Top geregel en makkelijk te verwerken.

Duidelijke en vriendelijke klantenservice en verkoop. Levering op tijd en eenvoudig aan te leggen. Prima product.

Geweldig.

Na onze keuze voor dit systeem en een bezoek aan het bedrijf in Nieuwkoop was het me wel duidelijk. Dit kunnen we ook zelf aanleggen, dus gingen we aan de gang. Systeem bedenken en bestelling plaatsen. Na levering van de spullen aan de gang, alles duidelijk door Warp aan gegeven en voor een handige doe het zelver goed te doen. Systeem ligt nu, komende week kom de lava steen vloer en zijn we net voor de zomer klaar met deze klus. Namens Dory en mij Joep alvast bedankt voor de support tijdens deze zelf installatie klus.

Warpsystems doet wat ze beloven

nvt

Alles goed in 1 keer

Als je goed opmeet dan klopt alles. Systeem zelf gelegd. Materiaal genoeg en uitleg is compleet. Mooi systeem makkelijk leggen.

Makkelijk aan te sluiten en snel geleverd.

Makkelijk te bestellen kreeg snel een offerte en daarna werd het snel geleverd. Keurig verpakt afgeleverd en daarna makkelijk aan te sluiten.

Makkelijk te gebruiken product

In een ouden houten huis (log cabin) makkelijk te gebruiken op de muren.

Niks op aan te merken!

Vriendelijke en behulpzame mensen achter de schermen. Er wordt aan alle kanten meegedacht. Systeem is makkelijk te leggen en installeren en doet prima zijn werk dus nergens wat op aan te merken!

Alles goed en snel Geregeld

Prima ervaring mee.

mooiste verwarming product

ze komen alle afspraken ligt er in een dag in en werkt top

Uitstekende service en lekkere warme voeten

De vloerverwarming is 'eenvoudig' zelf aan te leggen.

De vloerverwarming is goed zelf aan te leggen. De ondersteuning door WARP Systems is bijzonder goed, zowel de ondersteuning via mail, WhatsApp als telefonisch door deskundige vakmensen. De vloerverwarming voldoet ruimschoots aan mijn verwachting! Zeker zeer aan te bevelen!

Topservice

Top bedrijf en uitstekende spullen en service. Denken met je mee tot in de kleinste details.

Lekker warm

Zeer prettig en goed geholpen met info, en offerte.

Ik heb een zeer goed gevoel bij Warp. Leuk bedrijf wat zéér klantvriendelijk en klantgericht is. Zeer snelle offerte ook wanneer deze aangepast moet worden . Willen geen verspilling van materiaal dus alles wat over is kan terug gebracht worden. Samengevat: blij met de keuze voor Warp!

Prima ervaring met aanleggen WARP systems

Ik heb (als hobbyist) zelf de vloerwarming gelegd, een combinatie van het SpeeTherm en een stuk SpeeTile. Dit was voor iemand die het nog nooit gedaan heeft best te doen, moet er alleen wel even de tijd voor nemen. Service vanuit WARP is uitstekend en goede communicatie.

Snelle reactie. Er wordt gelijk gehandeld en afspraken gemaakt.

Bekwame mensen die van aanpakken weten. Denken mee. Het enige minpuntje vonden wij dat de afspraak was, dat er iemand zou komen kijken of onze (houten) vloer vlak genoeg was om het speeterm systeem op te plaatsen. Er is echter niemand langs geweest met als gevolg dat, toen de mannen kwamen om de vloer te plaatsen, de ondervloer niet vlak genoeg bleek te zijn. Hierdoor moest er eerst nog meer geschuurd worden wat niet voorzien was. Dit is echter heel netjes opgelost door Warp. Prima bedrijf!

Super goed geholpen

Netjes en allemaal duidelijk, je kan bellen voor vragen, teveel geleverde producten kan je terug brengen wat nog verpakt is .

Makkelijk en snel te plaatsen

Dit droogbouw systeem, Speetherm, is lekker dun en makkelijk te plaatsen. Daarnaast is het zeer energie efficiënt. Snellere opwarm tijd als, een ingestort systeem. En toe te passen, zoals bij ons, op zowel houten ondergrond als cement dekvloer

Vloer hoger dan beloofd

Onze vloer is gemiddeld zeker 2,2 cm hoger geworden. Er was beloofd dat de vloer 1,5 tot 1,8 cm hoger zou worden. We hebben de vloer nu bijna een jaar in gebruik. De vloer is snel op temperatuur, dus dat is fijn. Het gasverbruik kan ik niet veel over zeggen. Het verbruik is wat toegenomen, maar dat komt waarschijnlijk omdat onze dochter meer thuis is. Nadeel is wel dat de pomp van de verdeler continu stroom verbruik; dus zelfs als de verwarming uit staat en zelfs in de zomer moet de pomp blijven lopen om het water door de leidingen te pompen. Je kunt de pomp in de zomer wel op de laagste stand zetten (ongeveer 8 watt). In de winter hebben we hem ook niet eens op de hoogste stand staan, maar op stand 17 watt. Je kunt ook een tijdklok op de pomp zetten zodat hij in de zomer bijvoorbeeld maar een uur per dag aan staat, om het water rond te pompen, maar men adviseert om dat niet te doen omdat de pomp dan wellicht eerder kapot gaat.

Bij WARP denken ze echt met je mee!

Prima service,snel antwoord op vragen en kwaliteit van de materialen is goed.

Heerlijk warme vloer en kamer! Doet wat het moet doen

Ik heb bewust even gewacht met het plaatsen van een review, omdat ik eerst een stookseizoen wilde meemaken. Over het resultaat ben ik zeer tevreden. De kamer is snel op temperatuur, en dat met een lage watertemperatuur. Dit was ook één van de redenen dat ik voor dit droogbouw-systeem heb gekozen, omdat dit snel werkt in tegenstelling tot de conventionele vloerverwarming. De vloerverwarming werkt ook in combinatie met een warmtepomp uitstekend. Ik heb me niet helemaal aan de intstructie-video gehouden. Ik heb de EPS-panelen rij voor rij neergelegd, en dan gelijk de aluminium profielen er boven op, de locatie van de bochten gemarkeerd met Tipex. Op deze manier beschadig je de EPS-panelen minder, en liggen ze gelijk een soort van vast. De extra geultjes heb ik met een soldeerbout met voorin een schroefoogje gesmolten. De buis erin leggen was nog wel een dingetje. Je moet daar even handigheid in krijgen, de buis moet er namelijk zonder twist in, omdat hij anders omhoog springt. Met meerdere personen werken is dus wel aan te bevelen. Maar al met al zeer tevreden!

Teveel Voorwaarden

Het klinkt erg leuk, dat Warp system, maar je wordt bij de aanvraag van een offerte en het verder vervolg ervan doodgegooid met voorwaarden waarbij Warp alle verantwoordelijkheid van zich afschuift, terwijl de meest nuttige informatie ondergesneeuwd raakt, zoals het aantal vierkante meter per groep wat je moet aanleggen. Ook sturen ze teveel materiaal, ook al hebben ze een berekening gemaakt voor het aantal vierkante meters. Als laatste sturen ze de factuur te laat, maar wel met de sommatie dat je eerst moet betalen voordat je geleverd krijgt. Ik zou zeggen, less is more, probeer jullie communicatie te versimpelen en minder berichten en voorwaarden te sturen. Niks ten nadele van de medewerkers aldaar, want die zijn super vriendelijk!

Beste Jan Willem, Bedankt voor je constructieve feedback en de telefonische toelichting erop. Less is more daar gaan we voor! De factuur heb je 2 dagen voor levering ontvangen op dezelfde dag dat je de leverdatum hebt doorgegeven. Als B2B klant betaal je de 1e opdracht vooruit. De installatie van het systeem heb je door de leverancier van de afwerkvloer laten doen. Door hen is gekozen om slechts een deel van het beschikbare vloeroppervlakte te benutten: toiletten en doucheruimte zijn deels vrij gehouden. Hierdoor is er materiaal over gebleven, deze heb je teruggebracht en de waarde ervan direct terug ontvangen. Wij doen er al het mogelijke aan om jou en je klant er WARPjes bij te laten zitten. Je gaf aan dat het SpeeTile systeem super werkt, veel plezier en comfort ervan!

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel