Altijd zeer positief.

Al vele jaren tot volledige tevredenheid boek ik onze reizen bij Travel Service Best. Ik heb graag steeds dezelfde persoon die mij helpt. Nooit een probleem. Na jarenlang door Kitty te zijn geholpen, heeft nu Linda haar taak overgenomen. Wij zijn erg blij met de wijze waarop wij door haar geholpen worden. Ook tijdens de Corona periode zijn wij supergoed geadviseerd en geholpen. Wat ons betreft mag het nog jarenlang zo doorgaan.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Heel tevreden

Ze hebben mij goed geholpen waar dat ik naar toe wilde en ze vertelde dat het een mooi hotel was en de temperatuur beter was in een andere periode .Ben zeer tevreden. Wij hopen op een geslaagde vakantie tijd met jullie uitleg.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips ga zo door.

Nemen de tijd voor je.

Sonja is erg enthousiast, gedreven en actief. Luisterde goed naar waar we op zoek waren en ging hiermee aan de slag. Met een mooie reis als gevolg.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super vriendelijk en persoonlijke aandacht.

Ontzettend fijn om onze vakanties in ons eigen dorp te boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

prettig en zonder te pushen

Wij zijn erg fijn geholpen door Anneke, zij had ook nog leuke tips.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips zo door blijven gaan

Goed en vriendelijk.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Zeer goed geholpen!

Wij zijn zeer goed geholpen met het samenstellen van onze reis naar Amerika en Canada!

Super geholpen klasse

Ben zeer goed geholpen en zoeken alles super voor je uit echt top

• Verbeterpunten, suggesties of tips Heb er geen

Super service

Profesioneel personeel. Fijne en heel goede service. Hele snelle afronding en je wordt constant op de hoogte gehouden

Super behulpzaam en profession

Linda heeft ons super geholpen, we wisten in eerste instantie niet zo goed hoe of wat en hierbij was Linda er behulpzaam.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Er werd naar onze wensen geluisterd én gehandeld!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Hèt Reisburo van Eindhoven e.o.

Vlotte, vriendelijke en deskundige begeleiding.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Goede informatie ontvangen en snelheid met het boeken van de reis was uitstekend.

Ze nam de tijd voor onze vragen en was heel behulpzaam. Ze gaf ons goede adviezen en alles was duidelijk op papier gezet. Het boeken van de reis was zeker naar tevredenheid en ze bood ook haar diensten aan om stoelen te reserveren in het vliegtuig.

Klantvriendelijk professioneel geholpen

Zeer correct en helemaal naar mijn wens geholpen, kom al vele jaren bij dit reisbureau en altijd naar volle tevredenheid.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek

Geweldige srvice

Moest reis omboeken, zij regelde alles voor mij en ik hoef geen kosten te betalen.

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

Goed geholpen

Helpen je met het uit zoeken van vakantie van a tot en z

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Werken met experts maakt het leven zoveel makkelijker

Wat ik geweldig vind aan Travel Service Best is de geweldige service, het vriendelijke en behulpzame personeel en hun geduld met klanten zoals ik die een idee hebben maar niets concreets. Het vinden van de verschillende opties is zoveel beter als ze weten waar ze naar moeten zoeken!!! Dat is waarom ik terug blijf komen!! Simply The Best in Best... !!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nee

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Super fijn reisbureau uitstekende service. Al meer dan 25 jaar vaste klant.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Heel goed en snel geholpen

We willen in januari met vakantie maar wisten pas laat, eind oktober, dat het ook echt ging lukken vanwege werk. Na 1 afspraak met Mayke was de reis naar Mexico al bijna helemaal gefikst. We wisten wat we wilden en eigenlijk alles is geregeld. De paar openstaande zaken waren de volgende dag geregeld. Super service dus! En het was fijn dat ze Mexico zelf ook kent.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Veel aandacht en tijd voor ons. Mayke denkt ook mee en geeft goede ideeën waar wij wat aan hebben

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Tweede scherm beter afstellen om met meerdere personen mee te kunnen kijken

Fijne en goede samenwerking

Erg aardig en meedenkend met ons

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Gewoon perfect geholpen, het gaf ons een heel goed gevoel.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Fijn reisbureau kom hier al jaren alles wordt prima geregeld

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips n.v.t.

Super geholpen

Heel fijn geholpen om een mooie reis uit te puzzelen naar Tenerife

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Natasja van den Broek

Uitstekende service.

Mijn ervaring met TS gaat al van heel lang terug. Men luisterde goed en weet zich goed in te leven met wat we willen. De klant komt altijd op de eerste plaats. Werkelijk een top organisatie.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!