Erg tevreden over de oplevering.

Bij het plaatsen van de tuinhuizen is er secuur gemeten en ook opgeleverd zoals voorgetekend en gecommuniceerd. De logistiek was goed geregeld: met een hijskraanwagen zijn de prefab onderdelen op 3 adressen in de straat op dezelfde dag netjes op hun plaats gezet. Geen enkel probleem! De afwerking er na was goed geregeld.

Een zeer betrouwbaar bedrijf met kundig en vriendelijk personeel

Wij hebben bij Houthandel van der Heijden een berging en carport besteld. Zeer vakkundig geholpen door Michael en René. Niets was teveel (ook hun hulp bij de vergunningsaanvraag was erg welkom) In ons nieuwbouwproject hebben ook 2 andere bewoners gekozen voor van der Heijden. Ook complimenten voor de montageploeg. Nogmaals bedankt Michael en René voor jullie goede hulp en service.

Alles klopt, van A tot Z

Geweldig werk geleverd, vakmanschap.

Grote klasse in uitvoering en materiaal!

Wij zijn super tevreden met name ook over de uitvoering en begeleiding. 1 minpuntje.... We gaven per emailbericht aan dat het geleverde verfblik lekte. Er liep verf uit de onderrand en later bleek ook dat het blik aan de binnenkant een slechte (geroeste) lek had. Op dit bericht hebben we nooit een reactie gehad en dat past eigenlijk niet bij het overige perfecte plaatje. Dat was een beetje jammer.

Vriendelijk en uitstekende kwaliteit

Behulpzaam en alles goed op tijd.

Fijn meedenkend bedrijf

Plaatsing tuinhuis met behoudt van mooie oude boom. Niet te veel moeite om op locatie te komen om te kijken naar de mogelijkheden. Naar tevredenheid opgelost.

Goed en mooi eindresultaat

Fijne samenwerking, bekwame vakmensen met een prachtig eindresultaat

Top, snel en netjes geplaatst

Overkapping geplaatst, hele proces is volgens afspraak verlopen. Snel en vakkundig gemaakt en geplaatst.

Uitermate blij met zowel het resultaat als het hele proces van offerte tot bouw

Erg blij met onze prachtige overkapping en ook zeer tevreden over het hele traject. Fijn meegenomen in de mogelijkheden en alles volgens afspraak en planning gerealiseerd. Top.

Een meedenkend bedrijf dat maatwerk kan leveren.

Er is vanaf het oriënterend gesprek al meegedacht en goed geluisterd naar onze wensen. Ook in de handelingen erna is er goede communicatie en wordt er gesproken in mogelijkheden.

Goede service en kwaliteit

Van der Heijden is een fijn bedrijf, waar wij goed advies hebben gekregen. Er werd met ons meegedacht en vele opties zijn besproken. Het plaatsen van de veranda was prima geregeld. Ook het inmeten vooraf is goed gegaan. Er is voldoende ruimte en tijd vrijgemaakt om te overleggen en onze vragen te beantwoorden. We hebben een prachtige veranda gekregen!

Heel netjes gewerkt . Een echte aanrader.

Beste mensen, Wij kennen jullie al lang en hebben al vaak zaken gedaan. Het is zo vertrouwd. Nu bij dit project zijn wij dik tevreden. Het was fijn om de jongens aan het werk te zien. Keurig netjes hebben ze gewerkt. Met tussen door koffie en gezellige Brabantse verhalen. Vol lof . Dank jullie wel. Ruud en Mieske

Prettige kundige samenwerking met een mooi resultaat

Prettige samenwerking Komen afspraken goed na Kundige vakmensen Vriendelijk personeel Goed bereikbaar Mooi eindresultaat

Goed werk geleverd overeenkomstig afspraak

Koen en Nicky hebben goed werk geleverd en hebben ter plekke goede oplossingen bedacht toen tijdens de bouw de tekening niet helemaal klopte aan de lange zijde van de overkapping. De service via Rene was goed toen bleek dat achteraf toch nog meer afwerking nodig was. Dat gold voor de deur van de schuur en het dichtmaken van de bovenkant van de overkapping. Na plaatsing glazen wanden bleek de bovenrail niet goed te lopen en die wordt nog vervangen, evenals de 24 schroeven die nu al roesten. Tip: ook de details zijn belangrijk zoals het gronden van de kopse kanten van het boeiboord. Dat hebben we zelf gedaan. Maar zoals gezegd, onze opmerkingen zijn klantgericht en snel opgepakt. En het allerbelangrijkste is dat we zeer tevreden zijn over het resultaat. Dat mag er zijn. Hartelijke groet Eric en Karin

Professioneel en vakkundig

In september/oktober is bij ons een nieuwe tuinkamer met berging geplaatst door van der Heijden. Keurige monteurs en goed werk. We zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

uitstekend

We hebben er een tuinhuis met overkapping gekocht en laten installeren. Zowel het verkooptraject als het pre-installatie- (met laser inmeten en opmaak tekeningen) en installatie traject (met laser (her)inmeten en de installatie) zijn professioneel, nauwkeurig en prima verricht. Voor overleg en beantwoording van vragen wordt tijdig de tijd genomen en de overeengekomen planning wordt gehandhaafd. Ook igv eventueel benodigde "nazorg" (dus na installatie) wordt adequaat gehandeld. Bedrijf is een aanrader.

Kundige service en een prachtresultaat!

Via onze hovenier kwamen we bij houthandel van der Heijden. Nu hebben we een mooie tuin en een prachtig tuinhuis en overkapping, precies zoals we graag hadden. Goede materialen, mooie kwaliteit. In slechts 2 dagen volgens neergezet. Top, ik zou het bedrijf absoluut aanraden!

Mooie overkapping precies in de stijl die wij graag wilden

De overkapping is prachtig geworden en precies wat we voor ogen hadden. Vond het alleen jammer van de miscommunicatie ( 2 keer) waardoor het onnodig langer duurde.

Top kwaliteit

- top kwaliteit producten, goed advies - prettige communicatie - prettige mensen die komen plaatsen

uitstekend

Een fijn bedrijf met creatieve en vakkundige medewerkers, die meedenken en helpen om het ideale plaatje voor de klant te realiseren. En dat is gelukt!! zo blij mee... dank zij houthandel van der Heijden.

Zeer netjes, correct en professioneel bedrijf

De overkapping en schuur zijn zeer degelijk en netjes geplaatst volgens afspraak. Het hout, deuren en schuifpuien zijn van prachtig materiaal. Van der Heijden maken duidelijke afspraken bij afwijkingen houden ze je perfect op de hoogte. Wij zijn zeer tevreden! In een woord prima. De mannen die de overkapping hebben geplaatst zijn zeer kundig, netjes en professioneel. Zij verdienen ook een pluim.

Goede service en klantvriendelijk

Voldoet aan verwachtingen

Het tuinhuisje is goed en vakkundig geplaatst.

Prachtig resultaat

Om onze schuur/garage en schutting te kunnen plaatsen, moesten er wat hindernissen genomen worden. Er zat een oude fundering die eigenlijk niet op de juiste plek zat. Samen met het hoogte verschil tussen de tuinen van de buren en de onze, was zomaar iets plaatsen er niet bij. Het hele team heeft goed meegedacht en samen zijn we tot een goede oplossing/constructie gekomen. Alles is netjes geplaatst en afgewerkt. Het ziet er fantastisch uit. We zijn er erg blij mee.

Heel fijn bedrijf, klantvriendelijk en vakmannen.

Aankoop tuinkamer bij houthandel van der Heijden. Prettig ontvangst in de showroom. Wij zijn door meerdere medewerkers geholpen (zowel in showroom als aan telefoon) en ze zijn allemaal vakkundig en vooral heel erg vriendelijk. Er wordt goed meegedacht en advies gegeven. De medewerkers die de tuinkamer geplaatst hebben zijn vakmannen en ook weer bijzonder vriendelijk. Wij zijn super tevreden over dit bedrijf en raden het zeker ook aan andere aan. Ga zo door.