The Best

Al jaren lang goede adviezen en service gegeven! En engelengeduld!

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goede service, we hebben dankzij het goede advies de perfecte vakantie kunnen boeken!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldige service waarin tijd voor je wordt genomen en heel goed naar je wensen wordt geluisterd

Dit is de derde vakantie die ik bij dit reisbureau heb geboekt naar volle tevredenheid. Zoveel fijner dan zelf alles via internet moeten uitzoeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Altijd goede service en adviezen.

We worden vriendelijk ontvangen, ze nemen de tijd en alles wordt tot in de puntjes geregeld! Wij komen iedere keer terug om onze reis te boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Is heel goed

• Verbeterpunten, suggesties of tips Zou niet weten

Er werd alle moeite gedaan om toch een passende reis te realiseren

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Exact wat ik van een reisbureau verwacht!

Vorig jaar 100% tevreden via Judith de Baar geboekt. Dit jaar eerst een goed advies/overleg met Judith gehad en een week later met Linda Jacobs onze opties vergeleken en de beste optie geboekt.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Uitstekende samenwerking bij uitzoeken reis

Onze wensen worden goed gehoord, er wordt meegedacht en vooral ook tijd gemaakt om alles goed uit te zoeken en/of te controleren. Goede ideeën en zeer vriendelijke reisadviseurs

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prima geadviseerd en zeer tevreden met het resultaat.

Prettig ontvangen door een erg vriendelijke adviseuse en ruim de tijd genomen om de reisplannen in kaart te brengen. Uiteindelijk tot een goed reisadvies gekomen waar wij erg tevreden over zijn. Nu nog even wachten tot het zover is.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geholpen door Judith, veel tips gehad

Judith heeft goed advies gegeven en we kijken uit naar de vakantie

• Verbeterpunten, suggesties of tips Alles goed en zeer betrouwbaar

Geen betere service denkbaar!

Al jaren boeken wij veel reizen via Travel Service Best. Iedere keer weer weten ze ons te verrassen met een geweldig advies, een uitstekende voorbereiding en zelf hulp tijdens de vakantie (indien nodig). Een 10 met een griffel.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Helemaal geen.

Vriendelijk een meedenken met de klant

Vriendelijk en meedenken met de klanten

• Verbeterpunten, suggesties of tips Nee

Zeer vriendelijk enthousiast en ervaren medewerkster.

Wij komen er al ruim 25 jaar en zijn erg tevreden over alles. Elke keer weer word de ervaring gedeeld met al de medewerkers, als je naar een bestemming aan het kijken bent. Net zoals nu, we waren aan het weifelen over New York en Dubai. Maar dankzij het meedenken waren we er zo uit en hebben we weer een mooi vooruitzicht, met dank aan Sonja 👍 En de koffie was ook erg lekker !

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Vriendelijk, hulpvaardig en een meedenkend reisbureau.

We zijn gastvrij ontvangen. Er werd goed geluisterd naar en meegedacht over onze reiswensen. En we hebben een fantastische reis kunnen boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips de coachende interventies naar Evi toe waren niet altijd noodzakelijk.

Gewoon geweldig geholpen.

Een vakantie op maat gemaakt, fantastisch. Alles perfect geregeld. Dus wij kunnen zonder zorgen op vakantie.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prima service, zo een vakantie naar alle tevredenheid geboekt!

Goede service, goed voorbereid, vriendelijk en meedenkend/oplossingsgericht.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Geweldig reisbureau met persoonlijk advies en een gezellige sfeer

Wij komen inmiddels al ruim 10 jaar bij Linda Jacobs/Travel Service Best, en zijn altijd super tevreden. Het is een feestje om met haar samen een vakantie uit te zoeken. Ze weet precies wat we wel en niet fijn vinden en zo komen we iedere keer weer tot een hele fijne reis! Wij vinden het super als je persoonlijk advies krijgt met een gezellig gesprek en op die manier naar je vakantie kan toeleven, i.p.v. zomaar online zelf iets boeken.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips wellicht leuk als er in de toekomst een app is waarop je al je informatie over je boeking kunt zien

Goed naar onze wensen gekeken. Niet opdringerig

Fijn geholpen! Goed naar onze wensen gekeken. Nemen echt de tijd!

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Enthousiast, nieuwe ideeën, eerlijk en verstand van zaken!

Met een paar woorden genoeg, eerlijk en behulpzaam. Evi heeft ons goed geadviseerd en uiteindelijk hebben we een leuke zomervakantie geboekt. Zelfs naar een andere bestemming dan dat we vooraf in gedachten hadden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Proberen om meer tijdstippen voor afspraken beschikbaar te stellen buiten kantoortijden

Zeer vriendelijk personeel met kundigheid en voorlichting op maat!

Een fijne persoonlijke benadering en rekening houdend met onze wensen voor een eventuele vakantie. Uiteindelijk zijn we met een optie de deur uit gegaan en diezelfde middag hebben we definitief bevestigd. Ook na de bevestiging kregen we nog volop informatie die duidelijk en op maat was. Echt super goed en op een prettige manier geholpen. We gaan hier in de toekomst zeker vaker boeken.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Niks, ga vooral zo door

Voor mij eerste keer vliegen. Alles was nieuw voor mij. Het vliegen en het uitzoeken van de reis. Hanneke heeft mij hierbij heel rustig geholpen, samen met mij dingen uitgezocht. Ik heb haar alles kunnen vragen!! Haar rust heeft mij erg gesterkt. Door haar groeide mijn zelfvertrouwen. En heb ik verder alles zelf durven doen. Online inchecken, parkeerplaats regelen, appje van het buitenlandse vliegveld gebruikt enz. Uiteindelijk is was de reis top! Een goede voorbereiding was hier zeker het halve werk. Hanneke, bedankt voor je persoonlijke aandacht.
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts

Vriendelijk deskundig snel
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Mayke is een ervaren adviseur met veel kennis en, niet onbelangrijk, geduld
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Mayke van Lierop

Wij komen niet voor niets enkele keren per jaar bij Travel Service. Altijd gezellig. Ze weten wat we zoeken. Vriendelijk personeel en ze proberen altijd aan onze wensen te voldoen. SUPER
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts

Het is erg fijn dat TSB zowel bij een vaag idee als bij een specifieke wens een reis kunnen samenstellen in een korte tijd. Met alle tips en opties is het makkelijker om te besluiten wat je precies zoekt en door de hulp weet je meteen welke opties je hebt en waar je die kan vinden. Ook de service om het boeken heen is erg fijn met het zorgen voor informatie, reserveringen en het directe contact als er vragen zijn.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!

Filter op Taal