supervriendelijk

perfecte service, meedenken, keuzevrijheid

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals we gewend zijn bij TSB uitstekend geadviseerd!

Al jaren zijn we klant bij TSB omdat we op een klantvriendelijke en deskundige wijze geadviseerd worden en ,indien nodig, ook begeleid in de nodige administratieve handelingen.

In een woord GEWELDIG

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ?

Duidelijk en goed geholpen

Tijdens deze rare periode met Corona toch op reis willen vraagt wat meer voorbereiding. Daarom toch maar even bij Travel Service Best binnen gelopen. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord en de aanvraag voor de coronatest wordt door hun geregeld. Ze weten van de hoed en de rand terwijl het voor mij nieuw is. Ik ben blij dat ik ben binnengestapt en hoop dat we 14 november een leuke week gaan beleven.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekend geholpen door het team

Door corona 2 keer moeten veranderen van reis en door de dames goed geholpen

gewoon goed!!!!!!!!!!

Altijd voor ons in de weer!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Hier word je altijd SUPER fijn én goed geholpen!

zie boven

Geweldig goede meedenkers

Je voelt je altijd welkom hier. Daarnaast zijn ze erg goed in afstemmen op onze wensen. We hebben al meerdere vakantie hier geregeld en altijd uitgekomen bij een reis passend bij ons. Er wordt goed naar ons geluisterd en samen komen we er altijd uit.

Fantastische hulp

Je wordt fantastisch geholpen. Er wordt veel aandacht gegeven aan de klant om te zorgen dat ze een mooie vakantie krijgen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ook in “Corona” tijd het reisbureau!

Last minute op zoek gegaan met Judith naar een vakantiebestemming en uitgekomen op het (op het oog) mooie Parga in Griekenland. Een paar dagen voor vertrek werd echter de reis geannuleerd door TUI waardoor we op heel korte termijn op zoek moesten naar een alternatief. Doordat Judith al vele jaren onze reizen boekt, kon ze ons uitstekend adviseren. Hierdoor hebben wij toch een beetje onverwacht heerlijk genoten van een duikvakantie op Bonaire. Prima hotel (Delphins Beach Resort) met uitstekende restaurants (Brass Boer en Club Tropicana, beide van Jonnie & Terese Boer van de Librije) en super leuk personeel. Kortom ook in Corona tijd is Vakantiexperts Travel Service Best “ons” reisbureau!

wederom fantastisch

wederom fantastisch geholpen door Linda en de rest van het travel service best super team, ga zo door jullie doen het geweldig!!! ook in deze voor jullie onzekere en zware coronatijden wordt alles uitgezocht altijd met een vriendelijke lach en veel enthousiasme nogmaals dank!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Bij Travel Service Best staat Beste Service bovenaan

Onze reis naar Japan is met zorg en ervaring met Japan door TSB voorbereid. Toen het door Corona toch niet door kon gaan hebben we voor het hele bedrag een voucher gekregen, waarmee we nu alsnog onze reis naar Japan kunnen maken. Er wordt meegedacht, zaken uitgezocht en geen vraag is te lastig.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Sneller voucher sturen

Door corona reis moeten omboeken dit ging heel goed en met genoeg aandacht voor de zaken die anders zijn in de situatie. Nu de reis nog.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen

Klasse medewerkers

Zeer vriendelijk en kundige medewerkers, die altijd voor je klaar staan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Betrokken medewerkers die zorgen voor een onbezorgde vakantie

We hadden vorig jaar september een huis in Alicante geboekt, incl vliegreis. Door Corona kon deze reis niet doorgaan. We hebben toen in samenspraak met Travelservice Best een huis geboekt in België. We hoeven dan niet te vliegen. Helaas, ondanks telefonisch overleg met de Verhuurorganisatie over de nieuwe boeking bleek dagen later dat er dubbelgeboekt was. Een telefoontje naar ons maakte dit duidelijk. Ondertussen had Travelservice Best al gezocht naar alternatieven en hebben we een ander huis gehuurd. Hopelijk gaat deze vakantie wel door maar aan de medewerkers van Travelservice Best ligt het dan niet, hooguit aan Corona. En daar kan niemand iets aan doen! Bedankt Travelservice Best voor de fantastische service!

prettig en goede service

Hele prettige ervaring. Denkt in oplossingen. Aftershave sales is ook helemaal prima

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals altijd goed en fijn geholpen.

Ik heb met dit reisbureau al tientallen jaren ervaring. En zij weten precies wat bij ons past.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Uitermate tevreden, prima geholpen

zeer goede kwaliteit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een absolute meerwaarde tov zelf online boeken!

Wij hebben last minute een vakantie geboekt met de super service van het team van Vakantiexperts Travel Service Best! Ze helpen je ontzettend goed tijdens de keuze, boeking en met het beantwoorden van alle vragen. Professioneel, vriendelijk en geïnteresseerd. Super meerwaarde bij het boeken, zij vinden de juiste data / hotel, welke je zelf online niet kunt vinden! Absolute aanrader! De volgende vakantie boeken wij zeker weer met VakantieXperts Best! Dank je wel Judith, Monique en Rens!

Geweldige meedenkende klantvriendelijke service

Ook in deze tijd geweldig geholpen bij annulering en samen op zoek gegaan naar een passende oplossing.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

heel fijn bureau,goed op de hoogte !!

verzorgt ook de kleine dingen, net als de grote..

Al meer dan 25 jaar "ons" reisbureau

Al vele jaren boeken wij onze reizen bij Travel Service Best. Van een citytrip, een last minute tot een op maat gemaakte rondreis, de reisadviseurs, en voor ons in het bijzonder Judith, adviseren ons altijd uitstekend en helpen ons bij het maken van een keuze. De reisadviseurs van Travel Service Best onderscheiden zich met hun (vak)kennis en vooral hun persoonlijke aandacht. Wij hechten hier als vaste klant erg veel waarde aan.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ieder jaar weer een topservice

Ik heb regelmatig mijn reizen hier geboekt, en iedere keer weer een hele fijne ervaring!!

Snel en doelgericht reisadvies

Goed geholpen en tevreden voor de tweede keer

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Meer moeite om de beste deel te vinden... net zo goede reis met een betere prijs

compleet verhaal en duidelijke uitleg, waarbij de stand van zaken goed met je gecommuniceerd word.

de persoonlijke benadering gaf je al een goed gevoel over de te boeken reis

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!