Perfecte oplossing

Mijn dochter (toen 6,5) sliep nog steeds met een luier. In eerste instantie zijn we begonnen met de Mickey, maar al snel overgestapt op de wekker met trilelement. De begeleiding vanuit Urifoon is super. Je krijgt goede tips en ze denken mee in oplossingen. Na een traject van 4 maanden is onze dochter nu echt droog!

Fantastisch!!

Binnen een paar weken is mijn zoon van zijn bedplassen af. Echt geweldig! De Contessa wekker is heel gebruiksvriendelijk en werkt super goed! De service van Urifoon is ook heel goed, vriendelijke medewerkers.

Zeer blij

We hadden het al 2 jaar geleden geprobeerd met de plaswekker. Toen achteraf logisch zonder succes, want onze zoon was toen nog niet overdag droog= vereiste om voor de nacht te gaan trainen. Nu al vrij snel met succes afgerond!! Tijdens de training handige tips en aanmoedigingen per mail.

Professioneel en zeer effectief

Geweldige ervaring om te ondervinden dat mijn zoon op zo n korte tijd s nachts zindelijk was.

Werkt perfect

ongelofelijk dat dit principe zo snel slaat bij onze zoon. We gaan nu aan de gang met onze dochter.

• Begeleiding bij de training

Positieve, goede en leuke training

Heel positief. Mijn zoontje van ruim 6 plaste tot kort geleden nog in bed omdat hij een heel diepe slaper is. Na de uitleg over de plaswekker en het belonings schema was hij heel erg gemotiveerd om hiermee te beginnen. We zijn nu ruim twee weken bezig en de afgelopen twee nachten is hij uit zichzelf wakker geworden om te plassen en vond het geweldig om de dag erna de stickers te plakken! Zie nu al enorme vooruitgang en hij is nog gemotiveerder omdat hij dit door de stickers zelf ook ziet. Superblij dat we hiermee begonnen zijn! Heb deze training ook aan mijn zus geadviseerd.

• Begeleiding bij de training

Zelfs bij een diepe slaper werkt het super!!

Onze zoon van bijna 8 was toen we aan de training begonnen elke dag nat en werd er niet wakker van of ging zelf naar de wc. De eerste week ging het nog niet zo goed, hij werd niet wakker van de hetalarm en het trilelement. Maar meteen vanaf week 2 kwam er verbetering in, hijwerdzelf wakker van het alarm, ging ook zelf naar de wc. Nu ik dit schrijf zitten we al op 18 droge dagen. Al met al een hele goede ervaring voor ons.

• Begeleiding bij de training

Goede begeleiding, snel effect!

De plaswekkertraining is voor onze dochter van 7 een uitkomst gebleken. Zij had hiermee zelf de controle terug, wat zij erg fijn vond. Binnen 3 maanden was zij geslaagd voor de training. Na jaren van luiers en natte bedden vonden wij dit een zeer snel en effectief middel. Wij hebben weleens met vragen gemaild, waarop we snel advies kregen. Telefonisch contact heeft ons daarna ook erg goed geholpen. Kortom, wij zijn erg enthousiast over de plaswekker.

• Begeleiding bij de training

Heel behulpzaam en werkt echt!!!

Heel fijne ervaring. Vriendelijk personeel die je overal bij willen helpen. Onze dochter van 10 was gewoon met 2 a 3 weken zindelijk. Echt geweldig!! Vooral voor haarzelf...

Uitstekend!

Onze zoon van 7 jaar is met behulp van deze wekker en trilkussen binnen 4 weken helemaal zindelijk geworden. Een aanrader voor elk kind en ouders

Effectieve methode

Vriendelijke manier om binnen korte tojd van een vervelend probleem af te komen.

• Deskundigheid N.v.t.

Simpel, duidelijk, helpend en na 14 dagen al zindelijk

Nadat dochter van 5 zelf zei nu toch echt heel graag zonder luier te willen slapen, maar steeds het bed weer nat, eens op internet gekeken. Daar kwam ik deze plaswekker tegen. Vergoed door de zorgverzekering dus besteld... Dochterlief was enthousiast en voelde zich geholpen. Wij als ouders vonden het wel wat spannend, maar zijn nu volledig om en raden het iedereen aan! Binnen een week werd ze zelf wakker als ze moest plassen, we hebben hem nog wat langer gebruikt voor de zekerheid, maar na 3 weken wou ze toch echt een onderbroek aan. Toen het na een aantal nachten toch 2x mis ging broekje weer aan.. toen na 10 droge nachten feestje gevierd en sindsdien geen ongelukjes meer gehad! Nu 3 maanden na start een gelukkig kind wat ook overdag geen ongelukjes meer heeft!

• Begeleiding bij de training

Zonder verwachtingen aan begonnen maar Mijn dochter was binnen 5 nachten droog! Superservice en begeleiding.

• Begeleiding bij de training

Heldere informatie en tips per fase van de training

Eerste week was pittig, daarna ging het snel beter! Goede informatie vanuit autoconcern tijdens iedere fase van de training. Ook mogelijk om te bellen, je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Erg service gericht! De plaswekker zelf werkt echt; veel sneller dan ik had verwacht. Mijn kind is een diepe slaper dus we hebben ook het trilelement besteld, en die werkt perfect in combinatie met de wekker. Het stickers plakkers motiveert mijn kind (8 jaar) heel erg en geeft een goed inzicht in de vorderingen van de training. Ik zou de wekker en auditor zeker aanbevelen!

• Begeleiding bij de training

Urifoon is zeker een aanrader

Mijn ervaring met Urifoon is goed. Ze geven goede deskundige hulp. Ze reageren erg adeqaat op telefoontjes en mailtjes. Ze houden je goed op de hoogte via de mail.

• Begeleiding bij de training

Alarm heeft maar een paar keer af hoeven gaan

Goed systeem. Af en toe lastig om de wekker uit te krijgen als het alarm af gaat. Midden in de nacht is dit minder prettig :-) Sticker systeem werkt motiverend voor je kind. Bijna teleurgesteld als er ‘s nachts was doorgeslapen zonder plassen omdat dan de 7 punten niet werden behaald.

• Deskundigheid N.v.t.

Echt een aanrader om te gebruiken; dit werkt echt. Ik heb verder het contact met de mensen van Urifoon als erg vriendelijk ervaren

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Training na 2 weken geslaagd!

Mijn dochter van 6 jaar is na het starten van de training nog maar 2 weken nat geweest. Hierna was het in 1 keer over en werd ze zelf wakker om te gaan plassen. We hebben de wekker daarna nog 2 weken gebruikt maar dat is onnodig geweest. Heel blij met dit resultaat!!

Vlugge resultaten met plaswekker

Mijn zoontje van 7 was binnen 2 weken zindelijk nadat we starten met het trainen met de plaswekker. Waar hij de eerste nachten nog 2 keer gewekt werd door de wekker, was dat na een paar dagen nog maar 1 keer per nacht. En begon hij al met af en toe zelf 's nachts wakker worden. Na 2 weken had hij al helemaal geen ongelukjes meer. Hij gaat iedere nacht wel 1 of 2 keer naar het toilet, maar wordt daar nu op tijd zelf wakker voor. Zorg wel voor extra batterijen in huis. We hebben de plaswekker in het totaal 5 weken gebruikt, maar tot 2x toe de batterij moeten vervangen.

Helemaal top!

Hele duidelijke uitleg, goede begeleiding onder andere via de mail. Ook makkelijk aan te vragen. En het belangrijkste is dat het gewerkt heeft, natuurlijk!

• Begeleiding bij de training

Super professionele begeleiding en zeer klantvriendelijk!

Methode werkt uitstekend en is heel stimulerend.

Werkt echt

Het zindelijk worden in de nacht duurde bij mijn dochter al redelijk lang. Al vaker gehoord en uiteindelijk maar eens contact gezocht met Urifoon. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik bestelde het huurpakket. Alles ontvangen en alle bijgevoegde papieren gelezen, op naar de start (dochter wilde ook heel graag). Na een zwaardere eerste week, lijkt het kwartje gevallen te zijn en gaat het super goed. De laatste week van de eerste maand haalde ze al de volle score punten. En oh wat is ze fanatiek met de punten en stickers. Natuurlijk gaat het niet bij iedereen zo snel, maar de begeleiding en tips zijn goed. En het is ook belangrijk dat je kind en jijzelf er vertrouwen in hebt.

Geweldig!

Na een aantal mislukte pogingen om de nacht droog te blijven, toch gekozen voor de hulp van een plaswekker. En het gewenste resultaat hadden wij niet zo snel verwacht. Onze dochter van 6 jaar heeft in de eerste twee weken, twee tot drie kleine ongelukjes gehad. Waarvan ze zelf vond dat de laatste eigenlijk niet mee telde. Zelf vond ze het gebruik van de plaswekker fijn. Want inmiddels is ze al enige tijd droog! Waar wij natuurlijk allemaal super trots op zijn.

Wat een uitkomst!

Onze zoon van 8,5 jaar loopt al 4 jaar bij allerlei plas-specialisten omdat hij overdag veel ongelukjes had. In de nacht was hij sowieso nog nooit droog geweest. Een plaswekker had pas zin als hij overdag droog was. Na overleg met de fysiotherapeut nu dan toch besloten aan de plaswekkertraining te beginnen. En wat werkt dat fantastisch! Onze zoon reageerde meteen op de wekker en was de eerste 2 weken nog nat. Maar daarna praktisch alle nachten droog. We zitten nu in week 5 en stoppen pas al hij 3 weken achtereen droog is, zoals wordt geadviseerd. Maar wat voelt dit goed! En onze zoon is natuurlijk ook apetrots! Bijkomend voordeel: ook overdag gaat het veel beter. De ondersteunende mails die je ontvangt van Urifoon zijn heel fijn. Ze sturen praktische tips en bemoedigende woorden. En dan is er ook nog de advieslijn die je kunt bellen. Daar hebben wij geen gebruik van hoeven maken, maar wel top dat het er is. We hebben van Urifoon meer tips en begeleiding gekregen dan van 4 jaar ziekenhuisbezoeken bij elkaar. Dankjulliewel!

• Begeleiding bij de training

Fantastische manier om ‘s nachts zindelijk te worden

Mijn dochter had al heel snel door dat ze moest opstaan om te plassen. Binnen 1 week was ze al droog. De training helemaal afgemaakt zonder problemen. Fijne broekjes. Goed systeem, werkte heel goed. Mijn dochter vond het plakken van de stickers heel leuk en zo werd overzichtelijk dat ze het heel goed deed.

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.