Werkt geweldig!

Onze zoon van 10 vond het niet fijn als de wekker afging maar mede hierdoor slaapt hij eindelijk de nacht droog door. Goede service, begeleiding wanneer nodig en een echte aanrader!

• Begeleiding bij de training N.v.t.

Het duwtje in de rug voor de droge nacht.

Onze 4 jarige dochter was zelf gemotiveerd om droog te worden. Door haar jonge leeftijd twijfelden wij of de plaswekker een geschikt hulpmiddel zou zijn. Door het deskundig advies voldoende vertrouwen gevonden om het te gaan proberen. Dit leidde tot een succes en een tevreden droge dochter. Het is een pittige training, die veel motivatie, energie en doorzettingsvermogen vraagt, maar zodra het kwartje is gevallen is het ook meteen klaar! De liberty icm het trilelement is makkelijk in gebruik, ook voor een 4 jarige.

• Begeleiding bij de training

Snel, deskundig en zeer vriendelijk

Onze zoon plaste met tien jaar nog geregeld in bed en durfde niet meer uit logeren. We hebben de Urifoon besteld welke zeer snel bij ons in het buitenland geleverd werd. Hij kon het heel goed zelf gebruiken en instellen. Na een paar weken heb ik de expert gebeld voor wat persoonlijk advies. Ze hebben toen fantastisch advies op maat gegeven waarna mijn zoon helemaal droog is sinds 16 weken! We zijn allemaal enorm blij en opgelucht!!! Ik ben zeer onder de indruk van het product, de mails en het persoonlijke advies. Het enige waar ik spijt van heb is dat ik het niet drie jaar eerder besteld heb!

Het werkt echt!

De 1e twee weken waren afzien! Veel natte bedden en de wekker ging minimaal 3 keer per nacht af. Onze zoon vond het geluid van de wekker echt verschrikkelijk en werd er erg boos en opstandig van. Uiteindelijk contact opgenomen met een medewerker van Urifoon en met goede tips van hun gelijk effect. Inmiddels zijn we 2 maanden bezig en gaat de wekker nauwelijks meer af. Soms nog een nacht met een paar drupjes in het plasbroekje, maar over het algemeen droge nachten!

zorgt voor resultaat!

5 jaar geleden hebben wij voor mijn zoon een plaswekker gehad. Hij ging van 2 keer per nacht een nat bed naar binnen een week geen ongelukjes mee. Zijn zusje was destijds al zowel dag als nacht zindelijk. Helaas kreeg ze op 4 jarige leeftijd een flinke terugval in de zindelijkheid zowel 's nachts als overdag. Na 4 jaar en met behulp van de poep en plas poli zijn we gekomen tot overdag zindelijk. Maar ja, uiteindelijk willen we ook van de nachten af. Erg getwijfeld of de plaswekker voor haar geschikt was, ook omdat we bang waren voor een terugval overdag. Uiteindelijk met haar zelf overlegd en het beloningssysteem met punten en stickers sprak haar enorm aan. Gemotiveerd ging ze aan de slag. Ruim 3 weken ging het alarm bijna elke nacht af. Ze reageerde wel direct en was zeer gemotiveerd. Ik wilde net contact op gaan nemen, maar toen was ze toch een aantal nachten droog. Nog een kleine terugval, maar inmiddels is de wekker al 3 weken niet afgegaan! Ze is zelf enorm blij, en wij kunnen bijna niet geloven dat we deze periode van zindelijkheidsproblemen nu toch kunnen afsluiten. Overigens, we hadden in de eerste week een klein probleempje, de wekker deed het niet elke keer. Dit bleek aan de zender te liggen. Na overleg werd ons direct een nieuwe op gestuurd. Dus ook de service is super!

• Begeleiding bij de training

Snelle en effectieve manier om bed plassen te verhelpen

Goede manier van training, die snel en effectief werkt. De medewerkers die ik heb gesproken zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Begeleiding bij de training

Een fijne motiverende methode voor nachtzindelijkheid.

Een fijne motiverende methode, met goede en duidelijke begeleiding. Een leuke en duidelijke uitleg voor kinderen. Fijne en makkelijk contact bij vragen/problemen.

Eindelijk (weer) droge nachten

Onze zoon was in de nacht al vrij snel droog (4jr). Helaas kreeg hij met 9 jaar een terugval, waardoor hij dagelijks een erg nat bed had (ook door de luierbroekjes heen). Na twijfel toch de plaswekker aangeschaft. Eerste periode was erg intensief, wekker ging de eerste week dagelijks soms 2x per nacht af. Maar daarna snel verbetering. Soms een vals alarm, maar daar hebben we goede tips voor gekregen. Laatste deel duurde lang, steeds na 2 droge weken 1 of 2 natte nachten. Uiteindelijk met de juiste tips en begeleiding ging ook dit voorbij en is onze zoon al een paar weken 's nachts droog en word hij weer zoals vanouds wakker om even te plassen tijdens de nacht. Begeleiding was fijn/goede tips, enige nadeel is dat je vaak iemand anders spreekt en die soms een ander idee heeft over de te nemen stappen dan de voorganger (ook door de complexe situatie van mijn zoon). Al met al tevreden en blij dat we deze stap gezet hebben.

Zeer effectieve hulp!

Het begin was even lastig. We begrepen het invullen van de scorekaart in eerste instantie verkeerd. Maar na wat starthobbels verliep de training met groot succes. De wekelijkse telefoongesprekken hebben ons er fijn doorheen geholpen. Er werd goed meegedacht over zaken waar we tegenaan liepen. We zijn erg blij met de hulp van Urifoon!

Heel fijn

Onze dochter van 9 had bijna iedere nacht nog een natte luier. Toen ze jonger was, had ze een te kleine blaas. Toen haar blaas groot genoeg zou moeten zijn, ging het alsnog mis. Uiteindelijk de plaswekker geprobeerd. Eerste paar nachten was wennen en ging het nog mis. Daarna eigenlijk meteen droog. Uiteindelijk nog iets van 14 weken over gedaan door ongelukjes net voor de 21 dagen. Dochter is nu blij en trots. Ze was er klaar voor en met de plaswekker is het haar gelukt. Dus ja, wij raden het zeker aan.

• Deskundigheid N.v.t.

Dit systeem werkt simpel en snel, hadden we veel eerder moeten doen!

Wat een fantastisch systeem! Had er al eerder over gehoord, maar wilde wachten tot onze dochter iets ouder was (ze is 6,5). Maar met de kennis van nu hadden we het ook al eerder kunnen doen. Werkt super goed, al na een week een duidelijk verschil. Het beloningssysteem met de stickers werkt ook duidelijk en super motiverend. Instructies allemaal heel begrijpelijk en ook telefonisch fijne hulp. De mailtjes tussendoor beantwoorden ook steeds eigenlijk precies de vragen die ik op dat moment had. Binnen 2 maanden helemaal van het bedplassen af! Heel heel erg tevreden dus, kan het echt iedereen aanraden die te maken heeft met bedplassen!

• Begeleiding bij de training

Goede service en snel resultaat

Onze dochter van 5 wilde geen slaap broekje meer aan. Met behulp van de plaswekker van Urifoon was ze binnen een paar weken ‘s nachts zindelijk. Ze wordt nu zelf wakker om te gaan plassen. Gekozen voor de huur variant en hier goede ervaringen mee. Goed, snel en fijn contact met de klantenservices bij vragen en voor advies.

• Begeleiding bij de training

Wat een fantastisch, goed werkend apparaat.

De combi van geluid en trilelement werkt perfect. De eerste keren sliep onze zoon er dwars doorheen. Naarmate hij vaker wakker werd konden we het geluid zachter zetten. Hijzelf kreeg heel goed inzichtelijk op welke tijdstippen in de nacht het al mis ging. Binnen een week of 6-7 was het hele bedplasprobleem verholpen. Hij had bijna zijn 21 dagen volbracht en toen ging het nog 1 keer mis, maar de tweede ronde perfect volbracht. Hadden we dit apparaat maar eerder ontdekt!

• Deskundigheid N.v.t.

Betrokken en professionele begeleiding, waarbij zowel kind als ouders ondersteund worden.

Wij hebben onze dochter (7jr) in 5 maanden zindelijk gekregen met de plaswekker van Urifoon. De training staat duidelijk beschreven op de website en in de e-mails die wekelijks volgen. De wekker en broekjes zijn makkelijk in gebruik. Wij hebben ook een aantal keer gebruik gemaakt van telefonische begeleiding, wat ontzettend goed hielp. De ervaren medewerkers zijn vriendelijk en denken uitgebreid mee en komen bovendien met praktische, makkelijk toe te passen tips. De eerste 2 weken waren intensief voor zowel onze dochter als voor ons als ouders, vanwege de gebroken nachten met een nat bed. Maar daarna zagen wij een flinke verbetering en kwam een nat broekje slechts een enkele keer per week voor. De methode met scorekaart en bijbehorende stickers werkte extra stimulerend hierbij. Wij bevelen Urifoon van harte aan.

Boven verwachting

Mijn zoontje is een enorm diepe slaper die nog tot twee luiers per nacht nodig had. Hij durfde niet meer te logeren en z’n zelfvertrouwen werd er ook niet beter op. Dus toch begonnen met urifoon. De eerste nachten ging de wekker vaak maar dat werd steeds minder. Tot hij in de ochtenden eerst zelf wakker werd en later de rest van de nacht. We zijn nu klaar met de training en hij is elke nacht droog! Hij heeft hierdoor veel meer zelfvertrouwen gekregen en durft weer uit logeren te gaan! Hij word zelf wakker voor het plassen en de luiers hebben we niet meer nodig!

• Begeleiding bij de training

Nooit verwacht maar toch gelukt, ons zoontje is zindelijk!

Fijne begeleiding, uitleg en mogelijkheid tot bellen van een hulplijn. Zonder die hulp was het echt minder goed gelukt, dat weet ik zeker. Ons zoontje is nu na twee maanden in de nacht zindelijk. Hoe geweldig is dit!

• Begeleiding bij de training

Het onmogelijke mogelijk gemaakt!

Onze dochter is een hele diepe slaper, dus we hadden er een hard hoofd in. In het begin had ze wat weerstand (expres broekjes natmaken, zodat ze een luier aan mocht). Maar uiteindelijk met vlag en wimpel geslaagd!

• Begeleiding bij de training

Jullie hebben ons en onze zoon geholpen naar nachts zindelijk worden.

Heel erg fijn. Ik kon met al mijn vragen terecht. Ik kreeg tips zodat de wekker steeds beter ging werken. Mijn zoon kreeg daardoor steeds meer succes ervaringen. Zonder jullie hulp had ik in het begin al opgegeven. Mijn jullie gaven me tips waardoor we het samen hebben gered. Bedankt

• Begeleiding bij de training

Hadden we eerder moeten doen!

De Urifoon heeft onze dochter zonder problemen van het bedplassen afgeholpen. Geen idee waarom we er zo lang mee hebben gewacht. Ik raad het iedereen aan! De service en begeleiding heb ik als zeer prettig ervaren.

Eindelijk droge nachten

Omdat het mijn dochtertje niet lukte om in de nacht droog te blijven wilden we een plaswekker proberen om te zien of het werkt. De eerste week was zwaar. Elke nacht ging de wekker en soms moest het bed ook verschoont worden. Na de eerste week veranderde alles. Vanaf tweede week was ze droog in nacht. Gek dat het zo snel kan veranderen. Ze is ontzettend blij en trotst dat het haar gelukt is. En wij zijn er ook heel blij mee. Dus ik zou het iedereen aanraden

• Begeleiding bij de training

Het heeft uitstekend geholpen om mijn zoon droog te krijgen snachts.

De wekker is makkelijk in gebruik. Het geluid kun je zachter zetten. Mijn zoon vond het zelf een erg fijn hulpmiddel om droog te worden snachts. De beloningskaart en stickers erbij maakte het voor hem ook erg leuk. Hoe trots hij wel niet was als hij een 5 score had of zelfs een 7!! En inmiddels is die droog! Het fijne vind ik er zelf aan dat je hem huurt voor een periode en daarna kunt verlengen! Als het dus niet vergoed wordt, is dit een betaalbare en makkelijke oplossing. Ook de begeleiding, in mijn geval, via de mail was dik in orde en hadden we ook echt wat aan!

• Begeleiding bij de training

Als ik dit eerder had geweten...

Het was anderhalve week lang doorbijten, maar toen was het onder controle. Als ik dit eerder had geweten, dan had ik de wekker veel eerder besteld.

Super handige werkbare plastraining

Super makkelijk handig en motiverende manier om zowel als ouders als kind aan de slag te gaan met de zindelijkheid van ons kind.

Prima ervaring.

Bestelling was vlot binnen, leuke accessoires er bij! Vooral het boekje over de plasklas was hier een grote hit! Van hele natte luiers (misschien ook een beetje luiheid?) tot volledig droog in de nacht! Wat ons betreft echt een aanbeveling. En de klantenservice ook top!

• Begeleiding bij de training

Voor onze dochter van 6 de plaswekker gehuurd en eigenlijk dacht ik, eerst zien en dan geloven. Maar wat een top training!! Binnen 2 weken helemaal droog 's nachts!

Mennonietenbuurt 29

1427AX Amstelhoek

Over Urifoon

Bedplassen is een vervelend probleem. En gelukkig is het relatief eenvoudig te verhelpen. Onafhankelijk wetenschappelijk onderzoek leert dat de plaswekker training de beste methode tegen bedplassen is. In een aantal maanden is men zindelijk! Daarom adviseren veel artsen een plaswekker van Urifoon. Los van de wetenschap is het natuurlijk veel belangrijker te weten wat de gebruikers van nu er van vinden. Werkt de Urifoon plaswekkertraining echt? Word je goed geholpen tijdens de training? Is de kwaliteit goed? Praktisch in gebruik? Hoe vermoeiend is de training? Wat doet het met je kind? Zomaar wat vragen die andere ouders heel prettig vinden om over te lezen, want zij staan nog aan het begin en oriënteren zich of de plaswekker voor hun kind een geschikte oplossing is. Wij waarderen het zeer als er even de tijd wordt genomen om de 4 vragen te beantwoorden en kort de ervaringen te delen. Het Urifoon team