Fijn personeel!

Een warm welkom. Nemen de tijd en denken mee. Leuk en gezellig team

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Super fijn geholpen

Ben heel erg fijn geholpen. De vrouw van het reis bureau dacht helemaal mee in mijn budget. Was erg laat om te boeken dacht alles zal wel weg zijn maar nee hoor. Ik ben meer dan te vrede. Toppie

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

persoonlijke aandacht, altijd met je meedenken en vol enthousiasme!

Alweer voor de tweede keer de reis moeten omboeken. Er wordt echt mee gedacht, mee gezocht en ze hebben alle tijd voor je. Ze reageren en handelen snel en vriendelijk. Echt een heel fijn reisbureau met een topteam!

Zoals altijd prima

Alles vlotjes en duidelijk

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ik zou er geen weten

Superfijne mensen die niks te gek vinden om voor je uit te zoeken

Hele fijne mensen die je heel graag aan een onvergetelijke vakantie willen hebben. Zo enthousiast en veel reiservaring.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Niks..ga zo door!!

Hallo Travel Service Ik ben uitstekend geholpen door Judith. Daarom kom ik altijd weer terug bij jullie om een reis te boeken vanwege jullie hulp. Wij gaan lekker naar Rhodes. Bedankt Judith en tot de volgende keer.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geluisterd naar onze wens met een perfecte reisbestemmingmingsteren

Goede tips, luisterend oor, maat advies, duidelijk en helder

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Vooral zo doorgaan

Top service !

Het team is echt heel erg vriendelijk, alle vragen worden beantwoord niets is te veel. Er is veel kennis in het team. Je krijgt altijd een advies op maat!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Blijf gewoon jezelf ! Niks veranderen.

Goed netjes en goede informatie

Het was een leuke vrouw die ook echt de tijd nam om ons te voorzien voor een vakantie naar wens

Fantastisch

In één woord TOP Geweldige medewerkers die met je meedenken en alle zorgen m.b.t. de reis.... en het land, uit handen nemen. Fantastisch zeker in deze bijzondere corona tijd met alle "regels" Super bedankt ♡

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen alles Top!

I was very happy with the friendly, informative and professional service. I

We were super delighted with our travel agent. Our agent was friendly and patient. She spent loads of time explaining different options and paid attention to our specific needs and wants. We were never forced into making a decision. Once we had narrowed our choices down to one option we were given time to make sure that we were truly satisfied. During this phase we could still ask questions and received speedy feedback. I will definitely recommend Travel Service Best.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips If possible could the paperwork also be in English.

Professioneel, enthousiast.

Na de wens op tafel gelegd te hebben om een rondreis in Sicilië te maken werd er voortvarend een plan gemaakt en binnen een paar dagen kregen we 2 mogelijkheden voorgelegd. Onze reisadviseur legde de mogelijkheden en verschillen uit en al snel waren we het met haar voorstel eens waardoor de reis kon worden vastgelegd als een totaalpakket wat in deze tijd met Corona beperkingen veel voordelen heeft.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekende service met een vriendelijke glimlach van een reisbureau dat zijn zaken kent

Gewoon naar binnen gelopen zonder afspraak en 30 minuten later was onze vakantie geboekt. Travel Service Best is professioneel en behulpzaam, en doet net dat beetje meer om hun klanten tegemoet te komen. Ze luisteren naar wat de klant wil, en proberen je geen diensten te verkopen die je niet nodig hebt. Ik heb ze bij talloze gelegenheden gebruikt en ze stellen nooit teleur. Andere familieleden gebruiken hen ook, en alleen maar goede rapporten.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niks

Ook voor een last minute vakantie "ons" reisbureau

Al ruim 25 jaar zijn wij met volle tevredenheid klant van Travel Service Best. Van een standaard pakketreis tot een volledig op maat gemaakte rondreis naar een droombestemming, Travel Service Best is het reisbureau waar je moet zijn. De travel angels zijn altijd even vriendelijk, behulpzaam en hebben door hun eigen reiservaringen altijd goede adviezen/tips. Kortom, wij hopen nog zeker 25 jaar mooie reizen bij Travel Service Best te kunnen boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel betrokken en goed meegedacht

Reisadviseur Anneke had snel door waar ik naar zocht. Ze heeft veel kennis van reizen en denkt goed mee over wat voor ons een geweldige vakantie zou zijn. Daarnaast weet ze wat er in allerlei landen wel of niet open is nu door corona en hoe de ligging is van een verblijf ten opzichte van een stad en strand. En haar persoonlijke betrokkenheid maakt het plaatje helemaal af. Erg prettig om, zeker in deze onzekere coronatijd, het gevoel te hebben dat we samen voor een fantastische vakantie gaan zorgen. En dat je weet dat er iemand met je mee blijft kijken en denken over de dingen die goed geregeld moeten worden voor vertrek.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen, ga vooral zo door.

Supper service

Supper service

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door.

Schakelt snel om alle opties en mogelijkheden uit te zoeken zodat onze vakantiereis helemaal voldoet

Het contact met Sonja is fijn. Zowel op het reisbureau, telefonisch en per mail. Schakelt snel om alle opties en open eindjes in zicht te krijgen, zodat wij een goede keuze konden maken.

super

Linda is een topper. de perfecte vakantie prijs kwaliteit gevonden op wel de meest gezellige en goede zoek prestatie.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen , gewoon zo door gaan.

Super prettige, persoonlijke en flexibele begeleiding

Op het moment dat nog niemand aan het boeken van vakanties dacht, hebben wij contact gezocht met Travel Service Best om onze plannen voor een reis naar de westkust van Amerika te bespreken. Sonja heeft ons erg goed begeleid en geholpen in het maken van goede afwegingen t.a.v. reismogelijkheden ondanks Corona. Onze initiele boeking werd door Fox geannuleerd waarna Sonja gelijk voor ons aan het werk ging om alternatieven te vinden. Dit was binnen een paar dagen gelukt waarna we onze gedroomde vakantie alsnog konden laten doorgaan. Voor ons is dan ook nogmaals duidelijk geworden hoeveel meerwaarde het biedt om via Travel Service Best te boeken.

Fijn geholpen

Snel en goed geholpen met autohuur. Adequaat gereageerd op mailtjes

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Al vele jaren vaste klant bij Travel Service Best. Iedere keer weer een prettige omgeving om de mogelijkheden en wensen m.b.t. onze vakantie te bespreken en tot een reisplan te komen. Zelfs in deze tijd van Covid-19, worden alle registers open getrokken om toch tot een reis te komen rekening houdend met de geldende maatregelen. Afspraken worden nagekomen, deskundige medewerkers. Afgelopen jaren al samengezeten met diverse adviseurs, allen met hun eigen ervaring en kennis. Komen ze er zelf niet uit of is er een collega met meer kennis, dan schakelen ze. Top.

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.

Prettig

Behulpzaam en meedenkend

Weer super goed geholpen

Liepen binnen voor een reisgids. Ze namen alle tijd om mee te denken wat er nu mogelijk is. duidelijk over alle bij komende kosten. en gingen met een optie naar buiten. die nu ook geboekt is. wederom goed geholpen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Enthousiaste en snelle ondersteuning!

Ik ben heel blij met Travel Service! Ik belde ze met een vrij brede wens en ze wisten tot de kern te komen en gaven snel passende opties. Ik heb aangegeven alles rondom de huidige maatregelen lastig te vinden en ook hierin is er veel ondersteuning. Kortom: super goed!

Was een goede service

Over Travel Service Best

Travel Service Best is sinds 1977 ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!