Goede service en duidelijke instructies

Zowel speetherm als speetile verwerkt op vloer en wand. Met de duidelijke instructies was dit prima zelf te doen voor een handige doe-het-zelver. Nu genieten van de heerlijke confortabele warmte!

Erg vriendelijk personeel die veel inhoudelijke vragen konden beantwoorden

ook al kwam ik op vrijdag middag vrij laat in de middag in de showroom binnen, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw van Warp-systems. ik kreeg vervolgens binnen 2 dagen een passende offerte en kon het een paar dagen later ophalen in nieuwkoop.

Geweldig klantencontact en perfecte service

Het klantencontact was keer op keer geweldig. Zeer persoonlijk en hulpvaardig. Daarnaast hebben we na afloop ca. €180,- retour gekregen omdat niet alle verpakkingen waren geopend. Wij zijn ontzettend tevreden over deze partij.

Hele goede service

Snel geleverd en goede service

Slang knikt snel

Bochten iets ruimer

fijne ervaring goed geholpen

mijn ervaring tot nu toe is goed makelijk aan te leggen telefonisch kontact goed bij bestellingen gelijk aktie zodat je je spullen snel in huis hebt of het systeem ook mijn verwachting bij het verwarmen vervuld kan ik nog niet zeggen maar ik heb daar wel vertrouwen in.

Deze winter zitten wij er war(m)pjes bij.

Mooi verwarmingssysteem met dunne laag opbouw. Geeft een fijne warmte af. Simpel installatie systeem, snelle droogtijd van de egaline vloer en al snel gereed om een vloerafwerking op aan te brengen. Goede en nette afhandeling met facturen en retourneren van teveel geleverde materialen.

Vakkennis , goede service en goede materialen.

goede website, verkoopinformatie, service, levering.

mooie en duidelijke info, prima ondersteuning en uitmuntende service

Super service!

Door onvoorziene omstandigheden hadden wij met spoed vloerverwarming nodig. Warp dacht mee, hielp mee en zorgde binnen een week na het eerste contact voor het leggen van het Speetile systeem. Super service, een aanrader!

Erg mooi systeem voor wandverwarming

Bij WARP ben ik zeer professioneel geholpen met mijn vraag voor wand verwarming. WARP ging tot in detail in op mijn vragen en zelfs verder. Adviezen zijn verstrekt waar ik erg veel aan heb. En ook dagelijks plezier aan beleef. WARP is een zeer betrokken partner en wand- en vloerverwarming systemen.

snel en duidelijke offerte geleverd volgens afspraak

dit is de eerste keer dat ik spullen heb van warp systems online offerte aangevraagd wordt zeer snel op gereageerd met uitvoerige beschrijving en diverse voorbeelden voor het gebruik ben super tevreden

leuke jongens in mijn vakantie gelegd

Heerlijk warm maar wel eerst de vloer geïsoleerd.

Professioneel.

Tijdens verbouwing bleek dat in bestaande vloer niet gevreesd kon worden om een traditioneel systeem aan te leggen, moest dus op zeer korte termijn uitwijken naar een ander systeem. Ik was gelukkig op de hoogte van het bestaan van WARP, na een goede uitleg van WARP besloten om door hen de vloerverwarming speedtile aan te laten leggen . Nu 3 weken later ligt de vloerverwarming er en is operationeel, zonder dat de verbouwing enige vertraging heeft opgelopen. Ik beveel WARP van harte aan.

Behoorlijk venieuwde blik op dit soort verwarmingssysteem.

We hadden de hoop op vloer en muur verwarming al een beetje opgegeven tot dat we op de beurs in Utrecht Warp- systems tegenkwamen en daar enthousiast over werden waarna we besloten hebben om daar gebruik van te gaan maken. Ook door de uitstekende uitleg ,en daarna de vakkundige die het geplaatst heeft.

planning en uitvoering zeer goed volgens plan gedaan

eind resultaat is zeker volgens verwachting uitgevoerd en bied toekomst voor mensen die wonen in oude huizen met een houten vloer en die een vloerverwarming willen. De ondervloer moet dan wel stevig en stabiel zijn en daar hebben we veel aandacht aan besteed. Een perfecte combi dus.

Top !!

Super fijne samenwerking

Professioneel

Zeer professioneel waar klantgerichtheid en deskundigheid hoog in het vaandel staan.

hoeveel ik ook bel, altijd behulpzaam

Hoeveel ik ook bel, de mevrouw aan de telefoon is altijd behulpzaam. Is technisch ook goed op de hoogte van het product. Bij een bezoek aan het bedrijf zelf is men erg enthousiast over hun product. leuk gewoon.

zelf gehaald en goede uitleg gehad!

Aardige mensen en goede uitleg!

Prima systeem,droogbouw zonder zweten..

Heel goed, fijne samenwerking. Prima levering.

very happy of the system (although it is not active yet)

We are very happy to have chosen the WARP system. Customer service/sales person was very good and technicians very nice and ready to answer to all the question. The only thing that we were disappointing is the delivery of the material. The logistic company delivered the material in front of our door and we live at the third floor. So we had to wait 1 hour in the street before somebody of Warp could help to bring the material upstairs. I think Warp has to think has to find a better solution for that.

Echte professionals.

De mannen die de pvc-vloer kwamen leggen gaven aan dat de vloerverwarming door echte professionals is gelegd. Ze kwamen eerst controleren, omdat ze dat ook wel eens anders tegenkomen.

Ontzettend goed uitgevoerd

Met overleg rustig en goed uitgevoerd

Mooi uitgedacht systeem!

Goede ervaring met Marloes die mee denkt als je er niet uit komt. Het systeem is goed uitgedacht en als je de juiste instructies hebt en legplan goed uit te voeren. Voor een woning als ons zou ik alleen 8o m slangen adviseren want 480 is niet hanteerbaar. Legplan kwam bij ons niet overeen met de werkelijkheid wat ons veel rekenwerk gekost heeft omdat de lengtes van de groepen verschillend waren. Verder is het materiaal van goede kwaliteit. De nieuwe video's hebben een toegevoegde waarde.