Hopelijk is de cruise net zo goed als de voorbereiding.

Goed meegedacht en rekening gehouden met de personen die meereizen. Duidelijke uitleg zodat we snel konden schakelen!

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Top, vriendelijk, service gericht en nog veel meer

Monique is top, vriendelijk, vrolijk, service gericht en nog veel meer … Je merkt aan alles dat de klant voorop staat. Luistert goed naar onze wensen, bekijkt alle mogelijkheden en ideeën, die van ons, maar ook die van haar zelf. Neemt de tijd etc etc. Écht helemaal super! Ik weet, vanuit mijn eigen beroep, dat dit zeker niet vanzelfsprekend is. Maar zo wil je als klant geholpen worden, zoals het hoort en dat heeft Monique zeer zeker gedaan. Chapeau, mijn complimenten en zoals good Old Aretha Franklin altijd zei : R.E.S.P.E.C.T. Ga zo door!! … echter 1 kopje koffie was wel karig, haha

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig,hoe Judith met ons meedacht!!!!

Zij komt zeer professioneel over ,en heeft er alles voor over ,om deze reis voor ons onvergetelijk te maken..

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekend geholpen door Judith, Zeer prettig in de omgang. Denkt mee en zoekt ook naar het juiste antwoord.

Goede service, deskundig advies

Ik werd goed en zeer vriendelijk geholpen. Er werd goed geluisterd naar wat ik wilde en ze bleef net zo lang zoeken tot we iets gevonden hadden wat naar mijn zin was.

• Verbeterpunten, suggesties of tips -

Super reisbureau

Heel fijn reisbureau, nemen al de tijd die je nodig hebt.Ze denken heel goed met je mee en zoeken het ook goed voor je uit .Ook dat je goedkoper uitbent en toch alles heel goed is.Toppers daar

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Zo doorgaan .

Mayke heeft ons grandioos geholpen!

Mayke heeft ons geholpen met het uitzoeken van een vakantie op Kreta. Door goede vragen te stellen wist ze snel wat onze wensen waren en liet ze ons de diverse mogelijkheden zien. Daarbij nam ze echt de moeite en tijd om voor ons de beste keuze te maken! Chapeau!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

Top service!

Judith heeft ons persoonlijk geholpen met het samenstellen van een gezinsvakantie van 10 personen naar Egypte. Deze reis in Top geregeld! ☀️ Bedankt Judith voor je advies en service!

Geweldig geholpen.

Geweldig geholpen en mee gedacht zelfs nog contact opgenomen met tui over wat onduidelijkheden.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

altijd prettig om daar te komen

altijd vriendelijke ontvangst ze nemen tijd voor je vergelijken goed kennis van zaken

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips heb ik niet

Goede en vlotte actie van de mederwerkers

Onze reservering stond op losse schroeven i.v.m. aanvraag faillissement FTI. Door snel handelen van jullie, gaat Onze reis gewoon door voor hetzelfde bedrag en dezelfde vlucht/hotel.

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

Met Travel Service Best altijd blij op reis

Als wij op vakantie willen, bellen we direct met Travel Service Best. We zijn al jaren klant bij hen en daardoor weten zij precies wat wij zoeken. We krijgen prima adviezen en zijn nog nooit teleurgesteld. Zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Wij zijn zeer tevreden.

Ik ben blij, dat ik deze reis geboekt heb via Travel service, want ik was hier nooit in mijn eentje uit gekomen, er komt zo veel bij kijken, waar je niet bij stilstaat en waar je rekening mee moet houden. Grote klasse.

Vriendelijk en vakkundig

We zijn erg prettig en vakkundig geholpen door Mayke. Ze heeft ruim de tijd genomen om ons goed te helpen bij de complexe boeking. Bij het beantwoorden van onze vragen na het nemen van de optie heeft ze onze vragen supersnel beantwoord.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Misschien een tweede kopje koffie?

Persoonlijk, professioneel, enorm enthousiast en veel suggesties voor mooie invulling van de reis! Superfijn adres voor boeken vd reis!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Ben tevreden

Ben goed geïnformeerd en tevreden over de resultaten

Goed advies

Anneke begreep meteen wat voor soort reis ik wilde en kon mij vervolgens goed adviseren.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Geweldige inzet en geduld

Net als bij uw collega waar we eerder geboekt hebben een top inzet. Zo fijn dat iemand met je meekijkt, we dachten echt dat het niet meer zou lukken. Nu kunnen we ons toch verheugen op hopelijk een fijne vakantie!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Tafel ‘kantelde’ als je op de tafel leunde om dichter bij het scherm te kijken.

Heel fijn geholpen!

Dat voelt al direct als vakantie, binnen lopen, je verhaal doen, samen puzzelen en vervolgens tot iets heel moois komen. Her en der wat bijschaven en boeken maar. Heerlijk om dit samen met een professional te kunnen doen, je wordt echt ontzorgd en dat hoort ook bij vakantie! Nu al zin in de reis die ik geboekt heb. Bedankt Travel Service!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ik heb geen verbeterpunten

Geweldig personeel

Wij zijn echt geweldig geholpen door Mayke, alles heeft ze uitgepluist voor ons

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Ze zoeken alles voor je uit

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Super ervaren en vriendelijk,niks is teveel gevraagd

Al veel familie en kennissen naar jullie verwezen

Heel klantvriendelijk

Luistert heel goed naar vraag van klant. Geen moeite teveel

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Prima service, behulpzaam, geduldig en aandacht voor de klant

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius

Heel erg fijn

Heel fijn geholpen, met heel veel ervaring een mooie reis geboekt

Boterhoek 83

5683 AX Best

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1976 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!