Héél positief.

Ik werd vriendelijk ontvangen. De mevrouw die me hielp met het zoeken naar een zonbestemming, wist meteen wat ik zocht. Ze heeft alles uit mijn handen genomen zodat ik zonder zorgen naar mijn vakantie toe kan leven.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

Buitengewoon

Mw. Baar was vriendelijk en zeer behulpzaam, ik zou Travel Service Best zeker aanbevelen als prima reis organisatie.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Klantgericht en focus op maatwerk

Wij werden in het uitwerken van onze reis deskundig en met veel motivatie begeleid door de reisadviseuse van Travel Service Best. Haar focus ligt nadrukkelijk op de klant, waarbij inzet en gedrevenheid opvallende eigenschappen van haar zijn. Zij neemt alle tijd en rust om ons naar een goede keuze te begeleiden. De uitwerking van onze reis en latere aanpassingen verliepen snel en heel soepel. Bij een eerdere reis welke door dezelfde reisadviseuse werd uitgewerkt, hadden we soortgelijke ervaringen.

super, kan niet beter.

Al vaak hier geboekt. De service is geweldig. Nemen alle tijd om je goed te informeren en adviseren. Kortom, helemaal top.

• Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Veel aandacht, goede informatie, klantvriendelijkheid hoog in vaandel

Medewerkster had alle tijd voor ons. Gaf goede tips en verwerkte onze wensen in de boeking

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door.

Persoonlijk, geïnteresseerd, efficiënt en met Veel ervaring!

Het bezoek in Best en ons persoonlijk gesprek met Monique was top. Ze nam alle tijd voor ons, ze was heel geïnteresseerd, had veel ervaring en leuke ideeen! Al met al een goede ervaring met een prachtige reis als uitkomst!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Meedenken met de klant

Anneke wist onze wensen perfect te vertalen in een tweetal reizen die aan alle verwachtingen voldeed!

Geweldige service en vakkundigheid

Wij worden iedere keer weer enorm goed geholpen met onze reizen. Hebben vaak vantevoren wel n idee wat we willen, maar nooit helemaal concreet. Maar met behulp van de dames komen we er altijd uit en hebben we prachtige vakanties/reizen iedere keer weer.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

De beste opties worden op een rij gezet.

Er wordt echt goed de tijd genomen en ze zoeken naar de beste deals. Sfeer is ongedwongen en je hoeft niet direct te boeken. Boekingskosten komen pas aan bod als er een reservering wordt gemaakt.

Geweldig geholpen!

Sonja heeft ons goed geholpen. Ze kwam, in tegenstelling tot andere reisbureaus, met eigen ideeën en deelde haar ervaringen waardoor we een eigen keus hebben laten varen. We hebben nu een beter hotel voor een lagere prijs!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Deskundig en nemen de tijd voor je

Ik ben super geholpen. Zoeken alles voor je uit en leggen alles duidelijk uit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar

Super geholpen.

Na veel zoekwerk door de adviseur kwamen we erachter dat de gewenste bestemming voor een aantal dagen geen haalbare kaart was. Adviseur zocht vervolgens naar alternatieven voor ons en trok daarvoor alles uit de kast zowel qua tijd als mogelijkheden om ons toch goed op reis te helpen. Ze luisterde daarbij aandachtig naar ons en al doende kwam ze met een zeer goed alternatief. Gingen met een zeer goed gevoel weer naar buiten.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen enkele

Wij boeken al jaren onze vakanties bij travel service best en zijn super tevreden.

Behulpzaam en denken mee

Luisteren goed naar je wensen en denken ook mee om iets moois bij elkaar te verzamelen. Let wel even goed op als je echt hele specifieke wensen hebt, want dat ging bij mij niet meteen goed waardoor ik nog wel wat dingen zelf heb moeten regelen uiteindelijk.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Vond het een beetje jammer dat ik uiteindelijk toch nog zelf overnachtingen heb moeten regelen, omdat jullie partners niets in de omgeving konden regelen. Extra frustratie daarbij voor mij was het feit dat ze dan gewoon andere plekken hadden bedacht zonder ook maar iets te overleggen, wat ik zelf vrij apart vind.

ik werd zeer vakkundig te woord gestaan

Ik kwam bij u reis bureau aan vertelde mijn moeilijkheden ze zouden het uit zoeken , en een paar uur later had ik al een mail binnen met de mogelijk heden

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zeer behulpzaam en denken goed mee

We zijn erg fijn geholpen. Ondanks dat we nog niet precies wisten wat we wilden, hebben we toch vrij snel een vakantie naar wens gevonden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips de verschillende mogelijkheden bij hetzelfde park mogen iets meer belicht worden. Maar dit was op zoch geen probleem doordat we dit op de website goed konden vinden.

Kreeg zin in een vakantie

Heb een fijn gesprek gehad, er werd goed geluisterd naar onze wensen en ook de alternatieven werden belicht.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek
  • Verbeterpunten, suggesties of tips nee

Ik ben zeer tevreden.

Ik heb goede ervaring met Travel Service Best.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Flexibel en super goed en snel geregeld , een reisje naar Koutouloufari

Ik kom op zaterdag binnen zonder afspraak maar wist wel waar ik heen wilde en welke accommodatie. Eigenlijk zou ik een afspraak moeten maken maar nadat ik gezegd had wat ik wilde en waar zei ik schrijf even de gegevens op en mail mij met voorstellen. Maar toen kwam de reisadviseur met een goed idee , de medewerker bij de balie kon tussendoor wel even kijken en dat noem ik nu flexibel . Dus zo gezegd zo gedaan en een klein half uurtje later stond ik buiten met een reis in optie. En op maandag reis nog enigzins gewijzigd en vastgelegd , tenminste was de bedoeling maar de site van Tui was onbereikbaar. Volgende dag al vroeg in de ochtend de bevestiging gehad en in de late middag betaald ..... En dat noem ik dan Flexibel goed klantvriendelijk en snel geregeld, goed gedaan Lisa......m'n complimenten. Nu nog ff wachten en dan heerlijk naar Koutouloufari

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Groot hart voor de klant

Maatwerk tot in de details! Geen moeite onbenut gelaten om door COVID bepalingen heen te spitten en zo eventuele risico’s tot een minimum te beperken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goede service , meedenkend, eerlijk en hebben alle tijd voor je!

Na jarenlang niet meer gevlogen te hebben , wilde we dit jaar toch gaan vliegen. Heel erg fijn geholpen met goede uitleg over hoe en wat ! Ze gaan echt met je mee in je wensen en geven eerlijke tips , wat ik persoonlijk heel fijn vindt!

Deskundig, invoelend en flexibel

We kwamen voor Amerika na een tweede poging een leuke reis te vinden omdat Mexico in duigen viel en gingen uiteindelijk voor talië. Mede door haar enthousiasme blijven we in Europa. Monique is ervaringsdeskundige door haar vele reizen en denkt daardoor makkelijker mee met de gevoelens van de klant. Ze bijt zich vast in het vinden van een oplossing zonder irritant te worden. Knap!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prettige samenwerking bij het samenstellen van een onvergetelijke reis

De dames nemen de tijd voor je en denken graag met je mee. Er zijn altijd nieuwe ideeen en verfrissende mogelijkheden. Meer dan eens zijn we verrast met ideetjes voor een reis. Ook nu lijkt het erop dat we onze droomreis kunnen gaan maken! Mede dankzij de inspanningen van de dames. Top team!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Goed mee denkend

Fijn ontvangen meteen lekker koffie gekregen omdat we geen afspraak hadden Goed advies en zeer goed gehoplen

Goed geholpen fijne uitleg

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!