Super service

Mijn vloerverwarmingsmaterialen reeds ontvangen l, de materialen moeten nog wel worden verwerkt... maar tot nu ben super tevreden... ze zijn behulpzaam en komen direct met oplossingen.

perfect, zowel het product als de installatie

Spee tile door WARP neergelegd. Enige zwakke is de beugels voor de verdeelstukken, beetje gammel en zitten een temperatuurmeter wat in de weg. Verder subliem systeem, mooi weggewerkt.

Prettige communicatie, vlotte levering en goed materiaal

Prettige communicatie, vlotte levering en goed materiaal

Goede dienstverlening

Goed offerte traject, snelle levering en staan klaar voor alle vragen. Filmpjes helpen goed en handleiding wordt meegestuurd.

Redelijk / goed met klantvriendelijke mensen !

Jammer dat er een verkeerde verdeler uitgepakt werd. met een linkse pomp unit... Toen was er al een te brede gleuf door de muur uitgebikt. Geen verdeler met rechtse pomp gemonteerd ( niet snel na te leveren ) De doorvoer van de Spee tubes naar de serre was niet goed in line doorgeboord. Daardoor heb ik zelf de medewerker moeten adviseren de extra klemmen aldaar met 2 schroeven te monteren zodat er geen risico van beklemming van de tubes was. De stukadoor heeft zijn best er op gedaan ! Is goed gekomen

perfect

werk al langer met Warp Systems alles word kompleet geleverd en ook op tijd top

Geweldig product geinstalleerd door een topbedrijf

De eerste ervaringen waren al direct goed. Warp systems toonde zich erg flexibel in het aanpassen van hun agenda aan de onze, ondanks vakantietijd. Vervolgens erg snel gelegd en professioneel en netjes gewerkt want onze wanden waren net gestuct. Uiteindelijk kregen we nog een creditfactuur omdat sommige onderdelen niet waren gebruikt en de egaline niet op was gegaan. Alsof wij dat hadden gemerkt! Dat getuigt van een correctheid die je niet vaak meer meemaakt. Ik geef eigenlijk nooit een 9 maar nu kan ik niet anders.

Ik kan het iedereen aanraden

Goede klandizie en je wordt keurig te woord gestaan. Goede service ook bij afhalen alles os correct

top

Mooi product!

Minimale opbouw, maximaal effect en prima zelf te installeren.

Wij kozen voor het WARP systeem omdat we op onze vloer maar max 2 centimeter konden opbouwen. Het systeem van de matten en buizen is erg goed uitgedacht. Een legplan vanuit WARP is essentieel voor het succes. Tips: neem de tijd om het te leggen (40m2 kostte ons 2,5 dag) en loop de buizen nog eens goed na om alles erin te klikken voordat je gaat egaliseren. Bij ons ‘steken’ er nog wat buizen door de egaline. Maar wij zijn blij met het resultaat!

Iedereen aan te raden!

Snel, goed simpel Service Zeer goed

Warp is een prima systeem door een goed bedrijf op enkele details na.

In principe is er goed overleg over het wat en hoe bij het aanleggen van het systeem SpeeThile zoals bij ons is gebeurd. Met name het punt van niet aansluiten op de warmtebron was voor ons een verrassing en onlogisch. Het gebruik van afplakband voor het storten van SpeeTop is te begrijpen maar het is niet meer te verwijderen van kasten deuren, dus daar moet een beschermlagen onder. Overleg met de uitvoerders vooraf kan beter, bijvoorbeeld over het boren van gaten in muren waar dat problemen kan geven met Beton of leidingen.

Correct, professioneel en betrouwbaar zoals je weinig meer tegenkomt

Vanaf het allereerste contact een zeer prettige ervaring. Bezichtigen van de ruimte, nette offerte, altijd tijd voor het beantwoorden van vragen en een eindeloos geduld bij twijfel of verandering van systeem of situatie. Komen afspraken na, goede begeleiding bij zelf plaatsen, aan alles is gedacht om het plaatsen zo soepel mogelijk te laten verlopen; legplan, voldoende buis, buizenhaspel, kantisolatie, gereedschap, klemmetjes etc etc. Een perfect op elkaar afgestemd professioneel assortiment producten zoals primer, lijm en egaline Deskundige hulp vanuit Warp Systems bij het egaliseren van de ondergrond. En alles netjes voor de deur geleverd. Van een professionaliteit zoals je tegenwoordig helaas niet vaak meer ervaart.

Prima systemen makkelijk te installeren

Goed advies vooraf gekregen omdat ik een deel van mijn woning op vloerverwarming (Speeltherm met CV) aansluit en parket er overheen leg. Levering was op tijd. Beschrijving adequaat waardoor installatie direct kon plaatsvinden. Twee aandachtspunten: -de pomp, nodig incl-water te mengen met retourkaart, wordt niet goed ondersteund via de beugels van de verdelers; -gebruik van een buizenhaspel is onmiskenbaar nodig en niet facultatief.

Zeer snelle en kundige reactie. Product werkt uitstekend en service is goed!

Zeer snelle en kundige reactie. Product werkt uitstekend en service is goed!

Pas als het niet loopt zoals verwacht, kom je te weten hoe goed de service is

Voor het bestellen van alle materialen heb ik een aantal vragen gesteld en deze werden vlot en accuraat beantwoord. Ook op wijzigingen in mijn plan/layout werd adequaat gereageerd. Ik had er voor gekozen om de vloerverwarming zelf te leggen en met het storten van de egaline een persoon van Warp (met pomp) in te huren. Het plannen van een afspraak (in de bouwvak), werd door mij uitgesteld en dit was geen enkel probleem. Op maandag bij het storten van de egaline ging het mis. Een waterklep in de mengmachine ging stuk tijdens het storten. Toen zat er niks anders op dan het al gestorte materiaal uit te laten harden. Gelukkig kon er meteen vrijdag een nieuwe afsparaak gemaakt worden. De extra materialen en kosten heeft Warp voor zijn rekening genomen! En van materiaal dat ik teveel had ontvangen kreeg ik mijn geld terug. En daarnaast is het een super ingenieus systeem wat erg leuk (en makkelijk) is om zelf te leggen

Een fijn systeem om mee te werken!

Een systeem wat makkelijk te leggen is. Met de klik matten heb je zo de vloer, mee vol gelegd. En de slangen waren ook zo gelegd.

goede afstemming en netjes gemonteerd

Iets duidelijker in de afstemming welk voorwerk er zelf gedaan moet worden en wat zij niet oppakken....qua afstucen graag een lijst doorgeven met goede beschikbare stucadoors versnelt het proces

Deskundig, goed advies en service

Voor een toekomstige uitbouw zijn we geadviseerd hoe in de voorbereiding en in de toekomst te werk te gaan zodat de vloer vd uitbouw kan worden aangesloten op 3 groepen, die huidig al mee doen in de verwarming. De verdeler werd kosteloos geüpgrade van staal naar dubbelwandig kunstof. Deze kan dus ook gebruikt worden voor koeling (geen condensvorming). Een foutje ontdekt na installatie dat we zelf goed kon verhelpen werd door WARP systems gewardeerd met een speciaal-bierpakket en een belletje. We zijn zeer tevreden, tot de volgende!

een zeer klantvriendelijke onderneming

Eerste contacten met Marloes, waren uitstekend. Zij heeft kennis van zaken. De uitvoering van het werk verliep zeer goed. De nazorg liet niets te wensen over.

Goede en prettige communicatie en vlotte installatie

Na wat zoeken op internet naar vloerverwarmingssystemen kwam ik uit bij het droogbouwsysteem van WARP Systems. Vanwege de heldere videos over het product was ik al snel overtuigd dat dit systeem voor mij het meest geschikt was. Vervolgens heb ik via de mail een offerte opgevraagd en is alle verdere communicatie via mail gegaan. Er werd snel gereageerd op mails die ik stuurde. Ook het meerdere keren tussentijds aanpassen van de verkooporder was geen enkel probleem. Op de dag van de installatie waren de monteurs op het afgesproken tijdstip aanwezig en werd het systeem (37 m2) in een ochtend gelegd en gevuld opgeleverd. Bij vertrek werd al het verpakkingsmateriaal netjes meegenomen. Het enige minpuntje waar ik zelf persoonlijk moeite mee had was dat ik een aanbetaling moest doen van de helft van de totale prijs.

SpeeTile is een mooi product waarbij we uitstekende ondersteuning kregen op al onze vragen.

Zelf het systeem gelegd. Dat was goed te doen en bij twijfel werden we steeds bijzonder vriendelijk en vakkundig te woord gestaan. Het legplan moest wat bijgesteld worden, maar ook alle wijzigingen daardoor werden helder en hulpvaardig opgepakt. Nadat we alles hadden liggen kwam de hulp bij het storten van de SpeeTop die ons vriendelijk, rustig en bijzonder adequaat door het proces heen hielp. Die avond liepen wij al over onze perfect vlakke vloer waarin het SpeeTile systeem lag. Inmiddels ook de warme vloer mogen ervaren tijdens het opstookprotocol. Warp Systems is een profesioneel bedrijf met een kwaliteitsproduct en vriendelijke en vakkundige medewerkers.

prima advies en opvolging

na uitleg van de situatie prima geholpen in offerte stadium en later met uitvoering leg plan was niet geheel volgens plan maar was makkelijk aan te passen

Super producten en uitmuntende service

Speedtile vloer besteld met stortservice. Alles verliep goed. Bij het leggen had ik zelf een foutje gemaakt, maar samen met Warp kwamen we toch tot een mooie oplossing. Het speedtile systeem is echt een aanrader. Bij ons ligt het perfect op hout.

Fijne samenwerking