Na slechts 6 weken was mijn dochter ‘s nachts droog

In het begin paar problemen gehad met de batterij; toen dat opgelost was, ging het super goed en was mijn dochter na 6 weken van het bedplassen af.

• Begeleiding bij de training

Goede service en erg duidelijk.

Onze dochter heeft hem maar kort nodig gehad. De eerste week was regelmatig alarm. De tweede week ging het al beter. Nog 1 keer net voor de nacht. Daarna al snel niet meer. Ze is nu helemaal droog en gaat ook niet meer in de nacht naar het toilet. Dus ze ka het ophouden tot de volgende morgen. Heel blij dat het gelukt is. Een trotse dochter!!

• Deskundigheid N.v.t.

Ongelooflijk hoe goed t werkte

Ik was een beetje sceptisch of t wel zou werken, na 2 weken zagen we al resultaat en na 9 weken al n paar dagen droog! Super.

Helder, bekwaam en behulpzaam

Duidelijke info op website, prettig contact met medewerkers aan telefoon en via mail. Goed product, voldoet aan verwachtingen, fijn dat jullie via mail zelf contact zoeken in eerste periode. Kortom tevreden klant.

• Begeleiding bij de training

Prima hulpmiddel bij de zindelijkheidstraining voor de nacht!

De draadloze urifoon en de broekjes hebben onze zoon prima geholpen om 's nachts zindelijk te worden. Ik zou het aanraden aan ouders waarvan de kinderen moeilijk voelen dat ze moeten plassen.

• Begeleiding bij de training

Mijn dochter was in een week zindelijk!

De Urifoon werkt erg fijn. Mijn dochter was erg gemotiveerd om zindelijk te worden. Het stickertjes plakken werkte ook nog eens extra motiverend, ze was erg trots als ze een groene of blauwe sticker mocht plakken. Het trilsysteem is ook erg handig. Mijn dochter slaapt met haar zusje op een kamer. Met het trilsysteem konden we het alarm heel zacht zetten zodat haar zusje niet wakker werd. Het was 3 dagen even wennen voor mijn dochter. Ze deed haar hele plas nog in haar broekje en op de wc kwam er niets meer. Maar daarna is de knop omgegaan en ging het alarm af van een paar drupjes. En na 8 dagen had ze het helemaal door en werd ze zelf wakker om te gaan plassen. Het is wel aan de dure kant. Ik heb daarom gekozen voor de huurregeling. In ons geval heeft dat goed uitgepakt, want ze was al snel zindelijk.

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw beoordeling! Veelal wordt de plaswekker vergoedt door de zorgverzekering, wij kunnen dit snel checken indien gewenst. Is dit niet het geval dan is huren inderdaad een goed alternatief.

Niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

Mijn dochter van, op twee weken na, acht jaar had nog geen nacht droog doorgeslapen. De Urifoon aangeschaft toen zij er zelf om kwam vragen (gehoord dat een ander kind ook een plaswekker gebruikte). Ik bereidde me voor op weken lang gewekt te worden door de Urifoon. Het geluid is nogal hard. Maar... het kostte ruim een week. Toen ging de wekker niet meer. Nog voor ze acht werd s nachts zindelijk. En nu twee maanden later nog steeds!

Goede persoonlijke ondersteuning

Tot mijn verrassing bestaat er nog echt een bedrijf dat goed bereikbaar is per telefoon. En tijd neemt om de klant te woord te staan en advies te geven. Verder: het product en de training werken. Het enige manco wat ik bemerkte, is dat de contactlippen voor de batterij in de sensor vervuild raken of na verloop van tijd minder goed aandrukken op de batterij. Door de lipjes schoon te wrijven/krabben en wat dichter naar elkaar te drukken werkte de sensor weer goed.

• Begeleiding bij de training

Top! Veel eerder moeten aanschaffen!!!!

Na 3 weken gebruik van de Mickey plaswekker was onze zoon al zindelijk! Echt geweldig!

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Prima hulpmiddel bij plasproblemen

Prima hulpmiddel om je kind te helpen om plasproblemen beter onder controle te krijgen en uiteindelijk te voorkomen.

• Begeleiding bij de training

Onze zoon is tegen alle verwachtingen in heel snel droog gebleven 's nachts!

Wanhopig was ik de eerste week. Het liefst had ik de wekker het raam uit gesmeten. Vijf keer per nacht dat verschrikkelijke alarm breekt snel op. Maar we hebben doorgezet en we zagen de punten per week oplopen. Het zou toch niet? Nu drie maanden verder is onze zoon al wekenlang droog 's nachts en hebben we de wekker niet meer nodig. Wie had dat gedacht.. ons diepslapende kind dat zelfs de eerste nachten door het lawaai en het trillen van het element onder zijn kussen heen sliep. Wat is hij en wat zijn wij trots!

• Begeleiding bij de training

Al na een week resultaat

De eerste week begon moeizaam. Ik dacht erover om een 4e onderbroek aan te gaan schaffen. Maar sinds week 2 gaat het goed. Bijna elke nacht gaat hij zelfstandig naar de wc.

• Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Onze zoon was na twee maanden zindelijk, zeer tevreden.

Onze zoon was na twee maanden zindelijk, zeer tevreden.

Apparaat niet betrouwbaar

Apparaat doet het wisselend, ene avond wel, andere avond niet. Dat zorgt voor veel onrust bij mijn zoon en regelmatig een nat bed. Niet motiverend. Al contact gehad met Urifoon, we moeten de batterij eruit halen en lipjes naar elkaar toe buigen. Dit helpt enkele dagen, maar daarna weer mis.

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw berichtje. Als de plaswekker niet goed functioneert horen wij graag van u, zodat wij dit snel op kunnen lossen. Onze helpdesk is bereikbaar van maandag t/m vrijdag 9.00-17.00 uur op telefoonnummer 0297-760001.

Er was direct verbetering merkbaar en na een maand bleef onze zoon droog. Hij is er helemaal blij mee, vond het super om de stickers elke dag te plakken en heeft zelfvertrouwen gekregen nu hij snachts droog blijft. Hij blij, wij blij. Echt een aanrader.

Zeer effectief.

Goede begeleiding en deskundig advies. De training verliep voorspoedig en was effectief.

Effectief en klantvriendelijk

Wij zijn erg tevreden en raden urifoon echt aan! Je wordt super goed ondersteund door de dames en ze zijn allemaal even vriendelijk met goede adviezen! Het vergt even doorzettingsvermogen van alle partijen.. je moet er nu eenmaal snachts uit om je kind te assisteren.. na verloop van tijd kunnen ze het zelf. Bij onze zoon duurde het 4 maanden. Hij is 8 jaar. Maar we zijn super blij dat we nu eindelijk van de luiers af zijn! Vooral voor je kind zelf geeft het een enorme dosis zelfvertrouwen!

Effectief en klantvriendelijk

• Begeleiding bij de training

Goed werkend product, duidelijke instructies en deskundige begeleiding

Voor onze zoon, 6 1/2 jaar oud aangeschaft, met trilalarm omdat we ook nog gingen kamperen deze zomer en op aanraden van medewerker getipt op deze variant van wekker voor een rustige nachtrust voor de rest van de camping ;-) Meerdere keren even contact gehad over de voortgang en elke keer weer goed advies gekregen. Na enkele maanden doorzetten met een duidelijke positieve trend nu eindelijk 's nachts zindelijk! Geen idee hoe we dit voor elkaar hadden gekregen zonder plaswekker. Kan het zeker aanraden. Enige minpuntje in bouwkwaliteit vind ik de sluiting van de batterij in de sensor.

Geweldig!

Eerste 3 dagen waren zwaar maar de training is geslaagd! En binnen 2 maanden!!

Het werkt echt!

Voordat we deze zomer startten met de urifoon was er nog geen nacht geweest dat onze dochter zonder luier sliep. Ze voelde de drang om te plassen niet. Toch maar de urifoon proberen dan ? R toen 7 begon het zelf ook lastig te vinden, vooral als er een vriendinnetje bleef slapen en die dan een luier vond. Oh van mijn zusje riep ze dan. Mijn andere dochter was dan in alle staten, want zij was al sinds haar 3e zindelijk. Overdag en snachts, allebei tegelijk. Het kon dus wel. De eerste weken met de urifoon merkten we geen verschil, ze sliep door het geluid heen. Opeens waren er naar paar weken dagen dat ze snaxhts wakker werd. Eerst haalde ze de wc niet en had een natte broek met paar druppels , toen steeds vaker wel. En opeens was daar de dag, ik stop ermee mama. Met de luiers, met de plaswekker en met het zeiltje in mn bed, ik plas niet meer in bed. En warempel na 3 maanden met de urifoon te hebben getest is ze ook de nacht zindelijk. Hier en daar een keer een natte broek maar bijna nooit meer. Zondag werd onze grote meid 8 jaar en het slapen zonder luier was het grootse cadeau wat ze haarzelf heeft gegeven! Het kan dus echt mensen, houd vol!!

• Begeleiding bij de training

Snel resultaat bij mijn kind

Mijn zoontje (8) had voordat de training begon maar 2 droge nachten in een week. De overige nachten had hij 2 drynites nodig per nacht. Wij hadden slechte moed voor het zindelijk worden, maar al in de 3e trainingsweek was mijn zoontje elke nacht droog (zonder te hoeven plassen tussendoor). In totaal 14 droge nachten met de plaswekker doorgezet. Daarna gestopt. Als hij weer een natte broek zou hebben zouden we weer opnieuw de wekker gebruiken, maar dit was niet nodig. Hij is tot nu toe (5 weken later) nog steeds elke nacht droog!

Goed advies

Mijn ervaring tot nu toe (3 weken bezig) is erg goed. De helpdesk is kundig, geduldig en vriendelijk. Nu hopen dat het ook gaat werken 😊

• Begeleiding bij de training

De plaswekker heeft ons enorm geholpen

Onze dochter van 5 was na 1 week eigenlijk al elke nacht droog. Het alarm vond zij wel echt spannend in het begin en daarom hebben we de eerste week bij haar geslapen om haar te helpen als dat nodig zou zijn. Wij merken dat het haar heel goed heft gedaan dat ze nu geen luier meer aanhoeft.

Snel resultaat

Wij zijn als gezin heel blij dat wij aan de plaswekker-training zijn beginnen, binnen twee weken was onze zoon 's nachts zindelijk. Onze zoon kreeg zo veel meer zelfvertrouwen daarnaast hij zindelijk is geworden. Top!

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.