fijn en kundig geholpen

naar eigen opgegeven wensen hebben ze een mooie reis samengesteld en hebben ook daarna onze wensen nog kunnen aanpassen zonder problemen.netjes en deskundig geholpen met prettige communicatie.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

Toppers!!

Het zijn allemaal toppers! Ik hoef maar te mailen of te bellen en het word naar mijn wensen geregeld! En als ik nog vragen heb word het meteen voor me uitgezocht! We hopen dat we weer snel ‘live’ langs mogen komen!

• Verbeterpunten, suggesties of tips 0,000000

snelle fijne service

Na telefonisch contact al heel vlug reactie gehad via de mail. We hebben zelfs de volgende dag al kunnen boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Als je bij het reisbureau binnen komt is er altijd een goede sfeer. Als je even moet wachten krijg je altijd een bakje koffie of thee.. Als je reis gaat boeken nemen ze altijd tijd ervoor om je reis te laten slagen. Ik krijg altijd een goede service van alle personeel die daar werken.. .

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Wat een top team!!!!

Begin december een reis naar Curaçao geboekt. Noodzakelijk en dus geen pret vakantie reis! Na de omschakeling van code geel naar oranje door de Nederlandse regering kwam alles op losse schroeven te staan. Dank zij de voortreffelijke inzet en het meedenken van het team van Travel Service Best is het alsnog gelukt om alles om te boeken zodat we kunnen gaan.

Top service!

Ze denken heel goed met je mee!

GEWELDIGE ZORG EN ORGANISATIE

Het boeken van een reis in deze moeilijke corona gerelateerde periode is sowieso al niet zo eenvoudig. Travel Service Best helpt je door de wirwar van regeltjes heen, waar je aan moet denken, zowel vooraf als tijdens de reis. Goede adviezen hoe te handelen. Alles goed georganiseerd.

supervriendelijk

perfecte service, meedenken, keuzevrijheid

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals we gewend zijn bij TSB uitstekend geadviseerd!

Al jaren zijn we klant bij TSB omdat we op een klantvriendelijke en deskundige wijze geadviseerd worden en ,indien nodig, ook begeleid in de nodige administratieve handelingen.

In een woord GEWELDIG

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ?

Duidelijk en goed geholpen

Tijdens deze rare periode met Corona toch op reis willen vraagt wat meer voorbereiding. Daarom toch maar even bij Travel Service Best binnen gelopen. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord en de aanvraag voor de coronatest wordt door hun geregeld. Ze weten van de hoed en de rand terwijl het voor mij nieuw is. Ik ben blij dat ik ben binnengestapt en hoop dat we 14 november een leuke week gaan beleven.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekend geholpen door het team

Door corona 2 keer moeten veranderen van reis en door de dames goed geholpen

gewoon goed!!!!!!!!!!

Altijd voor ons in de weer!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Hier word je altijd SUPER fijn én goed geholpen!

zie boven

Geweldig goede meedenkers

Je voelt je altijd welkom hier. Daarnaast zijn ze erg goed in afstemmen op onze wensen. We hebben al meerdere vakantie hier geregeld en altijd uitgekomen bij een reis passend bij ons. Er wordt goed naar ons geluisterd en samen komen we er altijd uit.

Fantastische hulp

Je wordt fantastisch geholpen. Er wordt veel aandacht gegeven aan de klant om te zorgen dat ze een mooie vakantie krijgen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ook in “Corona” tijd het reisbureau!

Last minute op zoek gegaan met Judith naar een vakantiebestemming en uitgekomen op het (op het oog) mooie Parga in Griekenland. Een paar dagen voor vertrek werd echter de reis geannuleerd door TUI waardoor we op heel korte termijn op zoek moesten naar een alternatief. Doordat Judith al vele jaren onze reizen boekt, kon ze ons uitstekend adviseren. Hierdoor hebben wij toch een beetje onverwacht heerlijk genoten van een duikvakantie op Bonaire. Prima hotel (Delphins Beach Resort) met uitstekende restaurants (Brass Boer en Club Tropicana, beide van Jonnie & Terese Boer van de Librije) en super leuk personeel. Kortom ook in Corona tijd is Vakantiexperts Travel Service Best “ons” reisbureau!

wederom fantastisch

wederom fantastisch geholpen door Linda en de rest van het travel service best super team, ga zo door jullie doen het geweldig!!! ook in deze voor jullie onzekere en zware coronatijden wordt alles uitgezocht altijd met een vriendelijke lach en veel enthousiasme nogmaals dank!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Bij Travel Service Best staat Beste Service bovenaan

Onze reis naar Japan is met zorg en ervaring met Japan door TSB voorbereid. Toen het door Corona toch niet door kon gaan hebben we voor het hele bedrag een voucher gekregen, waarmee we nu alsnog onze reis naar Japan kunnen maken. Er wordt meegedacht, zaken uitgezocht en geen vraag is te lastig.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Sneller voucher sturen

Door corona reis moeten omboeken dit ging heel goed en met genoeg aandacht voor de zaken die anders zijn in de situatie. Nu de reis nog.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen

Klasse medewerkers

Zeer vriendelijk en kundige medewerkers, die altijd voor je klaar staan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Betrokken medewerkers die zorgen voor een onbezorgde vakantie

We hadden vorig jaar september een huis in Alicante geboekt, incl vliegreis. Door Corona kon deze reis niet doorgaan. We hebben toen in samenspraak met Travelservice Best een huis geboekt in België. We hoeven dan niet te vliegen. Helaas, ondanks telefonisch overleg met de Verhuurorganisatie over de nieuwe boeking bleek dagen later dat er dubbelgeboekt was. Een telefoontje naar ons maakte dit duidelijk. Ondertussen had Travelservice Best al gezocht naar alternatieven en hebben we een ander huis gehuurd. Hopelijk gaat deze vakantie wel door maar aan de medewerkers van Travelservice Best ligt het dan niet, hooguit aan Corona. En daar kan niemand iets aan doen! Bedankt Travelservice Best voor de fantastische service!

prettig en goede service

Hele prettige ervaring. Denkt in oplossingen. Aftershave sales is ook helemaal prima

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals altijd goed en fijn geholpen.

Ik heb met dit reisbureau al tientallen jaren ervaring. En zij weten precies wat bij ons past.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Uitermate tevreden, prima geholpen

zeer goede kwaliteit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!