Duidelijke uitleg en bereikbaar voor vragen

Wij hebben WARP gekozen als vloerverwarming voor onze nieuwe woning. Omdat wij redelijk handig zijn hebben wij gekozen om WARP zelf te installeren. Toch hadden wij nog enkele vragen, WARP was altijd bereikbaar en behulpzaam. Het egaliseren hebben wij met behulp van een medewerker gedaan. Tot nu toe geen spijt van gehad!

Helemaal top

Goed geregeld en goede mensen op de werkvloer. Alles volgens afspraak en in goed overleg. Warp is echt een aanrader

Top, heel tevreden !

De informatieverstrekking, offerteverzorging en afhandeling was heel soepel en er werd snel gereageerd. De bezorging was netjes op de afgesproken tijd. Wij hebben het systeem zelf gelegd en dat was goed te doen, de onderdelen laten zich makkelijk verwerken. Het was niet mogelijk om overal het legplan te volgen, oa in doorgangen waar er erg veel slangen bij elkaar komen, maar het legplan is een goede leidraad. Ik heb één heel klein aandachtspuntje .... in de filmpjes op youtube is de EPS-brander voorzien van een soort voetje (geleiding), dat is bij degene die ik geleverd kreeg niet aanwezig. Op deze manier zelf overgangen maken voor de slangen is niet handig. Je zit of te ondiep en dan passen de slangen niet, of je zit te diep en dan brand je door de platen heen (daarom het cijfer 9, anders hadden jullie een 10 van me gehad) Verder ben ik zeer tevreden over het product en zou het ook iedereen kunnen en willen aanbevelen.

Super behulpzaam team.

Mooie snelwerkende vloerverwarming. Fijn contact bij vragen en kleine aanpassingen worden snel verwerkt. Professioneel team die de vloer hebben aangebracht.

Goed advies en zeer goed uitgevoerd!

Het advies was goed en het verdere contact ook! Her Warp systeem is zeer vakkundig gemonteerd en netjes afgewerkt. Ook het contact met de monteurs is als zeer prettig ervaren. Kortom een echte aanrader!!

Professionele mannen die van aanpakken weten. Ubi, Leroy en Sven, bedankt! Top job! EN gezellig en behulpzaam.

Prima systeem voor over een houten ondervloer.

Zowel via internet als via de telefoon een prima uitleg gekregen zodat we uiteindelijk voor WARP hebben gekozen. Vandaag is het systeem in werking gezet. Nu genieten van een heerlijke warmte voor de komende, koude dagen!!!

Geweldig systeem en uitmuntend service

All mijn vragen vooraf werden geduldig en uitbreid uitgelegd. Er werd ook pro actief meegedacht over waar ik misschien nog nodig zou kunnen hebben en waar ik aan most denken. Overal zijn duidelijke filmpjes van. (Alleen om de verdeler in elkaar te zetten niet). Het systeem was makkelijk te leggen, ook zonder ervaring. De cv ketel is nog niet aangesloten, maar ik verwacht geen problemen. Ik weet nog niet hoor warm het wordt. Ik ben erg benieuwd. Als het net zo werkt als dat tot nu toe als ging, ben ik erg gelukkig.

Zeer fijn contact en professionele service!

Warp was de oplossing voor mijn jaren 30-woning met houten ondervloer waar ik graag vloerverwarming wilde en daarop een parketvloer wilde verlijmen. Vanaf het eerste contact zeer tevreden, nemen de tijd voor je en weten wat ze verkopen. Zijn bereid mee te denken en leveren goede service. Zou het iedereen aanraden.

Klantvriendelijk & Servicegericht

Wat een toppers bij Warp! Denken van A tot Z met je mee, geven goed advies en leveren een uitmuntende service - zelfs als je na jaren iets wilt veranderen aan je systeem, denken ze goed mee en voorzien ze je van alle advies en producten die je nodig hebt. Ik kan dit bedrijf echt WARM ;-). aanbevelen! Oh ja... en het verwarmingssysteem is ook perfect :-)

Duidelijke informatie, snel gelegd

Zeer prettig bedrijf. Stapsgewijze uitleg bij bezoek op locatie, en bij twijfel of de legvloer wel voldeed (lees vlak genoeg was) , kwamen ze vooraf nog even op verzoek langs. Let op! Je dient zelf je cv op de vloerverwarming installatie aan te sluiten. Vloerverwarming was binnen 1 dag gelegd (40m2)

Goed product, snelle levering, goede info-lijn en snelle retour betaling!

Het ging even mis met het beloofde legplan, vervolgens had ik het in 2 dagen in huis. De levering was ruim voldoende, ik had nog het nodige over dat retour kon. Diegenen van het bedrijf die ik voor, tijdens en na de klus sprak waren allen zeer vriendelijk en klantgericht. Als minpuntje van het materiaal kan ik noemen de ophangbeugels van de verdeler. Deze zijn een beetje slap en onlogisch geplaatst. Maar de slotconclusie is dat ik Warp aan iedereen kan aanbevelen!

Vloer met buizen e.d. makkelijk te installeren.

Vloer met buizen e.d. makkelijk zelf te doen. Pomp en verdeel station was los geleverd en moest in elkaar geschroefd worden met speciaal gereedschap. Hiervoor heb ik iemand van warp laten komen. Dat durfde ik niet zelf aan. Deze persoon was zeer behulpzaam en had het systeem redelijk snel geïnstalleerd en aangesloten.

Goede en prettige vakmensen die voor kwaliteit gaan

Kwaliteit is top de enige reden voor 4 ipv 5 sterren was de onduidelijkheid in de afstemming “ wie-doet-wat” in de voorbereiding. Uiteindelijk goed opgelost en mooi resultaat

Top product zeer tevreden .

Helaas was er niet genoeg materiaal geleverd en geen voorsmeer maar na een paar belletjes is dat super snel opgelost

Priema

Hans is een harde werker en een goede vakman

Prima in orde

Goede communicatie, komen afspraken na. Leveren en doen wat ze beloven.

ben zeer te vrede

Ben zeer te vrede alles ging goed alleen de tekening die was niet hellemaal zo als wij het wilde samen met mijn broer die toen hij nog werkte in de verwarming een ander idee over hadden hij vond het wel een heel mooi en zou het wel aan andere mensen aan bevelen

Meedenkend bedrijf, aardig, doet wat het belooft

Het offerteproces ging erg soepel, daarna waren ze erg flexibel toen we de plaatsingsdatum moesten wijzigen omdat het laminaat in het transport kapot was gegaan en we geen vloer hadden om over her systeem heen te leggen. Ze zijn zeer toegankelijk om te bellen met vragen. Fijn bedrijf, aan te bevelen!

zeer tevreden

ik ben zeer blij met mijn voerverwarming, werkt perfect, goed en vriendelijk personeel, behulpzaam

Prima ervaring

Prima geholpen eerlijke voorlichting wat betreft vloerverwarming..

Professioneel, transparant, service gericht, kwaliteit!

Contact gehad met meerdere partijen in de markt, maar deze partij was doorslaggevend door het fijne mens contact, het meedenken in de realisatie van het leggen vd vloerverwarming (met opstakels als deuren afzagen & vloer gelijk maken door houten platen te laten maken), transparantie tav offerte, en afspraak is afspraak. Ze hebben fijn meegedacht aangezien de vloerverwarming bovenop de huidige vloer kwam te liggen, waardoor de hele vloer omhoog zou komen, waaraan wij eerst twijfelden of dit überhaupt mogelijk was. Het ligt er nu perfect bij met een laminaatvloer van Meister van 1cm er bovenop, perfecte combi. Wij zitten er warm bij : ) Goede service ondervonden, door de verschillende vragen die ik op verschillende momenten had, zowel voor als na het leggen van de vloerverwarming, met meerdere collega's binnen het bedrijf. Voelde me altijd heel serieus genomen en mensen namen uitgebreid de tijd om uitleg te geven. Duidelijke offerte en prijsstelling. Ook het legteam was heel fijn en stipt op tijd. Een mooi bedrijf met mooie mensen, die blijkbaar passie voor hun vak hebben, chapeau!

Een prima bedrijf met een uitstekend eindresultaat.

Wij hebben WARP Systems ervaren als een professioneel bedrijf met een klantgericht en klantvriendelijk team. Zowel in het voortraject wat betreft de voorlichting, het geven van adviezen en vragen die altijd beantwoord werden. Ook in de praktijk, het aanleggen van het vloerverwarmingssysteem etc. niets dan lof. Monteurs die zeer correct werkten en zeer plezierig in de omgang waren, een compliment waard en een visitekaartje voor de zaak! Met een vriendelijke groet, Ru en Diny Leuverink

Prima service wel de puntjes op de i zetten

Voorlichting en afspraken prima nagekomen. Wel op de details letten zoals meenemen van alle afval. Het was bij ons in de bouwcontainer gegooit. Na mijn opmerking dat "de aannemer dit niet fijn zou vinden" is het er voor een deel er weer uitgehaald en meegenomen. Verder alles naar wens.

Zeer prettige, snelle en professionele support in keuzes en levering

Ik ben goed ondersteund in mijn zoektocht naar zo dun mogelijke, duurzame vloerverwarming voor mijn souterrain (op betonvloer) en gang en keuken op houten verdiepingsvloer. Prettige ondersteuning via mail, thuis, en telefonisch. En prima en net team van leggers. Let wel op: als je meer dan 1 verdeler hebt, heb je ook meer dan 1 aansturingsmodule (van bijvoorbeeld Honeywell Evohome) nodig, om het beste en meest duurzame uit het systeem te halen. Kost iets meer, maar levert veel besparing en comfort op.