dienstverlening is oke, maar prijsvorming is slecht.

goed bedrijf met deskundige mensen in dienst, telefoninsch staan z eje netje te woord en reageren prima op mail. Voor wat betreft de prijs weet je niet waar je van te voren aan toe bent. Terwijl er niks gewijzigd is tussen het inmeten en het leggen sturen ze na het leggen een nieuwe rekening voor extra diensten en materialen. een 'fixed prijs' is zelfs na het inmeten door hun eigen personeel onmogelijk. bij dit bedrijf

Beste Joost, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Gisteren hebben wij telefonisch contact met je gehad. Wij meten vooraf altijd zo nauwkeurig mogelijk in zodat het project technisch uitvoerbaar en de prijsopgave kloppend is. In deze specifieke situatie zijn er op verzoek 2m² extra EPS platen aangebracht (zonder vloerverwarmingsbuis) in de kast zodat je het laminaat hierover door kon leggen. Deze 2m² zijn door de installateurs doorgegeven als extra geïnstalleerd en door ons gefactureerd. Na overleg hebben wij besloten om deze arbeidskosten voor onze rekening te nemen aangezien hiervoor geen extra materiaal is gebruikt. Wij vertrouwen erop dat je veel plezier en warmte gaat beleven van je verwarmingssysteem. Met vriendelijke groet, Sanne van WARP Systems

mooi product

goede resultaten met warp systeem op warmtepomp installaties

Veel spetters op muur en stucwerk.

Het aanbrengen van de vloerverwarming ging vlot. Ze waren er op tijd. Geen opmerkingen daarover. Bij het wegsnijden van de schuimrubber strips zagen we pas hoeveel spetters er waren gekomen op de nog te behangen muren en bestaand stucwerk. We waren niet van plan het stucwerk te verven, maar dit lijkt nu onvermijdelijk. Als er beneden ook zo gewerkt wordt, hebben we een probleem. De muren zijn daar net gestuukt en geverfd. We verwachten dat dit daar niet zal gebeuren. Vandaag kwam iemand van de firma, die de PVC zal gaan leggen de vloer inspecteren. Hij gaf aan dat hij zorgen heeft over de vloer. Doordat de leidingen goed zichtbaar zijn, is hij bang dat ze te dicht op het oppervlakte liggen en dat op die plaatsen de PVC te warm gaat worden. Als gevolg daarvan zouden de leidingen dan ook zichtbaar worden in het PVC. Hij neemt binnenkort contact met u op. De scores zijn afhankelijk van de uitkomst van dit overleg en de uitvoering van phase2 . Omdat ik ze nu moet invullen, heb ik voorlopig de laatst mogelijke score ingevoerd. Ik heb de scores aangepast. Warp probeert zeker goed werk te verrichten, maar misschien waren onze verwachtingen te hoog. Als de spetters een structureel probleem is van het ontluchten, dan zou dat duidelijk vermeld moeten worden. Je kan het dan accepteren of maatregelen treffen.

Goede service, makkelijk te leggen, aansluiten wat lastiger

Goede service & leuk bedrijf. Systeem werkt erg goed en het leggen is goed zelf te doen. Het aansluiten daarentegen is een stuk lastiger, dus dat zou ik niet aanraden zelf te doen.

supergoed

snelle bediening, goede uitleg en makkelijk te plaatsen. je zit er warm(P) bij

Snelle service

Snel reactie op de offerte aanvraag, en na akkoord offerte hele snelle levering

Snel en gemakkelijk te verwerken, goede service!

Bij het besluit van om Warp-Systems te kiezen als mijn leverancier voor vloerverwarming , hebben de snelle service en goede technische feedback zeker geholpen. De spullen werden snel geleverd, ca. 3 dagen, en het verwerken met behulp van hun leg-plan was uitstekend. Alles wat over was, wel in volle doos natuurlijk, werd gemakkelijk teruggestuurd en gerefund. Goed gedaan jongens! Helaas 1 min puntje, het vullen en ontluchten van het bloksysteem is niet makkelijk terug te vinden in de lectuur, alleen met filmpjes kan je er kaas van maken. Met technisch inzicht lukt het dan wel.

Snelle levering/montage voor een mooie prijs.

Houten vloer vervangen door een composietvloer. Hierdoor was infrezen van de vloerverwarming niet mogelijk. De oplossing vinden we bij Speetile door de geringe opbouwhoogte. Snelle levering/montage voor een mooie prijs.

fijn om mee te werken

werkt fijn is zeker een aanrader voor mijn collega,s goede service en fijn personeel

Perfect geregeld!

Goeie service, goed product.

Ook heel goed te leggen en installeren voor de doe het zelver

Goed werk geleverd, prijstechnisch te duur

De vloerverwarming is netjes en vakkundig aangelegd Helaas is de winst die ik op de vloer kan maken niet interessant

Mooi vernieuwend systeem met een lage opbouw hoogte. Snel geplaatst en volgens afspraak. Zeker een aanrader

Vernuftig systeem en gemakkelijk te leggen.

Communicatie met Warps prettig en beloften worden snel nagekomen. Bij problemen wordt zeer kundig meegedacht.

Zeer duidelijke uitleg

Uitstekende service

Perfect. Van aannemen tot proactief handelen

Goede service en duidelijke instructies

Zowel speetherm als speetile verwerkt op vloer en wand. Met de duidelijke instructies was dit prima zelf te doen voor een handige doe-het-zelver. Nu genieten van de heerlijke confortabele warmte!

Erg vriendelijk personeel die veel inhoudelijke vragen konden beantwoorden

ook al kwam ik op vrijdag middag vrij laat in de middag in de showroom binnen, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw van Warp-systems. ik kreeg vervolgens binnen 2 dagen een passende offerte en kon het een paar dagen later ophalen in nieuwkoop.

Geweldig klantencontact en perfecte service

Het klantencontact was keer op keer geweldig. Zeer persoonlijk en hulpvaardig. Daarnaast hebben we na afloop ca. €180,- retour gekregen omdat niet alle verpakkingen waren geopend. Wij zijn ontzettend tevreden over deze partij.

Hele goede service

Snel geleverd en goede service

Slang knikt snel

Bochten iets ruimer

fijne ervaring goed geholpen

mijn ervaring tot nu toe is goed makelijk aan te leggen telefonisch kontact goed bij bestellingen gelijk aktie zodat je je spullen snel in huis hebt of het systeem ook mijn verwachting bij het verwarmen vervuld kan ik nog niet zeggen maar ik heb daar wel vertrouwen in.

Deze winter zitten wij er war(m)pjes bij.

Mooi verwarmingssysteem met dunne laag opbouw. Geeft een fijne warmte af. Simpel installatie systeem, snelle droogtijd van de egaline vloer en al snel gereed om een vloerafwerking op aan te brengen. Goede en nette afhandeling met facturen en retourneren van teveel geleverde materialen.

Vakkennis , goede service en goede materialen.

goede website, verkoopinformatie, service, levering.

mooie en duidelijke info, prima ondersteuning en uitmuntende service