Super geholpen

Fijne uitleg en er werd goed meegedacht.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Alles super en veel aandacht en meedenken!,,

Super!,

• Verbeterpunten, suggesties of tips Alles super

Perfect geholpen

Erg behulpzaam en goed zoeken naar de perfecte vakantie

Volle tevredenheid!

Mijn partner en ik willen voor de 2e keer op vakantie naar Mexico, en hebben ook enkele wensen qua boeken. Linda heeft alles uitgezocht en gekeken waar en hoe we het voordeligste uit waren. Met als resultaat een prachtig hotel welke we nu geboekt hebben! Het is fijn en voelt volledig vertrouwd om bij Travel Service Best een reis te gaan boeken. Top!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een goed duidelijke vrouw die voor ons een mooie reis heeft geboekt

Goed duidelijk en Sonja Legius heeft een mooie reis voor ons geboekt

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk, behulpzaam, ter zake kundig, attent en een goed resultaat

Wij zijn erg goed geholpen, waarbij prima met ons werd meegedacht. Ter zake kundig, werden we bij onze keuzen begeleid. Waar nodig werd snel informatie ingewonnen en gedeeld. We zijn nog niet op reis geweest, maar hebben er nu al alle vertrouwen in dat het goed komt.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Elke reis of vakantie top begeleid..

Van Spaanse zon vacanties, of lange afstands vluchten naar de ander kant van de wereld. Altijd heel goed begeleid door Travel Service Best. Uitzoeken van reizen, informatie, prijzen en altijd bereid om te helpen waar nodig ook via app e.d. maakt dat onze reizen en vakantie's in deze goede handen ook altijd goed verlopen!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Feit dat we steeds terug komen zegt genoeg vindt ik.

Helemaal ontzorgt me verheugen op mijn vakantie

Fijn geholpen naar het zoeken van geschikte vakantie. Goed meegedacht Geen druk om meteen te beslissen.

Betrokken!!

Komen afspraken goed na, erg klantgericht , meedenken in bijzondere situaties , correcte mails , kortom een plezierig contact.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijn reisburo,goede duidelijke uitleg. vriendelijk personeel. Heel fijn geholpen door Judith!

Absoluut uitstekende service!

Snelle en duidelijke communicatie via de e-mail. Meerdere keren bij Travelservice vliegtickets only laten regelen, echte meerwaarden om de beste tickets voor je geld te krijgen zeker als je moet overstappen. Voor mij nooit meer zelf uitzoeken maar je zoekopdracht neerleggen bij Travelservice.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Onze puzzel is opgelost door de geweldige inzet van Judith.

Ze heeft ons geweldig geholpen met het uitzoeken van onze volgende reis. Door onder andere veel te puzzelen op internet, veel tijd voor ons te nemen (zelfs 2 keer 1.5 uur). Ook een andere medewerkster (Karin) heeft ons veel informatie verstrekt toen Judith er niet was. TOP

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Helemaal tot in de puntjes geregeld en uitgezocht

Super geregeld. Heel goed geluisterd naar onze wensen. Veel know how over bestemmingen en meegedacht met onze persoonlijke situatie. TOP!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Prettig

Altijd vriendelijk en zekers niet te beroerd om alles uit de kast te halen zodat jij een geweldige vakantie hebt. Ze doen ook hun best als je een low budget hebt.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ik heb geen verbeterpunten

Snel geregeld en juiste informatie

Mayke heeft al meerdere reizen voor mij geboekt en het is fijn dat ze goede informatie geeft Volgende keer weer

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Al 30 jaar klant, en altijd geweldig geholpen

Goed advies en behulpzaam

Ervaring met onze soort vakanties Snelle afhandeling Goede en duidelijke communicatie

prettig

Kon merken dat Monique erg ervaren was met het helpen van mensen om een mooie reis uit te zoeken. Heb dat als zeer prettig ervaren. Vandaar de 4 sterren.

Zeer goed geregeld.

Zie boven

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Top begeleiding bij een mooie reis samenstellen!

Altijd een feestje om met de medewerkers van Travel Service Best een reis samen te stellen: zoeken goede vluchten met prettige reistijden, centraal gesitueerde hotels en een fijne begeleiding bij de randverschijnselen om een reis goed te laten verlopen. En vanaf je vakantieverblijf goed bereikbaar ingeval nodig. Klasse!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Al meerdere keren fantastisch geholpen !

Met veel geduld op zoek gegaan naar de beste accommodatie / vlucht combinatie .

Service- en klantgericht.

Judith helpt ons al jaren met de meest bijzondere reizen. Helpt super bij het uitwerken van de ideeën, draagt alternatieven aan die de reis nog aantrekkelijker maken.

Wederom Travelsevice op z'n Best

We hebben voor de zoveelste keer een reis geboekt via Travelservice Best. Monique heeft ons weer op een deskundige en adequate manier geholpen om door de reiswereld te laveren. Ze geven ons daar iedere keer een goed gevoel om de aanstaande reisbestemming te ontdekken en te ervaren en de mooiste plekken te ontdekken. Klasse!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niet nodig

Enthousiast en professioneel

Een last minute naar grote tevredenheid afgehandeld. Dwz. Prijs/Bestemming.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Elk jaar boeken wij onze vakantie bij Travel Service Best. Iedereen is ontzettend aardig, het personeel denkt echt met je mee! Wij zijn altijd heel erg blij als wij weer een vakantie hebben mogen boeken bij Travel Service Best. Een woord ‘Super!’ Groetjes, Martijn en Dylana

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!