Gastvrije ontvangst waarbij veel meegedacht wordt

Een betrouwbaar reisbureau waar veel kennis aanwezig is en iedereen erg vriendelijk is. En waar ze ook ruim de tijd voor je nemen.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

We zijn netjes geholpen

Ze was vriendelijk behulpzaam geduldig zocht alles netjes voor ons uit

altijd prima service

Al vele jaren vriendelijke en professionele service, altijd gericht op de beste vakantie voor de beste prijs, gericht op de wensen van de klant. Geen haastklus voor snel productiewerk, alle tijd om ervoor te zorgen dat alles tot in de puntjes klopt.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Super vriendelijk en behulpzaam personeel met leuke en orinele vakantie ideeën

Ik kom al jaren bij Travel service Best. Al het personeel is vriendelijk en heel erg behulpzaam. Als je belt op mailt krijg je direct reactie. Ze helpen met het opstellen van mooie en orinele vakanties. Zeker een aanrader voor iedereen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Super geholpen met het regelen van ons familiebezoek/citytrip in Zuid Finland

Twee heel gezellige en informatieve gesprekken gehad. Het ging om een bezoek van onze zoon die een aantal maanden in Zuid Finland studeert in Lappareenta en een citytrip in Helsinki van 3 nachten. Al mijn vragen werden beantwoord en ik heb veel aan haar informatie gehad. Het blijkt nl dat een Helsinki Card in deze tijd van het jaar weinig toegevoegde waarde heeft omdat veel attracties niet plaatsvinden zoals de hop on - hop off bus en boottochten.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Superfijn gesprek en advies , uiterste best gedaan om goede vakantie te selecteren

Geen moeite teveel, bleef meezoeken tot mooi vakantie adres werd gevonden

Betrokken, enthousiast en deskundig

Met een enthousiast en vrolijk gevoel liep ik het reisbureau naar buiten omdat ik heel deskundig en betrokken geholpen was bij het boeken van onze reis. Een reis waarbij alle mogelijkheden besproken waren, waar de tijd voor was genomen en ook de veiligheid rondom Corona zo ver als mogelijk geborgen is. Hartelijk dank voor de goede hulp.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips nvt

Goede en duidelijke informatie. Linda heeft (denk ik) naar aanleiding van onze wensen een hele mooie reis naar Noorwegen samengesteld.

Super fijn reisbureau

Behulpzaam, alle tijd, vriendelijk personeel. Fijn om bij jullie onze vakantie’s te mogen boeken. Duidelijke uitleg, en tips

top geholpen

Sonja, Heeft echt naar ons geluisterd en meegedacht. We hebben nu een reis geboekt die zowel geschikt is voor ons (de oudjes) en zeker goed geschikt is voor een 18 en 16 jarige. Dus het aftellen kan beginnen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Echt super vriendelijk en goed bedrijf!

Ik kwam voor een Jongerenvakantie. Werd meteen goed geholpen en dachten mee. Als ik een vraag stelde via de mail, kreeg ik al heel snel een antwoord terug. Wij hebben een betaalbare vakantie gevonden! Echt een top bedrijf

Ben zeer tevreden

Heb al verschillende reizen geboekt en altijd heel goed geholpen

• Communicatie N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Wij zijn heel erg enthousiast geholpen !

Op een hele spontane manier van de juiste informatie voorzien.

Opnieuw voortreffelijk geholpen!

We zijn al jaren klant bij Travel Service Best en waren erg blij om nu na de ergste Corona pandemie weer een vakantie te kunnen boeken. Mayke helpt ons altijd met veel enthousiasme en weet wat voor reizigers wij zijn en wat we graag willen. Dus nu stappen wij over 3 weken op het vliegtuig naar Tenerife. Heerlijk. We hebben er zin in.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prettige ontvangst en goed advies

Zelf in deze tijd nemen ze op een veilige manier tijd voor je tijdens een afspraak. Er wordt gekeken en geluisterd naar wat je wilt. Aanbiedingen worden gecheckt en alles wordt tot in de details uitgewerkt. Fijn reisbureau.

perfect

veel geduld bij onze lastige vragen en commentaar

Vriendelijk en behulpzaam

Hebben alle tijd , vriendelijk , zorgen goed voor reservering . Met een goed gevoel op vakantie

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Judith is een professionele, meedenkende medewerkster die goed luistert naar jouw wensen en oplossingen zoekt en vindt voor problemen en obstakels. Daarnaast is ze een vrolijke, aardige vrouw!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niets

Super klantvriendelijk en meedenkend

Ik heb nu al voor de tweede keer een reis geboekt met Karin en ze is zo meedenkend en vriendelijk. Ook heel eerlijk als bepaalde dingen beter niet kunnen. Ik waardeer het enorm en zal zeker nog vaker aankloppen!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk en deskundig geholpen ,zeer tevreden.

Wij zijn zeer goed geholpen ,onder het genot van een kopje koffie. al onze vragen zijn beantwoord.heldere uitleg. Vakantie is geboekt. Super.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Helemaal goed!

Vriendelijk en deskundig geholpen ,zeer tevreden.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Vriendelijk, snel en enthousiast

Helemaal top!

Deskundig en betrokken. Komt met alternatieven en denkt mee. Kent onze voorkeuren.

Behulpzaam en snel

De medewerkers van Travel service Best zijn fantastisch, van elke opdracht weten zij de juiste reis samen te stellen. Van rondreizen tot strandvakanties, ze hebben veel ervaring welke zij graag delen! Ze reageren snel en blijven je helpen tot de juiste papieren geprint zijn vlak voor de reis. Ga zo door!

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

Geweldige hulp

Goed geholpen met deskundig advies

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!