Na de annulering van onze reis naar Curacao op 14-03-2020 is onze ervaring geweldig geweest van Rens en Linda. Veel contact zowel telefonisch als via e-mail . We hebben weer reis naar Curacao geboekt en de voucher is daarmee verrekend. Rens en Linda ga zo door.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zeer tevreden , kan niet beter voor ons

Geweldig!!!!

Onze vakantie toch kunnen omboeken vanwege Corona naar bestemming dichter bij huis. Anneke heeft echt haar best gedaan om dit mogelijk te maken voor ons.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Begin in Best en Travelservice doet de rest

Sinds 13 jaren ons vast adres.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super vriendelijk en mee denkend personeel

Perfect gelopen vakantie planning

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Super goed

Heel goed geholpen en uitleg in verband met. Corona

Goede adviezen en tips

Ik kwam er om mijn vakantie naar Aruba te regelen en vanaf de éérste kennismaking fijn contact over de accommodatie's en plaatsen.

Geweldig goed geholpen

We heb en een hele fijne uitleg gehad over de reis helemaal top👍

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

We worden altijd vriendelijk en vakkundig geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips Weet ij niet

Goede service en super goed geholpen door het reisbureau!

We wilden een autorondreis maken met ons gezin door Zweden voor de eerste keer. Dat was voor ons best spannend. Het was heel fijn dat dat we iemand kregen toegewezen die al eens in Zweden was geweest. Die met ons meedacht en precies wist wat we wilden. Zelf hadden we het niet beter kunnen doen. We kijken enorm uit naar onze reis!

Professioneel,vriendelijk en gezellig!

Onze ervaring is dat wij elk jaar precies de vakantie krijgen die bij ons past. Dat is heel erg fijn!!

spreekt voor zich

100% tevreden

Prima.veel tijd voor uitgetrokkenuitgetrokken

Uiterst correct en meedenkend.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen.

Vakantie voorpret

Wat wordt iedereen altijd hartelijk ontvangen en enorm prettig geholpen.

zeer goed gedegen advies

We hebben samen een reis samengesteld welke helemaal volgens onze wens was.

Super deskundig

Super deskundige reis advies

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Super fijne reisbureau

Wij hebben nu 2 vakanties bij Linda geboekt, zij voelt je zo goed aan. Ze heeft mijn man nog nooit ontmoet maar door wat ik bij de 1e reis gezegd heb weet ze precies wat hij wel en niet wil. Bij ons huwelijksreis zijn er best veel tegenslagen geweest en dit heeft het reisbureau super netjes opgelost. Het is een hele fijne reisbureau. Je krijgt er een warm welkom!

Perfect advies, goede afspraken

Persoonlijke benadering, reis wordt zonodig op maat gemaakt

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

in alle rust de juiste vakantiebestemming kunnen kiezen

Na het maken van een afspraak werd alle tijd genomen en vele mogelijkheden bekeken, dit omdat het een samengestelde reis is met losse onderdelen. De koppeling tussen alle onderdelen top meegedacht en op geanticipeerd.

Voor ons helemaal top

Wij komen al jaren bij Travel Service Best en we worden daar al jaren goed bijgestaan in het maken van een goede keus om een vakantie uit te zoeken en dit vinden wij erg belangrijk omdat daar de kennis en ervaring zit

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips gewoon deze weg blijven volgen

Flexibiliteit en meedenken staat bovenaan

Wederom een positieve ervaring gehad met Travel Service Best. Erg fijn hoe ze meedenken en hoe flexibel ze zijn in het aanpassen van onze reis.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Het is fijn dat er zaken overgedragen worden aan collega's zodat zaken snel geregeld kunnen worden. Al kan het ook wat ingewikkeld zijn doordat de vraag die gesteld wordt net anders geïnterpreteerd wordt.

Klantvriendelijke, kwalitatief goede service

We zijn door de reisadviseur prima te woord gestaan en geholpen. Klantvriendelijk, verstand van zaken.

Perfect geadviseerd.

Ben door Judith vakkundig vriendelijk en prettig geholpen ,daarvoor mijn dank .

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geluisterd naar onze wensen, ruim de tijd genomen.

We werden hartelijk ontvangen en goed geholpen. Linda luisterde naar onze wensen en nam ook de tijd.

Geweldig!

Ik ging naar het reisbureau voor losse vliegtickets. Ik ben zo vriendelijk geholpen. Ze denken echt met je mee. Echt ik raad ze echt aan. En Evi reageerde zo goed op mijn prive omstandigheden 🤗 je bent een topper!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen!

Heel vriendelijk en nemen de tijd voor je.....en zoeken alles uit voor je.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!