Makkelijk reis plannen met adviseur die het land kent.

Onze reisadviseur was, net als ik, zelf in Japan geweest en dan is een reis veel makkelijker plannen.

• Persoonlijke aandacht
  • In hoeverre is het aannemelijk dat u ons zou aanbevelen bij vrienden, familie en collega's
  • Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Meer echt Japanse B&B’s (minshuku’s) in Expedia opnemen. Kaartjes olympische spelen kunnen boeken.

Perfect👍

Fijn en goed geholpen

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel

fantastisch geholpen

Ik kwam voor een vlieg ticket en werd fijn geholpen ze begreep direct mijn bedoelingen

Prima, attent en zorgvuldig

Prima, attent en zorgvuldig

Goed, vriendelijk, kundig

De vraag was om een reis die ik via internet rechtstreeks geregeld had om te boeken naar een vergelijkbare reis met een vergelijkbare prijs en daar is Evi dezelfde dag nog prima in geslaagd. We zijn super tevreden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Evi van Geffen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips Geen, was top!

Wij zijn klantvriendelijk en duidelijk en adequaat geholpen.

De betrokkenheid was heel hoog. Alles werd in werking gesteld om ons zo goed mogelijk van dienst te zijn. Niks was te veel. Sonja heeft heel erg haar best gedaan om het vervelende gevoel van Neckerman weg te nemen. Ze was positief, vriendelijk. Een soort warm bad na zo'n desillusie als Neckerman

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Onze reis werd tot in de puntjes uitgezocht

Dit reisbureau heeft ons heel goed geholpen met het plannen van onze reis naar Jordanië. We werden van elke stap op de hoogte gehouden en alles is heel snel geregeld.

Geweldige service

Niets is te veel om uit te zoeken hoe we de beste reis voor een aantrekkelijke reis kunnen vinden.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Linda Jacobs

Super.

Helaas hadden we te maken met het faillesement van Thomas Cook. Dit is super netjes opgelost. Jullie zetten je voor de volle 100% in dit zo goed mogelijk op te lossen.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Karin van Grimbergen

Klantvriendelijk

Er wordt goed geluisterd naar de wensen. Niks is te veel en zijn klantvriendelijk in de ruimste zin des woords! Dit reisbureau heeft voor ons veel toegevoegde waarde.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Anneke Weijnen
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Kei goed geholpen en mee gedacht

Heerlijk geholpen er werd goed mee gedacht tot nu toe zeer tevreden

geweldige service

Wij zijn super geholpen met het omboeken van onze reis (Neckermann failliet). Ook wilde ze voor ons de claim indienen om het geld terug te krijgen. We hebben zelfs alleen maar het verschil van onze nieuw geboekte vakantie bij hoeven te betalen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Staan altijd voor ons klaar geweldige service

We worden altijd heel goed geholpen

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Wederom een prettige ervaring.

De communicatie rond het reis die we wilden ging best snel en makkelijk. Als Sonja er niet was, werd het goed opgepakt door Karin. Zodoende snel een reis kunnen boeken. Prima dus.

Fijn gesprek gehad.

Wederom goed geholpen en geadviseerd bij kiezen vakantiebestemming.

• Verbeterpunten, suggesties of tips -

Super aardig ontvangen. En fijn geholpen.

Ik had eigenlijk al een hotel in Mn gedachte, maar de vriendelijke dame tipte mij een nog luxer en mooier resort. Voor dezelfde prijs. Erg fijn.

Prettig en goed geholpen

Goede ervaring

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Hanneke Weerts
  • Verbeterpunten, suggesties of tips geen

uitgebreide informatie voor een fijn vakantie

Prettige ontvangst ,betrouwbare wederzijdse omgang en informatie Dit maakt dat wij ieder jaar weer van een fijne vakantie kunnen genieten . De blijvende interesse hoe wij onze vakanties beleven geeft een drive om ieder jaar weer uit te zien naar de volgende vakantie.

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Judith de Baar
  • Verbeterpunten, suggesties of tips adres labels beter verzorgen

Op een vriendelijke en professionele manier aan al mijn wensen voldaann.

Omdat ik zelf niet het vertrouwen had dat ik mijn reis goed zou regelen heb ik het Travel Service Best laten doen. Hierdoor kan ik met meer ontspanning aan mijn reis beginnen.

• Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Garantie voor een heerlijke vakantie

Altijd prettig ontvangen, duidelijke afspraken en goede contacten.

Geweldige service

Wij kwamen binnen voor informatie voor een vakantie naar Kroatië. Werden perfect ontvangen en goed geïnformeerd. Nadat we later terugwerken gebeld om nog eens langs te komen voor meer informatie gingen we geheel verzorgd de deur uit met alle boekingen en reserveringen in onze tas. Geweldig!!!

Positief, meedenkend, origineel

Fijne afspraak gehad, waarbij er voldoende ruimte was voor onze vragen. De punten van kritiek op de genoemde bestemming werden serieus genomen en er was meteen een ander alternatief beschikbaar. Dit sloot goed aan bij onze wensen.

Netjes geholpen, klantvriendelijk

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en verschillende mogelijkheden aangeboden. Prima service met en persoonlijke touch!

• Wie was uw persoonlijke reisadviseur? Kitty van Rijssel
  • Verbeterpunten, suggesties of tips N.v.t.

Heel goed geholpen door trave service ( Evi), had alle tijd en goede voorlichting.

• Verbeterpunten, suggesties of tips Geen verbeterpunten

Helemaal super

Wij zijn al jaren klant en hebben al diverse reizen geboekt bij Travel service Best. Altijd tot volle tevredenheid.

Over Travel Service Best

Travel Service Best is reeds 40 jaar ReisXpert in Best! Persoonlijke aandacht, kwaliteit, service en garantie voor de juiste prijs staan hierbij hoog in het vaandel. Graag horen wij van u wat u van ons vindt. Vertel het ons!