Klasse medewerkers

Zeer vriendelijk en kundige medewerkers, die altijd voor je klaar staan.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Betrokken medewerkers die zorgen voor een onbezorgde vakantie

We hadden vorig jaar september een huis in Alicante geboekt, incl vliegreis. Door Corona kon deze reis niet doorgaan. We hebben toen in samenspraak met Travelservice Best een huis geboekt in België. We hoeven dan niet te vliegen. Helaas, ondanks telefonisch overleg met de Verhuurorganisatie over de nieuwe boeking bleek dagen later dat er dubbelgeboekt was. Een telefoontje naar ons maakte dit duidelijk. Ondertussen had Travelservice Best al gezocht naar alternatieven en hebben we een ander huis gehuurd. Hopelijk gaat deze vakantie wel door maar aan de medewerkers van Travelservice Best ligt het dan niet, hooguit aan Corona. En daar kan niemand iets aan doen! Bedankt Travelservice Best voor de fantastische service!

prettig en goede service

Hele prettige ervaring. Denkt in oplossingen. Aftershave sales is ook helemaal prima

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals altijd goed en fijn geholpen.

Ik heb met dit reisbureau al tientallen jaren ervaring. En zij weten precies wat bij ons past.

Uitermate tevreden, prima geholpen

zeer goede kwaliteit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een absolute meerwaarde tov zelf online boeken!

Wij hebben last minute een vakantie geboekt met de super service van het team van Vakantiexperts Travel Service Best! Ze helpen je ontzettend goed tijdens de keuze, boeking en met het beantwoorden van alle vragen. Professioneel, vriendelijk en geïnteresseerd. Super meerwaarde bij het boeken, zij vinden de juiste data / hotel, welke je zelf online niet kunt vinden! Absolute aanrader! De volgende vakantie boeken wij zeker weer met VakantieXperts Best! Dank je wel Judith, Monique en Rens!

Geweldige meedenkende klantvriendelijke service

Ook in deze tijd geweldig geholpen bij annulering en samen op zoek gegaan naar een passende oplossing.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

heel fijn bureau,goed op de hoogte !!

verzorgt ook de kleine dingen, net als de grote..

Al meer dan 25 jaar "ons" reisbureau

Al vele jaren boeken wij onze reizen bij Travel Service Best. Van een citytrip, een last minute tot een op maat gemaakte rondreis, de reisadviseurs, en voor ons in het bijzonder Judith, adviseren ons altijd uitstekend en helpen ons bij het maken van een keuze. De reisadviseurs van Travel Service Best onderscheiden zich met hun (vak)kennis en vooral hun persoonlijke aandacht. Wij hechten hier als vaste klant erg veel waarde aan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ieder jaar weer een topservice

Ik heb regelmatig mijn reizen hier geboekt, en iedere keer weer een hele fijne ervaring!!

Snel en doelgericht reisadvies

Goed geholpen en tevreden voor de tweede keer

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Meer moeite om de beste deel te vinden... net zo goede reis met een betere prijs

compleet verhaal en duidelijke uitleg, waarbij de stand van zaken goed met je gecommuniceerd word.

de persoonlijke benadering gaf je al een goed gevoel over de te boeken reis

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Goed meedenkend advies

Altijd goed advies en fijn dat je ontlast wordt in de stappen richting vertrek (stoelen, inchecken, invullen formulieren etc)

Top mensen

Ze luisteren echt naar je en zoeken net zolang tot ze iets hebben gevonden voor je en dat constant met een lach op hun gezicht.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga gewoon zo door. Jullie doen het top.

Zoals altijd ben ik vriendelijk en deskundig geholpen door een medewerkster van Travel Service Best (in dit geval Mayke). Zij denkt mee en geeft heldere uitleg.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Al jaren onze grote ondersteuning in het boeken van reizen, vooral nu in de corona tijd.

We zijn al jaren klant van reisbureau Travel Service in Best. Er wordt uitstekend met elkaar gecommuniceerd, zowel de collega`s onderling als met de klant. Er wordt zeer professioneel gewerkt! Het is ook fijn, dat veel van de dames er al jaren werken. Dit maakt de communicatie nòg gemakkelijker. En wat hebben ze een geduld! Er heerst een vriendelijke sfeer.

Wederom top service

Zeker ook in deze tijd zijn medewerkers erg mee denkend, gaan op onderzoek uit en geven de juiste informatie in tijd. Mocht informatie nog niet beschikbaar zijn gaan ze er met man en macht achter aan zodat jij als klant een goede overwogen keus kan maken om je (droom) vakantie door te zetten!

Satisfied

Satisfied with proposal and process

• Would you recommend us? Yes
  • N/A
  • N/A

Perfect geregeld

De vacantieexpert regeld de vacantie uitmunted

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

In deze tijd werd er naar onze wens om de reis om te zetten goed geluisterd. Ondanks dat de reisorganisatie (met omruilgarantie)niet veel mogelijkheden bood om onze reis te veranderen bleef de medewerkster meedenken om aan onze wensen te voldoen. We zijn met een goed gevoel naar huis gegaan met een verblijf in Nederland om naar uit te kijken.

Goed geholpen!

Ik wilde een reis naar Ibiza boeken. Ik ben door Evi geholpen, in èèn dag was het geregeld en geboekt. Wij kunnen nu (last minute) gaan genieten van de voorpret van een fijn vooruitzicht. Super tevreden!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Goed .ze denken met je mee.

vriendelijk, goede communicatie onderling daardoor alles maar 1 keer uitleggen

Prima perfect

We worden altijd super goed geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Heel fijn geholpen! Ze snapte precies wat ik bedoelde. Opties snel door gemaild naar ons . Super geholpen

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wij zijn zeer goed geholpen.

Goede service, vriendelijk personeel. Er wordt meegedacht.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Alles is in orde

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!