Fantastisch, na een aantal weken was ons zoontje zindelijk

Slechts een aantal weken nodig gehad en ons zoontje je was zindelijk. Geweldige methode en ook de support via de klantenservice is super! Ik kan echt iedereen aanraden hiermee aan de slag te gaan.

• Begeleiding bij de training

Wat een geweldige manier van trainen is dit!

Wat een uitkomst dit!  Na twee weken was mijn zoon droog en ook overtuigd dat hij het zonder wekker kon. Nog 1 weekje doorgegaan maar na drie weken was het klaar. Hij is zo trots!  Nu voor het eerst logeren zonder luier. Heel erg fijn dat zoiets bestaat.

• Begeleiding bij de training

Uiterst efficient en doelmatig met hele vriendelijke service

Topapparaat en topservice. Dochter (6) heeft de urifoon gebruikt in een co-ouderschap (dus helft van de week) wat dus ook goed heeft gewerkt. Ze had naast de pieper ook de trilfunctie erbij voor onder haar kussen (vaste slaper), dat vond ze erg prettig als hulpmiddel. De eerste 2 weken echt oefenen met wakker worden, na een week of vier werd ze zelf wakker en sindsdien zindelijk in de nacht. Alles rondom de bestelling en de vragen die ik had bij het in gebruik nemen van de urifoon zijn zeer snel en vriendelijk beantwoord.Toen ik later de factuur kwijt was, werd deze binnen enkele minuten opnieuw toegemaild voor declaratie.

• Begeleiding bij de training

Prima producten, fijn informatie voorziening en top resultaat

Aangeschafte producten hebben zijn vruchten afgeworpen, onze dochter in zindelijk. Daarnaast gedurende het traject voldoende en active communicatie om zo het beste resultaat te behalen.

• Begeleiding bij de training

Het is een goeie training

Het was fijn om deze training te doen. Zowel voor onze jongste dochter en voor ons.

superfijn!

(Bijna) altijd deskundig advies en altijd weer tips om verder te kunnen!

Aangenaam verrast

Onze dochter van bijna 7 had een doel. Zonder luier op kamp. Twee maanden van te voren begonnen met de wekker. De eerste 4 nachten midden in de nacht verstoord door de wekker. Alles nat. Daarna eind eerste week, bedacht dat een luier over het onderbroekje wel handig zou zijn. Hierdoor werd ze op tijd wakker en was niet alles nat. Ze deed zelf haar broekje en luier uit, ging plassen en sliep weer verder. Vanaf de tweede week had ze het eigenlijk wel door. Voor het bedritueel goed plassen, vlak voor in bed liggen nogmaals plassen en vanaf eind tweede week is ze droog gebleven. Luier verwijderd en eind derde week zelfs de sensor van het broekje. Het broekje wilde ze nog graag aanhouden. Vanaf week vier hadden we wat problemen met de sensor en/of wekker waardoor ze eigenlijk alleen t broekje nog aanhad en de stekker en sensor al niet meer aangesloten waren. Dus binnen 4 weken heeft ze haar doel bereikt! Vast ook een mentaal iets, maar de wekker heeft zeker bijgedragen! Ik zou ieder kind dit apparaat aanraden als ze op eigen kracht hun doel willen bereiken!

• Begeleiding bij de training

Heerlijk dat uw dochter nu zorgeloos op kamp kan! Wij snappen dat een luier over de sensorbroek dragen fijn is in verband met de natte bedden in het begin van de training, maar raden dit af. Het belangrijkste is dat u het signaal aan uw kind geeft dat het niet uit maakt als er geplast wordt, er zit immers geen consequentie aan vast. Daarnaast kan het dragen van een luier problemen met de zender veroorzaken, waardoor de wekker niet af gaat of juist vals alarm geeft. Door het dragen van alleen een broekje voelt een kind goed wanneer het nat is/wordt en dit motiveert weer om zo snel mogelijk te stoppen met plassen als de wekker gaat. Veel plezier op kamp gewenst!

Even doorzetten en dan resultaat!

Het duurde een week of 5 voordat het kwartje viel, maar nu kan onze dochter van 6 heerlijk slapen zonder luier. Erg fijn! Ook boeiende mailtjes van Urifoon gedurende het proces. Herkenbare dingen en goede tips.

• Begeleiding bij de training

Bedankt voor uw reactie en positieve woorden. Ons professionele team geeft buiten de tips in de mail ook telefonische begeleiding en dit is gratis voor klanten die een Urifoon plaswekkerset bij ons kopen. Veel (droge) nachtrust voor u en uw dochter gewenst!

Ver boven verwachting!

Eigenlijk zijn wij met weinig verwachting toch maar begonnen aan een plaswekker. Binnen 4 weken helemaal zindelijk snachts !

• Begeleiding bij de training

Wat fijn dat de training zo snel is verlopen. Geniet van de droge bedden!

Snelle oplossing

Met goede ondersteuning en producten is ons kind snel ‘s nachts zindelijk geworden. Nu kan hij wel ergens blijven slapen zonder schaamte.

Uitstekend!

Onze zoon was net 7 en plaste nog iedere nacht in zijn bed. Hij sliep zo diep dat hij gewoon niet wakker werd, ook niet als we hem ‘s avonds nog probeerden te wekken en zelfs niet nadat hij al nat was. We hadden alles al geprobeerd, zonder succes. Aanvankelijk waren we best huiverig ovee de plaswekkertraining (want waarom zou hier wél wakker van worden?), maar de huisarts vond toch dat we dit eerst moesten proberen. Het bleek fantastisch te werken! Een plaswekker i.c.m. een trilelement zorgde ervoor dat hij wel wakker werd en het puntensysteem met stickers maakte dat hij oprecht trots was als hij veel punten scoorde. Het ging met de dag beter en na een paar maanden (eigenlijk al na enkele weken) bleef hij iedere nacht droog, of ging zelf naar de wc. Heel fijn dus, zowel voor hem als voor ons!

Heel snel resultaat na 2de poging

We hebben vorig jaar voor een eerste keer met onze zoon van 5 de plaswekker geprobeerd. Dat ging goed na 2 maanden. Hij begon echter na een maand weer met bedplassen. De wekker werkte toen niet meer. Dit jaar weer een nieuwe poging gewaagd met de huurwekker. Dat ging na 1 week al heel goed. Na 3 weken droog hebben we de wekker dus alweer kunnen terugbrengen. Super resultaat dus! De stikkers en begeleiding van Urifoon zijn erg nuttig.

• Begeleiding bij de training

Duidelijk, goed te regelen, blij kind

Mijn kind vond het fijn dat hij zelf de controle had. Hij geloofde er niet in, maar.merkte na 2 weken dat hij zelf wakker werd. Dat was het begin van vertrouwen en na drie maanden is het vertrouwen grenzeloos. Hij is 10 en voelt zich eindelijk een grote vent.

Het werkt!

De plaswekker werkt super. Na alles geprobeerd te hebben is dit echt de beste oplossing. Urifoon is deskundig en altijd bereikbaar voor advies.

• Begeleiding bij de training

Het pakket was helemaal compleet

Goede instructies en het is fijn dat het vooral een positieve beloning is. Stickertjes plakken is leuk. En vanuit een negatieve spiraal kwamen we toch weer in een positieve spiraal

• Begeleiding bij de training

Fantastische methode om je kind zindelijk te maken

Onze zoon van 6 was na 2 weken al droog in de nacht. 2 weken het apparaat nog aangehouden (advies gevolgd) Wij zijn erg enthousiast over deze methode. Het stimuleert de zelfstandigheid van je kind en het werkt ook nog ontzettend snel.

Tevreden!

Goed product. We hebben 2,5 tot 3 maanden gebruik van de Contessa plastrainer. Na 3 maanden is 1 keer een terugval geweest. Verder gaat het nog goed en wensen geen terugval meer. We zijn zeer tevreden met het resultaat en hoe de plastrainer ons zoon net de extra zetje heeft gegeven tot zindelijk in bed.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Wat fijn dat het plasprobleem van uw zoon is opgelost! Om een onverhoopte terugval te voorkomen is het belangrijk niet te vroeg te stoppen met de training en deze goed af te ronden. Geniet van de droge bedden!

Uitstekend!

Van A tot Z goed en snel! De wekker werkte perfect. De begeleiding was super! We hebben de instructies goed opgevolgd. Onze zoon heeft zich geen seconde ongemakkelijk of vervelend gevoeld. En zelfs een leuke kaart nadat de training was geslaagd. Zeker een aanrader voor iedereen met deze problemen.

• Begeleiding bij de training

Even volhouden, maar na een aantal weken resultaat

We hebben een maand gebruik gemaakt van de Contessa plastrainer en het trilapparaat. We zijn ontzettend blij met het resultaat. Het was even volhouden voor ons allemaal. In het begin werd onze zoon in zijn geheel niet eens wakker van de plaswekker en het trilapparaat. Wij moesten hem nog wakker maken en hij bleef nog half in slaap. Het leek aanvankelijk te mislukken daardoor. Maar omdat hij zelf volhardend was, zijn we doorgegaan. Zijn motivatie was fantastisch.  Na een aantal weken, werd hij ook zelf wakker van de wekker en uiteindelijk werd hij uit zichzelf wakker om te plassen in de nacht/ochtend zónder de wekker. Echt een fantastische situatie voor onze zoon, een mooie overwinning en heel fijn voor zijn verdere ontwikkeling.  We zijn blij dat we deze mogelijkheid met de plaswekker benut hebben. Een aanrader. Wel geduldig zijn misschien.

• Begeleiding bij de training

Uw zoon kan trots op zichzelf zijn! Het gebeurt vaak dat de kinderen in het begin niet goed wakker worden van de wekker. Juist voor dit soort situaties bieden wij gratis begeleiding tijdens de training bij aanschaf of huren van een plaswekkerpakket. Een plaswekker is geen tovermiddel, maar wel een handig en bewezen effectief hulpmiddel tijdens een plaswekkertraining. Wij helpen graag om deze zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Geniet van de droge bedden!

Hele fijne training

De plaswekker is ideaal. De eerste nachten zijn we wel vaak wakker geweest, maar daarna ging het met sprongen vooruit. Onze dochter is heel trots op zichzelf, iedere nacht dat ze droog is. Nu hebben we de training afgerond en is ze nog steeds droog en durft zelfs te denken aan logeerpartijtjes bij opa en oma. Zo mooi om haar zelfvertrouwen te zien groeien.

Goede informatievoorziening en tips

Niet alleen een plaswekker, maar ook ondersteuning en informatie. Met deze combinatie was onze zoon vlot droog 's nachts. Dik tevreden!

Mijn zoon was binnen 5 weken ‘a nachts droog

Goed product en goede service. Huur wekker vond ik erg fijn qua kosten en duurzaamheid. Mijn zoon is ook helemaal blij dat hij van zijn luiers af is!

• Begeleiding bij de training

De zindelijkheid is niet altijd zo gemakkelijk te sturen.

Wij zijn nu 2 jaar bezig met therapie en behandelingen om onze zoon van 6 jaar zindelijk te krijgen. (Overdag) Plaswekker, plashorloge, bekkenfysio, therapie en medicatie lijken nog steeds niet te helpen. Het hangt ook af van de blaasrijping en de ontwikkeling/motivatie van het kind. Niet alle technische hulpmiddelen zullen dan ook resultaat geven. Nu wel blij met de underwunders van Urifoon.

• Deskundigheid N.v.t.

Dank voor uw reactie. Het zindelijkheidsproces zowel overdag als 's nachts verloopt bij iedereen anders. Wij raden aan om eerst de zindelijkheid overdag onder controle te krijgen alvorens aan de nachttraining te beginnen om van het bedplassen af te komen. Fijn dat u hier hulp bij krijgt. Een plaswekker is geen tovermiddel, maar een bewezen effectief hulpmiddel tijdens een plaswekkertraining. Wij wensen u succes bij de zindelijkheidstraining overdag en mochten wij u nog ergens bij kunnen helpen dan horen wij graag van u.

Binnen 2 weken geslaagd

Mijn zoontje was op z'n achtse 's nachts nog steeds niet zindelijk. Met de plaswekker was het binnen 2 weken voor elkaar. Werkt perfect!

wat een opluchting

Onze dochter van 7 sliep erg diep. Uit bed halen voor we zelf gingen slapen had soms effect maar ook te vaak niet. Ze begon het zelf vervelend te vinden dat ze 's nachts vaak een nat bed had. Toen ik haar een plaswekker voorstelde, bleek ze erg nieuwsgierig. Het verraste me dat ze er echt zin in had. De eerste twee weken waren grotendeels droog met een enkel missertje. Dit was voor ons direct al een grote vooruitgang. Onze dochter is geen ochtendmens maar de woorden "stickers plakken" maakten dat ze direct op stond: nog een mooie bijkomstigheid van het systeem! Toen was ze gelijk drie weken droog met wekker en daarna nog eens twee weken droog zonder wekker. We zijn razendsnel door de training gegaan en ik heb meerdere keren gedacht: "Had ik dit niet eerder moeten doen.". Geregeld kwamen er mails van Urifoon waarmee je de voortgang kunt bijsturen maar wij hebben geen enkele keer hulp nodig gehad. Werd heel snel geleverd, producten zijn kwalitatief erg goed en de uitleg heel eenvoudig. Blij kind, geen gebroken nachten meer, stukken minder wasgoed. Heel erg blij mee.

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.