Fijne zaak met goed persoonlijk advies, hebben ons ontzorgt in een stressvolle verbouwingsperiode met prachtige ontwerpen en projectbegeleiding. Dank daarvoor Luuk en Koen! Wij raden Stone Company zeker aan.
  • Ervaring met: Overige

Een zeer enthousiast familiebedrijf met oog voor de klant. Koen en Luuk bedankt voor het mooie advies en de 3D-ontwerpen. Wij raden Stone Company zeker aan voor een fijn advies en voor prachtige spullen.
  • Ervaring met: Overige

Een heel fijn bedrijf met passie voor het vak en een prachtige showroom! Door middel van het Virtual Reality systeem hebben we een prachtig beeld gekregen van de toekomstige badkamer! Bedankt Stone Company voor het fijne advies en de moeite! Wij raden Stone Company zeker aan!!
  • Kwaliteit

Helemaal happy met onze prachtige wellnessruimte en badkamer. Een zeer onderscheidende showroom met goede gasten met oog voor de klant. Dank mannen voor het goede advies en de prachtige spullen!
  • Ervaring met: Wellness

Geweldig geholpen door de mannen van Stone Company met een prachtig ontwerp en echt advies op maat. Ook zeer tevreden over de vaste aannemer van Stone Company, Eric. Bedankt voor het begeleiden van het project en onze prachtige badkamer! Wij raden Stone Company zeker aan!
  • Ervaring met: Douche

Na verscheidene bezoeken aan andere badkamerzaken, zijn we eindelijk geslaagd bij Stone Company. In deze stressvolle periode was het fijn dat een bedrijf de zorgen over de badkamer compleet op zich nam. Bedankt daarvoor mannen! Wij zijn dolblij met onze mooie nieuwe badkamer!
  • Ervaring met: Bad

Uitstekend en op prettige wijze advies. Onverwachte problemen werden prima opgelost. We kwamen via Erik ook nog aan een goede aannemer: Cor de Jong en zijn mannen. Allemaal vaklui en prettige mensen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Toilet is 375 euro duurder dan overeengekomen. 2.5 week wachten op ons nieuw besteld toilet. We belden de afgelopen week meerdere malen om te vragen wanneer de levering is. Men beloofd ons om terug te bellen. Niet dus. Heden vinden we een email in de spambox d.d. 10 maart 2018, dus 5 dagen geleden. Het toilet kost geen 411, 40 maar 1252,35 ­čś▓Maar liefst 840,95 euro DUURDER! Stone compagny zegt, dat bij het omzetten van de website in OKTOBER, er een foutje is ingeslopen... Ze kunnen ons wel 30 procent korting geven. (375 euro duurder) Met excuses voor "ongemak" Geen vertrouwen meer in dit bedrijf na deze enorme blunder. We hebben nu een andere wc besteld elders. Hierdoor moeten we een leiding over ons nieuw tegelwerk, leggen omdat de wateraansluiting is gemaakt op de hoogte van het toilet van Stonecompagny. Als Stone Compagny mijn bedrijf was zou ik een klant niet met de gevolgen laten zitten van mijn blunder.
  • Advies N.v.t.
  • Assortiment N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Ervaring met: Toilet

super coulante service mbt nalevering toilet onderdelen. thanx groeten Dirk
  • Ervaring met: Toilet

Mooie showroom met enthousiast en gedreven personeel die weten waar ze over praten. Prachtige ontwerpen maken en waarbij niets onmogelijk lijkt.
  • Ervaring met: Bad

Onze droombadkamer gerealiseerd door een prachtig advies op maat en echte service. Echte inspiratie gekregen door middel van het Virtual Reality in de showroom. Hierdoor kregen we echt inzichtelijk wat de badkamer ging worden en wat we wel en niet wilden. Bedankt mannen!
  • Ervaring met: Wastafel

Na een lange zoektocht naar de geschikte dealer eindelijk een gevonden die perfect bij ons paste. Perfect begeleid en vragen werden adequaat behandeld. Waar het bedrijf voor zegt te staan maken ze ook dubbel en dwars waar: advies op maat en hoogwaardige producten en service. Erik en zonen: Dank jullie wel.
  • Ervaring met: Overige

Wat een showroom en creativiteit! Echt verder gekomen met het advies en de ontwerpen. Prachtig bedrijf dat ons veel stress verminderd heeft in deze hectische tijd van verbouwen en ons geweldige service heeft geboden. Mannen bedankt voor onze bijzondere badkamer!
  • Ervaring met: Wellness

Dit is echt een super zaak! Je wordt hier ontzettend goed en fijn geholpen,krijgt echt hele goede service en uitleg. Ook de nazorg is super! Echt een aanrader om hier alles voor je badkamer enz te kopen.
  • Ervaring met: Overige

Fantastische service! Fijn dat dat nog bestaat!
  • Advies N.v.t.
  • Ervaring met: Accessoires

Prachtig bedrijf Fantastische service Zeer behulpzaam om op een professionele manier problemen/vragen op te lossen Eindelijk de firma gevonden waar wij zolang naar zochten!
  • Ervaring met: Douche

Prima ervaring , excellente service, aanrader!
  • Ervaring met: Kraan

• Ervaring met: Douche

Stone Company is een professioneel klant gericht bedrijf met een breed assortiment aan kwalitatief uitstekende en onderscheidende producten. Bovendien heeft Stone Company veel oog voor de nazorg.
  • Ervaring met: Bad

Geweldig service, prachtige assortiment en uitgebreide showroom.
  • Ervaring met: Wellness

Zeer enthousiast personeel, vriendelijk bijgestaan in het traject naar onze badkamer naar wens. De levering werd bijtijds gecommuniceerd en was helemaal goed. Prachtige winkel en een betrouwbare service!
  • Ervaring met: Bad

Top zaak van A tot Z met veel kennis van zaken.
  • Ervaring met: Overige

Goede service en snelle levering conform afspraak!
  • Ervaring met: Douche

We waren op zoek naar unieke toiletten voor in ons nieuwe huis. Dat is zeker gelukt met dank aan het goede advies van Stone Company. Zeer content met onze Flaminia App go clean toiletten. Daarnaast is er creatief meegedacht over mooie idee├źn voor de rest van de badkamer en keuken. Heel erg bedankt!
  • Ervaring met: Toilet

Ik was op zoek naar een passend designbad, bij stone company ben ik uitstekend geholpen. Er is meegekeken naar de mogelijkheden qua ruimte en indeling. Ik ben zeer goed geadviseerd wat ertoe heeft geleid dat ik een prachtig bad aansluitend bij alle wensen van uiterst hoogwaardige kwaliteit heb staan. Met dank aan Stone Company!

Over Stone Company

Filter op Taal