruikte alleen de tril element en werkte heel goed . Ik raad het zeker aan ouders om het te proberen. Mijn zoon is nu helemaal zindelijk.

• Begeleiding bij de training

Beste Nabiha, Wat een top prestatie hebben jullie geleverd 💪. In zo'n korte tijd van het bedplassen af komen is natuurlijk extreem snel en veel sneller dan gebruikelijk. Maar het is jullie gelukt 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Goede begeleiding

Snelle service en goede begeleiding de plaswekker is makkelijk in gebruik

• Begeleiding bij de training

Beste J, Dank voor de complimenten 😊. De begeleiding bij de plaswekkertraining is ook precies waarin wij ons onderscheiden en o zo belangrijk voor een succesvolle training. Fijn dat dit ook zo is ervaren. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

In 3 weken helemaal droog ‘s nachts

Fijne begeleiding, duidelijke instructies, leuke sticker kaarten. Simpel en doeltreffend product.

• Begeleiding bij de training

Beste Tessa, Kijk hier worden wij blij van. Jullie hebben een top prestatie geleverd en wij genieten van jullie positieve feedback over onze dienstverlening. Win - Win 😊. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Het werkt fantastisch

De training verliep bij ons perfect. Wij zijn enorm blij. Goed geholpen. Ook in de chat.

• Begeleiding bij de training

Beste A., Super te lezen dat de training perfect verliep! Dank ook voor het compliment hoe wij jullie hebben geholpen. Goed advies en goede begeleiding bij het gebruik van de plaswekker is belangrijk en daarom is 1 van onze experts door de weeks inderdaad ook 's avonds via de chat bereikbaar. Alles voor een succesvolle training 😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

De plaswekker heeft voor onze zoon 100% gewerkt

Onze zoon is binnen 8 weken ‘s nachts zindelijk geworden. Inmiddels slaapt hij volledig door of wordt hij uit zichzelf wakker om te gaan plassen. De plaswekker heeft 100% gewerkt en de connectie tussen zijn hersenen en blaas is gemaakt. We zijn heel blij dat we Urifoon hebben ontdekt. De eerste week was pittig. De wekker ging meerdere keren af, bed verschonen en een zoon die heel diep sliep. We dachten: gaat dit werken? Gelukkig ontvang je van Urifoon mails met tips. Dit geeft enorm veel houvast. Wat wij ervaarden in de eerste week was volgens Urifoon normaal en we moesten vooral volhouden. En het kwam goed. In de tweede week ging de wekker nog maar 2x af en in de derde week hoogstens 1x. Onze zoon werd direct wakker en deed zijn plas op de wc. Inmiddels slaapt hij helemaal door of hij wordt uit zichzelf wakker om te gaan plassen.

• Begeleiding bij de training

Beste Karin, Bedankt voor het delen van jullie ervaring met onze plaswekkertraining en de begeleiding daarbij. De plaswekker zelf is nooit een wondermiddel, het gaat om het juist inzetten ervan. Met onze begeleiding willen wij ervoor zorgen dat er snel vooruitgang zichtbaar is, waardoor wordt doorgezet en de slagingskans het grootst is. Zo is het ook bij jullie gegaan en kunnen jullie al binnen 8 weken genieten van de droge nachten. Heerlijk! Paula van Urifoon

Super goed

Hij is in paar weken tijd snel van bedplassen af gekomen!!

• Begeleiding bij de training

Beste Nathalie, Wat een geweldige start van 2024 💪. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super gedegen en vriendelijke hulp

Wat een goede dienstverlening! Niet alleen de plaswekker zelf, maar ook de hulplijn die je kan bellen voor tips en adviezen is top. Iedere keer kreeg ik advies op maat. Een droog kind!

• Begeleiding bij de training

Beste Jessie, Wat fijn te lezen dat ons totale pakket jullie zo goed is bevallen. De plaswekker alleen is vaak niet de oplossing. Het gaat om de training en deze doorloopt elk kind op zijn of haar eigen manier. Daar hoort dan ook de maatwerk begeleiding van onze kan bij en deze combinatie zorgt voor het succes. Zo ook bij jullie 😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Nooit verwacht zo snel resultaat te halen!

Mijn dochter van 6 droeg tot we de plaswekker gingen gebruiken nog een luier in de nacht. Vanaf net 2 was ze overdag zindelijk, maar ze sliep zo diep, dat ze elke nacht een volle luier had. In de herfstvakantie besloten om de plaswekker te gaan proberen, omdat ze er toch zelf ook wel graag vanaf wilde. De eerste 3 dagen ging hij af, waarbij vanaf de 3e keer we al niet meer het bed hoefde te verschonen. Na nog 2 keer afgaan was het klaar! Ze werd gewoon zelf wakker als ze moest plassen! Nog een paar weken doorgezet en zelfs expres voor het slapen gaan water gedronken, maar geen probleem! Wat was ze trots dat ze eindelijk zonder luier kon slapen!!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Ingrid, Wat fijn dat je jullie ervaring met ons hebt gedeeld. En wat voor ervaring. Super goed gedaan! Ook het nog een paar weken door blijven trainen met extra uitdagingen is heel verstandig om zeker te weten dat de training echt is geslaagd. Complimenten voor je dochter die terecht erg trots is. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Het werkt echt!

Eerlijk gezegd waren we vrij sceptisch toen we begonnen. Onze zoon (6jr) is een heel diepe slaper en werd eigenlijk altijd pas de volgende ochtend (nat) wakker en droog in de nacht nog steeds een luier. De eerste nacht mocht hij geen luier meer aan en bij het afgaan van de wekker bleef hij ook gewoon doorslapen (ondanks dat de wekker op standje lawaai stond). De eerste nacht hebben we hem zelf maar wakker geschud. Gelukkig gaat de huur van het apparaat gepaard met een beloningssysteem van stickers, waardoor ons zoontje enthousiast bleef. Zelfs bij het gebruik van de wekker kon hij nog een punt verdienen (slim bedacht). Na een week zagen we vooruitgang en na 2,5 maanden trainen kunnen we terecht zeggen dat hij zinderlijk is. Mocht je nog twijfelen, gewoon doen!

• Begeleiding bij de training

Beste Anton, Bedankt voor het delen van jullie mening. Ik weet dat dit best veel werk is, omdat je ook nog de factuur van de bestelling moet uploaden om zeker te weten dat het de ervaring van een echte klant is. Nogmaals hartelijk dank! En geweldig om te zien hoe succesvol de training is verlopen en dat onze stimulerende scorekaarten en stickers hier goed bij hebben gewerkt. Maar het knappe is natuurlijk vooral dat jullie hebben doorgezet en dat het bedplassen in korte tijd is opgelost. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fijne methode

Ons zoontje is na 3 maanden helemaal zindelijk in de nacht. Ontzettend fijne methode die voor ons zeer werkbaar was!

• Begeleiding bij de training

Beste Elke, Dank je wel voor het delen van jullie ervaring en super te horen dat onze "fijne plaswekkertraining" zo goed is bevallen. En het heeft ook nog eens gewerkt 😃. Geweldig gedaan en geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fijne ervaring

Mijn zoon van 8 jaar was na een maand in de nacht zinnelijk mbv de plaswekker. We gebruiken geen luiers meer en hij kan nu bij vriendjes slapen, zonder schaamte te hebben.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Danielle, Geweldig om te lezen dat ook jouw zoon nu zonder schaamte en zorgen kan gaan genieten van logeerpartijtjes en dergelijke. Daar doen we het voor. Na een maandje trainen nooit meer in bedplassen. Top gedaan 💪 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Werkt supergoed: in een week droog

We hebben de plaswekker precies een week gebruikt voor mijn dochter van bijna 6 jaar, de eerste drie nachten ging hij af en daarna niet meer! Ik had nog wat vraagtekens bij de volledige vergoeding via zorgverzekering. Werd aan de telefoon daar heel goed bij geholpen!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Jolanda, Wow, dat is dan echt supersnel bij jullie gegaan. Super 💪 De regels van de verzekeraars zijn inderdaad niet altijd even duidelijk, maar ook daarbij helpen wij graag. Fijn te lezen dat dit goed is bevallen 😃 Geniet van de droge nachten. Paula van Urifoon

In 1 maand uit de nachtluiers

Ik vind het een hele goede training voor kinderen, alles is heel goed toegespitst op kinderen. Mijn kind (bijna 6) was in een maand tijd 's nachts zindelijk terwijl hij daarvoor 's nachts niet wakker te krijgen was. Voor hem was dit het zetje wat hij nodig had.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Mirjam, Top te lezen dat jullie zoon de training zo goed is bevallen en dat hij al binnen 1 maand 's nachts zindelijk is. Daar doen wij het voor 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fijne tips!

Tijdens het uitzoeken van de juiste plaswekker werd ik telefonisch goed geholpen. Ook kreeg ik goede tips m.b.t. declareren bij de verzekering. De wekker en training hebben zijn werk goed gedaan! Binnen 2 maanden 3 weken achtereen droog! Inmiddels slaapt mijn dochter al geruime tijd zonder wekker en het gaat nog steeds goed. Ook de tussentijdse mailtjes met tips, vond ik erg fijn.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste M, Hartelijk dank voor het delen van jullie positieve ervaringen met ons als team, onze werkwijze en uiteraard het resultaat van onze plaswekkertraining 😊. Hier doen wij elke dag ons best voor. Geweldig dat ook jullie dochter nu lekker zorgeloos kan slapen en niet meer bang hoeft te zijn voor een nat bed. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon. Los van de wetenschap is het natuurlijk veel belangrijker te weten wat de gebruikers van nu er van vinden. Werkt de Urifoon plaswekkertraining echt? Word je goed geholpen tijdens de training? Is de kwaliteit goed? Praktisch in gebruik? Hoe vermoeiend is de training? Wat doet het met je kind? Zomaar wat vragen die andere ouders heel prettig vinden om over te lezen, want zij staan nog aan het begin en oriënteren zich of de plaswekker voor hun kind een geschikte oplossing is. Wij waarderen het zeer als er even de tijd wordt genomen om de 4 vragen te beantwoorden en kort de ervaringen te delen. Het Urifoon team