Klant vriendelijk

Bij deze reisbureau krijg ik altijd service en goed advies. Daaromnblijf ik bij deze reis bureau. Ennje kunt altijd binnen wandelen voor advies Ik wil graag het hele team bedanken Ga zo door

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prettig, duidelijk, to the point, goed afgestemd op de vraag. Vriendelijk.

Prettig, duidelijk, to the point, goed afgestemd op de vraag. Vriendelijk. Snel en daadkrachtig.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Samen met Evi, goede voorbereiding gedaan.

Dit jaar wederom geholpen door onze favoriet Kitty! Weet altijd onze wensen om te zetten naar de perfecte vakanties, dankjewel!

Heel goed

Heel hartelijk Veel aandacht

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Weet ik niet meer
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Weer super goed geholpen. Er word naar de vraag geluisterd en ideeen gedeeld. De tijd word genomen om te zorgen dat je de reis naar je verwachtingen boekt.

Alles direct geregeld

1 mail verzonden, alles tot in de puntjes geregeld. 👌

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldige service en ze nemen alle tijd voor je.

Al enkele keren geweest en elke keer weer die geweldige service en ze zoeken de perfecte en beste reis voor je uit.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen, alles perfect.

heel goed

juiste informatie en goede klantvriendelijke service

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Zoals altijd nemen ze de tijd voor een goed avies

Ook al doen we vooraf normaal altijd wel een goede check qua tarieven en locaties voor wij met vakantie gaan, bezoeken we voor we definitief boeken altijd Travel Service Best. In 95% van de gevallen vinden zij toch altijd een nog beter tarief :D Daarnaast gaan wij ook graag langs voor de extra tips en adviezen die ze voor handen hebben. En ook dit jaar hebben we onze vakantie wederom via Travel Service Best geplaatst.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Mooiere foto's op de achtergronden (kunnen soms nog wel wat aantrekkelijker)

Je wordt altijd fijn begroet bij binnenkomst, en goed geholpen bij uitzoeken vakantie

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts
  • Verbeterpunten, suggesties of tips .

Snelle reactie, professioneel advies, aardig personeel

We zijn heel goed geholpen bij Travel Service Best. Heel professioneel en persoonlijk. Raden iedereen aan om bij hen hun reis te boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Goede service, denken goed mee!,

Goede service, denken goed mee!,

Geweldig geholpen

Hartelijk ontvangst en goed geholpen luisteren goed naar de wensen .

• Verbeterpunten, suggesties of tips Zo door gaan

Service gericht

Vriendelijk personeel

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Alles tot in de puntjes geregeld!! Ga zo door!!

Medewerkers hebben goede kennis van zaken en regelen de reis zoals wij het willen!! Vriendelijkheid en een drankje staan klaar!! Alles tot in de puntjes geregeld!! Ga zo door!!

• Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Klantvriendelijkheid ten top!

Super vriendelijke service en meedenken met de klant!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts
  • Verbeterpunten, suggesties of tips niets veranderen, top zo

Alles prima geregeld en vooral erg meedenken!!!

Omdat we met onze reis gebonden zijn aan feesten buiten onze eerste bestemming moest er e.e.a. omgeruild worden. Nu alles prima op een rijtje zodat we op tijd op de bestemming komen waar we een bruiloft hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

The Best

Al jaren lang goede adviezen en service gegeven! En engelengeduld!

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goede service, we hebben dankzij het goede advies de perfecte vakantie kunnen boeken!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldige service waarin tijd voor je wordt genomen en heel goed naar je wensen wordt geluisterd

Dit is de derde vakantie die ik bij dit reisbureau heb geboekt naar volle tevredenheid. Zoveel fijner dan zelf alles via internet moeten uitzoeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Altijd goede service en adviezen.

We worden vriendelijk ontvangen, ze nemen de tijd en alles wordt tot in de puntjes geregeld! Wij komen iedere keer terug om onze reis te boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Is heel goed

• Verbeterpunten, suggesties of tips Zou niet weten

Er werd alle moeite gedaan om toch een passende reis te realiseren

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Exact wat ik van een reisbureau verwacht!

Vorig jaar 100% tevreden via Judith de Baar geboekt. Dit jaar eerst een goed advies/overleg met Judith gehad en een week later met Linda Jacobs onze opties vergeleken en de beste optie geboekt.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekende samenwerking bij uitzoeken reis

Onze wensen worden goed gehoord, er wordt meegedacht en vooral ook tijd gemaakt om alles goed uit te zoeken en/of te controleren. Goede ideeën en zeer vriendelijke reisadviseurs

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!

Filter op Taal