Goede en Creatieve oplossing

Doordat we een personenlift in ons huis wilden plaatsen, moesten 2 bestaande radiatoren verwijderd worden. Na reeds ervaring te hebben met WARP vloerverwarming, legden wij de vraag bij WARP neer. Zij kwamen met de creatieve oplossing radiatoren te vervangen door wandverwarming, waardoor we in de hal en slaapkamer op de 1e etage meer ruimte creëerden. Tijdens onze vakantie is de wandverwarming aangebracht. Een heerlijke thuiskomst, met een perfect werkend systeem. WARP; bedankt voor het meedenken. André & Frieda

Met 'WARP-speed' vlot je vloerverwarming in huis :-)

Het product is 1, maar daarbij gaf de legplan service wel de doorslag dat WARP de klant technisch bijstaat en het product levert met een geheel vloerverwarmingsplan. Vloer+Verdeler zelf gemonteerd en heb een Prima ervaring gekend in de ondersteuning van zowel de aankoop, als nazorg. In beide varianten is er een goede telefonische bereikbaarheid en WhatsApp ondersteuning. De Egaliseerservice die daarbij wordt aangereikt is ons eveneens goed bevallen. 'WARP, werkt comfort verhogend' :-)

Professioneel bedrijf met een prachtig product. Prettige communicatie!

De professionaliteit blijkt onder andere uit het feit dat de medewerkers van Warp niets aan het toeval overlaten. Alles wordt zeer grondig voorbereid en geregeld. Goede duidelijke en vriendelijke communicatie staat bij Warp kennelijk hoog in het vaandel! Een medewerker van Warp zelf heeft de wandverwarming in de keuken van onze woning gemonteerd en gereed gemaakt voor aansluiting op de cv instalatie. E.e.a. verliep op een rustige en prettige manier, waarbij gevraagd of ongevraagd op een hartelijke en heldere wijze uitleg dan wel advies werd gegeven. Tot op dit moment hebben wij het genot van de wandverwarming nog niet kunnen ervaren omdat er nog te veel (stuc) vocht in de wand aanwezig is waardoor de verwarming nog niet mag worden aangesloten. vr.gr. Gert en Willemien van der Horst

Goed....

Kundig, netjes en vriendelijk personeel.

Netjes gemaakt, schoonheidfoutjes supersnel opgelost

De mensen van Warp systems zijn aardige mensen. De mensen die de installatie aanleggen weten wat ze doen. Ik had het zelf nooit zo snel en mooi vlak aan kunnen leggen. De PVC vloer kon er zo overheen.

Klantgericht en efficiënt werkend bedrijf.

Ik heb WARP leren kennen als een betrouwbaar, efficiënt werkend bedrijf die haar afspraken nakomt. De dag van installatie verliep voorspoedig en alles werd keurig opgeleverd. We zijn er erg blij mee en nu nooit meer last van koude voeten!

alleen onduidelijk over levering van materiaal , deze krijg ik in de email waar ik niks mee kan

Super service

Mijn vloerverwarmingsmaterialen reeds ontvangen l, de materialen moeten nog wel worden verwerkt... maar tot nu ben super tevreden... ze zijn behulpzaam en komen direct met oplossingen.

perfect, zowel het product als de installatie

Spee tile door WARP neergelegd. Enige zwakke is de beugels voor de verdeelstukken, beetje gammel en zitten een temperatuurmeter wat in de weg. Verder subliem systeem, mooi weggewerkt.

Prettige communicatie, vlotte levering en goed materiaal

Prettige communicatie, vlotte levering en goed materiaal

Goede dienstverlening

Goed offerte traject, snelle levering en staan klaar voor alle vragen. Filmpjes helpen goed en handleiding wordt meegestuurd.

Redelijk / goed met klantvriendelijke mensen !

Jammer dat er een verkeerde verdeler uitgepakt werd. met een linkse pomp unit... Toen was er al een te brede gleuf door de muur uitgebikt. Geen verdeler met rechtse pomp gemonteerd ( niet snel na te leveren ) De doorvoer van de Spee tubes naar de serre was niet goed in line doorgeboord. Daardoor heb ik zelf de medewerker moeten adviseren de extra klemmen aldaar met 2 schroeven te monteren zodat er geen risico van beklemming van de tubes was. De stukadoor heeft zijn best er op gedaan ! Is goed gekomen

perfect

werk al langer met Warp Systems alles word kompleet geleverd en ook op tijd top

Geweldig product geinstalleerd door een topbedrijf

De eerste ervaringen waren al direct goed. Warp systems toonde zich erg flexibel in het aanpassen van hun agenda aan de onze, ondanks vakantietijd. Vervolgens erg snel gelegd en professioneel en netjes gewerkt want onze wanden waren net gestuct. Uiteindelijk kregen we nog een creditfactuur omdat sommige onderdelen niet waren gebruikt en de egaline niet op was gegaan. Alsof wij dat hadden gemerkt! Dat getuigt van een correctheid die je niet vaak meer meemaakt. Ik geef eigenlijk nooit een 9 maar nu kan ik niet anders.

Ik kan het iedereen aanraden

Goede klandizie en je wordt keurig te woord gestaan. Goede service ook bij afhalen alles os correct

top

Mooi product!

Minimale opbouw, maximaal effect en prima zelf te installeren.

Wij kozen voor het WARP systeem omdat we op onze vloer maar max 2 centimeter konden opbouwen. Het systeem van de matten en buizen is erg goed uitgedacht. Een legplan vanuit WARP is essentieel voor het succes. Tips: neem de tijd om het te leggen (40m2 kostte ons 2,5 dag) en loop de buizen nog eens goed na om alles erin te klikken voordat je gaat egaliseren. Bij ons ‘steken’ er nog wat buizen door de egaline. Maar wij zijn blij met het resultaat!

Iedereen aan te raden!

Snel, goed simpel Service Zeer goed

Warp is een prima systeem door een goed bedrijf op enkele details na.

In principe is er goed overleg over het wat en hoe bij het aanleggen van het systeem SpeeThile zoals bij ons is gebeurd. Met name het punt van niet aansluiten op de warmtebron was voor ons een verrassing en onlogisch. Het gebruik van afplakband voor het storten van SpeeTop is te begrijpen maar het is niet meer te verwijderen van kasten deuren, dus daar moet een beschermlagen onder. Overleg met de uitvoerders vooraf kan beter, bijvoorbeeld over het boren van gaten in muren waar dat problemen kan geven met Beton of leidingen.

Correct, professioneel en betrouwbaar zoals je weinig meer tegenkomt

Vanaf het allereerste contact een zeer prettige ervaring. Bezichtigen van de ruimte, nette offerte, altijd tijd voor het beantwoorden van vragen en een eindeloos geduld bij twijfel of verandering van systeem of situatie. Komen afspraken na, goede begeleiding bij zelf plaatsen, aan alles is gedacht om het plaatsen zo soepel mogelijk te laten verlopen; legplan, voldoende buis, buizenhaspel, kantisolatie, gereedschap, klemmetjes etc etc. Een perfect op elkaar afgestemd professioneel assortiment producten zoals primer, lijm en egaline Deskundige hulp vanuit Warp Systems bij het egaliseren van de ondergrond. En alles netjes voor de deur geleverd. Van een professionaliteit zoals je tegenwoordig helaas niet vaak meer ervaart.

Prima systemen makkelijk te installeren

Goed advies vooraf gekregen omdat ik een deel van mijn woning op vloerverwarming (Speeltherm met CV) aansluit en parket er overheen leg. Levering was op tijd. Beschrijving adequaat waardoor installatie direct kon plaatsvinden. Twee aandachtspunten: -de pomp, nodig incl-water te mengen met retourkaart, wordt niet goed ondersteund via de beugels van de verdelers; -gebruik van een buizenhaspel is onmiskenbaar nodig en niet facultatief.

Zeer snelle en kundige reactie. Product werkt uitstekend en service is goed!

Zeer snelle en kundige reactie. Product werkt uitstekend en service is goed!

Pas als het niet loopt zoals verwacht, kom je te weten hoe goed de service is

Voor het bestellen van alle materialen heb ik een aantal vragen gesteld en deze werden vlot en accuraat beantwoord. Ook op wijzigingen in mijn plan/layout werd adequaat gereageerd. Ik had er voor gekozen om de vloerverwarming zelf te leggen en met het storten van de egaline een persoon van Warp (met pomp) in te huren. Het plannen van een afspraak (in de bouwvak), werd door mij uitgesteld en dit was geen enkel probleem. Op maandag bij het storten van de egaline ging het mis. Een waterklep in de mengmachine ging stuk tijdens het storten. Toen zat er niks anders op dan het al gestorte materiaal uit te laten harden. Gelukkig kon er meteen vrijdag een nieuwe afsparaak gemaakt worden. De extra materialen en kosten heeft Warp voor zijn rekening genomen! En van materiaal dat ik teveel had ontvangen kreeg ik mijn geld terug. En daarnaast is het een super ingenieus systeem wat erg leuk (en makkelijk) is om zelf te leggen

Een fijn systeem om mee te werken!

Een systeem wat makkelijk te leggen is. Met de klik matten heb je zo de vloer, mee vol gelegd. En de slangen waren ook zo gelegd.

goede afstemming en netjes gemonteerd

Iets duidelijker in de afstemming welk voorwerk er zelf gedaan moet worden en wat zij niet oppakken....qua afstucen graag een lijst doorgeven met goede beschikbare stucadoors versnelt het proces