Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over De Geus Internet

De Geus Internet is gevestigd in het Brabantse Boekel en maakt websites door het hele land. Ons doel is ervoor te zorgen dat jij je bezig kan houden met je bedrijf en je geen zorgen hoeft te maken om je website of webwinkel. Wij nemen namelijk alles uit handen en leveren jou een compleet werkende responsive website, die geschikt is voor perfecte weergave op zowel PC, laptop, smartphone en tablet die tevens volledig is afgestemd op jouw behoefte en branche. We denken vooraf met je mee, waardoor we tot het beste resultaat komen dat precies aansluit bij jouw doelgroep. Toch zelf een tekst aanpassen, fotoalbum maken of je webwinkel beheren? Dat kan iedereen met MaxiCMS kinderlijk eenvoudig zelf.