Alles snel en goed verzorgd

Duidelijke informatie, correcte en professionele medewerkers.

Zeer positief

Van de eigenaar tot de dames aan de telefoon, iedereen weet waar ze het over hebben De afspraken worden soepel en gemakkelijk gemaakt en nagekomen De monteurs zijn deskundig en gemotiveerd Ben met de 4e vloer bezig met Warp Spee-tile Loodgieter en Installatiebedrijf

Goede voorlichting en service

Mooi systeem Goede voorlichting Antwoord op al mijn vragen

Super en geweldig

Alles is goed gegaan ook als ik even belde voor uitleg werd dat meteen opgepakt en geregeld. Hartelijk bedankt

Goede service en accurate levering.

Prima tevreden, maar ik vindt het wat vreemd dat er statiegeld pallets worden gebruikt die niet retour kunnen, terwijl dit volgens mij verplicht is. Voorts is het raar dat de helft vooruit betaald moet worden, ( wat ik geen probleem vind ) en daarna de rekening komt met het totale bedrag, zonder aftrek van voor betaling. Vriendelijke groeten. John Peperkamp.

Prima systeem maar het inklikken van de slang had vaster genoegen.

Heb wat moeite gehad in het maken van 180° bochten. Soms wel eens een tye-rap gebruikt.

uitstekende service, communicatie en levering

Speetherm systeem in goed overleg tijdig geleverd en bij vragen tijdens het zelf leggen adequate antwoorden en bij het tekort komen van materiaal en zelf beschadigen van aansluitkoppeling is dit kostenloos nageleverd. Kortom uitermate tevreden tot dusver. Bij zelf leggen zou er op zich wel meer handleiding mogen zitten over hoe te leggen en hoe aan te sluiten. Nu is het toch beetje puzzelen vooral met de pompunit. Ben erg benieuwd hoe het systeem komende winter zal functioneren.

Vakmanschap en snel geïnstalleerd

Om 07.00 uur begonnen en 14.30 uur klaar om een gang te voorzien van wand en vloerverwarming. Incl egaliseren, prima en vakkundig gedaan.

Zeer professioneel, kundig en gezellig bedrijf

Goede informatie vooraf, afspraken worden nagekomen en prima werk geleverd. Gezellig en deskundig team

Super goede en snelle service!

Hadden door onvoorziene omstandigheden een alternatief nodig voor de vloerverwarming. Warp gebeld en op alles een snelle en goede reactie! Levertijd was snel. Het systeem werkt makkelijk! Echt heel blij mee!

Een gebruiksvriendelijk systeem

Ik heb de gebruiksaanwijzing goed gelezen van het toegepaste systeem, is eigenlijk een soort Lego.

Prima service, snelle levering, montage is easy peasy

We kregen goed advies, binnen drie dagen kregen we de spullen thuisbezorgd. Montage is net zo simpel als op de filmpjes. We zijn erg tevreden.

Top, professioneel bedrijf!

Prettige communicatie, komen afspraken na en kundig

Slechte service, net personeel

De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd , ik het iets meer initiatief verwacht en verwacht dat ze zelf de problemen zouden oplossen. Prijs technisch vind ik het te duur.

Beste Koen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en dat wij telefonisch contact met jou op mochten nemen. Tijdens dit telefoon gesprek zijn er een aantal punten besproken en heb je ons waardevolle tips gegeven. Wij staan altijd open voor tips die onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zo gaan wij met onze installateurs uit de SpeeTeams uw tips en adviezen bespreken. Dit met als doel om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en de professionele installatie te waarborgen. Verder gaf je zelf gelukkig aan tijdens het gesprek dat een 3 een te lage beoordeling is geweest. Bedankt voor de tips en we gaan er met WARP snelheid mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

fijne samenwerking

Na internetervaringen bekeken te hebben zijn we op bezoek geweest in Nieuwkoop alwaar we voldoende zijn ingelicht door Marloes. Hierna volgde een huisbezoek van Joop Voogt die nogmaals van alles uitlegde, ging opmeten en ons vrij snel daarna een passende offerte tegemoet deed komen. De montagedagen waren in overleg; de materialen op tijd bezorgd, de monteurs deskundig en vakbekwaam. Alleen op het eind leken ze een beetje in tijdnood te komen maar gelukkig is alles goed gekomen; er is blijkbaar een hoge werkdruk. De egalisatiemortel is er zo goed opgebracht en uitgesmeerd dat het pvc-bedrijf niet opnieuw hoefde te egaliseren (alleen wat kleine uitgelopen plekken onder het keukenblok bijwerken). Nu maar hopen/vertrouwen dat dit systeem ons huis afdoende kan verwarmen in de koudere maanden. Via het opstookprotocol konden we al wel merken dat het systeem werkt, altijd fijn ;-)

Vakkundig, betrouwbaar bedrijf die zijn afspraken nakomt.

Positief zowel in de aanloop als uitvoering, berekening van de benodigde materialen was niet goed maar is snel en accuraat opgelost zodat we in de uitvoering geen achterstand opliepen

Professioneel bedrijf met mooi product, vakkundig personeel, dat wel onder enige tijdsdruk moet werk

Twee maal bezoek gehad van Warp om wandverwarming te monteren. Wordt allemaal uitstekend verzorgd, maar beide malen trad behoorlijke tijdsdruk op omdat de planning waarschijnlijk te krap is.

goeie service en snelle levering . maar ik moet nog wel de werking van de vloerverwarming afwachten is nog te vroeg om te laten branden

Kundig en prettig contact

Warpsystems heeft super geholpen met de renovatie van onze jaren 30 woning

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Snelle reactie op aanvraag offerte, klein foutje in levering ook netjes en adequaat opgelost. Mooi materiaal om mee te werken

Goede service, goed overleg en contact.

Voor mij was alles nieuw, verbouwen, alles zelf regelen. Mijn keuze viel op droogbouw vloerverwarming en kwam via internet op warp uit. Ze zijn goed qua prijs. Kan heel goed overleggen, contact was ook altijd perfect. Ben heel tevreden. Heb de vloerverwarming nog noet uitgeprobeerd, aangezien de CV nog niet is aangesloten, dus dat is nog afwachten.

goed gelopen . persoonlijk contact oke

het voortraject goed gelopen . vriendelijke en snelle reacties. uitvoering ietswat rommelig doordat uitvoerende monteur niet de juiste gegevens had. hierdoor te lange groepen verlegd . waar ik dan wel weer netjes over gebeld werd.om dit te overleggen . jammer dat er later een meerprijs kwam doordat er meer m2 waren. tekening was doorgestuurd en men kon hier de m2 goed uithalen . eindresultaat is Top . dus een tevreden klant .en dat is toch het belangrijkste .

afspraken worden netjes nagekomen. personeel was vriendelijk, kundig en werkte snel en opgeruimd.

kunnen nog geen oordeel over vloerverwarming geven omdat deze pas een maand ligt en deze dus nog niet gebruikt hoeft te worden.als opmerking kan ik wel zeggen dat er wel direkt een pompschakelaar bijgeplaatst had kunnen worden. nu draait de pomp 24/7 door. dit is een beetje jammer.

Beste Jaap, Allereerst bedankt voor het plaatsen van de positieve review. We hebben uw tip binnen ons bedrijf meegenomen en besloten dat wij voortaan standaard in offertes een digitale pompschakelaar opnemen. Bedankt voor deze waardevolle tip, dit stellen wij zeer op prijs. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

Vriendelijk personeel

Ben tevreden over de werkzaamheden. Heb wel 1 min puntje, dat is de afwerking van de vloer. Er is wat zuinig met het egalisatiemiddel om gegaan. Merkte na het uitharden van de vloer dat deze niet vlak ligt in het midden van de kamer.