Super gegaan ,heel fijn geholpen een aanrader

Heel fijn personeel,heel gemoedelijk je bent er meteen op je gemak.En toch word je heel goed geholpen .Geven je goede ideeën en zoeken ook heel goed mee met b.v de prijzen.Zeer te vreden .

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zo door gaan

Ervaring goed alleen jammer van de storing

Alles was goed

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zorgen dat er geen storingen zijn

Beste Mw. Ria, Hartelijk dank voor uw reactie. Klopt dat er een storing was, echter buiten onze macht bij de leverancier. Evengoed, dank voor uw geduld en uw positieve waardering.

Mayke is een kanjer!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips nvt

Uitstekende service

Iedere keer weer verlaat je helemaal tevreden het reisbureau. Je reiswensen zijn vervult, alles is geregeld of er wordt alles aan gedaan om die wensen te vervullen. Deskundig wordt je geadviseerd om de juiste keuzes te maken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!

Volledig naar wens

Echt geïnteresseerd en gedaan wat mogelijk was en meegedacht! Hele prettige ervaring

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Volledig voorzien in mijn reisbehoeftes!!

Jarenlang bij D Reizen in Best tot volle tevredenheid geboekt maar nu zijn ze weg en moest ik een ander reisburo gaan zoeken en nu ben ik terecht gekomen bij Travel Service Best. Lisa is een kei in het adviseren en heeft alles goed uitgezocht. Met prima resultaat!!

Ontzorging

Een gastvrije ontvangst daarbij ook meedenkend en kijkend naar de wens van de klant.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Veel te veel "waar" voor je geld.....

In december 2019 een reis geboekt voor het hele gezin naar Turkije in oktober 2020, ivm onze 50 jarige bruiloft... echter... Corona kwam en wij moesten thuis blijven. Mayke heeft er veel tijd ingestopt en uiteindelijk de reis omgeboekt naar dit jaar. Maar... Corona bleef en Turkije bleef "oranje".. Weer begon Mayke voor ons te zoeken maar we kwamen er niet direct uit. Na het weekend terug en nu werden we geholpen door Monique... (Mayke had zelf vakantie). Monique weer bijna 2 uur bezig geweest en uiteindelijk de vakantie voor de tweede maal om kunnen boeken, nu naar Kos... En dan komt de factuur en zie ik het bedrag voor bemiddelingskosten.... hoe kan dit.. al die uren enthousiast een oplossing voor ons zoeken en dat voor dit bedrag...ongelofelijk. Wij zijn uitermate tevreden over de gezellige en enthousiaste Mayke en Monique... dames... bedankt... we nemen er een extra ouzo op!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Met verstand van zaken de reis georganiseerd

Op een prettige manier en met extra kennis voor ons de reis georganiseerd. Met geduld voor alle gegevens die nodig waren. Goede tips die echt hielpen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen enkele

Heel erg fijn geholpen, super geadviseerd.

Professioneel, duidelijk advies, goed zicht op onze wensen, snel gehandeld en passende vakantiebestemming gevonden

Geweldige service

Gastvrij ontvangen, enthousiasme van Linda als erg prettig ervaren, dankzij haar advies een mooie route uitgestippeld

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Annuleringsverzekering is niet ter sprake gekomen, heb ik zelf gelukkig nog aan gedacht om die op het laatste nippertje af te sluiten

Zo wil je behandeld worden.

Zo behulpzaam, geduldig en georganiseerd zouden ze overal moeten zijn.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij zijn vlot en goed geholpen. Het contact was Prettig en vriendelijk.

Wij zijn vlot en goed geholpen. Het contact was Prettig en vriendelijk.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius

Klantvriendelijk, deskundig, attent.

Het voelt goed het boeken van onze reis uit handen te geven, wetende dat over alles nagedacht is, en alles goed geregeld is en je daar geen zorgen over hebt.

Altijd goed geregeld

Ik maak al ‘n paar jaar gebruik van jullie diensten, zelf zet ik mijn reis in elkaar en ga dan samen met een expert van jullie alles op papier zetten. Jullie kijken of het geboekt kan worden en wij kunnen veilig en goed voorbereid op pad. Ik hoop nog veel mooie reizen te kunnen maken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zo fijn dat personen zo met je meedenken, flexibel zijn en ook nog eens uitstekend op de hoogte.

Super, zeker aan te bevelen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Grandioos geholpen aan een fijne reis

Gewoon geweldig geholpen aan een reisje samen met mijn zusje.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

We zijn super geholpen. Er werd ook echt goed meegedacht. Top!

We zijn super geholpen. Er werd ook echt goed meegedacht. De informatie was eerlijk en persoonlijk. En je voelt je zeker geen nummer daar. Top!

altijd behulpzaam

Supergoede service..staan altijd klaar met tips Vriendelijk Fijn geholpen door Judith en Monique

Gastvrij

Heel fijn klantcontact. Denken graag mee in de mogelijkheden van de reis en onze wensen. Je wordt vriendelijk ontvangen.

Top advies gekregen.

Onze reis al voor de pandemie geboekt en daarna super geholpen om de reis te verzetten, inclusief alle adviezen die erbij horen. Hotel wat door Linda, mede uitgezocht was in Desenzano, was werkelijk top. Ze hield rekening met wat wij belangrijk vonden en heeft daar het e.a. super op agestemd. Super blij met het geheel, volgende reis zullen we zeker weer boeken bij het reisbureau. Zoals we al jaren doen, komen we telkens weer terug bij Travel Service Best.

Goed advies gehad

We kwamen er thuis niet helemaal uit waar we heen zouden gaan in het najaar. Hoe is het weer nu echt, is er nog iets te doen enz. Prima advies gehad bij travel service en een mooie aanbieding geboekt.

Prettig geholpen

Heeft geluisterd naar onze wensen en de voor en nadelen op een rijtje gezet. Verder nog wat navraag gedaan bij de reisorganisatie om onduidelijkheden uit te sluiten Tevens goed gehandeld toen bleek dat kortingscode niet geldig was in de zaak.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldige service waar je denk ik onmogelijk ongelukkig naar buiten kan lopen.

Geweldige service die echt de tijd voor je nemen en een ruime ervaring hebben zodat ze je kunnen adviseren. We weten zelfs nu al door onze adviseur waar we volgend jaar heen gaan. Top top top.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel goed geholpen door sonja

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!