Professioneel

Zeer professioneel waar klantgerichtheid en deskundigheid hoog in het vaandel staan.

hoeveel ik ook bel, altijd behulpzaam

Hoeveel ik ook bel, de mevrouw aan de telefoon is altijd behulpzaam. Is technisch ook goed op de hoogte van het product. Bij een bezoek aan het bedrijf zelf is men erg enthousiast over hun product. leuk gewoon.

zelf gehaald en goede uitleg gehad!

Aardige mensen en goede uitleg!

Prima systeem,droogbouw zonder zweten..

Heel goed, fijne samenwerking. Prima levering.

very happy of the system (although it is not active yet)

We are very happy to have chosen the WARP system. Customer service/sales person was very good and technicians very nice and ready to answer to all the question. The only thing that we were disappointing is the delivery of the material. The logistic company delivered the material in front of our door and we live at the third floor. So we had to wait 1 hour in the street before somebody of Warp could help to bring the material upstairs. I think Warp has to think has to find a better solution for that.

Echte professionals.

De mannen die de pvc-vloer kwamen leggen gaven aan dat de vloerverwarming door echte professionals is gelegd. Ze kwamen eerst controleren, omdat ze dat ook wel eens anders tegenkomen.

Ontzettend goed uitgevoerd

Met overleg rustig en goed uitgevoerd

Mooi uitgedacht systeem!

Goede ervaring met Marloes die mee denkt als je er niet uit komt. Het systeem is goed uitgedacht en als je de juiste instructies hebt en legplan goed uit te voeren. Voor een woning als ons zou ik alleen 8o m slangen adviseren want 480 is niet hanteerbaar. Legplan kwam bij ons niet overeen met de werkelijkheid wat ons veel rekenwerk gekost heeft omdat de lengtes van de groepen verschillend waren. Verder is het materiaal van goede kwaliteit. De nieuwe video's hebben een toegevoegde waarde.

Snel en goed

Prima monteurs

Snelle aanbiedingen en snel geleverd

Alles snel en goed verzorgd

Duidelijke informatie, correcte en professionele medewerkers.

Zeer positief

Van de eigenaar tot de dames aan de telefoon, iedereen weet waar ze het over hebben De afspraken worden soepel en gemakkelijk gemaakt en nagekomen De monteurs zijn deskundig en gemotiveerd Ben met de 4e vloer bezig met Warp Spee-tile Loodgieter en Installatiebedrijf

Goede voorlichting en service

Mooi systeem Goede voorlichting Antwoord op al mijn vragen

Super en geweldig

Alles is goed gegaan ook als ik even belde voor uitleg werd dat meteen opgepakt en geregeld. Hartelijk bedankt

Goede service en accurate levering.

Prima tevreden, maar ik vindt het wat vreemd dat er statiegeld pallets worden gebruikt die niet retour kunnen, terwijl dit volgens mij verplicht is. Voorts is het raar dat de helft vooruit betaald moet worden, ( wat ik geen probleem vind ) en daarna de rekening komt met het totale bedrag, zonder aftrek van voor betaling. Vriendelijke groeten. John Peperkamp.

Prima systeem maar het inklikken van de slang had vaster genoegen.

Heb wat moeite gehad in het maken van 180° bochten. Soms wel eens een tye-rap gebruikt.

uitstekende service, communicatie en levering

Speetherm systeem in goed overleg tijdig geleverd en bij vragen tijdens het zelf leggen adequate antwoorden en bij het tekort komen van materiaal en zelf beschadigen van aansluitkoppeling is dit kostenloos nageleverd. Kortom uitermate tevreden tot dusver. Bij zelf leggen zou er op zich wel meer handleiding mogen zitten over hoe te leggen en hoe aan te sluiten. Nu is het toch beetje puzzelen vooral met de pompunit. Ben erg benieuwd hoe het systeem komende winter zal functioneren.

Vakmanschap en snel geïnstalleerd

Om 07.00 uur begonnen en 14.30 uur klaar om een gang te voorzien van wand en vloerverwarming. Incl egaliseren, prima en vakkundig gedaan.

Zeer professioneel, kundig en gezellig bedrijf

Goede informatie vooraf, afspraken worden nagekomen en prima werk geleverd. Gezellig en deskundig team

Super goede en snelle service!

Hadden door onvoorziene omstandigheden een alternatief nodig voor de vloerverwarming. Warp gebeld en op alles een snelle en goede reactie! Levertijd was snel. Het systeem werkt makkelijk! Echt heel blij mee!

Een gebruiksvriendelijk systeem

Ik heb de gebruiksaanwijzing goed gelezen van het toegepaste systeem, is eigenlijk een soort Lego.

Prima service, snelle levering, montage is easy peasy

We kregen goed advies, binnen drie dagen kregen we de spullen thuisbezorgd. Montage is net zo simpel als op de filmpjes. We zijn erg tevreden.

Top, professioneel bedrijf!

Prettige communicatie, komen afspraken na en kundig

Slechte service, net personeel

De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd , ik het iets meer initiatief verwacht en verwacht dat ze zelf de problemen zouden oplossen. Prijs technisch vind ik het te duur.

Beste Koen, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te plaatsen en dat wij telefonisch contact met jou op mochten nemen. Tijdens dit telefoon gesprek zijn er een aantal punten besproken en heb je ons waardevolle tips gegeven. Wij staan altijd open voor tips die onze dienstverlening kunnen verbeteren. Zo gaan wij met onze installateurs uit de SpeeTeams uw tips en adviezen bespreken. Dit met als doel om aan de verwachtingen van de klant te voldoen en de professionele installatie te waarborgen. Verder gaf je zelf gelukkig aan tijdens het gesprek dat een 3 een te lage beoordeling is geweest. Bedankt voor de tips en we gaan er met WARP snelheid mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne Goudswaard

fijne samenwerking

Na internetervaringen bekeken te hebben zijn we op bezoek geweest in Nieuwkoop alwaar we voldoende zijn ingelicht door Marloes. Hierna volgde een huisbezoek van Joop Voogt die nogmaals van alles uitlegde, ging opmeten en ons vrij snel daarna een passende offerte tegemoet deed komen. De montagedagen waren in overleg; de materialen op tijd bezorgd, de monteurs deskundig en vakbekwaam. Alleen op het eind leken ze een beetje in tijdnood te komen maar gelukkig is alles goed gekomen; er is blijkbaar een hoge werkdruk. De egalisatiemortel is er zo goed opgebracht en uitgesmeerd dat het pvc-bedrijf niet opnieuw hoefde te egaliseren (alleen wat kleine uitgelopen plekken onder het keukenblok bijwerken). Nu maar hopen/vertrouwen dat dit systeem ons huis afdoende kan verwarmen in de koudere maanden. Via het opstookprotocol konden we al wel merken dat het systeem werkt, altijd fijn ;-)