Top service!

Binnen een week een fantastische last minut geregeld voor 2 volwassenen en 2 jonge kids.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's

Super snel en goed geholpen

Super snel en goed geholpen

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Volgende keer boeken we weer hier

Altijd een fijne start van vakantie voorpret !

Zeer positief. Ontspannen Er wordt goed mee gedacht en gezocht . Gezellige sfeer. Alle tijd.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Al meerdere reizen bij TSB geboekt tot volle tevredenheid. tevredenheid

Meerdere reizen geboekt o.a. naar de Noordkaap, USA en Parijs en alle reizen waren goed verzorgd. Nu een vroeg boeking naar Lanzarote. Wij kijken er naar uit.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Het zijn toppers bij Travel Service Best!!

Ze staan altijd voor je klaar, aan de balie, telefoon of email. Service is van uitstekende kwaliteit. Ze zijn deskundig en vriendelijk. Ik boek er al mijn reisjes. Groeten Karin ps. bij persoonlijk reisadviseur wil ik eigenlijk alle medewerkers invullen omdat ze mij allemaal al een bij een reis geholpen hebben

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel prettig en snel geholpen

Correcte adviezen, eerlijke prijs en snel geholpen. Erg fijn!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Het mooiste begin van onze familiereis.

Waren de vakantiekriebels al begonnen bij het voorstellen van onze familiereis, bij het daadwerkelijk binnenlopen van het reisbreau werd het pas echt. 2 adviseurs (Mayke en Judith) die elkaar goed op de hoogte hielden. Zij lieten ons de beste keuze maken uit een aantal mogelijkheden. Zij hebben op een enthousiaste manier meegedacht en zo een mooie pakketreis samengesteld. Vragen werden met veel geduld tot 2x toe uitgelegd totdat ik het snapte. Nog iets meer dan 200 dagen tot de afvaart van de cruise....

Goed ontvangen!

Fijn dat er uitgebreid gezocht werd naar mijn wensen

Helemaal tevreden

Ik werd goed ontvangen op kantoor in Best. Natasja ging enthousiast een passende vakantie zoeken. Ze kwam haar afspraken allemaal na. Ik ben een helemaal tevreden klant

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig goed geholpen !!!!!!!

Wij kwamen binnen en gelijk kwam Anneke naar ons toe , en door haar vriendelijkheid was meteen het ijs gebroken !!!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Alles was goed !

Vriendelijke deskundige mensen

Fijn toch dat je geholpen wordt door deskundige mensen die meedenken hoe je je reis het beste kunt plannen en daar zichzelf goed voor inzetten

Geweldig!

Niet op aan te merken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Beste lezer: als u alle reviews doorneemt dan weet u meteen wat u bij voorbaat kunt verwachten en wat TSB u aan gaat bieden, namelijk hoge kwaliteit dienstverlening en professionaliteit. Maar daarnaast is het verschil ten opzichte van andere reisbureaus meteen zichtbaar en duidelijk, en laten ze in alles zien wat de toegevoegde waarde is van het boeken via een reisbureau . Vanaf het fijne adviesgesprek wordt uw reis namelijk niet een zoektocht, maar een aangename beleving door de super fijne sfeer, hun passie voor het reisvak, en hun invullende doelstelling (die u tot in de kleinste details ervaart) om uw reis voor u onvergetelijk te maken. Nee, nee….ze settelen niet voor "een fijn reis", maar gaan voor u voor een top-beleving! Linda, dank je wel, je was "spot on"!! Natasja, dank voor de lokatie-aanvulling! Tot de volgende keer! Mieke & Wendy

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Echt geen enkele!

Wij zijn enorm goed geholpen met het vinden van een hotel wat bij ons past. Mayke begreep ons en was er zelf geweest wat erg waardevol is bij het geven van tips en adviezen .

Goed!

Lisa denkt goed mee en bekijkt de verschillende opties. Als het boeken van de reis via Lisa net zo fijn wordt als de vakantie, dan wordt het een top vakantie!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Vriendelijke en kundige medewerker

De medewerkers hebben er alles aan gedaan om de reis mogelijk te maken. Het was een ingewikkeld proces en uiteindelijk is het toch gelukt. Ook goede tips gekregen en meegedacht mbt de medische zaken omtrent onze dochter.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nee

Volledig ontzorgd

Iedere keer weer zullen de medewerkers er alles aan doen om je wensen te vervullen. Er wordt gezocht naar de (meest) perfecte reis en/of verblijf. Je gaat pas weg als je echt tevreden bent.

Super goed service!

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van mijn vakantie naar Egypte.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijke ontvangst en correcte hulp

Bij onze binnenkomst werden we heel vriendelijk ontvangen door de receptioniste en werd ons direct een kopje koffie aangeboden in afwachting van een vrije reishulp. Dan werden we door een heel aardige juffrouw geholpen met het uitzoeken van een accomodatie voor ons verblijf in Oostenrijk. Hierdoor hebben we een plaats gevonden waar we denken een fijne vakantie te gaan hebben.

Prima!

Er werd alle tijd genomen om voor mij de best passende reis samen te stellen.

Prima geholpen

Heel goed

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Superfijn geholpen

Wij kwamen voor n bepaalde bestemming. Uiteindelijk bij de volgende afspraak toch besloten totaal een andere reis te gaan doen. Anneke heeft ons echt heel fijn geholpen en dacht goed met ons mee.

Uitstekende vriendelijke service

Alleen maar lof…

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Lisa van Mil
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door!!

Goed reisadvies en snelle communicatie

Voldoende tijd om vlucht, autohuur en hotel uit te zoeken en te boeken. Makkelijk om een afspraak vooraf te maken.

Supergoed geholpen, heel klantvriendelijk

Alle aspecten van onze reis goed doorgesproken, gezocht naar mogelijkheden en alternatieven binnen ons wensenpakket. In één woord, supergoed geholpen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!