Snelle levering, duidelijke instructies en het werkt!!!

Na maanden tobben met 's nachts plassen is het geweldig om zo snel resultaat te zien met de urifoon!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Hele goede heldere manier voor een kind om zindelijk te worden!

Heldere uitleg en aanpak! Werkt super goed met als eindresultaat, na een kleine drie maanden, een zindelijk trots kind! De hulp van en het overleg met de medewerkers van Urifoon hebben wij als zeer prettig en behulpzaam ervaren!

• Begeleiding bij de training

Goede en fijne service

Training gestart een aantal keer gebeld met vragen hoe ik bepaalde dingen moest doen. Gelijk goed geholpen en fijne tips. Uiteindelijk is de wekker 3x gegaan in al die werken. Nu sinds vandaag de training afgesloten en ze is geslaagd 😉 ... ze is zelf mega trots en heeft nu haar beloning verdiend. We gaan naar de Efteling 😁.

• Begeleiding bij de training

De urifoon was voor het zetje in de rug dat mij dochter nodig had om meer zelfvertrouwen te krijgen.

De ervaring is zeer positief. Duidelijke uitleg. Positieve benadering met het scoreformulier. Voor ouders is de stap niet groot om hulp te vragen. Heb ik zelf niet nodig gehad, maar wanneer dit wel nodig was geweest, had ik dat zeker gedaan.

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Goede en snelle service. Prima product

Prima communicatie over de bestelling en verzending. Alles netjes verpakt. We hadden gekozen voor een huurwekker met trilelement. Goede beschrijving van hoe alles werkt en hoe je je kind kan voorbereiden. Dit allemaal gedaan. Volume wel een stuk lager ingesteld want wat een herrie. De wekker is 3 nachten achter elkaar 1 keer per nacht afgegaan. Daarna was dochter (6 jaar) helemaal droog. Nog 21 nachten laten slapen met wekker, aansluitend twee weken zonder wekker. Alle nachten droog. Dochter blij en wij blij. Ook communicatie over retour sturen en ontvangst prima. Wij zijn tevreden.

betrouwbaar, deskundig, vriendelijk

Top product, heeft goed geholpen, binnen 3 weken voor zoontje van 9 jaar. Advies per telefoon heel goed.

Fijn klantcontact

Snelle service. Fijn contact met klantenservice. Plaswekker is makkelijk in gebruik.

waardevol

Onze 10-jarige zoon was in de nacht nog niet zinnelijk. Na vele onderzoeken, behandelingen en medicatie niets geholpen. Na 1,5 week gebruik van de Urifoon, die onze zoon zelf kon bedienen, is hij zinnelijk in de nacht en kan hij met een gerust hart gaan logeren en op schoolkamp!

Goede service en positieve training

Eenvoudig systeem en werkt goed. Ook nette service, had een kapot kapje van de sensor en kreeg kostenloos een nieuwe toegestuurd.

Goed produkt, snelle levering, fantastisch resultaat!

Na drie weken hebben we de urifoon niet meer hoeven gebruiken. Onze dochter wordt vanzelf wakker als ze moet plassen. Fantastisch.

Prima resultaat, helemaal droog

Plaswekker werkt perfect. Omdat wij bang waren dat ons zoontje zijn matras na de plaswekkertraining niet bruikbaar meer zou zijn hadden we vuilniszakken op zijn matras gelegd. Dan werkt de wekker niet. Na telefonisch overleg met Urifoon aantal grote badlakens over de vuilniszakken heen gelegd, plaswekker deed het weer en matras was goed beschermd.

snel Resultaat

Het was 3 dagen doorbijten (4x per nacht eruit) maar daarna had ons zoontje (4 jaar) het door en ging keurig zelf naar de wc. Inmiddels al 4 weken droog!

In een woord fantastisch

Prima service ... Fijn dat er gemaild word om te vragen of er tips nodig zijn Onze zoon is zindelijk trots 🎈 dochter was met 2 3 jaar al zindelijk dus overviel ons dat zoonlief met 7 nog iedere dag in bed plaste Alles geprobeerd en nooit boos geworden op hem Mauro werd wel super boos op de wekker 😂3 keer in bed geplast met plaswekker en toen was het klaar ...... zijn nu 2,5 maand verder en vragen ons af wanneer we kunnen stoppen... ik laat hem inmiddels sinds 1,5 week ook niet meer plassen voordat ik zelf ga slapen.....

Resultaat snel behaald. Geweldig

Binnen 3 weken werd mijn kind vanzelf wakker en ging naar de WC. Hij probeerde zomin mogelijk het geluid van t alarme te horen dus ging eerder wakker voor dat het afging. Plasprobleem eindelijk opgelost.

Super fijne plaswekker en fijne hulp

Zie hier mijn uitgebreide mening: https://www.go-or-no-go.nl/2019/02/plaswekker-leeftijd-merk.html

Positieve ervaring, betrokken mensen die met je meedenken

We zijn heel tevreden. Onze zoon van 9 is met behulp van de plaswekker zindelijk geworden. Met vragen konden we altijd terecht en werd er meegedacht over wat het beste voor onze zoon was.

Dit hadden we veel eerder moeten doen!

Onze zoon van 10 was nog elke nacht nat. De huisarts had eerder geen plaswekker geadviseerd, die zei dat het vanzelf wel over zou gaan. De nieuwe huisarts begon wel direct over de plaswekker. Het eerste contact met Urifoon was al heel positief, ik kreeg duidelijke uitleg en begreep goed hoe we de wekker moesten gaan gebruiken. De eerste 2 weken is de wekker een paar keer afgegaan en daarna was hij elke nacht droog. Hij was zo trots! Eindelijk was het gelukt! Hij is nu al 7 weken elke nacht droog. Dat hij nog een kaartje kreeg van Urifoon om hem te feliciteren vonden wij zo'n attent gebaar. Ik zou het iedereen aanraden. Tussentijds werden we via de mail op hoogte gehouden over eventuele tips en adviezen. Bij ons verliep de training heel soepel, maar als het nodig was geweest, hadden we snel de training bij kunnen sturen.

Persoonlijk heb ik (nog) geen contact met jullie gehad maar het is wel fijn te weten dat als het niet goed gaat met het bedplassen dat jullie er zijn voor vragen etc.

Snel en effectief

Ons zoontje van 5 jaar is na 5 weken snachts droog mbv urifoon plaswekker. De eerste week was lastig en elke nacht moesten we een nat bed verschonen. Daarna waren we erg verbaasd dat hij opeens droog doorsliep of zelf ging plassen op de wc. We zijn heel trots!

Wat een fantastisch hulpmiddel, alles was duidelijk en snel zindelijk!

We zijn zeer tevreden. Onze dochter was na een maand 's nachts zindelijk en heeft de wekker nu niet meer nodig! Had ik dat geweten had ik het al twee jaar eerder gedaan!

Motiverende en succesvolle aanpak.

De training ging erg goed. Vooral toen ik een paar nachten op de zelfde kamer sliep en nog eerder dan mijn zoon op de wekker kon reageren. Toen kon hij ervaren dat hij zijn bed uit kon komen voor hij doorplaste en hoe het plas ophouden moest. Op een gegeven moment bleef hij droog maar ging de wekker toch af. Dat was gek. Toen dat te vaak gebeurde hebben we de wekker verder uit gezet en alleen nog met de stickers gewerkt. Zeno bleef toen verder droog en kon de training afronden.

Fijn dat de training geslaagd is! Vals alarm kan meerdere oorzaken hebben, bijvoorbeeld transpiratie of onjuiste pasvorm van het broekje (te krap of te ruim). Onze gratis telefonische helpdesk helpt graag om eventuele problemen op te lossen en u te voorzien van tips en adviezen.

Producten zijn goed. Maar het de adviezen in combinatie met de producten zijn fantastisch

Ik had urifoon gebeld omdat ik een vraag had over het gebruik van een broek underwonder. Mijn zoon is 10 en plast elke nacht in zijn bed. Alles erover het nachtplassen gelezen en het ook met de huisarts besproken. Niets hielp. Wij maken ons niet zo heel druk om zijn plassen omdat wij denken dat het wel overgaat. Maar op de basisschool van mijn zoontje gaan ze op schoolkamp in groep 5,6,7 en 8. Dus de spanning van het kamp ligt bij mijn zoontje heel hoog omdat hij bang is dat klasgenootjes achter zijn bedplassen komen. Daarom zijn wij met hem samen bezig gegaan om een oplossing te zoeken. Niets hielp zelfs pillen van de huisarts mochten niet baten. Ik bel urifoon en vraag alleen iets over het broekje. De mevrouw aan de telefoon zegt. U word vanmiddag teruggebeld. Zo gebeurde. Ik krijg een heel duidelijk advies over wat te doen. Ik dacht eigenlijk ach het zal wel. Maar mijn zoontje is nu van 7 nachten plassen naar 3 tot 4 nachten bedplassen gegaan. Wij gaan ook straks de plaswekkers gebruiken op advies van urifoon. Dit bedrijf levert tools zoals een plaswekker maar geeft ook duidelijk advies hoe er mee om te gaan. Ze zijn goed telefonisch bereikbaar. Dit voelt eindelijk heel goed. Bedankt

Zeer goede ervaring blij voor urifoon te hebben gekozen

Mijn zoon van 10 plaste s’nachts nog zeer veel in zijn nachtluier. Dankzij urifoon plaswekker kon ik precies achterhalen hoelaat hij moest plassen.. aan het begin vd training moest ik hem nog helpen met wakker worden nadat het alarm afging maar na een tijdje werd hij zelf wakker. Nu is hij al weken s’nachts droog en word hij zelf wakker als hij moet plassen.. wij zijn zeer dankbaar en blij ☺️

Succesvol, en goede service

Onze zoon (bijna 7 jaar) was in 2-3 weken droog met de wekker, dus heel tevreden over het effect. Omdat hij een diepe slaper is kozen we voor een trilelement erbij. Echter dat hielp niet. We moesten hem bij alarm actief wakker schudden de eerste nachten. Technisch hadden we na 2 nachten een probleem, maar met 1 telefoontje naar de helpdesk werd dat opgelost (batterijtje maakte niet hoed contact) dus tevreden over de afhandeling. Na terugsturen kregen we binnen 2 dagen de afrekening. Dus wij zijn tevreden!

Goede service, vriendelijk personeel. Er wordt goed meegedacht, snel en flexibel.

Toen er iets misging tijdens te training, kregen we meteen een nieuwe Urifoon opgestuurd zonder extra kosten. En toen onze zoon een tijdje droog was en we twijfelden over wel of niet stoppen, werd er goed meegedacht. We kregen tips en advies en dat heeft ons goed geholpen. Hij is nu helemaal droog!

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon.

Filter op Taal