Jullie hebben ons en onze zoon geholpen naar nachts zindelijk worden.

Heel erg fijn. Ik kon met al mijn vragen terecht. Ik kreeg tips zodat de wekker steeds beter ging werken. Mijn zoon kreeg daardoor steeds meer succes ervaringen. Zonder jullie hulp had ik in het begin al opgegeven. Mijn jullie gaven me tips waardoor we het samen hebben gered. Bedankt

• Begeleiding bij de training

Hadden we eerder moeten doen!

De Urifoon heeft onze dochter zonder problemen van het bedplassen afgeholpen. Geen idee waarom we er zo lang mee hebben gewacht. Ik raad het iedereen aan! De service en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren.

Eindelijk droge nachten

Omdat het mijn dochtertje niet lukte om in de nacht droog te blijven wilden we een plaswekker proberen om te zien of het werkt. De eerste week was zwaar. Elke nacht ging de wekker en soms moest het bed ook verschoont worden. Na de eerste week veranderde alles. Vanaf tweede week was ze droog in nacht. Gek dat het zo snel kan veranderen. Ze is ontzettend blij en trotst dat het haar gelukt is. En wij zijn er ook heel blij mee. Dus ik zou het iedereen aanraden

• Begeleiding bij de training

Het heeft uitstekend geholpen om mijn zoon droog te krijgen snachts.

De wekker is makkelijk in gebruik. Het geluid kun je zachter zetten. Mijn zoon vond het zelf een erg fijn hulpmiddel om droog te worden snachts. De beloningskaart en stickers erbij maakte het voor hem ook erg leuk. Hoe trots hij wel niet was als hij een 5 score had of zelfs een 7!! En inmiddels is die droog! Het fijne vind ik er zelf aan dat je hem huurt voor een periode en daarna kunt verlengen! Als het dus niet vergoed wordt, is dit een betaalbare en makkelijke oplossing. Ook de begeleiding, in mijn geval, via de mail was dik in orde en hadden we ook echt wat aan!

• Begeleiding bij de training

Beste C., Hartelijk dank voor het delen van jullie ervaring met de Urifoon plaswekkertraining. Super te horen dat deze voor zowel je zoon als voor jou zo goed is bevallen. Onze aanpak, met scorekaarten en stickers voor het kind en goede begeleiding richting de ouders, is uniek en gelukkig ook bij jullie effectief gebleken 😃. Het huren van de plaswekker is inderdaad een verstandige keuze. Het is goedkoper en duurzaam 😉. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Als ik dit eerder had geweten...

Het was anderhalve week lang doorbijten, maar toen was het onder controle. Als ik dit eerder had geweten, dan had ik de wekker veel eerder besteld.

• Begeleiding bij de training

Beste Martijn, Wat een goed gekozen titel "Als ik dit eerder had geweten..." 😃. Dit horen wij namelijk echt zó vaak van ouders. De training is de eerste paar nachten even flink wennen en kan pittig zijn, maar daarna kan het snel gaan. Net zoals bij jullie. Super goed gedaan 💪. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super handige werkbare plastraining

Super makkelijk handig en motiverende manier om zowel als ouders als kind aan de slag te gaan met de zindelijkheid van ons kind.

• Begeleiding bij de training

Beste Marieke, Super fijn te horen dat onze plaswekkertraining zo goed is bevallen bij het aanpakken van het vervelende bedplassen! Hier doen we het voor 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Prima ervaring.

Bestelling was vlot binnen, leuke accessoires er bij! Vooral het boekje over de plasklas was hier een grote hit! Van hele natte luiers (misschien ook een beetje luiheid?) tot volledig droog in de nacht! Wat ons betreft echt een aanbeveling. En de klantenservice ook top!

• Begeleiding bij de training

Beste An, Super te lezen dat onze plaswekkertraining vanaf dag 1 ook bij jullie tot blije gezichten heeft geleid 😃. Een compleet, leuk en informatief pakket om mee aan de slag te gaan en de ondersteuning van onze experts en de klantenservice om de training zo snel mogelijk te laten slagen. Zo is het ook bij jullie gelukt 💪 Maar bovenal hebben jullie het zelf super goed gedaan! Geniet van de droge nachten. Paula van Urifoon

Voor onze dochter van 6 de plaswekker gehuurd en eigenlijk dacht ik, eerst zien en dan geloven. Maar wat een top training!! Binnen 2 weken helemaal droog 's nachts!

• Begeleiding bij de training

Beste Maria, In een record tijd naar droge nachten. Dat heeft ze super goed gedaan 🥇. "Eerst zien en dan geloven" is een gezonde instelling. Wij overtreffen deze verwachtingen graag en verbazen met onze training elke keer weer heel veel ouders en kinderen. Het werkt echt 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Geweldig hoe de plaswekker en de deskundige helpdesk ons heeft geholpen!!

Onze dochter (9) was 's nachts nog nooit langer dan twee weken achter elkaar droog geweest. Ze werd niet wakker als ze moest plassen en sliep vaak door in een nat bed. Uiteindelijk hebben we besloten de plaswekker inclusief broekjes bij Urifoon te bestellen en voor onze dochter had het snel het gewenste resultaat. Ze vond het eerst wel heel spannend en niet fijn om door de plaswekker wakker te worden gemaakt als haar broekje een beetje nat was geworden, maar het lukte haar al snel om de rest uit te plassen in de wc, droog door te slapen of 's nachts zelf wakker te worden en naar de wc te gaan zonder dat de wekker af ging. Het puntensysteem werkte ook motiverend voor onze dochter en aan het eind van een week schreef ik een compliment voor haar. Twee keer hebben we gebruik gemaakt van de deskundige helpdesk om onze situatie te bespreken. Eén keer heeft onze dochter ook zelf met een medewerkster gesproken en de tips hebben we zeer positief ervaren.

• Begeleiding bij de training

Beste Laura, Geweldig te lezen dat onze plaswekkertraining bij jullie dochter zo goed heeft gewerkt. De samenwerking tussen de motiverende scorekaarten, de complimenten van jullie als ouders en af en toe een gesprek met 1 van onze experts heeft het gewenste effect gehad: Nooit meer bedplassen 😃 Maar bovenal natuurlijk haar eigen inzet. Super goed gedaan 💪 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Goede ervaring, goede begeleiding en goede motivatie technieken

• Begeleiding bij de training

Beste Ranjana, Bedankt voor het delen van jullie ervaring en heel fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over onze begeleiding en de manier waarop wij de training aanbieden, zodat het kind ook gemotiveerd blijft om door te zetten. Top dat de training is geslaagd 👍. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Nooit verwacht!

Zo’n 30 jaar geleden gebruikte ik zelf de plaswekker, helaas zonder succes. Dus ik was wat sceptisch toen we de plaswekker voor onze 11 jarige dochter gingen gebruiken. Maar wat een succes! De eerste nacht was heel erg schrikken van het harde geluid. De nachten daarna alleen het trilelement gebruikt en constant droog. Nu slaapt ze al weken lang zonder wekker (en al op kamp en naar de camping geweest) en nog steeds droog. Echt heel fijn!

• Begeleiding bij de training

Beste Fiet, Dat klinkt inderdaad als een succesverhaal 😃. Soms kan het echt heel snel gaan, zoals bij jullie. Het was op haar leeftijd waarschijnlijk net even het zetje dat ze nodig had om vanaf nu niet meer in bed te plassen. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

In het begin werd hij niet wakker van het alarm of de trilling maar na een week lukte dat wel. Hoe je er door heen kan slapen begrijpen wij nog steeds niet. Hij had daarna zeker nog vele ongelukjes maar even doorzetten en gaat nu gewoon naar de wc en slaapt soms hele nachten door. Wij zijn zo blij dat we de urifoon hebben gebruikt. Anders konden we nu nog elke nacht zijn bed verschonen. Wij zijn super trots op onze zoon!

• Begeleiding bij de training

Beste Gabrielle, Super fijn dat jullie zoon nu ook van het vervelende bedplassen af is met de Urifoon plaswekkertraining. Het is bewezen dat bedplassers dieper slapen dan leeftijdgenootjes die niet meer in bed plassen, dus wij zijn niet verrast dat hij in het begin door het alarm heen sliep. De goede adviezen en doorzetten maken het verschil en zorgen ervoor dat de training effect gaat hebben. Zo ook bij jullie. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Fantastisch!

Mijn zoon droeg nog altijd een luierbroekje en had met luierbroekje zijn bed regelmatig nat. Na 1,5week gebruik te hebben gemaakt van de plaswekker was hij elke nacht droog!

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Annelies, Dat klinkt als een enorm succesverhaal. In 1,5 week van natte bedden naar droge nachten. Maar blijkbaar was onze plaswekkertraining net even het zetje wat hij nodig had om een wekreflex te krijgen op het gevoel van een volle blaas 's nachts. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Positief en nuttig

Fijn hoe de begeleiding in de mail is. Vlotte communicatie. Onze zoon is nu droog, de scorekaarten werken er ontzettend goed bij!

• Begeleiding bij de training

Beste Ilona, Wat fijn om te horen dat onze begeleiding en manier van communiceren zo goed is bevallen. En.... dat onze training ook bij jullie zoon heeft gewerkt en hij nu van het bedplassen af is. Geweldig 💪😃 Bedankt voor het delen van jullie ervaring. Dit motiveert ons om deze lijn voort te zetten en anderen ook te helpen 🌟 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Onze zoon heeft de training in acht weken behaald!

Onze ervaring is zeer positief! In het begin was het erg wennen voor Daniël, vooral dat het vervelend was door het alarm wakker te worden ‘s nachts. Toch ging de knop om en zagen wij daarna een forse verandering bij Daniël. Z’n hersenen kregen het seintje door, en nu is hij afgelopen week drie weken droog gebleven zonder de plaswekker. Voor ons als ouders ook erg fijn! Heel fijn waren ook de tips en tops uit de mail. Veel hebben wij succesvol Ingezet. Zo neemt Daniël nu een grote beker water/limo mee naar school ipv een kleine beker, en plast hij na rust voor het slapengaan goed uit.

• Begeleiding bij de training

Beste Alice, In 8 weken van het bedplassen af 💪! Dat heeft jullie zoon super goed gedaan. Natuurlijk is het in het begin even wennen aan de plaswekker. Maar als het kwartje is gevallen en hij snel wakker wordt van het alarm kan het snel gaan. Helemaal wanneer onze adviezen uit de begeleiding ook nog eens worden opgevolgd. Top resultaat en geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Goed. En moriveren voor kinderen

Prettig en klantvriendelijke service 2x was de wekker niet afgegaan omdat de elektrode niet goed contact maakte. De volgende dag werd kosteloos een nieuwe ontvangen toegestuurd. Mails met tips waren nuttig, mijn inziens iets te vaak. Maar duidelijk. Voor onze zoon vooral motiverend om met de stickers en score kaart te werken

• Begeleiding bij de training

Beste Q., Fijn dat onze aanpak uw zoon zo goed is bevallen! Uiteindelijk moet hij het natuurlijk helemaal zelf doen, maar motiverende hulp kan geen kwaad 😉 Jammer is wel dat onze techniek jullie even in de steek liet. Natuurlijk lossen we dat dan snel op om de training te vervolgen. Want het bedplassen succesvol aanpakken is ons doel en dit is ook bij jullie gelukt. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super goede training

Onze zoon wilde graag van het bedplassen af maar het lukte ons zelf niet. Met de wekker duurde het 10 weken (het is wel even doorzetten) en nu is hij al een paar maanden droog in de nacht zonder ongelukjes. Het bellen met de hulpdesk was heel fijn om even wat extra advies bijv mbt op vakantie gaan te krijgen. Het heeft echt geholpen! Binnenkort starten we ook hiermee voor de jongste.

• Begeleiding bij de training

Beste A., Dank je wel voor het delen van jullie positieve ervaring en fijn dat onze training ook bij jullie zoon zo goed heeft geholpen. Het is inderdaad even doorzetten, want de plaswekker is geen wondermiddel, maar het is de moeite waard. Vaak is goede begeleiding ook belangrijk en gelukkig hebben jullie dit ook zo ervaren. Op naar de jongste en die helpen wij natuurlijk weer net zo graag😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Dol-fijn!!

Onze dochter van bijna 7 is door de plaswekker training heel snel zindelijk geworden. Onze dochter is een diepe slaper, en de plaswekker was hiervoor al genoeg. Het tril-element hadden we erbij maar dat was iets te hard dus die hebben we achterwegen gelaten. Onze dochter was fanatiek met stickers plakken, elke ochtend en als hoogste score kon en mocht je een dolfijn plakken!! Wekelijks een telefoontje voor begeleiding is erg fijn. Tiptop in orde!

• Begeleiding bij de training

Beste Y, Geweldig te lezen dat jullie dochter zo goed bezig is geweest 💪 en dat onze wekelijkse begeleiding en de stimulerende scorekaarten met stickers hebben gewerkt. Bijna 7 is een hele mooie leeftijd om van het bedplassen af te zijn, dus geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

De aanhouder wint!

Ons zoontje van 9 is het dmv de plaswekker met trildisc eindelijk gelukt om 's nachts droog te blijven. Het heeft ons slapeloze nachten bezorgd maar het resultaat mag er zijn! We kregen goeie begeleiding en tops van urifoon ...top!

• Begeleiding bij de training

Beste Mariel, Complimenten voor het doorzetten van de training en fijn te lezen dat onze begeleiding daarbij zo goed is bevallen en er uiteindelijk voor heeft gezorgd dat jullie zoon van het bedplassen af is. Daar doen we het voor 😃. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Goede klantenservice

Ik had een klein probleempje met mijn urifoon en dat is gelijk verholpen.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Rosalie, Fijn dat onze service u goed is bevallen. Het plashorloge was inderdaad veel te snel kapot en als wij hiervan op de hoogte worden gesteld, lossen wij het natuurlijk direct op. Hopelijk hebben jullie veel profijt van het plashorloge. Paula van Urifoon

Een leuke en zeer effectieve training

Onze zoon vond het direct leuk om de plaswekker te gebruiken en kan alle stappen makkelijk zelf uitvoeren. Het trilkussen zorgde ervoor dat hij ook echt wakker werd. Na twee weken de plaswekker gebruikt te hebben had hij een eerste droge nacht en na vier weken hebben we geen ongelukjes meer gehad. De uitleg en ondersteunende mailtjes van Urifoon hebben geholpen door te zetten en ook goed met het drinkpatroon overdag aan de slag te gaan. Wij zijn dan ook zeer tevreden over deze effectieve en leuke training!

• Begeleiding bij de training

Beste S., Wat is het super om te lezen dat onze plaswekkertraining ook bij jullie succesvol is geweest. En zelfs in recordtijd 🏆 want na 4 weken geen plasongelukjes is natuurlijk heel goed gedaan. Wij doen er alles aan om de training leuk én effectief te maken en dit is blijkbaar door jullie ook zo ervaren. Dan is snel vooruitgang zichtbaar en blijft de motivatie hoog. Jullie zoon mag trot zijn op het resultaat 👍 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Super fijne begeleiding

We worden heel goed geholpen!!! Alle vragen worden uitgebreid behandeld. Top service.

• Begeleiding bij de training

Beste Michelle, Heel fijn te horen dat onze begeleiding bij de plaswekkertraining door jullie zo goed wordt ervaren 😃 De plaswekker zelf is namelijk geen wondermiddel, maar een hulpmiddel bij een training waarbij goede coaching en begeleiding erg belangrijk kan zijn. En hier nemen wij graag de tijd voor. Zet hem op en dan kunnen ook jullie binnenkort genieten van de droge nachten! Paula van Urifoon

Werkt super goed

Na 3 weken plaswekker al zindelijk nachts.

• Deskundigheid N.v.t.

Beste Miranda, Heerlijk voor jullie dat onze plaswekkertraining al zó snel succes had. Top gedaan 😃 Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Het lijkt wel een wondermiddel!

Mijn zoontje heeft een lichte vorm van autisme en ik vermoed mede daarom was hij op 7 jarige leeftijd nog niet zindelijk in de nacht. Verre van. Daarnaast plaste hij ook veel 's nachts. Ik kon me niet voorstellen dat dit zou gaan werken. Maar echt waar, na een week of 3 hebben wij het alarm niet meer gehoord! En eigenlijk na 1 week al meerdere droge nachten. Ongelooflijk! Het was hierom dus ook een stuk minder intensief dan ik had verwacht. Ik had verwacht meerdere weken meerdere keren per nacht eruit te moeten, maar niet dus, zo snel werkte het. Wij zijn wel gestart in een vakantie zodat hij en wij minder last zouden hebben van vermoeidheid ivm onderbrekingen in de nacht.

• Begeleiding bij de training

Beste Monique, Dat klinkt als een geweldig succesverhaal en super dat het zo bij jullie is gelopen. Wij horen dit gelukkig vaker, al kan je zo'n soepele training nooit vooraf voorspellen. Maar ook bij jullie heeft onze training zo snel zo goed gewerkt 💪. Geniet van de droge nachten! Paula van Urifoon

Effectief en snel resultaat

Na lang dubben gestart met deze training. De eerste week wat ongelukjes, maar verbetering volgde snel. Incidenteel nog een ongelukje in de weken die volgden. De stickerkaart werkt stimulerend. Na drie volledig droge weken hebben we de training definitief afgesloten. Trots dat het gelukt is!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Beste Raymond, Helemaal terecht dat jullie trots zijn dat de training is geslaagd. Super goed gedaan en zoals ik het lees is het precies volgens het boekje verlopen. Dat lange dubben vóór de training horen wij vaker. Net als "Waren wij hier maar eerder aan begonnen...". Of "Als ik dit eerder had geweten...". Het werkt echt en ook jullie kunnen nu genieten van de droge nachten 😃. Enjoy! Paula van Urifoon

Mennonietenbuurt 29

1427AX Amstelhoek

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon. Los van de wetenschap is het natuurlijk veel belangrijker te weten wat de gebruikers van nu er van vinden. Werkt de Urifoon plaswekkertraining echt? Word je goed geholpen tijdens de training? Is de kwaliteit goed? Praktisch in gebruik? Hoe vermoeiend is de training? Wat doet het met je kind? Zomaar wat vragen die andere ouders heel prettig vinden om over te lezen, want zij staan nog aan het begin en oriënteren zich of de plaswekker voor hun kind een geschikte oplossing is. Wij waarderen het zeer als er even de tijd wordt genomen om de 4 vragen te beantwoorden en kort de ervaringen te delen. Het Urifoon team