Snel met ervaring en deskundigheid

Moderne webdesigner

• Eindresultaat

Goede kwaliteit en service.

Er is een overzichtelijke website ontwikkeld waarop een handige reserveringsmodule is gebouwd. Er kwamen al meteen veel reserveringen binnen en we zijn goed vindbaar op Google. Ook krijgen we regelmatig positieve reacties over de website.

• Bedrijfsnaam: Now Picture This

Super mooie website gemaakt Rene bedankt !!!
  • Bedrijfsnaam: Pato coating bv

We hadden een nieuwe website nodig en kwamen in contact met René de Geus , onze ideeën met elkaar samengevoegd en nu super trots op het eindresultaat. De samenwerking is prima verlopen en ik kan eenieder De Geus Internet aanbevelen
  • Bedrijfsnaam: Verhuurservice van Doren

Wij hebben onze webshop laten bouwen door De Geus Internet en na een gedegen voorbereiding waarin wij onze wensen kenbaar maakte is de Geus internet aan de slag gegaan en werden wij continu op de hoogte gehouden met de vorderingen. Voor oplevering van de shop is er een training geweest zodat wij optimaal kunnen werken in de shop. Wij zijn dan ook dik tevreden en mocht je een professionele webshop/website willen dan adviseren wij om zeker eens te praten met De Geus internet. Want zeker niet onbelangrijk de prijs kwaliteit verhouding is perfect.
  • Bedrijfsnaam: Chocoladetekoop.nl

René heeft ons geweldig geholpen met het in orde maken van diverse formulieren. Hij denkt met je mee en reageert snel. Hele goede ervaring, alleen maar complimenten.
  • Bedrijfsnaam: Turnvereniging Veerkracht

Zeer goede ervaring kan snel inspelen op veranderingen die ik wilde met resultaat mooie website en wordt veel beter gevonden op internet
  • Bedrijfsnaam: 123 gazon

Vakkundig en snelle service.
  • Bedrijfsnaam: van Os & Partners

• Bedrijfsnaam: J&H Transport

Snelle communicatie, duidelijk en overzichtelijk. Website op maat gemaakt en makkelijk in onderhoud.
  • Bedrijfsnaam: VSO Herenwaard

Het is fijn werken met René. Hij Denkt met je mee en beantwoordt je vragen duidelijk zodat een leek als ik het snap.
  • Bedrijfsnaam: Peelrust

Wij hebben De Geus Internet gevraagd om samen met ons de nieuwe website op te zetten. Het resultaat wordt door gebruikers van onze website als zeer positief ervaren. Bovendien zijn de kosten aanmerkelijk lager dan bij de vorige webhost. Naast deskundigheid is Rene de Geus bijzonder goed in staat om adviezen te geven over wat je vooral ook niet moet doen.
  • Bedrijfsnaam: PeelrandWonen

Er ontstond een probleem en René heeft dit pro-actief opgepakt en ons meteen een alternatief aangeboden tegen een zeer scherpe prijs. Vervolgens (na goedkeuring onzerzijds) het probleem daadwerkelijk opgelost. Kortom: prima advies en snelle uitstekende oplossing.
  • Bedrijfsnaam: Stichting vrienden van zorgcentrum Sint Petrus

Zeer tevreden. Snelle afhandeling van aanpassingen en René de Geus houdt niet op voordat alles naar wens is
  • Eindresultaat
  • Bedrijfsnaam: op reis met jeanne

Er wordt goed meegedacht, snelle en goede service, voegt daad bij het woord, aanrader!!
  • Bedrijfsnaam: Rokerij Van Lieshout

Super blij met onze mooie website, krijg er ook alleen maar goede reacties op. Bij aanpassingen of andere dingen worden we altijd snel en goed geholpen, altijd deskundig advies. Super!!
  • Bedrijfsnaam: Pasto

We hebben 7 jaren een webbedrijf. Ons eerste site werd in frequent en nauw overleg met René de Geus gebouwd. We wisten niets op het gebied van websites. Hij heeft ons fantastisch gecoached en begeleid met eindeloos geduld. Vorig jaar is onze site weer door René gerestyled. We zijn heel tevreden over zijn dienstverlening. Ik heb heel veel van René geleerd zodat ik nu ook zelf de site kan bewerken. We bevelen René van harte aan.
  • Bedrijfsnaam: Houtenkruis.nl

Over De Geus Internet

De Geus Internet is gevestigd in het Brabantse Boekel en maakt websites door het hele land. Ons doel is ervoor te zorgen dat jij je bezig kan houden met je bedrijf en je geen zorgen hoeft te maken om je website of webwinkel. Wij nemen namelijk alles uit handen en leveren jou een compleet werkende responsive website, die geschikt is voor perfecte weergave op zowel PC, laptop, smartphone en tablet die tevens volledig is afgestemd op jouw behoefte en branche. We denken vooraf met je mee, waardoor we tot het beste resultaat komen dat precies aansluit bij jouw doelgroep. Toch zelf een tekst aanpassen, fotoalbum maken of je webwinkel beheren? Dat kan iedereen met MaxiCMS kinderlijk eenvoudig zelf.

Filter op Taal