Vertrouwd eerlijk duidelijk en beleefd

Ik voelde mij meteen op mijn gemak bij de eerste kennismaking ben voortreffelijk geholpen erg begripvol en op een ontspannen manier. Ook door haar collega Lisa v Mil

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips WeinigA

Geweldig goed geholpen

Vriendelijk en deskundig.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Travel Service Best; wie anders!!

Wij behoren tot de wat oudere generatie, die het prettig vinden om persoonlijk contact te hebben met één van de medewerksters die ons deskundig wegwijs maken in onze reiswensen en mogelijkheden. Voor ons dus geen eindeloze internet en/of email correspondentie, maar gewoon de ouderwetse "boter bij de vis" afhandeling.

Klantgericht

Erg vriendelijk en klantgericht geholpen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijn, meedenkend! Neemt tijd voor ons!!

Judith nam de tijd voor ons, legt alles goed uit, veel tips gekregen vooraf aan onze reis. Waar we aan moeten denken. Fijn!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!

Ze nam echt de tijd voor het gesprek

Prettig

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Enthousiaste aardige leuke medewerksters,zowel linda als anneke

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ?

prof. reisburo

Kundig, vriendelijk personeel. Nemen tijd voor je. Al vele jaren ons vaste aanspreekpunt. Reisburo neemt veel werk uit handen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Een fijn reisbureau, vriendelijk en duidelijk

Goed advies gekregen van Mayke wat de mogelijkheden waren voor onze reis. We zijn uiteindelijk tot een goede keuze gekomen en we hebben een perfecte vakantie gehad. Bedankt daarvoor. We komen zeker terug !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zou niet weten wat !

Top.

Goed voorbereid n.a.v. onze telefonische briefing. Prima voorstel met keuzemogelijkheden, ervaring over onze keuze en binnen half uur geboekt. Aanrader.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Meer ruimte qua tijdkeuze voor afdpraak maken. Wij kennen jullie, maar hier zouden mensrn op af kunnen haken..

Super goed geholpen

Werd goed mee gedacht en aangevoeld wat de beste keus was. Ben erg blij met de keuze en de warme begeleiding bij het maken van een keuze

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Goede uitleg en vriendelijk te woord gestaan

Goede ervaring

Meerwaarde

Er wordt altijd goed naar je geluisterd omtrent je wensen. Tevens krijg je goed advies. Het is heel fijn dat er op afspraak gewerkt wordt. Tijd is dus nooit een probleem. Voor ons is er maar 1 reisbureau en dat is Travel Service Best!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk, ongehaast en met echte aandacht.

Vriendelijk, ongehaast en met echte aandacht. Je vakantie begint op het reisbureau.

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

heel vakkundig

Heel vakkundig en vriendelijke uitleg en toeristische tips.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips dat zou ik echt niet weten.

Altijd super vriendelijk en behulpzaam bij Travel Service

Heel fijn reisbureau. Super vriendelijk, behulpzaam. Krijg altijd het gevoel dat niks te veel is. Wat je ze ook vraagt.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Goed, kennis van zaken.

Heel goed gesprek. In alle rust een prettig gesprek, zonder afgeleid te worden. Mee gedacht over onze wense

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

In een zin heel erg goed

Heel prettig en vakkundig met een zeer persoonlijke benadering.

Super service

Met de onzekerheden rondom reizen en covid, krijgen we alle hulp. Altijd enthousiast en ruim de tijd nemend. Al zijn we verhuisd, we blijven "klant" vanwege de goede contacten en meedenken hulp.

Vriendelijke, snel getegeld.

Uitstekende service heel vriendelijk te woord gestaan en alles keurig geregeld. Dus top

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Betaallink op boekingsbevestiging.

Super reisbureau, professioneel, servicegericht!!

Super stedentrip naar Rome geboekt. Denken mee, luisteren echt en veel leuke en goede tips. Ook het enthousiasme hoe je wordt geholpen TOP!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Snelle, prettige hulp reserveren reis

Uitstekende hulp bij het zoeken naar de juiste samenstelling van de reis!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ik bel en word meteen geholpen, duidelijke uitleg. Op mijn vraag wanneer ik kan komen word benoemd over een andere dag, kom ik toch dezelfde dag naar kantoor word je gewoon meteen geholpen en zeer goed maar ook alle vriendelijke

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil

Vertrouwen

Vertrouwen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Adresje voor goed onthouden!

Meedenkend, vriendelijk, aandacht service gericht. Ga zeker in de toekomst gebruik van maken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips op dat moment geen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!