supergoed

snelle bediening, goede uitleg en makkelijk te plaatsen. je zit er warm(P) bij

Snelle service

Snel reactie op de offerte aanvraag, en na akkoord offerte hele snelle levering

Snel en gemakkelijk te verwerken, goede service!

Bij het besluit van om Warp-Systems te kiezen als mijn leverancier voor vloerverwarming , hebben de snelle service en goede technische feedback zeker geholpen. De spullen werden snel geleverd, ca. 3 dagen, en het verwerken met behulp van hun leg-plan was uitstekend. Alles wat over was, wel in volle doos natuurlijk, werd gemakkelijk teruggestuurd en gerefund. Goed gedaan jongens! Helaas 1 min puntje, het vullen en ontluchten van het bloksysteem is niet makkelijk terug te vinden in de lectuur, alleen met filmpjes kan je er kaas van maken. Met technisch inzicht lukt het dan wel.

Snelle levering/montage voor een mooie prijs.

Houten vloer vervangen door een composietvloer. Hierdoor was infrezen van de vloerverwarming niet mogelijk. De oplossing vinden we bij Speetile door de geringe opbouwhoogte. Snelle levering/montage voor een mooie prijs.

fijn om mee te werken

werkt fijn is zeker een aanrader voor mijn collega,s goede service en fijn personeel

Perfect geregeld!

Goeie service, goed product.

Ook heel goed te leggen en installeren voor de doe het zelver

Goed werk geleverd, prijstechnisch te duur

De vloerverwarming is netjes en vakkundig aangelegd Helaas is de winst die ik op de vloer kan maken niet interessant

Mooi vernieuwend systeem met een lage opbouw hoogte. Snel geplaatst en volgens afspraak. Zeker een aanrader

Vernuftig systeem en gemakkelijk te leggen.

Communicatie met Warps prettig en beloften worden snel nagekomen. Bij problemen wordt zeer kundig meegedacht.

Zeer duidelijke uitleg

Uitstekende service

Perfect. Van aannemen tot proactief handelen

Goede service en duidelijke instructies

Zowel speetherm als speetile verwerkt op vloer en wand. Met de duidelijke instructies was dit prima zelf te doen voor een handige doe-het-zelver. Nu genieten van de heerlijke confortabele warmte!

Erg vriendelijk personeel die veel inhoudelijke vragen konden beantwoorden

ook al kwam ik op vrijdag middag vrij laat in de middag in de showroom binnen, ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de mevrouw van Warp-systems. ik kreeg vervolgens binnen 2 dagen een passende offerte en kon het een paar dagen later ophalen in nieuwkoop.

Geweldig klantencontact en perfecte service

Het klantencontact was keer op keer geweldig. Zeer persoonlijk en hulpvaardig. Daarnaast hebben we na afloop ca. €180,- retour gekregen omdat niet alle verpakkingen waren geopend. Wij zijn ontzettend tevreden over deze partij.

Hele goede service

Snel geleverd en goede service

Slang knikt snel

Bochten iets ruimer

fijne ervaring goed geholpen

mijn ervaring tot nu toe is goed makelijk aan te leggen telefonisch kontact goed bij bestellingen gelijk aktie zodat je je spullen snel in huis hebt of het systeem ook mijn verwachting bij het verwarmen vervuld kan ik nog niet zeggen maar ik heb daar wel vertrouwen in.

Deze winter zitten wij er war(m)pjes bij.

Mooi verwarmingssysteem met dunne laag opbouw. Geeft een fijne warmte af. Simpel installatie systeem, snelle droogtijd van de egaline vloer en al snel gereed om een vloerafwerking op aan te brengen. Goede en nette afhandeling met facturen en retourneren van teveel geleverde materialen.

Vakkennis , goede service en goede materialen.

goede website, verkoopinformatie, service, levering.

mooie en duidelijke info, prima ondersteuning en uitmuntende service

Super service!

Door onvoorziene omstandigheden hadden wij met spoed vloerverwarming nodig. Warp dacht mee, hielp mee en zorgde binnen een week na het eerste contact voor het leggen van het Speetile systeem. Super service, een aanrader!

Erg mooi systeem voor wandverwarming

Bij WARP ben ik zeer professioneel geholpen met mijn vraag voor wand verwarming. WARP ging tot in detail in op mijn vragen en zelfs verder. Adviezen zijn verstrekt waar ik erg veel aan heb. En ook dagelijks plezier aan beleef. WARP is een zeer betrokken partner en wand- en vloerverwarming systemen.

snel en duidelijke offerte geleverd volgens afspraak

dit is de eerste keer dat ik spullen heb van warp systems online offerte aangevraagd wordt zeer snel op gereageerd met uitvoerige beschrijving en diverse voorbeelden voor het gebruik ben super tevreden

leuke jongens in mijn vakantie gelegd

Heerlijk warm maar wel eerst de vloer geïsoleerd.