Goed advies!

Gied advies gekregen, en snel met reageren!!

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prettig, rustig, to the point

Er werd goed geluisterd en mijn wensen werden ingewilligd nadat de voor- en nadelen duidelijk gemaakt werden.

Verwachtingen weer overtroffen

Wij hebben altijd bijzondere wensen voor onze vakantie, stellen hoge eisen aan reisplan en accommodaties en willen dan ook nog maximaal ontzorgd worden. En iedere keer lukt het Judith weer om ons te verrassen en met de leukste ideeën, routes en accommodaties te komen. We kijken uit naar weer een onvergetelijke vakantie door de wijngebieden van italië en frankrijk

• Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Goed en duidelijk geholpen.

Onze reis doorgesproken en de voorwaarden ook ivm COVID. Geen annuleringsverzekering verzekering dekt een pandemie. Veel bij herhaling vertelt en nog eens duidelijk uitgelegd..

Top service!

Zoals altijd weer super geholpen. Altijd vriendelijk en meedenkend. Klantvriendelijkheid staat bij hun op 1.

• Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Snel, efficient, professioneel en vriendelijk

Zoals gewoonlijk werden we weer uiterst professioneel geholpen. Judith heeft aan een half woord genoeg om de juiste keuzes aan ons voor te leggen.

Geweldig!

De reis, geweldig en snel geregeld en ook nog eens gezellig.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Klantvriendelijke en terzake kundige ontvangst en hulp

Voor het boeken van een vakantie-rondreis werden we daadkrachtig geholpen en werden allerlei alternatieven aangeboden en suggesties gedaan. Alle voor- en tegens werden vermeld en vastgelegd. Het heeft uiteindelijk geleid tot een boeking.

Heel prettig en goed.

Alle aandacht, duidelijk, nauwkeurig en geeft duidelijk aan waar we op moeten letten, wat wel passend is en wat niet en waarom. Komt afspraken na, goed bereikbaar, goede afstemming.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Positief

Heel goed geholpen, duidelijk uitleg en verschillende mogelijkheden laten zien!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

geweldig

Zeer goed vriendelijk en kundig

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips niks

Top: we blijven terug komen!!!!

altijd vriendelijk geholpen. ze weten alle ins en outs: Top

Prima service!

Heel fijn reisbureau met meedenkende, aardige en professionele reisadviseurs. Niets is hen teveel om voor jou een mooie reis te verzorgen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips n.v.t.

Fantastisch

Judith stond iedere keer voor ons klaar voor het samenstellen/ aanpassen van onze reis. Zij was mogelijk nog enthousiaster dan wij! Helaas duurt het nog lang voor wij vertrekken maar hebben er nu al veel zin in!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Mijn vaste adres voor een uitstekend reisadvies

Travel Service Best is mijn vaste reisbureau waar ik al een paar jaar heen ga na prima ervaringen van een vriendin. Hier wordt uitgebreid de tijd voor je genomen en goed geluisterd naar je wensen. Ook worden er duidelijke prijsvergelijkingen gemaakt, zodat je in alle rust kunt nadenken waar je voorkeur naar uit gaat. Mijn complimenten voor Linda!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen verbeterpunten

Ze zijn aardig en snel en goed in hun werk

• Verbeterpunten, suggesties of tips Heb ik geen

Top service

Vakkundig , fijn en vriendelijk geholpen!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Weer geweldig geholpen zoals altijd.

Linda en Mayke hebben weer zeer goed geholpen met de reis die we volgend jaar gaan maken. Voor iedereen toch een moeilijke tijd met de Corona,om een reis te plannen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goede service en een luisterend oor naar je wensen.

We hebben een reis geboekt bij Travel Service Best. Ze steken veel tijd en aandacht in een geschikte reis voor je te zoeken en daar, nu vooral met corona, alles dubbel voor na te vragen en uit te zoeken. Ze bellen of mailen om je op de hoogte te houden. Heel fijn om hier een reis te boeken!

Fijn geholpen door Monique

Monique komt met goeie voorstellen en duidelijke uitleg over de mogelijkheden. We hadden wat vragen over COVID en Monique heeft dat helemaal uitgezocht. Super!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips -

Geweldig!

Duidelijke uitleg en meteen aan onze wensen voldoen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Nou, eigenlijk geen

Gezellig, professioneel, super

Elke keer als ik bij Travel Service een vakantie mag boeken is het een feestje. Gezellige mensen, altijd een goed advies en het boeken is snel geregeld. Judith en de andere zijn kanjers. Ga zo door ook in deze corona tijd.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Perfect geholpen en te woord gestaan

Had sinds zaterdag een vlucht in optie staan (naam van dame weet ik niet meer).In principe wilde ik geen lange wachttijd in New York maar andere medewerker had maandag toch nog een vlucht gevonden die behoorlijk goedkoper was enkel met langere wachttijd. Door de prijs van de reis heb ik me bedacht. Pluim voor beide dames

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Kundigheid en klantvriendelijkheid blijven volhouden super

Ga graag voor advies naar dit reisbureau

Vriendelijk, behulpzaam, mee denekend

100% tevreden!

Doordat ons ‘vaste’ reisbureau sinds enkele weken failliet is, moest ik op zoek naar een ander/vervangende organisatie, en ik kende min of meer Travel Service Best, dus besloot ik daar onze reis te gaan boeken. Vanuit Eindhoven ben ik daar zo, ik ben er uiterst vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen en geholpen, mijn doel en wensen had ik al opgeschreven, en binnen een half uur had ik onze reis geboekt, top! Ik zal hier in dit reisbureau zeker nog vaker een reis boeken, geen probleem,

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!