Duidelijk, toegankelijk, werkt

Zeer goede ervaring gehad. In ons geval hoefden wij niet eens heel intensief bezig te zijn met de plaswekker, maar was een paar keer erdoor gewekt worden voldoende om onze dochter zelf wakker te laten worden. Zij was hiervoor al een hele periode droog in de nacht en had een terugval waar we niet zelf uit leken te komen. Nacht na nacht konden we de lakens verschonen. De plaswekker heeft precies de cirkel doorbroken en ze kan het nu weer zelf! Super fijn ook dat we hiervoor de plaswekker konden huren en er niet zelf 1 hoefden aan te schaffen. Uitleg, begeleiding, altijd onderaan afgesloten met: neem gerust contact op, echt heel fijn, ook al hebben wij het niet nodig gehad. Top!

• Begeleiding bij de training

Werkt fijn vanwege de mails en de stickerkaart.

In het begin is het best intens en denk je waar ben ik aan begonnen maar het gaat per week beter en voor je het weet slaapt je kind droog. Bij ons daarna nog wel even geduurd voordat ze echt zelf wakker werd omdat ze moest plassen. Maar als we op het drinken en plassen letten is ze eigenlijk altijd droog.

Fantastisch!

Ik was in begin wat sceptisch, maar het heeft echt goed geholpen. Het duurde zo'n 5 weken bij onze dochter van 9, maar inmiddels heeft ze (na 2 maanden te zijn gestopt) nog geen enkel 'ongelukje' gehad! Vooral het trilelement werkte erg goed voor onze dochter. Begeleiding hebben we niet veel nodig gehad, maar als we het nodig hadden was het duidelijk en heel correct. Groeten Pien

• Begeleiding bij de training

Effectieve methode met prima ondersteuning!

Ik ben heel blij dat ik de plaswekker geprobeerd heb. Na twee weken twijfelde ik of de vooruitgang voldoende was. Ik heb gebeld, er werd alle tijd voor me genomen en ik kreeg goede adviezen mee, met als gevolg dat onze zoon van bijna 7 's nachts lekker droog blijft! Mocht ik in de toekomst nog eens gebruik willen maken van een plaswekker voor één van de andere kinderen, dan kom ik gauw terug!

Snel naar een droge bed

We hebben de plaaswekker gebruikt en in minder dan 2 maandan luktte het om niet meer een naatte onderbroek in de ochtend te hebben. Dat gebeurte wel 90% van de nachten, voordat we meebegonnen waren met de wekker. Mijn dochter slaapt de hele nacht door of soms gaat ze wakker omdat ze moet plassen. We zijn meer consistent met voor het slaapgaan nog een keer naar wc te gaan en dat helpt. De matras beschermer gebruik ik nog steeds, maar is eigenlijk nooit nat. Mijn dochter wil nog de speciale onderbroek gebruiken, en dat is prima. Als er een paar drupeltjes zijn, worden dan de broeken niet nat. Wij zijn onzettend blij met het resultaat. Bedankt Urifoon. Telefonisch contact is altijd snel en hulpzaam.

• Begeleiding bij de training

Goede methode voor bedplassen!

Binnen 3 weken was onze zoon van het bedplassen af, dit had ik nooit gedacht dat het zo snel te trainen zou zijn! Heel blij mee. Urifoon heeft een goede methode uitgedacht, bestaande uit tips doorheen de dag + plaswekker. Heel praktisch en resultaatgericht!

• Begeleiding bij de training

Professionele begeleiding en gebruiksvriendelijk product!

Wij zijn super tevreden over Urifoon. Het product is erg gebruiksvriendelijk: kinderen kunnen zelf gemakkelijk aan de slag. Ons zoontje van zes was enorm gemotiveerd om te beginnen en was binnen drie maanden zindelijk. Het stickervel hielp hem daarbij, dat maakt het wat speelser. Je moet er even wat tijd in investeren als ouder, maar het is echt de moeite waard. Enige minpuntje vonden wij de alarmgeluiden: veel daarvan zijn hard/fel en een beetje als een brandalarm. Voor erg gevoelige kinderen minder geschikt. Trilalarm is dan een optie, maar gelukkig zat er ook een kraaiende haan bij, die hebben wij gekozen. Over de begeleiding van Urifoon zijn we heel tevreden, ik heb ze een paar keer gebeld omdat ik vragen had en werd dan altijd vriendelijk te woord gestaan, er werd ook altijd meegelezen in het dossier waardoor mijn zoontje bij zijn voornaam genoemd werd als we spraken. Dat voelde prettig.

• Begeleiding bij de training

Bij mijn dochter van 5 heeft de plaswekker geholpen om ook in de nacht zindelijk te zijn!

• Begeleiding bij de training N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.

Zoon was binnen zes weken nachtzindelijk

Mijn zoon wilde heel erg graag nachtzindelijk worden. Het lukte hem niet. Samen denkend kwamen we op de plaswekker uit, dat leek hem wel een goed idee. Hij vond het spannend maar binnen een week was hij 's nachts bijna altijd droog. De stickers voor elke situatie waren voor ons als ouders fijn omdat het meer een manier was om de situatie visueel te maken dan een beloning. Na zes weken waren we een week niet thuis en hij wilde de wekker niet mee en gewone onderbroeken dragen. Hij bleef de hele week droog. De week werd een maand. Mijn zoon is apetrots op zijn prestatie en ik omdat het me minstens drie natte bedden per week scheelt. Urifoon biedt een fijne begeleiding aan, het pakket is leuk aangekleed met een boekje en een drinkfles, alles bij elkaar was het gewoon hartstikke goed geregeld.

Geweldig product!

Onze zoon van 7 was binnen twee weken 's nachts zindelijk door de plaswekker. Hij slaapt diep, maar werd snel wakker van de plaswekker. De training nu afgerond binnen 3 maanden.

Werkt super!

Onze zoon van 8 slaapt heel diep en werd niet wakker om te plassen. Daarom de plaswekker met trilelement besteld. Met de week werd hij steeds beter wakker door het trilelement. Na 5 weken was hij steeds vaker droog en binnen 2 maanden was hij helemaal droog 's nachts. Het heeft echt heel goed gewerkt!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Zeer effectief

Mijn zoon van 6 was na ongeveer 4 weken gebruik van de plaswekker helemaal droog s nachts. Eerste weken waren wel pittig met elke nacht wakker door de wekker (die niet alleen zoon wekte, maar ons allemaal, volume is wel aan te passen), maar na 3 weken leek er een knop om te gaan en ging het opeens beter. Nu 2 maanden droog zonder ongelukjes!

Super tevreden!

Ben erg tevreden over de begeleiding en de plaswekker. Heb vaak moeten overleggen om het plan aan te passen. Elke keer werd er meegedacht voor een oplossing door ervaren en behulpzame medewerkers. Mijn zoontje van 7 is na 3 maanden nu droog in de nacht!

• Begeleiding bij de training

Onze dochter heeft de Urifoon gebruikt en binnen een week zagen wij al resultaat. Binnen 8 weken is ze helemaal droog in de nacht. Wij bevelen de Urifoon iedereen aan!

• Begeleiding bij de training

Werkt simpel maar de behaalde doelen zijn groot.

• Begeleiding bij de training

Een simpele oplossing kan veel zelfvertrouwen geven aan een kind. Bedankt voor de review en geniet van de droge nachten!

De aanhouder wint

Onze zoon van 8 is na 6 weken helemaal droog. We hadden in het begin wat moeite met het koppelen van de verschillende apparaten. Na hulp van de klantenservice was dit opgelost. In het begin werd onze zoon niet wakker van de wekker of de trilschijf. Na een week lukte dit wel zelfstandig en ook om de wekker af te zetten. Er leken 5 weken voorbij te gaan zonder verbetering, maar toen opeens, bam!! Elke nacht droog. We zijn heel gelukkig voor hem, hij wilde gelijk uit logeren.

• Begeleiding bij de training

Heerlijk dat de training geslaagd is en hij nu durft te logeren! Als het koppelen van het trilelement met de Liberty plaswekker toch niet lukt met behulp van de gebruiksaanwijzing, dan kun je ook de QR-code onderop de doos scannen voor een instructiefilmpje. Even bellen vinden wij ook gezellig, dan doen we het en dit gaat heel snel, want het koppelen is namelijk binnen 1 minuut gebeurd.

Eindelijk droge nachten

We begonnen de training met onze 8 jarige zoon voor de derde keer. Maar dit keer met een plaswekker met trilfunctie. Dit bleek dé oplossing. Wanneer het alarm afgaat zit je rechtop in bed, en soms meerdere keren per nacht. Het is erg pittig. Zeker ook voor je kind die overdag fit moet zijn op school. Door de trilfunctie werd onze zoon dit keer wel zelf wakker en zette het apparaat zelf uit. Na een week of 3 zagen we verandering in zijn plasschema, handig te zien op de scorecard. Van 2-3 per nacht naar 1x op een vroeger tijdstip. Nu zijn we twee maanden onderweg. Hij slaapt al meer dan twee weken droog door. Hij gaat niet zelf plassen s nachts maar slaapt gewoon door. Heel fijn voor het hele gezin. Als hij moe is wil de wekker nog wel eens afgaan maar dan is hij er heel snel bij. We houden het sensorbroekje gewoon aan, en we blijven stockeren, kan geen kwaad. Zo krijgt hij ook zelfvertrouwen dat hij het vol kan houden .

• Begeleiding bij de training

Wij zijn blij dat jullie deze keer via ons zijn begonnen met trainen en te zien dat dit samen met een wekker met trilelement voor een positief resultaat zorgt! Blijft contact houden, zodat we ervoor kunnen zorgen dat hij steeds een stapje verder in de training komt en we spoedig de training succesvol af kunnen sluiten!

Makkelijk in gebruik en zeer behulpzame klantenservice

De Plaswekker komt met een goede uitleg. De wekelijkse mails motiveren en hebben erg geholpen de oorzaak van het plasprobleem te ontdekken. Samen met de klantenservice die ontzettend behulpzaam is met fijne tips.

• Begeleiding bij de training

Hartelijk dank voor de feedback en nog een fijne dag gewenst!

Super service

Goed product, met een echt persoonlijke service en meedenkend personeel. Heel fijn

• Begeleiding bij de training

Wij zijn super blij met deze mooie beoordeling, maar het belangrijkste voor ons is dat de training geslaagd is, want daar doen we het allemaal voor!

Het is werkt

Na een mand slapt mijn docher zonder Pampers .

• Begeleiding bij de training

Geweldige ondersteuning van de plaswekker en mailtjes!

Mijn zoontje met autisme, adhd en een lvb heeft de zindelijkheidstraining met de plaswekker waanzinnig snel opgepakt en was echt binnen enkele weken 's nachts volledig zindelijk. Eerst overdag paar keer geoefend en toen de "strijd" aan gegaan. Alleen had ik me op veel erger voorbereid. Duidelijkheid, structuur en goede begeleiding hebben er voor gezorgd dat Sem binnen enkele weken al volledig droog was in de nacht!

• Begeleiding bij de training

Top dat hij het zo snel heeft opgepakt, we hebben met veel plezier geholpen!

Zindelijk in 6 weken

In het begin werd onze zoon niet wakker van de wekker. Toen we er een wedstrijdje van maakten werd hij steeds sneller zelf wakker van de wekker. Inmiddels is hij zindelijk. Zonder de plaswekker denk ik dat het nog wel even had geduurd.

• Begeleiding bij de training

Voor competitief ingestelde kinderen helpt het inderdaad vaak goed om er een vriendschappelijk wedstrijdje van te maken. Bedankt voor de feedback en gefeliciteerd met het slagen van de training!

Een enorme verlichting!

Na verschillende therapieën in het ziekenhuis bij de plas-poepkop is mijn zoon met ADHD en ASS van 13 eindelijk 's nachts zindelijk dankzij de plaswekker. Binnen 2 maand was hij zindelijk 's nachts. Ook al wordt plaswekker niet als wondermiddel omschreven, voor mijn zoon was dit het wel. Dus een enorme aanrader!!

• Begeleiding bij de training

Wij zijn blij voor (en trots op) alle kinderen die slagen voor de plaswekkertraining, maar dit verhaal maakt ons toch wel extra gelukkig!

Fantastisch, na een aantal weken was ons zoontje zindelijk

Slechts een aantal weken nodig gehad en ons zoontje je was zindelijk. Geweldige methode en ook de support via de klantenservice is super! Ik kan echt iedereen aanraden hiermee aan de slag te gaan.

• Begeleiding bij de training

Bedankt voor de complimenten en super fijn dat de training zo snel geslaagd is!

Wat een geweldige manier van trainen is dit!

Wat een uitkomst dit!  Na twee weken was mijn zoon droog en ook overtuigd dat hij het zonder wekker kon. Nog 1 weekje doorgegaan maar na drie weken was het klaar. Hij is zo trots!  Nu voor het eerst logeren zonder luier. Heel erg fijn dat zoiets bestaat.

• Begeleiding bij de training

Uw zoon kan zeker trots zijn op zichzelf! Het slagen voor de zindelijkheidstraining geeft het zelfvertrouwen absoluut een boost. Nu lekker onbezorgd genieten van logeerpartijtjes!

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.