Super deskundig

Super deskundige reis advies

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Nvt

Super fijne reisbureau

Wij hebben nu 2 vakanties bij Linda geboekt, zij voelt je zo goed aan. Ze heeft mijn man nog nooit ontmoet maar door wat ik bij de 1e reis gezegd heb weet ze precies wat hij wel en niet wil. Bij ons huwelijksreis zijn er best veel tegenslagen geweest en dit heeft het reisbureau super netjes opgelost. Het is een hele fijne reisbureau. Je krijgt er een warm welkom!

Perfect advies, goede afspraken

Persoonlijke benadering, reis wordt zonodig op maat gemaakt

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

in alle rust de juiste vakantiebestemming kunnen kiezen

Na het maken van een afspraak werd alle tijd genomen en vele mogelijkheden bekeken, dit omdat het een samengestelde reis is met losse onderdelen. De koppeling tussen alle onderdelen top meegedacht en op geanticipeerd.

Voor ons helemaal top

Wij komen al jaren bij Travel Service Best en we worden daar al jaren goed bijgestaan in het maken van een goede keus om een vakantie uit te zoeken en dit vinden wij erg belangrijk omdat daar de kennis en ervaring zit

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips gewoon deze weg blijven volgen

Flexibiliteit en meedenken staat bovenaan

Wederom een positieve ervaring gehad met Travel Service Best. Erg fijn hoe ze meedenken en hoe flexibel ze zijn in het aanpassen van onze reis.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Het is fijn dat er zaken overgedragen worden aan collega's zodat zaken snel geregeld kunnen worden. Al kan het ook wat ingewikkeld zijn doordat de vraag die gesteld wordt net anders geïnterpreteerd wordt.

Klantvriendelijke, kwalitatief goede service

We zijn door de reisadviseur prima te woord gestaan en geholpen. Klantvriendelijk, verstand van zaken.

Perfect geadviseerd.

Ben door Judith vakkundig vriendelijk en prettig geholpen ,daarvoor mijn dank .

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Goed geluisterd naar onze wensen, ruim de tijd genomen.

We werden hartelijk ontvangen en goed geholpen. Linda luisterde naar onze wensen en nam ook de tijd.

Geweldig!

Ik ging naar het reisbureau voor losse vliegtickets. Ik ben zo vriendelijk geholpen. Ze denken echt met je mee. Echt ik raad ze echt aan. En Evi reageerde zo goed op mijn prive omstandigheden 🤗 je bent een topper!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen!

Heel vriendelijk en nemen de tijd voor je.....en zoeken alles uit voor je.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Sonja Legius
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen

Zeer goede service

Het was een heel gepuzzel, maar er werd iedere keer snel alles uitgezocht. Ook als ik gemaild had en mijn contactpersoon zelf niet aanwezig was, werd het goed en snel opgepakt door collega's.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen

Snel en klantvriendelijk

Ondanks het feit dat ik op moment van boeking nog buiten Europa verbleef en ik met mijn gsm moest communiceren, werd er alles aan gedaan om dat op een zo eenvoudige wijze te doen. Daarnaast stond ik versteld van de snelheid waarmee e.e.a. geregeld werd. Klantvriendelijkheid ten top. Chapeau !

• Persoonlijke aandacht
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? N.v.t.
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Weet ik (nog?) niet.

Ik heb samen met mijn dochter een vakantie geboekt naar Ibiza bij Travel Service Best. Wij zijn zeer goed geholpen en geïnformeerd door Monique. Twee accommodaties met elkaar vergeleken op meerdere gebieden en zo uiteindelijk tot een keuze gekomen. Er werd zeer ruim de tijd genomen. Het was de eerste maar zeker niet de laatste keer.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Monique Wijn

Goed en kundig reisbureau

Ik kom graag bij dit reisbureau. Vriendelijk personeel en ik wordt altijd goed geholpen. Ze zijn altijd in de weer om een mooie reis samen met mij uit te stippelen.

Top geholpen.

Goede uitleg, geen gehaast en nemen alle tijd.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door.

zeer goed geholpen door medewerkster.

ben hier voor de eerste keer geweest maar dat is zeker voor herhaling vatbaar.

Super goed reisbureau

Wij komen er al jaren en we worden altijd heel vriendelijk geholpen. Alle medewerksters voelen goed aan wat wij zoeken en onze vakanties zijn daarom altijd fijn. Zijn er onverwacht problemen in het land waar wij verblijven, wordt er altijd contact opgenomen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Ga zo door

Persoonlijk, vriendelijk gewoon top

Super geholpen!

Goede ontvangst en alles snel en super vriendelijk geregeld.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

super geholpen en op naar een mooie reis.

Ze denken met je mee en gaan er voor. enthousiaste adviseuse nemen de tijd voor je.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips wij komen terug

Wij zijn geholpen door een uiterst kundig en vriendelijke persoon!!

Zie boven!

Weer geweldig geholpen door Judith

We weten altijd wel ongeveer waar we naartoe willen, maar Travel service Best zoekt altijd een perfecte reis voor ons. Ze luisteren goed naar wat je wilt en hebben meerdere mogelijkheden waar je eventueel naar toe zou kunnen gaan. Ze nemen uitgebreid de tijd. Dat vinden wij fijn.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Een luisterd oor voor het uitzoeken van een bijpassende reis, goed advies

Altijd welkom en tijd voor gezellig een reis uit te zoejen onder het genot van een drankje en praatje

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Prettig, vakkundig en met geduld geholpen.

We moesten even wachten tot we aan de beurt waren. Het was druk die zaterdagmiddag. Maar toen het onze beurt was zijn we vakkundig, en zeer prettig geholpen. Ze leefde zich ook in, in hetgeen we voor ogen hadden.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!