Goede begeleiding en mooi resultaat

Als je op zoek bent naar een transformatie van je lichaam, dan kan ik je personal training bij RWijk ten zeerste aanbevelen. Mijn trainingen met Maarten hebben niet alleen mijn lichaam versterkt, maar ook mijn wilskracht. Elke sessie was op maat gemaakt voor mijn behoeften en doelen, waardoor ik snel vooruitgang boekte. Door de constante begeleiding en motivatie heb ik niet alleen fysiek sterker geworden, maar ook mentaal. Mijn zelfvertrouwen is gegroeid en ik voel me energieker dan ooit tevoren. Door aanpassingen in mijn eetgewoontes kreeg ik sneller resultaat. Personal training de investering meer dan waard.

• Resultaat
  • Ervaring met: Personal Training, Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

Weer in mijn kracht gezet

Na een periode waar ik niet altijd goed voor mijn lichaam zorgde en ik veel last had van pijntjes en blessures, werd het tijd om mijn lichaam weer aan het werk te zetten. Ik heb RWIJK gym gebeld en dat voelde direct goed. Samen met Maarten direct duidelijke doelen opgesteld en een plan gemaakt. De goede begeleiding bij de training, zorgt ervoor dat de training effectief is. Aanwijzingen om oefeningen goed uit te voeren (anders hebben ze geen zin) en je stimuleren om toch een paar extra herhalingen te doen (want die maken het verschil). Na korte tijd merkte ik al resultaat. Ik raak kilo's kwijt, ontwikkel spieren en zit lekker in mijn vel. Daarnaast zijn mijn pijntjes ook een stuk minder en ze herstellen veel sneller dan voorheen. Ik ben door krachttraining letterlijk en figuurlijk weer in mijn kracht gezet.

Kan niet beter!

Jaren geleden was ik erg actief bezig met sport. Met de komst van mijn zoontje was het de laatste jaren niet gelukt om een goed ritme te vinden en om mezelf te motiveren. Dit was dan ook de reden om te starten met PT, voor mij de eerste keer. Ik had goede verhalen gehoord over Rijswijk Gym dis die keuze was makkelijk. Nu inmiddels een paar maanden verder en heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik ben nu twee keer per week structureel met sport bezig, een pt voor krachttraining en een voor cardio. Beide erg leuke jongens en weten goed waar ze mee bezig zijn! De afspraken zijn flexibel en ze luisteren goed naar wat je doel is. Tegelijk proberen ze je wel echt te pushen, daar hou ik van! Ondertussen voel ik me een stuk beter, en zie ik ook concrete verbeteringen qua kracht en conditie. Kortom, zeker aan te raden!

• Ervaring met: Personal Training, Voedingsadvies op maat

Proffesionele trainers maken de training altijd uitdagend

Wekelijks een training waarbij eerst de juiste techniek aan bod komt. Oefeningen worden uitgekozen om niet alleen de spiergroepen te trainen maar ook om de trainingen vol te houden.

• Ervaring met: Personal Training

Ik heb weer plezier in sport en gezond eten!

Ik ging maar niet naar de sportschool en at erg ongezond. Ik dacht dit moet anders dus ben ik gestart met t 8 weken programma van Rijswijk Gym. En nadat ik mee gesport had met de groepslessen voelde ik me echt heerlijk! Ik wist niet dat sporten je zo goed kan doen! Ik ben met de voedingsapp mijn voeding aan gaan passen en nu 6 kilo kwijt in 8 weken! En mooier nog, ik heb nu een gezond voedingspatroon waardoor ik af blijf vallen. Bedankt Rijswijk Gym voor de begeleiding en een gamechanger te zijn geweest voor mij!

• Ervaring met: Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

Ervaren trainers met veel persoonlijke aandacht

Ik zocht een kleinschalige sportschool met deskundige trainers en dat vond ik bij RWIJK gym. In mei 2023 ben ik begonnen met personal smallgroup trainingen, na een prettig intakegesprek waar behoeftes en wederzijdse verwachtingen werden besproken. Ik doe nu Muscle Mania en de WOM! (Workout of the month) De begeleiding is prettig, deskundig en effectief! Tijdens de trainingen ben ik dankzij de trainers in staat het uiterste uit mezelf te halen op een leuke, motiverende manier. Ja, er wordt ook veel gelachen tussendoor. De sfeer is erg fijn, iedereen is welkom! Zeker geen “zien en gezien worden” club, maar super toegankelijk. Een fijne “familie” om deel van uit te maken!

• Ervaring met: Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

In een ontspannen sfeer, goeie oefeningen met z’n allen doen !

Goede professionele sportschool

Personal Group Training gedaan: Door de kleine groepjes is er aandacht voor iedereen. De trainers kennen iedereen bij naam. Elke maand wordt een nieuwe workout samengesteld, zodat er afwisseling is in de oefeningen. Er wordt over het algemeen goed gelet op de juiste houding en of er voldoende uitdaging is voor jou. Ik ben tevreden!

• Ervaring met: Personal Group Training

Ik heb veel geleerd op het gebied van sporten en voeding, dankzij mijn personal trainer, Maarten. Er is goed geluisterd naar mijn persoonlijke omstandigheden en wensen en wat passend is qua sporten en zijn er haalbare doelen opgesteld m.b.t. voeding. De app is ook echt handig en ondersteunend in het proces voor je voeding. Ik ben heel tevreden met het resultaat. Ik heb ook ontzettend veel lol gehad en werd er ook tegelijkertijd serieus getraind. Maarten heeft altijd oprecht een positieve instelling gehad, wat motiverend werkt. Maar hij is ook eerlijk over waaraan gewerkt kan worden om resultaat te behalen. Verder is het een fijne locatie met alle faciliteiten. Hierdoor kon ik het sporten goed combineren met mijn werk.

• Ervaring met: Personal Training

Uitstekende begeleiding en aandacht voor eigen kunnen

Train al jaren zelfstandig, en op eigen houtje ruim 15 kilo afgevallen. Desondanks op een punt gekomen waarbij ik stil begon te staan. Besloten om bij RWIJK gym een personal trainer in de arm te nemen en wat een resultaat! In combinatie met voedingsadvies en aanpassingen aan mijn trainingsschema na 6 maanden nogmaals 13 kilo kwijtgeraakt, waarvan amper spiermassa. Vanaf hier weer zelf proberen, maar blijf wel de groepslessen zoals Bootcamp wekelijks doen, want buiten de goede resultaten traint er ook gewoon een leuke groep mensen. Samen buiten sporten is leuker dan men denkt (ook in de regen!).

• Ervaring met: Personal Training, Voedingsadvies op maat

Persoonlijk, met aandacht en professioneel!

Zeer fijne en goede sportschool. Professionele, gezellige en goed opgeleide instructeurs. Lekkere en afwisselende lessen. Hier krijg je echt persoonlijke aandacht en begeleiding. Daarnaast zijn ze ook nog eens super attent en hebben ze oprechte belangstelling voor je. Je voelt je hier snel thuis!

• Ervaring met: Personal Group Training

Professionele sportschool met veel persoonlijke aandacht

Wat ik heel fijn vind aan RWIJK GYM is dat het een kleine sportschool is waar ze persoonlijke aandacht hoog in het vaandel hebben staan. Ze hebben zowel binnen als buiten goede sportmogelijkheden. Dit zorgde ervoor dat we tijdens de corona-pandemie nog steeds konden sporten, echt top! Ik heb een jaar personal training gevolgd bij Bas. Hij is zeer professioneel en heeft me geweldig begeleid. Hij is iemand die goed naar je luistert, echt met je meedenkt en zoekt naar de juiste oplossing voor jou. Hierdoor zit ik na een jaar trainen weer lekker in mijn vel. Super bedankt Bas!

• Ervaring met: Personal Training

Personal Training bij RWIJK GYM is helemaal geweldig.

Nooit had ik gedacht dat ik mijn levensstijl zo kon veranderen en daarbij mij zo goed kon voelen. Sinds ik bij RWIJK GYM train voel ik mij fitter, ben ik al veel afgevallen en is mijn voeding zo verbetert. Dit alles was nooit gelukt zonder Chafik. Hij is echt een toptrainer, die je met zijn enthousiasme heel ver brengt. Ook als je een keer een mindere dag hebt. Zijn heldere instructies en hameren op techniek zorgen ervoor dat je het maximale uit jezelf haalt. Ook het voedingsschema is helemaal top, hij denkt met je mee en zorgt ervoor dat je een schema krijgt die je perfect kan inpassen in je dagelijkse routine.

Prettig Professioneel Persoonlijk Project

De persoonlijke training/ coaching van Maarten van Rwijk Gym is als heel positief ervaren. Door de ontspannen, vriendelijke, rustige wijze waarop hij goede aansturing en feedback over de afwisselende oefeningen en adviezen over voeding geeft, zit ik in de goede richting voor gezonde voeding en meer gerichte oefeningen om mij fitter te voelen.

• Ervaring met: Personal Training, Voedingsadvies op maat

Professionele begeleiding, motiverend en leuk!

Sinds een half jaar volg ik diverse begeleide groepslessen bij Rwijk Gym. Hier ben ik zeer tevreden over. Met name over de flexibiliteit en vindingrijkheid waarmee ze er voor hebben gezorgd dat we tijdens Corona zonder veel gedoe gewoon door konden blijven sporten.

• Ervaring met: Personal Group Training

Allerbeste en meest persoonlijke begeleiding

Wij zijn in de zomer van 2021 begonnen met onze training bij Chafik. We merkten meteen dat Chafik onwijs veel kennis en ervaring heeft. Niet alleen op sportief vlak maar ook mentaal/psychologisch is hij erg sterk. Bij sporten en het behalen van resultaten komt vaak een stukje mentaliteit bij kijken. Mocht je hier af en toe problemen mee hebben (zoals wij), dan loodst Chafik je hier doorheen. In het afgelopen half jaar hebben we ontzettend veel geleerd en hebben tegelijkertijd ook een top tijd gehad. Alles wat Chafik zegt kan hij goed onderbouwen. Wij zijn erg blij met Chafik en RWIJK gym in aanraking te zijn gekomen. Absolute aanrader als je houdt van coaching op maat.

Life changer experience!

It is a year just now spent with Rwijk gym and what I can say is that I couldn't wish myself for better. I was coming from a very complicated (personal) situation and when I started searching for a more structured lifestyle support, I found Rwijk Gym almost by chance! I experienced a program based on Personal training, Personal group training and a customized nutritional plan suitable for me. It was not 'just' a matter of exercising and dieting, it really got personal! I was emotionally supported, pushed beyond my physical and mental limits and I can never thank enough all the trainers that contributed to achieve that. What is special from Rwijk Gym is the full availability and constant effort that all the trainers make to be ALWAYS there for you, you fell part of a big family. They helped me to change myself entirely, lose weight, challenge my limits, shape my body and become a stronger person. I will never thank enough first Robert, as a super trainer and for is fighting for us during these hard times to make sure we get our trainings no matter what. Thanks to Maarten, my first PT and great supporter in my journey. Thanks to Ezgi, strong girl and amazing trainer. And finally, Chafik, who is my current PT, amazing professional trainer, with who I am sure I will achieve my new personal goal this coming year. Many other great trainers are also available, and my question is, what are YOU waiting for?

Just do it!

I have been for a while thinking about me and my physical condition and the fact that I’m not feeling well in my body. I then LUCKILY stumbled upon Rwijk gym. I did a bit of further research about gyms in Rijswijk but still kept going back to Rwijk gym. And then one day I filled in an online form and requested more information. Robert called me I think the next day and I already at that point felt that I’m at the right place. It was such a positive and encouraging conversation! Very soon after I had my intake meeting with Robert where we discussed my motivation, reasons why I want to work out and did a test to see how my condition is. This was a true eye opener to me as my condition turned out not to be that great. So I started my journey with Rwijk gym in July 2021. First with only personal training and then I added group training as well. What I really like about this gym that they get personal, they really want to get to know you, to understand how to best support you, what are your needs and what works for you. After training with Chafik now for 6 months I can see and feel the difference. The trainings are tough and I’m very sore the next day but it’s worth it! I fit my clothes better and feel so much better. I also get advice about eating which helps me a lot. Especially that I can discuss with Chafik my struggles with food and he always has some great advice up his sleeve. I’m really glad that I have made my decision to join Rwijk gym and looking forward to more trainings and further support in my journey.

• Resultaat

Really happy with the personal training

I had a personal training package for 6 months with Rick as personal trainer. He's really good and attentive, preparing personalised training routines and guiding during the exercises . The installation are also excellent, we could do all training outside, specially during corona times. I also had detailed body scans throughout my training period, so that I could see my progress and discuss how to continue improving it. In short, really happy with Rwijk Gym!

Uitdagend!

Sinds een half jaar train ik bij Rwijkgym. Ik begon met behoorlijk overgewicht en niet fit. Een keer per week personale training en een keer groepstraining en na een half jaar ben ik een stuk fitter en flink wat afgevallen. De persoonlijke benadering is erg fijn. Je wordt gepusht je uiterste gegeven, maar dat is goed aangepast aan je niveau. Je wordt uitgedaagd steeds je grenzen iets verder te leggen. Gecombineerd met de kleine groepen en persoonlijke aandacht bereik je snel goede resultaten! Ik ben erg tevreden!

Communicatie, Kwaliteit, Professionaliteit

De trainers zijn enthousiast en kundig, de ruimtes, zowel binnen als buiten, zijn keurig netjes ingedeeld en er hangt een fijne sfeer. Zelf volg ik de PT lessen bij Chafik en PT groepslessen bij Maarten. Beide heren zijn creatief, enthousiast, én prikkelen mij iedere keer weer om volledig tot het uiterste te gaan! Geboekt resultaat na ongeveer 7 maanden: sterker, betere houding en veel betere conditie. Door de jaren heen heb ik bij verschillende sportscholen gesport, maar RWIJK gym Personal Training steekt wat mij betreft met kop en schouders boven de rest uit.

• Ervaring met: Personal Training, Personal Group Training

Definitief de knop om door RWIJK GYM

Ik dacht altijd dat de extra kilo's er nooit meer af zouden gaan omdat ze er al zo lang aanzitten. Diëten heb ik nooit gedaan, maar toch wilde ik een poging wagen zodat ik het in ieder geval geprobeerd zou hebben. Eenmaal bij RWIJK GYM ging de knop om. Met kennis, kunde en motivatie van Personal Trainer Robert werd ik op het juiste spoor gezet. Geen sprake van streng diëten of doelloos trainen, maar een persoonlijk sportplan met veel inzicht in mijn voeding. Een plan afgestemd op mijn lijf en mentaliteit. Het resultaat is er echt naar. Ik voel me fit, sterk en ben ruim 15 kilo kwijt. En het belangrijkste; dit houd ik vol, dit is mijn nieuwe levensstijl dankzij RWIJK GYM. Het geweldige aan RWIJK GYM is dat er een ongedwongen sfeer hangt, waar ook met eventuele lichamelijke beperkingen/blessures rekening wordt gehouden en je dus altijd kan trainen. Iedereen is welkom en we motiveren elkaar. De Personal Training heeft me echt gebracht waar ik al jaren naar op zoek was en van de Personal Group Training geniet ik ook iedere week.

• Resultaat

De beste gym, very professional, In 10 weeks program I lost almost 5 kilos, super blij mee. group lessons top! Coaches are very professional.

• Ervaring met: Personal Group Training, Voedingsadvies op maat

Top Gym! Professioneel en vakkundig.

Ik train al een tijd bij RWIJK GYM en volg daar de Personal groupstraining. Ik wilde graag mijn doelstelling aanpassen. Ik wil niet alleen fitter, maar ook droger worden. Na een goed overleg met Robert over wat mijn doelstellingen zijn heb ik besloten om Personal training te nemen. Nadat hij een passend trainingsschema en een passend voedingsschema had samengesteld zijn wij aan de slag gegaan. Training is een ding maar de juiste voeding is twee. Omdat ik alles wat ik eet in een app bijhoudt heb ik goed inzicht wat ik op een dag eet en of ik de juiste hoeveelheid vetten eiwitten en koolhydraten binnen krijg en dit geeft mij goed inzicht of ik goed bezig ben. Na 16 intense trainingssessies en de juiste voeding kan ik wel zeggen dat het resultaat al goed zichtbaar is. Niet alleen Meer spiermassa en een stuk droger, maar ook mijn houding is er op vooruit gegaan. Dit resultaat was nooit gelukt zonder de kundige begeleiding van Robert. Voor iedereen die zijn doelstelling wil halen en bereid is er voor te gaan kan ik de Personal training aanraden. Goede begeleiding en een hele mooie professionele studio.

• Resultaat

Kostbaar is de wijsheid die door ervaring wordt verkregen.

Ik ben geen fervent sporter. Door goede training en trainer twee jaar de motivatie op kunnen brengen om te sporten en gemerkt wat het met je lijf en leden doet. De zwaarte van gewichten en sporten worden op maat aangepast. Door professionaliteit is de kans op blessures minimaal . Er wordt door de trainers meegedacht .

Over RWIJK GYM

Ben jij op zoek naar een leuke plek waar je de beste begeleiding en persoonlijke aandacht krijgt, waar jij je doelen behaald en waar je je thuis voelt? Dan is RWIJK GYM in Rijswijk dé Personal Gym voor jou! Wat je doel ook is, bij RWIJK GYM staan we klaar om jou te helpen. We hanteren een allround aanpak niet allen gericht op training, maar ook aangevuld met voedingsadvies en leefstijlcoaching. Onze Personal Trainers zijn zeer ervaren en hoog opgeleid. Wij bieden diverse trainingsmogelijkheden van 1-op-1 tot in kleine groepen, geschikte voor ieders portomonee. Met onze Lijfstijl begeleidingsapp kan je 7 dagen per week 24/7 online begeleiding krijgen. We kunnen je daarom ook 100% resultaat garanderen als met een trainer van RWIJK GYM aan de slag gaat! Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen? Ga dan naar onze website (www.rwijkgym.nl) en vraag vandaag nog je jouw gratis kennismaking met experience training aan.